'Real Madrid-spelers horen van vertrekwens: weg mogelijk vrij voor De Ligt'

'Real Madrid-spelers horen van vertrekwens: weg mogelijk vrij voor De Ligt'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 07:45vr 22-03-2019 om 07:45

De vertrekwens van Raphaël Varane bij Real Madrid is serieus. Dat meldt Marca vrijdag naar aanleiding van berichtgeving in Franse media eerder deze week. De 25-jarige centrale verdediger is toe aan een nieuwe uitdaging.

De Spaanse sportkrant schrijft dat Varane zijn teamgenoten al heeft verteld dat hij verzadigd is na de tropenjaren in het Estadio Santiago Bernabéu. De Fransman won onder meer vier keer de Champions League met Real Madrid. Varane wil de komende maanden gebruiken om eens goed over zijn situatie na te denken. De kans dat hij opteert voor een vertrek, lijkt groot.

Trainer Zinedine Zidane is niet happig op een transfer van zijn landgenoot, maar lijkt niet ten koste van alles dwars te willen liggen. Varane, die al sinds het seizoen 2011/'12 actief is bij de Madrilenen, heeft wel een fors prijskaartje. De mandekker ligt nog tot medio 2022 vast en heeft een transferclausule van vijfhonderd miljoen euro. Real laat hem dan ook niet zonder slag of stoot gaan.

De clubleiding lijkt zich al wel te beraden op een mogelijke opvolger. Marca schreef al dat Matthijs de Ligt hoog op het lijstje staat, nadat onlangs Eder Militão al werd vastgelegd. Volgens zijn zaakwaarnemer is ook Internazionale-verdediger Milan Skriniar in beeld.

Lees ook'Mutaties op komst bij Real: Varane denkt aan vertrek, Zidane wil Liverpool-ster'

Plaats een reactie

la galaxy +1218
vrijdag 22 maart 2019 om 07:55
Kom maar naar LA lekker veel geld lekker in Beverly Hills wonen en lekker in de fille naar het stadion rijden.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5811
vrijdag 22 maart 2019 om 07:58
Kan la galaxy meer betalen dan real Madrid?
Vind ik leuk
la galaxy +1218
vrijdag 22 maart 2019 om 10:55
Zekers als La wilt.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5676
vrijdag 22 maart 2019 om 08:09
Ramos met De Ligt is een stevig duo centraal achterin. Maar gok dat De Ligt liever naar Barcelona gaat. Madrid is een kerkhof.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:39
Marc maar shoppen bij Real 😁😁
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 10:02
Dit is een keuze van Löw. waar bemoeit stevens zich mee. je kan wel mening hebben maar hou het dan voor je. Ned heeft dezelfde fout gemaakt met onze bondscoaches om te lang met de oudgedienden door te gaan. Duitsland barst van het talent, net zoals Nederland. Koeman doet het goed en is op de goede weg, net zoals Löw.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 10:38
Volgens mijn maar een klein beetje in de verkeerde topic..
Vind ik leuk
Guusman +1314
vrijdag 22 maart 2019 om 21:33
Je had jezelf beter sufke kunnen noemen ;)
Vind ik leuk
Luka123 +120
vrijdag 22 maart 2019 om 10:23
Varane speelt heel matig de laatste tijd dus ik denk niet dat Real heel treurig moet zijn over zijn vertrek. Het enige jammere is dat hij dan niet zoveel opbrengt als wanneer hij goed speelt. Maar ja misschien wil PSG nog een mooi bedrag neerleggen voor Varane. Als vervanger moeten ze een verdediger halen die er gelijk staat naast Ramos. Ik zou de Ligt en Koulibaly goede vervangers vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar de Ligt omdat hij ook voetballende kwaliteiten heeft en nog erg jong is. Als die twee niet haalbaar zijn zouden ze moeten kijken naar jonge verdedigers zoals bijvoorbeeld Tah of Kimpembe.
Vind ik leuk
rinirat +4197
vrijdag 22 maart 2019 om 10:35
De beste speler..
Vind ik leuk
wannie +12
vrijdag 22 maart 2019 om 11:51
Varane er uit en de Ligt er in. Klinkt goed!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws