'PSV ziet Roemeens international van 10 miljoen als ideale opvolger Lozano'

'PSV ziet Roemeens international van 10 miljoen als ideale opvolger Lozano'

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 13:40zo 24-03-2019 om 13:40

Laatste update: zondag 24 maart 2019 om 13:53zo 24-03-2019 om 13:53

PSV heeft een oogje op de twintigjarige Dennis Man. Dat meldt het Roemeense Fanatik dit weekend. Man is dé belofte van Steaua Boekarest. In de afgelopen twee seizoenen maakte de rechtsbuiten twintig doelpunten voor de club. 

In 2018 werd Man gelinkt aan onder meer AS Roma, Anderlecht, Tottenham Hotspur en Manchester United. Fanatik weet dat de international momenteel bij PSV in beeld is als opvolger van Hirving Lozano. Chucky staat op zijn beurt in de belangstelling van SSC Napoli. De Italiaanse topclub zou bereid zijn om 40 miljoen euro te betalen voor Lozano. 

Volgens Fanatik kan Man worden ingelijfd voor een slordige tien miljoen euro. Het contract van de vleugelaanvaller in Boekarest loopt door tot medio 2022. Het gerenommeerde Transfermarkt schat de waarde van Man momenteel in op zo'n 3,5 miljoen euro. Volgens de website kan de rechtspoot ook uit de voeten op 10.  

In Russische media ging onlangs het gerucht dat Zenit Sint-Petersburg Man op de korrel heeft. Toen klonk een transfersom van liefst 30 miljoen. 

Plaats een reactie

zondag 24 maart 2019 om 13:51
En ze vragen 30 miljoen!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:52
Als je zou lezen zie je dat er 10 miljoen staat.
Vind ik leuk
Pancev +1397
zondag 24 maart 2019 om 13:52
Man Man Man....
Vind ik leuk
Het Brein +4903
zondag 24 maart 2019 om 15:55
Dat is dan wel weer 30 miljoen..
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 15:56]
Vind ik leuk
The Iceman +18116
zondag 24 maart 2019 om 13:53
Lekker Man!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:53
Nee ze vragen 30 miljoen staat al op andere sites gisteren en vandaag!
Vind ik leuk
The Iceman +18116
zondag 24 maart 2019 om 13:55
30 miljoen Roemeense Leu?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:57
Alles wijst erop dat PSV na dit seizoen afscheid moet gaan nemen van Hirving Lozano, die aan onder meer Manchester United, Paris Saint-Germain en SSC Napoli wordt gelinkt. Op de achtergrond kijken de clubbestuurders dan ook alvast naar een potentiële opvolger.


En volgens het Roemeense Fanatik is PSV in dat kader nu uitgekomen bij Dennis Man, een 20-jarig toptalent van de nationale grootmacht FCSB, het voormalige Steaua Boekarest. Die club staat momenteel derde in de Romania Liga 1, en Man brak er de afgelopen maanden helemaal door.

Ook RSC Anderlecht volgt de technicus op de voet, maar het is nog zeer de vraag of Man wel haalbaar is voor PSV of Anderlecht. Volgens diverse Oost-Europese media is Zenit Sint Petersburg namelijk op de markt voor hem, en zij zouden geen probleem hebben met een vraagprijs van maar liefst 30 miljoen euro. Dit zijn bedragen die zowel de Eindhovenaren als de Belgen normaliter nooit op tafel leggen voor een speler.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 13:57]
Vind ik leuk
The Iceman +18116
zondag 24 maart 2019 om 13:59
Aha. Lijkt me een onzinverhaal van ‘diverse Oost-Europese media’.
Vind ik leuk
Sven! +2585
zondag 24 maart 2019 om 14:16
Voetbalprimeur komt met namen zoals PSV en Anderlecht, vergeten er alleen bij te zeggen dat Manchester United en Tottenham ook serieuze interesse hebben. In Engeland wordt ook gesproken over een transfersom tussen de 20 en 30 miljoen euro.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:24
Ik denk niet dat soort bedragen betaald worden voor spelers uit de Roemeense competitie.
Vind ik leuk
Sven! +2585
zondag 24 maart 2019 om 14:30
Had jij 2 jaar geleden verwacht dat er ooit 86 miljoen betaalt zou worden voor een speler uit de eredivisie? De voetballerij is verneukt door al dat geld, ik kijk nergens meer vanop.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:30
Wat denk je van Hendrix voor 90+ naar Milan ??
Vind ik leuk
Sven! +2585
zondag 24 maart 2019 om 16:32
De Italiaanse lire bestaat niet meer.
Vind ik leuk
Smash +4314
zondag 24 maart 2019 om 15:19
Kun je nagaan hoe gek die voetbalwereld is! Het gerenommeerde Transfermarkt schat de waarde van Man momenteel in op zo'n 3,5 miljoen euro. En de vraagprijs is 30 miljoen? Die gozer heeft nog niets laten zien, buiten die 20 doelpunten in twee seizoenen, die ik er in zo'n competitie waarschijnlijk ook wel inleg in zo'n periode.
Vind ik leuk
Enden +5036
zondag 24 maart 2019 om 14:06
Gakpo en Malen zijn adequate vervangers
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:12
Met dat taalgebruik kan je zo mee met het forum van Democratie ;).

Gakpo en malen kunnen zeker Lozano vervangen maar bij een mogelijk vertrek van Bergwijn is het beter op een iets meer ervaren speler erbij te halen.
Vind ik leuk
Enden +5036
zondag 24 maart 2019 om 14:33
Dan kom je ook niet bij Man uit
Vind ik leuk
Paulhuynh +1973
zondag 24 maart 2019 om 13:56
Ok proficiat met 2 de plek
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:58
Wat heeft dat ermee te maken?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:59
Meer bezig met psv dan met ajax jij
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:01
Ik lees gewoon alles van het voetbal en bij een andere site doet er niet toe welke heb ik de topics ( nieuwtjes ) net iets eerder om te lezen dan een ander... gewoon omdat ik dat kan!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:02
Oek
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:36
mooi, geweldig voor je...........svp ons niet meer mee lastig vallen, met dat oud nieuws
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:34
gewoon formaliteit....................
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:58
Dank je wel. Jij gefeliciteerd met het kampioenschap
Vind ik leuk
FRChamp +2508
zondag 24 maart 2019 om 14:39
Die Lozano is makkelijk te vervangen.
Vind ik leuk
vierde-ster +8751
zondag 24 maart 2019 om 13:53
Dan moeten ze geld toeleggen
Lozano gaat voor 5 miljoen weg
Vind ik leuk
Paulhuynh +1973
zondag 24 maart 2019 om 13:56
500 miljoen ja proficiat met stek 2 trouwens
Vind ik leuk
vierde-ster +8751
zondag 24 maart 2019 om 13:58
De prijzen zijn nog niet verdeeld Paultjuh ...aan het einde van de rit mag je me feliciteren
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:45
Wat zal jij op je neus kijken als dat niet gebeurd hahaha! Kopen we toch bryan smeets ;)
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:54
niet erg...... heeft zijn geld ruimschoots opgebracht !!! Wééér kampioen !! 11x in 20 jaar !! Doei doei...........
Vind ik leuk
vierde-ster +8751
zondag 24 maart 2019 om 15:55
Nog 13 tegaan ....mzzl👋👋👋👋👋
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:58
Geen probleem.................
Vind ik leuk
vierde-ster +8751
zondag 24 maart 2019 om 15:59
👋👋👋👋👋
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:49
Begrijpend lezen is moeilijk
Vind ik leuk
Mari +13255
zondag 24 maart 2019 om 13:51
Koopje, als hij echt goed is
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:59
30 miljoen noem jij een koopje?
Vind ik leuk
Mari +13255
zondag 24 maart 2019 om 15:31
neeeeeeeee
die Roemeen van €10mln als hij zo geweldig is
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:09
slechts 1 € voor de nr. 1 van Nederland..............
Vind ik leuk
Mari +13255
zondag 24 maart 2019 om 18:37
???
Vind ik leuk
FRChamp +2508
zondag 24 maart 2019 om 14:43
Lozano ligt meer op de grond dan dat hij voetbalt.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:37
hij heeft niet voor niets al 50 !!! gele en rode kaarten mee...........is alleen met grof geweld af te stoppen..........Topper!! 100+.........
Vind ik leuk
FRChamp +2508
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Geen stuiver waard. Misschien voor de jeugd.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:50
ik antwoord niet meer, je begeleider is nu met je bezig denk ik, have fun Bunny.........
Vind ik leuk
FRChamp +2508
zondag 24 maart 2019 om 23:41
Goede analyse weer, held!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:52
😂😂😂😂😂hebben ze daae zoveel geld if vullen ze het enen gat met het andere. Droeftoeters
Vind ik leuk
la galaxy +1218
zondag 24 maart 2019 om 13:52
Die is goed MAN. Nee grapje ken hem niet echt als ik PSV was Ounas halen van Napoli.
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zondag 24 maart 2019 om 13:54
Ja Lozano en Bergwijn gaan deze zomer natuurlijk weg..
Ook PSV moet aan de bak op de transfermarkt.. Wat minder als wij, maar toch..
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
zondag 24 maart 2019 om 14:06
Ik denk dat PSV net zoveel spelers gaat verliezen als Ajax. Pereiro, Hendrix, hele aanval, Zoet en misschien Schwaab gaan als het goed is allemaal weg.
Vind ik leuk
Linke loe +2348
zondag 24 maart 2019 om 14:14
Ik hoop zo dat Hendrix bij psv blijft voetballen de rest van ze leven..wat een geweldige voetballer is dat zeg
Vind ik leuk
cornelisse +258
zondag 24 maart 2019 om 14:22
🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Linke loe +2348
zondag 24 maart 2019 om 14:32
Haha ja kon het ff niet laten hoor
Vind ik leuk
cornelisse +258
zondag 24 maart 2019 om 14:49
Humor hoef je nooit te laten
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zondag 24 maart 2019 om 14:31
Hendrix ? Sorry, maar kan me niet voorstellen dat daar concrete interesse in is.. Ja misschien een Duitse middenmotor of zo, lijkt me wel wat voor hem..
De Jong kan beter blijven, die zit prima op z'n plek..
Schwaab gaat idd wel weg.. Pereiro zie ik wel naar een Spaanse club verkassen.. Er is ook al interesse in Angelino en er zal ook interesse komen in Dumfries.. Zoet gaat sowieso, maar Unnerstall is een prima opvolger..

Nou ja inderdaad, ook PSV gaat veel spelers verliezen..
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 14:38]
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
zondag 24 maart 2019 om 15:10
Napoli en Lazio waren geinteresseerd in Hendrix. De Jong wilde vorig seizoen al vertrekken. Unnerstal lijkt me geen goeie opvolger. Het is toch anders keepen bij een topclub.
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zondag 24 maart 2019 om 15:56
Napoli en Lazio geinteresseerd in Hendrix ? Haha, sorry maar dat geloof ik echt niet.. En Unnerstall is echt niet minder dan Zoet hoor, denk zelfs beter..
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
zondag 24 maart 2019 om 16:02
Het waren slechtd geruchten, dus in hoeverre ze waar zijn weet ik ook niet. Had destijds eventueel te maken met het vertrek van milinkovic savic. Unnerstal blinkt meer uit maar die maakt 20 reddingen per wedstrijd waarvan ie er 17 uit houd. Maar dat wil niet zeggen dat ie beter is.
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zondag 24 maart 2019 om 16:05
Het scheelt niet veel.. Zoet kan wat beter meevoetballen en Unnerstall is gewoon erg goed op de lijn en bovendien zeer groot.. Maar als Zoet vertrekt ga je er in mijn inziens niet op achteruit in ieder geval.. Dus de keeper-vacature is al ingevuld..
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
zondag 24 maart 2019 om 16:08
Zoet oogt aan de bal echt onstabiel. Het is altijd billen knijpen als ie de bal terug krijgt. Al is dat de laatste jaren wel verminderd.
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zondag 24 maart 2019 om 16:11
Ja? Okay, dacht juist dat hij wel goed aan de bal was.. Maar goed, kijk ook niet alles van PSV..
Unnerstall is echt een lijnkeeper volgens mij.. Maar dan staat er ook echt iemand zeg.. Die kan net onder de lat door.. ;)
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
zondag 24 maart 2019 om 16:13
Dat wel, heeft ook meer uitstraling dan Zoet. Ik ben benieuwd. Zelf hoop ik dat PSV voor Michel Vorm gaat of Romero van United.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:17
Lamprou.................
Vind ik leuk
1+1= +865
zondag 24 maart 2019 om 18:22
Dames teams van Napoli en Lazio😉
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zondag 24 maart 2019 om 15:57
Alhoewel, Napoli was ook zo gek om Younes te halen..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:57
Hendrix, DE kampioenenmaker is NIET te koop !! NIET = 300 +..........
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:05
Van Ginkel terug halen dan is gelijk het hele middenveld probleem opgelost. Hendrix gaat niet weg want niemand wilt hem.. en anders hebben we Sadilek nog en dat is gelijk beter. Ihattaren hebben we dan nog.. Guti hebben we nog. Daar kan je een prachtig middenveld van maken. Voor hebben we straks nog Luuk en straks Lammers lopen en op de flanken hebben we Gakpo en Malen en eventueel deze roemeen + sws nog een aankoop. Unnerstall komt dus sws 2 goede keepers en de backs blijven gewoon en schwaab daar kopen we gewoon een nieuwe voor. Kijk dan staat er gewoon weer een heel sterk psv.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
zondag 24 maart 2019 om 16:07
Van Ginkel zou een ideale opvolger zijn van Pereiro. Maakt makkelijk zijn goals. Hopen dat ie wel fit blijft. Hendrix moet je proberen te verkopen. Sadilek staat er al inderdaad. Ik hoop ook dat Arjen Robben komt. Luuk mag weg, Lammers ervoor in de plaats met daar achter Romero (als ie ooit fit wordt) en Piroe.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:20
Ja ik zal het nog sterker vertellen.. van Ginkel had gewoon bij psv gespeeld mocht hij niet geblesseerd zijn geraakt. Wat jij al zei.. hij maakt zijn goals makkelijk en hou zorgt voor creativiteit aan de bal. Met hem zou PSV die potjes tegen Utrecht en Feyenoord wel over streep hebben getrokken. Was je al bijna kampioen geweest.. oja Emmen uit had ook gewonnen moeten worden. Maar er is en er komt zat kwaliteit psv zijn kant op.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
zondag 24 maart 2019 om 16:22
Vind dit wel zonde voor Guti. Ben bang dat we die voor niks hebben gekocht. Ik zie eerder Sadilek de vervanger worden van Hendrix dan Guti.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:12
Écht lachen................020 droeftoeter die zich voordoet als PSVer....
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:14
niet erg..........500+ in kas en nieuwe landskampioenschap is wéér in zicht !!! 6 jaar niets dus.............
Vind ik leuk
lexy88 +1948
zondag 24 maart 2019 om 13:55
Ik begrijp transfermarkt nooit. Er staat dat het gerenommeerd is, maar ook dat de marktwaarde door hen wordt geschat op 3,5mio. Maar dat hij voor 10 weg mag. Klopt dan toch geen zak van? Spelers vertrekken toch altijd voor hogere bedragen, volgens mij stond frenkie er voor 40mio op ofzo
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
zondag 24 maart 2019 om 14:10
Werkt eigenlijk hetzelfde als in het ‘normale leven’, het is allemaal vraag en aanbod. De waarde is 40 miljoen maar omdat er bijvoorbeeld 5 vragers zijn en het aanbod 1 is, gaat de prijs omhoog. Denk aan een lineare aanbodslijn.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1218
zondag 24 maart 2019 om 14:11
Omdat marktwaarde nog altijd wordt verward met afkoopsommen.
Vind ik leuk
COYG +8525
zondag 24 maart 2019 om 14:02
Oh deze speler zou ik zeker halen. Volg hem persoonlijk al een tijdje, hoopte dat Feyenoord hem zou halen. Hij heeft echt een goede dribbel en een haast perfecte traptechniek met afstandsschoten.

Ook fysiek zeer sterk trouwens.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 14:02]
Vind ik leuk
Quareck +7562
zondag 24 maart 2019 om 14:44
Ik vrees voor Feijenoord dat er dan 9,9 miljoen af moet
Vind ik leuk
Retweet +835
zondag 24 maart 2019 om 14:06
Na van the man nu Dennis man
Vind ik leuk
Paulhuynh +1973
zondag 24 maart 2019 om 14:12
Welkom en alvast gefeliciteerd met het kampioenschap van het komende jaar
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:14
We hebben malen,niet nodig,alleen als bergwijn weg gaat is het nodig,want met gakpo heb je al versterking,maar de spoeling wordt dan wel erg dun.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:44
Alleen Malen is niet genoeg. Is erg wild nog voor de goal en kan zomaar is heel veel doelpogingen om zeep helpen. Altijd laten komen die concurentie als Lozano weg gaat.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:01
Klopt concurentie is nodig om het beste uit je spelers te krijgen.
Maar niet ten koste van alles,we hebben al genoeg kapitaal verspilling.
Zou deze jongen echt een directe versterking zijn???
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:06
Nou voor de ED is hij wel een speler die er meteen 15 of 16 in gaat schieten ja.. gelukkig hebben we bij psv een luxeprobleem. Er is en er komt zoveel goei psv haar kant op. Btw we moeten wel een speler hebben die het doelpunte rendement van Lozano direct kan opvangen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:08
Klopt,maar had jij ooit van deze jongen gehoord.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:32
Nope maar had iemand ooit van Kezman gehoord? Of Dsudszak? Of bij Ajax Neres? Zegt allemaal niks. Als hij ze in die competitie er in legt dan kan hij dat tegen de Graafschap en VVV ook wel hoor maak je geen zorgen.
Vind ik leuk
Keems +1
zondag 24 maart 2019 om 14:14
Kan er niks van
Vind ik leuk
Sappie36 +62
zondag 24 maart 2019 om 14:17
PSV heeft vaker opvolgers gekocht maar die opvolgers waren niet echt van waarde en al zeker niet in buitenland PSV heeft in eigen land opvolger zoeken veel meer suc6 ze moeten echt eens hier kijken van Bommel kwam ook van fortuna en draaide super met vogel op middenveld
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:42
Je mag best punten en komma's gebruiken als je reageerd.
Vind ik leuk
Sappie36 +62
zondag 24 maart 2019 om 15:15
Ik heb een hekel aan mensen die andere verbeteren, en doen of ze een perfect leven hebben, en een perfect handschrift!!!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:54
Ik persoonlijk ook! Mijn engels is zelfs beter dan mijn nederlands. Maar dit valt echt niet te lezen, is gewoon een tip ;)
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:18
Ik vrees dat deze speler niet geschikt is voor PSV, heeft gewoonweg te laag toneel-, naai- en schopniveau.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30176
zondag 24 maart 2019 om 14:25
30M vragen staat vrij natuurlijk! Krijgen is iets anders uiteraard
Vind ik leuk
Sven! +2585
zondag 24 maart 2019 om 14:32
Zeker waar maar wanneer United en Tottenham zich ermee bemoeien schiet de prijs omhoog.
Vind ik leuk
Vooruit +338
zondag 24 maart 2019 om 14:33
Lozano is hooguit 10 miljoen eurootjes waard. Zoals altijd rekent PSV zich rijk. Straks nog meer schulden. Wie gaat bijpassen? Waarschijnlijk zoals altijd de laatste jaren: Philips en gemeente Eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:41
Dat je hiervoor een account aanmaakt...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:05
Niets wetend kansloos mannetje,als grote mensen praten kan jij beter je mond houden.
Als je de feiten niet kent,kan je beter niet reageren.
Vind ik leuk
Vooruit +338
zondag 24 maart 2019 om 21:03
Ach ach wat een zielige psv trolletjes.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:39
Ziet er uit als een geschikte voetballer uit voor PSV. Ben benieuwd of PSV echt interesse heeft, en of deze bron betrouwbaar is haha. Zou een mooie vervanger zijn voor Bergwijn of Lozano. Skov is altijd nog een optie!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:42
Kijk dat word onze man! De man met de schaal volgend jaar!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:45
Ik merk al weer dat ze in Amsterdam zenuwachtig worden. Snap ik, volgend seizoen weer niks en er wordt al weer gesproken over een nieuw bestuur!
Vind ik leuk
WilcoS64 +4815
zondag 24 maart 2019 om 15:25
De enige die zenuwachtig is ben jij, neem je pilletje man.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:54
Goaltjes maken kan hij wel! Je zou er dus niet op achteruit gaan.
Vind ik leuk
Aart +301
zondag 24 maart 2019 om 14:59
Lekker toch: Lozano 40 miljoen, Bergwijn 40 miljoen.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
zondag 24 maart 2019 om 16:20
50 p.p. zou beter zijn
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:07
Allebei internationals,zal wel een beetje meer worden.
Vind ik leuk
Shelbourne +6188
zondag 24 maart 2019 om 15:25
Interessante speler dit, staat al langere tijd bekend als groot talent in Roemenië. Het is altijd wel de vraag in hoeverre zo'n speler een hoger niveau aan kan. Goed in ieder geval dat PSV kijkt naar een opvolger. Ik ben benieuwd als Bergwijn en Pereiro ook vertrekken of PSV ook vervangers gaat halen of al geheel vertrouwd op jongens als Gakpo, Malen en Ihatarren.
Vind ik leuk
barry m +605
zondag 24 maart 2019 om 15:42
lozano is wel goed maar ik vind hem te wisselvallig.
hij speelt niet iederen keer goed.
als iemand 40 miljoen bied zou ik hem verkopen, daar kan je iets moois voor terug halen.
Vind ik leuk
Het Brein +4903
zondag 24 maart 2019 om 15:54
Ik zou Groeneveld van Brugge overnemen. Al kost die 20 miljoen. Zekerheid.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
zondag 24 maart 2019 om 16:38
Goede ontwikkeling dat ajax en psv hun spelers veelal nu over de grenzen halen.
Daar kan een club als AZ alleen maar van profiteren want ik ze een ajax of psv niet zomaar spelers van het kaliber Boadu of Stengs halen.
Vind ik leuk
Benniewies +5920
zondag 24 maart 2019 om 16:45
Van 30 naar 10 miljoen
Zal er voor Lozano ongeveer 18 miljoen betaalt worden IPV 40
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:04
Ajax 5 jaar niks en 1000 dagen geen koploper hahahaha prutsclub. Btw ga weg joh met je Celine Dion.. jij bent geen man meer.. jij bent van de mannen dat dan weer wel. Ga toch weg joh.. niemand die jou serieus neemt met zo'n naam mietje.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:33
Ga janke ofzo slappezak. Net of jullie ajacieden zo heilig zijn.. houd toch op vent. Meneer hypocriet in actie hier hoor.
Vind ik leuk
Isakson +657
zondag 24 maart 2019 om 17:54
Ik vind het fantastisch dat PSV ook al vast rondkijkt. Waarschijnlijk gaat Overmars morgen ook ineens achter dezd speler aan. Let maar op, minimuis met zijn grote tablet. Lees de story van Tagliafico ook maar dan zie je de inventiviteit van M O.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:39
Ja maar feyenoord is zo slecht die kunnen niet scoren. Aan hadden heb je niks. Geef het maar gewoon op jonge.. straks als dat nieuwe stadio er is kunnen jullie misschien financieel en dus sportief weer omhoog kijken.
Vind ik leuk
AFP +3674
maandag 25 maart 2019 om 14:35
Zal wel goed zijn die speler, maar wat een geld voor een nog onbekende voetballer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws