'Ik ben niet voor het geld weggegaan, ik blijf Feyenoord dankbaar'

'Ik ben niet voor het geld weggegaan, ik blijf Feyenoord dankbaar'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 08:15ma 25-03-2019 om 08:15

Tahith Chong houdt zich niet bezig met zijn toekomst. Manchester United wil het nog één seizoen doorlopende contract van de negentienjarige vleugelaanvaller openbreken en verlengen.

Chong laat de onderhandelingen aan zijn zaakwaarnemers. "Ik concentreer me op het sportieve, dat lijkt mij het meest verstandige", zegt hij in het Algemeen Dagblad. "Ik voetbal nu en hoe mijn toekomst eruit zal zien, dat is echt iets voor later. Eerst deze dagen bij Jong Oranje, vervolgens de rest van het seizoen bij United. Daarna zien we wel weer verder. Zo sta ik er in. Het klinkt misschien nuchter en dat is het ook."

De Engelse topclub ziet toekomst in Chong, nadat hij op jonge leeftijd werd weggekaapt bij Feyenoord. "Ik ben niet voor het geld weggegaan", zegt de jeugdinternational. "Het was gewoon tijd voor iets anders. United is één van de grootste clubs ter wereld. Als die categorie aanklopt dan moet je dat zien als een unieke kans. Ik blijf Feyenoord dankbaar. Die club gaf mij de kans, dat zal ik nooit vergeten."

Chong stelt niet geïmponeerd te zijn door United, zoals Engelse clubs graag doen. Voor hem geen ontmoeting met de manager en de sterspeler. "Ik zou er sowieso mijn keuze niet vanaf laten hangen. Ik wilde gewoon naar United. Ik wilde op Old Trafford spelen. Ik heb het met mijn ouders besproken en we waren het met elkaar eens. Deze kans moesten we pakken."

Lees ook: Chong maakt excuses aan fans na United-stunt: "Ik kan natuurlijk veel beter"

Poll

Staat Chong een grote toekomst te wachten?

(3255 stemmen)

Plaats een reactie

langeGek +1817
maandag 25 maart 2019 om 08:19
Ik moet het nog zien met deze jongen. Laten we het hopen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:06
Ach snap het wel. Laten we eerlijk zijn, als je echt een topper aan het worden bent, dan raak je sowieso snel uitgekeken bij Feyenoord.

Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 10:20
Heh? Al 15 minuten terug gepost, en nog geen reacties? Is men uitgekeken op je getroll? Nou ja, reageer ik effies. Anders wordt het zo triest.. ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 10:22]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:27
Haha weer een Feyenoorder die een mening over Feyenoord omschrijft als trollen 😂.

Et houdt ook nooit op he...wauziez
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 11:13
Betekenis 'TROLLEN': iem. die zich op internet stelselmatig misdraagt door te schelden, te pesten, te dreigen enz.

Wanneer iemand op vrijwel élk Feyenoord-gerelateerd onderwerp bovenaan probeert te staan met een negatieve opmerking, een sneer naar Feyenoord? Is hii in mijn ogen aan het pesten. En volgens Van Dale is dat 'trollen'.

Maar doe jij maar net alsof het geen pesten is, natuurlijk. Dan hoef je er ook nooit mee op te houden. Want dat wil je natuurlijk helemaal niet. Dat het ophoudt. Wauzie?
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 11:14]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:46
Ik pest niemand, ook raar dat jij je ineens aangevallen voelt. Wel heel krampachtig dit
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 11:58
Ik zie het als pesten. Of maak er plagen van. 'trollen-light'? Ik aangevallen voelen? Hou op zeg.Ik ga graag in gesprek met mensen over zowel positieve als negatieve dingen. En begin mij inmiddels bij jou af te vragen waarom je zoveel moeite doet om telkens bovenaan te staan bij een Feyenoord-gerelateerde post, met een prikkelende, plagende opmerking. Een paar x kan ik mij nog voorstellen, maar jij doet het wel erg vaak.
Is die stage zó slecht verlopen destijds? Ben je écht een keer aangevallen door een paar van die doorgesnoven idioten in trainingspak? (Hoop van niet!).
Want dit begint een klein beetje op Feyenoord-haat te lijken. Ik zie je meer op Feyenoord-posts dan op Ajax-posts! ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 12:00]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:02
Jammer vind ik het dat jij het als pesten ziet...

Ik post bij elke willekeurige topic iets...maar men leest wat hij/zij wil lezen.

Ja hoor, mijn stage was kut en ben aangevallen door een paar snuivertz ✌🏾
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 12:13
Ik hou het op plagen. Trollen-light. Daar moet je het gewoon mee eens kunnen zijn.
Ja, ik zie je heel af en toe ook wel eens iets positiefs onder een Ajax-topic plaatsen. Maar ik kom je vooral op Feyenoord-topics tegen. Bovenaan, met een stekelige opmerking, bedoeld om de fanatiekelingen weer tot boze reacties te verleiden.

Rot om te horen. Wel fijn dat het daarna wel goed is gekomen met je. Op je clubkeuze na, dan. ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 12:14]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:18
Gelukkig was die keuze niet moeilijk als je van voetbal houdt.

Heb schijt aan de fanatiekelingen overigens...en mijn beide stages waren prima verlopen. Snap de logica niet wat dat ermee heeft te maken...maar ieder zn ding zo.
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 13:30
Ja, de bekende grapjes. Als dat de norm is mogen er maar 3-4 voetbalclubs in de wereld bestaan.
Dat je schijt hebt aan de fanatiekelingen, is volstrekt duidelijk, getuige je vele negatieve posts over Feyenoord. Je zoekt ze zelfs op. Want dat vind je leuk. Plagen, vanachter je scherm, wetende dat er altijd wel fanatiekelingen zijn die er op los gaan. En dan heb jij weer lol. Het liefst zo vaak mogelijk. Toch?
Ontbrekende logica? Volgens mij heb jij mij ooit een keer verteld dat je stage had gelopen in De Kuip. Verder las ik onlangs een reactie van iemand die jou met een knipoog vroeg of je niet een keer was afgerost door een paar Vak S-figuren, dit als mogelijke verklaring voor je overdreven pogingen om telkens iets negatiefs over Feyenoord te kunnen zeggen. De logica ligt er dan aardig bovenop, zou ik zo denken.

En inderdaad, iedereen zijn ding. De ene plaagt graag, de ander wat minder. Ik behoor tot de laatste soort. Jij tot de eerste. Maar je bent ook voor Ajax. Dus dat is logisch. Zou De Grootste hebben geconcludeerd.

[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 13:45]
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 13:08
Laat je niet gekmaken door die Blindsy. Veel gasten hier klappen dicht als ze een andere mening horen. Zelfs sommige eigen mede-supporters vallen hun broeders af. We zijn allemaal mensen en een mening geven mag, dat is niet meteen pesten of trollen. Lekker laten gaan dat soort gasten.
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 13:34
Ja, ik ben enórm aan het dichtklappen. 'Die Blindsy'? 'Dat soort gasten'? Wat is dat voor een belachelijke houding?

Ja, een mening geven mag. Op elke Feyenoord-post negatief reageren. En altijd zo snel mogelijk, want dan sta je bovenaan. Dat mag. Is dat niet meteen pesten of trollen? Het is alleen máár pesten of trollen, doe niet zo naief.
En het enige wat hij doet is, wanneer je hem er op aanspreekt, ontkennen en de ander metéén van sneu gedrag of iets dergelijks te beschuldigen. Lekker makkelijk.
Maar morgen is er vast wel weer een Feyenoord-post, en staat hij weer bovenaan met een negatieve opmerking. Want een eigen mening geven, mag. Bij voorkeur zo vaak mogelijk. Toch, Champ?

Succes verder, pseudo fatsoensrakker.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 13:47]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:50
Als je niet gepest wilt geworden open de comments niet #wannabeintelectueel
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 16:21
Heb je dat nou echt serieus tegen mij?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:33
Ja dramaqueen
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 17:31
Je zit waarschijnlijk de enige Randstad-inwoner die pro-Twente is, te beledigen.
Maar uit jouw woorden maak ik nu op dat het allemaal prima is, om onzin over bijv. een club als Twente uit te kramen, precies zoals die stadsverraaier doet. Weten we dat ook weer, domme snotaap.
Het is trouwens intellectueel, lamlul.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 17:32]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:16
Hij beledigt je niet Blindsy. Hij geeft zn mening. Het is aan jou wat je ermee doet. Beledigd zijn is een keuze...
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 19:10
Die uitleg is te makkelijk. Een mening kan prima beledigend bedoeld zijn. Met wanabeinellectueel en dramaqueen wilde hij vast geen vriendjes met mij worden. Die waren dus vooral beledigend bedoeld. Daar hoef je geen wannabeintellectueel voor te zijn, me dunkt.
Het is inderdaad wél aan mij wat ik er mee doe.
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 17:18
Ik woon in Drenthe autist
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:44
Bjorn, jij snapt niet helemaal hoe een openbaar forum werkt en waar het voor bedoeld is. #doeslief
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 15:55
Gewoon laten gaan joh.
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 16:22
Vanaf nu laat ik het weer gaan. Ik hoefde dat punt maar 1x te maken.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 16:22]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:15
Ja joh. Normaal kon ik gwn off topic met die gast praten...maar zit vandaag denk ik in 1 of andere trip ofzo...
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 18:31
Dat is jammer. Maar daar hebben er wel meerdere accountjes last van. Ajax - PSV komt eraan en dat kan beslissend zijn voor de titel, vandaar dat sommigen hun frustraties gaan uiten.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:34
Ja denk et ook...maarja die trip mode moeten ze achterwege laten man. Nergens goed voor
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 19:56
Klopt!
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 12:38
Hij geeft z’n mening.
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 13:38
Zeker doet hij dat. Zo vaak mogelijk. Op een Feyenoord-post, een pesterijtje plaatsen. Want dat is leuk. Als je van licht trollen houdt.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:52
Ik moet bindsey wel gelijk geven, ALTIJD staat die bovenAan met uitlokkende negatieve reacties.
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 16:25
En dan wil ik gewoon wel eens weten; waarom altijd dat geplaag, gesar?
Hij woont notabene naast de Kuip, heeft ooit in de Kuip gewerkt.
Dan moet er toch iets mis zijn met je.
Maar daar krijg je nooit antwoord op. Wordt meteen omgedraaid. Dat je zo kinderachtig bent, hij helemaal niet aan t sarren is. Vaak nog wel negatiever.
Maar hij zoekt t maar uit. Woon in zo'n dorp waar veel te veel van die pretletters met Mokumse sympathieen wonen. En het is altijd hetzelfde: nooit alleen naar kunnen genieten van je eigen club, maar vooral afgeven op mensen met n Feyenoord-hart. Sarren. Het lijkt echt bij dat type te horen.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 16:29]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:12
Jij ziet mijn mening als pesten. Of ik daar nou heb gewerkt...dat verandert toch niets aan mn mening.

Feyenoord speelt momenteel ruk...et loopt niet lekker met management en nu weer het stadion...ff jaartje budget bijlenen bij Goldman Sachs....tuurlijk gwn doen joh! Korte termijnnn oplossingen Blindsyy....kan zo niet langer. Je hebt toch management ervaring...et rammelt aan alle kanten daar. Er is geen money voor spelers maar wel voor een stadion?!

Zeg ik wat verkeerds nu? Of is dit gwn de keiharde waarheid die eigenlijk niemand wil horen van een niet-feyenoorder?

De enige mensen met wie ik een probleem heb hier op VP zijn de mensen die me NSB'er noemen of met de dood bedreigen omdat ik volgens hen een verrader ben (hoe jij me ook noemt).

Ik moet zeggen dat de manier hoe je hier reageert, totaal vreemd is voor mij. Zo ken ik je totaal niet. Mijn fout, want ik heb me vergist ;-)
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 19:23
Sorry amigo, ik heb je reactie niet gelezen. Dat hoef ik ook niet. Je kunt 100 negatieve dingen over een club bedenken. Zeker over een gewezen topclub, als bijv. Feyenoord.
Jij mag al deze feiten, conclusies, best noemen.
Maar het simpele feit dat jij geen kans onbenut laat, om persé te reageren op een Feyenoord-gerelateerde post, vaak nog redelijk off topic ook, maakt jou gewoon tot een plagerig menneke.

Ik ga het verder ook niet uitleggen, want je weet dondersgoed wat ik bedoel. Helaas zit jij je hier voor de bühne weer roomser dan de paus op te stellen. Dat mag. Maar dan zet ik er een punt achter.

Op zich goed dat mijn reactie jou verrast. Want dat was precies de bedoeling. Ik hoef nl ook niet op de eerste de beste sneer als door een hond gebeten te reageren. Maar na 20 van die kinderachtige steekjes onder water, wil ik wel eens weten wat je nou zo dwarszit. Niks. Het is allemaal normale, goedbedoelde kritiek. Yeah right.

Voor de 'liefhebbers':
"Ach snap het wel. Laten we eerlijk zijn, als je echt een topper aan het worden bent, dan raak je sowieso snel uitgekeken bij Feyenoord".
Stop nou met je toneelstukjes, man. Het is echt iedereen wel duidelijk hoor. Je plaagt graag. Dat mag. Maar een échte vent geeft dat toe.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 19:28]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:25
Je zegt dat je altijd alles leest van me. Maar dan weet je ook dat ik altijd heb gezegd, dat we over en weer steken en geinen. Maar dat er wel altijd respect moet zijn.

Maar je begint je relaas met: 'ik heb je reactie niet gelezen' om vervolgens zelf 20 te zinnen met de verwachting dat ik jou reactie wel lees. Dat heb ik ook gedaan, want dat is respectvol namelijk ;-)

Dus als je een echte vent was, had je dat al geweten dat ik zei dat er hier over en weer men loopt te geinen én je had op zn minst mijn reactie gelezen.

Toneelstukjes? Heh bah valt me vies van je tegen dit.
Vind ik leuk
Blindsy +20421
dinsdag 26 maart 2019 om 12:11
Okay... ik heb hem alsnog gelezen. Da's inderdaad respectvol.
En ik zal onthouden dat je het als 'gein' ziet. Als onderdeel van 'over en weer geinen'. Effies de 'waarheid' verpakken in een 'geintje'. Zo is hoe je het meent, zo is het hoe je het toepast. Zonder toneelstukjes. Prima.
Zijn we daar uit. Fijne dag verder!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 12:12]
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:58
Waar maak jij je nou druk om, man. Het is jouw club niet eens. Ga genieten van Ajax. Leef je daar in uit. Ik heb jou nooit gedreigd en/of NSB'er genoemd. Ik ben altijd respectvol gebleven. Ik voel me niet aangesproken door jou.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 13:39
Och och hij is weer uit zn hol gekropen
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:56
Een stukje, mij uit het hart gegrepen, Blindsy. Bij mij hier in de stad ook veel te veel Ajax aanhangers die weten wat mijn club is en het niet kunnen laten om ontzettend denigrerend en respectloos te praten over "kakkerlakken, havenslaven, 010, verrotte betonbak bewoners, kankerFeyenoorder, Feyenooit" etc. etc. Hier op VP zoek ik de Feyenoord topics op om te lezen en te reageren. Echter, die Rotterdamse Ajaxcied staat er elke keer tussen. Ik weet niet wat die gast mankeert. Hij wil absoluut niet in Amsterdam wonen, hij schijnt naast de Kuip te wonen en heeft zelfs in De Kuip gewerkt. Het zal allemaal wel!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 13:41
Haha je houdt alles wel bij he?

Daarnaast doe ik niet denigrerend! Ik geef mn mening over Feyenoord, die jij en de meeste Feyenoorders niet kunnen hebben.

Heel zielig hoe je probeert VP tegen mij op te zetten 😂

Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 14:07
Quote : "Heel zielig hoe je probeert VP tegen mij op te zetten 😂"

Kijk, en dat doe je dus helemaal zelf! Ik heb je zelfs nog nooit gerapporteerd!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 14:14
Nee want je loopt met anderen te praten over mij...beetje achterbaks
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 14:17
Achterbaks? Hahahaha, iedereen kan het lezen!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 14:19
Dan nog, achterbaks
Vind ik leuk
Blindsy +20421
dinsdag 26 maart 2019 om 17:01
Omgekeerd is men uiterst beleefd en meegaand wanneer ik weer eens mijn 'bewondering' voor bijv. ene S. Swart in woorden probeer te vatten..😶.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 17:03
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de woordkeuze die jij gebruikt. Blindsy was altijd de correcte en kon ook een steek geven. Maar Blindsy van nu heeft een beetje een rare nasmaak. Misschien dat mensen dat nu een beetje uitspreken. Bedoel dit overigens niet verkeerd
Vind ik leuk
Blindsy +20421
dinsdag 26 maart 2019 om 17:12
Ik heb je verrast met n kritische noot. Dat mag. Je hebt mij nu feitelijk vertelt dat je t gewoon leuk vindt om te plagen. Fijn. En ja, dat mag ook.
Afgelopen zaterdag had ik n voetbaltrainer te gast die graag sarde. Na 90 min stapte er iemand over de reclameborden om deze man te vertellen dat die trainer dat dan maar eens bij hém moest proberen. 10 Seconden later had ik 30 vechtende spelers op t veld.
Nee, dat plagen hoeft voor mij niet zo.
In ieder geval niet zo vaak. Daar krijg je zo'n geouwehoer van.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:21
Misschien had je de frustraties van het veld meegenomen naar VP?

Maar vervelende gebeurtenis natuurlijk! Geweld is echt onacceptabel!
Vind ik leuk
Blindsy +20421
dinsdag 26 maart 2019 om 17:08
Ik ben jaren geleden gestopt met 020, j#den, en dat hou ik zo. Geniet van je eigen cluppie. En hou t daar lekker bij. Met veel van die mensen kun je leuk lullen over elkaars club. Ook met ras-Mokummers die voor Ajax zijn.
De echte trollen pak ik wel eens terug als ze weer eens volslagen onzin uitkramen.
En van n plager wil ik wel eens weten wat er nou zo leuk aan is. Aan dat continue gesar op de topics van een andere club.
Ik snap t niet. Voel die behoefte ook niet. Ga graag n gesprek aan. En soms lukt dat. Maar vaak niet.
Prima, dan. Als jij dat nodig hebt, sterkte ermee. Ga ik gewoon verder met t houden van mijn club.
👍
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:10
huilie huilie
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 14:44
Ju, trol, juuuuu! ⛔
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 12:38
Lekker laten gaan.
Vind ik leuk
Kaar +4242
maandag 25 maart 2019 om 10:39
🤣(zelfs nog geen 1 like, maar daar geeft hij natuurlijk niet om)
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 11:13
Nee, geen énkele troll doet het om de likes. ;-)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:46
Je praat weer eens veel
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:46
Hij heeft een ban achter de rug, maar daar is onze beroepstroll weer, De Rotterdamse Ajaxcied (Ja, zo schrijft hij zelf) komt weer uw aandacht vragen voor zijn provocerende tekstjes.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:04
Jij bent altijd als de kippen om op mij te reageren snelle_mannetje 🤓
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:37
Ik lees altijd Feyenoord gerelateerde items. Nogal logisch als Feyenoord je club is. Echter, jij die niets met Feyenoord hebt, is toch altijd te vinden bij topics over de club die jij haat. (eigen woorden) Nu begin je ineens ook met het woord respect te strooien. Nou, je krijgt geen ban van VP omdat je je altijd zo netjes, genuanceerd en respectvol gedraagt.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 13:37
Ban? Waar heb jij et over man?

En ik lees alle topics van VP die me interessant lijken, zowel van Ajax, PSV en Fey
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 13:38]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:52
We gaan vooruit! Eindelijk snap je iets! Doe je een cursus bij de LOI? Algemene ontwikkeling? Nou ja, de kunt nog niet eens ‘ajacied’ schrijven... #sukkel
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:05
Ok expert
Vind ik leuk
Raziel +143
maandag 25 maart 2019 om 08:21
Blijft zonde. Had hij zich bij Feyenoord doorontwikkeld dan was er een grote kans dat hij gisteren in de basis zou hebben gestaan i.p.v.Babel of Promes.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 12:36
Dat zeg je nu.
Vind ik leuk
Raziel +143
dinsdag 26 maart 2019 om 00:10
Ik zie de logica achter niet achter je berichtje.

Het is altijd jammer wanneer een jong talent ons kikkerlandje vroegtijdig verlaat. Het is een groot talent én hij had zich hier sneller kunnen ontwikkelen. Het is essentieel dat je wekelijks op niveau speelt op die leeftijd.

Gisteren zag je dat Babel én zeker Promes tekort kwamen voor dit niveau. Het is dus hopen dat ander talent opstaat.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 00:11]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:24
Chong is de nieuwe Frenkie. Dig is het 6e artikel over zijn overstap naar united...


On topic: wel erg talentvolle speler. Gisteren hebben we kunnen zien dat de aanvallende spelers van het NL elftal niet voldoende zijn, behalve Memphis. Dus het is te hopen dat deze jongen zich snel ontwikkeld. Misschien kan feyenoord hem volgend seizoen huren, minder dan Larsson kan het niet zijn.
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 10:19
Als Chong bij Feyenoord was gebleven, had Annet zich die 4,5 miljoen van Larsson kunnen besparen...
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 12:40
Ja klopt, de kans is er inderdaad dat ze hem gaan huren.
Vind ik leuk
fer65 +411
maandag 25 maart 2019 om 14:05
Masr wel beter.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:53
ontwikkelt
Vind ik leuk
Godin1 +1304
maandag 25 maart 2019 om 08:25
Hij zag er niet best uit toen hij inviel laatst in de CL. Deed alles fout. Ziet er wel opvallend uit met dat kapsel. Zal best wel wat kunnen, anders had Man Utd hem niet opgepikt.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
maandag 25 maart 2019 om 08:31
Hij wilde te graag. Jongen kan echt goed voetballen.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 12:41
Beter dan Frenkie.
Vind ik leuk
Sytz +4321
maandag 25 maart 2019 om 08:53
Spanning droop er van af bij dat jochie in die pot. Is niet voor niks het grootste talent in de opleiding van Man U. Zonder de blessure had hij waarschijnlijk al veel meer speeltijd gehad.
Vind ik leuk
Spiegel +11559
maandag 25 maart 2019 om 09:23
Zonder Mourinho wellicht ook.
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 10:18
Maar zn 1e invalbeurt haalde Match of the Day... toen deed hij niks verkeerds.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:40
Hij heeft zijn excuses aangeboden via Twitter (geloof ik) aan de fans voor zijn zwakke optreden.
Vind ik leuk
gerard.. +981
maandag 25 maart 2019 om 08:27
Kijk Kluivertje zo kan het ook.
Vind ik leuk
Isakson +664
maandag 25 maart 2019 om 08:29
Een verstandige jongen die gaat voor zijn kans gestart vanuit de luwte. Respect hij kent de risico's en bedankt zijn leermeesters. Hii komt er wel.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:56
Dat bedanken van zijn leermeesters is gewoon ‘politiek correct’ gedrag. Ben benieuwd of hij het echt meent. Deze jongen is keihard, hij maalt om clubliefde en kent slechts één belang: eigen belang. Dat zal hem duur komen te staan...
Vind ik leuk
BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 08:34
Hoop dat dezd jongen het haalt. Is nog jong en gaat ze kansen nog wel krijgen. Hopelijk pakt hij die dan ook!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
maandag 25 maart 2019 om 08:39
Hij zou een klein beetje in mij achting stijgen als hij gewoon lekker contractvrij de deur uit loopt daar.
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 25 maart 2019 om 08:40
Hij komt terug op huurbasis denk ik
Vind ik leuk
Smithsonian +45155
maandag 25 maart 2019 om 08:41
Haha vast ja. Belangrijk is dat je het zelf gelooft.
Vind ik leuk
JWK +846
maandag 25 maart 2019 om 09:01
Daar heb je wat aan!
Dankbaarheid🙄
Vind ik leuk
Blindsy +20421
maandag 25 maart 2019 om 10:16
Goh, we hebben er 3 jaar op moeten wachten, maar daar was het eindelijk... een dankwoordje van Chong. Nou, bedankt hoor.. ;-)
Vind ik leuk
fer65 +411
maandag 25 maart 2019 om 13:49
Goede keuze het Feijenoord van nu hebje nu totaal niets bij te winnen ,alleen verliezen.En ik zou daar gewoon blijven of op huur bazis naar betere clubs voor het moment dan Feijenoord.Er zijn bestuurders en klijne geldschietters die Feijenoord het licht in dee ogen niet gund uit wanoorde ene grote puinzooi daar. Straks met de nieuwe kuip is dat gehele zooitje weg ,dan moetten weg het lieftst vandaag dan morgen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:53
als feyenoord dit talent eerder had laten door stromen had hij nu nog bij feyenoord gespeelt
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:55
Deze jongen wilde zijn eigen ontwikkelen. Dat was onmogelijk omdat er geen Jong-Feyenoord team actief was. Komt door dat wanbeleid van Van Geel en dat is ook de rede waarom er zowat geen talent doorbreekt bij Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:50
Mooie praatjes, maar gewoon een sukkeltje. Gaat niks meer worden.
Vind ik leuk
BenikBen +145
dinsdag 26 maart 2019 om 13:22
Wat een onzin verhaal. Toe aan wat anders zonder 1 minuut in de Kuip gespeeld te hebben . Jammer dat ook deze gast niet eerlijk is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws