Lozano versiert penalty voor PSV: Scheidsrechters trappen er altijd in

Lozano versiert penalty voor PSV: "Scheidsrechters trappen er altijd in"

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 14:20zo 14-04-2019 om 14:20

Hirving Lozano speelde zondag een belangrijke rol in de benauwde zege van PSV op De Graafschap (2-1). Kort na rust lokte hij een strafschop uit na een overtreding van Fabian Serrarens, zagen Arnold Bruggink en Hedwiges Maduro.

De Graafschap-aanvaller Serrarens speelde de bal te ver voor zich uit in het strafschopgebied en haalde Lozano neer. "Je weet dat Lozano op zulke momentjes loert", aldus Maduro. "Je moet niks doen als je weet dat hij op je af komt, je moet je inhouden."

"Dit zag je aankomen, hè", reageert Bruggink. "Lozano is een voorbeeld van een speler die gebruik maakt van dit soort situaties. Scheidsrechters trappen er altijd in."

Bruggink is niet onder de indruk van PSV, dat bij rust nog tegen een 0-1 achterstand aan keek. "Je merkt het ook aan de reacties in het stadion. PSV speelt zonder vertrouwen. Tegenstanders weten steeds beter hoe je PSV moet bespelen."

Lees ook: Slordig PSV wint nipt van De Graafschap en haakt af in doelsaldostrijd met Ajax

Plaats een reactie

vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 14:24
Dit is de zoveelste keer een theatervoorstelling in Eindhoven
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 14:25
Ze winnen wel en dat telt uiteindelijk....zijn nog steeds in de race hoe slecht ze ook spelen!
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 14:29
Maar het was fucking slecht. Middenveld blijft maar aanmodderen!
Zeg nu maar zo, 3 punten in de pocket en heel snel vergeten deze pot!
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 14:35
3 punten is het belangrijkste....zo simpel is het 👍
Vind ik leuk
Polleke +1097
zondag 14 april 2019 om 14:38
Zeker...en De Graafschap is idd geen San Marino...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:38
Dat zeg je al een heel seizoen toch?
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 14:40
Nee hoor, voor de winter speelde PSV prima.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:41
Half seizoen dan.. akkoord!
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 14:47
Kan ik me wel in vinden.
En dan nog net zoveel punten als Ajax, knap hè.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:48
Die VAR he ;)
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 14:50
Klopt, anders hadden jullie nog onder PSV gestaan;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 02:50
het is idd knap maar de scheidsrechters maar ook de VAR moet vooral op de vaak theatervoorstelling van Lazano letten en gewoon eens niet intrappen in die theatervoorstelling van Lazano wat hij al geregeld keren heeft gedaan
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:47
in de CL, of in de Beker??
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 14:55
Over een paar weken kan je dit zeggen over dit seizoen
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
zondag 14 april 2019 om 14:29
Dat is echt een belediging vierde-ster! De gemiddelde theatervoorstelling is veel aantrekkelijker om naar te kijken ;)
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 14:30
🤣🤣
Vind ik leuk
Op afstand +1411
zondag 14 april 2019 om 15:50
Tja, de wekelijkse acteer en duiklessen werpen hun vruchten af, het janken daarbij hadden ze al van zichzelf, wat een droeftoeters.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 14:24
Was gewoon een penalty en heel dom van die superboer!
Vind ik leuk
MG MG +535
zondag 14 april 2019 om 14:36
Hij zoekt met zijn been de tegenstander op. Bekent trucje. En dan is er in de vertraging contact. Tegenwoordig lijkt het wel zaalvoetbal.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 14:41
Slim van Lozano dom van die verdediger
Vind ik leuk
MG MG +535
zondag 14 april 2019 om 14:49
Als toeschouwer zie je dit toch liever niet al is Serrarens de laatste die hierover mag klagen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:49]
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 14:51
Dat is zeker waar 👍
Vind ik leuk
Siemjo +361
zondag 14 april 2019 om 15:13
Lozano struikelt thuis zelfs over de poot van een keukenstoel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:24
Walgelijke Mexicaan.
Vind ik leuk
PRICE +8104
zondag 14 april 2019 om 14:26
Slimme Mexicaan
Vind ik leuk
De Liefhebber +13065
zondag 14 april 2019 om 14:36
Je kunt hier toch niet echt trots op zijn of wel??
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:57
Lijkt mij dus ook niet.. 2e pot op rij winnen met vals verkregen penaltys.. 🙈
Vind ik leuk
De Liefhebber +13065
zondag 14 april 2019 om 15:01
De vorige was een gelijkspel.....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:13
Klopt, 2e x op rij niet verloren, excuus
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 14:29
1 grote huilbaby is het
Vind ik leuk
MG MG +535
zondag 14 april 2019 om 14:46
Je ziet bij elke club die nare trucjes. Tadic, Lozano, Diemers,Zyech, L.de Jong, ze doen het allemaal. Wel grappig dat door sommigen dan 1 speler eruit gelicht wordt en dan van andere clubs hetzelfde gedrag niet zien. Selectieve verontwaardiging.
Oplossing is als het geen strafschop is een gele kaart voor een schwalbe.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:55
Chucky is wel echt de engste duikelaar van allemaal. Het lijkt wel alsof die gozer van al zn kwaliteiten het afgelopen jaar alleen op schwalbes heeft getraind. Tuurlijk halen er genoeg andere spelers ook fratsen uit, en kan tadic samen met luuk alle wolven van west europa bij elkaar huilen in een minuut of 10. Maar chucky slaat alles; die gaat letterlijk in de aanval om een pingel te versieren. Bijna knap hoe ie telkens een been weet te vinden, maar echt walgelijk om te zien...
Vind ik leuk
MG MG +535
zondag 14 april 2019 om 15:00
Vind het ook onbegrijpelijk dat de scheidsrechters hier maar in blijven trappen. Die hebben de spelers toch ook het hele seizoen gezien en weten hoe ze acteren?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:09
Zou je zeggen ja. T probleem is dat t echt pingels zijn: er is contact en de bal wordt niet geraakt. Maar als je in een rechte lijn op een verdediger afrent, de bal naar links of rechts tikt, en vervolgens een been van de tegenstander weet te raken zonder dat je uberhaupt nog achter je bal aan rent, is het kennelijk lastig voor de scheidjes. Misschien dat chucky een cursusje kan verzorgen deze zomer, hij is toch weg volgend jaar dus kan zn geheimpje best verklappen!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:24
Bij de jong hadden ze er ook een mogen krijgen .
Vind ik leuk
PRICE +8104
zondag 14 april 2019 om 14:26
3 punter dat telt, slecht wel is niet anders
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:49
De Jong is de grootste jankbal van de Nederlandse velden. Houdt zelf ook vast dus kun je daar onmogelijk een pingel voor geven.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:24
Het is niet intrappen..... Het is gewoon een overtreding, dus hier sla je de plank mis.
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 14:57
Als je gewoon goed kijkt zie je dat die acteur al weer valt coor er contact is, als er al contact is.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:01
Ik zal je 1 ding verklappen, als je loopt val je in principe altijd voor over, maar je voeten vangen dat weer op. Lozano maakt hier veel gebruik van en is daarom ook zo snel door. Daardoor lijkt het alsof hij al gaat liggen voordat hij wordt geraakt.
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 15:03
Je kan het leuk vertellen maar jij moet ook snappen dat je niet al kan vallen voor je geraakt wordt
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:07
Moet ik het bovenstaande nog een keer typen :p
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 15:16
Moet ik het bovenstaande nog een keer typen:p
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:35
Haha :p
Vind ik leuk
1313 +13073
zondag 14 april 2019 om 18:15
Haha :p
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:50
Lozano wel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:05
Zo ff een lesje sport en bewegen hoor, en dat gratis en voor niets.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:11
Hij valt zeker echt. Wordt ook geraakt. Maar daar gaat hij voor. Er is geen vervolgplan, dat is het nare om te zien.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:17
Hij is er gewoon als eerste en weet dat de verdediger te laat komt en hem gaat raken. En logisch dat hij daar voor gaat en valt. Elke aanvaller zou teken voor die kwaliteit
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:50
is dat nu ook al een kwaliteit?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:29
Zijn snelheid is zeker een kwaliteit.
Vind ik leuk
langeGek +1819
zondag 14 april 2019 om 14:24
Dat scheidsrechters + VAR dit nu nog niet doorhebben zegt ook wel wat over het nivo hier in Nederland.
Vind ik leuk
74ratje +1019
zondag 14 april 2019 om 19:51
Ze zien t gewoon goed. Aangezien Lozano de snelste speler op de nederlandse velden is, is t moeilijk om m zonder overtreding af te stoppen.
Vind ik leuk
langeGek +1819
zondag 14 april 2019 om 21:46
Misschien ook wel. Lozano is ook niet de enige die snel valt, het gebeurt alleen wel heel vaak. De waarheid zal ergens in het midden liggen.
Vind ik leuk
Reddevil +442
zondag 14 april 2019 om 14:24
Wat een gezeik allemaal dit is toch een zuivere penalty!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:24
Dat is het niet. Hij zoekt altijd het been van de tegenstander op. Zelf is het een grote baby.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:26
Volledig gelijk heb je. Hij is daar duidelijk niet te snel en serrares te langzaam. Klopt helemaal dat hij alleen de been zoekt en niet richting de goal wilt gaan. Je hebt volledig gelijk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:27
Ik heb altijd gelijk.
Vind ik leuk
Reddevil +442
zondag 14 april 2019 om 14:31
Een echte Ajacied dus?
Vind ik leuk
Reddevil +442
zondag 14 april 2019 om 14:27
Ik vind jullie Ajax supporters overal op internet enorm klagen op alles en nog wat. Ajax speelt veel beter voetbal als PSV dat is toch duidelijk. Blijf je eigen team supporteren en stop met dat geklaag op alles!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:28
Ik stop helemaal niet met dat geklaag. Psv moet gewoon gestraft worden voor dat domme kut genaai.
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 14:32
Kom jongen, niet zo zuur. Pak maar een lekkere Fristie, knap je van op😂
Vind ik leuk
Spiegel +11606
zondag 14 april 2019 om 14:34
Hoezo gestraft?

Psv speelde niet best hoor, maar de graafschap heeft de 2e helft helemaal niks in kunnen brengen. Die speler raakt Lozano ook gewoon. Is gewoon een pingel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:42
Jup! Zo is het maar net. Hij zoekt het misschien op, maar het is wel effectief en bezorgt je gewoon de punten. In de topsport moet je alles doen om te winnen
Vind ik leuk
1+1= +865
zondag 14 april 2019 om 17:34
Klopt alles voor de punten of je het er nu mee eens.bent of niet Dasper.
Gelukkig is/kan het wel al eerlijker zijn door de Var
Ik als Ajacied het me gister behoorlijk op lopen vreten door de Var .
Overtredingen liet van Boekel doorspelen een penalty (in mijn ogen )geven ze niet en dan in de 2e helft krijgt de Ligt een strafschop voor iets wat een duel om de bal was.
Heb het ergens al geschreven misschien moet er een Var boven de Var geplaatst worden .
Dit om beslissingen te herzien .
En dat alles word uit de kast getrokken voor de punten kan je in dammen door dyidelijke regels te geven aan de Var.
Zodat een Lozano of Suárez niet iedere keer een penalty kunnen uitlokken
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:28
Je hebt te veel naar Tadic gekeken met je gejank 😆 die duikelt en vraagt om kaarten voor zijn tegenstander. Neres ook zo een voorbeeld. Jullie zijn goed weggekomen in die wc bak van jullie. Nu na 5 jaar nog steeds praatjes. Schaam jullie met dat budget hadden jullie al ruim boven aan kunnen staan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:31
Wacht ff....


Je ziet wat je wilt zien, ik zie namelijk van elke clubs supporters klagen en weet ik veel wat.

Niet zomaar wat lopen roeptoeteren.
Vind ik leuk
jochempje +4803
zondag 14 april 2019 om 14:31
De ironie
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:44
Zo is dat volk nu eenmaal, zal waarschijnlijk nooit veranderen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:52
Gelukkig klagen jullie niet.., nog aangifte gedaan?
Vind ik leuk
sammie +82
zondag 14 april 2019 om 14:35
Die nagemaakte was alweer op weg naar de grond voordat die gozer die stap zette....weg met dat tuimelaartje
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:37
Maar die speler van de graafschap neemt gewoon een dom risico. Moet nooit zo instappen, als je dan je tegenstander raakt is het gewoon een overtreding. Of Lozano er op uit is of niet doet er dan niet toe
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:43
Zelfde als met Pasveer vorige week. Hij zoekt het op, maar Pasveer raakt hem ook gewoon. Is gewoon een strafschop
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:35
Als hetzelfde bij Neres was gebeurd wat had je dan gezegd. Zelfs ik als Graafschap fan vond het een penalty.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:37]
Vind ik leuk
Guust +6757
zondag 14 april 2019 om 14:37
Hij sleept al met zijn been voor hij aangeraakt word.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:42
Volgens de ajaciedjes hier mogen zij alleen maar penalties krijgen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:44
Haha nee hoor! Vond deze pingel gewoon terecht
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:45
Dat siert je dan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:24
Jankzano is vast goede vrienden met Neymar.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:42
Topreactie.
Vind ik leuk
Aart +303
zondag 14 april 2019 om 15:10
Nee met zeikertje Tadic. En de rest van die arrogante neuzen.😜😜
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:28
Hahaha zoals ik al eerder zei, die Mexicaanse calimero jankt meer dan de hele Ajax selectie. ;)
Vind ik leuk
roma1900 +674
zondag 14 april 2019 om 14:25
🤣🤣🤣lozano is een echte swalbe king voetballen kan die niet dan maar dat
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4919
zondag 14 april 2019 om 14:25
En toch gaat de penalty versieder voor een hoop geld vertrekken straks uit eindhoven. Gefeliciteerd psv met de moeizame punten.
Vind ik leuk
roma1900 +674
zondag 14 april 2019 om 15:09
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣geloof je het zelf
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4919
zondag 14 april 2019 om 16:53
Hoef je niet in te geloven, zijn transferwaarde is al geschat wat een hoop geld is voor hem? Dus ja voor een speler als lozano is het veel geld.. graag wat inhoudelijker reageren voortaan, alvast bedankt.
Vind ik leuk
roma1900 +674
zondag 14 april 2019 om 17:39
moet jij dat ook doen wat je lult uit je nek dezen man gaat echt niet veel geld op leveren voor psv eerder bergwijn
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4919
zondag 14 april 2019 om 20:54
👍
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:25
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:40]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:25
En straks maar moord en brand gillen als ze geen penalty krijgen als het er wel eentje is.
Vind ik leuk
JoeyC +4439
zondag 14 april 2019 om 14:26
Heeft niets met intrappen te maken. Serrarens maakt de overtreding. 100% strafschop. 200% als je het vergelijkt met de strafschop gisteren in de Amsterdam Arena.
Vind ik leuk
De Goffert +961
zondag 14 april 2019 om 14:30
PSV-bril afzetten!
Vind ik leuk
JoeyC +4439
zondag 14 april 2019 om 14:31
Ja, nog steeds een 100% penalty. En nu?
Vind ik leuk
luccerd +3077
zondag 14 april 2019 om 14:38
Tijd voor een nieuwe oogmeting;)
Geintje. K heb niets gezien dus kan er ook niet over oordelen..
Vind ik leuk
roma1900 +674
zondag 14 april 2019 om 17:39
bril zit goed vast dan
Vind ik leuk
De Goffert +961
zondag 14 april 2019 om 21:08
Dan heb je slechte ogen of gewn verstand van voetbal!
Vind ik leuk
De Goffert +961
zondag 14 april 2019 om 21:09
Gewoon géén verstand van voetbal uiteraard!😉
Vind ik leuk
Freddy M. +1406
zondag 14 april 2019 om 14:33
Was allebei geen strafschop!!
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 14:58
Sorry hoor maar zet je psv brilletje even af...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
zondag 14 april 2019 om 14:26
Misselijk ventje, die Lozano.
Vind ik leuk
#Keizerout +50392
zondag 14 april 2019 om 14:26
Lopen ze toch weer een doelpuntje in na gisteravond.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:27
Wil niks meer horen over KNVB en VAR pro Ajax bla bla
Vind ik leuk
JoeyC +4439
zondag 14 april 2019 om 14:32
Omdat PSV een zuivere penalty meekrijgt? Nou nou, wat schandalig
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:34
Zuiver?🤦‍♂️
Vind ik leuk
Aart +303
zondag 14 april 2019 om 15:08
VARJAX 👍👍👍👍👍
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:29
Janken met de calimero pet op hie ha hoi.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:07
Origineel ook. Met je duimpjes nog wel. Narcist
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
zondag 14 april 2019 om 14:27
Zeist houdt PSV in leven. PSVar en hun kornuiten staan iig 12 doelpunten achter.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:28
Word tijd die ie een paar tering schoppen krijgt....
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 14:28
Op volle snelheid lijkt het er een maar hier had de var ingeschakeld moeten worden
Vind ik leuk
74ratje +1019
zondag 14 april 2019 om 19:58
De VAR kijkt mee, en grijpt alleen in,als t 100 % een foute beslissing was.
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 19:59
Dat was de var een kopje koffie halen denk ik
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:00]
Vind ik leuk
74ratje +1019
zondag 14 april 2019 om 20:01
K denk eerder n Bavaria.
Vind ik leuk
Vak-DD +12927
zondag 14 april 2019 om 14:29
Ze moeten die kwal voor de rest van het seizoen schorsen vanwege zeer onsportief gedrag heren van de KNVB ! Als ik op het veld had gestaan dan had hij nu niet meer gelopen, irritante schwalbe koning.
Vind ik leuk
De Goffert +961
zondag 14 april 2019 om 14:29
Hoop dat ze lozano na dit seizoen het pensioen inschoppen!!! PSV zou hier ook tegen moeten optreden maar blijkbaar heeft doe club geen ruggengraat en verkiezen ze de kans op de titel boven eerlijkheid. Prima maar dan zou PsV ook nooit meet kritiek op een scheidsrechter mogen hebben!
Ben zeker niet voor Ajax of PSV of welke club dan ook maar hier kan ik echt niet tegen! De KNvB misschien ingrijpen?
Vind ik leuk
Reddevil +442
zondag 14 april 2019 om 14:30
Ik vind jullie Ajax supporters overal op internet enorm klagen op alles en nog wat. Ajax speelt veel beter voetbal als PSV dat is toch duidelijk. Blijf je eigen team supporteren en stop met dat geklaag op alles!
Vind ik leuk
14forever +9231
zondag 14 april 2019 om 14:30
Hahaha ik snap echt al dat gezeur niet in deze psv topics. Wat Is dit de graafschap slecht zeg, heb genoeg echte kansen gezien voor een monsterscore van psv. Als ze de kansen de voor de helft hadden ingeschoten, had iedereen het weer gehad over een supersterk psv.
Was een duidelijke penalty, ondanks het overdreven vallen van Lozano.
Gelukkig lopen we weer wat uit op doelgemiddelde.
Vind ik leuk
JoeyC +4439
zondag 14 april 2019 om 14:34
Een reële Ajacied. Ze bestaan ook op deze site. Netjes.
Vind ik leuk
deltiaan +1479
zondag 14 april 2019 om 14:32
was gewoon 100% strafschop
Vind ik leuk
Smash +4331
zondag 14 april 2019 om 14:32
Terechte pingel!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:33
Was gewoon een pingel , of ie er nou naar op zoek was of niet .
Vind ik leuk
Roodbergen +10241
zondag 14 april 2019 om 14:33
Dom van lindhout en de VAR, zo wordt het niveau van de arbitrage duidelijk blootgelegd. Hij gaat puur voor de penalty en de koprol /schwalbe ligt niet eens in de lijn hoe hij loopt. Het signaal uit Zeist dat er hier meer tegen opgetreden zou worden gebeurd nu alleen in het voordeel van de grote clubs. Ook de situatie waar deze vrije trap uit voortkomt was een vrije trap voor de Graafschap ipv geel voor Nieuwpoort.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 14:35
Robben is er ook zo goed in. Been opzoeken en hoppa! Ook nu weer knap gedaan van Chucky.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:44
Ook een kwaliteit
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 14:55
Absoluut. En vooral dom van die Superboer. Ook dom van die Vitesse-keeper, trouwens. Go Chucky!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:35
Als Lindhout de var niet gebruikt wat heb je er dan aan om met de var tespelen Lindhout doet toch alles naar zijn eigen zin en dat is PSV helpen waar die kan en zo zal Lindhout door gaan ook
Vind ik leuk
Aart +303
zondag 14 april 2019 om 15:06
PSV helpen ? Je hebt zeker gisteren van Boekel niet gezien ?😜😜
Vind ik leuk
Smithsonian +45243
zondag 14 april 2019 om 14:35
Blijf het maar een eng ventje vinden, ook wel redelijk overschat.
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 14:37
Als buitenstaander is het wel mooi om te zien dat PSV er overtuigend in slaagt om Ajax te laten denken dat ze ook maar enigszins uitzicht hebben op het kampioenschap.

Spelen met de tegenstander heet dat.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:39
Scheidsrechters van dit niveau wel ja 😎
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:39
Soortgenoot van Naaimaar van PSG. Iedere keer hetzelfde verhaal. Ik snap niet dat ze er keer op keer weer intrappen. Ligzano of Naaimaar beide schorsen voor zoveel wedstrijden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:58
Kleuterschoolniveau dit.
Vind ik leuk
Aart +303
zondag 14 april 2019 om 15:06
De grote naaier is nog altijd Tadic.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:35
Aart Trek maar aan je staart. Malloot.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:44
Geef dan ook ff een videootje VP.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:45
Ajax en PSV krijgen altijd penalties mee.

Wat is het nieuws?
Vind ik leuk
harryheck +1610
zondag 14 april 2019 om 14:46
Eerst zeggen dat hij onderuit gehaald wordt,en dan zeggen dat scheidsrechters erin trappen...Rijmt niet met elkaar
Vind ik leuk
Freddyst +488
zondag 14 april 2019 om 14:53
Misschien tijd om na de wedstrijden ook geel te gaan geven voor dit soort acties, wat een drama dit PSV.
Vind ik leuk
leozao +2688
zondag 14 april 2019 om 14:55
Hij is wel snel en lichtvoetig, maar helaas ook lichtvallig....
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 14:57
Best armoedig dat de VAR hier niets tegen doet, iedere week weer wordt je genaaid door die clowns..
Vind ik leuk
B H +461
zondag 14 april 2019 om 14:58
100% strafschop en bij de Jong ook
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 14:59
4 wedstrijden gaat psv zeler niet winnen en op doelsaldo al helemaal noet. Ik zet in op minimaal 5 verliespunten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:43
Ajax ook niet
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 15:01
Op dat moment hadden onze swalbe koningen nog geen bal goed geraakt..
En tegen Europese topclubs snap je het maar tegen de graafschap..
Vind ik leuk
bert +699
zondag 14 april 2019 om 15:02
Die Mexicaanse pikanto heeft echt de vallende ziekte.stelletje huilebalken
Vind ik leuk
Aart +303
zondag 14 april 2019 om 15:04
Kijk eerst eens naar die jankerd Tadic. Arrogant zeikertje. Hoort thuis bij Ajax. Soort zoekt soort.
Vind ik leuk
bert +699
zondag 14 april 2019 om 15:07
Ja daarom spelen er in lampenkappen stad elf calimero’s
Vind ik leuk
Patje41 +1221
zondag 14 april 2019 om 15:02
Als de scheidsrechters het weten, waarom trappen ze er dan altijd weer in? En de var? Die moet toch duidelijk gezien hebben dat het een schwalbe was? Moet psv kampioen worden?
Vind ik leuk
Aart +303
zondag 14 april 2019 om 15:02
Als Ajax de VAR en de scheids elke week niet mee had, was PSV IN FEBRUARI AL kampioen geweest.
Lang leve de VARJAX. Tikkie tegen de voet en ja hoor van Boekel legt hem op de stip. Hoezo matswerk?!!.
Vind ik leuk
Patje41 +1221
zondag 14 april 2019 om 15:03
Had op zwemmen moeten gaan
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:13
Slechte scheids op het veld. Maar ook die in dat busje (VAR).
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:30
Klopt helemaal Lindhout = Brandhout en KNVB slaapt rustig verder.
Vind ik leuk
Lippie80 +261
zondag 14 april 2019 om 15:17
Gewoon doormidden trappen volgende keer
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:18
Dat VP eigenlijk alleen nog maar voor Ajax supporters en door Ajax supporters is, kun je wel zien aan de laatste 20 topic titels. Lees ze voor de gein maar eens door. Het valt me nu ontzettend op.
Vind ik leuk
pico323 +7886
zondag 14 april 2019 om 15:29
Lozano en van Bommel passen goed bij elkaar. Beide grote jankerds. O wat hoop ik dat Ajax ze vernederd door kampioen te worden. Nederlandse pers zijn ook schijters, durven van Bommel niet aan te pakken terwijl ten Hag regelmatig voor gek is verklaard.
Vind ik leuk
Marco S +7093
zondag 14 april 2019 om 15:29
Goed versiert.. nog drie keer met 11-0 binnen en je staat boven het almachtige ajax
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:31

Elke training begint bij psv met een duikeling oefenen van Lozano , als hij er weer een uit de hoge hoed tovert dan mogen ze veder .
Vind ik leuk
hollister +1332
zondag 14 april 2019 om 15:33
Ben benieuwd voor welk bedrag hij die boertjes gaat verlaten.. die genoemende 50 miljoen gaan ze echt niet halen... Raiola gaat hem waarschijnlijk richting Italie loodsen,, Napoli? Daar zal hij echter wel minder ruimte hebben en buiten snelheid en duikelen heeft hij niet veel kwaliteiten...
Ik denk dat ze met 30 miljoen heel erg blij mogen zijn
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:56
Die Ajacieden: worden heel het seizoen geholpen door scheidsrechter/ var. Wordt een andere club geholpen, gaan ze janken.

Zeker Tadic, de Ligt en Dolberg vergeten?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:00
Feit is dat PSV totaal de grip kwijt is en alleen dankzij de steun van scheidsrechters de punten nog bijeen sprokkelt. PSV is zonder vertrouwen en spelers dan Dumfries en De Jong zijn passe. Een luizenploeg met een luis in de pels ( Lozano) als teamgenoot !
Vind ik leuk
1+1= +865
zondag 14 april 2019 om 16:01
RESPECT IEDEREEN
Die dat trolletje van Frenkie out geen reactie geven
Top supporters van alle clubs 💪👌👍

Karma is nog steeds een bitch en waarschijnlijk komt dit pubertje daar nog achter🤣🤣

Ik hoop ook dat VP hier een melding van maakt ook bij de politie
Dit.kan zomaar de nieuwe Folkert vd G /joran vd Sloot zijn als je zulke zieke reacties achterlaat
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:14]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:14
Wil je een penalty? Ren op je tegenstander af in het strafschopgebied en net voordat je bij je tegenstander bent schiet je de bal ergens heen maakt niet uit waarheen en loop je tegen hem op en doe alsof je een messteek krijgt.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:14]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:17
Man man. Wat een jankers over Lozano. Lees het nog eens goed de tekst hij lokte een "overtreding" tringgggggggg spelstraf dus. Niets meer en niets minder. Dat PSV zonder zelfvertrouwen speelt mag duidelijk zijn. Anders rol je de Graafschap zo op. Wordt nog lastid, maar zolang ze de punten pakken kunnen ze bij AZ gewoon kampioen worden als Ajax 15 minuten voor tijd de gelijkmaker om de oren krijgt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:51
Als iemand het van jullie club doet c.q. kan (!!!) is het allemaal oké.

Dus, pure onzin over deze man. Misschien wel jaloezie.

Niemand kan anders dan een penalty geven..

Dus wat is de bedoeling van: de scheidsrechter trapt er altijd in?
Vind ik leuk
nironi +150
zondag 14 april 2019 om 19:51
de ligt versierd penalty voor ajax,scheidsrechters trappen er altijd in
Vind ik leuk
Blije +139
zondag 14 april 2019 om 21:31
Hoop dat iemand die rat helemaal in tweeën schopt
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:25
Die heeft met zijn schwalbes al voor veel onrechtvaardige strafschoppen, vrije trappen en rode kaarten gezorgd, maar de grootste fout ligt bij de scheidsrechter die hebben veel te weinig kwaliteit, zelfs achter een schermpje zien ze het nog niet zal altijd wel zo blijven!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws