Daily Mail: scouts van geïnteresseerd Chelsea aanwezig bij Willem II-Ajax

Daily Mail: scouts van geïnteresseerd Chelsea aanwezig bij Willem II-Ajax

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 17:54zo 14-04-2019 om 17:54

Chelsea volgt de verrichtingen van Alexander Isak op de voet. The Daily Mail schrijft zondag dat scouts van de Premier League-grootmacht een week geleden op de tribune zaten tijdens Willem II-Ajax (1-4). Zij waren naar Tilburg afgereisd om Isak van dichtbij te bekijken. 

Isak is dit uitgegroeid tot een regelrechte Eredivisie-sensatie. Al zeven wedstrijden op rij scoorde de negentienjarige Zweed namens de club die hem voor een halfjaar huurt van Borussia Dortmund. Tegen Ajax was Isak trefzeker vanaf de penaltystip. 

Het contract van Isak bij Dortmund loopt nog door tot medio 2022. Volgens The Daily Mail is Chelsea in de markt voor een talentvolle spits. Olivier Giroud beschikt over een aflopend contract en Gonzalo Higuain wordt sinds januari gehuurd van AC Milan. Waarschijnlijk vertrekken zij beiden. 

Een transfer naar Isak lijkt in de zomer sowieso niet haalbaar voor The Blues. In februari legde de FIFA Chelsea namelijk een transferverbod op voor de komende twee transferperiodes. Daar gingen de Londenaren wel tegen in beroep. 

Isak scoorde sinds zijn komst naar Tilburg in januari twaalf keer in twaalf Eredivisie-optredens. In de blessuretijd van het thuisduel met PEC Zwolle (2-0) miste de international zondag een penalty. Ook onder meer Anderlecht zou belangstelling voor hem hebben. 

Plaats een reactie

Jhonny A. +113
zondag 14 april 2019 om 18:01
Ajax moet hem halen.! ❌❌❌
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 18:26
Isak topper
Vind ik leuk
Smithsonian +45243
zondag 14 april 2019 om 19:13
Ajax moet iedereen halen.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
zondag 14 april 2019 om 20:17
Yep en iedereen aub Tadic salaris en 5 jaar vastleggen.

Vind ik leuk
013Tilburg +829
zondag 14 april 2019 om 18:02
Dit soort clubs is in elk talent dat de eigen veters kan strikken en er tijdens de wedstrijd niet over struikelt geïnteresseerd.

Als isak slim is blijft hij ver weg van deze geld fabriek en gaat ie naar een echte club.
Vind ik leuk
dst +232
zondag 14 april 2019 om 18:10
Mooi gesproken!
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 18:29
Feyenoord zou echt de juiste club voor hem zijn. Hij past perfect in Rotterdam.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:49
Maar die kunnen hem weer niet betalen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:38
Juist , en toch laten veel talenten en hun ouders zich elk jaar verleiden door die grote zak met geld van Chelsea .
Zouden die nu echt niet zien dat er nooit bijna nooit geen talent doorbreekt bij Chelsea , of zou ze dat niet interesseren .
Vind ik leuk
013Tilburg +829
zondag 14 april 2019 om 19:20
Geld doet heel veel. Zeker als je uit een arm gezin komt. Ik snap het vaak ook wel maar het is vaak niet de juiste keuze.
Heel veel talent gaat door dit soort clubs verloren.
Vind ik leuk
rexxo +16780
zondag 14 april 2019 om 18:38
Alles behalve Chelsea is een goede keus, ook een jaar extra Willem 2.

Kan me voorstellen dat hij met alle respect voor Willem 2 een hoger niveau wil spelen.

Alhoewel Ballspiel Verein Borussia 09 bepalen wat er gebeurt.
Vind ik leuk
013Tilburg +829
zondag 14 april 2019 om 19:22
Isak is duidelijk toe aan een hoger niveau maar je hoort bij ons niemand klagen als ie nog een jaar komt.

Mij lijkt het het beste als ie naar een middenmoter in de PL of Primera Division gaat.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 18:03
Die jonge moet gewoon lekker naar ajax gaan..mocht dat niet gebeuren dan zeker niet naar chelsea
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:15
Ik denk dat Dortmund wel een langetermijns plan met hem heeft. Groot talent en Dortmund kan goed omgaan met talent, dus zie hem daar wel doorbreken binnen 3 jaar.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 18:22
Dat zou idd ook heel goed kunnen ja
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 14 april 2019 om 18:30
ajax heeft spelers zat joh ;)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zondag 14 april 2019 om 18:04
Die jongen moet hier blijven spelen die speelt zich veel gemakkelijker in de kijkers want deze competitie lijkt mij juist te makkelijk voor hem 😏
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:08
Chelsea heeft gewoon een transferverbod.... Dus iets met een kind en een snoepwinkel...
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6058
zondag 14 april 2019 om 18:12
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Chelsea keek naar Dolberg
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:13
'Olivier Giroud beschikt over een aflopend contract en Gonzalo Higuain wordt sinds januari gehuurd van AC Milan.'

Wat heeft dat nou met Isak te maken, want ga me nou niet zeggen dat hij eerste spits van Chelsea moet gaan worden... Laat het hem eerst maar bewijzen bij een club die wat beter is dan met alle respect Willem 2.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1504
zondag 14 april 2019 om 18:15
Zeer interessante speler deze jongen maar is pas gekocht door dortmund.dus zie Chelsea geen kans maken op deze jongen.zowel dan moeten ze denk ik met veel geld op de proppen komen.
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 18:23
Als chelsea je niet wil leggen de grote mannen van het GROTE Ajax de flappen wel neer hoor. Geen probleem. En wedstrijden op top niveau dan. Wat wil je nog meer?


🛠
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 14 april 2019 om 18:41
Off topic (en werkelijk gemeend), is er nieuws over Frenkie?
Geen gekheid, ik maak me zorgen voor dinsdag.
Vind ik leuk
Thuisvak +39
zondag 14 april 2019 om 19:05
Ajax moet gewoon 100 spelers kopen. Dan kunnen ze een eigen competitie opzetten.
Vind ik leuk
Smithsonian +45243
zondag 14 april 2019 om 19:13
Naar chelsea moet je sowieso niet gaan:

ake, salah, de bruyne, sturridge en ga zo maar door.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
zondag 14 april 2019 om 20:16
Een transfer lijkt niet mogelijk ivm de transferverbod...

Waarom gaan ze dan in godsnaam kijken, ik ben te simpel denk ik.

Die speelt komend jaar gewoon bij Dortmund.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws