Pasveer bevestigt: Als hij goed in de emotie zit, kan hij wel gek zijn

Pasveer bevestigt: "Als hij goed in de emotie zit, kan hij wel gek zijn"

Gepubliceerd: vrijdag 12 april 2019 om 10:58vr 12-04-2019 om 10:58

Vitesse-trainer Leonid Slutsky kan flink uit zijn vel springen. Dat stelt Remko Pasveer, doelman van de Arnhemse club. Slutsky laat het in de rust regelmatig donderen.

Slutsky maakte zondag na Vitesse - PSV gehakt van scheidsrechter Serdar Gözübüyük. Pasveer is niet compleet verrast. "Ik mag hem wel. Als mens is hij echt geweldig. Een sociale man met humor", vertelt de Vitesse-routinier aan VTBL.

Op de vraag hoe gek de Russische trainer is, antwoordt Pasveer. "Als hij goed in de emotie zit, kan hij wel gek zijn. Hij heeft pieken en dalen. In de rust kan hij ook helemaal losgaan en soms is dat absoluut nodig. Ik loop er meestal bij weg, omdat ik vind dat je het ook op een andere manier kunt benaderen. Maar hij is emotioneel. Dat tekent ook wel zijn betrokkenheid."

De Vitesse-selectie kent inmiddels de nodige Russische scheldwoorden. Pasveer: "Als het niet gaat, loopt hij wel met Russische woorden te vloeken. We kennen ze nu wel, maar de betekenis nog niet. We weten dat het geen nette woorden zijn. Hij klapt er aardig wat uit."

Lees ook: Bizarre tirade Slutsky over Gözübüyük: "Slechtste scheidsrechter ter wereld"

Plaats een reactie

Linke loe +2362
vrijdag 12 april 2019 om 11:03
Haha ik vind het een mooie kerel die slut
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 11:50
Toch zou ik hem niet graag het verkeerde gerecht serveren.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 11:56
🤣🤣
Vind ik leuk
Dicky +651
vrijdag 12 april 2019 om 11:05
Dat is alleen maar goed.
Vind ik leuk
lexy88 +1950
vrijdag 12 april 2019 om 11:06
"goed in de emotie zitten" haha wie zegt dat nou
Vind ik leuk
The Iceman +18143
vrijdag 12 april 2019 om 11:10
Bijna net zo erg als “Hoog in de concentratie zitten”.
Vind ik leuk
lexy88 +1950
vrijdag 12 april 2019 om 11:36
Wat betreft de kwaliteit van de uitspraken is er "nog lucht naar boven" ..... .__________.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1951
vrijdag 12 april 2019 om 11:06
Lekker pik
Vind ik leuk
Kraantje +93
vrijdag 12 april 2019 om 11:10
Die Pasveer is ook helemaal 'hot-topic' sinds die leuke pot tegen PSV.. Pasveernieuws.nl
Vind ik leuk
Geeltje +2111
vrijdag 12 april 2019 om 11:15
Wat is het verschil tussen Pasveernieuws.nl en Ajaxprimeur.nl.

Mag het een keer over anderen gaan?
Vind ik leuk
Kraantje +93
vrijdag 12 april 2019 om 11:34
Ik geef alleen aan dat hij 'hot-topic' is.

Uiteraard mag het over anderen gaan. Graag zelfs. Alleen valt er (normaliter) doordeweeks minder te schrijven over anderen omdat enkel Ajax dan actief is.
Vind ik leuk
Geeltje +2111
vrijdag 12 april 2019 om 11:13
Geweldige vent en neemt geen blad voor zijn mond. Af en toe die miljonairs de huid vol schelden kan geen kwaad.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1124
vrijdag 12 april 2019 om 11:15
Pasveer loopt weg? Veelzeggend
Vind ik leuk
Erik-Vites +1026
vrijdag 12 april 2019 om 11:37
Free Slutsky
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 11:52
Het is een verrijking voor de eredivisie dat Slutsky trainer is. Geeft meer keluer aan het geheel.
Vind ik leuk
3Bier +15640
vrijdag 12 april 2019 om 13:22
Dat zeker is een kleurrijk figuur. Helaas laat hij zijn elftal minder kleurrijk spelen. Met dit materiaal zou Vitesse toch wel wat spectaculairder voetbal op de mat leggen. Zoals afgelopen weekend zou eigenlijk de standaard moeten zijn.
Vind ik leuk
Vak-DD +12915
vrijdag 12 april 2019 om 14:43
De verwende spelertjes van tegenwoordig hebben af en toe eens een schop onder hun reet nodig. Maar dat Pasveer dan wegloopt dat is dan weer minder, en dat had ik als trainer dan weer niet gepikt.
Vind ik leuk
VA1 +3102
vrijdag 12 april 2019 om 15:03
Net zoals hij niet duikt als hij vind dat de verdediger niet genoeg deed om het schot te blokkeren. Dan blijft ie staan, kijkt ie de bal het doel in en geeft dan een ander de schuld. Duiken joh met je vette pens!! Daar sta je voor, ballen tegenhouden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 15:05]
Vind ik leuk
Vak-DD +12915
vrijdag 12 april 2019 om 15:04
Dit is Slutsky ook : https://www.gelderlander.nl/arnhem/leonid-sloetski-houdt-woord-en-verzorgt-training-voor-het-eldenia-van-zieke-damian-10~a155f814/
Vind ik leuk
Geeltje +2111
vrijdag 12 april 2019 om 15:13
Ja, maar die verhalen kunnen of willen ze niet lezen buiten Arnhem.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
vrijdag 12 april 2019 om 15:45
Mooie kerel die trainer van Vitesse zegt ook wat i denkt.dus niks mis mee
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws