De Vrij dreigt maatje kwijt te raken: Nu is hij al honderd miljoen euro waard

De Vrij dreigt maatje kwijt te raken: "Nu is hij al honderd miljoen euro waard"

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 18:18do 21-03-2019 om 18:18

Voor Internazionale-verdediger Milan Skriniar lijkt een transfer naar de absolute top een kwestie van tijd. De 24-jarige centrale verdediger uit Slowakije wordt volgens zijn zaakwaarnemer begeerd door zowel FC Barcelona als Real Madrid.

Mithat Halis laat in een interview met AS weten dat zijn cliënt op het scoutingslijstje van beide aartsrivalen staat. De zaakwaarnemer verwacht niets minder dan de jackpot voor Skriniar. "Inter haalde hem voor 28 miljoen bij Sampdoria, een half jaar later bood Manchester City al 55 miljoen voor hem. En nu is hij al honderd miljoen euro waard."

De naam van Skriniar dook dinsdag al op in Marca: Raphaël Varane zou een vertrek uit de Spaanse hoofdstad overwegen, waardoor Real Madrid op zoek moet naar een nieuwe centrale verdediger. De Slowaak lijkt Matthijs de Ligt en Napoli-stopper Kalidou Koulibaly als concurrenten hebben. Skriniar speelde dit seizoen 36 officiële wedstrijden voor Internazionale, vaak als verdedigingspartner van Stefan de Vrij.

Plaats een reactie

★Timmio★ +27691
donderdag 21 maart 2019 om 18:21
Wie heeft dat Tenue van Inter ontworpen?
Wat was de inspiratie? Knip en plak oude tenues uit elkaar?
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1264
donderdag 21 maart 2019 om 19:43
Weleens gehoord van traditie? Tenminste een club die niet meegaat in die achterlijke tenues van dure merknamen
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
donderdag 21 maart 2019 om 19:43
NIET MEEGAAT?

Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:51
Het is toch gewoon Nike?
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1264
donderdag 21 maart 2019 om 21:47
Het gaat toch om het feit dat het gewoon zwart blauw is? En geen circus shirt
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
donderdag 21 maart 2019 om 22:12
GEEN CIRCUS SHIRT? Kijk eens goed ouwe
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1264
vrijdag 22 maart 2019 om 12:25
Kleine aanpassing verder traditioneel toch?
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
vrijdag 22 maart 2019 om 15:23
Klein? Kijo ns goed
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 02:35
Pazzi come te Nerrazurri ⚫🔵💪
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:22
Goede verdediger. Vraag me wel af wat Barca met hem moet. Hebben met Umtiti en Pique nog een prima centrale verdediging, en Lenglet daarachter voldoet prima als back up. Ik zie m graag naar United komen.
Vind ik leuk
AlecBlc +1793
donderdag 21 maart 2019 om 21:12
Ik hoop liever dat de Ligt naar United gaat, maar Skriniar is zeker geen slechte speler.
Vind ik leuk
Henkings +1007
donderdag 21 maart 2019 om 18:22
100 miljoen......pfffffieuwwwww. Dat maakt De Ligt inderdaad een koopje voor 65.
Vind ik leuk
Nr14always +5506
donderdag 21 maart 2019 om 18:24
Barcelona?, die zijn toch rond met de Ligt?
Allemaal bullshit dus.
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 18:45
100 miljoen is hij nooit van zijn leven waard. Onlangs nog de wedstrijd tegen Frankfurt gezien. Zou nooit mee kunnen draaien in Spanje waar de verdediger ook nog een voetballend kwaliteiten moet hebben.
Vind ik leuk
Sanders +4337
donderdag 21 maart 2019 om 18:55
Dus je vormt je mening op basis van 1 wedstrijd?
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 18:56
Nee hoor als je goed leest zie je dat ik ‘onlangs nog’ zeg. Sowieso heb ik hun CL campagne gevolgd ook. Als jij hem 100 miljoen waard vindt dan heb je echt geen verstand.
Vind ik leuk
Sanders +4337
donderdag 21 maart 2019 om 19:04
Volwassen mening heb jij.
“Denk jij iets anders dan ik? Dan ben je dom!!!”
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:30
Het klopt wel in dit verhaal
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 19:36
Als jij Skriniar 100 miljoen waard vindt dan ben je wel echt dom ja.
Vind ik leuk
BT410 +438
donderdag 21 maart 2019 om 18:51
Is hij zo goed?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:54
Vindt hem geen uitzonderlijk talent en bovendien is hij maar liefst 5 jaar ouder dan De Ligt. De laatste kan je nog alle kanten op kneden maar deze Slowaak is al midden 20 en zeker geen €100 miljoen waard. Hoe komt De Vrij aan deze wijsheid ? Zometeen beweert De Vrij dat hij ook €100 miljoen waard is.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:57
Goed gelezen man...
Vind ik leuk
goedemorgen +3379
donderdag 21 maart 2019 om 20:13
De kop is weer eens misleidend, en jij leest alleen de kop blijkbaar.
Dit heeft de Vrij niet over hem gezegd.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:58
Op het lijstje staan van een club zegt niet zo vreselijk veel. Er kunnen wel 1000 spelers op het lijstje van een club staan. Maar ze worden niet allemaal gekocht.

En een beetje Italiaan stookt mogelijk geïnteresseerden tegen elkaar op om daarmee een gevoel van schaarste te creëren en uiteindelijk een hogere verkoopprijs.
Vind ik leuk
Futre +5337
donderdag 21 maart 2019 om 19:37
Doen alleen Italianen dat?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:38
Nee hoor, iedereen met handelsgeest. Doen makelaars hier in Nederland ook
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
donderdag 21 maart 2019 om 19:04
Is hij zo goed dan? Ik heb hem eerlijk gezegd al een tijdje niet zien spelen!
Vind ik leuk
Alucard +142
donderdag 21 maart 2019 om 19:20
Nooit van gehoord, terwijl hij nog tegen mijn clubbie heeft gespeeld. Opmerkelijk.
Vind ik leuk
Guust +6747
donderdag 21 maart 2019 om 19:28
Word een heel nieuw team voor Barcelona, worden er velen mee in verband gebracht door VP.
Vind ik leuk
Isakson +664
donderdag 21 maart 2019 om 21:26
Mooie naam om 10x snel achter elkaar uit te spreken 😶😶😶😶
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws