'FC Barcelona wil meewerken aan vertrek Cillessen en stelt vraagprijs vast'

'FC Barcelona wil meewerken aan vertrek Cillessen en stelt vraagprijs vast'

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 10:33zo 24-03-2019 om 10:33

FC Barcelona is bereid om Jasper Cillessen komende zomer te laten gaan, mits er een club is die een flinke transfersom wil betalen voor de Nederlandse doelman. Dat schrijft het Spaanse Marca zondagochtend. 

Cillessen is in Catalonië tweede keeper achter Marc-André Ter Stegen, maar toch maakt de voormalig Ajacied indruk in Barcelona. Onder meer tijdens de wedstrijden in de Copa del Rey blinkt Cillessen regelmatig uit en dat blijft niet onopgemerkt. Afgelopen zomer en winter was er al volop interesse in de goalie van het Nederlands elftal, maar tot een vertrek kwam het niet. 

Toch lijkt de clubleiding van FC Barcelona begrip te hebben voor de situatie van Cillessen, die graag elders in Europa basisspeler wil zijn. Cillessen heeft een contract tot 2021 bij Barça en in die verbintenis staat een afkoopsom van 60 miljoen euro. Toch zou de club komende zomer genoegen nemen met een bod van 45 à 50 miljoen euro, aldus Marca

Dit seizoen kwam Cillessen zeven keer in actie voor de koploper van de Primera Division. Zes keer verdedigde hij het doel in een bekerwedstrijd en eenmaal mocht Cillessen starten in de Champions League. Op 25 mei speelt hij met Barcelona de finale om de Copa del Rey, tegen Valencia. 

Plaats een reactie

Hoofdscout00 +3991
zondag 24 maart 2019 om 10:37
Die zijn geschift! Voor een reservekeeper?!

Speelt alleen in de Copa del Rey en wanneer de titelstrijd beslist is.

Maar ach ja, je koopt een keeper van Barca. Niet de keeper zelf....
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 10:38]
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12784
zondag 24 maart 2019 om 10:38
Ze mogen vragen wat ze willen. Blijft wel een international die ze aantrekken en daar moet voor betaald worden 😉
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:39
Exact,
Vind ik leuk
AFP +3673
zondag 24 maart 2019 om 10:50
Volkomen gelijk. Gisteren zag ik de keeper van Panam, hem zou Ajax moeten kopen voor een klein bedragje. Groot, sterk, alert, goede reflexen. Dankzij hem speelde Panama gelijk tegen de Gele Kanaries.
Vind ik leuk
HJR +9145
zondag 24 maart 2019 om 10:55
Maar heeft hij al meerdere wedstrijden goed gekeept? Of alleen gisteren ;)?
Vind ik leuk
AFP +3673
zondag 24 maart 2019 om 14:44
Ja ik ken hem alleen van gisteren, maar als ik hem met Onana vergelijk, heb ik meer rust bij hem dan bij Onana, want Onana kan wel eens van die risicovolle dingen doen.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2852
zondag 24 maart 2019 om 11:02
heb je Neres ook gezien?
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1264
zondag 24 maart 2019 om 11:05
nee Luuk de jong, bergwijn en zoet wel
Vind ik leuk
psv#nr1 +2852
zondag 24 maart 2019 om 11:21
Bergwijn deed mee tegen Wit-Rusland
je noemt er 1 teveel
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:23
Nou, hij stond in het veld....
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:22
Bergwijn heeft wel in het veld gestaan schijnt....
Vind ik leuk
psv#nr1 +2852
zondag 24 maart 2019 om 11:29
hij heeft wel weer een interland op zijn naam staan
hoeveel heeft Neres er al?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 11:30]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:32
Bij Brazilië hebben ze veel meer keus!!
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:34
Volgens mij was hij nu ook zwaar "geblesseerd", heeft geen bal goed geraakt! Misschien zaten zijn handschoentjes wat te strak....
Vind ik leuk
psv#nr1 +2852
zondag 24 maart 2019 om 11:39
Neres lag zeker op het strand die zat niet eens op de bank
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:54
In Brazilië wonen 209 miljoen mensen gab, in Nederland 18 miljoen.....daarvan hebben een aantal goede voetballers ook nog een dubbel paspoort dus die komen voor een ander land uit na hier de volledige opleiding genoten te hebben!! Wordt de spoeling aardig dun van. Blijkbaar zo dun dat de bondscoach het idee heeft dat hij een meerwaarde voor Oranje zou kunnen zijn....
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:07
beter kijken naar de feiten. Neres zat bij de oefenwedstijd op de bank. En zal waarschijnlijk bij de volgende wedstijd zijn debuut mogen maken.
Vind ik leuk
Geeltje +2026
zondag 24 maart 2019 om 11:48
Bergwijn was erg zwak afgelopen Donderdag. Misschien moet hij ipv handschoentjes een badmuts op moeten doen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 12:03]
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:51
Of snowboots... het is nu ook maar 12 graden...
Vind ik leuk
psv#nr1 +2852
zondag 24 maart 2019 om 11:57
hij was er wel bij
Neres werd opgeroepen
omdat er twee geblesseerd waren
het was groot nieuws in het Ajaxkamp
ik zag de wedstrijd Brasil-Panama
had hij er nog vier voor zich staan
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 12:00
En hoe vond je hem spelen?? Fantastisch natuurlijk, als enige....Misschien moet je die post hierboven nog eens lezen, iets met aantal inwoners van een land. Hoe groot is de kans dat Bergwijn international zou zijn als er in Nederland 209 miljoen mensen woonden??
Vind ik leuk
psv#nr1 +2852
zondag 24 maart 2019 om 12:07
wat een onzin wij hebben ook WK finales gehaald met 17 miljoen mensen
Vind ik leuk
rpaulp50 +14482
maandag 25 maart 2019 om 02:01
In WK finales gestaan ja.......ha ha
Weet jij wel hoeveel wereldkampioenschappen Brazilië heeft gewonnen ? ventje........
Vind ik leuk
Mr.Dee +651
zondag 24 maart 2019 om 12:09
Is het domme geleuter weer begonnen? Neres en Bergwijn zijn volgens mij allebei goede voetballers, is dat nu zo lastig zeggen. En je argument mbt de grootte van het land is natuurlijk onzin, dsn zou het land met dr meeste inwoners volgens jouw theorie altijd het beste zijn.
Vind ik leuk
Der Monarch +2200
zondag 24 maart 2019 om 12:53
Het Ajax vs. PSV-gelul is toch doodvermoeiend..
Vind ik leuk
zwollie +9870
zondag 24 maart 2019 om 13:50
Lijkt soms wel een kleuterklas zo
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 13:27
Nee, de kans is groter dat er in een land met 50 miljoen inwoners meer goeie voetballers zijn....zoals jij het roept zou China ook wereldkampioen kunnen worden. Dat zeg ik niet. Maar noem maar eens een wereldkampioen uit een land met minder dan 50 miljoen inwoners....
Vind ik leuk
HJR +9145
zondag 24 maart 2019 om 14:24
Uruguay
Vind ik leuk
barry m +605
zondag 24 maart 2019 om 16:08
Dat ligt eraan hoe goed zijn concurente zijn.
wil niet zeggen als je land meer inwooners heeft dat je ook beter moet zijn.

kijk bv naar india of china daar loopt toch niks rond.
Vind ik leuk
AFP +3673
zondag 24 maart 2019 om 14:46
Ik kwam midden in de wedstrijd, Neres niet gezien en is dan ook niet goed genoeg bevonden door de trainer.. Voor het moment begrijp ik wel, maar misschien in het komende seizoen.
Vind ik leuk
abraksas +2699
zondag 24 maart 2019 om 10:57
Bankzitter of niet, als hij speelt dan laat ie wel keer op keer zien dat hij te goed voor de bank is.
Gelukkig kijken die die het voor het zeggen hebben niet alleen naar het aantal gespeelde wedstrijden maar vooral naar de prestaties tijdens die wedstrijden.
Ik weet niet hoe jij het ziet maar ik heb liever een keeper die weinig speelt maar in die wedstrijden wel laat zien een echte topper te zijn dan een keeper die elke wedstrijd speelt maar ook vaak punten kost.
Vind ik leuk
klaasre1974 +1163
zondag 24 maart 2019 om 11:06
Kom op ajax.. 45 miljoen voor een reserve keeper dan kun je voor de ligt 100+ vragen en vooral niet akkoord gaan met 60 miljoen wat barca wil betalen
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zondag 24 maart 2019 om 11:18
Wie weet voor de Ligt 50 miljoen + Suarzez + Cillissen . Zou een mooie deal voor Ajax zijn.
Vind ik leuk
Daan87 +273
zondag 24 maart 2019 om 11:23
je bent vergeten messi en rakitic er gratis bij te vragen. misschien wil barcelona het salaris ook wel door blijven betalen voor je....
Vind ik leuk
Twardt +667
zondag 24 maart 2019 om 12:07
Forget it, Waarom zou Cillissen weer naar Ajax gaan, die kan prima aan de slag in een Europese topcompetitie. En Suarez gaat echt niet terug naar Ajax. Die gaat naar China/Japan om nog even flink te cashen, die gaat echt niet voor een paar miljoen en wat consumptiebonnen in NL spelen hoor.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:28
Vandaar dat hij meerdere keren heeft geroepen terug te willen. Een 34e Suarez kan nog best voor Ajax spelen. Maar misschien heb je gelijk want Suarez moet natuurlijk wel miljoenen gaan verdienen. Want bij Ajax, Liverpool en Barca heeft hij natuurlijk niet echt veel verdient. Daar kan hij echt niet mee rondkomen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 12:28]
Vind ik leuk
Twardt +667
zondag 24 maart 2019 om 18:07
Roepen dat hij terug wil, en het doen zijn 2 verschillende zaken. Wat denk je dat anders moet antwoorden als iemand hem er naar vraagt?
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zondag 24 maart 2019 om 11:07
Voor het gemak vergeet je ook even dat hij 1ste keeper van Oranje is ?
Vind ik leuk
Daan87 +273
zondag 24 maart 2019 om 11:34
het is een vraagprijs, geen uiteindelijk bedrag. wanneer jij op marktplaats iets aanbiedt is de vraagprijs óók hoger dan wat je minimaal zou nemen om het weg te doen.
Vind ik leuk
B. Alrond +1891
zondag 24 maart 2019 om 11:45
Niet helemaal juiste vergelijking Daan. Huizen gaan ruim boven de vraagprijs weg.
Vind ik leuk
Peter Hofman +1000
zondag 24 maart 2019 om 12:57
Die zet je ook op marktplaats of niet? En btw, een paar jaar terug was dat absoluut niet zo hoor.
Vind ik leuk
Daan87 +273
zondag 24 maart 2019 om 14:55
nu ben je gewoon de wijsneus aan het uithangen... het geld niet voor ieder product... das waar, jij je zin.... je snapt heus wel het punt dat ik in deze discussie wil maken.
Vind ik leuk
Dharmpie +1153
zondag 24 maart 2019 om 11:41
De voetbalwereld is geschift, als je kijkt naar de bedragen die er rond gaat dan kun je voor deze kwaliteits keeper dit best vragen. Zonder de pet van onze eigen club op te hebben lijkt dit geen ireeel bedrag.
Dit is helaas met de waan vd dag de trieste waarheid.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:21
Hoog bedrag ja. Maar hij staat ook in de basis bij Orange en omdat de transfermarkt zelfs voor keepers aan het op hol slaan is en ze hem niet kwijt willen is dat bedrag wel te verklaren. Ajax zal hem niet terug kunnen halen maar de nieuwe 2e keeper deed het goed in een oefenwedstrijd dus misschien hebben ze de opvolger al in huis.
Vind ik leuk
De Haan +698
zondag 24 maart 2019 om 12:29
Je koopt de 1e keeper van het Nederlands elftal. Daar betaal je voor
Vind ik leuk
Joey_S +164
zondag 24 maart 2019 om 12:33
Het labeltje keeper of reservekeeper speelt in deze geen rol... je koopt kwaliteit... je koopt een keeper die keept voor het nationaal elftal.. of kun je als reservekeeper bij je club niet goed zijn en kwaliteit hebben? Navas van Real is ook gewoon een wereldkeeper in een reserverol bij de club.. of tegenwoordig is dat Courtois.. dus tja, met de prijzen van tegenwoordig betaal je gewoon 50 miljoen voor een topkeeper.. prima toch?!
Vind ik leuk
Truth +4410
zondag 24 maart 2019 om 13:26
Staat onder contract en heeft een afkoopsom dus maw Barca doet alles correct !
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:37
Jammer dat is te veel voor Ajax. Arsenal, Dortmund, Atletico zijn mooie clubs
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:42
Zou zo maar kunnen dat hij betrokken wordt in een ruil met Onana, dan is het misschien wel haalbaar. De vraag is hier echter vooral wat Cillissen zelf in z'n hoofd heeft.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 10:44]
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3991
zondag 24 maart 2019 om 10:52
Zou ik een domme deal vinden! Heb je m verkocht voor 14 miljoen en ga je vervolgens 10-15 bijbetalen en je eerste keeper aan Barca verkopen.

Dief van je eigen dikke portemonnee
Vind ik leuk
Ricky030 +565
zondag 24 maart 2019 om 10:53
Precies, Blind 2.0
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:25
Blind vindt men alleen in Utrecht en Eindhoven slecht...
Vind ik leuk
Ricky030 +565
zondag 24 maart 2019 om 11:43
Waar zeg ik dat ik hem slecht vind dan? Het gaat hier over de geldkwestie. Laat jij je vooroordelen voortaan maar achterwege als je niets van de discussie begrijpt.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:46
Pfff, de meeste hier kunnen het woord discussie niet eens schrijven!!!
Blind bashen is de standaard geworden hier, prima...
Vind ik leuk
Ricky030 +565
zondag 24 maart 2019 om 11:56
Wat lul je nou? Je praat over de meeste terwijl je het tegen mij hebt? Als je er niet tegen kan dat ik niets slechts over Blind zeg, ga dan lekker naar buiten in plaats van het in het algemeen te trekken. Of doet het zoveel pijn dat je het tegen een Utrechter af moet leggen?
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:58
In en met wat moet ik het tegen jou afleggen jochie??
Vind ik leuk
Ricky030 +565
zondag 24 maart 2019 om 13:43
Wat denk je zelf? Als je überhaupt denken kan in plaats van alleen maar achterlijke vergelijkingen te maken. Ajax is goed, Utrecht en PSV vinden alles van Ajax slecht, als je zo denkt kan je beter naar het Pieter Baancentrum bevooroordeelde gek. Doet je vast pijn dat Ajax alweer geen kampioen gaat worden dat je alleen maar aan PSV kan refereren in je reacties 😂
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 18:38
Want dat heb ik bedacht dat alle Utrechters ineens voor PSV zijn? Dat valt hier ook nauwelijks op....misschien moet je nog even 5 jaar niks en 5 punten achter roepen, dan hoor je er weer helemaal bij....🙄.
Vind ik leuk
Ricky030 +565
zondag 24 maart 2019 om 19:48
Ik niet dus blijkbaar niet iedereen. De beste wordt kampioen en zeker als je zelf zoveel wedstrijden verliest verdien je het gewoon niet, heeft niets te maken met voor wie je bent. Nog een keer miljoenen investeren en wie weet, volgend jaar meer succes 😂
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:12
Maak t nou, ik wil ook gewoon een diskuzzie volgen.
Vind ik leuk
B. Alrond +1891
zondag 24 maart 2019 om 11:46
Blind vindt men alleen in Amsterdam goed.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:48
61 interlands gespeeld onder 5 verschillende bondscoaches.....Weet je nog, die mooie crosspass/voorzet op die zweefkopbal van van Persie??
Vind ik leuk
RenW +5709
zondag 24 maart 2019 om 12:32
Plus alle bondscoaches en mensen met verstand van voetbal!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:46
Hij is niet slecht, hij is alleen geen 21 miljoen waard! En dat zou jij ook moeten toegeven...
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:50
Gelukkig hebben ze dan ook maar 17 betaald....en hij doet het best aardig, zeker in de CL.
Romero is ook geen 11,5 miljoen waard toch??
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:04
Met bonussen kan het oplopen tot 21, dus dan wordt het wss 21. Voor dat geld kun je heel wat leuks halen! En die 21 miljoen ga je wss nooit terugverdienen..

Romero is voor minder gehaald. VOor nu is hij het zeker niet waard, maar ik zie zijn potentie wel. Mocht hij fit zijn, dan gaat psv veel leuks aan hem beleven.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:14
Dan tellen de bonussen dus niet mee ? Frenkie is volgens iedereen de man van 85 miljoen, maar dat is 75 miljoen + bonussen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 13:21
Bonussen tellen niet mee imo. 75 miljoen is een prima bedrag.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:27
Die bonussen die zijn met zijn CL prestaties wel verdiend! De andere helft zal het kampioenschap zijn denk ik.
Vind ik leuk
VA1 +3092
zondag 24 maart 2019 om 11:53
Nee hoor ook in Arnhem. En ik denk eigenlijk iedereen wel in Nederland die niet voor Ajax is. Die jongen was nooit prof geworden als zijn vader niet Danny Blind heette... Wat een lachwekkende voetballer is dat.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:57
Gelukkig lopen er niet al te veel door Vitesse opgeleide spelers rond met het niveau Oranje. Misschien moeten we Bütner LB zetten....
Vind ik leuk
Johnnies +2793
zondag 24 maart 2019 om 12:25
Blind is geen voetballer voor het Nederlands elftal. Komt duidelijk tekort.
Vind ik leuk
VA1 +3092
dinsdag 26 maart 2019 om 12:13
Van Heerenveen al helemaal niet en dat overschatte zooitje van Ajax heeft het de laatste jaren zo goed gedaan...
Vind ik leuk
RGB +1981
zondag 24 maart 2019 om 20:20
Tjonge jonge, lekker Derksen nalullen? Ze zien het allemaal fout, de coaches en de bondscoaches? Met die topvoetballers van jullie zit het Gelredome elke wedstrijd halfvol.
Vind ik leuk
VA1 +3092
dinsdag 26 maart 2019 om 12:17
Clowntje.... kudde schaap die je bent! Haha! Over Derksen na praten lullen maar je praat zelf na... GelreDome zit voor 2/3e gevuld gemiddeld en met topwedstrijden en Europees gewoon vol. Er kunnen er tenminste meer in, dat is wel handig. Geen een stadion zit vol in Nederland. Het ergste is nog Ajax, dat met zoveel zogenaamde fans en een stad van bijna een miljoen inwoners nog zoveel lege plekken heeft tijdens een wedstrijd Ajax NAC bijvoorbeeld...
Vind ik leuk
RGB +1981
woensdag 27 maart 2019 om 07:15
Ach kereltje toch, op je piemeltje getrapt? Vitas is gewoon niet erg populair. Fijn dat bij Europese wedstrijden de Gelredome vol zit. Wel weer jammer dat jullie niet zo vaak Europees spelen.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3991
zondag 24 maart 2019 om 14:01
Helemaal mee eens. Het verkoopbedrag was ook weer het aankoopbedrag. Onnodig.

Maar ja, welke incompetente garnaal zit in de RvC?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:25
Gaat niet gebeuren! Als het tot een ruil komt, zal Barca bij moeten leggen en niet andersom.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:15
En nou als de sodemieter van die waterpijp af jij !
Vind ik leuk
Dharmpie +1153
zondag 24 maart 2019 om 11:59
Als Ajax Cillissen haalt /ruilt met Onana dan zou het stom zijn als ze geen geld toe zouden krijgen. De vraag is of Cillissen minder wilt gaan verdienen. Ik gok dat hij meer dan 1 miljoen per jaar verdiend.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:52
Bijbetalen ???
Vind ik leuk
COYG +8525
zondag 24 maart 2019 om 10:53
Alleen hebben die drie clubs al een goede doelman. De markt is erg klein voor Cillessen, helemaal voor dat bedrag. Misschien dat een Napoli of Roma nog aankloppen. Die zijn niet erg tevreden over hun doelmannen.
Vind ik leuk
StoneyTony +2556
zondag 24 maart 2019 om 10:39
Wie betaald zoiets voor een bankzitter(met aller respect).

Dat noemt Barça helpen aan ze eventuele vertrek wat een onzin zeg..
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 24 maart 2019 om 10:54
Dat Vidal gek genoeg is om veel te betalen,wil niet zeggen dat andere clubs ook zo gek zijn😷
Vind ik leuk
yuuup +11186
zondag 24 maart 2019 om 12:06
Zucht....(volgens Marca)
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:39
Voor een keeper gaan clubs dat bedrag alsnog niet snel betalen. 25 30 miljoen zou genoeg moeten zijn. Ze hebben em voor 12 van Ajax gekocht. Zat winst toch dan. Gun Jasper wel een mooie club.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 10:39]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:40
Cillissen, Suarez en 10 miljoen naar Ajax en Onana naar Barca, zo moeilijk hoeft het niet te zijn. :)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2588
zondag 24 maart 2019 om 10:41
Hoop geld voor een keeper.
En de meeste echte top clubs zijn reeds voorzien.
Dus waar zou hij voor dat bedrag nog heen kunnen?
Vind ik leuk
Arbee +2613
zondag 24 maart 2019 om 11:33
PSG. Die willen doorgaans wel leuk en verzorgd voetbal spelen, waarin een meevoetballende keeper als Cillessen prima past. Daarnaast is Buffon natuurlijk een dinosaurus en loopt zijn contract eind van dit seizoen af.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2588
zondag 24 maart 2019 om 12:42
Snap je helemaal.
Vind alleen persoonlijk PSG een schijtclub maar voor hem kan het een optie zijn.
Vind ik leuk
vierde-ster +8750
zondag 24 maart 2019 om 10:42
80 miljoen euro voor de ligt + cillessen
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:43
Ze willen in ieder geval meewerken voor 40 a 50 miljoen.
Nou ja, bij 50 miljoen is meewerken dan wel een groot woord, haha.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:30
Klopt en ook bij 40 miljoen is er niet echt sprake van meewerken!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:04
Ze weten dat Ajax eventueel Cilessen wel terug wil hebben, dus voor dit bedrag kunnen ze hem dan mooi ruilen voor De Ligt. Maar ja, dan kennen ze Mark Netto nog niet goed genoeg.
Die is best bereid om 40 te betalen als Barca even 140 wil neerleggen voor De Ligt.
Mark my words Haha.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 15:04]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:45
Geniaal dit alleen maar bullshitwedstrijden gespeeld en nog dikke winst hopen te maken
Leuke poging van barca maar haalbaar lijkt het me niet echt

Elke wedstrijd miljoen erbij ofzo
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 10:46]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:46
😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:46
Misschien kan hij naar United als de gea weg gaat
Vind ik leuk
Het Brein +4903
zondag 24 maart 2019 om 10:46
Is Onana nu ook 50 miljoen waard?🤔
Vind ik leuk
Daan87 +273
zondag 24 maart 2019 om 11:24
Nee.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:48
Onana gaat denk ik weg tussen de 30 en 40 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:07
Ja
Vind ik leuk
Hazelnoot +184
zondag 24 maart 2019 om 10:47
Top Oss?
Vind ik leuk
Zomaarwat +263
zondag 24 maart 2019 om 10:58
Net nu de eerste keeper van hen geblesseerd is. Dan weet je zeker dat je bonje krijgt met de bondscoach.
Vind ik leuk
Bossie020 +6582
zondag 24 maart 2019 om 10:50
Dat gaat toch niemand geven. Hij wordt volgende maand alweer 30.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:01
Dat is nog jong voor een keeper
Vind ik leuk
Bossie020 +6582
zondag 24 maart 2019 om 11:12
In de Eredivisie zijn van de 34 keepers die ingezet zijn slecht 5 keepers ouder.
Cillissen heeft nauwelijks restwaarde als ze hem kopen. Wellicht komt er een PL club die wat te verbrassen heeft.
Vind ik leuk
Daan87 +273
zondag 24 maart 2019 om 11:30
wanneer het om leeftijd gaat is de eredivisie een speeltuin aan onervarenheid. we zijn een opleidingsland, leuk of niet. Wanneer je als bvb Everton zijnde een 30 jarige keeper koopt en hij presteert 1.5 jaar geweldig gaat ie gewoon naar een topclub voor een megabedrag denk ik.
Vind ik leuk
Bossie020 +6582
zondag 24 maart 2019 om 14:54
Geen 45 miljoen. Ze zijn wel gek, maar niet ontoerekeningsvatbaar.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 14:56]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:55
De Eredivisie is alleen gericht op zo jong mogelijk. Maar vd Sar was ook al aardig in de 30 toen hij naar Man UTD ging.
Vind ik leuk
Bossie020 +6582
zondag 24 maart 2019 om 14:56
Man Utd betaalde 4 miljoen Euro voor vd Sar. Dat is wat anders, dan 45 miljoen.
Vind ik leuk
NvC +9670
zondag 24 maart 2019 om 10:51
Hopelijk voor een leuk bedrag ✌️
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 24 maart 2019 om 10:51
Veelsteveel geld voor een bankzitter,Barca moet niet zoveel vragen..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:52
Als Barca dit soort bedragen voor een 2e keeper al normaal vind, dan mogen ze ook wel zo'n dergelijk bedrag bieden zouden ze onze 1e keeper Onana nog willen😂
Vind ik leuk
Gijsie +2095
zondag 24 maart 2019 om 10:53
Nondeju 50 miljoen
Vind ik leuk
Roeptoeter +19118
zondag 24 maart 2019 om 10:53
45 a 50 miljoen voor een tweede keeper gaat niet gebeuren. Hooguit 25.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:54
Het zou wat zijn als real hem haalt. Keepersprobleem daar nu.
Vind ik leuk
Jozef +45094
zondag 24 maart 2019 om 11:10
Ja hoor.

Je hebt Navas en Courtois en dan over een keepersprobleem praten?

Het probleem ligt daar een stukje voor de keeper naar mijn bescheiden mening....
Vind ik leuk
Daan87 +273
zondag 24 maart 2019 om 11:33
Jozef, idem 1x! wat een onzin opmerking van jordi hier, sorry hoor. het enige keepersprobleem dat ze hebben is een vormcrisis (al dan niet door de situatie voor hen in het veld gecreëerd), niet dat ze geen goede keepers hebben.
Vind ik leuk
Arbee +2613
zondag 24 maart 2019 om 11:37
Dit wordt wel een keepersprobleem natuurlijk. Navas heeft de afgelopen jaren laten zien van wereldklasse te zijn. Courtois ook, maar die zit nu toch wel in een dip en lijdt aan zelfoverschatting. Als Courtois zich weer wet op te werken naar zijn oude niveau, heb je twee keepers die extreem aan elkaar gewaagd zijn. Dan krijg onvrede binnen het team, net als toen Barcelona Ter Stegen en Bravo samen had.
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 11:02
Blijft een belachelijk bedrag. Slavenhandelaars zijn het.
Vind ik leuk
Jozef +45094
zondag 24 maart 2019 om 11:04
Voor Ajax een kans. Voor de 22-jarige Onana worden ook gekke bedragen bedacht. Een ruil ligt in de maak en Ajax heeft dan in een klap het keepersprobleem voor minimaal 5 jaar opgelost. Deze kwaliteit haal je - met alle respect - niet bij de subtop of op de bank ergens anders in het buitenland.

Een goed elftal begint bij een betrouwbare keeper.
Ajax, Barcelona, Cillessen en Onana zouden elkaar blij kunnen maken en het zou een prima teken zijn van onderlinge vriendschap.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4620
zondag 24 maart 2019 om 11:04
Dan snapt Barca toch wel dat Ajax minstens 100 miljoen voor de Ligt wilt hebben?
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1264
zondag 24 maart 2019 om 11:08
De ligt en onana naar Barca en wij Jasper, Suarez en jaartje piqué inclusief Shakira in de vip box en optreden in de rust
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zondag 24 maart 2019 om 11:28
Shakira hoeft van mij niet te zingen hoor....
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1264
zondag 24 maart 2019 om 12:06
Wie had het over zingen?
Vind ik leuk
MirakelMan +289
zondag 24 maart 2019 om 11:11
Wat een typisch Hollandse reacties weer: 'veel te veel voor een reservekeeper' en 'voor 50 miljoen is het makkelijk meewerken'...
Jullie maken me moe. Moeimakers.

Cillessen is een uitzonderlijke keeper. Zou bij erg veel premier league clubs gewoon starten, maar bij Barça heeft hij Ter Stegen voor zich. Volgens sommigen, waaronder ik, de beste keeper van de wereld op het moment.

40-50 miljoen voor Cillissen is een koopje, je koopt namelijk punten voor je ploeg.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 24 maart 2019 om 11:20
En Ter Stegen is niet goed genoeg voor Barca1?
Verkeerd gelezen sorry..
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 11:32]
Vind ik leuk
Emnu +8250
zondag 24 maart 2019 om 11:28
Als hij al stelt Ter Stegen op dit moment de beste keeper ter wereld te vinden, denk jij aan een alien??
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 24 maart 2019 om 11:32
Ik las het verkeerd sorry..
Ik dacht hij vond Cillisen de beste keeper.
Vind ik leuk
Dj Storm +497
zondag 24 maart 2019 om 11:24
😂 Lachen wat een geschift volk! Meer dan 20 miljoen ga je hier echt niet voor betalen
Vind ik leuk
MirakelMan +289
zondag 24 maart 2019 om 19:26
Er is voor Neymar ook 222 miljoen betaald.
De transferwereld heeft een gigantische inflatie meegemaakt.
Voor de kwaliteiten die je koopt als je Cillissen binnenhaalt betaal je fors tegenwoordig.
Als hij al weggaat dan zal dit volgens mij voor minstens 45 miljoen zijn.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:26
gewoon terug naar Amsterdam daar is het salaris ook opgeschroefd en kan die elke week ballen vangen
Vind ik leuk
BramJB +1291
zondag 24 maart 2019 om 11:39
Een van de beste tweede keepers die er. Zou bij een andere club hopelijk gewoon gaan spelen
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:48
Cillisen moet heel snel verkassen bij Barca wil hij nog iets van zijn carrière maken. Hij is echt niet beter geworden van het op de bank zitten dus snap ook die belachelijke vraagprijs van Barca niet.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:00
Met Messi Suarez etc trainen, lijkt me iets waar je ook beter van wordt...
Vind ik leuk
RenW +5709
zondag 24 maart 2019 om 12:40
Nee hij is beter geworden op de training, daar doe je meer als in een wedstrijd. Zeker bij Barca.
Vind ik leuk
MG MG +535
zondag 24 maart 2019 om 13:14
Wat ren gelul. Een keeper wprdt nauwelijks in het spel betrokken en al helemaal niet bij Barca. Als je veel wil leren moet je zoveel mogelijk onder druk staan als keeper. Dit is de enige positie in het veld waar je bij een topteam minder leert . Dat heb je bij Barca nauwelijks dat je langdurig onder druk staat.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:41
Ervaring doe je op in wedstrijden vooral in CL. Niet van alleen trainen en een paar wedstrijdjes voor de beker daar wordt je echt niet veel beter.
Vind ik leuk
RenW +5709
zondag 24 maart 2019 om 14:24
Je krijgt bij Barca, als het tegen zit 2 x wat te doen in een wedstrijd.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:16
Ja maar dan moet je er wel staan.
Vind ik leuk
Romarioo +872
zondag 24 maart 2019 om 12:13
Ajax terughalen voor 70 miljoen
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:19
Dan blijft ie dus lekker zitten.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 12:41
Denk niet dat er teams zijn die zitten te springen om hem !!!
Vind ik leuk
RenW +5709
zondag 24 maart 2019 om 14:27
Ik krijg steeds beter door, wat je bent,
en vooral wat je hier probeert te doen.
Maar snap het ook nog wel een beetje, met die degradatie in het vooruitzicht! Als er echt niets positiefs is te melden over je eigen club, ga je wat wel goed is, gewoon afbranden. Dat is een naar menselijk trekje. Ook wel jaloezie genoemd!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 15:00]
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 15:13
Hij is gewoon een matige keeper als hij zo goed was stond hij wel in de basis, daarnaast is hij te klein en schraal het is geen keeper waarvoor je bang word als hij eruit komt. Hij is gewoon pure middelmaat wellicht een Engelse club die tegen degradatie speelt ofzo die interesse in hem heeft...…..
Vind ik leuk
RenW +5709
zondag 24 maart 2019 om 15:28
:-) dream on
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 15:46
Nee hij is een geweldige keeper hij pakt wekelijks punten voor zijn team is dat waarheid dan , wat ben jij een trieste chauvinist zeg !!!
Vind ik leuk
RenW +5709
zondag 24 maart 2019 om 18:31
Nee, ik ben een realist, zelfs ik zie het. En ook de trainers, en de clubs die hem graag willen. Barcelona wil hem niet kwijt, dat merk je aan de vraagprijs. Maar nogmaals ik snap echt wel wat er met jou aan de hand is.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 18:42
Jonge ze doen hem dadelijk van de hand voor hooguit 20 miljoen …….
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 18:43
Als je jouw mening niet deelt dan is er iets met je aan de hand , raar ventje ben jij zeg ……..
Vind ik leuk
RenW +5709
zondag 24 maart 2019 om 19:12
Niet iedereen, is hetzelfde als de mensen om je heen die je als rare ventjes ervaart.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 19:14
Die RenW is echt een persoon met het syndroom van Asperger jongens !!
Vind ik leuk
RenW +5709
zondag 24 maart 2019 om 20:12
Ja jongens dat klopt, maar zonder de angst van degraderen, en dan de rest af gaan branden, omdat er absoluut niets positiefs is te melden over de eigen club.
Jongens.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 20:14]
Vind ik leuk
Shelbourne +6187
zondag 24 maart 2019 om 12:56
45 miljoen is nog steeds extreem voor een reserve keeper.
Vind ik leuk
MG MG +535
zondag 24 maart 2019 om 13:10
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat z'on keeper genoegen neemt met een bijrol. Die moet toch elke week in een topcompettie onder de lat staan.
Vind ik leuk
RenW +5709
zondag 24 maart 2019 om 14:29
Snap je wel, dat iemand het met zijn gezin heel erg fijn kan vinden in Barcelona? Leuk leven is toch ook wel wat waard. Barcelona is toch in ieder geval prettiger als bijv. dat vieze Liverpool. Steden bedoel ik.
Vind ik leuk
MG MG +535
zondag 24 maart 2019 om 23:55
Je bent aan het werk niet op vakantie. En dat werk heeft een beperkte houdbaarheid. Als je na je carriere erop terugkijkt heb je echt wel het gevoel dat je er meer uit had moeten halen. Dat prettige leventje kan nadien ook wel.
Vind ik leuk
RenW +5709
maandag 25 maart 2019 om 00:09
Dat vind jij, maar hij heeft het wel naar zijn zin.
En dat is het belangrijkste voor hem en zijn gezin.
Daar hoeven/mogen wij ons niet mee bemoeien.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:01
roep je begeleider maar..................voor je pilletjes
Vind ik leuk