Gözübüyük analyseert dubieuze momenten bij Vitesse-PSV: 'Maakte daar een fout'

Gözübüyük analyseert dubieuze momenten bij Vitesse-PSV: 'Maakte daar een fout'

Gepubliceerd: dinsdag 9 april 2019 om 07:17di 09-04-2019 om 07:17

Serdar Gözübüyük kreeg de wind van voren van Vitesse-trainer Leonid Slutsky na het 3-3 gelijkspel van de Arnhemmers tegen PSV, maar hij staat nog achter zijn beslissingen. Dat laat de 33-jarige scheidsrechter weten aan De Telegraaf.

Gözübüyük gaat in op een aantal dubieuze beslissingen, waaronder de eerste penalty voor PSV. "Als je zo uitkomt als Vitesse-keeper Remko Pasveer, neem je een groot risico", stelt hij. "Als je de bal mist en de aanvaller raakt, is het een overtreding. Achteraf zag ik ook dat PSV-aanvaller Hirving Lozano makkelijk naar de grond ging. Maar dat doet niet ter zake. Het criterium is of Pasveer hem raakt of niet en dat deed hij. Ik werd in mijn beslissing ook gesteund door de VAR."

Aan de andere kant werd een strafschop van Vitesse juist teruggedraaid. "Vanuit mijn positie leek het erop dat het in het strafschopgebied gevaarlijk spel was van PSV-speler Gaston Pereiro en hij met zijn schoen het hoofd van Matus Bero raakte. Een overtreding die met een directe vrije trap, dus in dit geval een strafschop, zou moeten worden bestraft. Van de VAR hoorde ik dat het hoofd niet zou zijn geraakt en na het zien van de beelden was ik daar ook van overtuigd."

"Ik draaide de strafschop terug en maakte een fout door een scheidsrechtersbal te geven en geen indirecte vrije trap aan Vitesse", erkent de toparbiter. "Dat moet namelijk bij gevaarlijk spel zonder contact. De kritiek dat ik bij het eerste strafschopmoment niet zelf ging kijken en hier wel snijdt geen hout, omdat ik in het eerste geval werd gesteund door de VAR en bij het tweede werd gecorrigeerd. Alleen als de VAR dat vraagt, ga je als scheidsrechter naar het scherm."

De aanklager betaald voetbal stelde al een vooronderzoek in na de tirade van Leonid Slutsky. Gözübüyük stelde dat hij met 'klapperende oren' naar de Rus stond te luisteren.

Lees meer over:EredivisieVitessePSV

Plaats een reactie

Smithsonian +45037
dinsdag 9 april 2019 om 07:20
Je maakte enkel fouten lambal.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:21
Hij een fout gemaakt en dat is die wedstrijd proberen te fluiten man man man dat hij voor Ajax fluit weet iedereen maar nu ook voor PSV
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:33
Voor Ajax? Gozzubuyak is een psv er! Wat een enge kwal, schorsen voor het leven!
Vind ik leuk
Smash +4302
dinsdag 9 april 2019 om 07:57
Jullie moeten niet zo janken! Toen Neres heel makkelijk naar de grond ging vorige week, was het een terechte pingel volgens jullie. Nu Lozano makkelijk naar de grond ging opeens niet?
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:01
?? LOL. grappenmaker. Neres werd wel degelijk gevloerd. In tegenstelling tot ligzano die de bal naar links speelt en al valt voordat hij met pasveer in aanraking komt. Toneelspeler 1e klas
Vind ik leuk
Smash +4302
dinsdag 9 april 2019 om 08:05
Tuurlijk jongen! Neres werd heel licht geraakt. Hij springt nog met beide benen naar achteren en gooit dan zijn benen in de lucht. Hij wordt dus geraakt ja, maar veel te licht voor een strafschop.

Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:09
Ach uiteindelijk staan wij bovenaan!😀. Met dank aan van Bommel en Vitesse
Vind ik leuk
Smash +4302
dinsdag 9 april 2019 om 08:38
Jullie staan inderdaad bovenaan. En eerlijk gezegd nog verdient ook. Maar, ................. pas aan het eind worden de prijzen verdeelt. Ik weet nog een paar jaar geleden te herinneren. Toen dacht Ajax wel even kampioen te worden.
Vind ik leuk
JCJWZ +15098
dinsdag 9 april 2019 om 09:27
Je bent de eerste Psver die dit zegt, je collega Psv-ers roepen al maanden 5 jaar geen prijs in Amsterdam, alsof de prijzen halverwege het seizoen al waren verdeeld. We zijn Psv nu voorbij, dit gaat Ajax niet meer weggeven. Het doelsaldo zal nog verder oplopen.
Vind ik leuk
Visser89 +157
dinsdag 9 april 2019 om 09:40
Nee er is nog een psv-er die continu nette en correcte dingen zegt. ben alleen ze naam kwijt.. maar at is gewoon prettig lezen.. zonder domme haat of iets maar gewoon normaal...:)
Vind ik leuk
Smash +4302
dinsdag 9 april 2019 om 17:04
Maar zo hoort het ook heren!

Ik zal niet ontkennen dat ik af en toe ook fel ben, maar heb nog wel zo veel realiteitszin, dat ik zaken ook kan nuanceren.

Sinds de winterstop speelt PSV gewoon niet goed. Voor de winterstop zag het er heel anders uit. In de periode Cocu irriteerde ik mij mateloos aan dat initiatiefloze spel. Geen druk zetten, balletje breed, traag, etc. De eerste seizoenshelft was een verademing. Daarom is het ook zo vreemd, dat ik dat haast niet meer terug zie. Angst? Vermoeidheid? Wie het weet mag het zeggen.

Op dit moment is het 'zwaar' om PSV supporter te zijn.
Vind ik leuk
Visser89 +157
dinsdag 9 april 2019 om 19:53
We weten allemaal hoe het straks ook weer kan gaan.. het is zelfs nu een voordeel voor psv dat ze na ajax voetballen... zeker als ajax een wedstrijd wint met lage cijfers.. dan weet je dat je moet.. dus misschien komt het nog tot een spannend eind...
Vind ik leuk
Smash +4302
dinsdag 9 april 2019 om 20:15
Het wordt sowieso spannend, want ik zie beide teams niet veel meer weggeven. Het zal denk ik op doelsaldo beslist worden. PSV weet dus wat het te doen staat.
Vind ik leuk
ReneAjax +10715
dinsdag 9 april 2019 om 10:49
Dit keer zal Ajax het niet gaan weggeven tegen de Graafschap.
Het verschil tussen die penalties is dat Neres wordt aangetikt en Lozano niet, die loopt zelf tegen de keeper op.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 12:18
En Blind die op de kuit van Lozano staat wordt in deze vergelijkingen maar voor het gemak maar niet meegenomen.
Vind ik leuk
ReneAjax +10715
dinsdag 9 april 2019 om 12:42
Dat vind ik heel erg knap dat je op de kuit van iemand kan gaan staan.

Volgens mij gaat dit topic over Guzubuyuk, niet over Ajax-PSV, je loopt achter.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 12:46
Overtreding op Lozano (penalty Vitesse) werd vergeleken met de pingel van Neres. Zodoende dat het lijkt of ik achterloop, maar de waarheid is dat je zelf dit topic niet goed hebt doorgelezen.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 08:44
Ging het nou over guzubuyuk of Ajax die het niet ging laten liggen bij de graafschap. Ik ben je even kwijt
Vind ik leuk
ReneAjax +10715
woensdag 10 april 2019 om 11:20
Ging in ieder geval niet over PSV en Lozano.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 16:29
Lozano werd door Blind ook aangetikt, maar dat telt dan weer niet blijkbaar..
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
dinsdag 9 april 2019 om 08:52
Dan komt de klap straks nog eens harder aan mooi
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 12:15
Mooi man. Het totaal aantal likes die je hebt komt redelijk overeen met het aantal dagen dat je hebt moeten wachten op die eerste plaats. Ga de bus maar vast prepareren.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 13:25
Daarom vind ik het jammer ik als Vitesse supporter helaas PSV niet gewonnen heeft. Zielig volk De Tokkies van 020
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 19:43
Jij wil dus, dat jou club verliest om een andere club niet bovenaan te laten komen? Een echte supporter dus..
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 09:01
Was net als met hands: raakt de keeper de man, of de man de keeper.ik zeg het laatste
Vind ik leuk
ReneAjax +10715
dinsdag 9 april 2019 om 10:52
Precies.
Die spelregels worden verneukt.
Eerst de bal wegschieten zodat de keeper er niet bij kan en vervolgens tegen de keeper aanlopen.
Voila, een penalty.
Zou Dolberg eens tegen Juve moeten doen, kijken wat de scheids beslist.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 18:59
Ik hoop niet dat dolberg speelminuten krijgt......
Vind ik leuk
Dharmpie +1135
dinsdag 9 april 2019 om 10:19
Neres draaide om zijn as, daardoor stond hij al niet meer zo stevig op zijn been. Hij werd geraakt, je kunt er een strafschop voor geven maar persoonlijk denk ik niet dat ik het gegeven had ( Net als de scheids in eerste instantie). Als deze wedstrijd in een andere stadion was gespeeld hadden ze daar nooit een strafschop voor gegeven denk ik. Ik vond het TE zwaar gestraft, daarbij zag je ook duidelijk dat Schwaap zijn benen ook terugtrok, dus zeker geen "bewusie"..
Vind ik leuk
74ratje +981
dinsdag 9 april 2019 om 10:28
Overtreding is overtreding, if de bal nu naar links, recht of omhoog ging.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 08:08
Lozano gaat NOOIT voor de kans, altijd voor de penal en rood! Hij kan niet eens bij de bal en laat zijn been hangen omdat hij weet dat de keeper daar ligt en hem nooit kan ontwijken!
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:51
Vandaar dat hij al 17 keer gescoord heeft, 9 meer dan Neres
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
dinsdag 9 april 2019 om 08:54
Lozano had nog een penalty moeten krijgen maar kreeg een vrije trap heel vreemd want de overtreding was duidelijk op de lijn dus binnen de 16. Dat was eigenlijk de grootste fout. En pasveer had natuurlijk rood moeten hebben ook bizar. PSV alweer genaaid door VAR waar Ajax x op x gematst wordt
Vind ik leuk
Erik-Vites +1013
dinsdag 9 april 2019 om 09:06
Dat is tegenwoordig geen rood meer.
Pasveer gaat voor de bal, is te laat en de bal gaat naar de buitenkant. Terechte gele kaart.
Daarom kreeg vd werff dus wel rood. Die liep lozano ondersteboven en maakte geen indruk de bal te willen spelen, dus terecht rood.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 12:26
Ja terecht rood. Hij had het alleen iets eerder moeten doen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 09:11
Als je hem al die zelf versierde penalty's laat nemen wel ja....heeft Ligzano ook tegen Real gescoord?
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 09:14
Dan had hij tegen Real moeten spelen, dus weet je t antwoord al.

Hebben Huntelaar en Dolberg tegen Real gescoord?
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 10:05
Heeft Lozano in jullie CL wedstrijden gescoord dan? En speelt hij heel goed sinds eind november? Nee en nee....Tafic en Neres zijn vele malen belangrijker dan Lozano!
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 10:26
Wie is Tafic?

Goed speelt hij idd niet, maar hij scoort wel, meer dan Neres. Ook een kwaliteit
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 10:32
Oei, een schrijffoutje op mobiel...ik gok dat je net genoeg celletjes hebt om te begrijpen wat ik bedoel! En wanneer was de laatste goed voetballende goal van Ligzano? Bergwijn is op dit moment vele malen beter en die is niet in vorm....
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 10:41
Vvv uit.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 11:54
👏👏👏👏👏.....VVV, da's toch die club waar die PSV keeper altijd net bij 1 balletje ff niet oplet??
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 13:53
Das t antwoord op je vraag. Psv had toen,in tegenstelling tot ajax, de var niet nodig.

Weet je nog?
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 15:09
Oei, een PSV fanaat die iets over de VAR gaat roepen.....
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 15:56
Niet de eerste, ook niet de laatste.

Of is t jou niet opgevallen dat ajax aanwijs en bewijsbaar voordeel van de var heeft gehad? Meer dan menig andere club.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 16:14
Tuurlijk joh, alles en iedereen is voor Ajax. Zelfs Gözübüjük schijnt een Ajax scheids te zijn. Allern afgelopen zondag " even" niet...nou, kom maar met de bewijzen! Ga ik mijn lijstje ook even weer updaten....na Utrecht-PSV was ik opgehouden met noteren....
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 16:21
Vvv-ajax, ado- ajax, feijenoord-ajax, ajax-Emmen, pec-ajax,ajax-heerenveen
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 19:07
Ajax speelt aanvallend voetbal, komt meer, vaker en dichter bij de goal van de tegenstander en houdt de tegenstander middels hoog druk zetten verder van haar eigen goal. Dit in ogenschouw nemende is het ook niet gek dat de VAR vaker in het voordeel beslist, als je minder aanvalt zijn er ook minder situaties waar de VAR in kan grijpen en als je tegenstander ver van je goal afhoudt, zijn ook daar minder VAR momenten.......maar dat is logisch
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 19:49
Dus je geeft t wel toe?
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 19:57
Lees eens wat ik type, Ik geef enkel onderbouwd aan waarom er een grotere kans is dat de var ingrijpt bij een aanvallend ingestelde ploeg dan bij een ploeg die schijtbakkenvoetba speelt, dat klinkt meer aannemelijk dan dat gehuil over dat de Var op de hand van Ajax is......Dit weekend zeker geen voetbal gekeken?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 april 2019 om 19:57]
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 20:06
Ik kijk ieder weekend.

Dusje vindt dat een club die aanvallend speelt, best eens bevoordeeld mag worden door de var?
Zo beredenerend is de kans dus kleiner dat psv ook vaak bevoordeeld wordt door de var?
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 20:22
Lezen, ik heb het niet over bevoordelen
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 20:31
Lezen, ik heb het niet over bevoordelen.....laat ik het zo formuleren: als ik 20 keer op doel schiet is de kans dat ik 5 keer de lat raak groter dan wanneer ik maar 5 keer schiet, dus als mijn team 20 keer voor het doel van de tegenstander komt, dan is de kans ook groter dat de var een keertje ingrijpt. We leven in nederland met integere bond cq scheidsrechters, die gewoon neutraal zijn. De ene keer valt een arbitraire dwaling jouw kant op en de andere keer mijn kant, over een heel seizoen genomen kan je dat tegen elkaar wegstrepen. Maar je kan altijd je eierdop opzetten en gaan piepen
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 17:22
Lol Lozano is een prutser die kan je niet vergelijken met neres kom op zeg 😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 17:23
Nee. Wel tegen Tottenham en Inter, 2 clubs die Real nu ook naar huis zouden spelen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 17:31
Inter, da's toch het Feijenoord van Italië?? 27 punten achterstand op de koploper....
Maarre, knap man! Geniet er van....
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 17:41
Real is toch het Feyenoord van Spanje? Die club die 13 punten achter Barça staat toch? Geniet er van!!
Vind ik leuk
LuckyLuuk +341
dinsdag 9 april 2019 om 19:36
Ja ...het is geluk om Inter te loten uit pot 4....en pech om ff AEK te loten uit pot 4....man man man....wat een verstand hier
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 19:08
Inter, is dat niet die ploeg die meer dan 20 punten achter juventus staat in de serie A?
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 19:21
Wauw!! 1 reactie boven de mijne zie je het exacte aantal punten die Inter achterstaat. Herhalen herhalen herhalen, wellicht dat we er dan uitkomen!!
Vind ik leuk
LuckyLuuk +341
dinsdag 9 april 2019 om 19:33
En hoeveel doelpunten van Tadic zijn (VAR) pingels? Onze topscorer ...... admiraal Luuk heeft geen pingels nodig...
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 20:31
Och, als jullie tweede worden mag Luuk wel topscorer worden hoor! Maar bij hoeveel goals is Tadic in totaal betrokken?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
dinsdag 9 april 2019 om 08:52
Neres is eigenlijk een Duitser
Vind ik leuk
JCJWZ +15098
dinsdag 9 april 2019 om 09:25
Schwaab gaf zelf toe dat het een penalty was, alleen de Psv-supporters krijgen het maar niet verwerkt...
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 13:56
Luister, vriend. Ajax speelde met 10 man, Neres zocht naar die overtreding, dat kwam hem en ajax goed uit. Slim hoor. Lozano deed zondag t zelfde, dus loop niet zo te piepen
Vind ik leuk
Visser89 +157
dinsdag 9 april 2019 om 09:39
Bij beide kan je hem geven, ook Neres ging makkelijk naar de grond, maar als je de beargumentaie leest... Zowel Neres als Lozano werden geraakt door de keeper. Dus kan je een penalty geven. Makkelijk gegeven? ja absoluut.. maar als je de bal volledig mist en de speler raakt gaat hij op de stip. Dus in dat opzicht een terechte penalty voor PSV en Ajax.

Al die haat altijd... stop toch eens met kijken door de gekleurde bril en eens objectief... (algemene opmerking)
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 10:47
Sorry, maar als dat van neres geen overtreding was dan snap ik niet dat swaab het zelf ook gewoon eerlijk zei dat het wel zo was.
Dus lig niet te lullen a.u.b
Je moet Neres niet vergelijken met die jankbalk Lozano want dan zie je het echt helemaal verkeerd.
Lozano ligt echt ELKE WEDSTRIJD wel enkele keren, dat hij daar zelf niet ziek van wordt zeg.😡🤮😡🤮😡
Dat zie je bij Neres niet hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 13:58
Als Neres niet ligt, dan Tadic wel, alsof hij ligt te sterven. Na de gele kaart voor een tegenstander staat hij weer op, en speelt de wedstrijd uit.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 17:34
Heb je Sadilek wel eens bekeken? Bij Ajax kreeg hij een schouderduw en greep hij na 3 keer rollen naar zijn scheenbeen....of Dumfries....of Ligzano, of Lucie de Jong...
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 17:39
Ja hoor,maar daar ging het nu niet over.

Dolberg al eens gezien? Als hij al speelde?
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 17:45
Nee joh, het ging over Tadic...oh wacht...en nu ineens weer over Dolberg 🙄. Argumentjes op? Heb je trouwens een lijstje met dubieuze arbitrale dwalingen in het voordeel van PSV??
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 17:49
Jij haalt de jong, sadilek, Dumfries er ook bij. Dus...

Ja, die heb ik, is alleen korter dan die over ajax
Vind ik leuk
De Liefhebber +12898
dinsdag 9 april 2019 om 19:05
Jij haalt Tadic erbij....
NAC uit, Utrecht uit, Zwolle uit, vitesse uit, Utrecht thuis en ADO uit (oh nee, toen kregen jullie de punten gewoon cadeau...) en alle 10 wedstrijden waarin de tegenstander een dubieuze rode kaart kreeg toen het lastig werd....en Feyenoord-Ajax ja? Die 6-2 was ook de schuld van de arbitrage??
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 19:50
Nee, de bekerwedstrijd
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 17:20
Lol dat was zo duidelijk als wat was gewoon een penalty voor neres en ik heb helemaal niks met Ajax jij kijkt door een roze bril
Vind ik leuk
Smash +4302
dinsdag 9 april 2019 om 17:35
Als dit een penalty is, dan moeten scheidsrechters er 83 per wedstrijd geven. Dan wordt er duidelijk met twee maten gemeten. Moet je kijken hoe vaak spitsen met twee armen vastgepakt worden, of weggeduwd, etc.
Vind ik leuk
JCJWZ +15098
dinsdag 9 april 2019 om 09:24
Alle Psvers zou je eigenlijk moeten schorsen voor het leven.:p
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 16:27
hahaha een psv er.. dan zou ie toch nooit die penalty aan Vitesse geven man.
Vind ik leuk
Degraaf +2798
dinsdag 9 april 2019 om 07:23
https://www.parool.nl/sport/-arbiter-gozubuyuk-betrokken-bij-matchfixing~a3964630/

Hij heeft wel vaak de schijn tegen!
Vind ik leuk
Geeltje +1891
dinsdag 9 april 2019 om 07:25
Gözübüyük moet lekker in de KKD gaan fluiten, wat een aanfluiting is die gast.
Vind ik leuk
Degraaf +2798
dinsdag 9 april 2019 om 07:30
Ook in de KKD mag er worden verwacht dat er "eerlijk" wordt gefloten toch?
Vind ik leuk
Geeltje +1891
dinsdag 9 april 2019 om 07:31
Ja, dat is waar. Tis nog vroeg en ik ben nog steeds chagrijnig.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:48
1 troost, dat is mij al 100 keer gebeurd, dit seizoen.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:52
Whahahahahaha, ik lach je gewoon uit
Vind ik leuk
fcdb 67 +3481
dinsdag 9 april 2019 om 07:36
Laten we dat maar niet doen. Hebben in het verleden een aantal keer deze man gehad en tijdens die wedstrijden maakte hij dubieuze fouten. (zo legde hij een bal op de stip terwijl de overtreding er 1 meter buiten was, het gras was zelfs op die plaats losgekomen) Dus nee deze man liever helemaal uit het voetbal verbannen!!
Vind ik leuk
Geeltje +1891
dinsdag 9 april 2019 om 07:39
We kunnen er toch niks meer aan veranderen, mss gaan Slutsky en Gözübüyük samen een politieke partij beginnen. 😉 Ik voel aan mijn water dat het dikke vrienden gaan worden.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3481
dinsdag 9 april 2019 om 08:14
Misschien moeten wij zelf een politieke partij beginnen ;).
Vind ik leuk
Geeltje +1891
dinsdag 9 april 2019 om 08:16
Jordania Partij.😉
Vind ik leuk
vierde-ster +8662
dinsdag 9 april 2019 om 07:51
Dit was zijn laatste wedstijd voorlopig in de eredivisie
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 09:31
Hij maakt elke wedstrijd fouten waardoor hij een partij benadeelt
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:21
Bewust, ... onbewust.

Ik ben mij bewust, dat ik onbewust mensen pest.
Maar bent u zich dat ook bewust?
Dan kunt u zeker gedachten lezen?
Wanneer doet iemand iets bewust, of onbewust. Dat kun je nooit weten.

Waarom zijn er spelregels? Om een spel te kunnen spelen. Anders wordt het een puinhoop. Je kunt alleen een spel spelen, als de regels voor iedereen hetzelfde zijn. Dan moet je ook geen uitzonderingen maken. Anders klopt het spel niet meer.

Je kunt nooit zeker weten of iets bewust is. Maar als de spelregel hands=hands geldt, dan heb je daar ook geen last van. Springt Lozano op, om de keeper te ontwijken of om zich te laten vallen? We hebben een vermoeden, maar kunnen geen gedachten lezen. Dus moet de regel zijn, als een verdediger contact maakt, maar geen bal raakt ... een pingel.

Gewoon voor iedereen dezelfde regels. Het kan niet anders.

De regels zouden voor iedereen moeten gelden, geen kleine lettertjes meer.
Die zijn alleen voor de rijke mensen hun voordeel.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:31
Dus jij gaat dus nu beweren dat de super mega Europese topclub zich aan dezelfde regels moet gaan houden als de rest .
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:39
Ik zou niet durven.
Vind ik leuk
Jozef +44995
dinsdag 9 april 2019 om 07:40
Ja.


Voor Feyenoord gelden ook dezelfde regels.😁
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:42
En voor mensen met roze haar en een Feyenoord pyama, op gele schoenen en rode veters?

Dat moeten zeker weer witte veters zijn?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 april 2019 om 07:42]
Vind ik leuk
Jozef +44995
dinsdag 9 april 2019 om 08:03
Nee hoor Wim...

Al hebben die mensen een roodwitte string aan met een afbeelding van Gordon erop.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:22
Dat zou wel leuk staan onder mijn lange onderbroek.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:52
Dan heeft hij maar een klein neusje
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 09:00
Busje komt zo, knul...….
Vind ik leuk
Entombed +1561
dinsdag 9 april 2019 om 07:34
Persoonlijk vind ik de regels omtrent penalties veel te zwart-wit. Als je hands = hands gaat hanteren dan moet er een lichtere straf goed toegepast kunnen worden, net als in hockey. Want anders wordt 't spelletje in de 16 zo snel mogelijk iemand tegen de handen schieten.

Het zelfde geldt voor vrije trappen in de 16. Mits er iemand een directe scoringskans wordt ontnomen, geen penalty.

Stel je past dit toe op de laatste twee wedstrijden van PSV, dan had Vitesse waarschijnlijk gewonnen en had Ajax gelijk gespeeld.

Mooi dat er netto niks veranderd. Maar goed.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:38
Nee.

Want bij het hockey wordt er ook bewust op de voeten gemikt, voor een strafcorner.

Maar 1 voordeel, je mag het zelf ook doen.

Nu is voetbal een jury sport. Afwachten wat de jury beslist.
Vind ik leuk
Entombed +1561
dinsdag 9 april 2019 om 07:38
In hockey heb je ook penalties he.. Maar die komen niet zo vaak voor en een strafcorner is een lichtere straf.

Voor de rest, helemaal eens.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 april 2019 om 07:40]
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:40
O zo.

Idd, dat kan ook. Bijv vrije trap op de rand vd 16 meter.
Vind ik leuk
Entombed +1561
dinsdag 9 april 2019 om 07:43
Exact... Brengt wel een interessant element in het spel er bij. Daar krijg je ook specialisten in. Natuurlijk heeft het wat tweaks nodig voor het een goede straf is. Maar het wordt een directe scoringskans die niet in 95% van de pogingen raak is.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 09:20
Haal dan ook de videoscheidsrechter naar het voetbal, je mag hem inzetten bij een discutabel moment; heb je gelijk, dan hou je hem, zit je mis, ben je hem kwijt...

Jammer genoeg gaat daarmee de zuivere speeltijd wel naar de kl*te, dus zal dat waarschijnlijk nooit gaan gebeuren...
Vind ik leuk
Entombed +1561
dinsdag 9 april 2019 om 13:05
Dat kun je alleen gebruiken in de middelste helft van het veld bij hockey he. De uiterste kwarten mag je die niet aanvragen. Maar goed, dan moet het klokje stil. Kun je ook weer naar 90 minuten zuivere speeltijd. Ook extra vermoeiing komt dan kijken. Voetbal ligt nu ongeveer 20% van de tijd stil. Dat is geen 5 minuutjes. Maar 18 minuten extra tijd als je eerlijk bent.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 08:27
Precies dit...
Vind ik leuk
Cappie +7936
dinsdag 9 april 2019 om 08:33
Veranderd er dan netto niks?
PSV verliest nog 1 puntje, Ajax nog 2...
Vind ik leuk
Entombed +1561
dinsdag 9 april 2019 om 14:44
Nja voor PSV verandert er netto niks... Hahah ik denk niet eens echt over Ajax zoals je ziet ^^
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25509
dinsdag 9 april 2019 om 07:44
En als de aanvaller de bal weg schopt, dus geen bal meer heeft en vervolgens wel contact maakt dan maar geel geven? 🤔
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:50
In principe maakt het niet zo uit wat er besloten word.
Maar geen uitzonderingen. Of het is dat of dit ... maar geen onbewust of bewust. Dat is niet te bekijken.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25509
dinsdag 9 april 2019 om 07:58
mmm ... hands is hands vind ik duidelijk en eenduidig dus ... ✅

Strafschop of niet bij een overtreding dat wordt lastiger omdat dit altijd een kwestie is van interpretatie van de scheids. Dat kun je er niet uithalen ben ik bang.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:01
Als een verdediger contact maakt, zonder de bal te raken, dat volgt er een vrije trap of penalty.

En dan bedoel ik geen schouderduw.

Maar dan geldt het weer voor iedereen.

En een vrije trap mag 20 seconden duren. Lang zat. En geen 2 minuten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 april 2019 om 08:04]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25509
dinsdag 9 april 2019 om 08:03
Dan loopt elke aanvaller tegen een verdediger op, dat kan de bedoeling niet zijn toch?
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:06
Dat geldt dan wel voor iedereen. Dat is het belangrijkste.

Dan wordt het maar 12-12. Dan gebeurt er nog wat.

En dan gaan ze ook geen bus meer parkeren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 april 2019 om 08:08]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25509
dinsdag 9 april 2019 om 08:11
Dan lopen ze toch buiten de 16 tegen de aanvaller op?

Dat spelletje bestaat al ... dat heet rugby ... 😂

Dan verliezen we ook het mooie van het voetbal en dat is dat er een leuke pot voetbal gespeeld kan worden.

Je idee dat het veel duidelijker moet bij beslissingen daar ben ik het mee eens, wellicht moet er over de uitvoering nog wat meer worden nagedacht. 👍🏻
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:21
Blablabla...

Ja Guzu, we weten allang dat je de slechtste wedstrijd in je leven heb gefloten!
Vind ik leuk
voetbal@com +1023
dinsdag 9 april 2019 om 07:33
Ajax-Heerenveen was slechter, het moment Lamprou en de beslissing was natuurlijk het var moment van het jaar.

Vitesse-PSV komt ergens in de top tien
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25509
dinsdag 9 april 2019 om 08:01
Hahaha ... het is maar hoe je het bekijkt ... 😂

Ligzano was 100% geen penalty ... echt een hele grote fout van Guzu ... 😊
Vind ik leuk
voetbal@com +1023
dinsdag 9 april 2019 om 16:14
Lamprou was 100% penalty en gezien de stand en minuten nog te spelen wellicht iets dubieuzer, maar jl zondag natuurlijk ook.

Buiten dat penalty of geen penalty, eigenlijk vreemd dat er nog steeds ook met camerabeelden twijfels zijn.

Je zou bijna met sensoren in de kleding moeten gaan werken.

Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25509
dinsdag 9 april 2019 om 19:26
Eens Lamprou was idd een pingel ... het blijft allemaal interpretatie ... die sensoren kan wel eens de toekomst zijn. Dan kunnen ze precies zien of het “natuurlijke” bewegingen zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 14:02
De rode kaart tegen van Persie werd ook kwijt gescholden.

Ook Guzubuyuk.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:24
'Ik sta achter mijn beslissingen' geeft wel de fout toe dat die een scheidsrechtersbal gaf... Juist
Vind ik leuk
ppdf +1304
dinsdag 9 april 2019 om 07:32
Ja en dan een stuiterbal aan de keeper. Dan moet hij een echte stuiterbal geven.
Vind ik leuk
JohanLeo +807
dinsdag 9 april 2019 om 07:25
Hout snijden, klapperende oren?
De scheidsrechter die een hekel heeft aan dikke mannen heeft de NL taal in ieder geval uitstekend op orde.
Hij is volledig geïntegreerd, fantastisch!
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:26
Geen enkele fout gemaakt. Waren 2 100% penals voor PSV. Alleen dat gevaarlijkspel van Pereiro was een vrije trap voor vitesse.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3570
dinsdag 9 april 2019 om 07:29
Dan heeft ie toch een fout gemaakt of wat?
Vind ik leuk
JohanLeo +807
dinsdag 9 april 2019 om 09:18
Ja tuurlijk zat ie fout! Op zich vind ik dat wel erg maar ok, we maken allemaal fouten. Alleen dat hij het niet wil toegeven stoort me mateloos.
Vind ik leuk
Ruud40 +13133
dinsdag 9 april 2019 om 10:11
En Kuipers zat dan fout met het eraf sturen van Mazraoui.
Te hoog geheven been, hoofd niet geraakt.
Regels zijn dus simpel, Kuipers had de wedstrijd moeten hervatten met een scheidsrechtersbal voor Ajax,
Vind ik leuk
Roffel1998 +3570
dinsdag 9 april 2019 om 10:47
Ik kan je wel vertellen dat Kuipers helemaal goed zat haha.
Gözübüyük heeft ook aangegeven dat het een fout was, sloeg natuurlijk nergens op dat ie hiervoor geen vrije trap gaf. Ik dacht zelf eerst dat ze zouden kijken of hij buiten of binnen het strafschopgebied was, maar wat hij nu besliste had natuurlijk geen enkele scheidsrechter gedaan. Serieus echt een schande dat dit is gebeurd en de KNVB zou dr goed aan doen om hem de scheidsrechterscursus even opnieuw te laten doen.
Vind ik leuk
rinirat +4123
dinsdag 9 april 2019 om 07:29
Jij bent dronken geweest voor de wedstrijd
Vind ik leuk
Roffel1998 +3570
dinsdag 9 april 2019 om 10:48
Niet alleen voor de wedstrijd
Vind ik leuk
Eddy T67 +2541
dinsdag 9 april 2019 om 08:31
Hou toch op man. Die duikelaar had geel moeten hebben voor een schwalbe. Bij die eerste dan. Tweede was wel terecht.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:27
Eerlijk is eerlijk hij heeft dit seizoen én Ajax én PSV én Feyenoord bevoordeeld. Deze man is duidelijk bevooroordeeld als hij de grotere clubs fluit
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:28
Ga lekker in turkije fluiten arrogant mannetje!
Vind ik leuk
rinirat +4123
dinsdag 9 april 2019 om 07:28
Schaam je scheidsrechter na het gevaarlijke spel geef je bal terug aan verdedigende partij.... omdat het PSV was.
Keeper raakte ook
Lozano niet die nam een duik na de balde andere kant op te hebben gespeeld.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 april 2019 om 07:29]
Vind ik leuk
Mr bien +8645
dinsdag 9 april 2019 om 07:29
En maar blijven beweren dat je goed en niet partijdig floot.
Lozano tikte de bal naar de zijkant en doet wat hij het liefst doet,gaan vallen.
Geen penalty bij gevaarlijk spel door Pereiro. Doelpunt afkeuren.
En dan gaat opper zeur de Jong nog klagen dat er extra tijd erbij moest komen.
En Natuurlijk Dumfies die nog te dom is om te schijten met zijn geklaag en domme opmerkingen dat ze te weinig hebben gekregen..
Vind ik leuk
MeAgain +7147
dinsdag 9 april 2019 om 07:52
Door gaan. Ook de wedstrijd tegen Ajax erbij halen. Blind die in de 6 de minuut lozano op zijn achter been trapt waar blind een rode kaart had moeten hebben voor het neerhalen van een doorgebroken speler en psv had een penalty moeten hebben.
Vind ik leuk
Mr bien +8645
dinsdag 9 april 2019 om 07:56
Die Mexicaanse Taco sneed Blind af. Wel goed kijken.
En bij windkracht 1 gaat Lozano al liggen
Vind ik leuk
MeAgain +7147
dinsdag 9 april 2019 om 08:42
Gelul jongen, lozano ging 100% voor de bal. Hij kreeg een beuk en viel, stond gelijk weer op en kreeg toen een trap van achteren.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 09:11
Hahaha, je zíet hem gewoon duiken. Zowel tegen Ajax als Vitesse. Zal blij zijn als ze hem aan Alaves ofzo verkopen, ben hem echt moe aan het worden.
Vind ik leuk
JohanLeo +807
dinsdag 9 april 2019 om 09:20
Eerlijk gezegd vind ik dat deze man nooit meer een wedstrijd zou moeten fluiten. En dan niet omdat hij Turks is zoals sommigen hier erbij halen.
Je afkomst heeft echt niks te maken met je kunde als scheidsrechter, maar deze man kan er gewoon geen hout van.
Mijn kleine zusje van 8 zou het beslist beter doen!
Vind ik leuk
Dicky +516
dinsdag 9 april 2019 om 07:29
Dus Pasveer neemt een risico en krijgt een strafschop tegen. Maar als Pereiro een risico neemt om het hoofd van Bero te raken is het niets? Bovendien werd Bero wel degelijk geraakt alleen niet aan zijn hoofd. De Feyenoord Turk meet met 2 maten. In de wedstrijden bij PSV uit en in de Kuip flikte hij dit seizoen ook al dit soort geintjes. Hij is gewoon partijdig en corrupt.
Vind ik leuk
ppdf +1304
dinsdag 9 april 2019 om 07:30
Helemaal mee eens. Fluit altijd in voordeel van de grote ploegen.
Vind ik leuk
Jozef +44995
dinsdag 9 april 2019 om 07:58
Ah Dikky, bedankt.

Heb er al 20 reacties over geschreven en het leek wel of ik de enige was die er zoals jij hier over dacht.

De intentie van Pereiro was vele malen vervelender dan die van Pasveer.
Het is volgens mij al 25 jaar gemeengoed dat in zulke gevallen penalty wordt gefloten. Net bij een onreglementaire terugspeelbal wordt de indirecte vrije trap nog gehanteerd. De overtreding van Pereiro was lomp, bewust en zeker niet licht en natuurlijk een penalty.

De deskundigen van Studio Voetbal waren volgens mij de eersten die wat oude regeltjes uit de mottenballenbak haalden en spraken elkaar vrolijk na dat het een indirecte vrij trap had moeten zijn. Van oud voetballers had ik wat meer realisme verwacht.

Hetzelfde clubje fans dat afgelopen week moord en brand schreeuwde om een penalty toen Blind ongewild en ongelukkig op het onderbeen van de weer eens weg glijdende Lozano terecht kwam ging nu de barricades op om de scheids te verdedigen. Het was bewust en lomp gevaarlijk spel, waarbij hij de Vitesse speler wel degelijk raakte. Zuivere penalty.
De eerste penalty van Lozano kun je geven, maar het zou toch interessant zijn om het gedrag van dat kereltje eens te analyseren. In twee wedstrijden lokt hij contact bewust uit. Als hij dat balletje bij Pasveer niet zo ver van zijn voet had laten springen zou Pasveer wél de bal gehad hebben, omdat hetzelfde uitkomen wél correct zou zijn geweest...

Juist voor zulke akkefietjes zou de VAR een uitkomst moeten bieden. Lozano was namelijk kansloos al vóórdat hij besloot over Pasveer heen te duiken....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 april 2019 om 08:01]
Vind ik leuk
Koenbres +2119
dinsdag 9 april 2019 om 07:30
Die eerste is gewoon geen penalty. Lozano zoekt Pasveer gewoon, sterker nog hij is al bezig met vallen voor er uberhaupt iets van contact is
Vind ik leuk
ppdf +1304
dinsdag 9 april 2019 om 07:30
Dat Slutsky zo reageerde was niet goed, maar hij floot wel belabberd. En dat hij behoorlijk arrogant fluit ziet toch ook iedereen. Dat hij een strafschop in een scheidsrechter bal omzet is al belachelijk. Maar hij gaf een stuiter bal aan de keeper. Daarbij waar was de VAR toen hij die stuiterbal gaf. Die kan dan toch ook ingrijpen en zeggen indirecte vrije trap. Deze scheidsrechter (hij is niet de enige) fluit altijd in het voordeel van de grote ploegen. En heeft een vreselijk arrogantie.
Vind ik leuk
Pimman +11436
dinsdag 9 april 2019 om 07:30
Hij maakte één grote fout dat heeft hij nu toegegeven. Over een heel seizoen zit het de clubs mee of tegen. Nu niet verder zeuren!
Vind ik leuk
Eddy T67 +2541
dinsdag 9 april 2019 om 08:30
Tekort door de bocht. Alleen dit seizoen al drie keer benadeeld door deze scheidsrechter. Alles valt bij hem voor Vitesse net de verkeerde kant op. Bij twijfel wij wel rood, tegenstander niet. Bij twijfel wij geen pingel, tegenstander wel. En dan heb ik het nog niet eens over voorgaande seizoenen. Het is een beetje teveel zodat het zo lijkt dat het geen toeval meer is.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:32
Het lijkt erop dat Gözübüyük voor PSV is.
Vind ik leuk
Gelukshand +1481
dinsdag 9 april 2019 om 07:35
Gozu heeft wel geleerd van Ajax Heerenveen, toen lamprou vrijwel het zelfde deed. Toen werd de bal ook gemist en speler geraakt.
Toen gaf hij geen pingel en nu wel.

Ik blijf erbij dat ik beide geen penalty vind, puur omdat de bal al mijlen ver weg is.
Omdat het een keeper is en die verdedigen met hun lichaam, veel meer dan een verdediger.
Vind ik leuk
Orphen89 +3944
dinsdag 9 april 2019 om 07:56
Dit dus. Er zijn ook overduidelijk spelers die de overtreding nadrukkelijk opzoeken.
Zodra ze een mogelijkheid zien knallen ze die bal in een willekeurige richting zodat de tegenstander die maar niet kan spelen en dan worden ze zelf geraakt en gaan ze liggen.
De bal die gaat meestal een richting op wat helemaal nergens op slaat, in zulke gevallen vind ik dat ze gewoon door moeten spelen.
Vind ik leuk
SK +8
dinsdag 9 april 2019 om 07:38
Toparbiter????
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:34
Tobarbiter
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 09:24
Van Geel OUT!!!

Oh.. wacht...
Vind ik leuk
aartstyle +2006
dinsdag 9 april 2019 om 07:45
Al met al heb ik toch nog een prima weekend zo. PSV dan wel puntenverllies, maar al die gefrustreerde ajacieden die meer puntenverlies hadden verwacht deze wedstrijd die zich voor een groot deel onterecht botvieren op de scheids doet mij dan wel weer goed. Gisteren bij VI vond alleen Derksen het geen pingel, de rest wel inclusief Nijhuis. Alleen dat gevaarlijke spel van pereiro was dus echt fout en had een indirecte vrije trap voor vitesse moeten zijn.

Maar beste ajacieden, maar je niet al te druk. PSV is hopeloos uit vorm en gaat de resterende wedstrijden echt niet winnen. Jullie worden kampioen en ik hoop dat jullie ook juventus uitschakelen. Die CL winnen hoop ik dan weer wat minder anders moet ik dat de komende jaren weer van alle kanten horen :).
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:46
Oneens met de lezing over de eerste strafschop. Pasveer gaat voor de bal. Wat doet Lozano. Hij tikt de bal voor Pasveer langs naar links en wel met zo’n snelheid dat hij nooit meer in kansrijke positie kan komen. Vervolgens haakt hij zelf bewust zijn benen achter die van Pasveer. Dit was dus geen penalty.
In het geval met Bero wordt hem door zeer gevaarlijk spel het spelen van de bal onmogelijk gemaakt, anders was hier sprake geweest van een doorgebroken speler. En welke straf daarop staat hebben we gezien aan het eind met vd Werff.
Vind ik leuk
Speytuut +610
dinsdag 9 april 2019 om 07:51
Dus als verdediger moet je iemand ze kop eraf willen schoppen maar net niet raken dan krijg je ook de bal nog uiteindelijk ? Klopt tog nix van man wat een regel😂😂😂
Vind ik leuk
Lippie80 +259
dinsdag 9 april 2019 om 07:51
Dat hij die 2 pingels gaf aan PSV begrijp ik want Lozano deed dat gewoon heel slim. Echter, dat hij de pingel van Vitesse terugdraaide was heel bijzonder en dubieus. Of je het beeld nou 100 keer terugkijkt, het is en blijft gevaarlijk spel... Voor mij mij wederom een bevestiging dat het leven zonder VAR veel leuker was.... wat een kut systeem 👎
Vind ik leuk
aartstyle +2006
dinsdag 9 april 2019 om 08:04
Nog 1 keer dan: Gevaarlijk spel zonder de tegenstander te raken is een indirecte vrije trap. Zelfs als dit in de zestien gebeurd!

Dus dat de bal naar PSV ging was belachelijk, maar het was geen pingel.
Vind ik leuk
Lippie80 +259
dinsdag 9 april 2019 om 12:10
Precies
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 07:55
Ik word moe van alle haters. Hij spreekt zich uit en verontschuldigt zich ook nog. Het was niet zijn beste dag maar die twee penals voor psv waren gewoon terecht. Laat die man nou met rust. En dan moet je er bijzeggen dat je geen psv supporter bent schijnbaar, bij deze.
Vind ik leuk
59Dirk19 +37
dinsdag 9 april 2019 om 07:58
Wat een overtreding buiten de 16 meter is is ook een overtreding in de 16 meter dus had gewoon een penalty moeten zijn en al dat gezeik van is wel een overtreding maar niet genoeg voor een strafschop is niets meer als bullshit gelul PSV is flink gematst door Serdar Gözübüyük niets meer of minder
Vind ik leuk
aartstyle +2006
dinsdag 9 april 2019 om 08:07
Leer de regels eens! Zie mijn post hierboven. Gevaarlijk spel in de zestien zonder te tegenstander te raken is een indirecte vrije trap. Dus geen pingel.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:03
Ajax-Heerenveen het penalty moment met Lamprou, Utrecht-Feyenoord de 2-2 waarbij een duidelijke overtreding aan vooraf gaat op Emanuelson(die er daarna geblesseerd vanaf moest), nu Vitesse-Psv en elke keer was het deze scheidsrechter en elke keer in het voordeel van de topclub, toeval zeker he?
Vind ik leuk
ritje +764
dinsdag 9 april 2019 om 08:07
hallo wat de meesten niet weten is..... dat Serdar toegelaten is tot de elite? scheidsrechterskorps, door het af te dwingen via de kantonrechter! Want in eerste instantie wilde de KNVB hem helemaal niet! Dat zegt toch genoeg? mvg ritje
Vind ik leuk
Isakson +599
dinsdag 9 april 2019 om 08:12
Binnenkort wordt ie gestenigd. Tjonge jonge laten we er nog 3 weken over doorgaan op vp bij gebrek aan creativiteit van de stagaires.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:15
Die scheids snapt er helemaal niks van! Al heb je 100 VAR's dan maakt hij nog verkeerde beslissingen. Zolang die niet weet wat wel of geen strafschop is zullen we dat ook blijven houden.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:17
Laten we hopen dat die Mexicaanse tuimelaar snel verdwijnt van de Nederlandse velden. Wat een irritant mannetje is dat
Vind ik leuk
henk1952 +304
dinsdag 9 april 2019 om 11:08
En wat vond je dan van dumfries zijn gedrag? Ik zou zeggen: plasje inleveren. Leek stijf van de dope te staan.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:18
De eerste strafschop ging lozano al de lucht in voor dat pasveer in de buurt kwam. Pasveer ging naar rechts richting de bal en lozano dook over de benen die laag bleven. Pure schwalbe.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:20
In de tweede helft had psv zelfs nog een 100 procent penalty moeten krijgen(overtreding op de lijn) maar er werd een vrije trap gegeven. De var durfde hier denk ik niet meer te corrigeren wat best kwalijk zou zijn. Dus dit was niet de enige fout van serdar, hoewel wij natuurlijk uit 8 posities herhalingen hebben en dit dus een fout vd var was. Verder op zich prima gefloten, hoewel ze de grensrechters echt moeten instrueren bij twijfel niet meteen te vlaggen. Je zag t bij Gakpo tegen ajax en nu ook bij vitesse psv. Nu had ie bij t zien van de herhaling gelijk maar je kunt als grens dit nooit beoordelen als de keeper uitschiet en je de looplijn vd aanvaller tegelijk ook moet zien.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2541
dinsdag 9 april 2019 om 08:26
Welke journalist gaat nou eens al zijn fouten, in het nadeel van Vitesse, op een rijtje zetten. Vooraf weet je dat Vitesse de sjaak is als hij gaat fluiten.
Vind ik leuk
Phiron +428
dinsdag 9 april 2019 om 08:26
Als je de bal mist en de aanvaller raakt, is het een overtreding. Achteraf zag ik ook dat PSV-aanvaller Hirving Lozano makkelijk naar de grond ging. Maar dat doet niet ter zake. Het criterium is of Pasveer hem raakt of niet en dat deed hij.

In deze redenering van Gozubuyuk is het dus als je bij wijze van spreke struikelt over je eigen voeten en in contact komt met een speler die geen bal speelt ook een penalty. Het was toch duidelijk te zien dat Lozano de val al inzet voor zijn contact met Pasveer... hij zoekt het contact dus bewust zelf op en dus is het op deze wijze gewoon een schwalbe
Vind ik leuk
Vak-DD +12766
dinsdag 9 april 2019 om 08:31
Hij praat zijn eigen straatje schoon die gladjanus.
Vind ik leuk
Frietbakker +5807
dinsdag 9 april 2019 om 08:32
Ajax, PSV hartstikke leuk allemaal.. Maar het is gewoon zo oneerlijk voor Vitesse, dat ook nog gewoon ergens voor speelt.


Gozubuyuk en de KNVB moeten zich schamen!!
Vind ik leuk
JohanLeo +807
dinsdag 9 april 2019 om 09:46
Ik weet wel zeker dat deze scheids zich kapotschaamt! Hij is alleen niet mans genoeg om het toe te geven.
Dat zou Kuipers nooit overkomen, die is altijd goudeerlijk.
Vind ik leuk
Isakson +599
dinsdag 9 april 2019 om 08:35
Sam Lammmers
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:43
Hij slaapt in een pyama met een p*svl*k..
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:55
Deze man verschuilt zich voor 100 % achter de VAR.
Hij is totaal niet geschikt om zelf beslissingen te nemen.
Het geval bij de strafschop tussen pasveer en Lozano was absoluut geen strafschop.
Het was Lozano die Pasveer opzocht en niet andersom.
Hij schopte de bal naar de zijkant maar ging er niet achteraan maar liep recht op Pasveer af.
Als Slutsky geschorst word moeten ze Gozubuyuk verbannen naar de tweede klassen zodat hij kan leren weer zelf beslissingen te nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 09:02
Waardeloze scheidsrechter.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 09:15
Toparbiter ? A mijn hoela hoor! Top meeloper zou je bedoelen.
Vind ik leuk
henk1952 +304
dinsdag 9 april 2019 om 09:17
Een scheidsrechter mag fouten maken. Maar hij moet wel IETS goed doen..
Vind ik leuk
pietprecies +12429
dinsdag 9 april 2019 om 09:24
Tja, hij heeft in elk geval nog een puntje voor PSV uit het vuur gesleept. Hij moet natuurlijk wel zorgen dat het niet te opvallend is dus verstopt hij zich achter de (PS)VAR.
Vind ik leuk
pico323 +7741
dinsdag 9 april 2019 om 09:33
discussie is wel leuk hier. Die guzubuyuk floot werkelijk als een natte drol en Vitesse was gewoon beter dan PSV. Zielig dat die turk doet overkomen of hij maar 1 klein foutje maakte. totaal geen zelfbeeld. en maar zaniken over respect.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 april 2019 om 09:34]
Vind ik leuk
roma1900 +617
dinsdag 9 april 2019 om 09:35
Gözübüyük is een echte psv fan
Vind ik leuk
Koekie1970 +1739
dinsdag 9 april 2019 om 09:42
Waarom mag de keeper niet zo uitkomen?
Hoe moet hij dan komen?

Hij gaat met de handen richting de bal toch?
Als hij nou met de benen naar voren uitkomt.
In de F1 zouden ze zeggen race-ongevalletje.
Vind ik leuk
Vak-DD +12766
dinsdag 9 april 2019 om 10:04
Je zag ook duidelijk dat die kwal van een Lozano de val al inzette voordat hij Pasveer raakt. Normaal spring je over een keeper heen in dit geval, maar die matennaaier eerste klas was gewoon op een penalty uit.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 09:54
Waarom zie ik niks terug over de laatste goal (3-3)? Dat was namelijk een overtreding die een metertje of 2 ingezet werd buiten de 16.
Vind ik leuk
Vak-DD +12766
dinsdag 9 april 2019 om 10:02
De eerste penalty was er geen, had zelf gerust kunnen gaan kijken op het scherm. Die dumfries liet zich in de eerste helft vallen zonder ook maar geraakt te zijn en wat dus een tweede geel was geweest voor een schwalbe, geeft psv vervolgens een vrije trap. Linssen stond op lijn bij zijn goal, geeft buitenspel (waar hebben we trouwens die grensrechters nog voor ?). Gevaarlijk spel van psv, geeft geen indirecte vrije trap.Tweede penalty was er buiten maar de schwalbekoning van Nederland en Mexico remde af waardoor van der Werff als nog tegen hem viel, hij geeft weer een penalty zonder te kijken. Floot voor de rest opzichtig voor psv, ook met duels. Tel daar bij op de fouten en kadootjes van de wedstrijden uit tegen psv en feyenoord. Nee dan ligt het echt niet aan hem dat wij zeker vier punten dit seizoen verloren hebben dankzij deze irriantante omhooggevallen gladjanus. Ik hoop dat hij nooit meer tegen ons fluit, en als Slutsky een straf krijgt moeten ze bij Vitesse eens ballen tonen en zeggen dat hij niet meer welkom is in Arnhem !



Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 10:04
Heeft De Graafschap ook van een punt bestolen.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
dinsdag 9 april 2019 om 10:07
Serdar is een typische macho scheidsrechter met het ego op de verkeerde plaats, een walgelijke arrogante dictator op het veld
Vind ik leuk
Bubba +76
dinsdag 9 april 2019 om 11:00
"Het criterium is of Pasveer hem raakt of niet en dat deed hij."
Sinds wanneer is voetbal geen contact sport meer?

Wel heel makkelijk om nu een penalty te verdienen bij deze scheidsrechter, gewoon op de keeper afrennen, bal breed spelen en vervolgens zelf het contact zoeken met de keeper.
Vind ik leuk
Nicholas +126
dinsdag 9 april 2019 om 11:01
Nu alle kruit is opgetrokken is alleen de niet gegeven indirecte vrije trap een echte fout geweest. Belachelijk hoe dat Russische clowntje zich heeft gedragen.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 11:05
Neem t je niet kwalijk Serdar, je moeder had een andere keuze moeten maken ... jij bent puur t slachtoffer van een slechte keuze.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 11:07
Pasveer raakte lozano niet ,maar lozano raakte pasveer
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 11:08
Koekebakker
Vind ik leuk
Donnygo +6138
dinsdag 9 april 2019 om 11:29
Onzin dus hij zegt elke speler die op een keeper afgaat kan de bal naar de conervlag schieten en dan tegen de keeper aanlopen voor een strafschop?

Pasveer kan niks doen aan het contact omdat Lozano hem opzoekt niet opspringt om te ontwijken maar om 'veilig' te vallen.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 12:35
Google betaalt nu $ 15.000 tot $ 30.000 per maand voor online werken vanuit huis. Ik heb deze baan 3 maanden geleden aangenomen en ik heb $ 24857 verdiend in mijn eerste maand na deze baan. Eenvoudig en eenvoudig werk te doen en de inkomsten zijn enorm. Probeer nu om deze baan te krijgen en begin online geld te verdienen door de instructies op deze link te volgen

>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.I­­n­­t­­e­­r­­n­­e­­t­­4­­3.C­­o­­m
Vind ik leuk
loek +123
dinsdag 9 april 2019 om 13:31
Misschien heeft Slutsky wel een punt waarom mag hij niet zeggen wat hij denkt hij noemt iemand alleen de slechtse scheidsrechter van de wereld is dat zo erg?
Of zijn de scheidsrechters onfeilbaar?
Als het waar is dat Gözübüyük niet groet of hand geeft vind ik dat gewoon onbeschoft en zou de KNVB daar eens achter aan moeten gaan.
Vitesse werd gewoon tekort gedaan mag Slutsky dan niet boos zijn en zijn emoties tonen.Hij noemt alleen feiten en scheld niemand uit.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 13:39
vrije trap die Vitesse had moeten krijgen wegens schoppen tegen hoof!? of tegen schouder dat zeker! Nu weten we niet of die er in was gegaan maar mogelijk was het en dan had psv verloren!
Vind ik leuk
hannes +372
dinsdag 9 april 2019 om 14:17
Wat een afschuwelijk politiek correct pratende pop van de KNVB zeg gewoon walgelijk om naar te kijken en dan ook nog vriend Nijhuis die vooral niet zijn maatje wil afvallen en geen duidelijk antwoord op vragen durft te geven en maar om de drol heen draait BAH
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 14:21
33 jaar pas ? Met zo een ouwe kop zou je denken dat hij in 1875 al 33 was.
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 14:36
Goede scheidsrechter Vitesse had het tottaal zelf in de hand en dan de scheids de schuld geven als het tegenzit en niet lukt de trainer moet zich diep schamen geen respect naar zijn mede collega's
Vind ik leuk
AjaxSneek +332
dinsdag 9 april 2019 om 18:07
Wat een engnek is dit zeg
Vind ik leuk
Veteraan +34
dinsdag 9 april 2019 om 19:23
Waardeloze scheids
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:28
Ze kunnen net zo goed geen scheids aanstellen voor een wedstrijd, de var beslist toch alles.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws