Utrecht-fans boycotten gesprek met KNVB: 'Hoe ver sta je van de maatschappij af?'

Utrecht-fans boycotten gesprek met KNVB: 'Hoe ver sta je van de maatschappij af?'

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 16:57za 23-03-2019 om 16:57

De supporters van FC Utrecht hebben zaterdag het overleg met het zogeheten Supporterscollectief van de KNVB geboycot. De Utrechtse fans vinden het onbegrijpelijk dat de voetbalbond voor de interland tegen Wit-Rusland geen minuut stilte in acht nam, naar aanleiding van de schietpartij op het Utrechtse 24 Oktoberplein.

De KNVB beriep zich op 'het protocol', tot grote verontwaardiging van de Utrechtse delegatie. "Uit respect naar de slachtoffers, hun familie en vrienden, de hulpverleners en alle overig betrokkenen had de KNVB, even los van de status van zo'n protocol, daarvan af moeten wijken", liet Christian van der Mark, voorzitter van de Utrechtse supportersvereniging True Support, weten in een statement, dat hij voorlas tijdens de bijeenkomst in Zeist.

Van der Mark verwees naar gebeurtenissen in het verleden waarbij wél rouwbanden werden gedragen. "Toen het kindje van Boulahrouz (tijdens het EK 2008, red.) overleed, werden er rouwbanden gedragen. Bij het overlijden van Johan Cruijff en Eberhard van der Laan werden er rouwbanden gedragen en werd een minuut stilte in acht genomen. Dit zonder dat er door de overheid 'nationale rouw' was afgekondigd", somde de FC Utrecht-fan op. "Volkomen terecht dat hen het respect is betuigd wat zij verdienden."

Na de schietpartij in Utrecht werd er echter geen nationale rouw afgekondigd, waarna het Nederlands elftal ook geen rouwbanden droeg en geen minuut stilte hield. "Absurd gewoon", vinden de Utrechtse supporters. "KNVB, hoe ver sta je van de maatschappij en de leden af? (...) "Er is toch wel iemand in de hoogste geleding bij de KNVB met enig gezond verstand? De vraag stellen is deze beantwoorden. Helaas…"

Lees ook: FC Utrecht staat wél stil bij schietpartij: rouwbanden, minuut stilte en applaus

Lees meer over:EredivisieFC Utrecht

Poll

Had de KNVB een minuut stilte in acht moeten nemen voor Nederland-Wit-Rusland?

(1479 stemmen)

Plaats een reactie

henkvlis +4690
zaterdag 23 maart 2019 om 17:00
Inderdaad KNVB,... hoever sta je werkelijk van de maatschappij af.

Kennelijk dus HEEL ver !
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:04
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 22:04]
Vind ik leuk
RebelVox +12627
zaterdag 23 maart 2019 om 17:19
Waarom dichtbij Amsterdam?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:23
Volg jij het Nederlandse voetbal een beetje ?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:30
VP Edit: Onnodige reactie
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 22:04]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:38
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 17:45]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:05
zo een dag is het
Vind ik leuk
JanvdLisme +1540
zaterdag 23 maart 2019 om 20:13
Stel je eens niet zo aan aub. Kan inmiddels de hele dag mn muil wel houden met alle mensen die door geweld en terrorisme om het leven komen. Gewoon stoppen met dat geveinsde medeleven en weer door met onze zelfontplooiing. Ik vind het vooral triest dat de menselijke maat weer om de hoek komt als er een incident plaatsvindt, en deze daarna weer héél ver te zoeken is.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:20
DIe straatrat van een rinus is alleen maar bezig met Ajacieden uit hun tent lokken. Zelfs als dit over de rug van een aanslag gaat. Dat jij dat niet ziet zegt veel over jou en maakt je net zo zielig
Vind ik leuk
JanvdLisme +1540
zaterdag 23 maart 2019 om 20:23
Dat zegt vooral dat ik me niet druk maak om wat een ander zegt. Zouden meer mensen moeten hebben. Ik heb altijd geleerd dat je iemand gewoon links moet laten liggen. Dan gaan ze vanzelf weg. Fijne avond nog!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:25
Dat doe ik 9999 van de 10.000 keer ook. En die ene keer voel je je verplicht om iemand op z’n plek te zetten omdat ie het bloed onder je nagels vandaan haalt met zo’n hatelijke kutopmerking. Hij moet zich diep schamen
Vind ik leuk
JanvdLisme +1540
zaterdag 23 maart 2019 om 20:29
Ok man. Relax! Jullie vechten het samen wel uit....
Vind ik leuk
4everfcu +5484
zondag 24 maart 2019 om 10:06
noem een aanval op nederland maar een een incident dan sta je nog verder van de maatschapij af dan de knvb.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1540
zondag 24 maart 2019 om 10:16
Een aanval op Nederland? Hoezo, omdat de mentaal gehandicapte dader van Turkse komaf is? Ik vind het overdreven om het die titel te geven. Deze man eerst 20 jaar naar binnen en daarna inleveren NL paspoort en buitenflikkeren. Opgelost. Direct buitenflikkeren mag ook wat mij betreft.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:07
Deze opmerking kan ik wel waarderen. Maar dan met de aanvulling dat niet alleen hij, maar ook zijn familie het land moet verlaten. Dan zal de volgende die zo'n plan heeft wel stof geven tot nadenken
Vind ik leuk
JanvdLisme +1540
zondag 24 maart 2019 om 20:50
Nou dat is toevallig! Ik had dat eerst inderdaad toegevoegd, maar had het vermoeden dat het nieuwe discussie op zou leveren. Daarom toch maar weer weggehaald. Ben het geheel met je eens! Als het hun dierbaren betreft denken ze wel 2 keer na. Denk ook dat de opvoeding van de ouders hierdoor positief beïnvloed zal worden😉
Vind ik leuk
bert +711
zaterdag 23 maart 2019 om 22:29
Wat een domme opmerking,je komt toch niet toevallig uit Utrecht he.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 22:30]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:24
Zo jammer dat je dit erbij moet halen. Niet echt gepast man nu.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:40
Het is ontzettend jammer maar helaas de realiteit van de heren uit Zeist . Diep en diep triest . Het zogenaamde belang van het Nederlandse voetbal gaat voor deze in en in trieste aanslag .
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:52
Draai het lekker om. Jij begint er weer over. Er zijn belangrijkere dingen dan je haat voor Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:54
Nee jij ga het lekker ontkennen . Zeker weer zn persoon die vind dat er geen minuut stilte had moeten zijn omdat het geen voetbal betreft . Get a Life
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:56
Goeie aanname man. Je moet gewoon weer janken over Ajax, dat heeft hier niks mee te maken. Je lijkt mn ex wel. Was ook zo'n zeiksnol
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:07
veel anders zou je niet aantrekken
Vind ik leuk
Adjab +1389
zaterdag 23 maart 2019 om 18:52
En dat zegt een ........
Vind ik leuk
Hans van Hit +1064
zaterdag 23 maart 2019 om 18:23
Wat moet jij een kutleven hebben zeg. Gelijk weer Ajax er bij betrekken, je moet je schamen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:31
Ach hansje toch , voel je je weer aangevallen .
Lees eerst de reacties man dan zie je dat ik het ( dit keer ) niet op Ajax heb voorzien maar op de KNVB .
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:56
Ik walg ook van het feit dat de KNVB geen minuut stilte hield, maar jij probeert wederom Amsterdam/Ajax hierin te betrekken. Te triest voor woorden. Sneu leven zal je hebben dat je zelfs in dit topic je Ajax haat kenbaar moet maken.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:00
Hoezo haat ? Ik geef alleen aan dat de KNVB hun prioriteit elders leggen . Iets waar ik niet kan begrijpen maar zo te horen vele van jullie wel . En of het nu de club van henkie of pietje is begrijp niet dat in het ene geval alles moet buigen of breken en in het andere geval ( wat ik persoonlijk een vele malen groter maatschappelijk iets vinden of in het belang van het land ) er niet na omgekeken wordt . En het is maar 1 minuut waar heel vee mensen behoefte aan hebben is dat nu zoveel gevraagd .
Laat het voetbal en je cluppie eens op de tweede plaats komen
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5656
zondag 24 maart 2019 om 11:01
Rinusje is af. Geblokt. Over. Uit.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:04
Wat heeft dit met Amsterdam te maken..
We zijn allemaal hier eens dat het slecht is van knvb.
Maar nee jij moet weer lopen trollen enz
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:05
Nieuw accountje aangemaakt Sandertje
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:55
Zal ik je zeggen dat ik hier echt nieuw ben.
Dus je kent me niet
Vind ik leuk
Justin Kees +4000
zaterdag 23 maart 2019 om 18:18
Je hebt gelijk! Zeist is dichterbij Amsterdam, dan Eindhoven of Rotterdam. Hulde voor je inzicht...
Vind ik leuk
035 +1134
zaterdag 23 maart 2019 om 18:46
En heel dicht tegen Utrecht aan.😁
Vind ik leuk
Adjab +1389
zaterdag 23 maart 2019 om 18:44
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 22:05]
Vind ik leuk
rexxo +17140
zaterdag 23 maart 2019 om 17:04
De mensen in Utrecht hebben groot gelijk.

Die KNVB blijft maar blunders maken.

Die boekhouders vinden regels / reglementen belangrijker dan het menselijk aspect,
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:11
Het dieptepunt blijft voor mij toch wel 9-11 toen er s'avonds gewoon nog gespeeld werd voor de cl .
Vind ik leuk
Roeptoeter +19360
zaterdag 23 maart 2019 om 17:12
Dat was wel de beslissing van de Uefa, en inderdaad was dat een dieptepunt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:32
9-11 is een dieptepunt op zich maar om hier in europa het voetbal voor stil te moeten leggen? Zijn genoeg aanslagen op jaarbasis in andere landen waar ook heel veel doden vallen en hier het nieuws niet eens halen
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:37
Ja maar dat was wel de eerste grote aanslag denk ik .
Ik woon 30 jaar in England nu , maar wat veel mensen niet weten is dat je toen aanslagen van de IRA had .
Daar zijn ook echt heel veel doden bij gevallen , we hebben het allemaal over Moslim terroristen , maar vergeet niet dat katholieke Ieren ook geen schatjes waren .

En het kan goed dat dit dadelijk weer terug komt als de grenzen tussen Ierland en Noord-ierland dicht gaan , na de Brexit
Vind ik leuk
J. Staatsen +7702
zaterdag 23 maart 2019 om 18:43
Die deden in principe altijd 1st een bommelding om onschuldige slachtoffers te voorkomen.
Moslim terrorisme probeert juist zo veel mogelijk slachtoffers te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:28
Echt niet , die deden gewoon aanslagen op café's waar naast britse militairen ook gewone burgers kwamen , autobommen in het centrum van steden en bommen in scholen .
Meer als 3300 doden in 30 jaar , dat was echt niet gebeurt als er van te voren een waarschuwing werd afgegeven .
En ik ben een katholiek die in England woont .
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 19:30]
Vind ik leuk
J. Staatsen +7702
zondag 24 maart 2019 om 10:37
Maar daar is de IRA niet alleen voor verantwoordelijk. Dat is het totaal aantal slachtoffers van deze 'oorlog'.
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zaterdag 23 maart 2019 om 19:12
Hier gooi je vrijheidstrijders en terroristen samen op een hoop. Nogal eenzijdig standpunt. Je zou maar je broer, zoon of kleinkind op bloody Sunday zijn verloren.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:20
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 22:06]
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zaterdag 23 maart 2019 om 20:15
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 22:06]
Vind ik leuk
Roeptoeter +19360
zaterdag 23 maart 2019 om 17:08
Fijn om te zien dat er over dit onderwerp wel een soort van eensgezindheid is hier op de site dat de KNVB zich moet schamen voor deze opstelling.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:01
Geef Utrecht groot gelijk.
Vind ik leuk
RGB +2124
zaterdag 23 maart 2019 om 17:03
Het is jammer dat ze weer alleen naar hun regeltjes hebben gekeken en aangezien het volgens hun regeltjes niet hoefde hebben ze besloten het niet te doen. Eigenlijk zou het mooiste zijn geweest als de spelers het er zelf doorgedrukt zouden hebben.
Vind ik leuk
Tienus +1469
zaterdag 23 maart 2019 om 17:03
Respect voor deze actie
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 19:51]
Vind ik leuk
J Kiprich +18758
zaterdag 23 maart 2019 om 17:05
De KNVB is net als God. Er wordt beweert dat ze er zijn maar je ziet ze niet....
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:05
Lijkt mij toch niets meer dan fatsoen !! Miss. Brutaal om te zeggen maar technische staf en spelers hadden een statement kunnen maken .En het wel te doen !!! Dat de knvb niet snugger en onbekwaam is wistsn we al langer !!
Waarvan acte !!
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2335
zaterdag 23 maart 2019 om 18:43
Inderdaad als de spelers groep en de staf het zelf hadden geregeld hadden ze zoveel good will gekweekt
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:05
KNVB zeer sneu bezig
Vind ik leuk
Fissah14 +1392
zaterdag 23 maart 2019 om 17:06
Goed statement, het is echt bespottelijk dat er geen minuut stilte was donderdag.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:08
De spelers hadden ook onderling met de arbitrage dit kunnen regelen. KNVB bepaalt mijn emotie niet
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:09
Werkt er helemaal niemand meer met gevoel daar? Alleen maar pennenlikkers en baantjesjagers. Jammer.
Vind ik leuk
DjoDjo +218
zaterdag 23 maart 2019 om 17:11
Zeker een hele grote stomme fout van de knvb (geen hoofdletters, dat verdienen ze niet) en misschien moet die k er ook wel vanaf al kan je die ook gebruiken om er k*t van te maken. Maarja die lui zitten er alleen om hun zakken te vullen maar dat er een aktief lid van de knvb het leven laat bij een terroristische aanslag had al meer dan genoeg moeten zijn voor de knvb om rouwbanden te dragen en een minuut stilte in acht moeten nemen tijdens de interlandwedstrijd. SCHAAM JE KAPOT nvb.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
Jandieze +1255
zaterdag 23 maart 2019 om 17:13
Als het in Amsterdam was hadden ze 100% zeker wel een minuut stilte georganiseerd.
Vind ik leuk
RebelVox +12627
zaterdag 23 maart 2019 om 17:20
bullshit
Vind ik leuk
satesaus +1658
zaterdag 23 maart 2019 om 17:44
Laten we hopen dat we dat nooit te weten komen! En ook niet over Rotterdam, Eindhoven, Nijmegen, Maastricht, Groningen, Sexbierum etc etc!
Vind ik leuk
Bvv +131
zaterdag 23 maart 2019 om 18:33
Wat een kansloos bericht. Er is een aanslag gepleegd waarbij onschuldige slachtoffers gevallen zijn en jij kan het nog opbrengen om je haat richting Ajax te laten zien in een bericht. Iets met normen en waarden....die je nooit hebt meegekregen of nooit gesnapt hebt!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 18:33]
Vind ik leuk
Jandieze +1255
zaterdag 23 maart 2019 om 19:11
Onjuist. Ik schets slechts de dubbele moraal van de KNVB. Mag dat niet?
Vind ik leuk
Jandieze +1255
zaterdag 23 maart 2019 om 17:15
Met een voorzitter als Van Praag moet je geen empathie verwachten. Behalve als het om zijn eigen soort gaat. Schandalig dat dit type de bond vertegenwoordigt!
Vind ik leuk
Roeptoeter +19360
zaterdag 23 maart 2019 om 17:20
Schandalig dat jij niet weet hoe het zit. Van Praag pleitte als voorzitter juist wel om een minuut stilte. Het waren de directeuren die besloten om het niet te doen en die hebben blijkbaar het laatste woord gehad.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:32
Je hebt gelijk! Voor een roeptoeter zeg je erg veel zinnige dingen😉
Vind ik leuk
Jandieze +1255
zaterdag 23 maart 2019 om 17:34
Een voorzitter bepaalt het beleid. Als een directeur dat overruled heeft Van Praag dus een gezagsprobleem. Falende voorzitter.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2335
zaterdag 23 maart 2019 om 18:45
Ok maar dan had van praag zijn ontslag moeten nemen want hij is financieel onafhankelijk hij zou dan niets meer met de knvb van doen willen hebben
Vind ik leuk
Psv nd +4
zaterdag 23 maart 2019 om 17:15
Me Gordon
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 18:03]
Vind ik leuk
Fc uuuuu +470
zaterdag 23 maart 2019 om 17:23
Groot gelijk misschien zet ze de knvb nu aan het denken ,denk eerlijk gezegd van niet.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:28
Echt schandalig dat er nu nog mensen nog over Ajax beginnen in zo'n topic als dit. Is de haat dan zo groot joh? Echt heel triest hoor!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:31
Alleen idioten doen dit.
Vind ik leuk
Jandieze +1255
zaterdag 23 maart 2019 om 17:35
Alleen de feiten rechtvaardigen dit
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:33
In en in triest sommige figuren hier
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:35
Nobody Likes Us, We Don't Care!
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2335
zaterdag 23 maart 2019 om 17:33
Niet dat ik het onderschat is natuurlijk erg maar het was een ongeboren kindje van bouhlarouz .... en dat is schijnbaar erger als wat er in utrecht is gebeurd ???
Vind ik leuk
Jandieze +1255
zaterdag 23 maart 2019 om 17:36
Ja want Boulahrouz is een Marokkaan. En dan moeten we natuurlijk wel medeleven tonen. Stel je voor dat je daar geen aandacht aan besteed. Zelfde als Nouri. Aan een Nederlandse voetbalster die hetzelfde overkomt besteedt niemand aandacht.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:43
Wat een ongepaste discriminatie plaats je hier
Vind ik leuk
Jandieze +1255
zaterdag 23 maart 2019 om 18:06
Hoezo discriminatie? Ik benoem feiten. Moeite met de waarheid?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:19
Welke feiten ik kan me niet herinneren dat er naast Nouri een andere Nederlandse speler is die na een hartaanval in een vegatieve toestand is blijven liggen. Of dat er naast de Nederlander Bouhlarouz nog een speler is die de selectie van het Nederlands elftal tijdens een toernooi heeft verlaten omdat hij zijn ongeboren kind is verloren. De reactie op deze tragische gebeurtenissen heeft niets te maken met het feit dat ze ook nog een Marokkaans paspoort hebben, wel met menselijkheid. Die koppeling naar Marokko zit in jou hoofd het tegendeel is gelukkig nog niet bewezen
Vind ik leuk
4everfcu +5484
zondag 24 maart 2019 om 10:10
ik noem het feiten ipv discriminatie
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:51
Kerel ga je schamen met je gedrag.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:19
Tering,hoeveel onzin kan je uitkramen gozert??
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:42
Het ongeboren kind van Bouhlarouz was natuurlijk terecht ook om wat dat in de selectie teweeg gebracht heeft. Maar burgemeester van der Laan had volgens het protocol ook zonder rouwbanden gespeeld moeten worden. Alleen de heren directeuren kenden hem persoonlijk dus moest er toen wel met rouwbanden worden gespeeld, wat mij betreft prima maar dan hadden ze voor Utrecht zeker om gemoeten
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2335
zaterdag 23 maart 2019 om 18:38
Ja precies dat bedoel ik ook dat van biuhlarouz was ook zeker terecht en wat jij zegt als er een famielid van de hoge heren van de knvb bij had gezeten hadden de minuut stilte en rouwbanden vanzelfsprekend geweest echt een schande
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:40
K-NSB kun je beter zeggen!!!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:18
😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:40
Begrijp niet helemaal waarom er zoveel ophef hierover is. De overheid heeft ook geen nationale dag van rouw georganiseerd. Ik snap dan ook wel dat de KNVB hier in meegaat. Los van het feit dat de gebeurtenissen heel triest op zichzelf zijn
Vind ik leuk
satesaus +1658
zaterdag 23 maart 2019 om 17:41
Dat hier mensen nee op antwoorden...
Vind ik leuk
Groen +4580
zaterdag 23 maart 2019 om 20:05
Er sterven in Nederland iedere week 3 mensen door een misdrijf. Je kunt niet alles herdenken.
Vind ik leuk
satesaus +1658
zaterdag 23 maart 2019 om 20:07
Tegen zoveel onnozelheid kan ik niet op. Jij wint 😞
Vind ik leuk
Groen +4580
zaterdag 23 maart 2019 om 20:10
Jammer dat je zo reageert. Ik zeg toch niks raars? Iedere week 3, ongeveer 150 per jaar. Allemaal moord en doodslag.
Vind ik leuk
satesaus +1658
zaterdag 23 maart 2019 om 21:14
Elk onschuldig slachtoffer is er één teveel, laat dat duidelijk zijn. Dit gaat verder dan dat. Niet tov de slachtoffers, maar omwille van de (aangenomen) achterliggende gedachte.
Vind ik leuk
Groen +4580
zaterdag 23 maart 2019 om 22:54
Natuurlijk is ieder slachtoffer er één teveel!

Het motief is nog niet duidelijk, ook al zijn er natuurlijk wel vermoedens. En waar het gaat om respect tonen naar slachtoffers en nabestaanden vind ik de achterliggende gedachte ook eigenlijk niet van groot belang.

Ik zeg dit niet om dwars te zijn hoor. Maar ook redelijk normale mensen kunnen hierover een andere mening hebben dan jij (en de meerderheid).
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 08:54]
Vind ik leuk
4everfcu +5484
zondag 24 maart 2019 om 10:13
ja en allemaal op personen gericht dit was een aanval op nederland als land dat is echt wat anders.
Vind ik leuk
Johnnies +2947
zaterdag 23 maart 2019 om 17:54
KNVB, schaam je kapot.
Vind ik leuk
Shelbourne +6217
zaterdag 23 maart 2019 om 18:02
Bij de KNVB zijn ze wereldvreemd. Compleet gestoord zou ik zeggen, heel triest dit.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30202
zaterdag 23 maart 2019 om 18:07
Volledig terecht.

Die contro c en controle v berichtjes van de selectie van Oranje was ook waardeloos. Zogenaamd medeleven.. ze zaten nb 10km verderop in Zeist. Slappe hap.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:17
Leef met julie mee vanuit Nieuw Zeeland waar we zelf met een terreurdaad te maken hebben. Het heeft de mensen reunited en een organisatie zoals de KNVB kan daar van leren. Kia kaha.....buig niet....you never walk alone
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 18:18]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:29
Ook wij uit Nederland leven met jullie mee Henk. !!!
Vind ik leuk
voetbal@com +1123
zaterdag 23 maart 2019 om 18:28
Ik heb eens eerder mijn voorbeeld verteld over de KNVB regio man die koffie wilde en ik als voorzitter maar even moest stoppen met de junior van de week.

Ik zeg het je, echt een stelletje jan doedels daar.

Als een minister of secretaris zoiets flikt kan hij of zij in de regel meteen vertrekken.

Maar het bestuur van de KNVB zit morgen weer fijn tegen Duitsland op de beste plaatsen.

Gewoon alle betrokkenenl royeren die onderdeel zijn geweest bij deze beslissing.

“Respect staat er op de shirts...kus mijn kloten KNVB betrokkenen, opzouten, dit soort empathie loze mensen zijn het niet waard om een publieke functie te bekleden.

#knvbbetrokkkenopzouten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 18:29]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:34
Zelfs als jood vind ik dit echt bull shit van de knvb,alsof mijn mooie stadje niet bij Nederland hoort ofzo?! Knvb mag zich echt kapot schamen!
Vind ik leuk
Leodinho +722
zaterdag 23 maart 2019 om 18:47
Zelfs als jood?😂 Wat is er mis met joden dan? Volgens mij zijn dat ook gewone mensen met principes.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:51
Hahaha! Had Ajacied moeten zeggen ipv jood idd🙈
Vind ik leuk
Leodinho +722
zaterdag 23 maart 2019 om 19:00
Haha cool. Ik vind in deze tijden idd dat het totaal niet moet uitmaken voor welke club je bent.
Vind ik leuk
Leodinho +722
zaterdag 23 maart 2019 om 18:43
Die 7% die op nee hebben gestemd hebben dus totaal geen empatisch vermogen of er zit gewoon een steekje los bij deze gasten.
Vind ik leuk
voetbal@com +1123
zaterdag 23 maart 2019 om 19:10
Die 7% zijn KNVB bondsleden beste Leodinho

#kvnbbetrokkenenopzouten.
Vind ik leuk
Leodinho +722
zaterdag 23 maart 2019 om 19:10
Haha goeie!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:04
Bureaucratisch gelul man bij de KNVB Mafia. Totaal respectloos. Gelukkig pakte Oranje het zelf goed op
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:26
???? Wat hebben die gedaan dan ?? 1 minuutje stilte ??
Ik heb niets gezien ..ja en 4-0 winnen
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:19
Ja zoiets. En een teamfoto arm in arm. Zoek die tweet van Cilessen maar eens op.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:23
Openlijk excuus aanbieden lijkt me het minste wat de KNAB kan doen.
Vind ik leuk
Pensimo +2
zaterdag 23 maart 2019 om 20:01
Net de politiek. Die staat ook niet in de samenleving vandaar de winst van Forum
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:15
de KNVB volgt hun regels wanneer het HUN uitkomt.
Vind ik leuk
Pds010 +1468
zaterdag 23 maart 2019 om 20:56
Het is niet gebeurd in de hoofdstad... daarom doen die clowns in zeist er niks mee...
Het gaat niet om een ajaxcied zoals Eberhard van der Laan zich zelf noemde die overleed.

De KNVB moet zich kapot schamen dat ze de mensen die omgekomen zijn in utrecht nog geen minuut erbij stil kunnen staan....
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:29
KNVB Bulletin

Vandaag ontvingen wij het verdrietige bericht dat één van onze leden gisteren bij het schietincident in Utrecht is omgekomen. Hij was een actief lid van vereniging DESTO in Utrecht, waar hij zelf voetbalde, net als zijn beide zoons en dochter. Hij was ook trainer van twee jeugdteams.

Ons medeleven gaat uit naar zijn familie en vrienden en ook alle betrokkenen bij DESTO. Namens het bestuur, de directie en alle medewerkers van de KNVB wensen wij hen heel veel sterkte met het dragen van dit grote verlies.


Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:29
KNVB het clubje met mensen die aan zelfverrijking doen. Totaal de binding met "het volk" verloren. Hoe kun je dermate arrogant zijn en deze gebeurtenis afdoen als nu gebeurt is.
Zonder fans geen voetbal, voetbal is van "het volk". Durf van de week met een statement te komen dat je als KNVB volledig de boot gemist hebt !
Vind ik leuk
bert +711
zaterdag 23 maart 2019 om 22:26
Goed zo lekker weg blijven ,kunnen we weer op niveau praten.weg lopen is nooit goed.straks zijn het weer die van Utrecht die zeggen ,daar weten wij niets van ,is niet met ons besproken.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:56
Complimenten modd. Voor snelle handelen !!
Vind ik leuk
edje2307 +382
zondag 24 maart 2019 om 07:15
Die 7% die hier op nee drukt is ook compleet mongool of terrorist!!!
Vind ik leuk
4everfcu +5484
zondag 24 maart 2019 om 10:05
even een kleine toevoeging op het verhaal dit is niet het statement van alleen true support maar ook van de supportersvereniging fcu en fcutrecht zelf.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws