'Real ontvangt volgende vertrekwens: Kroos kan ruimte maken voor Pogba'

'Real ontvangt volgende vertrekwens: Kroos kan ruimte maken voor Pogba'

Gepubliceerd: vrijdag 12 april 2019 om 13:10vr 12-04-2019 om 13:10

Toni Kroos wil de deur bij Real Madrid deze zomer achter zich dichttrekken. Na vijf seizoenen en liefst twaalf prijzen, is de 29-jarige middenvelder toe aan een nieuwe uitdaging.

Dat meldt AS. Of Real Madrid bereid is mee te werken aan een vertrek van Kroos, is niet duidelijk. Wel wordt De Koninklijke met onder meer Paul Pogba en Christian Eriksen in verband gebracht. Een vertrek van de Duitser kan voor ruimte zorgen op het middenveld én in het salarishuis.

Kroos is bezig aan zijn minste seizoen in het Estadio Santiago Bernabéu sinds zijn komst van Bayern München. De controleur kreeg onder meer na de Champions League-uitschakeling tegen Ajax (1-4) de wind van voren. Hij leed tegen de Amsterdammers liefst 24 keer balverlies en stond met een foute pass aan de basis van de openingstreffer.

Desondanks staat Kroos er na de eerdere tropenjaren nog altijd goed op in Europa. De controleur voelt dat hij alles bereikt heeft bij Real en wil een frisse start. Vorig jaar toonde Manchester United al interesse, maar toen wilde de Spaanse grootmacht hem niet laten gaan. AS vermoedt dat een vetrek nu wél bespreekbaar is.

Ook Raphaël Varane overweegt een vertrek bij Real. Maar onder meer Marca en AS meldden onlangs dat de Franse verdediger niet weg mag, tenzij een club aan zijn transferclausule van 500 miljoen euro voldoet. Dat is vrijwel uitgesloten. Gareth Bale daarentegen wordt wél richting de uitgang geduwd. Eden Hazard is zijn beoogde vervanger.

Plaats een reactie

Rabarber +8918
vrijdag 12 april 2019 om 13:15
Toch schitterend hoe Ajax de grootste club ter wereld helemaal overhoop heeft gespeeld. Radeloos zijn ze.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:18
Ja dat blijft nagenieten, maar dat ga ik pas echt doen als het voorbij is voor Ajax

Nu is het tijd om door te stoten

Tot dinsdag!
Vind ik leuk
PRICE +7986
vrijdag 12 april 2019 om 13:18
Grote schoonmaak bij Real
Vind ik leuk
RGB +2025
vrijdag 12 april 2019 om 13:19
Dat Kroos weg moet bij Madrid ligt niet aan de wedstrijd tegen Ajax. Is zeker al anderhalf seizoen een zwakke schakel.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:36
er staat niet niet dat hij weg moet ?, er staat dat hij weg wil, en real weet niet of ze mee gaan werken
Vind ik leuk
RGB +2025
vrijdag 12 april 2019 om 14:03
als je zegt dat hij weg moet zakt de prijs....
Vind ik leuk
Mozes24 +1162
vrijdag 12 april 2019 om 13:19
Real Madrid/Kroos: 5 seizoenen & 12 prijzen

Ajax: 5 seizoenen & .......😂😂😂.

Hoe bedoel je radeloos?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:24
Ajax speelt nog voor 3 prijzen. En waar speelt Real Madrid nog voor?

En jouw clubje FC Utrecht; waar speelt die dure hobby van Van Seumeren nog voor?
Vind ik leuk
Rabarber +8918
vrijdag 12 april 2019 om 13:29
Mozesje kan zijn jaloezie niet de baas. Het druipt van hem af.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:32
Wel te begrijpen als fan van FC Utrecht. Sinds de oprichting een sleeping giant, afgezakt tot dure hobby van Van Seumeren.
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
vrijdag 12 april 2019 om 13:36
Jaloezie:een ergere ziekte bestaat helaas niet. Geen medicijn kan het stoppen
Vind ik leuk
mcmodd +28733
vrijdag 12 april 2019 om 15:45
Rabarber, Mozesje weet heus wel dat hij wat tekort schiet. Dat hoef je niet in te wrijven, maar doe iets subtiels: noem hem movijf en hij is nog steeds gelukkig.
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
vrijdag 12 april 2019 om 13:35
Wij spelen voor de kat ze viool. Ps hadden meer clubs maar een van seumeren. Niks mis mee toch. De beste man heeft er plezier aan en heeft schijt eraan wat het hem ook kost
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:37
Ik gun jou en normale supporters een Van Seumeren. Ik gun die Mozes24 met zijn eeuwige gejank niet eens een nieuw eierdopje.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:38
hij heeft het over 5 seizoenen, dat jij meteen zo reageerde zegt ook wel veel, snap wel dat het pijnlijk is, maar mensen mogen toch ook wel een grapje maken over het grote/heilige ajax ?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:41
Een grapje is leuk, maar die kneus kan niet anders dan zo reageren.

Beetje vermoeiend. Ik weet het, moet me niet laten meeslepen. Maar soms irriteert het mij zo, dat ik niet kan nalaten te reageren.

En voor mij is het niet pijnlijk dat Ajax de afgelopen jaren niets gewonnen heeft. Heb genoten van het voetbal. Even balen na een nederlaag en de eindstand van de competitie en op naar de eerstvolgende wedstrijd.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:43
ow oke dat wist ik niet, ik lees niet alles haha, laat Utrecht maar lekker winnen zelf ook niks, hopelijk spelen wij volgend jaar weer tegen ajax ;) en niet jong ajax
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:49
Ik lees ook niet alles. Maar ben bezig met een enorm saaie cursus, dan vlucht ik weleens naar VP. Daar valt die kneus op.

Als jullie op echt gras spelen hoop ik dat jullie in de eredivisie blijven ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 14:17
stadion van 30 000 mensen en veel haat, denk dat je dan wel genoeg weet ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 14:17]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18478
vrijdag 12 april 2019 om 13:42
Erg origineel ook altijd die “grapjes” die niet grappig bedoeld zijn maar om te provoceren!
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:45
ja oke je hebt gelijk, maar laat hem lekker ;)
Vind ik leuk
frhoi +2227
vrijdag 12 april 2019 om 15:33
VP is provoceren al een tijdje.
ajax is 5 jaar niks
Feyenoord weer over 16 jaar want ja, 18 jaar niks is grappig ( terwijl de uefacup en de KNVB beker in die tijd gepakt zijn wat ik niet niks vind maar oke) psv zijn een provinciaal clubje waar niks aan is ofzo, twente ( waar de fans niks aan kunnen doen) is list en bedrog. en ga zo maar door. vermoeiend is t wel
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:50
2, of vind je de beker écht een prijs?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:53
Iedere beker, trofee of wat dan ook moet je pakken.

De KNVB-beker vind ik een prijs, niet de mooiste maar wel een prijs.

Persoonlijk vind ik de Johan Cruyffschaal geen prijs, ondanks de naamgever. Al moet je die toch willen winnen.
Vind ik leuk
Zultkop +6735
vrijdag 12 april 2019 om 14:34
toch straalt een beker meer uit dan een schaal....

Eigenlijk best triest, word je landskampioen, krijg je een lullig schaaltje. Daar past een beker beter bij.

Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:37
Persoonlijk vond ik meer met leuk voetbal en wat mazzel dan dat ze Real echt overhoop gespeeld hadden. Real had pech in de afronding. Veel lukte bij Ajax en het was een mooie en verdiende overwinning. Soms heb je van die dagen.
Vind ik leuk
Isakson +700
vrijdag 12 april 2019 om 13:48
Respect voor Tony Kroos geen enkele recente Nederlandse voetballer heeft zoveel prijzen gewonnen. Wat een troosteloze reactie.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:49
Grootheidswaanzin.
Deze schoonmaak stond al gepland, met of zonder ajax.
Vind ik leuk
CK10 +197
vrijdag 12 april 2019 om 13:58
Je zou maar denken dat ajax de reden van Real haar radeloosheid is.....😂😂
Vind ik leuk
Rabarber +8918
vrijdag 12 april 2019 om 14:37
Hap hap hap. Schnappi die je er bent.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 15:45
Die lui zijn helemaal de weg kwijt daar in Amsterdam, lol.
Vind ik leuk
kloakatv +244
vrijdag 12 april 2019 om 20:08
Dat was al aan de gang voordat ze tegen Ajax speelde. Het blijft knap van Ajax maar nou niet te hoog in je bol krijgen :)
Vind ik leuk
Plaotie +65
vrijdag 12 april 2019 om 13:16
Waar de meeste voetballers rond hun 30e op hun hoogepunt zijn, heeft Kroos zijn beste tijd wel gehad.
Vind ik leuk
Il Gordo +21238
vrijdag 12 april 2019 om 13:27
Sowieso wordt die Duitse generatie vroeg afgeschreven. Hummels, Muller, Boateng, Kroos..
Vind ik leuk
Linke loe +2362
vrijdag 12 april 2019 om 13:16
Ja laat die kroos lekker zijn carrière afsluiten bij Ajax man ..die past mooi bij ons ! De rest mag weg blijven👌
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:16
Ik las dat ze 130 miljoen voor Bale wilde vangen

Ik schat Bale dik onder de 100 miljoen, 70 is nog teveel, en Kroos op zo'n 70
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:26
Commerciële waarde wordt hierin meegenomen
Vind ik leuk
RGB +2025
vrijdag 12 april 2019 om 13:17
Strik eromheen en voor een heleboel geld verkopen aan de Chinezen. Is ver over de houdbaarheidsdatum.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:18
Als het kroos bij mij achter in de sloot hier nou eens een voorbeeld aan zou nemen..
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:20
Kroos in de sloot is meestal pas augustus toch?

Ik hoop voor hem dat hij eerder weg is
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:25
Groeit inderdaad in de zomer pas ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:28
Teveel djonkos?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:29
Ik heb er zoveel geklapt, dat ik een maand of 8 achter loop.
Vind ik leuk
Iefmeister +7873
vrijdag 12 april 2019 om 13:22
Deze heeft wat gewonnen in zijn loopbaan niet normaal. Dit is een van de meest succesvolle voetballers ooit.
Vind ik leuk
Forza FCU +46
vrijdag 12 april 2019 om 13:26
Waar staat PSV op de ranglijst?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:38
Op een plaats die volop kansen biedt voor het winnen van het kampioenschap.

Groet van een Ajacied.
Vind ik leuk
Forza FCU +46
vrijdag 12 april 2019 om 13:47
Nep fan
Vind ik leuk
Snappi +312
vrijdag 12 april 2019 om 13:29
Heeft al alles gewonnen met Real, snap wel dat hij toe is aan een andere uitdaging en omgeving. Ook het teleurstellend seizoen heeft hieraan meegeholpen natuurlijk. Positieve is inderdaad dat er een plekje vrij komt voor een nieuwe Galáctico!
Vind ik leuk
Romarioo +872
vrijdag 12 april 2019 om 13:33
Voor pogba??!!
Zidane snijd zich zelf in de vingers met poepba
Gaat niks toevoegen en is op leeftijd
Vind ik leuk
mcmodd +28733
vrijdag 12 april 2019 om 15:42
Als Kroos verstandig is gaat hij met Ajax praten. De Ligt kan dan naar Real of Barca.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1475
vrijdag 12 april 2019 om 15:51
Misschien iets voor Manchester United als opvolger van herrera.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws