Verbeek zegt af: 'Niet bij deze mensen, paardensport voert daar de boventoon'

Verbeek zegt af: 'Niet bij deze mensen, paardensport voert daar de boventoon'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 16:44zo 14-04-2019 om 16:44

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 17:02zo 14-04-2019 om 17:02

Gertjan Verbeek zit niet te wachten op een belletje van sc Heerenveen. De Friese club is na het ontslag van Jan Olde Riekerink op zoek naar een nieuwe trainer, maar Verbeek is geen optie.

Na het vertrek van Olde Riekerink neemt assistent-trainer Johnny Jansen voorlopig de honneurs waar. "Ik heb begrepen dat hij tot het einde van het seizoen blijft. Daarna gaan ze kijken of er eventueel kandidaten zijn die het willen overnemen", aldus Verbeek bij FOX Sports.

"Ze zullen hier en daar wel een lijntje uitgooien naar andere trainers, maar het is nog maar de vraag of ze met de huidige financiën wel de trainer kunnen aantrekken die ze willen hebben. Of ik beschikbaar ben? Nee, niet bij deze mensen."

Verbeek is niet te spreken over de huidige Heerenveen-leiding. "In de directie, raad van commissarissen en het stichtingsbestuur zit niemand met voetbalverstand. Moet je met dat soort mensen proberen deze club uit het slop te trekken? Ik heb met die mensen gesproken. Er is nul voetbalknowhow. De paardensport voert daar de boventoon."

Verbeek was met clubiconen Foppe de Haan en Riemer van der Velde bereid om Heerenveen te helpen, maar het trio kreeg nul op het rekest.

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 16:54
Wie zit wel te wachten op Gertjan?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:55]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:58
Met zijn radicale eigenwijze gedrag momenteel niemand.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:00
Inderdaad wat een walgelijke man, vroeger hakte hij hout, nu zaagt hij aan stoelpoten.
Overal kritiek op hebben, maar zelf helemaal niets presteren
Vind ik leuk
Futre +5378
zondag 14 april 2019 om 19:21
Het is idd een beetje een sneu lulletje. Dat kapsel is overigens ook niet heel lelijk...
Vind ik leuk
Toppert +1903
zondag 14 april 2019 om 22:07
Een knotje zou het wel afmaken...
Vind ik leuk
Johan59 +1256
zondag 14 april 2019 om 22:12
Nou me dunkt hij zegt hier nogal wat, ook hier zet hij het bestuur van de club te kakken
Vind ik leuk
vierde-ster +8823
zondag 14 april 2019 om 17:01
Hij heeft wel de manen van een paard dus ik snap zijn reactie niet😎
Vind ik leuk
PRICE +8116
zondag 14 april 2019 om 17:07
Niemand wil Verbeek
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:10
St. Truida 3 heeft nog een andere trainer nodig
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:18]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:56
Zegt de coach die overal is mislukt. Behalve Heerenveen mag dat mag wel als je spelers als Afonso Alves had. Als hij beter weet stap dan in bij Heerenveen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zondag 14 april 2019 om 16:59
Ik ben geen Verbeek fan maar bij AZ heeft ie het ook prima gedaan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:06
Hij is niet overal mislukt ook buiten Heerenveen niet
Hij Is wel een aantal keer ontslagen net zoals bijna elke trainer wel overkomt
Ben je dan mislukt? Nee denk het niet bovendien gebeurde dit vaak bij clubs waar de trainers voor en na hem ook vrij snel ontslag kregen
Ik vind hem persoonlijk ook niet het nieuwste wereldwonder hoor maar ik vind het wel heel makkelijk roepen dat hij bijna overal mislukt is maar waneer hij wel goed presteerd dit dan weer door de spelers komt
Vind ik leuk
Mosquito +22508
zondag 14 april 2019 om 17:40
Wanneer je anderen beticht van schijtbakkenvoetbal en zelf met schijtbakkenvoetbal Twente laat degraderen, ja dan ben je een mislukkeling.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:45
Verbeel is meer als 15 jaar hoofdtrainer geweest
Het grootste gedeelte daarvan heeft hij na behoren gepresteerd
Zijn periode bij Twente duurde maar een half seizoen en idd ja met schijtbakkenvoetbal gedegradeert maar met dat Twente had ik niet echt de indruk dat er veel coaches waren die er heel veel hoger mee waren geeindigd
Als je zo makkelijk iemand al weg zet als een mislukking zal ik jouw ogen waarschijnlijk nooit iemand slagen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:54
Ga weg man, waardeloze trainer die niet in staat is te communiceren, daarnaast en dat is nog veel belangrijker een narcistisch mens
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:30
Ten eerste ga ik helemaal nergens heen
In jouw mening Dat Verbeek narcistisch overkomt kan ik me op zich nog wel in vinden, of dat veel belangrijker is om hem als trainer te beoordelen weet ik niet
Hoe hij als mens verder is weet ik niet en boeit mij weinig
Er zit nu eenmaal bij veel mensen wel een verschil hoe ze zijn voor of achter de camera
Je kunt hem gerust een waardeloze trainer vinden en ik geef toe zekers de laatste jaren van zijn carriere komt niet altijd even sterk over, toch heeft ook hij wel goede periodes gekend bij meerdere clubs
Hem een mislukking noemen om zijn laatste half jaar bij Twente vind ik gewoon te ver gaan, zekers gezien bij dat Twente toch al niet veel eer te behalen viel
Vind ik leuk
Mosquito +22508
zondag 14 april 2019 om 18:38
Bij vrijwel iedere club uit onvrede vertrekken zegt ook wel iets vind je niet?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:50
Zekers zegt dat wel iets, maar niet dat het een mislukking is ;)
Vind ik leuk
Mosquito +22508
zondag 14 april 2019 om 19:08
Een succesvolle trainer kun je het niet noemen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:44
Feyenoord, Bochum, Twente 😎

maar idd van mij mag je ook gewoon blijven waar je bent, wanneer je mijn opmerking graag letterlijk op wil vatten. No problem
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:45]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:50
Zoals ik al zei “de laatste jaren van zijn carriere...”
daar noem jij nu net 2 clubs van op 😎
Bij Bochum heeft hij het toch nog wel een poosje vol gehouden trouwens wat best knap is voor een mislukte trainer
Weet je trouwens hoe lang de gemiddelde trainer mee gaat bij zulk soort clubs?
Maar om er een lijstje van 3 clubs tegen over te zetten
Heracles, Heerenveen, Az heeft hij toch niet zo heel slecht gepresteerd
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:12
Juist vanaf het moment dat hij dacht dat hij goed was, ging het mis.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 17:08
Volgens mij geeft die toch duidelijk aan waarom die dat nu niet zou willen doen ongeacht of die figuren hem überhaupt willen hebben die daar nu de scepter zwaaien.
Vind ik leuk
John Garp +5427
zondag 14 april 2019 om 18:12
Opvallend hoeveel PSV'ers deze man afserveren. Zou het iets maken hebben met de term 'schijtbakkenvoetbal' over het PSV van Cocu?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:59
Aan z,n haar te zien zou Verbeek toch wel passen bij Heerenveen....Sorry paarden....;-)
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6058
zondag 14 april 2019 om 17:01
Het oeverloze geklaag van fossielen die liever zelf in het pluche willen zitten...
Vind ik leuk
Broekie +747
zondag 14 april 2019 om 17:01
Verbeek voelt zich gepasseerd en gaat nu natrappen. Misbaksel eerste klas
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:03
Helemaal juist, vraag dan om een andere wedstrijd bij FOX wanneer je je betrokken voelt
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:02
Groot gelijk! Is niks en wordt niks zo met heerenveen!!
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 17:02
Ik hoor in de wandelgangen dat Ankie van Grunsven daar de dressuur trainingen gaat doen 🤔
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 17:19
Kocht hij maar weer een nieuw huis die Verbeek. Dan zouden we weer een tijdje van hem af zijn. Hij heeft een net zo nog grote mond alles ome Louis, alleen iets minder gepresteerd
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:55
🤣
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:23
Haha op ze teentjes getrapt. Maar wie zit er op jou te wachten dan.... Gert Jan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:30
Ik denk dat de supporters aan zet zijn om deze club weer een echte voetbalclub te laten worden.
Vind ik leuk
1club1taak +168
zondag 14 april 2019 om 17:33
Wat hebben de supporters er niet aan gedaan dan volgens jou?
Vind ik leuk
1club1taak +168
zondag 14 april 2019 om 17:35
Achja, vond Verbeek altijd een prachtige trainer maar is de laatste jaren wel heel zelfingenomen geworden. Vroeger bij ons een goeie tijd gehad met o.a. Alves tot z'n beschikking maar daarna ook werkelijk niets gepresteerd.

Jammer dat ie zich zo uitlaat over ons clubje, ook al zijn er natuurlijk hier en daar punten waar ie gelijk in heeft, op zo'n manier zit ook niemand bij Heerenveen op hem te wachten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:57
Oke hij zal op bepaalde punten best gelijk hebben, maar idd je op deze manier laten gelden is van een heel laag niveau
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:40
OEIIIIII ongezouten Bam erboven op... En gelijk zal die hebben....
Directie enz Enz.
Niet over Supporters Daar hoor je hem nooit een scheeft woord over.
.
Maar daar heb je dagelijks niet zo heel veel mee te stellen.
Die nemen je niet in dienst !!!
.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
pico323 +7887
zondag 14 april 2019 om 17:40
Kotsmisselijk word je van dat trio bij fox. Nu ook weer dat commentaar bij Utrecht Vitesse, hebben die gasten geen vrouw thuis?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:58
Wanneer mensen ergens te lang en te vast zitten krijg je dit soort gedrag voor de camera's Ons kent ons niveau
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:59]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:49
I fok horses !! Pardon??? Ja paarden !!
Vind ik leuk
RGB +2033
zondag 14 april 2019 om 17:52
Bovendien is het geld van FC Twente goed, dus Gert-Jan hoeft niet zo nodig.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:05
Zit er echt geen voetbal knowhow in directie/raad van commissarissen/
stichtingbestuur?
Schrijnend, niet te bevatten!
Dan heeft Verbeek toch gelijk?
Dan stap je er toch niet in?
Dan heb je ook geen toekomst. Het is toch zo logisch als wat? Waar hebben we het over?
Vind ik leuk
bartzwolle +235
zondag 14 april 2019 om 18:07
Over de mens Verbeek
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:14
Verbeek is prima, zegt tenminste waar het op staat.
Moeten we koesteren.
Vind ik leuk
bartzwolle +235
maandag 15 april 2019 om 21:45
Oei wat verschillen wij van middag 🤗
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:08
Och ja, soms wordt er een beetje in het wilde weg geluld...🙄... doen ze bij Veronica Inside ook...
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 14 april 2019 om 18:22
Ondanks dat hij alle schijn tegen heeft, en idd een stijve hork is en blijft, blijf ik een fan van Verbeek.

In een wereld waar iedereen zich verbergt achter mooie praatjes, is Verbeek recht voor z'n raap.

Vaak als een olifant in een porseleinkast.
Dat wel.
Maar dat maakt 'm wie hij is.
Vind ik leuk
bergerac +84
zondag 14 april 2019 om 18:28
Hij is gelukkig niet beschikbaar, maw ze willen hem (ook) niet.
Vind ik leuk
bert +700
zondag 14 april 2019 om 18:54
Gelukkig Verbeek je maakt ons blij,hoop zo dat je verdwijnt in de voetballerij
Vind ik leuk
Pieterke +400