Feyenoord gaat Clasie straffen; middenvelder diep door het stof

Feyenoord gaat Clasie straffen; middenvelder diep door het stof

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 23:41za 13-04-2019 om 23:41

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst kondigt maatregelen aan tegen Jordy Clasie. De middenvelder en gelegenheidsaanvoerder gaat zelf diep door het stof na zijn opmerkelijke wissel tegen Heracles Almelo (1-1).

"Een emotiemoment", zegt Clasie voor de camera van de NOS. "Een fout moment, ik heb ook direct mijn excuses ook aan de trainer aangeboden." Hij herkende zichzelf niet terug. "Dat is me in tien, twintig jaar voetbal nog nooit overkomen. Een heel raar moment, ik herkende mezelf er ook niet in. Ik verwacht zoiets niet, niet van mezelf. Het is een grote fout geweest."

Clasie benadrukt hoeveel spijt hij heeft van zijn actie. "Ik kan het niet terugdraaien, het enige wat ik kan doen is mijn excuses aanbieden. Het is nu aan de trainer, ik accepteer elke straf."

Dat hij een straf krijgt, staat vast, zo laat Van Bronckhorst weten. "Het gedrag van Clasie kan ik niet accepteren. De teleurstelling is er en dat kan, maar de manier waarop hij reageert kan ik niet accepteren."

"We wilden de wedstrijd winnen en daarom wisselde ik hem om er een spits bij te zetten", verklaart Van Bronckhorst voor de camera van FOX Sports. "Het gaat niet om Jordy Clasie, het gaat niet om mij, het gaat om Feyenoord. We willen op 12 mei die derde plek in handen hebben. Daar horen soms wissels bij, daar moet iedereen zich aan conformeren."

Ook Nicolai Jörgensen krijgt een reprimande van de Feyenoord-trainer na zijn rode kaart vanwege natrappen. "Stom van Nicolai. Ik kan het niet accepteren dat je in zo'n wedstrijd, in deze fase van de competitie, er met rood af gaat."

Lees ook: Uithaal naar 'sleutelhanger' Clasie: 'Ze zouden hem moeten schorsen'

Plaats een reactie

McLovin +1911
zaterdag 13 april 2019 om 23:47
'Ik wil van mijn Clasie af punt NL!'
Vind ik leuk
PRICE +7979
zaterdag 13 april 2019 om 23:50
McLovin je bent goed los kerel.
Vind ik leuk
GaoYao +6010
zondag 14 april 2019 om 09:02
Snap sowieso niet dat hij steeds speelt. Hebben ze Tapia en Ayoub en spelen die niet. Zo zie je maar wat voor dankbaarheid dit mannetje toont. In Engeland was het niks..
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 09:02]
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1201
zondag 14 april 2019 om 10:17
Tapia? Die speelt al een paar maanden ergens anders....
Vind ik leuk
GaoYao +6010
zondag 14 april 2019 om 10:19
Ja, omdat hij niet aan spelen toe komt. Is nog steeds een speler van Feyenoord..
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1201
zondag 14 april 2019 om 10:25
pffff... wat heeft het feit dat clasie nu speelt te maken met het feit dat Tapia speler is van Feyenoord. Het gaat erom dat jij aangeeft dat jij niet snapt dat clasie nu speelt terwijl Tapia er Ayoub er ook zijn, Tapia is er dus niet!!! Hij kan op dit moment niet spelen voor Feyenoord!!
Vind ik leuk
GaoYao +6010
zondag 14 april 2019 om 13:41
Uhm.. Volgens mij kan Tapia uitstekend op de plek van Clasie spelen en deed Ayoub het ook niet slecht. Clasie staat de ontwikkeling van deze spelers in de weg en wordt gehuurd. Kapitaalvernieting dus..
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1201
zondag 14 april 2019 om 16:24
maar dat kan NU toch niet omdat hij verhuurd is...daar gaat het om. Of je snapt het niet, of je begrijpt het niet of je loopt de boel op te naaien.... Je kan Clasie er NU niet uithalen voor Tapia
Vind ik leuk
davidben +6955
maandag 15 april 2019 om 12:13
Dat bedoeld hij toch ook niet. Het feit dat een eigen speler wordt verhuurd ten gunste van een gehuurde speler is natuurlijk een beetje dom en is het idd kapitaalvernietiging.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1201
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
kijk eerst eens 10 reacties terug....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:11
Pff Tapia, man man man.......

euh...hey die speelt bij Willem2...huh?

Wakker worden!!!!

Vind ik leuk
GaoYao +6010
zondag 14 april 2019 om 13:42
Duh.. Waarom denk je dat hij daar speelt?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:23
Geef nu gewoon toe dat je je hebt vergist. Je was gewoon in de veronderstelling dat Tapia op de bank zat.
Waarom zou je hem erbij halen als hij bij Willem2 zit.

Je spreekt jezelf tegen: “Hebben ze Tapia en Ayoub en spelen die niet”

Tapia speelt wel maar niet bij Feyenoord.
Vind ik leuk
GaoYao +6010
zondag 14 april 2019 om 14:33
Jij doet aannames. Ik zeg dat ze Tapia en Ayoub hebben. Zijn beide spelers van Feyenoord! Fact!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:44
Je bent te koppig. Ik doe geen aannames. Zoals het er staat, heeft het er alles schijn van dat je je hebt vergist. Dat vind je natuurlijk vreselijk. Het is je vergeven hoor.

Tapia en Ayoub, staan onder contract bij Feyenoord, dat is een feit. Ayoub hebben ze tot hun beschikking en Tapia niet.
Vind ik leuk
GaoYao +6010
zondag 14 april 2019 om 18:18
Haha, ik ben niet koppig. Zoals jij het interpreteert zo had ik het niet bedoelt. Klopt dat Tapia bij Willem 2 speelt (fact) maar die wil zich in de picture spelen voor het nationaal elftal omdat hij anders verpietert op de bank..
Ik zie het als kapitaalvernietiging want zo goed speelt Clasie nu ook weer niet..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:51
Waarom hij bij Willem2 zit weten we wel, dat is geen discussie.

Misschien niet koppig maar wel trots om toe te geven dat je het ongelukkig,
hebt neer gezet. Ik was niet de enige. Als je verder wil komen in het leven begint het daar. Je zal er niet minder van worden.

Op het moment dat hij wegging was Clasie zo slecht niet en Tapia liet het ook niet echt zien. (en daar heeft hij genoeg tijd voor gehad) Beide spelers komen tekort voor wat Feyenoord wil. Tja en Ayoub, ook middelmaat bij Utrecht een leuke speler maar bij Feyenoord niet bijzonder.

Kapitaalvernietiging deels wel ja, (zoveel geld gaat er nu ook weer niet in om, althans gezien wat men gemiddeld betaald in de voetbalwereld niet) maar de trainer maakt nu eenmaal de keuzes. Hopelijk haalt Stam meer uit deze selectie, maar ik betwijfel het.
Het zal wel uitverkoop worden van de zomer, denk ik zo.



[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:56]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:56
Tapia?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:14
Clasie als auto.
Je verwachten turbo,
Blijkt oude diesel te zijn, nu ook nog vervuilend.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 00:28
Nog paar wedstrijdjes en hij is foetsie uit Rotterdam!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 00:28]
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 00:29
Gio brdoel je....
Gelukkig wel
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 00:31
Samen met Clasie en van Geel. Hoop dat Feyenoord weer mee gaat doen in de top. Als Ajacied vind ik altijd Feyenoord de favoriete tegenstander.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 00:47
De enige topper in Nederland!
Vind ik leuk
Radaje +1671
zondag 14 april 2019 om 07:07
Dat kun je echt vergeten. Het financiële gat met Ajax en zelfs psv is veels te groot.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:32
Dat weerhoud ze er niet van om met 6-2 te winnen van ons.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 11:56
Als Feyenoord goede spelers kan kopen waarbij een hoog doorverkoop percentage van de winst naar de vorige club gaat komt het wel goed.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 11:56]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 07:16
Hij had ze excuus moeten richten tot het publiek die flapdrol. Iedereen binnen de club maar de supporters noemt hij niet en dat zijn nou net de belangrijkste mensen in het stadion. Wat een slappe lul!!
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zondag 14 april 2019 om 07:43
Kijk het even terug flapdrol. Hij maakte ook zijn excuses naar de supporters 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 07:46
Flapdrol? Je kent me niet eens kneus!
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zondag 14 april 2019 om 07:52
Dat wil ik ook zo houden, flapdrol
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 07:52
Hij zegt de spelers en de club..... waar hoor jij supporters jongentje.tenminste daar ga ik vanuit.
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zondag 14 april 2019 om 07:53
Gisteren na de samenvatting zei hij dat nog wel flapdrol
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 07:55
Kijk jij nog maar een keer jongentje
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zondag 14 april 2019 om 07:57
"Jongetje" Ik had je vader kunnen zijn, als je moeder had gewild 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:01
Is er niet aan af te lezen
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zondag 14 april 2019 om 08:03
Dat jij dat niet ziet, zegt meer over jou, flapdrol
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:05
Oké is goed jochie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 07:22
Ja maar dan nog vind ik eigenlijk wel dat je respect moet tonen naar je coach of die nou weg gaat of niet
Vind ik leuk
vierde-ster +8784
zondag 14 april 2019 om 09:09
Enkele reis België
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 09:10]
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
zaterdag 13 april 2019 om 23:48
Niet al te slim van hem
Vind ik leuk
McLovin +1911
zaterdag 13 april 2019 om 23:49
Hij heeft anders wel zijn studie afgemaakt in Zweinstein. Is niet niks.
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 23:50
Zelfde jaar?
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10446
zaterdag 13 april 2019 om 23:50
Neem nog een pilsje.
Vind ik leuk
PRICE +7979
zaterdag 13 april 2019 om 23:52
Altijd lekker op de zaterdagavond een paar pinten.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10446
zaterdag 13 april 2019 om 23:52
Niet alleen op zaterdag:)
Vind ik leuk
PRICE +7979
zaterdag 13 april 2019 om 23:53
Klopt absoluut
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:58
Kan die beter professioneel Zwerkballer worden..
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10446
zaterdag 13 april 2019 om 23:50
Clasie staat gelukkig ook niet bekend als een slimme gozer...wat mij betreft mag hij direct terug naar Engeland.
Vind ik leuk
voebtalie +3831
zaterdag 13 april 2019 om 23:52
Wat een onzin. Hij is hartstikke slim..
Vooral in spellen.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 00:29
Die tattoo?🤣🤣
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 00:29]
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2278
zondag 14 april 2019 om 00:01
Inderdaad , en echt een kut speler clasie ... is nog niet goed genoeg voor de sub top .... leuk spelertje voor zwolle of vvv meer is het niet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:29
Misschien kan hij Twente volgend jaar behoeden van degradatie
Vind ik leuk
Whatevaa +1089
zondag 14 april 2019 om 01:28
Ik dacht dat hij nog een vd weinige spelers was met een echt hart voor de club mentaliteit.? Bizar wat hij heeft geflikt. Buiten alles om, tis van Bronckhorst man, beetje respect!
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 00:12
Kijk hem eens goed aan had jij intelligentie bij hem verwacht…...
Vind ik leuk
PRICE +7979
zaterdag 13 april 2019 om 23:48
Heel het stadion poetsen. Mooie straf. Eer van je werk.
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 23:50
Die Gio.


Hij kan deze week best een hoop 'niet accepteren'.

Goed te zien dat de spelers zich al heel het seizoen gedragen.
Vind ik leuk
Bengelino +14630
zaterdag 13 april 2019 om 23:50
Wat een dildo is dat toch
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 23:51
Inderdaad. Ook klein en, mits in vorm, irritant.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:52
Heeft Feyenoord weinig tot niets aan gehad.
Speelt hele jaar als n flapdrol.
Heeft duidelijk zijn beste tijd achter zich.

Jammer mishuur!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 23:54]
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 00:15
Ja heeft zich niet doorontwikkeld sinds 2014, vond hem toen ook niet denderend ofzo van Gaal had toendertijd beter van Ginkel kunnen selecteren……..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:18
Toch had die sleutelhanger wel iets meer toen dan nu.
Inderdaad v Ginkel is duidelijk andere koek, mits knieën geen problemen geven.
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 00:24
Ja al 3 x een zware blessure gehad enzo net zoals bijna alle grote talenten en spelers van Nederland...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:28
Clasie is veels te klein om een grote speler te worden. Komt veel handelingen snelheid te kort
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 00:29]
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 00:32
Dat is onzin neem Pirlo, Zola, Messi,Sneijder, Maradonna, Romario, maar idd komt hij handelingssnelheid te kort en gewoon talent wat zich ontwikkeld. Het jaar voordat hij die transfer maakte speelde hij best aardig in combinatie met zijn nog jonge leeftijd, ook heeft meegespeeld dat van Hanegem zon groot fan van hem was dat zeker...
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1201
zondag 14 april 2019 om 10:22
Pirlo is een stukje groter... clasi is 1,69m en pirlo 1,77m, Dat verschil wil ik er best wel bij hebben ;-) De overige spelers hebben wel min of meer dezelfde lengte
Vind ik leuk
Pieterman +23
zondag 14 april 2019 om 01:02
Clasie is een prima speler, maar moet direct achter de spitsen spelen.
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 13:09
En dan ?
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 00:52
Heeft gewoon te maken met het fysieke aspect. Vaker krachttraining (En dat betekent niet alleen aan de gewichten hangen) dan is de kans op blessures kleiner.
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:09
Dus jij denkt dat dat de oorzaak is dat bijna alle Nederlandse voetballers zware blessures krijgen? Verklaar je nader?
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 09:53
"De oorzaak" is wat te veel van het goede, maar ik kan vooral uit ervaring spreken dat wanneer je motoriek icm dynamische kracht goed ontwikkeld is, je minder snel tegen dit soort blessures aan loopt. Ronaldo zal zo'n soort blessure minder snel oplopen. Ibrahimovic bijv had echt botte pech maar doordat hij zo goed getraind is, staat hij gewoon binnen 8 maanden op het veld.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:59
En dat, net na het nieuws dat je een talentvolle spits weg laat lopen, is dus precies de reden dat het niet helemaal plausibel gaat in het bestuur en technische staf van de club!! Herzie je besluit en geef Zwarts een contract voor 4 jaar!
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:10
Is die Zwarts zon groot talent dan??
Vind ik leuk
AFCA9 +783
zondag 14 april 2019 om 00:04
Hij kan weinig accepteren die arme GIO!
Vind ik leuk
Vooruit +338
zondag 14 april 2019 om 00:04
Direct terugsturen naar Engeland. Valt het hele jaar al zwaar tegen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:09
Als Gio dan ook niet met 6 verdedigers begint, dan had Feyenoord veel meer doelpunten kunnen maken. Vooral in een thuiswedstrijd. Nu vraag je gewoon om een 1-1
Nu is iedereen gefrustreerd en gaan ze pas voetballen, na een rode kaart.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 00:10]
Vind ik leuk
Morris +24183
zondag 14 april 2019 om 00:37
Gebrek aan kwaliteit. Daarnaast heeft gio niet 1 speler beter gemaakt.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:41
Waarom speelt Ten Hag dan met meer aanvallende spelers?

Een team wat met 4 man aanvalt, heeft Arjan Robben nodig, om doelpunten te maken.

Dit team moet gewoon met 4-1 van Heracles kunnen winnen. Maar niet met Clasie en ... Vilhena op het middenveld. Veel te verdedigend.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 00:41]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:17
Wim,
Op dit moment heeft ten Hag betere spelers tot zijn beschikking; kan je ook aanvallender voetballen.
Toch?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:27
Tegen dit soort tegenstanders moet je thuis wel wat meer durven ben ik met Wim eens. Daar hebben we echt wel kwaliteit genoeg voor.
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:11
Inderdaad dat kunnen we ook concluderen het is een soort Frank de Boer…..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:11
Ongelofelijk dat deze gozer het hele seizoen al speelt, wat een verschil met iemand al El Ahmadi
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 00:14
Snap ook niet dat Gio niet die jonge Turk laat spelen die Clasie voegt totaal niks toe!!
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 00:32
Ja die moest net als Clasie nu, het vuile werk van Vilhena opknappen
Dat is de zwakste schakel bij Feyenoord.
Kan aanvallend en verdedigend niks
Loopt alleen iedereen in de weg
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 00:12
Die Clasie had echt sinter met zijn voornaam moeten heten jongens!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:19
Gratis kadootjes aan de tegen partij???
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:19
Domme actie van Clasie. Gaat mee in het slechte seizoen en wandel tempo voetbal. Zal er ook moedeloos van worden. Als je Van Persie en Bergkamp ziet voetballen dan zakken veel spelers door het ijs. Te weinig kwaliteit. Vermeer best en Nieuwkoop 10 x beter als Cucu ... waarom haal je zo’n speler. Voegt niets toe.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 00:32
Bergkamp?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:35
Sinds wanneer voetbalt Bergkamp weer dan?
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:11
Berg Denniskamp!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:24
Je bedoelt,
Dwerg Bergkamp ??
Ik ga meuren
Tot morgen
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:25
Hahahaha truste
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:19
Volgens mij ben je in de war met Bergwijn en Berghuis !!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:25
En Bergkamp!
Lastig hoor
Heel veel Bergen
Vind ik leuk
fer65 +411
zondag 14 april 2019 om 00:36
Cucu?..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:44
Vieira had rood moeten krijgen!
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:20
Is jouw huursubsidie deze maand in bier uitbetaald ofzo ?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:25
Terug sturen naar Engeland een sta in de weg voor eigen talenten en nooit meer terug laten komen
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:12
Hahaha denk dat ze daar ook mooi klaar met hem zijn het zou zomaar kunnen zijn dat hij volgend jaar bij Willem 2 ofzo onder contract staat…..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:20
eehmm wat dacht je van ... nee?
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 13:10
Ej jungske gade gij weleens naar Willem 2
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:48
Willem II
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 15:15
Stillem W!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:26
Als ik de artikelen zo lees, dan heeft Feyenoord 0-5 verloren.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 00:43
Nou ik vind Clasie zo slecht niet
Zeker niet na de winterstop
En ik begrijp zijn frustratie wel.
Ik praat het niet goed, zeker niet
Maar als je je een jaar lang de t loopt om de fouten van Vilhena te corrigeren,( die vandaag weer drama was) en je wordt gewisseld tsja...
Vind ik leuk
rinirat +4194
zondag 14 april 2019 om 04:08
Dat is niet helemaal waar...Clasie brengt opbouwend 0
Vilhena corrigeert ook veel
Clasie speelt altijd op veilig en brengt niets,het hele jaar al niet.
Het is een schande dat creatieve jeugdspelers en Ajoub hiervoor op de bank blijven.
Getuigd van een slechte trainer die vrienden heeft.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 10:10
Wat brengt Vilhena ( dit seizoen dan) niks
En nee Clasie komt niet aan voetballen toe, omdat Vimhena nooit zijn vent oppakt en verdedigd alleen staat te kijken
Let maar op vlgd keer
Vind ik leuk
fer65 +411
zondag 14 april 2019 om 00:34
Je moet Cladie ook niet meer opstellen maar dat magje niet van boven af ,het is dus niet clasie maar jij die continue faalt.Kokcu en Ajup zitten op de bank en blijven op de bank ,en van Persie maakt ook niet het verschil.Na de competitie moet ook de bezem flink door het elftal ,en ik denk al bijvoorbaat dat Stam het ook niet gast redden bij feijenoord.
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:13
Ja allochtonen youb moet spelen !!
Vind ik leuk
tikkietoe +6448
zondag 14 april 2019 om 00:44
Goed en logisch dat Van Bronckhorst optreed tegen het gedrag van Clasie.
Mag hopen dat Jaap Stam niet meer opgezadeld eh.. de beschikking heeft over deze middenvelder.
Vind ik leuk
Akela +395
zondag 14 april 2019 om 00:50
GvB laat deze prutser anders al het hele seizoen aankloten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:48
Haha jordy de boze kabouter!
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:17
Hahahahaha hij beseft nu pas dat hij de verschijnselen van dwerggroei heeft !!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 01:18]
Vind ik leuk
Akela +395
zondag 14 april 2019 om 00:49
Van de oude Clasie is NIETS meer over, al jaren niet, treurig. Kan vanavond nog op de boot.
Vind ik leuk
Mr. O +1712
zondag 14 april 2019 om 03:11
Met het vliegtuig is hij sneller over de territoriale wateren, stel je voor...
Vind ik leuk
Ron jans +626
zondag 14 april 2019 om 01:10
Voor straf een uur lang handen schudden met bronkhorst.
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:18
Of boksen met Berghuis!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:21
Ron,
Bemoei jij je nou ook al met zaken in Rotterdam?
Moet niet gekker worden!
Vind ik leuk
Ron jans +626
zondag 14 april 2019 om 01:34
Sorry.
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
zondag 14 april 2019 om 01:20
Het lijkt er soms wel op dat de spelers ook klaar zijn met Gio
Vind ik leuk
Jorchie +524
zondag 14 april 2019 om 01:26
Knap VP, 5 items over Feyenoord in kort tijdsbestek. Als er maar negatief over Feyenoord kan worden geschreven. (Ja kom maar met je Calimero)
Vind ik leuk
Ron jans +626
zondag 14 april 2019 om 01:36
🐣
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:37
Gewoon door 36 negers in zijn reet laten neuken, heeft hij tenminste een goede reden om zo langzaam te lopen
Vind ik leuk
wattenstaafje +23980
zondag 14 april 2019 om 01:43
Is gewoon een bagger voetballer. Feyenoord kan hem beter schorsen voor de rest van het seizoen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 02:53
Zeik toch niet zo. Hij was gewoon teleurgesteld dat ie gewisseld werd klaar. Misschien niet zo'n handige actie wat ie daarna deed maja.
Vind ik leuk
rinirat +4194
zondag 14 april 2019 om 04:04
Terugsturen naar zijn eigen club,heeft geen enkele meerwaarde gehad.
Alles breed en terug in safe mode
Vind ik leuk
deltiaan +1477
zondag 14 april 2019 om 04:07
clasie komt helemaal niet mee bij feijenoord gewoon oprotten
Vind ik leuk
Farmer +15013
zondag 14 april 2019 om 04:34
@VP...

We zijn weer es zover..

De mediaspelers van het bericht werken weer eens niet, maar alle reclame-shit weer wel....

Kan dit wat beter gewaarborgd worden?

Ik kom hier voor de voetbal-info, niet voor de additionele commercie, die jullie dr bij in proppen aan add-spam!
Vind ik leuk
Vak-DD +12915
zondag 14 april 2019 om 04:49
Overschatte speler.
Vind ik leuk
Friend +400
zondag 14 april 2019 om 06:40
Makkelijk scoren voor van Bronckhorst , hij gaat zelf weg en Clasie ook !
Vind ik leuk
Blindsy +20513
zondag 14 april 2019 om 06:52
Tjonge, al die Feyenoord-items... Wat heeft Ajax gedaan?
Vind ik leuk
Smithsonian +45183
zondag 14 april 2019 om 07:34
Ze hebben zelf eens gewonnen met 6-2 tegen een club uit rotterdam 😂
Vind ik leuk
Blindsy +20513
zondag 14 april 2019 om 07:58
Was wel mooi trouwens. Ook gekeken? Maar ach, dat was toen .. niet meer belangrijk. Aan het eind van het seizoen, met de prijzen in zicht, moet het gewoon meer over Ajax gaan.
Vind ik leuk
Smithsonian +45183
zondag 14 april 2019 om 10:04
Nee dat niet.

1 eredvisiewedstrijd per week is voor mij genoeg.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
zondag 14 april 2019 om 10:15
Voor mij ook.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
zondag 14 april 2019 om 10:16
Maar om dan maar Feyenoord - Ajax over te slaan?
Vind ik leuk
Smithsonian +45183
zondag 14 april 2019 om 10:47
Aah dacht dat je het over ajax-excelsior had haha

Feyenoord-ajax heb ik wel gekeken.


Jammer dat die 6-2 niet in de beker was...
Vind ik leuk
Blindsy +20513
zondag 14 april 2019 om 10:53
Je kan niet altijd je zin krijgen, gozert. Maar hoe dan ook, met zulke cijfers winnen van die miljoenenploeg is natuurlijk altijd mooi.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 07:39
6-2 staan nu plek nummer 1 met 74 competitie punten. Maar liefst 106 doelpunten voor en maar 28 doelpuntjes tegen. Weet jij wat feyenoord heeft gedaan en waar ze staan?
Vind ik leuk
Blindsy +20513
zondag 14 april 2019 om 07:56
Geen idee, Ad. Ik ben in slaap gevallen.
Feyenoord is nu niet belangrijk. Al dat Feyenoord-nieuws is dan ook tamelijk overbodig.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 07:33
Woensdag kijk je naar het Grote Ajax in die kolkende Johan Cruijff ArenA. Zaterdagavond sta je in een half lege kuip en besef je dat je het net niet bent. Ik snap zijn frustratie wel
Vind ik leuk
Smithsonian +45183
zondag 14 april 2019 om 07:33
Je had hem nooit moeten halen, speelde al kut bij brugge.

Maar nee dacht martin, verloren zoon bla bla.
Vind ik leuk
grunnfan +442
zondag 14 april 2019 om 07:36
Wat een misplaatst aroggantje die Clasie. Ook de manier waarop hij zijn excuses aanbood (aan de trainer de staf de spelers ETCETERA ETCETERA!)
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 07:37]
Vind ik leuk
BenikBen +146
zondag 14 april 2019 om 07:45
Hier past maar 1 straf :Enkele reis Engeland maar Gio zal zijn aanvoerdersband afnemen en het daarbij laten. Want zijn retejong moet spelen ipv betere voetballers als Kocqu Burger Ayoub.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 07:47]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 07:59
Gelijk afscheid van nemen en op de boot naar Engeland zetten
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1124
zondag 14 april 2019 om 08:03
4 wedstrijden schorsing en zijn premies en salaris inhouden. Wanker. Benieuwd wat de Kromme te zanikken heeft over zijn oogappeltje
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:30
De enige juiste straf is op het vliegtuig terug naar Engeland. Wegwezen kutkabouter
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:36
Clashes met Amrabat, ayoub, clasie, jpb, berghuis, nikolai... en dat is alleen dit jaar

Clasie is echt niet het enige probleem..het zit gewoon goed mis in de selectie..dat is nu wel duidelijk. En Gio heeft dit heel slecht gehandeld
Vind ik leuk
fr1963 +4713
zondag 14 april 2019 om 09:49
dat is precies de crux. Gio is geen manager, hij was een goede verdediger en zal het spelletje wel snappen. Maar hij is geen psycholoog zoals v Gaal of Adriaanse. Trainers die in staat zijn om spelers te doorgronden en daardoor te weten hoe je ze beter kunt maken. Dat heeft Gio gewoon totaal niet! De 5 prijzen verbloemen erg veel, ik durf te stellen dat met een betere trainer Feyenoord met het materiaal van afgelopen 3 jaar vaker om het kampioenschap had gespeeld en niet door een Trencin zou zijn vernederd.
Of Stam wel die completere trainer is????
Vind ik leuk
MojoRisin +16275
zondag 14 april 2019 om 09:03
Gewoon niet meer opstellen, voetballend ook gewoon te middelmatig..
Vind ik leuk
EOD +22
zondag 14 april 2019 om 09:07
Wat een onzinnige en overgevoelige reactie uit het Feyenoordkamp. Jordy Clasie doet niets verkeerd. Hij baalt dat hij niet naar behoren presteerde en dat hij gewisseld wordt. Zit vol adrenaline en helemaal in zichzelf. Hij heeft even geen aai over de bol nodig, nou en? Ik zie liever de speler puur dan een stukje toneel.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 09:33]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:36
Eerste beste vliegtuig naar Engeland zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
zondag 14 april 2019 om 09:38
Gio zou een uithangbord zijn voor de doeslief campagne.
Maat als trainer totaal ongeschikt. Je bent gewoon een knuppel als je in deze situatie om een knuffel komt vragen. Is gewoon van de zotte. Heb je totaal geen inlevingsvermogen en heb je zelf trouwens ook al een verkeerd gevoel bij de wedstrijd.
Vind ik leuk
fr1963 +4713
zondag 14 april 2019 om 09:46
gewoon per direct terug naar Everrton sturen en Kokcu opstellen...…
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:48
Een strik erom en direct terug naar Engeland met dat joch. Je hebt er toch niets aan.
Vind ik leuk
Guust +6753
zondag 14 april 2019 om 11:05
Hij had genoeg tijd om na te denken, hij deed er tien minuten over om naar de kant te lopen. Rare reactie nu dus. Zelfs van Persie negeerde hij, alleen het bandje omdoen.
Vind ik leuk
JanTa48 +9382
zondag 14 april 2019 om 11:39
Pure frustraties als je bedenkt dat Clasie is aangetrokken om mee te strijden voor de titel maar 3e staat met 20 punten achterstand op de nr. 1 Ajax. Normaal gesproken lijkt Clasie nou niet de persoon die stennis gaat schoppen naar zijn eigen coach toe maar ik ben bang dat er achter de schermen meer speelt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:56
Waarom excuses aanbieden als je er niets van meent....Jan Clasie?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:03
Groot gelijk van de trainer, als hij geen maatregelen neemt, is zijn leiding als trainer voorbij. Hij moet zorgen dat ze zulke zaken niet nog eens doen, heel Holland ziet het, een trainer moet gezag hebben. Niet om de baas te spelen maar je moet als trainer laten zien dat je leiding geeft en dat ze naar hem moeten luisteren. Ik zou zijn aanvoerderschap afnemen.Geen goed voorbeeld, ondanks dat het een keertje gebeurd, meteen ingrijpen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:14
Gelijk op de trein naar england sturen totaal geen talent kan niet voetballen en een schijnheilige jochie maar er lopen er wel meer in deze selectie meer dan de helf moet je verlies nemen en feyenoord moet duidelijk communicatie voeren tussen td en nieuwe choach.
Effe een hulpje

Visie systeem: 4-4-2 en 3-5-2

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:29
Hahaha die kabouter heeft zoveel krediet bij gio vanavond likt ie wel bij achter de deur van de kuip .
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zondag 14 april 2019 om 18:09
Kom op die jongen was vooral teleurgesteld in zichzelf dat is toch emotie?
Vind ik leuk
broedkip +2229
zondag 14 april 2019 om 20:06
Nu dus afwachten of Clasie tegen AZ speelt. Zo ja dan zal Gio afgebrand worden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 00:36
Hahaha straffen z.n troetel kind dat gebeurt niet hoe slecht hij ook speelt maar ja gio heeft toch de titel op z.n naam staan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws