Van Hanegem vreest voor Ajax: 'Speelden prima, Juve niet: eigenlijk niet genoeg'

Van Hanegem vreest voor Ajax: 'Speelden prima, Juve niet: eigenlijk niet genoeg'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 08:59ma 15-04-2019 om 08:59

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 09:03ma 15-04-2019 om 09:03

Willem van Hanegem verwacht dat het Champions League-avontuur van Ajax dinsdagavond in Turijn zal eindigen. Volgens De Kromme is de 1-1 uit de heenwedstrijd een prima uitslag voor Juventus.

Van Hanegem denkt dat Ajax een gouden kans heeft gemist om Juventus serieus onder druk te zetten en dat De Oude Dame maar wat blij was met de puntendeling.. 'Ajax speelde een prima wedstrijd, Juventus zeker niet en dan is 1-1 eigenlijk niet goed genoeg', vat hij samen in zijn column voor het Algemeen Dagblad. 'Ik vrees dat Juventus morgen (dinsdag, red.) in Turijn wél bij de les zal zijn.'

Juventus had overigens in de laatste minuut van de heenwedstrijd toe kunnen slaan, ware het niet dat Cristiano Ronaldo onderuit werd getrokken door Jurgen Ekkelenkamp. De jongeling groeide direct uit tot de held van Ajax, tot verbazing van Van Hanegem. 'Cristiano Ronaldo even vasthouden ongeveer omschrijven alsof hij net de winnende treffer in de finale heeft gemaakt, dat is gekkigheid. Dit stelde niets voor, dit had iedereen kunnen doen.'

Lees ook: Van Hanegem 'gaat stoppen met Facebook': 'Nou nou, wat erg van Clasie'

Poll

Gaat Ajax zich ten koste van Juventus plaatsen voor de halve finale van de Champions League?

(12790 stemmen)

Plaats een reactie

Srbija +492
maandag 15 april 2019 om 09:05
1-3
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:07
Beetje kort door de bocht wat die Kromme zegt
Het is niet zo dat Juve niet bij de les was in Amsterdam,
Juve zal tot het uiterste moeten gaan om Ajax van zich af te houden..

Dat vind ik !
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:10]
Vind ik leuk
PRICE +8113
maandag 15 april 2019 om 09:14
Jij hebt een goede mening Jira en zie je nog gelijk krijgen ook.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:46
Ajax heeft de potentie en het geloof !

Looking forward to an other great performance !

💪 ❌❌❌
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:12]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:34
Ajax moet ver boven zichzelf uitstijgen om een goede kans te maken. Juve gaat er alles aan doen om door te gaan, al moet het met vies smerig kaartje naaien spel.

Snap het zo wie zo niet waarom je een Juventus supporter wil zijn. Schandalen club nr 1.
Vind ik leuk
erikv78 +712
maandag 15 april 2019 om 10:55
Nee hoor, gewoon zichzelf zijn en spelen als afgelopen Woensdag.. dan is er niets aan de hand!! Hadden thuis ook al moeten winnen. Nu gewoon de kansen maken!!
Het doel moet zijn om 2x te scoren !! ( En er geen 3 tegen krijgen )
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:56
Ik begrijp je wel, maar Ajax moet geen spelletjes spelen die ze niet gewend zijn maar gewoon hun eigen spel spelen
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 15:28]
Vind ik leuk
Groen +4561
maandag 15 april 2019 om 11:14
Precies. Gewoon doorgaan voor de 0-2 en niet proberen te consolideren want dat loopt fout af...
Vind ik leuk
Pipita +57
maandag 15 april 2019 om 17:54
ik snap ook niet waarom je supporter zou zijn van een club die 4 jaar niks wint.
zo hebben we allemaal wel dingen die we niet snappen he.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:51
Daar sluit ik mij bij aan!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:06
👍
Vind ik leuk
JWK +846
maandag 15 april 2019 om 12:12
Zo ist en nait ans!
Vind ik leuk
broedkip +2229
maandag 15 april 2019 om 12:22
Het blijft een kakkerlak.
Vind ik leuk
PRICE +8113
maandag 15 april 2019 om 09:13
Willem draait er niet om heen. Altijd resoluut in zijn uitspraken
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:53
Maar de ouderdom heeft ook iets met z'n hersenen gedaan.

Vind 'm vaak nou niet meer zo bijster slim overkomen.

Leuke vent trouwens verder hóór ! 👍
Vind ik leuk
mcmodd +28782
maandag 15 april 2019 om 10:28
Jira, Willem van Hanegem is nu juist zo’n oudere die tot op zeer hoge leeftijd scherper is dan menig jongere. Ik vind het een beetje jammer dat je aan zijn geestelijke vermogens gaat twijfelen omdat je het niet met hem eens bent. Ook Willem heeft zijn recht op meningsuiting en dat recht ga jij hem toch niet afnemen met deze ‘hersensmoes?’
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:53
Je bent nu aan het speculeren dat ik dit vind louter op basis van dit artikel
Maar dat is onjuist
Heb je zijn programma wel eens gezien net Harry Mens?
Dat zegt genoeg over Willem en zijn staat
Willem is niet meer de oude Willem
Maar verder een goede vent
Vind ik leuk
mcmodd +28782
maandag 15 april 2019 om 11:08
Een programma met Harry Mens vind ik sowieso niet (meer) interessant. Een paar jaar geleden keek ik nog wekelijks, echter vond ik het zo stuitend dat de heer Mens totaal geen interviewtechniek beheerst, het programma zo overduidelijk commercieel van opzet en doelstelling, dat ik het zeker niet de moeite waard vind om nog te bekijken. Als Willen daar gaat zitten dan moet dat ongetwijfeld zijn om te laten zien dat hij het onvermogen van Mens aan de kaak wil stellen. Dat zou ook de enige rechtvaardiging kunnen zijn.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:25
Als je wel kijkt zie je dat ze elkaars onvermogen aan de kaak stellen
Nogmaals, het zijn goeie kerels verder
Vind ik leuk
Johan59 +1256
maandag 15 april 2019 om 09:06
Ja het gaat er niet om dat maar om wie het deed Willem en ventje van 18 op zijn debuut
Vind ik leuk
frhoi +2227
maandag 15 april 2019 om 09:08
vind het knapper als ie had gescoord maar goed.
Vind ik leuk
El Pibe +1649
maandag 15 april 2019 om 09:16
Of 2, een stifje door de benen van de keeper en een omhaal vanaf de middenlijn!
Had ik nog knapper gevonden...
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 09:26
Een stifje door de benen?
Moet de keeper wel opspringen dan. ;-)
Vind ik leuk
El Pibe +1649
maandag 15 april 2019 om 09:39
Dan is het niet zo knap meer hè...
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 10:40
Hoe wil je anders stiften?
Vind ik leuk
El Pibe +1649
maandag 15 april 2019 om 11:33
Die omhaal vanaf de middenlijn tegen Juventus vind je wel realistisch voor Ekkelenkamp?
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 12:08
Jawel ;-)

Maar dat is geen stift.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:01
of de keeper stond onderste boven
Vind ik leuk
El Pibe +1649
maandag 15 april 2019 om 10:27
Dan heb je een soort ‘fieldgoal’...
Vind ik leuk
Boeyakasha +270
maandag 15 april 2019 om 09:09
Klopt iedereen had het kunnen doen alleen zijn velen niet in de gelegenheid om dit te doen. Wij op de bank allemaal niet. Onana niet de gehele bank van ajax niet enz. Je moet het maar wel ff doen anyway beetje overdreven wel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:09
Dit x heb je het mis Willem. Ons aller Ajax is zeker niet kansloos en dat gaan we morgen meemaken. Het gaat een historische dag worden met het bereiken van halve finale.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
maandag 15 april 2019 om 09:34
Jij hebt weer snel een fanclub bij elkaar gespaard eh ;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:30
Dat mensen mijn mening niet kunnen verdragen kan ik begrijpen, maar zoals de afgelopen paar dagen met alle ziektes roepen en dood verwensingen gaan te ver.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 11:32
Verder gewoon niet op in gaan jonge 👍
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:37
Is hij ook niet waard.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 11:57
Ik vind dat ook moeilijk Maja wel beter
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
maandag 15 april 2019 om 11:39
Ja stel markezen
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
maandag 15 april 2019 om 11:40
Mafkezen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:11
Was toch leuk zuurpruim
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 09:12
nee Willem dit hoop je
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 09:29
Dan ken je Willem duidelijk niet.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 09:13
En zoals altijd, heeft Willem wéér gelijk.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 09:15
hahaha waar in hat die gelijk dan
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 09:23
Hij hat geliek dat den aktie van t jochie errug overdreven is bejubeld, ey?!
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 09:25
En dat de kans dat Juve doorgaat, groter is dan dat Ajax door gaat. Ook best logisch..
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 09:43
zo als juventus speelt is het gewoon 50/50 hoor
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 09:47
Laten we t hopen.
Vind ik leuk
Degraaf +2798
maandag 15 april 2019 om 10:13
Ik ben het eens met Willem, het gaat moeilijk worden heeeeeeeeeeeeeeelll moeilijk, maar ik laat mij graag verrassen. Niemand had verwacht dat Ajax in staat was in Madrid te winnen en dat met 1-4.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 10:38
En hoe lastiger het is om te winnen..hoe mooier het is als je het dus ook doet..wat hoop ik op zo.n avond morgen 1tje die nooit meer word vergeten
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 10:50
Gek genoeg hield ik er tegen Real meer rekening mee.
Juventus wordt n ander verhaal. Die gaan proberen Ajax te ontregelen, en laten CR7 het lekker voorin uitzoeken.
Die onderschatten A ook niet, maat schamen zich ook thuis niet voor resultaatvoetbal.
Wel leuk: Ajax scoort altijd, overal. Benieuwd wat er gaat gebeuren als het 1-1 staat.
Vind ik leuk
Jozef +45145
maandag 15 april 2019 om 19:50
Is ook zo, Blindsy.

We hopen op een goed resultaat, simpelweg omdat het theoretisch nog mogelijk is en de eerste wedstrijd best goed was. Realistisch gezien zullen we het niet redden. Helaas.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 20:07
Ik hou het op 60-40. Ondertussen doen Chiellini en Mandzucic niet mee, en zijn Can en Costa onzeker.
Verder is t n feit dat Ajax altijd en overal scoort.. en de mannen écht boven zichzelf kunnen uitsteken in de CL. Ajax gaat de huid duur verkopen.
Vind ik leuk
Jozef +45145
maandag 15 april 2019 om 20:08
Oh, dat zeker, maar ik hou van realisme.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 20:21
Ik ook 😉.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:25
Zoals altijd? Zeker een Feyenoorder?
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 09:28
Ik wel. Maar dat heeft er voor mij niks mee te maken. Willem is slim én kritisch, eigenschappen waar andere coryfeeën wat minder last van hebben.
Vind ik leuk
El Pibe +1649
maandag 15 april 2019 om 09:47
Zoals Jan Boskamp?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:54
Denk eerder dat hij de heren vd Kerkhof en meneer Swart bedoeld. En dan heeft hij toch gelijk?
Boskamp reken ik niet tot die groep.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 09:56
AllAdin, we zitten op één lijn.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:01
Blijkbaar maat!
Boskamp komt er gewoon voor uit dat hij Feyenoorder is, maar heeft niet de gekleurde bril op die de andere heren wel op hebben. Vind ik..
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 10:08
En heeft geen columns of vlogs om zijn gekleurde visie te verkopen. Boskamp geeft hooguit antwoord op vragen. Maar is dan altijd redelijk. Alleen bij VI speelt hij af en toe de supporter. Als ze hem uitdagen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:12
Klopt, en hoe hij bij VI dan reageert is toch mooi?
Ik vind Boskamp wel realistisch, die gaat niet wijzen en allerlei excuses zoeken.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 10:52
Precies!👍
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 09:55
Ik dacht eerder aan ene Sjaak. Boskamp ziet zichzelf ook niet als clubcoryfee, komt ook niet ongevraagd met een gekleurde mening, etc. Da's meer voor n Sjaak. Toch?
Vind ik leuk
El Pibe +1649
maandag 15 april 2019 om 10:14
Ik had al zo’n donkerbruin gevoel dat je daar op doelde, maar ik vind Jantje toch ook wel in het rijtje horen hoor. Niks mis met hem (of Sjaak/Kerkhofjes) maar soms krijg ik toch het gevoel dat hij iets gekleurd naar Feyenoord en Ajax kijkt... 🤔
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 10:25
Maar hij heeft geen podium zoals Sjaak waar hij op klimt en ongevraagd zn mening geeft. Het enige podium wat hij heeft is VI waar 4 man over voetbal praten. En daarin is hij 90% van zn tijd hardstikke objectief, totdat ze hem als Feyenoord-supporter gaan aanspreken. Met wat sarrende opmerkingen, of overdreven jubelverhalen over Ajax, joelend publiek er achter en dan speelt hij even de boze supporter. Voor de kijkers thuis. Echt niet te vergelijken met n Sjaak.
Willem is de Feyenoord-coryfee zoals Sjaak dat voor Ajax is. Jan niet.
Vind ik leuk
El Pibe +1649
maandag 15 april 2019 om 10:38
Ach, het gaat me erom dat je bij elke club mensen hebt die met hun clubhart spreken. Totaal niet relevant wie het meeste spreektijd krijgt of hoeveel % van de uitspraken gekleurd is.
Ik ben gewoon blij met deze figuren, kleurt de maatschappij!
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 10:40
Zeker. Maar ik vind de rest wel relevant. Willem heeft eenzelfde podium als Sjaak. Die mag je vergelijken. Jan staat daar compleet los van. De redenen hiervoor met uitleg, staan hierboven.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:55
Juist, Willem geeft een eerlijke oprechte mening, blijkbaar schiet dat bij sommige mede Ajacieden verkeerd maar ik vind dat hij niet zo veel aparts zegt.
Inderdaad thuis tegen Juve was prima, en inderdaad eigenlijk had Ajax moeten winnen qua spelbeeld.
Morgen word gewoon een zware pot waarin Juve nog steeds favoriet is, houvast voor Ajax is dat ze eigenlijk bijna altijd wel scoren.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 09:59
Ach, ik check wel eens FR12 en als je leest hoe mensen daar los gaan op de kritische mening van een ander... Dan valt het hier nog mee, op de bekende trollen na, dan.
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 15 april 2019 om 09:59
Behalve als t over Clasie gaat dan.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 10:05
Volgens mij geeft Willem aan dat het niet zijn seizoen is.
En zegt terecht dat de belachelijke reacties op n beetje misbaar erg overdreven is.
Zoals altijd, heeft Willem weer gelijk. Kan ene Sjaak nog n hoop van leren.
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 15 april 2019 om 10:09
Willem heeft nog nooit n kwaad woord over Clasie gezegd, neemt t altijd voor hem op terwijl dat menneke sinds z’n eerste periode bij Feyenoord nog geen deuk in n drol schiet.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:10]
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 09:13
Geef Willem eens ongelijk en ga stunten in Turijn.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2611
maandag 15 april 2019 om 09:28
En dan zal Willem de eerste zijn om Ajax te feliciteren en blij voor ze zijn.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:14
Opzich heeft hij wel een punt. Maar volledig kansloos is Ajax zeker niet. Je krijgt altijd kansen en als dat gaat zoals in madrid, meteen raak, dan zie ik echt wel kansen.

Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 09:17
Ben het zeker met hem eens dat Ajax ze thuis niet met 3-1 heeft afgestraft..en het daardoor morge heel erg lastig gaat krijgen..dit spelletje kan juve zo goed
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:56
Eens, maar ik denk dat Juve er ook nog niet echt zeker van is.
We hebben gewoon kans morgen, en dat is al een lekker idee.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 10:00
Klopt die zijn er allerminst zeker van..en als Ajax maar scoort dan is het goed..zeker als we de eerste scoren ziet het er heel erg goed uit..en scoren doen we eigenlijk altijd dus ik hou me hoop daar maar op
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:02
Precies, wij proberen altijd te scoren en hoe mooi zou het zijn wanneer wij als eerste scoren?
Dan voorzie ik lichtelijke paniek bij Juve.
Ik heb iig goede hoop!
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 10:04
Ja precies dus laten we hopen op de eerste goal voor ons..daarna is alles mogelijk en als we er 2 maken is het natuurlijk afgelopen he..
Vind ik leuk
bert +699
maandag 15 april 2019 om 09:17
Willem wat moet het je toch pijn doen dat Ajax zo geweldig speelt huilen huilen
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 09:43
Willem wil niets liever dan dat een Nederlandse club de CL wint. Hij heeft vaak gelijk maar ik hoop dat hij dinsdag een keer ongelijk hebt.
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
maandag 15 april 2019 om 09:18
Ik verwacht ook niet dat we doorgaan.. Maar denk dat het nog best spannend gaat worden, wij scoren eigenlijk altijd en overal wel namelijk..
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
maandag 15 april 2019 om 09:19
Daar is de zure Van Hanegem weer. Hij was een paar weken vrij positief over alles maar zit nu weer aan zijn azijn dieet.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:24
Ja maar hij zegt niks geks toch? Iedereen heeft gezien dat Ajax een goede wedstrijd speelde en gewoon had moeten winnen met 3-1. Deze 1-1 is een goede uitgangspositie voor Juve. Ik denk ook dat Ajax het lastig gaat krijgen in Turijn, net als Willem.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:21
Van Hanegem is nog steeds gaar van het lurken aan de waterpijp!

Die kerel ziet eruit of ze met de tractor over hem heen zijn gereden
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:22
hallo voetbalvrienden:
24 februari heb ik onderstaand stukje geschreven onder het stuk van Hans Kraaij met de titel: hij zag wel kansen voor Ajax. Welnu ikke toen ook. Zie tekst.

Ja natuurlijk gaat Ajax daar winnen...
Die kwaliteit hebben ze in huis... Het komt er slechts zelden uit, maar geloof me, in Madrid laden ze Real op met 4 - 1
Ramos heeft inderdaad een giga inschattingsfout gemaakt.
Ajax heeft zo veel kwaliteit in huis dat ze dat niveau (misschien maar voor één keer?) aankunnen.
Real is daar niet op voorbereid en menen de buit al binnen te hebben...
Mispoes dus. Ajax komt met een mooie zege terug naar Nederland.
groeten
Jan
==================
Ik waag me deze keer niet aan een voorspelling, omdat ik het gewoon niet weet.
Wat ik wel weet is het volgende:
Als Ajax het voetbal speelt wat ze in Amsterdam tegen Juve hebben laten zien, dan gaan ze daar met 3 -1 winnen...
Maar als we Ajax de hele wedstrijd aanvallend zien, en er wordt niet gescoord, dan staat er op het einde 3 - 0 voor Juve op het scorebord.
..
Meer kan ik er niet van maken en ik wens Ajax, alle succes en Ajax, zet Nederland nog maar eens op de (voetbal)kaart...

Groeten,
Jan
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:22
Dit had iedereen kunnen doen zegt Willem maar wie bedenkt dat in een honderste van een seconden, ik denk dat er niemand anders was bij ajax die dat op zo n perfect moment doet. Dit soort lepigheid zie je niet vaak bij Ajax.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:23
Wens is de gedachte kromme gek. Hou jij je maar met Clasie bezig, dat zou toch een superster worden?
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 09:23
Ach ja, het lult maar en het lult maar!
Vind ik leuk
Mr.Dee +679
maandag 15 april 2019 om 09:24
Wat beteft de aandacht voor Ekkelenkamp ben ik het volledig met hem eens. Tot aan shownieuws aan toe, come on zeg!
Vind ik leuk
linkspoot +773
maandag 15 april 2019 om 09:27
Jongens, wel met beide voeten op de grond blijven. Juve heeft eenmaal meer ervaring en kwaliteit op CL. Dat is gewoon een feit.

Ajax is niet kansloos, maar men moet ook niet overdrijven. Ajax moet nu gewoon genieten en hun spel spelen, het is al mooi dat ze zover zijn gekomen. Voor het NL voetbal is het natuurlijk alleen maar mooi om verder te komen. Maar nu moet je gewoon genieten.

Vooral mooi voetbal neerzetten, of je nou wint of verliest. Als je een mooi pot neerzet, zullen veel mensen het niet vergeten.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:28]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:32
Europa en Ajax gaan hand in hand met superlatieveninflatie.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:35]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:33
.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:37
Die kit van vanhaanegem moet ze bek eens over ajax
Houden
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:38
Die kut van vanhaanegem moet ze bek eens over ajax
Houden
Vind ik leuk
Couto76 +1268
maandag 15 april 2019 om 09:39
Ik vrees dat De Kromme gelijk krijgt, Juve is gewoon heel geslepen en listig. Maar ik hoop zo dat ik ongelijk krijg.
Vind ik leuk
Leedz +7984
maandag 15 april 2019 om 09:40
Praat zichzelf een beetje tegen, Ekkelenkamp houdt CR7 terecht vast anders was er een doelpunt uitgekomen zoals hij zelf zegt, nou dat is precies de reden waarom Ekkelenkamp zo wordt opgehemeld
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 10:30
Maar niet de voetballende aktie waar jonge Ajax-talenten vaker over bejubeld worden. Is toch alllemaal wel logisch, wat hij bedoelt?
Vind ik leuk
Leedz +7984
maandag 15 april 2019 om 11:22
Die jongen had een kwartier de
tijd tegen Juve in de CL bij zijn basis debuut, komt 2x positief in actie 1 gevaarlijke doelpoging en bij een goede ingreep bij een uitstoot van de tegenpartij... wat wordt er dan verwacht dat hij als verdedigende middenvelder wel ff op zijn Frenkies het halve team het bos in stuurt en het spel verdeeld als nooit te voren
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:48
Zouden ze er in Madrid bij Real op bezoek ook niet al uitvliegen?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:54
Opvallend : als Ajax wint dan is de tegenstander altijd slecht
Oorzaak - gevolg ? Toeval?
Of is ajax gewoon goed, da's logisch
Vind ik leuk
jollie18 +121
maandag 15 april 2019 om 10:00
Debk dat het morgen ook einde cl is voor Ajax. 1-1 is te weinig
Vind ik leuk
Gerardovic +221
maandag 15 april 2019 om 10:09
Precies wat het is helaas
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 10:19
Tot aan zn vertrek was Clasie een van de beste ED-spelers en tot n jaar na vertrek zelfs international. Wat voor kritiek moest er dan gegeven worden?
Dit jaar is het meestal matig of net aan, iets wat hij notabene in deze column nog meldt. Wat moet hij nog meer zeggen? In zijn columns noemt hij zelden namen. Maar laat voortdurend weten dat het bij Feyenoord niet best is, en onderbouwd dat.
Misschien toch wat beter opletten, Emnu.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:35
Dat dachten ze na de thuiswedstrijd tegen Real ook....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:43
tegen de Graafschap is 1-1 ook niet genoeg..............
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 10:43
Beste Willem, Juventus is Juventus en Ajax is Ajax. Beide ploegen hebben hun plussen en minnen. Ervan uitgaande dat Ajax verliest, blijf ik er bij dat het voor Juventus speltechnisch moeilijker zal zijn dan voor Ajax. Juventus moet sowieso voorkomen dat Ajax 1 x scoort en Ajax kan scoren. Ondanks Ronaldo die niet in zijn eentje een wedstrijd kan beslissen heeft Ajax de potentie om ook te kunnen scoren. Belangrijk is dat de verdediging compact, strak en alert blijft.
Deze negatieve stemmingmakerij was er ook voor de wedstrijden tegen Bayern en tegen Madrid en zie......
En als Ajax er uit vliegt dan me opgeheven hoofd en met gepaste trot.
Vind ik leuk
pietprecies +12534
maandag 15 april 2019 om 10:45
We zullen het wel zien morgen. Overigens kan idd iedereen een speler vastgrijpen om bewust geel te pakken maar het juiste moment inschatten om dat te doen, da’s wat anders.

Hoe vaak we in het verleden niet zeiden: had die speler maar die andere ff neergelegd.
Vind ik leuk
kees ee +1078
maandag 15 april 2019 om 10:48
. . de pers is er nu zelfs "als de kippen" bij, . . als een van die jongens "een mooie bolus" in "het potje" doet !!??
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:49]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:53
Reeel gezien is Juve in de staat tot een overwinning. Slecht 1 x thuis verloren
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:56
Juventus is 1 van de beste ploegen van deze tijd, maar voor Ajax geld dat ze de beste killer is in uitwedstrijden van deze tijd
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
maandag 15 april 2019 om 11:09
Jammer dat ze niet gewonnen hebben daar.

Hoop van harte dat ze door gaan.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 11:12
Willem en heel wat anderen mensen vergeten snel dat Juventus geen tegenstand krijg in Italië en zo draa Juventus tegenstand krijg is het niet veel meer
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:24
Nee ? Je hebt gelijk . Napoli. Inter. Milan. Roma. Lazio. Stellen niets voor????
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 13:25]
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 14:13
nee kwa transfers niet
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:10
Hihihihi...

Nee, niet qua het uitoefenen van druk over het gehele veld.

Of, geloof je de meeste voetbalkenners niet?

Trouwens, geen kwestie van geloof. Eerder van de realiteit 😉
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:23
Vraag me dan toch af waarom er veel Italiaanse. En zij niet alleen Europees spelen en Nl. Alleen Ajax en Psv puntjes hebben gehaald?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:25
Sorry, maar kun je je beter duiden?
Vind ik leuk
leozao +2689
maandag 15 april 2019 om 11:25
Dit had iedereen kunnen doen... maar hij doet het ook!
Vind ik leuk
Muscles +2091
maandag 15 april 2019 om 11:31
De Kromme heeft een paar kromme opmerkingen. Niet bij de les Juventus in Amsterdam? Speelden slim maar Ajax was veel beter en had moeten winnen. In Turijn gaat dat hopelijk wel gebeuren en kom als het niet meezit dan niet met zie je wel, want dat is het indekverhaaltje, Forza AFCA
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:41
Willem je begint weer te zeiken!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:05
Tijd dat hij zijn mond houdt. Opoe verhalen zijn niet meer van deze tijd. Dit is het tijdperk van realisme.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:53
der is gewoon niks over te zeggen, Juventus is super goed en Ajax is Super goed en heeft bewezen in een uitwedstrijd een grote reuze doder te zijn.

maar een 2-2 is natuurlijk ook zeer welkom al zou het gelach voor juve dan niet minder pijnlijk zijn
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:54
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onnderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­8.C­­o­­m
Vind ik leuk
rinirat +4201
maandag 15 april 2019 om 12:17
ajax heeft net zo veel kans 2-2 is prima
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:03
Vorige week moest Ajax ook bang zijn....en tegen Real...en tegen Bayern...en tegen...tegen iedereen..Als ze dan winnen ligt het aan het slechte spel van de tegenstander. Gelukkig hebben ze in alle andere landen wel voetbalinzicht. Ze zijn lyrisch over Ajax. Waarom moet ik luisteren naar een neetoor?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:03
#allesofniets!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:07
Ben je toevallig niet jaloers, Willem?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:53
Ajax moet vanaf minuut voetballen en dit ook blijven doen. Ajax kan zeker winnen van Juventus. Thuis creeërden we veel kansen tegen de Italianen. Uit kunnen we dit uiteraard ook. Ik hoop op een snelle goal, jas de eerste de beste bal tegen de netten. Dan moet Juventus wel komen. Neres steekt in bloedvorm, hij gaat morgen de sleutel speler worden.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 14:31
Boys

Laten we hopen op een leuke pot waarin Ajax leuk mee kan doen en waarbij Juve dan uit eindelijk door gaat. Dat is een win win situatie de "supporters" van hier kunnen 90 en misschien wel 120min pikkie trekken hoe goed ze zijn. En wij zijn even verlost van de arrogantie.

Dus iedereen een fijne avond.