Bergwijn krabt zich achter de oren: Nee, daar ligt het niet aan

Bergwijn krabt zich achter de oren: "Nee, daar ligt het niet aan"

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 14:50zo 14-04-2019 om 14:50

Steven Bergwijn heeft geen idee hoe het kan dat PSV zondagmiddag tegen De Graafschap zó matig voor de dag kwam tijdens de eerste helft. PSV had een grote uitslag nodig, maar keek na 45 minuten tegen een 0-1 achterstand aan. 

"We waren niet best, nee", erkende Bergwijn na de wedstrijd, voor de camera van FOX Sports. "De eerste helft was helemaal niet goed. In deze situatie moet je gewoon winnen en niet over doelsaldo praten."

In de eerste helft had PSV heel veel moeite met De Graafschap, dat soms brutaal voor de aanval koos en de Eindhovenaren onder druk zette. "We spreken alles goed van te voren, maar we deden het niet goed. Geen creativiteit? Nee, daar ligt het niet aan. We hebben genoeg creativiteit. We creëerden veel, maar scoorden niet. Ja, ik zou het echt niet weten."

Lees ook: PSV zwijnt, wint nipt van De Graafschap en ziet verschil met Ajax verder oplopen

Mark van Bommel greep in de rust in door Mohammed Ihattaren te wisselen voor Donyell Malen en Bergwijn op 10 te zetten. "De tweede helft speelde we bij vlagen goed. Luuk de Jong in de spits, ik erachter. De backs stonden iets lager, zodat de buitenspelers meer in de aanval betrokken werden. Dat hielp."

Lees ook: De Jong: 'PSV ging tijdrekken, dat vond ik het allermooiste van deze middag'

Poll

Wie wordt kampioen?

(5198 stemmen)

Plaats een reactie

Johnny Cash +10983
zondag 14 april 2019 om 15:03
Wat een poll zeg. Zijn er serieus nog mensen die op psv stemmen.
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 15:04
Optimisten ;)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:04
Ajax moet nog naar Doetinchem. Goeie oude tijden daar.
Vind ik leuk
LukaB +735
zondag 14 april 2019 om 15:09
Schei toch uit. Jullie verdienen het niet eens kampioen te worden
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:24]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:13
De club met de meeste punten na 34 wedstrijden verdient het. Vrij logisch.

Dat die verdediger Lozano neerhaalt is niet slim lijkt mij. Komt gewoon te laat, en Chucky’s been... met alle respect, maar waar moet hij dan z’n been hebben?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:21
Mijn pa is psver en roept lachend dat ajax het dit jaar meer verdiend. Kennelijk komt wijsheid en realisme met de jaren!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:21
Dat mag hij vinden. Het is een kwestie van verschillende meningen. Je vader hoeft het niet met mij eens te zijn.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:23
Eens
Vind ik leuk
Antikunstgras +14712
zondag 14 april 2019 om 15:43
Wijsheid komt met de jaren en hij is psver? Met die wijsheid valt het dus wel mee...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:03
Ach, ik zie t beetje als een handicap: je wordt ermee geboren, en je kunt er weinig aan doen!
Vind ik leuk
wypy +852
zondag 14 april 2019 om 15:14
Ik vind het echt heel knap dat psv zo lang meedoet. Totaal geen creativiteit. Het is dat de jong zo vaak scoort anders was het niveau Feijenoord.

Schijtbakken voetbal bah
Vind ik leuk
voebtalie +4433
zondag 14 april 2019 om 15:57
Psv heeft wel een iets sterkere selectie dan Feyenoord. Heel veel scheelt het niet maar toch wel 15% schat ik.
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zondag 14 april 2019 om 15:27
Net zoveel punten als Ajax, wat zeur je nou?
Vind ik leuk
LukaB +735
zondag 14 april 2019 om 16:01
Met heeeel veel geluk ja. Ajax terechte kampioen, ook een veel beter elftal natuurlijk. En nee ik ben niet voor Ajax en ook niet voor PSV.
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zondag 14 april 2019 om 16:11
Ach, ik kan ook wedstrijden noemen waar Ajax geluk heeft gehad. Dat is inherent aan het voetbal.
Vind ik leuk
LukaB +735
zondag 14 april 2019 om 16:15
Zeker waar, maar ik heb PSV echt een hoop schijt wedstrijden zien spelen. En buiten dat vind ik dat Ajax het gewoon verdiend als je zo'n seizoen draait.
Vind ik leuk
John Garp +5631
zondag 14 april 2019 om 15:11
Als je als PSV'er na vijf jaar het van dit soort opmerkingen moet hebben, wat zegt dat dan over het spel van je club?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:14
Dat ik evenveel hoop op puntenverlies van Ajax als dat Ajacieden hopen op puntenverlies van PSV, lijkt mij.
Vind ik leuk
John Garp +5631
zondag 14 april 2019 om 15:17
Is geen antwoord op mijn vraag.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:18
Wat zegt het over ons spel? Niet veel lijkt mij. Je hoopt toch altijd op puntenverlies, ongeacht het spel?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:22
Alleen ajaciedjes mogen hopen op een misstap van de concurrent blijkbaar.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:25
Ah, 010 moet weer ff iets over ajax zeggen! Je weet dat het netnummer van ajax 020 is he? Je kunt je naam aanpassen via de app!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:37
'Ajaciedjes' hopen niet meer, ze weten dat hun clubje Nederlands voetbal weer op de kaart heeft gezet.
dat telt, ook voor jouw liefje...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:27
Jailhouse heeft natuurlijk gelijk he John.. wij hebben ook een heel seizoen op puntverlies gehoopt, en nu natuurlijk nog steeds. Zeker als je ziet hoe hard markie bezig is met het opkrikken van het doelsaldo!🤣
Vind ik leuk
MagicFeeling +4772
zondag 14 april 2019 om 15:14
PSV moet nog naar Tilburg.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:15
En Alkmaar. Ik hou ook niet per sé rekening met een stunt, maar heb de hoop nog niet opgegeven.
Vind ik leuk
j-roen11 +2561
zondag 14 april 2019 om 15:15
Het kan zomaar eens gebeuren dat we daar ditmaal officieus of officieel kampioen kunnen worden. Denk dat voor Ajax groningen uit cruciaal gaat worden. En dan hoop ik dat het bij de Graafschap kan gebeuren. Dan nog een dubbel pakken. Zijn we direct van dat graafschap gelul en helemaal niets af. Eerlijkheid gebied te zeggen dat het ook nog helemaal mis kan gaan, we gaan het zien.
Vind ik leuk
voebtalie +4433
zondag 14 april 2019 om 15:59
Voor mij is het seizoen van Ajax al geslaagd om heel eerlijk te zijn. Zoveel goede wedstrijden gezien en kwartfinale cl gehaald. Real in hun eigen stadion volledig zoek gespeeld. Dit is een seizoen waar ik nog vaak aan terug denk, daar doet een schaal of beker niets aan af.
Vind ik leuk
hollister +1394
zondag 14 april 2019 om 15:16
Wel leuk,... want van overmatige optimisme naar ijdele hoop
Vind ik leuk
bert +711
zondag 14 april 2019 om 15:43
Kan jullie sponsor alvast telefoons uitdelen,een vorm van match fixing,stelletje huilebalken calimero’s
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:43
De iPhones liggen weer klaar ja ;P
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:31
Volgens mij hebben die daar nog iets goed te maken....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:52
Wishfull thinking. Het enige dat jullie nog kunnen doen is hopen op een misstap van Ajax. Van Bommel maakt zichzelf wel een beetje ongeloofwaardig.. Had hij het nou over 11-0?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:56
Die 11-0 kwam er niet echt nee. Maar inderdaad, 't is ook logisch dat we hopen op een misstap.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:58
Tuurlijk is dat logisch! En dat vind ik ook knap van PSV, toch weer een overwinning eruit gesleept. Ajax wint vaak dik en laat het dan weet liggen op hey moment dat je het niet verwacht. Al denk ik en hoop ik dat dat dit jaar niet gaat gebeuren... Door schade en schande...
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:59]
Vind ik leuk
hollister +1394
zondag 14 april 2019 om 15:12
Als je zoveel strafschoppen meekrijgt als PSV.. tegenstanders tegen zoveel rode kaarten oplopen en je 8 wedstrijden in blessuretijd in je voordeel weet te beslissen... weet je dat je over het geluk van een kampioen beschikt... heel simpel... puur naar de het spelniveau kijkend over het hele seizoen is er maar 1 club recht zou hebben op een kampioenschap.. dat zullen zelfs de boertjes en tokkies moeten erkennen... maar in het voetbal wordt nu eenmaal soms op hele andere gronden beslist... Ajax heeft al eens vaker een competitie verspeeld op 1 doelpunt of 1 punt.. zelfs in de laatste 5 jaar... Ik zou me dan weer niets verbazen dat ze tegen 1 van de resterende ploegen toch weer een misstap maken... Over het doelsaldo denk ik dat we vandaag al wel klaar zijn... maar 4 x een geniepige overwinning van Eindje, kan weer zomaar een titel opleveren.. ik hoop toch dat Ajax daarom heeft geleerd van de voorgaande situaties.. Die Van Bommel heeft mij veel te veel beginnersgeluk aan zijn reet hangen
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:11]
Vind ik leuk
bert +711
zondag 14 april 2019 om 15:45
Die Mexicaanse pikanto heeft denk ik de vallende ziekte,wat een eng beestje is dat zeg
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:00
Ach joh, Ajax en PSV hebben wel geluk en pech gehad. Dat kan je gewoon tegen elkaar wegstrepen..
Vind ik leuk
hollister +1394
zondag 14 april 2019 om 17:24
Hahaha, dat meen je niet echt toch? Je mag jezelf voor de gek houden, maar niet de rest van Nederland hoor...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:33
Ik dacht dat je het over de VAR had... Nee, met dat andere ben ik het 100% met je eens... Ik had je bericht niet goed gelezen.. 😂
Vind ik leuk
hollister +1394
zondag 14 april 2019 om 17:44
Gelukkig.. lol
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:31
Creativiteit kennen ze niet in Eindhoven....wat een trieste zooi!

PSV lijkt veel op Groningen, beide spelen op een niveau waar je de keuze moet maken kijken en blind worden of gauw zappen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 16:10
99 procent zeker kampioen PSV
Vind ik leuk
Pjwl +30
zondag 14 april 2019 om 16:51
Tuurlijk, Ajax krijgt een lastige week en onthoudt als Ajax dinsdag wint(wat iedereen hoopt) dan komen er toch gedachten van: als ik maar niet geblesseerd raak, ik doe iets rustiger aan want de halve finale komt eraan.. Tja dan ligt het bij de spelers wat hun zwaardere vinden wegen.. dat brengt twijfel voor bv Groningen uit en dat kost punten..
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
maandag 15 april 2019 om 07:03
En als ze verliezen in Italië wellicht negatieve flow waar PSV nu ff in zit
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:03
De rest van de wedstrijden op deze manier winnen maakt je ook kampioen
Vind ik leuk
RaVARber +9894
zondag 14 april 2019 om 15:06
In de rust is er door de gemeente Eindhoven voor de zoveelste keer een bedrag overgemaakt om PSV te redden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:08
Beetje flauw rabarber, die kennen we nu wel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:15
Abn amro vriend je zet jezelf te kakken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:09
Waarschijnlijk wel, maar ik zie niet gebeuren dat je 4 keer gaat winnen op zo’n manier. Uit naar Willem2 en uit naar Az zijn niet de minste
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 16:13
Jaja Ajax Heracles az Feyenoord vergeten. Het ligt nog altijd volledig open
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:28
Ik vergeet niks en dat geef ik in mijn posts ook duidelijk aan, en daarom vraag ik hem juist ook. Maar volgens jou is 12 punten voor psv dus een formaliteit ?
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 17:56
Nee zeker niet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:47
Drm word beide kanten nog billenknijpen mark my words 😂😂
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 22:53
Daar geef ik u gelijk
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:03
Wat is VoetbalPrimeur weer ouderwets gezellig ;D
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:03]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:04
Als vanouds. Leuk ook man
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:06
Snap echt niet waarom ze guti hebben gekocht
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:07
Daar begrijp ik al maanden weinig van. In de wedstrijden dat ie speelde was ie echt niet slecht. Begin was juist veelbelovend. Maar zolang Van Bommel vast blijft houden aan twee controleurs is er te weinig plek voor aanvallende middenvelders.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:10
Klopt idd.. Persoonlijk vind ik het een goede speler iemand die wat bracht als hij starte. Ook wat hij heeft gekost vraag me af wat daar de gedachte bij is geweest
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:12
Marc wil teveel de controle hebben op het middenveld, hij denkt dit te bereiken met twee controleurs. Ik vind het niks, maar goed hij is de trainer
Vind ik leuk
Bizzy +22907
zondag 14 april 2019 om 15:16
We missen een goede box 2 box middenvelder ala Marco v Ginkel
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:18
Tja ik zou, zeker in thuiswedstrijden als deze met 1 controleur starten. Maar ik ben Van Bommel niet
Vind ik leuk
Bizzy +22907
zondag 14 april 2019 om 15:23
Eens. Je moet dan wel een goede controleur dan hebben. Dat is het probleem. Hendrikx doet maar wat.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:27
Ik vind hendrikx eerlijk gezegd niet minder dan die donkere jongen, qua afpakker zeker niet. Je moet hem alleen niet laten voetballen. Afpakken en weer inleveren
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:18
Uiteindelijk moet je inzien als iets niet loopt..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:20
Klopt, en eerst kon ie nog wijzen op puntenvoorsprong maar ondertussen zit je in de achtervolging en veranderen er dus dingen. Ook gaat het in de koppies spelen als het voor geen meter loopt. Ik neem dan als grootste voorbeeld Lozano vandaag, dan gaat het publiek ook nog eens terecht morren. Maar dan voel je je steeds onzekerder
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:13
Als PSV echt iets wil gaan bereiken moeten ze van Bommel op straat zetten deze zomer .
Die man is niet geschikt om coach te zijn van een topclub , dat voetbal wat hij speelt is meer voor een degradatiekandidaat die de puntjes hard nodig hebben .
2 controlerende middenvelders tegen de Graafschap , ik ben nu definitief afgeknapt op van Bommel .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:17
Ja mijn trainer is het ook niet. Maar ik vond psv voor de winterstop wel aardig voetballen. Dat was een hele verbetering tov het voetbal van onder Cocu
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:27
Klopt , maar ik denk dat de ploegen in de ED het spel van PSV nu wel doorhebben .
PSV heeft best wel een paar leuke talenten rondlopen , die gewoon goed kunnen voetballen zoals ; Gakpo , Ihataren en Malen .
Helaas blijft van Bommel zelfs tegen de Graafschap aan Hendrix en Rosario vasthouden .
Rosario is echt top , die moet gewoon spelen , maar die Hendrix is hopeloos uit vorm en dan heb je echt geen fuck aan hem .
Tegen de Graafschap kun je dan tochg wel met Rosario , Malen en Pereiro spelen , of Ihataren voor Malen .
Dan word het al een stuk aantrekkelijker en creëer je ook meer kansen lijkt mij .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:29
Hendrikx speelde niet mijn beste
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:14
Je hebt gelijk , Sadilek speelde , maar dat is ook een controlerende middenvelder .
Is Hendrix eindelijk gepasseerd of was ie geschorst of geblesseerd .
Als ie Hendrix gepasseerd heeft dan heeft ie groot gelijk , een Hendrix in vorm is een nuttige speler , maar aan een Hendrix uit vorm heb je niks .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:29
Gepasseerd want zat op de bank. En hendrikx is qua inzet en afpakken de beste controleur in mijn ogen. Maar een zeer beperkte voetballer.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:45
PSV zal flink moeten investeren in 2 goede verdedigers deze zomer .
Dan kunnen ze met 1 controlerende middenvelder gaan spelen .
Ze hebben verder nog Guti , ik vind dat gewoon een goede voetballer , alleen denkt van Bommel daar anders over .
Verder met Malen , Gakpo en Ihataren een paar grote talenten die op de deur kloppen .
Ik denk niet dat er heel veel PSV-ers gaan vertrekken deze zomer .
Misschien Lozano en de Jong , die moet je dan vervangen .
Bergwijn is nog niet toe aan het buitenland , die moet eerst maar eens een jaar constant presteren in de ED .
2 centrale verdedigers is denk ik het belangrijkste voor PSV , die Schwaab en Viergever zouden bij elke championship club op de bank zitten .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:50
Schwaab gaat weg en viergever os een bruikbare kracht alleen daar heb je weer een beul naast nodig. We gaan het zien
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:57
Ik ben eerlijk gezegd niet meer zo kapot van Viergever , of je moet er een de Ligt naast zetten .
Ik vind Blind ook niet zo geweldig als cv , ik zie hem liever als cvm , maar door de Ligt rendeert ie ook als cv .
Maar als je de Ligt weghaald uit de verdediging van Ajax , dan zie je dat Blind ook wel wat beperkingen heeft als cv .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:45
Zeg ik, er moet een sloper naast of een subliem talent als de ligt. Maar Nick is bij ons heel bruikbaar geweest
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:16
Er is meer aan de hand anders zou hij allang spelen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:19
Omdat hij volgens Nederlandse begrippen de bal te veel komt halen waardoor hij uit z'n positie loopt.. Magoed je moet wat ik blijf er bij Opstellen!!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:21]
Vind ik leuk
Geerzz +10
zondag 14 april 2019 om 15:09
Zag je dat mongooltje met die gele kaart op tribune 😂😂. Wat een volk
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 22:56
Was dat zo erg man man man lach eens
Vind ik leuk
Blindsy +20659
zondag 14 april 2019 om 15:12
Ik weet wel waarom, Bergwijn. Jullie hebben gewoon geen topploeg. Dit kán gewoon niet 34 wedstrijden goed gaan...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:13
ZOOOO wordt van Bommel even door Bergwijn op zijn plek gezet.


Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:14
Nog 4x winnen en heel het land wil weer mee feesten in eindhoven
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:22
Tuurlijk feest ik mee ben niet voor Ajax! Alleen het ziet er gewoon niet uit
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:24
dat ben je straks op het stadhuisplein met 100 duuzend man snel vergeten
Vind ik leuk
Geerzz +10
zondag 14 april 2019 om 16:56
🙈🙈🙈
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:14
Miss omdat iedereen te lui was om een meter te lopen, passjes over 2 meter al kut waren en lozano alles verpestte wat hij aanraakte?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:28
Laten we het hopen
Vind ik leuk
Bizzy +22907
zondag 14 april 2019 om 15:15
Ongeacht of we kampioen worden, deze selectie dient voorzien te worden van vers bloed. In de jaren dat we financieel krap hadden moesten we het doen met creativiteit. En dat je dan een paar keer kampioen wordt is een prestatie op zich. Het wordt de hoogste tijd dat Psv nu spelers uit een andere categorie gaat aantrekken. De financiele middelen zijn er.
Vind ik leuk
Morris +24250
zondag 14 april 2019 om 15:30
Wie moeten ze halen dan? Hoe groot zijn de middelen?
Vind ik leuk
Bizzy +22907
zondag 14 april 2019 om 16:19
Over seizoen 2017/2018 heeft Psv 62 mil aan inkomsten binnengehaald. Met een beetje mazzel gaat Lozano weg voor 35 / 40 mil. Niet omdat hij het waard is maar de markt is op hol geslagen. Psv is in staat om te investeren in de selectie. Natuurlijk kunnen we aan name dropping doen.
Vind ik leuk
Morris +24250
zondag 14 april 2019 om 19:23
Wie zie jij graag komen?
Vind ik leuk
Bizzy +22907
zondag 14 april 2019 om 20:50
Denk dat psv er goed aan doet om de defensie en middenveld te versterken. Blijkt dat schwaab en viergever tekort komen voor de top. In die zin heeft ajax het goed gezien met viergever. Spelers als vb doan, alireza, van Ginkel zouden prima passen bij Psv. Wellicht dat psv nog 2 centrum verdedigers kan halen uit mexico oa alvarez en bernardo hernandez. Niks doen betekent dat ajax komende decenia de dienst uit maakt in de eredivisie
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 23:11]
Vind ik leuk
Bizzy +22907
zondag 14 april 2019 om 20:53
Mocht ajax kampioen worden dan ik ermee leven. Verdiend ook.
Vind ik leuk
Morris +24250
zondag 14 april 2019 om 21:58
Zover is het nog niet. Voor mij nog geen uitgemaakte zaak. Dit itt anderen hier.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2055
zondag 14 april 2019 om 22:57
Ik hoop op PSV het wordt een dubbeltje op zijn kant
Vind ik leuk
peinke +2393
zondag 14 april 2019 om 15:26
Ik zie die Bergwijn iedere week breder worden en meer spiermassa krijgen. Of dat ten goede komt aan zijn explosiviteit valt te betwijfelen. Dat gaat je namelijk meer in de weg zitten. Of is deze jongen iets te hoog op het paard getild! Er zal toch wel iemand rondlopen bij PSV die de abnormale groei bij hem in de gaten houdt!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:44
Dat viel mij ook al op. Begint een beetje de donkere Shaqiri te worden. Hij is er iig niet beter door gaan voetballen.
Vind ik leuk
Tarcotsira +1086
zondag 14 april 2019 om 15:44
Ja inderdaad hij word zon Depay die ook geen man meer kan passeren door zijn breedte!!
Vind ik leuk
Marco S +7116
zondag 14 april 2019 om 15:31
Ik denk dat ik het weet Berg
Wijn, het is kwaliteit..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:42
Er zakte er een paar behoorlijk door de ondergrens heen. Rosario was dramatisch. En Lozano had in de rust al vervangen moeten zijn door Gakpo.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:43]
Vind ik leuk
Tarcotsira +1086
zondag 14 april 2019 om 15:43
Bergwijn denkt dat hij al klaar is voor een overstap naar de europese top !!
Vind ik leuk
Tarcotsira +1086
zondag 14 april 2019 om 15:46
Ihataran het talent spat ervan af man!!
Vind ik leuk
leozao +2835
zondag 14 april 2019 om 16:03
Het ligt aan niets of niemand bij psv
Vind ik leuk