Huntelaar vestigt hoop op De Graafschap: 'Kijken hoe PSV erop reageert'

Huntelaar vestigt hoop op De Graafschap: 'Kijken hoe PSV erop reageert'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 10:48zo 14-04-2019 om 10:48

Klaas-Jan Huntelaar hoopt dat PSV in eigen huis punten verspeelt tegen De Graafschap. De Doetinchemmers zijn in de ogen van de Ajax-spits zeker niet kansloos. Ajax won zaterdagavond zelf met 6-2 van Excelsior en wacht af wat er in Eindhoven gebeurt. 

"Het gebeurt niet vaak dat wij als eerste spelen en PSV na ons speelt", vertelt Huntelaar aan Ajax TV. "We gaan kijken hoe ze erop reageren en wat ze gaan doen. Ik vind De Graafschap wel aardig op dit moment. Hopelijk kunnen ze PSV wat punten afsnoepen."

Dankzij drie goals van Huntelaar won Ajax met 6-2 van Excelsior. "Het was een mooie avond. We hebben lekker kunnen voetballen tegen een tegenstander die zelf ook wil voetballen. Daarom scoorden ze ook twee keer. Al met al een leuke wedstrijd om te zien voor het publiek."

Huntelaar werd gewisseld en moest plaatsmaken. De Deense vervanger maakte direct een prachtige goal. "Het was een heel mooie goal. Een aanname en gelijk in de korte hoek. Ik ben blij voor hem. Gewoon een heel mooie goal."

Lees ook: Huntelaar vestigt record: 'Dat je de oudste bent is natuurlijk wel iets minder'

Poll

Wie gaat er winnen?

(1211 stemmen)

Plaats een reactie

Ome Sjakie +4766
zondag 14 april 2019 om 10:48
Kom op de Graafschap!
Vind ik leuk
Benniewies +6188
zondag 14 april 2019 om 10:57
Sjaak ik denk dat zoetje net zo goed keept als vorige week
Vind ik leuk
PRICE +8807
zondag 14 april 2019 om 11:02
Sorry Huntelaar, een dikke overwinning voor PSV
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27416
zondag 14 april 2019 om 11:15
Als iemand het over Zoet heeft dan kom jij met het woord “dik” ... is geen toeval hé ... 😉
Vind ik leuk
benny-boys +2058
zondag 14 april 2019 om 11:36
Hé onze Rat is ook weer van de partij.
Dan moet Ajax gewonnen hebben met behulp van de VAR want anders komt hij niet enkele weken.
Vind ik leuk
InternetHeld +5725
zondag 14 april 2019 om 11:53
DRAN!!
Vind ik leuk
Roodbergen +10261
zondag 14 april 2019 om 13:05
Hij gaat lekker
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27416
zondag 14 april 2019 om 12:08
De PSVar van vorige week alweer vergeten zeker?

Gisteren hebben we die PSV-scheids van Boekel weer met pek en veren Amsterdam uitgestuurd. Als de VAR goed had gefunctioneerd had Excelsior de wedstrijd met 8 man geëindigd.

Niet teveel drinken Benny ... het maakt jouw blik schijnbaar een beetje wazig ...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:20
Haha, jahoor. Excelsior had 2x rood kunnen pakken. En er is een pingel niet gegeven in de 1e helft die duidelijker was dan die wel is gegeven. Was een goedmakertje denk ik
Vind ik leuk
rogerroda +51
zondag 14 april 2019 om 12:21
Als de var niet geholpen had wrrd het nog 5-2. En daarbij over de var had psv vorig weekend ook niet te klagen toch? En nee bedoelde het niet hatelijk natuurlijk.
Vind ik leuk
HanV +5741
zondag 14 april 2019 om 12:54
De VAR lijkt wel speciaal voor de traditionele top3 te zijn.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:20
Top 3? Top 2 bedoel je.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:13
0-1. Hopelijk blijft dat zo. Tijd dat die arrogante lampjes hun plek weer kennen. Met dat armoedige voetbal moet je Nederland niet gaan vertegenwoordige in de championsleague volgend jaar. Moet je niet willen. Nee, Ajax kampioen, dit jaar veruit het beste elftal van Nederland
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:20
2-1 is voor psv idd een dikke overwinning. Ookal verliep het wat stroefjes.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:28
dik.. 2-1 psv laat steken vallen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35866
zondag 14 april 2019 om 11:19
5-0
Vind ik leuk
Snapje? +10064
zondag 14 april 2019 om 11:22
Dat hoopt heel Nederland Klaas Jan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:06
Ik denk hoogstens 10% van Nederland, Snap je.
Vind ik leuk
Snapje? +10064
zondag 14 april 2019 om 14:32
Andersom, die dorre strook in het oosten van het land waar niets groeit of bloeit daar zit 3 procent van Nederland te hopen op een beetje zonneschijn. Snapje?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:37
Hahaha, je moet komiek worden. Je hebt echt talent.
Vind ik leuk
Snapje? +10064
zondag 14 april 2019 om 14:38
Humor hebben we genoeg, jullie sterkte daar!
Vind ik leuk
Roodbergen +10261
zondag 14 april 2019 om 13:06
5-0 wordt het niet kan ik je nu zeggen 😜
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 13:14
Je kan hem nog wijzigen in 5-1😉
Vind ik leuk
Roodbergen +10261
zondag 14 april 2019 om 13:05
Begin is er 😬😬😬😬
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4766
zondag 14 april 2019 om 13:11
Spanning spanning

Ik hoop dat de Graafschap in de EDV blijft als ze winnen
Vind ik leuk
Roodbergen +10261
zondag 14 april 2019 om 13:14
Alleen als ze nu winnen? Anders niet? 😜
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
zondag 14 april 2019 om 10:48
Bloedige 0-0
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10623
zondag 14 april 2019 om 10:50
3-0, de graafschap doet het vooral thuis goed.
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
zondag 14 april 2019 om 10:53
PSV wat minder de laatste tijd
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10623
zondag 14 april 2019 om 10:54
Nog steeds 2 klasses beter dan de graafschap.
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
zondag 14 april 2019 om 10:58
DDWW maar ik heb meer verrassingen gezien
Vind ik leuk
Plattekar bv +35866
zondag 14 april 2019 om 11:20
2 klasses....? Zeg maar gerust 6 klasses, hoor. Die worden weggevaagd straks
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:24
Waarom begint die laffe trainer van PSV dan met 2 controlerende middenvelders dan , als PSV zoveel klasses beter is .
Alleen daarom mag Ajax van mij al kampioen worden .
Ik ben dat laffe angsthazen voetbal van van Bommel helemaal zat .
PSV onwaardig .
Vind ik leuk
Vp128 +813
zondag 14 april 2019 om 11:31
Met die 2 laffe controleurs hadden we de beste eerste seizoenshelft gehad.. en met dat laffe angsthazen voetbal hebben we al 71 punten gepakt en 87 goaltjes geprikt.

Achja, het is maar net hoe je er naar kijkt...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:36
Ja maar de tegenstanders kennen dat spel van PSV nu onderhand wel .
En je mag het goedpraten , maar als je thuis tegen de Graafschap met 2 controlerende middenvelders begint als trainer , heb je gewoon schijt aan je seizoenkaarthouders .
Het interesseerd je dan geen fuck of het publiek vermaakt word ofniet
Vind ik leuk
DeanJayden +13814
zondag 14 april 2019 om 11:32
Dan waren die laatste jaren dat allemaal! Hij begon lekker fris met ze maar valt nu terug op Cocu voetbal
Vind ik leuk
Guust +6794
zondag 14 april 2019 om 13:06
Van Bommel deed het goed door wat hij van Cocu overnam, maar nu het minder gaat weet hij het niet meer, hoe hij einde eerste helft wegliep terwijl er nog gespeeld werd zegt genoeg.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:16
Ik kreeg al eerder het idee dat van Bommel het niet meer zo goed weet als blijkt dat zijn tactiek niet werkt .
PSV-Tottenham , het middenveld van PSV werd compleet overlopen , ik woon in England en zelfs de Engelse verslaggever vroeg zich af waarom de PSV trainer niet iets veranderde op het middenveld .

Ajax-PSV , PSV onderneemt in de 1e helft geen enkele doelpoging , je komt met 1-0 achter en zelfs als Ajax met 10 man komt te staan , blijft van Bommel met 3 controlerende middenvelders spelen .
Echt heel apart
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:21
Haha weggevaagd door het stroeve voetbal zeker.
Vind ik leuk
Guust +6794
zondag 14 april 2019 om 13:04
Vandaag niet iig, slechte eerste helft.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4766
zondag 14 april 2019 om 10:50
Nee joh, 1-3.
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
zondag 14 april 2019 om 10:51
Ik teken daarvoor👍
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:23
Jouw handtekening is geen ruk waard. :)
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
zondag 14 april 2019 om 11:25
🐣🐣 piep piep
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:26
Vierde ster...zeker de ster van je 4e vriendje dit jaar.
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
zondag 14 april 2019 om 11:28
🐣🐣🐣 piep piep
Vind ik leuk
PRICE +8807
zondag 14 april 2019 om 11:02
Zonder bloed, 3 punten en veel PSV goals
Vind ik leuk
benny-boys +2058
zondag 14 april 2019 om 11:13
Huntelaar kan zich beter op zijn kitsen gaan richten. BaBa
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:49
Gelijk spelletje zou mooi zijn. Maar ik denk dat PSV dit gewoon gaat winnen. 3-0.
Vind ik leuk
Cicada +260
zondag 14 april 2019 om 10:49
2-2
Vind ik leuk
Benniewies +6188
zondag 14 april 2019 om 10:51
13-0
Vind ik leuk
pietprecies +12614
zondag 14 april 2019 om 10:52
Je benniewies 🤣
Vind ik leuk
Benniewies +6188
zondag 14 april 2019 om 10:55
Bedoel het ook cynisch
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:44
Wedstrijd is verkocht a la Dynamo Zagreb 2011
Vind ik leuk
MojoRisin +16304
zondag 14 april 2019 om 10:51
Dat gaat PSV natuurlijk 'gewoon' winnen, de vraag is met hoeveel doelpunten..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:52
PSV gaat dit gewoon easy winnen..
Vind ik leuk
roma1900 +756
zondag 14 april 2019 om 10:58
tegen emmen zijden heel wat mensen dat ook
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:04
Zijden pyama ?
Vind ik leuk
roma1900 +756
zondag 14 april 2019 om 11:05
vertelde
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:06
Eens, maar zulke dingen gebeuren, kijk Ajax maar tegen Heracles.
Vind ik leuk
roma1900 +756
zondag 14 april 2019 om 11:07
ja maar dat was gewoon tenhag zen fout in die eerste wedstrijd
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:10
Dat was maar een voorbeeld, Ajax heeft genoeg punten verspeeld terwijl dat niet nodig was. Shit happens nou eenmaal.
Ik verwacht gewoon dat PSV gaat winnen vandaag, al hoop ik het niet natuurlijk.
Vind ik leuk
roma1900 +756
zondag 14 april 2019 om 11:13
het maakt mij niet uit wie er wint het enige dat ik hoop is dat de swalbe mannen van psv is op houden daar mee en is lekker gaan voetballen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:18
Ach, zo is er altijd wat. Ik maak me daar iig niet druk om hahaa.
Het zal allemaal wel, voor mij is het belangrijkste wat Ajax doet.
Vind ik leuk
benny-boys +2058
zondag 14 april 2019 om 11:28
Dat ze bij de VAR maar eens ophouden met hun hulp aan Ajakkus!
Vind ik leuk
j-roen11 +2561
zondag 14 april 2019 om 10:53
Ik hoop het maar de kans op 10-0 lijkt we waarschijnlijker dan dat PSV punten gaat vergooien vandaag.
Vind ik leuk
Retweet +850
zondag 14 april 2019 om 10:54
13-0! 😜
Vind ik leuk
Wilex +3320
zondag 14 april 2019 om 11:08
Dan staat Ajax nog steeds bovenaan
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:14
Nog nog nog
Vind ik leuk
Wilex +3320
zondag 14 april 2019 om 11:16
Ja net zoals Psv 28 speelrondes 'nog' bovenaan stond.
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 10:54
Echt die "Hunter" is echt n grote. Op die leeftijd nog steeds een grote. Kan zo dat ie dinsdag minuten krijgt en scoort. Hij is scherp als een mes. Zien wel wat psv doet. Wij staan gewoon morgen nog steeds 1e. En dat blijft zo. En nog een dennenappeltje erbij. En minstens nog een rondje CL. Ja het leven is mooi voor fans van het GROTE Ajax


🛠
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4766
zondag 14 april 2019 om 11:00
Ik zou niet raar opkijken als KJH in de 60ste minuut erin komt voor Schone.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:03
Ik begrijp je 'nog' meermaals in deze post.
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 11:07
Maar jij bent ook een heel beperkt mannetje
🛠

Vind ik leuk
ErikAjax +3379
zondag 14 april 2019 om 10:54
PSV gaat thuis echt niet punten laten liggen tegen Graafschap.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 11:42
Waarom altijd over PSV lullen daar in Amsterdam kijken hele seizoen naar PSV wellicht eens naar jezelf kijken man man
Vind ik leuk
ErikAjax +3379
zondag 14 april 2019 om 11:54
Oh een positieve post mag ook al niet...
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 11:56
Jawel
Vind ik leuk
ErikAjax +3379
zondag 14 april 2019 om 13:44
waarom quote je me dan?
Vind ik leuk
RW1913 +3080
zondag 14 april 2019 om 12:28
Inderdaad. Wij hopen straks op FC Groningen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:55
Wie een kuil graaft voor een ander................voorlaatste week dan maar.........
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:02
Het is niet de GraafTschap he
Vind ik leuk
B H +461
zondag 14 april 2019 om 10:55
Ook al zou het 9-0 worden dan nog slaat het varretje waer toe in het voordeel v Ajax. Hele seizoen al en iedereen ziet en weet het
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 11:03
Gaat ie dat zeggen. Zo wat een treurig mannetje vol frustratie ben jij zeg. 😂😂😂
🛠

Vind ik leuk
DEWEE +2972
zondag 14 april 2019 om 11:01
Dat zal niet gebeuren. Als het een 1215 wedstrijd zou zijn bij de graafschap dan was het iets aannemelijker. Nu zal het wel iets met 5-0 worden.
Vind ik leuk
roma1900 +756
zondag 14 april 2019 om 11:01
wouw de eerste ajax speler die wat zeg over een potje van psv de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Vind ik leuk
Retweet +850
zondag 14 april 2019 om 11:03
Ze voelen de druk....PSV gaat geen punten meer laten liggen tegen de Graafschap, Heracles, ADO, en Willem 2.....zal aankomen op de wedstrijd tegen AZ....
Vind ik leuk
roma1900 +756
zondag 14 april 2019 om 11:07
ik denk dat de kans dat psv wat laat liggen groter is dan ajax
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 11:41
PSV op 99 procent zeker kampioen
Vind ik leuk
roma1900 +756
zondag 14 april 2019 om 11:54
waar is dat op gebaseerd dan
Vind ik leuk
rinirat +4240
zondag 14 april 2019 om 11:39
Dan staat PSV al 4 punten achter
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 11:41
Dromen mag knaapje
Vind ik leuk
roma1900 +756
zondag 14 april 2019 om 11:53
psv word echt geen kampioen muchien in duikvluchten
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 11:57
99 procent zeker maat PSV kampioen
Vind ik leuk
rinirat +4240
zondag 14 april 2019 om 12:06
Veel rouleren met zo een druk programma en spelen om niets
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 12:08
Ga dromen jongen PSV wordt simpel kampioen in Amsterdam is het geluk nu op let op deze wijze woorden
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:01
Hahahaha gaperd, die spoort nie
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:03
Is toch niet nodig Klaas ? Zolang types als v. Boekel iedere weekend uitslagen mogen manipuleren is er voor de zonen van v.Praag geen vuiltje aan de lucht ?
Vind ik leuk
soccer02 +754
zondag 14 april 2019 om 11:03
Als psv vandaag net zo makkelijk een penalty mee krijgt als ajax gisteren. Dan komt dat wel goed. Er is echt geen duidelijkheid hoe scheidsrechters een wedstrijd fluiten of hoe de var iets beoordeeld. De ene keer geven ze voor eigenlijk bijna niks een penalty en de andere keer zelfs als het duidelijk een penalty is wordt het niet gegeven. En dan is het ook nog eens dezelfde scheidsrechter/var. Een journalist. Zou eigenlijk een aantal mommenten van verschillende wedstrijden bij elkaar moeten zetten en dan vragen aan de scheidsrechter. Waarom hier wel een penalty voor gegeven wordt en hier niet.
Vind ik leuk
Speytuut +707
zondag 14 april 2019 om 11:09
Zo als bij totham en liverpool cl wedstrijden hens bij beiden wedstrijden en bij 1 komt de var wel bij de ander niet? Var exit
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:06
4-1 minimaal.. maar kan ook zomaar 7-0 worden
Vind ik leuk
Speytuut +707
zondag 14 april 2019 om 11:07
1.1 2.2 3.3 oftewel een gelijkspel 👌
Vind ik leuk
Palafima +397
zondag 14 april 2019 om 11:12
Heb je geen - op je toetsenbord?
Vind ik leuk
Speytuut +707
zondag 14 april 2019 om 11:14
Warom snap je dit niet dan 1.1 2.2 ? Oftewel gelijkspel kan niet nog duidelijker🙈
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:10
Kom op, realistisch en objectief gezien moet Psv deze pot met gemak en ruime cijfers winnen, zo niet dan zijn ze sowieso kampioen onwaardig!
Vind ik leuk
Palafima +397
zondag 14 april 2019 om 11:11
Weet nog wel een wedstrijd van de Graafschap....
Vind ik leuk
Speytuut +707
zondag 14 april 2019 om 11:15
🤫🤫
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 11:28
Die komt nog ook
Vind ik leuk
Testata +648
zondag 14 april 2019 om 11:15
De Graafschap is natuurlijk wel beter dan Ajax Klaas Jantje.
Vind ik leuk
Maxidi +3816
zondag 14 april 2019 om 11:18
Hopen mag altijd, alleen kan je geen wonderen van De Superboeren verwachten... 6-0 !
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:20
3-0 tegen de graafschap en 2-0 tegen ado en we staan weer gewoon 2 punten voor .

Doelsaldo is totaal niet belangrijk
Vind ik leuk
JanTa48 +9508
zondag 14 april 2019 om 11:21
Ik ga er gewoon van uit dat PSV in eigen huis deze wedstrijd wint want anders heb je echt de poppen aan het dansen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:25
Waarom moet Huntelaar het over anderen hebben?
Vind ik leuk
yuuup +11212
zondag 14 april 2019 om 12:09
Omdat een journalist daarnaar vroeg. Dan geef je gewoon antwoord. Of dacht je dat hij vanmorgen VP gebeld heeft om dit even mee te delen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:27
Word 1-1
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 11:27
Onzekere club daar in Amsterdam. Die zijn te bang om kampioen te worden! Forza PSV!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:37
Stuntelaar je zal het zien.
Vind ik leuk
rinirat +4240
zondag 14 april 2019 om 11:38
Denk aan een 2-2 of 1-2
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:40
Makkelijke winst psv.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:47
Wij missen met Ted en met name Matusiwa belangrijke spelers. We spelen bovendien met een zeer aanvallend middenveld dus ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Hopen dat we lang de 0 houden, laat ze maar lekker zweten die nep boeren.
Vind ik leuk
Nilsinno +1044
zondag 14 april 2019 om 11:48
Dat zie ik helaas niet gebeuren daar is de graafschap niet goed genoeg voor
Vind ik leuk
freek1958 +153
zondag 14 april 2019 om 11:51
9-0 VOOR PSV
Vind ik leuk
henk1952 +312
zondag 14 april 2019 om 13:09
Marco Borsato zijn eerste hit.....
Vind ik leuk
Mbikkem +62
zondag 14 april 2019 om 12:00
is er werkelijk iemand die daadwerkelijk hoopt dat psv ons gaat vertegenwoordigen in Europa? weer elke wedstrijd mij als Nederlander gaat laten schamen door het 'resultaatvoetbal' te spelen en met elf man te verdedigen , ipv voetballen , anti voetbal op de mat legt en Luuk de jong op de eigen achterlijn sliding loopt te maken? psv is leuk voor de concurrentie in Nederland maar laat ze eerst eens voetbal gaan spelen waar je je als Nederlander niet voor hoeft te schamen want dat heb ik namelijk in elk cl duel van psv heel erg gedaan.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10472
zondag 14 april 2019 om 12:19
Ja ik. PSV maakt volgend jaar meer kans dan ajax op europese punten.

En nee, is geen trol opmerking. Met deze leegloop wordt het volgend jaar helemaal niets in amsterdam.

Eigenlijk net als alle andere jaren tot nu toe (ok, dat is wel een trol opmerking :) )
Vind ik leuk
Mbikkem +62
zondag 14 april 2019 om 12:32
ajax hanteerd ten minste altijd het voetbal waar wij als Nederlanders groot mee zijn geworden en trots op kunnen zijn. psv in Europa is als mourinhos chelsea dat anti voetbal waar we ons voor moeten schamen.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10472
zondag 14 april 2019 om 12:38
Dat is jouw mening. Mijn mening is dat dat beroemde voetbal waar jij het over hebt maar bitter weinig prijzen heeft opgeleverd.

Geen wereldkampioen omdat wat arrogante amsterdammers de beste keeper uit het team lieten en omdat ze geen winnaarsmentaliteit hebben daar.

"mooi voetbal is belangrijker dan winnen" dat hoor ik continu daar. Wat een bullshit. En de fransen, Italianen, spanjaarden en duitsers maar lachen!
Vind ik leuk
Jan Guevara +10472
zondag 14 april 2019 om 12:17
Toen ik de kop las, dacht ik dat hij hoopte op een transfer.

Maar Graafschap zit echt niet te wachten op zo'n ouwe lul natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:18
Dit kan PSV nooit verliezen of gelijk spelen.
Vind ik leuk
deltiaan +1480
zondag 14 april 2019 om 12:37
net
een lama die over het veld loopt
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1733