Malen duimt voor nieuw 'Vijverberg-scenario' Ajax: 'Daar hoop ik natuurlijk op'

Malen duimt voor nieuw 'Vijverberg-scenario' Ajax: 'Daar hoop ik natuurlijk op'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 16:49zo 14-04-2019 om 16:49

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 17:02zo 14-04-2019 om 17:02

Donyell Malen gelooft nog steeds dat PSV dit seizoen de landstitel kan en gaat pakken. Zondagmiddag kreeg PSV in eigen huis een tik te verwerken: De Graafschap werd weliswaar verslagen, maar de doelpunten die nodig waren bleven uit. Ajax staat qua doelsaldo nu een straatlengte voor op de concurrent. 

Bennett van Fessem
EINDHOVEN

Het lijkt de laatste weken een beetje alsof de landstitel uit de handen van PSV glipt. Malen denkt daar anders over, blijkt voor de camera van VoetbalPrimeur. "Nee, dat is niet waar. We geloven er heel erg in", zei hij na de 2-1 zege op De Graafschap. 

"Het was moeizaam vandaag, maar we geloven erin en we doen ons best. Dat is het allerbelangrijkste. De trainer zei na de wedstrijd: het lukte vandaag niet om kansen te benutten, dat is jammer, maar we moeten blij zijn met de drie punten."

Lees ook: PSV zwijnt, wint nipt van De Graafschap en ziet verschil met Ajax verder oplopen

PSV moet in de komende weken hopen op puntenverlies van Ajax. De titelconcurrent heeft nog een uitduel met De Graafschap voor de boeg. Op De Vijverberg ging het een paar jaar geleden compleet mis. Malen hoopt nu op een soortgelijk scenario. "Ik hoop dat natuurlijk wel ja, zeker als wij wél winnen." 

 Check hieronder het volledige interview met Malen. Hij reageert onder meer op de PSV-fans die al in de eerste helft aan het fluiten waren. 

Poll

Wie wordt kampioen?

(5197 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 16:47
Dromen mag altijd.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:48
Soms zijn dromen bedrog haha
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:57
Dromen mag altijd! Maar ze begrijpen volgens mij niet dat ze Ajax daar alleen maar mee op scherp zetten... Andersom ook zo vaak gebeurd. Dit is gewoon olie op het vuur gooien.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:57]
Vind ik leuk
Castromann +9596
zondag 14 april 2019 om 17:09
Zo lang psv blijft winnen is er hoop natuurlijk.
Qua doelsaldo is ajax uit het zicht.
Maar dat heeft psv aan zichzelf te danken..... wat een kansen worden er wekelijk gemist.
Met de effectiviteit van voor de winterstop had psv nu ook minstens 100goals gemaakt.
Dat ze er niet in gaan ligt vooral aan psv zelf....ok er wordt her en der ook n onmogelijk bal eruit gehaald...maar dan nog moet je met 5a6-0 winnen vd graafschap.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:11
Zo blijft het.. Ajax lijdt ook onnodig puntenverlies tegen Heerenveen en twee keer Heracles. Jullie mogen van geluk spreken dat het met rust niet 0-2 is...
Vind ik leuk
Castromann +9596
zondag 14 april 2019 om 17:45
Is ook zo.
Daarom ook geen excuus dat ze nu 2e staan. Ligt aan psv zelf niet aan de tegenstander.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:45
Zodra spelers gaan roepen dat ze hopen dat de concurrent gaat verliezen weet je al hoe laat het is. Veel te druk bezig met een ander. Laat ze maar eerst eens zelf winnen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:53
Dat je zoiets hoopt toont alleen je eigen onkunde aan. Malen in de huidige vorm zou bij Roda niet misstaan.
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 17:04
Malen zou wat meer met PSV moeten bezig houden dan hoeft die niet te hopen🙈
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 16:57
Malen, 't komt goed, PSV wint de titel
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 17:06
Zou kunnen. Die malen lijkt wel op bommelding. Lult ook uit zijn nek. Geforceerd doen alsof er niets aan de hand is. Doen ze goed; is ajax gek op
Vind ik leuk
De Liefhebber +13065
zondag 14 april 2019 om 17:08
Veel sterkte al vast met Willem ll en AZ uit.....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:27
Vergeet ado thuis niet kan psv ook zomaar gelijk spelen of verliezen
Vind ik leuk
De Liefhebber +13065
zondag 14 april 2019 om 18:36
Nee joh, die haten Ajax teveel. Die gaan braaf op hun rug liggen...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:12
haha wat een trieste opmerking weer.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13065
zondag 14 april 2019 om 19:32
Omdat?? Op basis van de laatste wedstrijden iets anders blijkt??
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:10
Omdat Ado net zo lief van PSV wint als van ajax.
Dat domme gejank van simpele ajaciedjes dat clubs alleen tegen hun inzet tonen slaat nergens op. En inderdaad in de laatste wedstrijden is wel bewezen dat het eerder andersom is en dat veel clubs juist heel lamlendig spelen tegen jullie.
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 21:32
Mmmm op hun rug. Als 't nou dames waren
Vind ik leuk
De Liefhebber +13065
zondag 14 april 2019 om 22:17
Ik bedoelde het als metafoor eigenlijk. Die vrouw uit jouw avatar, ben jij dat of is het jouw dame?
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 22:38
Geen van beide, ha ha
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 17:55
Dank hebben we nodig uit bij Willem II en AZ
Vind ik leuk
pietprecies +12534
zondag 14 april 2019 om 17:10
Titel van grootste calimeroclub? 🐣

:-P
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 21:33
Calimero club????????
Vind ik leuk
RGB +2033
zondag 14 april 2019 om 17:19
Ik ben blij dat jij het voorspelt, het zou volgens jou toch 7-0 worden vandaag?
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 17:43
Ja maar dat was voor de wedstrijd. Nu is het vooral een race wie de grootste waffel heeft hier. En dat wel keurig verstopt achter een schermpie.

Welkom op VP!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:13
De grootste waffel dat winnen de ajaciedjes met gemak.
Vind ik leuk
RGB +2033
zondag 14 april 2019 om 20:39
Tja, Feyenoordertjes hebben niet zoveel om over op te scheppen.
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 20:19
Positief ben ik, helaas kun je er langs zitten. Strijdbaar tot de beslissing
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:48
Welk jaar is alleen nog niet duidelijk...
Vind ik leuk
slechtekont +4928
zondag 14 april 2019 om 18:15
PSV als kampioen is pure armoede
Vind ik leuk
Alaaf +435
zondag 14 april 2019 om 19:43
Kun je nagaan hoe armoedig ajax is als jaar mee gelijk staat
Vind ik leuk
slechtekont +4928
zondag 14 april 2019 om 20:15
Uhm, slechte vergelijking. Het voetbal is juist wél leuk om naar te kijken, en ze spelen nog mee op drie fronten.

Hetzelfde zie je ook in Italië, Napoli is leuk om naar te kijken en Juventus pakt alle punten.

Maar als PSV-fan is het toch niet leuk om in het stadion te zitten, fluitconcerten zijn niet voor niks.
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 09:15
Ik moet er ook niet aan denken dat PSV kampioen wordt maar als ze aan het eind van de rit bovenaan staan zijn ze terecht kampioen.
Vind ik leuk
slechtekont +4928
maandag 15 april 2019 om 18:36
Klopt, dat is ook niet wat ik zeg :)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:39
ADO is in de moed,PSV gaat punten laten liggen.

Van Bommel gaat dan weer irritant lullen en zweten 😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:07
Dat ajax eerst maar van groningen wint!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:08
Geen probleem, PSV heeft ook nog AZ uit.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:14
AZ is niet echt in vorm op dit moment, 2 punten uit de laatste 3 wedstrijden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:57
net of dit psv zo geweldig speeld, zelfs utrecht en ado zijn te groot voor psv momenteel.
Vind ik leuk
RGB +2033
zondag 14 april 2019 om 17:20
Ajax wint van Groningen met 4 doelpunten verschil.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:15
Ik verwacht een gelijkspelletje. Groningen thuis is altijd lastig.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:48
Duimen gaat psv dit x niet helpen. Ons aller Ajax is gewoon super en we pakken alle prijzen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:51
PSV ers kunnen beter duimen bidden en in alle kerken kaarsjes gaan branden om te hopen dat ze zelf geen punten gaan verspelen! Die gasten zien zelf niet in, dat het rotzooi is wat ze laten zien! En dan heb je een Tukkertje wat voor PSV is op de site, die vorige week nog zei dat PSV titel kandidaat nummer 1 is 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:53
Psv is vergane glorie. Alle topspelers zakken ook in waarde en het gaat erg moeilijk worden voor psv. Wat gaan ze doen als er geen geld meer is?
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 16:58
Sssst alle opties nog op ⚠️📢TN ⚠️
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:59
Hahahaha
Vind ik leuk
MagicFeeling +4727
zondag 14 april 2019 om 17:23
Welke topspelers? Schwalbekoning Lozano? Momentenspeler Bergwijn? Of Luuk de Jong die net zo snel draait als een hijskraan?
Vind ik leuk
Siemjo +361
zondag 14 april 2019 om 18:33
Luuk de Jong is al een fiasco geweest in het buitenland. Is huilend terug gekomen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:30
hangen we op in de kleedkamer........................
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 18:10
Een kaarsje branden in de kerk zal weinig helpen, zelfs als de hele kerk in de brand wordt gezet zal psv de komende 4 wedstrijden nog niet winnen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:17
Op dit moment heeft ajax de grootste kans maar het is nog niet gespeeld zoals 99 % van de arrogante ajaciedjes wel lijkt te denken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:23
99% van de arrogante boertjes denken al weken dat het al beslist was 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:52
Van Malen heeft wel wat weg van Ronnie Flex.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:54
Das waar ook haha.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:54
Haha!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:15
Kijk! Dat arrogante hoor ik al 5 jaar! Alle prijzen 🤣
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:18
Arrogantie zijn ze inderdaad heel goed in.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:44
Geldt dit niet ook bij jouw club die zo arrogant was om na de overwinning op Ajax cd’s op de markt te brengen ? Vervolgens werd Fey in de kwalificatieronde door Ajax vernederd. Hallo arrogantie ligt in onze genen en niet alleen bij Ajax supporters.
Vind ik leuk
Tarcotsira +916
zondag 14 april 2019 om 16:48
Ze hadden het gewoon in eigen hand dit is gewoon een kansloze uitspraak!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:18
Jullie hebben het al 5 jaar in eigen hand en doen niks 0,0! Remember schone 2 x , wij worden zeker kampioen
Wanneer dan koekebakkers? In 2001 (bwvs)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:39
2011, 2012, 2013 en 2014 is vier keer op rij kampioen geworden. Een prestatie waar anderen clubs alleen van kunnen dromen.
Vind ik leuk
Siemjo +361
zondag 14 april 2019 om 18:36
Hoeveel punten hebben ze binnen gehaald voor Nederland in de C.L. in die 4 jaar.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:19
Met de laagste puntentotalen ooit en heel slecht voetbal.Dus als je het ooit over kampioen van de armoede kan hebben was het in die 4 jaar wel.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:28
Nee hoezo in die vier jaar werd toch steeds van jouw club gewonnen ?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:30
Prestaties uit het verleden ophalen zijn jullie goed in:-). Sjaak swart ook, zelfde geval als jij
Hoeveel titels sinds het kleuren tv tijdperk ? En PSV?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:48
Hou jezelf lekker voor de gek. Daar is overigens niet veel voor nodig toch ?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:16
Nee jezelf moed in prate als je al 5 jaar geen prijs pakt! Mag het een keer? Blind tadic enz enz kopuh en nog niks hebben ! Hoop dat er een 6e jaar bij komt voor die TobClub
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:37
Wie ligt onder de grond ? Welke Pronk werd vorig jaar in Delft compleet overhoop geschoten ? Welke crimineel enig idee ? Jouw soort loelt toch altijd dat de KNVB pro Ajax is en als dr vraag stel hoe het komt dat Ajax de voorbije vier jaar geen kampioen is geworden lopen ze als loopse Juffers hard weg.,
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:32
Hahahaha je zit teveel op crimesite en boevennieuws! Het gaat hier over voetbal, dat je dat erbij gaat halen zegt genoeg over je! Familie pronk
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:40
Hey slimme, mocht Ajax dit seizoen geen kampioen worden dan is het voor de 5e keer..
Beetje de slimme uit willen hangen gaat je niet echt goed af.. 👍
Vind ik leuk
1313 +13073
zondag 14 april 2019 om 18:02
Ssssht, je hebt die naam toch niet voor niets genomen he?😜😜
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:19
Soms is het zelfs voor mij moeilijk.. 😂
Vind ik leuk
1313 +13073
zondag 14 april 2019 om 18:36
Hahaha begrijpelijk.😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:33
Al is het de 4e of 6e keer! Veel in de laatste jaren zijn het er niet slimpie
Vind ik leuk
Paulhuynh +2028
zondag 14 april 2019 om 18:37
Op 99 percent zeker dat PSV kampioen wordt
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:44
Gelukkig maar dat Ajax dan nog die 1% kans heeft die Mourinho ook gaf tegen Real.. 😁👍
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:07
Wat een arrogantie zeg ! Ja als de scheidsrechters en de KNVB PSV zo helpt kan het niet missen
Vind ik leuk
Paulhuynh +2028
zondag 14 april 2019 om 19:35
Ajax wordt geholpen knul PSV doet het net als paar jaar terug op eigen kracht. Willems weet het nog precies 99 percent
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:46
Ja natuurlijk je kletst uit je nek. Arrogante Diknek !
Vind ik leuk
Paulhuynh +2028
zondag 14 april 2019 om 19:50
Als iemand arrogant is zijn het die amsterdammertjes wel vijf jaar niks en maar blijven schreeuwen. Willems kletste ook uit zijn nek zeker... 🤣🤣🤣 arrogante dikzak uit amsterdammertje jij
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:08
Man man het is maar een spelletje joh kale border liner.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2028
zondag 14 april 2019 om 20:10
U begint met schelden gay achtige lookalike
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:29
het is goed zo knul wel vanavond handjes boven de dekens want mama vindt het niet fijn als ze morgen de dekens in de was moet doen
Vind ik leuk
Paulhuynh +2028
zondag 14 april 2019 om 20:30
Ok oude pannenkoek
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:35
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:34
Jij heb er verstand van👍🏻
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:03
volgends mij werd psv geholpen tegen vitesse?, die penalty was geen penalty, die been van die psver in eigen 16e was wel een penalty voor vitesse en rood voor die psver.... want onze ajacied kreeg ook rood voor persies het zelfde actie been hoog op de kop hoogte, anders was psv daar ook op hun snatter gegaan ouwe kuikentje, var helpt psv al veel te lang, kuipers is voor psv is al gezegd, die turkse ook, nee knvb helpt ajax?, eerder jullie, misschien een trainer aanstellen met verstand, hij date te veel met de scheidsrechters enzo, niet te veel zaad snuiven jongen je brein word slechter, var helpt ajax? tegen real gemist zkrs dat buitenspel ineens kan op eigenhelft!.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:34
Hallo dat zijn de uitspraken van schone afgelopen 4 jaar hahahaha
Vind ik leuk
wil +1371
zondag 14 april 2019 om 22:22
Met Mevrouw matennaaier Lozano zeker.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2028
zondag 14 april 2019 om 22:41
U bedoelt tadic, zijay, Huntelaar, frenki de ligt en de rest van de jankertjes
Vind ik leuk
leozao +2688
zondag 14 april 2019 om 16:49
Ook al in de ontkenningsfase...
Vind ik leuk
pico323 +7886
zondag 14 april 2019 om 16:49
Lachen hopen op de graafschap. Te triest voor woorden.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2028
zondag 14 april 2019 om 19:36
Indd triest ajax gaat nog zeker 3x punten laten liggen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:36
Smeets snel transfer :-)
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1504
zondag 14 april 2019 om 16:49
En wij duimen dat jullie wat laten liggen bij Willem 2 en AZ uit.
Vind ik leuk
pico323 +7886
zondag 14 april 2019 om 16:51
Nee joh PSV is superieur Haha.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:53
AZ gaat ze afmaken als ze zo blijven spelen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:56
Daar hoeven ze zo niet voor de dag te komen, dan krijgen ze er 5 om de oren. AjAX word kampioen met 6 punten verschil. Let op...😂
Vind ik leuk
De Liefhebber +13065
zondag 14 april 2019 om 17:09
Zou mooi zijn.....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:49
Not this year !!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:50
Laten we godverdomme eens op ons zelf concentreren dat is al lastig zat.
Vind ik leuk
1313 +13073
zondag 14 april 2019 om 18:03
Haha, Graafschap thuis, altijd lastig!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:51
Hij heeft straks geen duim meer over 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:51
Malen, het zoveelste sukketje van PSV. Ik weet niet wat voor wieg daar staat maar lekker groot worden is het daar niet in Eindhoven (het zal de drank wel zijn).
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:59]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:10
Als hij er 4 had ingeschoten vandaag had zijn wieg ineens weer in Amsterdam gestaan. Misselijke braakbal da ge bent. Ik kots op jou.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:19
Misschien een weekend wat minder drinken dan blijft het voedsel beter binnen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:58
Al ben ik 4 jaar nuchter (klinkt bekend he) dan kots ik nog van jou.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:34
Misschien iets minder gekruid eten of je medicijnen op tijd innemen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:12
Zelfs dan...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:34
Klinkt als serieus probleem. Al naar huisarts geweest, misschien heb je wel een brok/krop in de keel of erger serieuze nekklachten. Niet mee blijven lopen!
Vind ik leuk
Befbaf +42
zondag 14 april 2019 om 17:23
Ik zal jouw bek eens volschijten
Vind ik leuk
+40 +416
zondag 14 april 2019 om 16:51
Reken er maar niet op. KNVB zorgt er met hulp van de VAR wel voor dat Ajax kampioen wordt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:53
Slurfje, zonder de VAR stond PSV niets eens in het linkerrijtje.
Vind ik leuk
+40 +416
zondag 14 april 2019 om 16:54
Zonder VAR was PSV al kampioen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:57
Wakker worden, dromer. Iedere tegenstander van PSV wordt genaaid door de arbitrage/VAR. Tel het aantal rode kaarten/strafschoppen maar eens op.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:58]
Vind ik leuk
+40 +416
zondag 14 april 2019 om 17:06
Doen ze toch echt zichzelf aan. Allemaal terecht.
Gisteren had Ajax het weer even lastig, maar ineens weer de VAR die z'n stempel drukt met een belachelijke penalty.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:20
Allemaal terecht, haha man zet die te grote roze PSV bril toch eens af.
Vind ik leuk
+40 +416
zondag 14 april 2019 om 17:28
Aldus degene met de PSV obsessie...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:40
Ik begrijp dat het lastig voor je is een beetje kritiek op de lokale topclub maar een andere bril (misschien als overgang eerst alleen in het weekend) zou je goed doen. Nog een fijne avond, maak het niet te laat.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4727
zondag 14 april 2019 om 17:28
Dan had Ajax met 5-2 gewonnen.

PSV had zonder penalty gelijk gespeeld.

Wie kan z'n stempel niet drukken op de wedstrijd?
Vind ik leuk
hollister +1332
zondag 14 april 2019 om 18:11
Ach manneke toch? wil je er over praten?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:43
😂👶
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 16:52
Goed verhaal hoor..zeg dan gewoon niks
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
zondag 14 april 2019 om 16:53
Eerst zelf als team goed voetballen dan pas mag je hopen op de graafschap. Denk dat utreg uit bij Ajax eerder voor een stunt gaat zorgen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:53
Als je er zelf werkelijk helemaal niets van bakt dan moet je hopen dat anderen het laten liggen. Voorlopig wil ik niets meer horen over de VAR uit Eindhoven, jullie krijgen zowat iedere wedstrijd een onterechte pingel en dat is vaak niet genoeg, die galbak naait zijn tegenstanders ook een sloot kaarten aan .

Het is bizar dat we destijds met Suarez op een gegeven moment nergens meer een vrije trap of pingel voor kregen omdat zijn imago tegen hem ging werken, terwijl we al 2/3 seizoenen moeten toezien hoe dat walgelijke Mexicaantje nog steeds weg komt met zijn valsspelerij.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:12
Waag het niet om Lozano met die Hannibal Lecter te vergelijken ! Grootste draak uit het Nederlandse voetbal ooit. Cruyff goede tweede trouwens.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:18
Ga je nou serieus hier even tussen neus en lippen door Johan Cruijff schofferen? God, ik wist niet dat het zo treurig kon worden met jou.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:56
O maar dat doe ik niet alleen tussen neus en lippen door hoor, ik vind dat de grootste Judas van het Nederlandse voetbal aller tijden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:34
Kun je deze domheid misschien uitleggen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:19
PS. Naaibakken als Lozano verdienen een intense tyfus schop, trap die valsspeler lekker de zomerstop in.
Vind ik leuk
Befbaf +42
zondag 14 april 2019 om 17:24
Jouw moeder grootste hoer van Nederland dan Leider?
Zij heeft in ieder geval een heel naar jochie op de wereld gezet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:57
Zo zeg, heb je hulp gehad om dit accountje aan te maken ?
Vind ik leuk
MagicFeeling +4727
zondag 14 april 2019 om 17:29
Lozano mag Suarez z'n veters nog niet eens strikken.

Beetje meer respect voor de beste Nederlandse voetballer ooit is wel op z'n plaats overigens.

Dwaas dat je bent...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:55
Nederlands beste voetballer ooit is Luc Nilis. Geen respect voor Judassen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:42
En dan ook nog een belg noemen...

Wat heb je op? Zie je de bui al hangen en heb je dus van alles ingenomen en zien wij hier nu de symptomen van?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:45
😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:53
Ajax verdient het dit jaar. Anders hebben ze het echt laten liggen.
Vind ik leuk
14forever +9231
zondag 14 april 2019 om 16:54
Jeetje war was dit de graafschap slecht zeg. Het leek wel gatenkaas achterin, psv liep er zo doorheen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:54
of een oosterparkje , kan ook zo maar
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 17:03
Of een Haags kwartiertje in Eindhoven volgende week voor ADO, kan ook zomaar :)

De spelers van PSV zouden beter kunnen gaan hopen dat ze beter gaan spelen, wat PSV de laatste tijd laat zien is namelijk PSV onwaardig! Spannende weken komen eraan :)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:05
ik maak me nie zo snel druk niels voorlopig kan het nog alle kanten op
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 17:07
Hoeft ook niet maar van het spel wat PSV laat zien daar wordt je toch niet vrolijk van?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:08
dat alles verdwijnt als sneeuw voor de zon als ze de schaal weer in handen hebben.....
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 17:13
Als je zegt het goed als :) Aan als heb je niks :)
Vind ik leuk
1313 +13073
zondag 14 april 2019 om 18:04
Achja... nog 1 maandje dat verkapte vertrouwen aanhoren, dan zal het komende zomer wel lekker rustig worden.:)
Vind ik leuk
Dionisius +126
zondag 14 april 2019 om 16:56
PSV moet eigenlijk hopen dat Ajax dinsdag Juve uitschakeld na verlenging. Dat zal je echt wel in de benen voelen volgend weekend, plus mentaal is het moeilijk om van juve uit naar de graafschap uit te gaan. En als Ajax dan wel gewoon wint hebben we wederom twee zware wedstrijden in de CL te spelen.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 17:02
Winnen van Juventus zou juist een impuls zijn om de rest van de competitie gewoon te winnen. Halve finale CL zou echt top zijn!
Vind ik leuk
Dionisius +126
zondag 14 april 2019 om 19:52
dat ook, maar ik denk met het oog op vermoeidheid, PSV voordeel kan hebben aan het feit dat ze alleen competitie spelen.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 21:11
Daar xien we andrrs de laatste weken niets van. PSV mist ritme.
Vind ik leuk
Dionisius +126
zondag 14 april 2019 om 22:46
nouja, PSV mist geen ritme, ze zijn gewoon niet in hun beste doen om het even netjes te formuleren
Vind ik leuk
Gein +505
zondag 14 april 2019 om 16:59
Judas
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:01
Natuurlijk mag die jongen hopen, dat is z'n goed recht. Een slippertje aan beide kanten is zo gemaakt. Vanmiddag ging ook nog maar net goed. En een paar weken geleden verloor Ajax zomaar bij Heracles. De titelstrijd is of niet beslist...
Vind ik leuk
Siemjo +361
zondag 14 april 2019 om 17:01
Droeftoeter, liep toen nog in zijn luier rond, maar ja, je moet wat zeggen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:03
Volgens Dumbfries heeft PSV het in eigen hand.
Ha Ha Ha
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:04
En dan noemen ze ons arrogant🤷‍♂️🤦‍♂️
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:03
Ga eerst maar hopen dat jullie komende wedstrijden gaan winnen, met dit niveau naar Willem II en AZ, goodluck!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:08
Vergeet ADO én Heracles niet. Als het n beetje tegen zit haalt PSV nog 3 schamele puntjes...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:25
Want die spelen nog ergens voor? Net als groningen Vitesse Graafschap en Utrecht
Kijk nou is niet door je ajax bril joh
Vind ik leuk
MagicFeeling +4727
zondag 14 april 2019 om 17:31
Iets met play offs en degradatiestrijd?

Gebruik je verstand joh..als je dat al hebt..
Vind ik leuk
pewi52 +28
zondag 14 april 2019 om 17:03
Het spel van PSV is echt niet om aan te zien. Er word van alles geroepen door de spelers, maar er verdient maar een groep alle waardering en bewondering, dat zijn de supporters. Die veel geld betaalden voor een seizoenskaart maar naar thuiswedstrijden zitten te kijken het aanzien niet waard zijn. En dan heb je nog van die dromers die denken dat AJAX punten laat liggen, maar goed, zoals ze spelen praten ze.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:07]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:09
Dat zou inderdaad kunnen gebeuren, maar zeer waarschijnlijk minder punten dan PSV.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:05
Hey een piepkuiken wie net uit zijn ei komt zegt iets. ....🐣🐣🐣
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:06]
Vind ik leuk
Mari +13311
zondag 14 april 2019 om 17:05
Malen weet het diep van binnen wel, maar de trainer weet op ze in te praten en hem hoop te geven.
Wat kan je anders doen? Niets
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:06
PSV was meer bezig met tijdrekken dan goals maken. Kansloos
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:06
Onbegrijpelijk!!!

Die gasten kijken echt niet naar PSV zelf...

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:07
De wedstrijd zal 's nachts nog wel door zijn hoofd malen.
Vind ik leuk
Jef Stam +88
zondag 14 april 2019 om 17:07
Heel veel vertrouwen, en dan zeggen als wij winnen. Man man, als je zoveel vertrouwen had dan zeg je omdat wij gaan winnen, hoezo als, gras opvreten, nee hoor mannetje malen moet weer bijdehand doen.
Vind ik leuk
leozao +2688
zondag 14 april 2019 om 17:09
Hopen die je maar op het toilet. Heerlijk voetbal weekend overigens. Ik miste die middenvelder van PSV die Hendrikx. Maar daar terzijde
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:10
Die is goed hè
Vind ik leuk
leozao +2688
zondag 14 april 2019 om 17:14
Al weken gaat het zo. Verliezen punten, spelen bagger. schijtbakkenvoetbal. Maar weten wel te vertellen dat Ajax punten gaat verspelen
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:23]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:11
Beste Malen blijf er gewoon in geloven, des te harder zalnde klap zijn ben ik bang. Dit gaan wij Ajax niet meer uit handen geven. En ja jullie hebben weer de drie punten uit het vuur gesleept, chapeau daarvoor! Maar er resten nog 4 wedstrijden en in die 4 gaan jullie een keer tegen die spreekwoordelijke Lamp lopen. Want jullie blijven dit echt niet elke wedstrijd doen. Maargoed hoop doet leven.
Vind ik leuk
Mo +13252
zondag 14 april 2019 om 17:17
Je kunt gewoon concluderen dat het gespeeld is. Ajax wint de wedstrijden veel makkelijker dan PSV dat bovendien nog naar Willem ll en AZ heen moet, PSV gaat dit gat niet meer dichten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:21
Als je even wat snapt amigo! Willem 2 moet erna beker finale, Az gaat play offs in: sparen dus zichzelf! Ajax krijgt! : vitesse Utrecht en Groningen die voor play offs vechten en Graafschap uit tegen degradatie! Snapje vriend of nog niet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:38
Ja, ik geloof dat ik het snap;
Het kwartje is gevallen, als ik jou goed begrijp kunnen we de schaal al vast aan PSV overhandigen.
Gefeliciteerd JP.

Zo, blij nu???
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:18
Geen schijn van kans man. Matige spelers, matige trainer. Wees blij dat az en feyenoord zoveel punten verspillen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:19
Malen ik kan u zeggen dat De Graafschap er alleen voor zal zorgen dat Ajax nog meer uitloopt op PSV. 0-5 Dat is wat het gaat worden. PSV gaat het thuis ook heel lastig krijgen tegen ADO.
Vind ik leuk
Siemjo +361
zondag 14 april 2019 om 17:20
Hoe zo, is de selectie van de Graafschap wederom I-phones beloofd zoals in 2016.
Vind ik leuk
Panna +159
zondag 14 april 2019 om 17:29
Die Malen.... In de topsport ga je uit van je eigen kunnen en sterkte.... Ben je beter dan de rest. Maar bij PSV is het nu goed mis en is nu de kracht en sterkte maar hopen dat je concurrent verliest van anderen.... Zo willen ze kampioen worden.... Wat een helden he...... En maar mopperen op elkaar, de scheid, de 4e man enz enz
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:30]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:29
Ajax gaat gewoon winnen bij de graafschap, teveel spelers met ajax verleden die gaan zich niet uit de naad lopen, Ajax moet gewoon zijn kansen benutten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:18
Ik kan me nog een jan vertonghen herinneren! Rkc scoorde tegen ajax terwijl gehuurd van jawel Ajax!! Spelers willen zich juist DAN bewijzen slimmerd
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:21
Ben achterhoeker de jonkies van Ajax gaan Ajax echt niet de titel ontnemen, jij mag dromen en hopen maar die fout maakt ajax niet meer, toen had younes 2 opgelegde kansen die hij eigenlijk niet kon missen, dit ajax gaan de kansen wel benutten als zij bij de vijverberg inde gang staan klaar om het veld te betreden staat ajax al met 1 nul voor, gelukkig ben jij zo slim om je vast te houden aan een strohalm, of gok je op hidde jurrus dat ie er alles uit ramt, niet doen, hij heeft geen psv hart is gewoon een jongen uit Lichtenvoorde die een echte graafschap hart heeft, en echt niet in de goal staat en tijdens de wedstrijd aan psv denkt en de wedstrijd van zijn leven keept, daar is onse Hidde veelste nuchter voor, hij is niet zo zielig als pasveer die nu roept om tegen Ajax psv een handje helpt om psv kampioen te maken, zielepoot weggestuurd als een rotte ei weggegooid en dan ook nog sympathie hebben voor psv spoort niet, verwacht niet dat Hidde dat zal roepen, als hij uitblinkt is dat voor de graafschap om zijn club waar hij al van zijn negende zit in de eerdedivisie te houden, maar het word tegen Ajax niet zijn wedstrijd
Vind ik leuk
roma1900 +674
zondag 14 april 2019 om 17:40
en weer een speler die het over ajax moet hebben dit voetbal jaar
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:54
Daar kan je niet omheen, ik heb het zelfs in mijn keukenkastje staan!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:54
Deze dromen zijn bedrog
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:02
De geschiedenis leert ons dat het onmogelijke toch mogelijk is voor PSV. Vandaar blijven we hopen terwijl andere al weer bezig zijn met een kampioensfeestje!
Vind ik leuk
roma1900 +674
zondag 14 april 2019 om 18:07
zo als psv nu speelt moeten ze eerst zelf winnen
Vind ik leuk
AFCA9 +786
zondag 14 april 2019 om 17:55
Ik kijk er nu al uit, een feestend Ajax. Maar eerst veiligstellen want de druk gaat nu toenemen!
Vind ik leuk
Gilze +1324
zondag 14 april 2019 om 18:00
Tegen geluk is niet te winnen
Vind ik leuk
Oud Fluks +1232
zondag 14 april 2019 om 18:13
Duimen je heb je opleiding bij Ajax gehad en door een foutieve keuze van zaakwaarnemer Raiola kwam je bij PSV terecht en dan nu nog hopen dat Ajax punten gaat verspelen nou dat kan je vergeten jankert want alleen spelers die bij Ajax speken verdienen het door voetbal te spelen zoals het behoord en zeer zeker niet dat jankvoetbal uit Eindhoven denk daar maar over na want het echte geld word in Amsterdam verdient en zeer zeker niet bij jou arme clubje !
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:25
Ik hoop dat PSV alles verliest, gaat ook niet gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:29
Je kunt op dit moment beter duimen voor een overwinning bij Willem II en AZ.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:52
Voor PSV is het een droom.Voor de 020 arrogantjes zou het wel eens een nachtmerrie kunnen worden😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:59
De graafschap had zelfs 0-2 moeten maken maar doen zichzelf te kort.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:23
Wie is malen?? Bonen malen? Koeien malen hun eten toch??
Wat een nietsnut en zij kappertje is zeker ziek of dood?
Vind ik leuk
Blije +139
zondag 14 april 2019 om 21:26
Dom onsportief ventje
Vind ik leuk
wil +1371
zondag 14 april 2019 om 22:19
Rot toch op Malen met je VAR voordeel.
Vind ik leuk
AFP +3717
zondag 14 april 2019 om 23:23
Ah Donyell, Ajax veegt De Graafschap gewoon van het veld, wees daar maar gerust op. Zielig gedrag en opmerking van een wanhopige speler.
Jij bent al de 4e PSV-er die fantaseert. Eerst Van Bommel over het doelsaldo, Luuk over in het buitenland een team bouwen om hem heen, Schwaab die in een Utopia leeft en dan nu jij met je gezwam.

P.S. Ik vind jou wel een goede speler, daar niet van.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 23:26]
Vind ik leuk
Buck Worrier +2699