Van Persie 'brainstormt' met Feyenoord: Ik ga me niet committeren

Van Persie 'brainstormt' met Feyenoord: "Ik ga me niet committeren"

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 14:26zo 24-03-2019 om 14:26

Robin van Persie weet nog niet of hij na zijn actieve carrière verbonden blijft aan Feyenoord. Technisch directeur Martin van Geel onthulde een week geleden dat er met Van Persie gesproken is over een rol als spitsentrainer. 

Na afloop van het huidige seizoen beëindigt Van Persie (35) zijn loopbaan. Feyenoord wil hem graag voor de club behouden. "We hebben een gesprek gehad. Maar goed, dat is het eigenlijk", laat de linkspoot voor de camera van RTV Rijnmond weten. 

"Wat ik al zei: ik ga me niet committeren voor een seizoen. Ik weet niet precies hoe het gaat lopen. We hebben gebrainstormd over hoe ik dingen zie, hoe Feyenoord dingen ziet... Daarin komen heel veel dingen aan bod. We gaan kijken, maar voor mij is het nu zo dat ik per 12 mei stop bij Feyenoord. That's it."

"Over een afscheidswedstrijd hebben we het ook gehad. En? Dat ga ik nu niet zeggen. Dat komt nog wel." 

Samen met Jordy Clasie en Jens Toornstra was Van Persie zondagmiddag aanwezig tijdens een kidspersconferentie in De Kuip. 

Lees ook: Van Geel onthult: miljoenenbod op St. Juste afgewezen, gesprekken met Van Persie

Poll

Moet Feyenoord álles doen om Van Persie te behouden?

(872 stemmen)

Plaats een reactie

FRChamp +2504
zondag 24 maart 2019 om 14:36
Die gaat het heus wel doen!
Vind ik leuk
PSV noord +1456
zondag 24 maart 2019 om 14:39
Daar zit toch echt wel meer in dan een spitsentrainert
Vind ik leuk
FRChamp +2504
zondag 24 maart 2019 om 14:47
Natuurlijk. Maar hij wil zich eerst ook richten op andere zaken in zijn leven, zoals; tafeltennissen enzo.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:37
Voor mij zou dit een geweldige jeugdtrainer kunnen zijn.
Vind ik leuk
voebtalie +3732
zondag 24 maart 2019 om 14:40
Zeker voor de jongste jeugd. Perfect zelfs.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:44
Denk dat ie daar ook veel meer plezier en voldoening uithaalt. Past veel beter bij 'm
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:37
Laatste echt goede seizoen 2012/2013.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
zondag 24 maart 2019 om 17:43
Als je dat zijn laatste echt goede seizoen vindt dan heeft geen enkele spits in de eredivisie de laatste jaren een goed seizoen gehad.
Misschien bedoel je dat dat zijn beste jaren waren. Naar zijn maatstaven was hij daarna minder, maar de laatste twee jaar was hij freewheelend de beste spits op de Nederlandse velden....
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:47
Dat klopt, het zou zeer overdreven zijn om van welke spits in Nederland dan ook de afgelopen jaren te zeggen dat hij echt goed was, Van Persie was in 2012/2013 echt goed, ook naar internationale maatstaven en heeft dat niveau nooit meer echt benaderd, de Van Persie bij Feyenoord is ongeveer nog 30% van die speler en nog steeds wel redelijk tot goed.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 17:50]
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
zondag 24 maart 2019 om 17:51
30% vind ik wel erg laag. Hij heeft zowat in zijn eentje "Europese topclub" Ajax met 6-2 op de broek gegeven. Op 30%? Dan weten we dus ook weer waar Ajax staat....
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 17:51]
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1155
zondag 24 maart 2019 om 18:02
En maar blijven teren op de 6-2 en ondertussen uit de beker en 15 punten achter
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
zondag 24 maart 2019 om 18:07
En jullie teren op een overwinning op een slecht Real en een kans op de beker. Eindelijk een prijs na zoveel jaar met zoveel miljoenen?

Feyenoord heeft een slecht seizoen en de laatste jaren moeizaam voetbal gespeeld met volgens velen een enorm slechte selectie. Maar 5 prijzen tegen niks. Nogmaals: waar staat topclub Ajax dan?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 18:11]
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1155
zondag 24 maart 2019 om 19:29
Concentreer je gewoon op je eigen club... jullie zijn meer met Ajax bezig.... Ajax teert helemaal niet op 1 wedstrijd tegen Madrid... maar ja een discussie aan gaan met iemand die zich altijd minder voelt is onbegonnen werk, elke vorm van redelijkheid ontbreekt. Alle reacties komen voort uit haat en niet uit liefde voor je eigen club
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 19:30]
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
zondag 24 maart 2019 om 20:03
Dit topic gaat over Feyenoord. Wat doe je hier?
Kijk eens hoeveel Ajaciedjes komen trollen.
Jij bent er een van.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:06
Denk dat het nog wel wat lager ligt, Van Persie was in dat seizoen de absolute sterspeler van United waarmee hij ook kampioen werd, de Van Persie van 2019 zou bij Huddersfield Town op de bank zitten.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 18:06]
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
zondag 24 maart 2019 om 18:09
En toch de beste van de E.D.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:39
Inpakken en wegwezen? Past helemaal bij deze lastpost die in zijn beginperiode bij Feyenoord ruzie had met van Marwijk (Hoe krijg je het voor elkaar met deze amaibele man) en dan dat incident tijdens Nederland-Slowakije tijdens het WK in Zuid-Afrika, toen hij persoonlijk tegen van Marwijk riep, wijzend naar Sneijder en hoorbaar voor iedereen thuis, "Haal Sneijder er maar af"
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:46
Een last post is hij al lang niet meer. Trouwens, Cruyff en van Hanegem waren ook niet zo soepel in de omgang. Hadden vaak ook een eigen mening. Dat wordt nu ook geaccepteerd 🙂
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1216
zondag 24 maart 2019 om 15:05
Heerlijk, mensen met een eigen mening. Pijnlijk hoe hij een enorme bijdrage had bij de grote overwinning op Ajax (gelukkig inmiddels gerevancheerd) maar ik gun hem zo'n succes in zijn afscheidsseizoen.
Als ik z'n reactie goed lees dan is hij alleen bereid om bij Feyenoord actief te blijven als er verdere omzettingen volgen. Schudt de boel maar wakker, zou ik zeggen. Feyenoord moet de ambitie hebben om aan te sluiten bij Ajax en PSV. Ook als Ajax-fan kan ik niet zondrr Feyenoord.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 16:05]
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
zondag 24 maart 2019 om 17:47
Helemaal eens! Van Persie en Kuyt in de toekomst als technisch directeur en trainer en je hebt alles in huis om weer mee te tellen!
Vind ik leuk
FRChamp +2504
zondag 24 maart 2019 om 16:09
In iedere rebel schuilt een genie. En van rebellen zijn er maar weinig.
Vind ik leuk
Vooruit +338
zondag 24 maart 2019 om 14:40
Feyenoord moet er alles aan doen om Van Geel heel snel weg te krijgen. Met Robin komt het wel goed.
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zondag 24 maart 2019 om 14:49
Spitsentrainer ? Nee, daar is hij totaal niet geschikt voor..
Dat wil hijzelf ook echt niet denk ik..
Vind ik leuk
vierde-ster +8750
zondag 24 maart 2019 om 14:57
De jeugd loopt weg met hem geef hem een contract voor het leven als iedereen binnen feyenoord zo met hem wegloopt
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:03
Ga eerst maar eens voerballen
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 15:03]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:44
Oké, Zaalstengel
Vind ik leuk
Blindsy +20416
zondag 24 maart 2019 om 15:06
Zo te horen gaat er dus tóch een afscheidswedstrijd komen.
Vind ik leuk
Cantonoy +61
zondag 24 maart 2019 om 15:12
Positieve uitstraling en mega carrière. Binden aan je club dus.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:14
Van Geel loopt dus voor de zoveelste keer te bluffen?
Hij heeft inmiddels zoveel onwaarheden gezegd dat het (met zijn eigen woorden tijdens het programma 'de tafel van Kees') bijna genant wordt.

Dat hij niet eerst nadenkt voordat hij wat zegt. Hij begint steeds meer op Trump te lijken. Alleen doet Trump het via Twitter.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 15:18
Die van Persie is echt een grijze postduif jongens !!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:54
Van Persie gaat leuk met jonge spelers om. Dan zou ik ... en wat maakt dat uit ... met de jeugd beginnen, als ik hem was.

2 middagen in de week en op zaterdag, ideaal toch?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:17
Wat van persie een spitsentrainer🤣🤣 hij is een gemaakte spits dus zal er wel verstand van hebben. En dat met de jeugd is gewoon voor de sponsors en dat doen bijna alle spelers van de ere divisie.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 18:19]
Vind ik leuk
Ray01 +168
zondag 24 maart 2019 om 18:37
Een speler heeft ook zijn vrije wil. Die kan je eea meegeven en vragen.. Als hij zich vrij wil kunnen ontwikkelen dan prima.. Lijkt me ook iemand naar..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:28
Ik ben bang dat Robin dit niet voort gaat zetten.
Maar proberen is de moeite waard.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:30
Altijd proberen,maar ik ben bang dat Robin er mee stopt. Het zou zeker jammer zijn.
Vind ik leuk
Harry.f +415
zondag 24 maart 2019 om 23:36
Zit van Geel daar nog steeds? Het word tijd om gezamelijk de kuip te vermijden zolang hij er zit. Alle grote talenten in Nederland gaan heel gewoon naar Ajax, de club met een beleid die gericht is op jeugd met talent en hen brengt naar de top. Weg met Van Geel!
Vind ik leuk
Harry.f +415
zondag 24 maart 2019 om 23:38
De zoon van Van Persie zal ook naar een club gaan die in Kkd speelt met dan aan Van Geel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws