Platje bijna transfervrij in Indonesië: 'Misschien kloppen ze opnieuw aan'

Platje bijna transfervrij in Indonesië: 'Misschien kloppen ze opnieuw aan'

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 15:16zo 24-03-2019 om 15:16

Neftçi Baku, Kalmar FF, Stade Brest, Hansa Rostock: Melvin Platje heeft al een flink aantal interessante clubs op zijn CV staan. Tegenwoordig speelt de Nederlandse spits voor Bali United FC. Mogelijk volgt er binnenkort een avontuur in Australië. 

Eind 2019 loopt het contract van Platje (30) bij Bali United af. Hij staat open voor een nieuwe stap. "Ik laat het lekker op me af komen. Na vorig seizoen waren er twee Australische clubs concreet", vertelt hij in gesprek met Noordhollands Dagblad. 

"Ik had toen alleen nog een doorlopend contract, maar misschien kloppen die straks wel weer opnieuw aan. Lijkt me een mooi avontuur. Al zou het ook geen straf zijn om hier nog een paar jaar te spelen. Ik voel me fitter dan ooit en het liefst blijven we nog een jaar of vier in het buitenland, om te genieten van andere culturen."

"De oudste is nu zeven en tegen de tijd dat 'ie naar de middelbare school gaat, willen we zeker terug naar Nederland. Naar Blaricum, waar we een huis gekocht hebben. Want ja, uiteindelijk voelt Nederland toch nog altijd als thuis."

Platje kwam in Nederland uit voor FC Volendam, NEC, VVV-Venlo en Telstar. 

Plaats een reactie

Roeptoeter +19128
zondag 24 maart 2019 om 15:19
Blaricum, en dat dan Nederland noemen.. Teveel cultuur gesnoven.
Vind ik leuk
NvC +9670
zondag 24 maart 2019 om 15:21
Held! Zon, regen of ‘rook’..Melvin maakt ze 👌
Vind ik leuk
Bixente +482
zondag 24 maart 2019 om 15:22
Hebben ze ook een competitie op Hawai? 😅
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:25
Laatst die documentaire gezien over pladje waar hij speelt. Stelt echt serieus niets voor. Niveau 3e klasse in NL.
Vind ik leuk
GetRekt +2115
zondag 24 maart 2019 om 15:26
Geld is geld
Vind ik leuk
Phoxythebest +1095
zondag 24 maart 2019 om 15:40
Weet je wel, het wordt een huis in Blaricum "dat hebben we gekocht", laat Platje maar schuiven. Ik vind het niet anders dan terecht, buiten het avontuur weet je ook dat je nooit bij een topclub zal spelen, dan kan je kiezen om je hele carrière bij Cambuur of de Graafschap te blijven of lekker verdienen en voor je plezier spelen.
Vind ik leuk
Koeien +4222
zondag 24 maart 2019 om 15:40
Jonge, jij snapt er echt niks van. Platje rent 3 rondjes om Neymar met 2 vingers in de neus. Maradona van de Nederlandsche velden!
Vind ik leuk
sundaymanara +1435
zondag 24 maart 2019 om 15:42
Klopt, maar wel op Bali. Ken het er erg goed daar en laat ik je vertellen, 't is geen straf daar te zitten. Wel kneiter heet om te voetballen. Ik vraag me af hoe ze het daar volhouden.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:05
Ik heb het ook puur alleen om het voetbalniveau. Heb ook zeker gezien dat hij daar een goed leven heeft. Moet ook zeggen dat ik hem idd wel snap, of bij een degradatieclub in de ED spelen of op bali je zakken vullen.

Maar het niveau waar ik het over had stelt echt niets voor.
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 24 maart 2019 om 16:53
Het is daar iig. lekker warm.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6021
zondag 24 maart 2019 om 15:50
Wat een reacties. Die jongen zit gewoon te genieten in verre oorden. Wij zitten in de Randstad op ons laptopje reacties in te vullen op een knullige website...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:25
Knullige website?

KNULLIGE WEBSITE?

Vp is tha bomb !
Vind ik leuk
Koeien +4222
zondag 24 maart 2019 om 15:53
Melvin is een absolute cultheld. Nooit een topspeler geworden netzoals velen van ons, maar desondanks heeft ie er een prachtige voetbalcarriere van gemaakt.

Had misschien nog in de KKD of topklasse kunnen voetballen, maar speelt na een reeks mooie clubs in Europa wekelijks voor een mooi salaris in het paradijselijke Bali.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws