Van Hanegem 'gaat stoppen met Facebook': 'Nou nou, wat erg van Clasie'

Van Hanegem 'gaat stoppen met Facebook': 'Nou nou, wat erg van Clasie'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 06:42ma 15-04-2019 om 06:42

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 08:33ma 15-04-2019 om 08:33

Willem van Hanegem vindt alle ophef over Jordy Clasie schromelijk overdreven. De Feyenoord-controleur werd zaterdagavond gewisseld tegen Heracles Almelo, liep trainer Giovanni van Bronckhorst straal voorbij en was vervolgens de gebeten hond bij de achterban.

De Kromme neemt het echter op voor Clasie. 'Nou nou, wat erg allemaal. Niet slim, maar geen doodzonde toch?', schrijft hij in zijn column voor het Algemeen Dagblad. Van Hanegem stoort zich aan de manier waarop Clasie, vooral online, wordt neergesabeld door de Feyenoord-fans. 'Ik heb een account op Facebook, maar niet lang meer. Want wat ik daar allemaal op lees, dat is bijna weerzinwekkend.'

'Dit is toch dezelfde Clasie die als klein ventje jarenlang voor dag en dauw opstond om met zijn voetbaltas in de trein te stappen om bij zijn grote liefde Feyenoord te mogen trainen?', vervolgt Van Hanegem, die de Feyenoord-supporters om achter Clasie te blijven staan. 'Steun die gozer, laat die jongens na een klein foutje niet als een baksteen vallen. En stop met al die verwensingen die echt zo grof zijn dat ik er stil van werd.'

Lees ook: Feyenoord gaat Clasie straffen; middenvelder diep door het stof

Poll

Eens met Van Hanegem?

(1725 stemmen)

Plaats een reactie

Tjeentje +297
maandag 15 april 2019 om 06:48
Ben zelfs een beetje jaloers. Mijn cluppie mist die emotie, het kan ze allemaal niets schelen lijkt het. Wees blij met Clasie en zijn emotie!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 06:51
Nou nou, mee leven is leuk. Maar heel Rotterdam op je dak, is niet leuk hoor.
Behalve als je kampioen word.
Vind ik leuk
PRICE +8105
maandag 15 april 2019 om 06:56
Er is frustratie in Rotterdam.
T rommelt. Zomerse schoonmaak na dit seizoen
Vind ik leuk
The Rock +1936
maandag 15 april 2019 om 07:50
Waar kan ik tekenen voor die grote schoonmaak?
Vind ik leuk
PRICE +8105
maandag 15 april 2019 om 08:33
Gewoon schoonmaak bedrijf bellen en er bij een verhuis wagen. Dan bij hun tekenen ruimen alles op
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
maandag 15 april 2019 om 06:52
Clasie was niet eens de slechtste op het veld. Malacia en vilhena waren om te huilen.
Vind ik leuk
The Rock +1936
maandag 15 april 2019 om 07:51
Vergeet Martina niet
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
maandag 15 april 2019 om 08:13
Vilhena heeft dit seizoen misschien 5 goede wedstrijden gespeeld. Was in die periode met nederlands elftal. Verder is het altijd slecht.
Meest overschatte feyenoorder ooit
Vind ik leuk
kloakatv +244
maandag 15 april 2019 om 08:55
Ja ik hoor weleens dat die een transfer naar buitenland kan maken. Maar ik hoor vaker hoe belabberd hij speelt. Transfer naar de keukendivisie dan maar.
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
maandag 15 april 2019 om 09:09
Ik denk dat ie nog een jaar blijft en transfervrij verkast volgend seizoen. Ik hoop dat ik er naast zit en hij einde van dit seizoen nog een club krijgt gevonden die voor hem wil betalen.
Vind ik leuk
kloakatv +244
maandag 15 april 2019 om 10:17
Nou als je zo slecht presteert lijkt het me niet dat iemand ervoor wil betalen. Is aanname van mijn kant, want ik ga alleen uit op wat ik hoor heb zelf geen wedstrijden van Feyenoord gezien.
Vind ik leuk
mcmodd +28779
maandag 15 april 2019 om 09:09
Misschien Connie, dat Vilhena een beter team om zich heen nodig heeft om geïnspireerd te voetballen? Dat Oranje hem de juiste inspiratie geeft?
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
maandag 15 april 2019 om 09:11
Iedereen voetbalt beter in een beter team.
Maar ik vind juist dat HIJ degene is die het verpest bij Feyenoord.
Hij loopt als een dolle over heel het veld en loopt ook te azen op goals. Dat hij een middenveld leeg achter laat interesseert hem niet.
Hij kent zijn tekortkomingen en zijn plaats niet. Bij een betere ploeg lukt hem dat beter, dat geloof ik best. Maar een beter team zou spelers moeten zoeken die het team ook beter maken.
Vind ik leuk
mcmodd +28779
maandag 15 april 2019 om 09:17
Ja, Vilhena loopt te voetballen om zichzelf te bewijzen. Kennelijk heeft hij het idee, of is het in zijn onbewuste aanwezig, dat hij meer waardering moet verdienen. Jezelf onnodig maken, daar heb je gelijk in, doe je niet om overal maar heen te hollen, elke bal die je op schotsafstand van het vijandelijk doel krijgt maar op die goal te rammen enzovoorts. Hij wil graag naar een grotere club maar als je dan wil opvallen, doe het dan met goed voetbal en verstandige beslssingen. Dat maak ik een beetje op uit je commentaar en als dat klopt ben ik dat roerend met je eens.
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
maandag 15 april 2019 om 10:07
Dat bedoel ik idd.
Hij heeft zich vanaf het begin af aan al overschat en de supporters ook. Wilde een 10 zijn wat hij niet is. En veel supporters hadden de pik op Immers, dus die waren meer tegen Immers als Voor Vilhena op 10.
Pas toen hij zich ging opstellen als iemand die er keihard voor moest werken is het beter gegaan. Maar nu overdrijft hij het weer. Maakt hij te lang deel van de ploeg en wordt ie door zowel spelers als trainer niet terug geroepen. Hij moet gewoon de speler zijn die ballen afpakt en weer inlevert.
Vind ik leuk
#Keizerout +50392
maandag 15 april 2019 om 12:12
De dingen die je nu noemt zijn ook eigenschappen van een speler die in een slechte periode teveel wil doen.
Niet dat dat automatisch goed is, maar ik heb hem weleens vaker ontzettend op jacht naar doelpunten gezien, omdat het team dat nodig had.

In mijn ogen ligt het dan niet zozeer aan de kwaliteiten van Vilhena, maar aan de begeleiding vanuit de staf. Voetballen kan hij namelijk wel.
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
maandag 15 april 2019 om 14:37
ik volg hem nu al die jaren, iedere wedstrijd. Ik vind dat hij niet kan voetballen. Hij wordt niet voor niets een postbode genoemd. Goede voetballers hebben geen negatieve bijnaam.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 14:37]
Vind ik leuk
#Keizerout +50392
maandag 15 april 2019 om 14:41
Dat ben ik dan niet met je eens. Ik vind wel dat hij niet heel snel beter wordt, maar dat vind ik van alle spelers onder Gio, dus ben ik geneigd dat meer bij hem neer te leggen dan bij de spelers.
Ik ben blij dat we dit jaar Daley 'tikkie terug' Blind weer hebben. Dus ook dat ben ik niet met je eens.
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
maandag 15 april 2019 om 14:48
we verschillen van mening, dat kan.
Ik vertrouw in dit geval veel meer op mijn eigen mening, dan die van iemand die hem niet wekelijks ziet spelen.
Sterker nog, ik vertrouw ook meer op mijn mening dan die van vele die hem wekelijks zien spelen ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 14:49]
Vind ik leuk
#Keizerout +50392
maandag 15 april 2019 om 14:50
Hahaha, dat mag hoor.
Ik vind ook niet alles goed wat ik zie, maar als het veldspel slecht is zie je vaker postbodes.
Ik denk dat als het spel goed is en iedereen gewoon een duidelijk taak heeft en zich eraan houdt, je een goede speler hebt aan Vilhena.
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
maandag 15 april 2019 om 14:55
ik hoop dat heel veel buitenlandse clubs jouw mening delen.
Vind ik leuk
Pieterman +23
maandag 15 april 2019 om 10:24
Ja, het wordt tijd dat hij opzout.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:13
Jouw reactie is nu precies waar van Hanegem op doelt. Zeiken, zeiken en afzeiken. Je wordt beter fan van Ajax dan heb je wel spelers die aan jouw wensen voldoen.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
maandag 15 april 2019 om 15:14
Van hanegem heeft het juist altijd over mensen als jij, die genoegen nemen met middelmatig. Dat acceptabel vinden voor Feyenoord.

De lat moet altijd omhoog.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:23
Ik neem geen genoegen met middelmaat, maar zeiken om te zeiken is wat anders.
Blijf vooral net zo lang zeiken totdat niemand voor Feyenoord uit wil komen. Wellicht krijg je dan je zin want dan valt er niks meer te zeiken over Feyenoord.
Eens is ook voor spelers de maat vol, so be carefull.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
maandag 15 april 2019 om 19:45
Bullshit. Jij veroordeelt mij. Dan veroordeel ik jou voor het tegenovergestelde.

Als je denkt te weten welke mening ik heb, ben je erg lachwekkend.

Zoek mijn reacties eens op voor je domme dingen roept.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:46]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:06
Volgens mij zeg jij doodleuk dat er nog slechter spelers zijn dan Clasie. Als het onderwerp over Clasie gaat waarom ga je dan ook nog even andere spelers afzeiken? Dat is m.i. nergens voor nodig. Dan zeik je om te zeiken.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
dinsdag 16 april 2019 om 18:51
Als iemand slecht speelt dan mag je dat zeggen. Doe je het niet dan berust je je erin.

Dan neem je dus genoegen met middelnaat cq ondermaats presteren.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 06:52
Begrip heb ik er niet echt voor. Vooral als aanvoerder is dit not done, dit gedrag past meer bij een over het paard getild talent dat net komt kijken.
Een passende straf en klaar. Hij heeft voor de rest geen misdaad begaan ofzo.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
maandag 15 april 2019 om 06:55
Jaaaajaa Willem we weten inmiddels dat je wel een echte Clasie fan bent maar als nog heeft hij geen echte toegevoegde waarde betekent voor ons afgelopen seizoen.
Vind ik leuk
Morris +24190
maandag 15 april 2019 om 07:34
precies. in plaats dat Willem ook een kritische noot plaatst.. behoudens de opmerking: niet slim.
Hij gaat op de betrekking zitten ipv de inhoud.. erg jammer.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10467
maandag 15 april 2019 om 07:43
Dat doet willem wel in zijn gehele column. Dit is een maar een gedeelte van het hele stuk. Ook willem ziet niet de beste versie van clasie.
Vind ik leuk
Hyena +30557
maandag 15 april 2019 om 07:52
Willem is niet zo objectief als het om Clasie gaat.
Vind ik leuk
TheManager +872
maandag 15 april 2019 om 07:43
Je hebt helemaal gelijk, maar dat gerechtvaardigd sommige uitlatingen nog niet. Beoordeel hem op zijn voetbalkwaliteiten, inzet en inzicht en niet op zijn persoon. Zijn gedrag in deze mag men ook gewoon afkeuren, was natuurlijk ook dom en slecht, maar van Hanegem heeft gewoon gelijk, daarvoor hoeft men hem nog niet compleet aan de schandpaal te nagelen. Maar snap ook wel dat er veel emotie loskomt hoor en dat het dan soms wat moeilijker is hem objectief te beoordelen; wat denk ik al erg genoeg is voor Clasie, want die draait gewoon niet al te best.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:16
We leven nu eenmaal in het tijdperk van azijnpissen voor eigen voldoening en plezier.
Vind ik leuk
Wittepiet +243
maandag 15 april 2019 om 11:54
Wie wel?
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 07:16
@Tjeentje
Hoezo mist emotie? Je kunt van onze trainer veel zeggen maar niet dat hij emotie mist.

En dan de club. Bedoel je dat ze elkaar in de media af moeten maken? Of dat alle sores en problemen via de media worden gespeeld? Met de zoveelste paleisrevolutie tot gevolg.
Ik vind dat ze dat bij PSV juist veel beter doen.
Vind ik leuk
twentegoal +925
maandag 15 april 2019 om 08:14
Waardeloze speler , faalt dag in dag uit, komt overal tekort maar zelfreflectie kent meneer niet
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:27
Wees blij hahahhahahahah
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 06:49
Facebook is voor gluurders en stiekeme kijkers.

Waar doet de buurman het van?

Kritiek is nooit leuk Willem. Willem is een echte gevoelsmens. Die kunnen daar niet tegen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 06:57
Dat is het grote nadeel van internet en de (anonieme)reageerders.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
maandag 15 april 2019 om 06:53
Gewoon respectloos wat clasie deed Willem, en met zijn tas met de trein, ja en, daar pluk hij nu de vruchten van. Met zijn Mercedes naar de Kuip.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:19
Kan die bij het stuur van een Mercedes joh ?
Vind ik leuk
Johnnies +2825
maandag 15 april 2019 om 13:15
Klein Mercedes en stuurtje.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 06:54
Ik vind het ook een beetje overdreven allemaal. Hij heeft z'n excuses toch aangeboden? Geef hem desnoods een straf en daarmee klaar
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:10
Clasie is nu een makkelijke zondebok. De supporters moeten ergens hun frustratie kwijt.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 07:11]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
maandag 15 april 2019 om 07:21
Je mag juist je frustratie kwijt zolang het maar op de waarheid gebaseerd is.
En deze situatie is gewoon zo helaas realistisch het geval met Clasie .
Vind ik leuk
Orphen89 +4022
maandag 15 april 2019 om 06:55
Tsja helaas zijn er een heleboel mensen met de herseninhoudt van een pelpinda die altijd van dat soort halve dreigberichten en doodsverwensingen gaan plaatsen als een speler in hun ogen iets verkeerd doet...
Bij iedere club heb je zulke gasten trouwens.
Negeren die idioten...
Vind ik leuk
Kuip +10228
maandag 15 april 2019 om 07:08
Dit voorval zegt heel veel over de sfeer in Rotterdam en vooral de positie van Van Bronckhorst. De trainer is de grip op de ploeg volledig kwijt. Spelers, in dit geval Clasie, hebben schijt aan de trainer. En dat is begrijpelijk. De trainer stapelt al seizoenen lang fout op fout is is totaal ongeschikt voor dit vak. Datzelfde geldt trouwens voor Frank De Boer en Philip Cocu. Dat trio is gelukkig verdwenen uit de eredivisie.
Vind ik leuk
mcmodd +28779
maandag 15 april 2019 om 10:42
Welk trio bedoel je Kuip?
Vind ik leuk
Kuip +10228
maandag 15 april 2019 om 17:35
De Boer, Cocu en bijna Van Bronckhorst.
Vind ik leuk
#Keizerout +50392
maandag 15 april 2019 om 12:14
Helemaal met je eens. Over het hele trio. Laat dat soort jongens maar gewoon op een laag niveau instappen. Als je het kunt ga je vanzelf omhoog.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:18
Niet slim, maar om er naar zo’n probleem van te maken.... Alles wordt tegenwoordig toch zo groot gemaakt.
Vind ik leuk
ppdf +1321
maandag 15 april 2019 om 07:35
Ik mag graag naar van Hanegem luisteren of zijn stukjes lezen. Maar hij is bevriend met dr familie Clasie. Dan moet hij ej
eigenlijk hier niets over zeggen. Komt wat zwak over.
Vind ik leuk
derksen +8896
maandag 15 april 2019 om 07:35
Wat is Facebook?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:36
Willem, ik verwens clasie niks, en dat je hem beschermd omdat je hem sinds kleine jongen kent, snap ik ook nog
Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat Clasie sinds hij vertrokken is nergens meer goed heeft gepresteerd, hij wilde zo graag terug en Feyenoord heeft hem die kans geboden, echter wat heeft hij dit seizoen laten zien? Verder als van persie staat te wachten omdat je wilt winnen om de 3e plek veilig te stellen, dan ren je van het veld af.
Dit seizoen zien we bij veel spelers nare trekjes en daar zeg je altijd iets van in je colomn, wees dan nu ook zo eerlijk en zet clasie even recht
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 07:40
Hij is nu een makkelijke prooi bij een gedeelte van het gefrustreerde legioen en wat sommige hersenloze dan verspreiden via sociaal media daar lusten de honden geen brood van.

Het was niet slim maar het wordt nu wel erg overdreven allemaal!
Vind ik leuk
Ryan82 +1088
maandag 15 april 2019 om 07:52
Ik vind lachend eruit gaan, en dan vervolgens met je teamgenoten op de bank beetje klieren vele malen erger dan Clasie heeft laten zien. Hij laat zien dat hij gefrustreerd is en graag wil winnen. Tuurlijk is zijn gedrag niet goed, maar om nu hem helemaal af te branden nee... Dus in mijn ogen wat Willem zegt ben ik helemaal mee eens.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2294
maandag 15 april 2019 om 07:59
Hahahah ik zei gister avond tegen mijn vrouw 100% dat de column van van hanegem over clasie gaat morgen .. voorspelbare zielige man . Had het wel willen zien als dit van hanegem vroeger zelf was over komen ... altijd makkelijk praten ... is gewoon niet normaal wat clasie deed .. niet tegenover het legioen , van bronckhorst en van persie ... wanneer keert het legioen zich nu eens tegen deze stiekeme demente ouwe gek ??
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 08:08
Volgens mij verwar je Wijze Willem met Sneue Sjaak?
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 08:12
Het zegt al genoeg dat jij met je vrouw over Willem praat.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2294
maandag 15 april 2019 om 08:13
Om te laten zien wat voor zielig mannetje van hanegem is ... mijn vrouw kent zijn dochter namelijk relaxie
Vind ik leuk
#Keizerout +50392
maandag 15 april 2019 om 12:17
Knap hoor, dat je voorspelt dat een Feyenoord icoon, in een column die gaat over Feyenoord, iets gaat zeggen over het meest opvallende Feyenoord moment dit weekend.
En dan hier op komen opscheppen over dat je het had voorspeld.
Ik vind het echt een ontzettend sneue reactie en ik zou er iets minder mee te koop lopen.
Gezien je behoefte aan eerlijkheid denk ik, ik vertel je even hoe je overkomt.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2294
maandag 15 april 2019 om 15:01
Is niet opscheppen wil alleen aangeven dat van hanegem voorspelbaar is omdat hij de partij van clasie kiest terwijl ieder weldenkend mens weet dat clasie helemaal niets heeft laten zien en dat t tactisch een terechte wissel was
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2294
maandag 15 april 2019 om 15:44
En van hanegem bepaalt toch zelf waar de column over gaat ??
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:25
Sjaak Swart bedoel je zeker, Roermond?
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6058
maandag 15 april 2019 om 08:02
Maar Clasie roept het over zichzelf af. Hij reageert zelf zo op een wissel!
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 08:07
Zoals altijd spreekt Willem weer een waar woord.
Vind ik leuk
#Keizerout +50392
maandag 15 april 2019 om 12:18
Ik hoop dat er een TD aangesteld wordt die goed met Willem om kan gaan.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 12:56
Ik zal je eerlijk zeggen; als ik TD zou worden, zou ik meteen n afspraak met Willem maken. Heb je Wim mee, heb je t Legioen mee.
Gudde heeft t destijds verkeerd aangepakt. De pers opgezocht, Willem in de media n adviseursrol aanbieden, er vervolgens niks mee doen. Toen heeft Willem er ook in de pers voor bedankt. En logisch.
Niet uit angst heh, maar Willem, ook Jan, die hebben kennis.
Als Jan meldt dat er ene Lukaku een aardige speler is, moet je hem niet als n lulletje behandelen. Hij ziet meer voetbal in Belgie dan de Feyenoord-scouting. Etc.
Vind ik leuk
#Keizerout +50392
maandag 15 april 2019 om 13:06
Ja, en je krijgt een heleboel gratis kennis.
Dat is inderdaad slecht aangepakt.
Je zou meer gebruik moeten maken van dat soort oud-spelers.
Ik vind het ook jammer dat dat bij Ajax niet nog meer gebeurt.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 14:20
Nou ja, met Sar en Marc gaat t toch wel lekker. Verder veel ex-spelers in de trainersfuncties.
Een smetje is het geruzie destijds met Jonk en Bergkamp. Maar de club is er niet minder van geworden.
Vind ik leuk
#Keizerout +50392
maandag 15 april 2019 om 20:28
Klopt, maar als je kijkt naar wie we allemaal hebben opgeleid en onder contract hebben gehad door de jaren heen zouden we met afstand het grootste netwerk van de wereld kunnen hebben.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 20:41
Sterker, dat zou Ajax móeten hebben!
Vind ik leuk
#Keizerout +50392
maandag 15 april 2019 om 20:46
Nou, dat vind ik dus ook. Wat Utrecht doet met Martel zouden wij in vrijwel ieder nuttig land moeten kunnen doen.
Vind ik leuk
plein19 +3392
maandag 15 april 2019 om 08:12
De reactie van Clasie was fout. De reacties over Clasie minstens zo fout. De grootste fout waa Clasie huren
Vind ik leuk
kees ee +1078
maandag 15 april 2019 om 08:18
. . we gaan deze keer maar af op wat clasie er zelf van vind ?, . . vind je niet willem ??
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:19
Goh, Willem steunt zn “favoriete schoonzoon” Clasie....je verwacht het niet hè? ;-)
Vind ik leuk
yarakid +17
maandag 15 april 2019 om 08:40
ik zie hem graag spelen maar als de trainer zegt dat je gewisseld moet worden dan moet je dat accepteren klaar over amen en uit verder geen discussie mogelijk
Vind ik leuk
bert +699
maandag 15 april 2019 om 09:15
Ja willempie het is o zo erg,alleen jij beschermd hem,wat is die jongen toch waardeloos geweest voor zijn clubje dit seizoen.te gek voor woorden dat hij ooit in ned elftal gespeeld heeft,
En hij meent wel ff zijn trainer in de zeik te nemen.
Lekker ophoepelen naar de amateurs
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2294
maandag 15 april 2019 om 09:46
Precies
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 09:18
Feyenoord moet is beter gaan scouten dan kunnen ze simpel mee met ajax en psv
Vind ik leuk
Dirk Zaal +292
maandag 15 april 2019 om 09:54
hele maal eens mey wvH
is nietnormaal wat mensen trgen woordig zeggen of doen
via media facebook
we zijn allemaal perfekt en maken geen fouten
heeft je goed gepresteerd en er komy een mindere fase
ben je de gebeten HOND
maakt niet uit wie of wat je ook doet
dit is de maatschappij
met eigen REGELS
ja voet ballers verdienen veel zijn verwend
maar wie heeft daar voor gezorgd
en GEDAAN
wij metzn alle zijn geen haar beter

het ergste is zijn vaak mensen
die nog nooit gevoetbald hebben of in de TOP gesport hebben
maar wel het bedte weten
net als op je eigen werk
hij of hij weten het beter
vaak beter dan je baas of leiding gevende
prrat daar dan over kom met een oplossing
maar NEE gr bek
en afzeiken
zo gaat het ook met mensen die in een DIP zitten
help hun steunze
inplaats van afzeiken
net als clasie larson,jugunsun
denk je nou echt dat hun dit bewust doen
dat ze gun cariere op spel zetten
geen europees voetbal
geen nationale taem
geen toekomst voor hun zelf of gezin
door hun alleen maar af te zeiken
net als die lui bij de nos,fox,voetbal programma's
is toch niet normaal hoe alles wordt uit gelicht met watcer gebeurt
sport mensen moeten op hun 30 het verdiend hebben
wij gezonde en hardwerkende mensen
rond de 40/ 50 jaar
dat is wel het verschil
moet ik dan medelijden hebben met deze PROFS ne echt niet
maar wel respekt en de waardering wat ze er voor moeten doen en laten
het is zo MAKKELIJK mensen af te zeiken
terwijl wij niet weten wat er achter de schermen gebeurt
zowel zakelijk als prive
gaat het thuis goed gaat het op je werk
ook goed
dat geld ook andersom zo
dus mensen je mening geven is oke prima
maar mensrn zo neer zetten verdiend niemand
kom op wij zijn mensen van geen woorden MAAR Daden
laat dat ook aan je mede mens zien en blijken
yNWA
DIRK uit arnhem
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:09
Gewoon belachelijk Willem! Hij heeft als aanvoerder een voorbeeld functie !!! Hij had het eens bij jou moeten flikken ...€€&&@@#%#%£😡😡😡😡😡
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:19
Clasie wou gewoon de wedstrijd uitspelen en zorgen dat Feijenoord kon winnen.
Zo te zien was hij de enigste die zich voor 100% had ingespannen en emoties toonde, de rest liep er weer eens bij alsof ze liever thuis op de bank naar Ajax hadden gekeken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:01
Daar heeft Willem helemaal gelijk in.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws