Videoboodschap van Korotaev voor 'extremely important game': Koempel for life!

Videoboodschap van Korotaev voor 'extremely important game': "Koempel for life!"

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 17:19za 23-03-2019 om 17:19

Laatste update: zaterdag 23 maart 2019 om 17:39za 23-03-2019 om 17:39

Roda JC-investeerder Alexei Korotaev heeft de spelersgroep en de fans succes gewenst voor de Zuid-Limburgse derby tegen MVV van zondagmiddag. De Zwitsers-Russische zakenman heeft van zich laten horen via een videoboodschap.

De investeerder spreekt vanuit Dubai, Korotaev is verwikkeld in een strafrechtelijk onderzoek en mag de oliestaat voorlopig niet verlaten, van een 'extremely important game'. "Het is een derby, dus we moeten fighting spirit laten zien." Korotaev doet een beroep op de supporters van Roda JC. "Koempels, zorg alsjeblieft dat je massaal naar het stadion komt. We hebben jullie nodig, jullie zijn de twaalfde man. Koempel for life!"

Roda JC en MVV trappen zondagmiddag om 16.45 uur af in het Parkstad Limburg Stadion, waar de negende plek in de Keuken Kampioen Divisie op het spel staat. De derby zal afgewerkt worden zonder fans van MVV, die naar hun smaak te weinig toegangskaarten voor het uitvak toebedeeld kregen.

Poll

Hoe eindigt de Limburgse derby?

(543 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 23 maart 2019 om 17:21
Mooi dit
Vind ik leuk
Roeptoeter +19361
zaterdag 23 maart 2019 om 17:23
Is die alweer vrij?
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zaterdag 23 maart 2019 om 17:26
Ligt eraan wat je vrij noemt. Nog een maandje wachten en dan is er hopelijk veel meer duidelijk.
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zaterdag 23 maart 2019 om 17:25
Held! Hoop hem snel weer in ons prachtige stadion te mogen verwelkomen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 17:25]
Vind ik leuk
NvC +9674
zaterdag 23 maart 2019 om 19:06
Succes morgen!
Even vraag, gingen de uit fans nou wel of niet mee? Toch wel weer leuker als er fans van beide kanten er zijn.
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zaterdag 23 maart 2019 om 20:00
Die komen helaas niet. Om die reden, als een soort solidair gebaar, heeft Roda zelf ook geen grootschalige sfeeractie gepland.
Vind ik leuk
NvC +9674
zaterdag 23 maart 2019 om 21:03
Ah jammer. Iig succes, het zal erop gaan!
Vind ik leuk
Robert TW +651
zaterdag 23 maart 2019 om 17:27
Koempel for live. Kijk hoe dat over een jaar is als roda cj weer onderaan staat. Ps roda is een kutclub
Vind ik leuk
Senn +7950
zaterdag 23 maart 2019 om 17:55
En wat vind je van Roda JC?
Vind ik leuk
Robert TW +651
zaterdag 23 maart 2019 om 17:56
Kut club
Vind ik leuk
Dj Storm +498
zaterdag 23 maart 2019 om 18:10
Dus jij houd van Roda? Bedoel kut is lekker, sorry ik vind kut lekker. Ga er dus van uit dat "je Roda geweldig vind?". Of val je misschien op kerels?
Vind ik leuk
Robert TW +651
zaterdag 23 maart 2019 om 18:14
Snap je gedachtegang niet helemaal, maar je praat iets te veel over kut... wanneer kom je uit de kast?
Vind ik leuk
Dj Storm +498
zaterdag 23 maart 2019 om 18:17
Oohhh je snapt 'm wel 😉
Vind ik leuk
Dj Storm +498
zaterdag 23 maart 2019 om 18:18
Of je behalve dat je op mannen valt, ook nog onnozel erbij
Vind ik leuk
Dj Storm +498
zaterdag 23 maart 2019 om 18:20
We hebben geen probleem met homo's, hoeft je niet te schamen ROBERT TW
Vind ik leuk
Robert TW +651
zaterdag 23 maart 2019 om 19:11
Zoek je zelfacceptatie? Je loopt hier zo rond te paraderen alsof je een een dildo in je reet hebt...
Vind ik leuk
Dj Storm +498
zaterdag 23 maart 2019 om 19:31
😂 😂 Sufkut
Vind ik leuk
Dj Storm +498
zaterdag 23 maart 2019 om 19:37
En je krijgt een duimpje van mij vanwege het woord "zelfacceptatie". Je iq ligt dus enkele punten hoger dan ik eerst dacht. Betekenis Heb je beslist op moeten zoeken 😂😂😂
Vind ik leuk
denman21 +201
zondag 24 maart 2019 om 06:51
Heb je de pillen vergeten?Kleine u.w.v. tijger
Vind ik leuk
Vb.twente +202
zaterdag 23 maart 2019 om 18:52
doeslief.
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zaterdag 23 maart 2019 om 18:22
Roda heeft de laatste 50 jaar niet lager gestaan dan nu hoor? Je doet net alsof hij dit filmpje opneemt alsof hij uit is op succes, hahaha.
Vind ik leuk
Mall00t +5624
zaterdag 23 maart 2019 om 19:18
Roda heeft de afgelopen 50 jaar zelfs nog in de Tweede Divisie gespeeld.
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zaterdag 23 maart 2019 om 20:02
Excuus, in de laatste 48 jaar dan.
Vind ik leuk
Mall00t +5624
zaterdag 23 maart 2019 om 20:05
Toen speelden ze ook nog Tweede Divisie. Je zou iets beter op de hoogte moeten zijn van het verleden van je eigen club. :-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 20:06]
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zaterdag 23 maart 2019 om 20:07
In het seizoen '71-'72 werd Roda 4de in de Eerste Divisie. Was er zelf uiteraard niet bij maar gelukkig bestaat het internet.
Vind ik leuk
Mall00t +5624
zaterdag 23 maart 2019 om 20:16
48 jaar geleden was het nog het seizoen 1970/71.
Vind ik leuk
Robert TW +651
zaterdag 23 maart 2019 om 20:48
Wow.. je hebt hem verbaal gesloopt🤟
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zaterdag 23 maart 2019 om 21:22
Klopt, ben niet in vorm vanavond. Laatste keer dan, in de laatste 47 jaar...
Vind ik leuk
Robert TW +651
zaterdag 23 maart 2019 om 23:16
Je reactie maakt het nog gênanter...
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zondag 24 maart 2019 om 00:12
Pfff kerel, waar maak je je druk om.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:46
Beetje jalours zijn mag je wel😉
Vind ik leuk
Overdogg +10
zaterdag 23 maart 2019 om 23:04
Het is Koempel for life, niet live domoor. Als je de grote jongen wilt uithangen zorg dan eerst dat je niet als een ezel afgaat. LOL!
Vind ik leuk
Robert TW +651
zaterdag 23 maart 2019 om 23:15
Nieuw account Japie?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:29
Prachtig, mooi en fantastisch toch, zo'n betrouwbare, capabele en warme clubeigenaar.. Hebben wij bij Vitesse ook 😉
Vind ik leuk
Vb.twente +202
zaterdag 23 maart 2019 om 18:56
ja klopt bij vitess is het al net zo , en in den. haag al niet veel beter.voorlopig tellen er maar 2 clubs in NL .helaas.
Vind ik leuk
denman21 +201
zondag 24 maart 2019 om 06:53
Heracles en?
Vind ik leuk
Robert TW +651
zondag 24 maart 2019 om 07:50
Wil je graag overal grappig reageren megooltje?
Vind ik leuk
denman21 +201
zondag 24 maart 2019 om 20:43
Het is mongooltje, megooltje zit naast jou op de bank
Vind ik leuk
Rodapaus +6217
zaterdag 23 maart 2019 om 17:43
Dacht dat de carnaval al voorbij was
Vind ik leuk
BonusMalus +501
zaterdag 23 maart 2019 om 17:54
Die ziet er goed gelukkig uit.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1866
zaterdag 23 maart 2019 om 18:22
Waarom spelen ze op een zondag,heeft Limburg niks met het Nederlands Elftal te maken👀
Vind ik leuk
Enkidoe +332
zaterdag 23 maart 2019 om 19:00
Neen, het NL-elftal is niet interessant.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1866
zaterdag 23 maart 2019 om 19:12
De winnaar kan volop genieten van Oranje...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:42
champions league Roda komt eraan!
Vind ik leuk
Enkidoe +332
zaterdag 23 maart 2019 om 18:59
De enige echte klassieker, de derby der derby's :Roda-Mvv

Kan niet wachten tot morgen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:20
Wat een lachertje. Je hele identiteit verkocht voor een paar roebels diep triest. Oostblok geld verziekt het voetbal in europa
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zaterdag 23 maart 2019 om 20:04
Wat aan de identiteit is precies verziekt dan? Dit is een man die het logo van Roda kust en zichzelf als Koempel noemt, wat toch echt een belangrijk deel is van de huidige Roda-identiteit. Snap je reactie nav dit filmpje niet echt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:36
Denk je jou echt dat die man ook maar iets om Roda geeft. Is gewoon een speeltje gekocht met crimineel oostblok geld. Een dergelijke griezel heeft nu de volledige macht over Roda. Jullie zijn volledig overgeleverd aan een schimmig figuur. Ik zal niet zo zeker zijn over de toekomst ondanks zijn koempels gelul.
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zaterdag 23 maart 2019 om 21:23
20% macht, hij heeft namelijk maar 20% van de aandelen. Heb je trouwens iets van bewijzen voor je aantijgingen, want ze zijn nogal heftig. Dit lijkt me gewoon pure laster.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 21:24]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:31
Hij zit al zo lang vast omdat hij zo lief is.....
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zondag 24 maart 2019 om 00:13
Hij zit niet vast?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 00:37
Kussen van een logo maakt hem een clubman... beetje gek, zijn zoveel spelers die logo kussen en dan na seizoen weg zijn.
Logo kussen is gewoon vriendjes maken met supporters, niets meer en niets minder.
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zondag 24 maart 2019 om 08:35
Ooh wist niet dat Korotaev ook op het veld gaat staan.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:53
Ik verwijs naar spelers die het doen. Maar ik merk aan je antwoord dat je mijn opmerking snapt. En er mee eens bent dat het gewoon supporters te vriend maken is. Niet meer en niets minder.
Vind ik leuk
Rodajc +19416
zondag 24 maart 2019 om 12:11
Nou niet per se. Een aandeelhouder is geen speler, een speler doet dat wat sneller. Natuurlijk is dit gebaar vooral om zieltjes, en vooral supporters, voor zich te winnen. Ik snap ook dat hij misschien geen lange termijn oplossing zal bieden voor mijn club.
Waarom ik wél pro-Korotaev ben, is omdat hij investeringen kan doen die de club wel structureel verder brengen. Dus iets vergelijkbaars als bij Vitesse en Fortuna dus.
Identiteit is behouden door supporters, niet door passanten. Dan heb ik voor nu nog liever iemand die in ieder geval doet alsof hij echt wat om de club geeft, al is het maar voor de perceptie.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 12:12]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:15
Dat klopt, maar ben benieuwd wat er echt waar van gaat zijn. Hij is iig fout begonnen met luchtkastelen bouwen ( cl in 5 jaar) en dan de bak in wat ook zijn reputatie niet ten goede komt.

Hoop het beste voor jullie maar vrees het ergste.
Vind ik leuk
denman21 +201
zondag 24 maart 2019 om 06:54
En jij bent voor????
Vind ik leuk
Dj Storm +498
zaterdag 23 maart 2019 om 19:34
Tja trots van het noorden 😂. Weet niet waar jouw voetbalhart ligt. Maar je zult anders piepen als jouw cluppie ooit in financiële geldnood komt 😂
Vind ik leuk
Dj Storm +498
zaterdag 23 maart 2019 om 20:06
Financiële nood dus 😂
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:31
Liever failliet dan aan het russisch krediet
Vind ik leuk
denman21 +201
zondag 24 maart 2019 om 06:56
Zwam niet. Als jou club er zo voor staat. En geloof me bij jou zal dit groningen of heerenveen zijn. Die zijn iverigens ook hard op weg financieel.....
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zaterdag 23 maart 2019 om 22:18
Prison for life?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:43
We zullen maar rustig afwachten kijken wat er van komt, het is toch triest dat maar van een kant de fans er bij zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws