'De meeste mensen vinden dat Lozano het been van Serrarens opzoekt'

'De meeste mensen vinden dat Lozano het been van Serrarens opzoekt'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 18:30zo 14-04-2019 om 18:30

Fabian Serrarens vertolkte onbedoeld een hoofdrol bij de comeback van PSV tegen De Graafschap. Met een overtreding op Hirving Lozano veroorzaakte hij de strafschop, die werd benut door Steven Bergwijn. Serrarens baalt ervan.

De Superboer kon na afloop niet zeggen of de strafschop terecht was. "Ik vind dat hij me opzoekt, want ik kan op dat moment niets meer doen", zegt Serrarens tegen Voetbal International. "Ik probeer nog m'n been terug te trekken. Je kunt een strafschop geven, maar het is wel een beetje gezocht."

Ploeggenoot Delano Burgzorg, maker van de 0-1 in Eindhoven, stelt de PSV-penalty ter discussie in gesprek met VTBL. "Het ging snel, ik zag het niet goed en ga het zo even terugkijken. Het is balen. Ik heb het zelf niet gezien, maar de meeste mensen vinden dat Lozano het been van Serrarens opzoekt."

Bergwijn benutte de penalty, waarna PSV ook nog de 2-1 maakte tegen De Graafschap. De winnende treffer kwam van de schoen van Luuk de Jong.

Lees ook: Lozano versiert penalty voor PSV: "Scheidsrechters trappen er altijd in"

Poll

Was het een terechte strafschop voor Lozano?

(2001 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 18:33
Dat was de vorige week ook al het geval. Helaas :)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:34
Hij flikt het elke week
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:37
Tja zolang Psv alleen maar schele scheidsrechters blijft krijgen .... ;)
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
zondag 14 april 2019 om 18:50
Ach. Zo hebben we ze allemaal wel eens mee of tegen hoor ik dan. Het shirt van Luuk de Jong werd 10m eerder bijna over zijn hoofd getrokken... daar werd niks voor gegeven. Hands rand zestien mag ook gewoon.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18052
zondag 14 april 2019 om 19:17
Dan moet je zelf in eerste instantie ook niet vasthouden.
Ze hadden elkaar vast.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:51
Iedereen met een beetje verstand weet dat Lozano het been opzoekt, dat je hem dan de kans geeft om de stervende zwaan te spelen is ook eigen schuld.
Vind ik leuk
Doby Woby +49
maandag 15 april 2019 om 09:25
Dat doet elke spits
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:41
Deze penalty was daarentegen dan weer wel terecht. Die Serrarens kan niet verdedigen, laat staan voetballen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13134
zondag 14 april 2019 om 19:39
Viergever mag ook hands maken.... en Luuk houdt bij elke situatie net zo erg vast als de verdediger! En die Lozano man...het zal best een kwaliteit zijn hoor......
Vind ik leuk
MG MG +541
zondag 14 april 2019 om 22:51
Nadat hij eerst het logo van een Graafschapspeler van zijn shirt trok.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 18:51
Hahaha .. Stevie Wonder komt ook nog wel een keer langs.

Dit was pertinent geen penalty. Ongelofelijk dat de VAR dit niet terugdraait.

Maar goed ... het is zoals het is ... hopelijk gaan ze een keer inzien dat die Mexicaanse tuinkabouter zijn epilepsie-pilletjes weer maar eens is vergeten.
Vind ik leuk
Wilveld +340
zondag 14 april 2019 om 19:06
nee die pingel van Ajax gisteren. Kan Lozano wellicht een pilletje van Tadic krijgen.
Vind ik leuk
Gelukshand +1533
zondag 14 april 2019 om 20:10
Sorry, maar die pingel was gewoon terecht. Hij was namelijk te laat, ook al was dat haast niet te zien. Hij was wel degelijk te laat. Hij raakt vervolgens de speler.

Ik vraag mij zeer af of de speler van de Graafschap zijn Lozano raakt. Hij ziet gewoon in zijn ooghoek de been en vervolgens valt hij.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1532
zondag 14 april 2019 om 20:20
Inderdaad. Die speler had zijn been gewoon in moeten trekken dan had het mexicaantje geel gehad. Deze club gun je gewoon de 2e plek van harte.
Vind ik leuk
Gelukshand +1533
zondag 14 april 2019 om 20:33
Het is dat de nummer 3 te weinig punten heeft gepakt, anders was het echt nog wel spannend geworden..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:58
Huh?
Vind ik leuk
Gelukshand +1533
zondag 14 april 2019 om 23:10
Als Feyenoord of AZ wel vaker had gewonnen dan had ik het nog maar gezien of PSV 2de zou zijn geworden
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:57
Het verschil os alleen dat PSV die pingel nodi heeft om te winnen...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:42
Die trap (onderkant voet) tegen de Ligt mag natuurlijk nooit een penalty zijn.
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 19:38
Snap de ophef niet. Is een zuivere pingel. Gewoon een domme actie van die Serrarens die opzichtig zijn been uitsteekt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 20:10
Hij trekt hem gewoon terug en Lozano haakt hem.

Helemaal niks aan de hand, net als vorige week.
Vind ik leuk
De fries +2110
zondag 14 april 2019 om 20:15
Of die week daarvoor ?
Neres ...?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 20:20
Neres werd echt geraakt door Schwaab die op volle snelheid het standbeen wegtikt.

Dat dit nog uitgelegd moet worden ... man man ... 😂
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:01]
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 20:31
Eens. Was domme actie van Schwaab helaas.

Maar goed die pingel van Ajax gisteren was vele malen dubieuzer. Voet wordt niet geraakt. Geen strafschop imo.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 20:33
Hij schoot vol op zijn voet. Veel duidelijker dan dat ga je niet zien.
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 20:34
Inderdaad. Veel duidelijker wordt het niet: totaal geen penalty.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 20:37
Zijn we het iig eens over de PSV-momenten ...
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 20:42
Inderdaad. Beide pingels van Lozano volkomen terecht gegeven.
Top
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 20:57
Je hebt het over totaal geen penalty en dat waren beide Lozano momenten idd niet.
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 20:58
Jij hebt het over eens over de PSV momenten en dan zijn beide pingels voor Lozano terecht gegeven.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 21:01
Ik dacht dat jij wel inzag dat het over de niet-penalty momenten van PSV ging maar helaas heb je je verkeerde bril op en moest ik het even verduidelijken.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:01]
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 21:04
"Inderdaad. Veel duidelijker wordt het niet: totaal geen penalty."
Ik dacht dat jij wel inzag dat het over het niet penalty moment van Ajax ging dus vandaar mijn verduidelijking ;P
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:04]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 21:05
Kijk en dat kan niet wat jij nu zegt ... we hadden het de PSV-momenten ... dus niet zo draaien phritzzz ... jullie kansen slinken met de week ... 😂
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 21:12
" zondag 14 april 2019 om 20:33Hij schoot vol op zijn voet. Veel duidelijker dan dat ga je niet zien."
Letterlijk geciteerd uit jouw reactie Rioolratje...... Hoezo draai ik?
Volgens mij ben JIJ degene die hier draait vriend ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:13]
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 21:15
" zondag 14 april 2019 om 20:33Hij schoot vol op zijn voet. Veel duidelijker dan dat ga je niet zien."
Letterlijk geciteerd uit jouw reactie Rioolratje...... Hoezo draai ik?
Vokgens mij ben JIJ degene die hier draait vriend ;)
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 21:18
Je oogt een beetje nerveus met je dubbele posts ...
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 21:30
Ha ha ja lijkt erop zo hè. Is een fout van VP. Gebeurt soms als ik achteraf iets wijzig.

Maar goed nerveus? Nee hoor.
Vind ik leuk
JanTa48 +9509
zondag 14 april 2019 om 21:43
Wat kunnen wij er aan doen dat jij slechte ogen hebt?
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 21:48
Niks mag ik hopen.
Vind ik leuk
Jozef +45187
zondag 14 april 2019 om 22:30
Dus De Ligt stelde zich aan? Zo ken ik hem niet en het zou iets nieuws zijn.

Volgens mij raakte De Ligt de bal en was die verdediger een fractie te laat waardoor hij De Ligt zijn voet raakte.

En tja, Lozano is absoluut de beste ter wereld in het versieren van een pingel. Als je dit talent bezit moet je er verder op oefenen. Dat doet hij duidelijk en hij worst er steeds beter in.

Of ik ervan hou?

Nou, nee.
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 23:37
Prima dat jij de Ligt zo hoog hebt zitten maar dat doet niets af aan deze situatie. Het blijft een makkelijk gegeven pingel.

Nou dan nog even over Lozano. Die verdediger hoeft zijn been op die manier niet uit te steken. Zeker niet in de 16. Domme actie. Een volgende keer denkt een verdediger wel 2 keer na om dat weer te doen.

Daar komt nog bij dat Lozano een heel goede aanvallende actie maakte en zonder dat been van die verdediger zichzelf gewoon in een kansrijke positie had gebracht.
Lozano heeft zo zijn maniertjes maar hier wordt hij toch duidelijk over het been gelegd.
Vind ik leuk
De fries +2110
zondag 14 april 2019 om 20:31
Hij zoekt het been..
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 20:34
Juist dat is waar Lozano goed in is en niet beloond zou mogen worden.
Vind ik leuk
De fries +2110
zondag 14 april 2019 om 20:42
Neres kon het ook aardig hoor
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 20:58
Ik vond dat echt wel een penalty. Maar we gaan er wss niet uitkomen ... 😊
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 21:32
Is juist goed. De volgende keer denkt iedere verdediger wel twee keer na voordat hij weer een been uitsteekt. Juist dàt is in het voordeel van het aanvallende voetbal
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:42
Op volle snelheid hahah en dan die totaal onnatuurlijke val, alsof hij werd neergeschoten. De voetbalwereld zit helaas vol met de Lozanootjes, Tadicjes en Neervalnisjes. Jammer is dat.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27434
zondag 14 april 2019 om 20:57
Kijk het beeld van de zijkant nog maar eens terug dan zie je met welke snelheid Schwaab komt inglijden.
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 20:27
Deze was nog duidelijker dan vorige week. De speler probeert Serrarens te passeren en die steekt zijn been uit. 100% pingel
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:00
Vreemd dat psv’ers dit wel een pingel vinden en die overtreding op Neres niet...
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zondag 14 april 2019 om 23:07
Die op Neres vind ik wel degelijk ook een pingel. Standbeen wordt onderuit gehaald. Mag wel PSVer zijn maar helaas was dàt wel een terechte pingel.
Vind ik leuk
Wilveld +340
zondag 14 april 2019 om 19:04
pff gisteren jouw club ook een cadeautje hoor
Vind ik leuk
JanTa48 +9509
zondag 14 april 2019 om 21:38
En dan maar blijven zeiken over de VAR bij Ajax.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1532
zondag 14 april 2019 om 20:18
Het ergste van alles is ook nog dat ie dan rolt alsof ie helemaal kapot gaat van de pijn. Serieus, wat een wijf is dat. Als je dat terug ziet, schaam je je toch kapot of niet?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 18:33
Ik ben benieuwd waar Burgzorg volgend jaar speelt.
Vind ik leuk
davincie +41
zondag 14 april 2019 om 18:46
Heeft Ajax nog niet genoeg spelers dan ?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 18:51
Ik denk niet dat Ajax interesse heeft.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:46
Doetinchem. Contract is verlengd en De Graafschap blijft in de eredivisie dus waarom zou ie weg gaan?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 18:51
Omdat hij voor grotere clubs dan De Graafschap ook al interessant is.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:55
Dan kan De Graafschap eens cashen, ook goed. Meerendeel verlaat transfervrij...
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 19:00
Dat zou dan mooi zijn. Ik zie dat hij tot 2020 vastligt. Dan moet je ook wel als je nog wat wilt verdienen.
Vind ik leuk
davincie +41
zondag 14 april 2019 om 19:24
Misschien ruilen tegen Clasie.. ??
Vind ik leuk
appeltje +4364
zondag 14 april 2019 om 19:00
Past wel bij VVV
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 19:01
Zoiets inderdaad.
Heracles moet ook een hele nieuwe voorhoede zoeken volgens mij.
En Twente is ook nog niet meteen heel rijk lijkt me.
Vind ik leuk
appeltje +4364
zondag 14 april 2019 om 19:14
Twente schijnt volgend seizoen een budget te hebben voor plaats 8 t/m 12. Dus geld genoeg blijkbaar
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 19:17
Ja, maar normaal gesproken hoef je daar geen hele selectie van samen te stellen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:34
Lozano is gewoon een vervelende speler. Echter doet hij dit slim en zijn tegenstander dom en is dit gewoon een strafschop.

Hoop dat hij na dit seizoen voor een mooi bedrag vertrekt, dan kan Malen of Gakpo hem vervangen en kan de opbrengst van zijn transfer geïnvesteerd worden in een centrale verdediger.
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 18:57
Hoeveel % van de winst mag psv houden? Er is toen een constructie gemaakt maar geen idee hoe die is.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:02
Ik dacht 60% voor PSV en 40% voor Pachuca. Dat zou dan gaan over de winst. Dus uitgaande van een aankoopprijs van 8 miljoen en een verkoopprijs van 40 miljoen, zou PSV dus 40% over 32 miljoen moeten betalen, dat zou neerkomen op 12,8 miljoen.
Uiteindelijk hou je dan bijna 28 miljoen over.
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 19:11
Dan moet Lozano weer ff top gaan spelen, des te meer psv kan cashen
Vind ik leuk
Emnu +8439
zondag 14 april 2019 om 19:21
Gezien z’n vorm sinds de winterstop (en dat is best lang) denk ik dat €25m voor PSV (na alle verrekeningen) n net bedrag is.
Weet je wat, we maken er 30 van.

Wat koop je daar nog voor dat je elftal direct versterkt?

Tuurlijk, Mexico en Zuid Amerika.
Die worden echter ook met de dag duurder en PSV kan zich vermoedelijk geen twee misperen veroorloven.

Wordt lastig.
Ben je snel geneigd voor één zo’n aankoop te gaan en vervolgens in nog kleinere vijvers zien te vissen.

Malen heeft naar mijn weten nog steeds niet bijgetekend dus die moet deze zomer verkocht worden voor n paar miljoen en moet ook n vervanger voor komen.

Zit je nog met de Maxi vraag of Romero ooit wat van z’n centen gaat laten zien.
We zijn inmiddels anderhalf jaar onderweg.

[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:23]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:25
Ik denk dat het wel meevalt. Hij heeft nog altijd een goede naam in Europa, vanwege zijn interlands voor Mexico en zijn wedstrijden in de Champions League. Mijn verwachting is dat met name daarnaar gekeken zal worden, aangezien aan de wedstrijden in Eredivisie internationaal minder waarde wordt gehecht. Zijn cijfers in de Eredivisie zullen bekeken worden en die zijn dan nog best prima. Reken wel op 35-40 miljoen euro.
Vind ik leuk
Emnu +8439
zondag 14 april 2019 om 19:43
Ja, totale transfersom, ik had t over wat voor PSV over blijft.

Daarbij denk ik dat die internationale belangstelling wel mee zal vallen, de hoogst aangeschreven club die ik langs heb zien komen is Napoli en met Mino als zaakwaarnemer is dat natuurlijk voorspelbaar.
En alsof Mexico zo hoog aangeschreven staat, hoeveel in de PL?

En de CL, met 2 puntjes?
Denk je dat Europa zich Lozano zelf nog maar herinnert van de CL?

Allemaal zand in de ogen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:44]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:21
Dat zou dus bij een transfersom van 40 miljoen ongeveer 28 miljoen zijn.

Ik denk ook niet dat er een veel betere club voor hem zal komen dan Napoli. Maar dat zou wel eens een goede stap voor hem kunnen zijn.

Hoeveel in de PL?

Hij heeft een goed WK gespeeld, 2 keer gescoord in de CL en goede wedstrijden gespeeld tegen met name Tottenham-uit en FC Barcelona-thuis.

We zullen het zien.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:00
Hoop het ook voor jullie dat je uiteindelijk nog 15 mil over heb na de verkoop van Lozano. Hooguit 25 mil en dan nog het verkoop percentage voor zijn vorige club.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:08
Ik ben het helemaal met je eens. Echt 100%
Vind ik leuk
MojoRisin +16304
zondag 14 april 2019 om 18:35
Natuurlijk zoekt hij het op, doet hij altijd..
Ik had 'm een gele kaart gegeven voor een Schwalbe.. Gewoon zielig zwak gedrag, erg onsportief..
Vind ik leuk
AFCA9 +811
zondag 14 april 2019 om 18:43
Als Ajacied vond ik dit geen strafschop. Maar toen de Jong werd vastgehouden had hij ook op de stip gekunt. Dat had ik nog wel begrepen maar deze...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:47
Twee halve maakt een hele of zo...
Vind ik leuk
AFCA9 +811
zondag 14 april 2019 om 18:48
Als je in die penal van Lozano al een half ziet... maar goed Serrarens had het slimmer aan moeten pakken
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
zondag 14 april 2019 om 18:52
Klopt AFCA9. Ik ben het met je eens in beide gevallen. Lozano zoekt het been, wat overigens wel uitgestoken wordt. Dat Serrarens het probeert in te trekken is niet echt relevant. Maar (te) makkelijk gegeven. Bij De Jong had hij er gewoon op gemoeten. Wat zit de VAR daar te doen? Ze zijn oor minder op de stip gegaan. Zelfs 10m later in dezelfde wedstrijd...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:02
Als de Jong en dat jonge spelertje Ronaldo omver trekken is het geweldig. De swalbes van Huntelaar zijn super professioneel.
zelfs de elleboog van Veldman op Lozano was super. Stop eens met dat schijnheilig gedoe
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:03]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:09
Die elleboog van Veltman op lozano was alleen niet hard genoeg
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:35
Een elleboog is altijd fout.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:39
Die iq loze chemo opmerking van je was al hard zat.Hoop dat je gezond blijft.
Vind ik leuk
MojoRisin +16304
zondag 14 april 2019 om 19:11
Je kent me niet, logisch ook.. Ik vind elke vorm van onsportief gedrag ontoelaatbaar, ook van mijn eigen club..
Maar zoals Ekkelenkamp Ronaldo omver haalt is niks mis mee, krijgt geel en ontkent ook niks.. Maar Lozano zoekt het altijd op (met succes vaak) en dat vind ik echt laag.. Zo'n goede voetballer heeft dat niet nodig vind ik.. Beetje hetzelfde als Suarez toen bij on, vond ik ook niet kunnen..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:55
Lozano krijgt er allemaal topics over hoe on sportief die is .Suarez kreeg er een tv reclame voor. Zo leuk waren zijn swalbes .Maar die toon is niet door jou gezet hoor.Meer door de analisten die in het algemeen voor Ajax speelde.Ik kan er ook wel mee leven dat die Ekkelenkamp Ronaldo neer haalde .Maar het ene onsportieve is geweldig en het andere dus niet. Dat kan niet
Vind ik leuk
MojoRisin +16304
zondag 14 april 2019 om 20:02
Vind ik wel een verschil in zitten.
Zoals Ekkelenkamp gewoon toegeeft dat hij het expres doet en geel ontvangt. Ipv Lozano die de penalty opzoekt, vervolgens ook nog eens gaat rollebollen alsof hij geblesseerd is geraakt.. Enorm fake dus imo een gele kaart waard, Schwalbe..
Vind ik leuk
Emnu +8439
zondag 14 april 2019 om 19:52
Professioneel impliceert belangen.

Halve finale CL of doelsaldo...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:58
De belangen van NAC zijn ook belangrijk.Niet voor jou of mij.maar voor heel veel mensen wel.
Vind ik leuk
Emnu +8439
zondag 14 april 2019 om 20:02
Gefeliciteerd.

En wat levert dat op in de grote mensen wereld?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:02]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:35
gewoon dom van seranes en slim van onzen sjukkie .
In de hele wereld zoeken aanvallers die gelegenheid en heel nederland juichte toen robben de mexicaan destijds zo "op zocht" .

Hoe hypocriet kunnen mensen hier zijn....
Vind ik leuk
MojoRisin +16304
zondag 14 april 2019 om 18:37
Als het om je eigen club/land gaat vind je het wel prima..
Maar eigenlijk is het matennaaierij 1ste klas..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:38
Is dan het enige waar Lozano slim in is, want voor de rest blinkt hij niet uit in voetbalintelligentie.
Vind ik leuk
MojoRisin +16304
zondag 14 april 2019 om 18:38
Overigens, als je dit tegen De Graafschap thuis nodig bent is het wel een beetje sneu, vind je niet ?
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
zondag 14 april 2019 om 18:53
Ach. De Graafschap thuis. VVV uit, wat maakt het uit.
Vind ik leuk
MojoRisin +16304
zondag 14 april 2019 om 18:57
Dat je thuis tegen een De Graafschap gewoon met 5/6-0 moet winnen ipv penalties uitlokken zoals Lozano doet..
Ik vind het nogal armoedig..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:04
Het was ook wel echt "zo'n" wedstrijd. Alles wou er niet in. PSV had zes, zeven goals moeten maken, Lozano voor een leeg doel, De Jong van drie meter, noem ze maar op. Kan gebeuren, lijkt me. Maar dan komt PSV inderdaad nog wel goed weg dat ze zo'n wedstrijd wèl winnen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:39
Hijs Lozano in een Ajax-hansopje en hij transformeert plotskaps tot een geslepen speler. Nu is hij een duikboot.
Vind ik leuk
Benniewies +6188
zondag 14 april 2019 om 18:58
Sorry maar zo ben ik niet.
Ik vergeet dingen niet en al maakt Bergwijn Nederland kampioen, zal ik niet juichen om een voorbeeld te geven
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:37
Wat heeft Bergwijn fout gedaan?
Vind ik leuk
Emnu +8439
zondag 14 april 2019 om 19:53
Heel Nederland?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:59
e.o
Vind ik leuk
Gelukshand +1533
zondag 14 april 2019 om 20:16
Ik juichte niet, het is aannaaien van kaarten en penalty's. Triest.

Ik juichte wel toen er een doelpunt werd gemaakt.

Ik juichte ook toen Wamberto buitenspel doelpunt maakte, ik juichte niet toen bleek dat hij meters buitenspel was. Triest om daarmee de beker te winnen, hele smaak van die bekerwinst was weg.

Dus niet heel nederland was het niet.
Vind ik leuk
Watzijnwij +296
zondag 14 april 2019 om 18:37
VP ik noem dit absoluut een hetze tegen Lozano. Ik heb her niet gezien, maar de wijze waarop jullie de mogelijke schwalbe steeds weer in beeld manoeuvreren stuit mij tegen de borst. Absolute rode lasrt voor een zeer partijdig stelletje journalisten PasV horft vpor mij gern kampioen te worden, maar vanwege dit soort journalistiek hoop ik er alsnog op.
Vind ik leuk
Watzijnwij +296
zondag 14 april 2019 om 18:38
Klote typemachine.
Vind ik leuk
VanGoal +1337
zondag 14 april 2019 om 18:59
Koop een nieuwe dan
Vind ik leuk
Mr. O +1712
zondag 14 april 2019 om 19:01
Drttgvvdsaazxvssaetjnbnjwszzxch
/>


.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:06
Je mag pas voor VP gaan werken als je in een Ajax-pyjama op de redactie verschijnt😀😀
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:07
06Je mag pas voor VP gaan werken als je in een Ajax-pyjama op de redactie verschijnt😀😀
Vind ik leuk
Roodbergen +10261
zondag 14 april 2019 om 18:38
Maar goed dat het niet hard waaide, anders liggen Lozano en co steeds op de grond.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1736
zondag 14 april 2019 om 18:38
Voor de zoveelste keer dat de scheidsrechters erin in trappen goede speler maar wat een duikelaar deze gozer.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:41
Het is bij Lozano nooit een terechte pingel, omdat hij het altijd uitlokt, het wordt tijd dat iemand hem een tyfus schop geeft en alvast de zomerstop in stuurt, dat kut ventje met zijn valsspelerij moet nu eindelijk eens gestraft worden want PSV krijgt wekelijks pingels die ze niet verdienen en daardoor punten die ze niet verdienen.

Tommie, die doodschop die je dit weekeinde gaf kun je die even herhalen tegen Lozano volgend weekeinde? Alvast bedankt!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:41]
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2653
zondag 14 april 2019 om 18:48
Iemand een blessure wensen??
Vreselijk zielig figuur ben je als je dat doet.
Om van te kotsen.
Dan ben je dus geen voetbalsupporter!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:52
Als je de boel zo oplicht moet je het gewoon een keer echt voelen, heeft niks met hem een blessure wensen te maken, maar hij mag het inderdaad wel even goed voelen ja.
Wat jij er verder van vindt kan mij echt geen ene hol schelen knul, steek het lekker daar waar de zon niet schijnt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:09
Die moet gewoon een zaag krijgen dat hij klaar is in nl
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2653
zondag 14 april 2019 om 20:07
Ach en het ventje komt met nog meer stoere praat.
Knappe knul hoor.
👏
Bal op het dak. Ga er zelf bij zitten.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:07]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:41
Aanzet tot geweld.

Zit diep bij balopdak
Vind ik leuk
Benniewies +6188
zondag 14 april 2019 om 18:41
Je weet met lozano dat hij overal bij gaat liggen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:42
Ja, maar waarom weten de scheidsrechters en VAR's dat niet dan, die klootviolen trappen er wekelijks in, zelfs na inmeninging van de VAR! Het is ongelofelijk toch?
Vind ik leuk
Benniewies +6188
zondag 14 april 2019 om 18:50
Ja dat snap ik ook niet
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
zondag 14 april 2019 om 18:57
Misschien omdat het niet zo zwart-wit is als jullie willen geloven? ‘Altijd vallen’ zal wel meevallen. Niet alles is óf een schwalbe óf een pingel. Hij wordt namelijk ook regelmatig wel geraakt. Op volle snelheid is er niet veel voor nodig om uit balans te raken. Kijk anders even terug naar de enorme schop die Neres kreeg van Schwaab.... die viel ook ineens om.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:58]
Vind ik leuk
Benniewies +6188
zondag 14 april 2019 om 19:01
Mag ik vragen wie je met jullie bedoelt?

Ik ben van lozano de actie tegen nac niet vergeten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:42
Dat je het als scheidsrechter niet ziet in de wedstrijd kan ik me voorstellen, maar wanneer je het niet ziet mbv de VAR ...ik begrijp het niet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:42
Ik vond het ook geen strafschop.
De scheidsrechters besluiten wekelijks bij elke aanraking met Lozano in het 16 meter gebied een strafschop te geven. Iedereen blijft maar zeuren over zijn schwalbes, iedereen blijft zich er maar aan irriteren. (waaronder ik ook). Het zijn echter de scheidsrechters die hem het voer geven om hem hier mee door te laten gaan. Als hij wekelijks zo zijn penalty's ermee kan verdienen, zonder dat er wat tegen word gedaan, hadden wij het allemaal gedaan. De schuld dat hij schwalbes blijft maken ligt puur bij de scheidsrechters zelf. Want zij kunnen er ook vaak genoeg voor kiezen om juist Lozano een gele kaart te geven, doen ze niet.
Vind ik leuk
Harrie82 +4388
zondag 14 april 2019 om 18:46
Welke schwalbe, hij wordt op zijn knie geraakt.
Net zo hard als als 2 weken geleden Neres door Viergever. Maar ja mag niet gezegd worden.
Contact is contact en een penalty. Verdediger is in deze dom, net zo dom als Viergever 2 weken terug.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:48
Sluit ik me zeker bij aan Harry, blijf het wel opmerkelijk vinden dat de VAR toch niet even een kijkje neemt, want ik vond dat wel nodig in deze situatie. Echter zoals ik aangaf maakt Lozano gewoon vaak gebruik van de zwakte van de scheidsrechters. Ik irriteer me er ook wel eens aan maar ja. De scheidsrechters kijken daar blijkbaar anders naar ;)
Vind ik leuk
Linke loe +2443
zondag 14 april 2019 om 18:55
Ja jij weet het wel hoor met je viergever zeg dan gewoon niks als je niet weet waar je over praat..dat was die swaapie hoor bij neres en dat was een duidelijke penal
Vind ik leuk
Harrie82 +4388
zondag 14 april 2019 om 20:29
Ja foutje, was overtuigd van Viergever. Had idee dat beide centrale verdedigers de mist in gingen. Maar was dus vooral Schwaab.
Degene die zeker weet dat PSV kampioen is indien er 4x wordt gewonnen.
🤔
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:32]
Vind ik leuk
Linke loe +2443
zondag 14 april 2019 om 20:50
Ja dat kan zwaapie niet weten want het is nogal onvoorspelbaar voor wie dan ook
Vind ik leuk
Mr. O +1712
zondag 14 april 2019 om 19:12
Vond het ook een pingel, als Ajacied zijnde. Hij heeft ze een stuk makkelijker gekregen, niet dan?
Vind ik leuk
Pietje2015 +18052
zondag 14 april 2019 om 19:25
Op zijn knie geraakt?
Hij tikt met zijn eigen rechtervoet, zijn linkervoet aan.
Dit is gewoon een 100% schwalbe.
Vind ik leuk
Harrie82 +4388
zondag 14 april 2019 om 18:44
Nee Tuurlijk was het niet terecht. Stop er toch mee hier, stelletje azijnzeikers.
Dit was een duidelijke penalty, iedere aanvaller gaat in die situatie voor de bal en de verdediger moet slimmer zijn.
Maar ja het is Lozano, dan is het geen penalty.
Het is net zo goed een penalty als gisteren in A’dam.
Vind ik leuk
AFP +3799
zondag 14 april 2019 om 18:47
Nee Harrie, Lozano het is geen penalty.
Lozano haakt en hangt en valt bewust en zoekt zijn tegenstander of keeper altijd op.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2766
zondag 14 april 2019 om 18:49
Neres kreeg tegen PSV ook een penalty op die manier, als ze hem een penalty geven moet Lozano er in dit geval natuurlijk ook een krijgen..
Vind ik leuk
AFP +3799
zondag 14 april 2019 om 18:50
Jongens hou toch op. Als je als PSV en Lozano zijnde op die manier van een De Graafschap moet winnen, wat dan als PSV als 2e 3 kwalificatieronden moet spelen tegen b.v. de Glasgow Rangers ?
Vind ik leuk
Vak-DD +12951
zondag 14 april 2019 om 18:44
Hij zoekt altijd iedereen op om een schwalbe te kunnen maken.
Vind ik leuk
AFP +3799
zondag 14 april 2019 om 18:46
Lozano vergalt het voetbalplezier in Nederland.
Wat een laffe, slappe, rotte mentaliteit. Ik zal blij zijn als hij weg is dan kan hij het elders proberen.
Laat Lozano een voorbeeld aan Douglas Costa nemen.
Vind ik leuk
Eddepet +156
zondag 14 april 2019 om 18:47
Lozano is gewoon te goed voor de eredivisie. Is gewoon n topspeler die er alles uithaalde net als die Suarez toen van Ajax, die bijter en Schwalbe koning 💪🏾
Vind ik leuk
MagicFeeling +4772
zondag 14 april 2019 om 18:57
Als Lozano daadwerkelijk zo goed is dan heeft hij dit niet nodig.
Vind ik leuk
Wzawzdeb +227
zondag 14 april 2019 om 19:40
Je wil Ligzano toch niet vergelijken met de GROTE Suarez????
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:30
Nee lozano heeft zijn tanden nog nooit in het vlees van een tegenstander gezet
Vind ik leuk
AFP +3799
maandag 15 april 2019 om 13:55
Zou Lozano een slechter gebit dan Suarez hebben misschien ?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:48
Beslist😀 plus een loodvergiftiging van de vele vullingen waardoor hij soms dierlijk gedrag gaat vertonen😀
Vind ik leuk
AFP +3799
dinsdag 16 april 2019 om 10:22
Ha ha die is goed. Chapeau.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2766
zondag 14 april 2019 om 18:47
Veel gekleurde meningen hier.. dit was gewoon een penalty, net als het shirtje trekken aan het shirt van de Jong, bekeken door de VAR en blijkbaar wordt er nu door de VAR ook gezegd dat shirtje trekken is toegestaan ..
Vind ik leuk
Pindarots +1546
zondag 14 april 2019 om 18:48
Het is gewoon een schwalbe en dan roept iedereen dat hij het slim doet. Is gewoon verschrikkelijk dat die koekebakkers in dat busje daar voor saus zitten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:50
de ligt dan gisteten...dtervende zwaan!! Óók geen pingel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:57
Gelul allemaal hier.
Een overtreding is een overtreding.
Of dat nou hard of zacht is.
Je moet gewoon met je poten van een speler afblijven.

Nog veel erger is het shirt van de Jong dat voor de tweede keer dit seizoen bijna uitgetrokken wordt.
Daar hoor je niemand over.
Het is echt onbegrijpelijk als er zo vaak wordt gezegd dat je van elkaar moet afblijven er hier weer geen penalty voor wordt gegeven.

Of het moment dat een speler een elleboog tegen de bal aangeeft.
Bizar.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4772
zondag 14 april 2019 om 18:59
'Je moet gewoon met je poten van een speler afblijven'.

Voetbal is een contactsport. Ga dan lekker naar korfbal kijken..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:01
Gelul.
Welke mongool heeft dat verzonnen?
Want het is verzonnen en het klopt totaal niet.
Voetbal is een gelimiteerde contact sport en valt onder precies dezelfde categorie als korfbal.
Je mag alleen met de bal contact hebben.
Vind ik leuk
Peter Hofman +1052
zondag 14 april 2019 om 20:52
Zou eerst eens de regels doornemen, je bent in de war met zaalvoetbal!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:49
Nee, ik ga niks doornemen. Laat jij maar eens zien wat er in de regels staat als je het beter weet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:59
Ik zag het niet goed, ik weet het niet maar ik vind het geen strafschop.
Ik weet helaas niks en ik heb er geen verstand van maar ik heb wel een
mening en die telt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:02
Doen ze allemaal dit is niet alleen bij PSV.
Maar jullie moeten die jongen niet, en jullie zijn bang dat PSV alsnog kampioen kan worden, daarom wordt alles afgekraakt.
Ik ben 110% PSV suppporter.🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:12
Z
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:59]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:45
Man,man,denk toch eens na voordat je zo iets zegt!
Vind ik leuk
Peter Hofman +1052
zondag 14 april 2019 om 20:54
Gedraag je ff normaal gast! Of haal anders in ieder geval ajax uit je naam, je brengt onze club in diskrediet! Doe dat dan lekker met je eigen naam..
Vind ik leuk
Uncle Fester +2495
zondag 14 april 2019 om 19:05
Staat toch eigenlijk gelijk aan een schwalbe. Erin duiken en zorgen dat er contact is. Vorige week ook al. Zou niet moeten kunnen dat daar pingels voor worden gegeven...
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
zondag 14 april 2019 om 19:06
Die Lozano blijf maar penalty's versieren..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:17
Yup. Het is makkelijk te zien hoe PSV kampioen wordt. Gratis penalties. Afschuwelijk is het!!!!
Vind ik leuk
Kezmania +549
zondag 14 april 2019 om 19:34
Piep piep calimero
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 07:34
Ah dus als je de onrechtvaardigheden benoemt ben je Calimero?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:43
Die van ajax dit weekend was wel zeer terecht zeker?
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 07:33
Dan was het 5-2 geworden. PSV krijgt de punten cadeau. Het is niet alleen in Nl hoor; Real wint al jaren zo.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:21
Wat een kletspraat! De kop van het stukje zegt: de meeste mensen vinden! Hebben ze een onderzoek laten doen door NIPO?men heeft alleen met twee Graafschapspelers gesproken. Dus de vlag van dit stukje “ journalistiek broddelwerk” dekt de bedroevende lading niet. Over de zaak zelf: als voor de situatie Schwaab tegen Neres een penalty gegeven werd, dan is over dit geval geen twijfel mogelijk.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 19:33
Jij spoort niet en ik krijg er de hik van.
Vind ik leuk
Reddevil +443
zondag 14 april 2019 om 19:22
100% pingel
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 19:34
100% niet.
Vind ik leuk
Reddevil +443
zondag 14 april 2019 om 19:36
Tijd voor een bezoek aan Hans Anders
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 21:06
Succes dan morgen, zoek een mooie uit.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 19:28
Die Mexicano naait iedere week z'n tegenstanders. Pingels en kaarten, meer is het niet. Hij mocht 'm blijkbaar niet nemen na al die eerder gemiste kansen.
Vind ik leuk
74ratje +1049
zondag 14 april 2019 om 19:31
Hoezo de meeste mensen? Alsof ze mij wat gevraagd hebben.
Vind ik leuk
Kezmania +549
zondag 14 april 2019 om 19:33
Daarom is Lozano ook 80 miljoen waard, niemand kan m stoppen
Vind ik leuk
nironi +158
zondag 14 april 2019 om 19:39
De meeste mensen vinden dat Neres het been van schwaab opzoekt.wat een gejank,
Vind ik leuk
mcmodd +28819
zondag 14 april 2019 om 19:40
Ook ik vind dat Lozano dat been van Serrarens zoekt. Conclusie: Lozano is goed in het zoeken van benen, want hij vond er weer een. Is het dan terecht een pingel? Ook dat antwoord moet bevestigend zijn, want de VAR vindt dat. Zonder VAR zou het geen pingel zijn, maar ja, die VAR moet toch heel belangrijk zijn. Dus zo lossen wij dat op.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:42
Maar de scheids en de var gaven hem. Kappen met janken
Vind ik leuk
rpaulp50 +14527
zondag 14 april 2019 om 20:07
Ze trainen in het geheim en ik weet waarom......ook de VAR kan je in de maling nemen natuurlijk, wordt gewoon beslist door mensen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 06:50
Jij denkt dat ze stiekem op schalbes trainen?
Vind ik leuk
Dunneke +239
zondag 14 april 2019 om 19:51
PSV krijgt maar te gemakkelijk penalty 's elke week.
Vind ik leuk
wil +1372
zondag 14 april 2019 om 21:56
Inderdaad iedere week hetzelfde bij PSV. Walgelijk !!!!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14527
zondag 14 april 2019 om 20:06
Dat bedoel ik dus.......wat een oplichters ha ha
Vind ik leuk
Gelukshand +1533
zondag 14 april 2019 om 20:19
waarom wordt er geen wereldkampioenschap gehouden van spelers die graag willen duikelen?

Zuid amerikanen zouden daar zeer goed in zijn. Suarez, Lozano (al is het geen zuid amerikaan, maar wel spaanstalig)

Kom op, ga op deze sport en verlaat deze mooie sport.

Gelukkig was Robben ermee gestopt met dat trieste tak van deze mooie sport.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:24
Iedereen ziet het al het hele seizoen ,alleen de scheidsrechters niet,zoekt de keeper of verdediger op en !!!!!!jahoor gaat vallen ,is al zovaak gebeurd dit seizoen ,kijk er nog geen eens meer van op
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:29
Van Bommel en Gerbrands oprotten. Helpen heel PSV naar de klote. En intern rommelt het lekker ouderwets omdat Bommeltje de Mexicanen niet opstelt terwijl PSV daar markt wil pakken. Gerbrands en van Bommel zijn beide niet capabel dus wanneer gaat die waardeloze RVC van mijn cluppie eens ingrijpen. Stelletje zoutzakken op het pluche. #bommelout #gerbrandsout
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:49
Met guti is meer aan de hand,dat komt na het seizoen wel uit.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:29
Irriteer me dood aan die Mexicaan. Iedere wedstrijd lijkt t wel of Lozano denkt dat er coke op t veld ligt ... continu ligt die jongen met zijn neus in t gras.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:48
Hij is zo goed dat ze hem alleen met overtredingen kunnen stoppen.
Nou moet die nog leren voetballen in kleine ruimtes.
Vind ik leuk
Blije +160
zondag 14 april 2019 om 21:23
He sukkel een goede speler heeft dat niet nodig.
Een rat is het op zoek naar zijn hol
Vind ik leuk
Blije +160
zondag 14 april 2019 om 21:21
Die Mexicaan is erger dan een rat
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:43
Kunnen allebei dodelijk zijn,goed hoor. Zeer effectief.
100 miljoen,helemaal goud.
Vind ik leuk
JanTa48 +9509
zondag 14 april 2019 om 21:36
Die rollende matennaaier heeft er weer 1 versierd.
Vind ik leuk
wil +1372
zondag 14 april 2019 om 21:55
Lozano is de meest irriterende matennaaier van de Eredivisie. Wat een kwallebak is dit.
Vind ik leuk
Tarcotsira +1088
zondag 14 april 2019 om 22:34
Ja en de scheids vond van niet...........
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws