'Er gaat veel fout, maar ik kan niet zeggen dat ik ongelukkig ben bij Real Madrid'

'Er gaat veel fout, maar ik kan niet zeggen dat ik ongelukkig ben bij Real Madrid'

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 23:54za 23-03-2019 om 23:54

Raphaël Varane ontkent dat hij zich niet gelukkig voelt bij Real Madrid. De toonaangevende sportkrant L'Équipe pakte onlangs groot uit met een verhaal dat de centrale verdediger een vertrek uit het Estadio Santiago Bernabeu overweegt.

Marca schreef vrijdag zelfs dat Varane een transferverzoek heeft ingediend, maar de Franse international ontkent de aantijgingen in alle toonaarden. "Wat zij beweren, dat ik ongelukkig zou zijn bij Real Madrid, is niet waar", laat hij weten aan Franse media, geciteerd door Metro. "Ik speel voor de grootste club ter wereld. Er zijn heel wat dingen die niet goed gaan, maar ik kan niet zeggen dat ik ongelukkig ben hier."

Volgens de berichtgeving in de Spaanse en Franse media was Varane 'verzadigd' nadat hij met Real Madrid vier Champions League-zeges in vijf seizoenen binnensleepte. De 25-jarige stopper benadrukt echter dat hij nog genoeg te winnen heeft in Madrid. "Ik blijf mezelf constant uitdagen, dat is nodig als je jezelf op topniveau wil handhaven. Wij maken een moeizaam seizoen door, maar ik zal alles blijven geven in dit shirt."

Plaats een reactie

Mosquito +22856
zondag 24 maart 2019 om 00:02
Mooie foto
Vind ik leuk
Plattekar bv +35887
zondag 24 maart 2019 om 07:38
Hij ziet er uit als n wijf en speelt als n wijf. Die moet gewoon gaan. Kun je nog beter een de Ligt, Boateng of Hummels halen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 07:38]
Vind ik leuk
HardSchot +176
zondag 24 maart 2019 om 09:39
Waar heb je het over?
Varane ziet er goed uit!
Vind ik leuk
Plattekar bv +35887
zondag 24 maart 2019 om 18:45
Voor jou wel ja
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:43
Boateng of Hummels? Hahaha waar is die mening op gebasseerd?
Vind ik leuk
Mazraoui +3937
zondag 24 maart 2019 om 00:16
25 jaar en 4 champions league titels. Kan je net zo goed wat anders gaan doen. Misschien is tennis wel wat voor 'm
Vind ik leuk
Mr bien +9010
zondag 24 maart 2019 om 00:28
Of als Var(ane)
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
zondag 24 maart 2019 om 00:24
Speelt slecht. Lijkt wel 38.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 01:59
Toch meer prijzen gepakt dan de gemiddelde voetballer, en verdient ook nog eens mooi.
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
zondag 24 maart 2019 om 07:38
Des te opmerkelijker is het verval met 25 jaar.
Vind ik leuk
Jozef +45203
zondag 24 maart 2019 om 10:25
Wat kan hij nog meer winnen?

Kan me wel voorstellen dat een mens het dan wat rustiger aan wilt doen, al ben je nog maar 25. Misschien juist wel omdat je nog maar 25 bent en op alle gebieden volledig binnen....
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
zondag 24 maart 2019 om 12:57
ik denk eerder een niet publiekelijke blessure. Die hem al geruime tijd blokkeert. Bovendien wordt zijn makker ramos een jaartje ouder en vallen zijn tekortkomingen meer en meer op.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5871
zondag 24 maart 2019 om 03:51
Hij schept hier duidelijkheid.madrid is de grootste club ter wereld en zou ook niet begrijpen waar hij heen moet
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 06:48
Het wordt steeds leuker. Onzinberichten weer recht praten, zo blijft iedereen lekker bezig.
Vind ik leuk
Geeltje +2155
zondag 24 maart 2019 om 06:50
Bezigheidstherapie:)
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 24 maart 2019 om 08:06
Wat hebben ze toch een zwaar leven...
Vind ik leuk
Pds010 +1468
zondag 24 maart 2019 om 08:49
Ben je 25 jaar..

4x Champions League
4x WK voor club teams
3x UEFA Super cup
2x Primera Division
1x Copa del Ray
2x Super Copa

En je bent ook nog even Wereldkampioen geworden met Frankrijk... niet normaal man
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:31
Als hij het ek wint, heeft hij alles gewonnen wat er te winnen valt.
Vind ik leuk
Pds010 +1468
zondag 24 maart 2019 om 10:58
Dan stoptie haha
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:42
Een compliment waard want hij is best onopvallend. Een stille kracht eigenlijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws