Zidane wil Rabiot en maakt drietal warm voor Real-transfer

GERUCHT: Zidane wil Rabiot en maakt drietal warm voor Real-transfer

Gepubliceerd: vrijdag 12 april 2019 om 14:58vr 12-04-2019 om 14:58

Laatste update: vrijdag 12 april 2019 om 15:06vr 12-04-2019 om 15:06

De entourage van Paris Saint-Germain-banneling Adrién Rabiot is in gesprek met het kamp van Zinedine Zidane over een transfer naar Real Madrid. De Franse trainer van De Koninklijke wil zijn landgenoot er bij hebben. Ook Paul Pogba, Eden Hazard en Kylian Mbappé zijn benaderd door vertrouwelingen van Zidane om ze - nu of volgende zomer - warm te maken voor een transfer naar Real. (RMC)

Dit is een bericht van de LIVE Transfergeruchten-pagina. Je kunt zelf stemmen op de betrouwbaarheid van het bericht!

79% 21%

Plaats een reactie

vrijdag 12 april 2019 om 15:04
Madrid....Franstalige kolonie
Vind ik leuk
offtopic +537
vrijdag 12 april 2019 om 15:05
Levert Manchester dan ook de lijst mee met voorwaarden waaronder Paul Pogba enkel kan presteren? Even een kleine opsomming:
- geen mourinho
- niet te warm
- niet te koud
- perfect veld
- kante achter zich
- niet teveel wind
- ...
-...
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 15:07
Je vergeet de knipbeurt in de rust.
Vind ik leuk
offtopic +537
vrijdag 12 april 2019 om 15:14
Ik maak de lijst inderdaad niet af, dan mis ik wat leuke wedstrijden dit weekend
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 15:16
Gelukkig ben je zijn zakenwaarnemer niet.
Vind ik leuk
offtopic +537
vrijdag 12 april 2019 om 15:20
Daar ben ik zelf minder gelukkig mee
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 15:22
Tja ze krijgen inderdaad meer betaald dan dat ze verdienen. Helaas is dat voor mij en waarschijnlijk voor jou precies andersom.
Vind ik leuk
Snoun +1494
zaterdag 13 april 2019 om 15:53
Geniale naam! 🤣🤣🤣👌👌
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 15:11
Zidane kon ookzo goed spelen omdat hij ten álle tijden een speler achter zich had die het vuile werk deed.
Makelele onder andere
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:26
Wat een onzin, de kop boven het artikel had net zo goed Ajax doet bod op Mbappe kunnen zijn.....voor elke club onbetaalbaar.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:49
Deze zomer zie ik het liefst Oblak komen en Mbappe , Hazard hoeft niet van mij dan zie ik liever Vinícius en Asensio op die plek , zie ook liever geen Pogba komen maar liever James terug of Eriksen halen , en als we dan toch bezig zijn Griezmann of Jovic halen als vervanger voor Benzema.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 15:53]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws