Clasie bezig aan laatste maanden bij Feyenoord: 'Speelt mee in mijn hoofd'

Clasie bezig aan laatste maanden bij Feyenoord: 'Speelt mee in mijn hoofd'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 11:50ma 15-04-2019 om 11:50

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 11:58ma 15-04-2019 om 11:58

Jordy Clasie is vermoedelijk aan zijn laatste maanden bij Feyenoord bezig. De tweede aanvoerder van de Rotterdammers keert na dit seizoen terug bij Southampton, zijn eigenlijke werkgever.

De 27-jarige Clasie heeft een contract tot 2020 in Engeland. Al zou Feyenoord Clasie willen behouden, dan zijn de financiële middelen niet toereikend. "Natuurlijk speelt mijn toekomst mee in mijn hoofd. Niet direct tijdens de wedstrijd, maar onbewust buiten de wedstrijden om wel", zegt Clasie tegen De Telegraaf.

"Op dit moment wil ik me alleen maar focussen op het veroveren van de derde plek met Feyenoord. Ik wil het hier zo goed mogelijk afsluiten. Op wat er daarna gaat gebeuren met mij heb ik nu toch geen invloed. Maar ik speel natuurlijk wel voor mijn toekomst, dat besef is er wel", aldus de middenvelder.

Zaterdag raakte Clasie in opspraak tijdens Feyenoord - Heracles (2-1). Bij een wissel maakte hij zijn onvrede kenbaar en dat kon trainer Giovanni van Bronckhorst niet waarderen.

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 11:56
Na einde contract bij Southampton kan hij wel naar Excelsior. Niveauloze speler!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:56]
Vind ik leuk
Rabarber +9095
maandag 15 april 2019 om 12:04
Hij mag volgend jaar de bacon op de eitjes leggen tijdens de breakfast voor de selectie. Voegt hij toch nog iets toe.
Vind ik leuk
GaoYao +6021
maandag 15 april 2019 om 12:08
Ik zou als Feyenoord de verloren zoon lekker verloren laten gaan. Voegt weinig aan het team toe ..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:14
Als Southampton er 10 miljoen bij geeft zou ik het als Feyenoord nog niet doen. Wellicht dat Southampton de nieuwe Kuip wil financieren. Dan zou ik er eens goed over praten om Classie te behouden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:48
De Guzman er voor terughalen?
Vind ik leuk
GaoYao +6021
maandag 15 april 2019 om 14:39
Goede vervanger..
Vind ik leuk
Cookee +12983
maandag 15 april 2019 om 18:22
Prima idee, snap toch al niet dat de Guzman nooit meer in beeld is bij Oranje.
Vind ik leuk
PRICE +8113
maandag 15 april 2019 om 12:28
Championship
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
maandag 15 april 2019 om 12:30
Is fysiek te zwaar.
Vind ik leuk
PRICE +8113
maandag 15 april 2019 om 12:33
Oei wat dan voor Clasie
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
maandag 15 april 2019 om 12:34
Dat vraag ik mij ook af man
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
maandag 15 april 2019 om 12:35
Keuken kampioen divisie?
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5827
maandag 15 april 2019 om 12:36
Doe niet zo gek. Kan prima mee met alles buiten de top 4
Vind ik leuk
Erik-Vites +1054
maandag 15 april 2019 om 12:53
Bij Vitesse hoef ik hem niet...
Serero is beter, zeker in balbezit
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5827
maandag 15 april 2019 om 12:58
Betekent niet dat hij dat niveau niet aan kan
Vind ik leuk
Erik-Vites +1054
maandag 15 april 2019 om 13:07
Dat zeg ik ook niet... Hij mag mijn clubje wel overslaan dan.
Vind ik leuk
HansVites +6771
maandag 15 april 2019 om 14:04
Dat zeg ik wel Serero is 3 klassen beter als Clasie.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6385
maandag 15 april 2019 om 13:53
Alles buiten de top 4 kan ook kk divisie spelen.
Vind ik leuk
Cookee +12983
maandag 15 april 2019 om 18:23
Clubs buiten de Tob-3 hebben daar geen controleur staan... Vlap, Khatabi, Kuwas enz.
Onze Tob-3 spelen zeer angstig.
Behalve Ajax dat tijdelijk even iets van vorm lijkt te hebben.
Vind ik leuk
PRICE +8113
maandag 15 april 2019 om 12:36
Noorwegen, Zweden of zo iets
Vind ik leuk
gerard.. +997
maandag 15 april 2019 om 13:08
Hij zou samen met Gio een klusbedrijf kunnen beginnen. Er moet toch brood op de plank komen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:25
....een nieuwe Laaf van de Efteling
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:44
Ruilen voor El Hamdaoui?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:10
Bij fc Haarlem gaan voetballen . Oh wacht ...
Vind ik leuk
PetaJ +1792
maandag 15 april 2019 om 12:09
Helemaal eens. Die heeft totaal niks toegevoegd aan Feyenoord. Southampton zal hem wel verkopen of contract ontbinden. PL is toch van een hoger niveau.
Vind ik leuk
Pancev +1410
maandag 15 april 2019 om 15:36
En ze varen daar een andere koers momenteel. Manager Hasenhüttl heeft hem echt niet nodig. Clasie zal worden afgescheept naar QPR, Birmingham, Reading o.i.d.
Vind ik leuk
Mineola +637
maandag 15 april 2019 om 12:16
De cirkel is rond 😁. En dan gewoon stoppen.
Vind ik leuk
PRICE +8113
maandag 15 april 2019 om 12:29
Drama seizoen Feyenoord, drama Clasie
Vind ik leuk
marcelvt +703
maandag 15 april 2019 om 12:36
Je kijkt wel met een heel gekleurde bril zeg. Jordy heeft niet gebracht wat iedereen er van heeft gehoopt maar het getuigt wel van een heel laag niveau om hem niveauloos te noemen.
Vind ik leuk
Cookee +12983
maandag 15 april 2019 om 18:21
Hij was bruikbaar maar er is niks meer van over. En op die positie kan je ook een creatiever speler neerzetten.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:56
Clasie voegt niks toe, snel afscheid van nemen!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:57
Nu snap ik waarom Clasie zo langzaam het veld af liep. Hij wou nog wat minuten op het veld doorbrengen, volgend jaar zit hij namelijk het hele jaar de tribune warm te houden.

Succes kerel !
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
maandag 15 april 2019 om 11:57
Laatste maanden? Neem aan dat zaterdag zijn laatste wedstrijd al was.
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
maandag 15 april 2019 om 12:24
Gio kennende staat hij gewoon weer in de basis volgende pot.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 12:34
Gio zal Clasie hebben toegesproken met de harde woorden en vingertje wijzend: "Foei".
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:13
Ik zie die gezapige kop zo voor me 😂
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 11:57
Antwerp schijnt interesse te hebben voor Jordy. Hey, die staan ook 3e in de competitie!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:58
Lijkt me dus verstandig om dus juist nu je hoofd erbij te houden.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
maandag 15 april 2019 om 12:00
lekker voor Stam, die moet het volgend jaar met een elftal doen met louter B spelers.

die gaan het volgend jaar moeilijk hebben om zich te plaatsen voor de playoffs voor EL
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 12:04
Ik hoop dat Stam toch een dusdanig netwerk heeft opgebouwd dat hij wel een aantal versterkingen weet aan te trekken.
Bovendien heeft elke ploeg te maken met de grote verhuisshow aan het eind van het seizoen. Ik verwacht namelijk niet dat Ajax en PSV ook al zo 1,2,3 goeie vervangers hebben staan.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
maandag 15 april 2019 om 12:06
natuurlijk haal je bv voor Ajax niet 1op 1 verbeteringen zoals Frenkie en Mathijs

maar je kan wel betere kwaliteit terug halen. dan dat Feyenoord dat moet gaan doen, die kunnen niet veel halen, en dan is het risico groter dat ze tegen vallen natuurlijk vele malen groter
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 12:10
Dat klopt. Het is moeilijk shoppen met een lege knip.
Maar op een of andere manier lukt het elke keer weer redelijk goed. Naar alle eerlijkheid kun je gewoon stellen dat Feyenoord het qua financiële en sportieve mogelijkheden naar behoren doet.
De derde begroting met een flinke achterstand op PSV en Ajax.
De stand op de ranglijst is hier een perfecte weerspiegeling van.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
maandag 15 april 2019 om 12:24
maar de laatste jaren niet echt meer. en in rotterdam denken ze wel ieder jaar dat ze mee kunnen doe om de titel
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 12:32
Wat bedoel je nu met de laatste jaren?
Volgens mij altijd top 3 met een uitschieter als landskampioen.
En inderdaad....de verwachtingen zijn, en mogen, ook hoog zijn van een club die nog altijd de op een na grootste supportersgroep heeft. Niks mis mee, maar realistisch gezien is de derde plaats het hoogst haalbare en daar voldoen ze gewoon aan.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 13:01
Feyenoord moet echt heel erg veel dingen gaan veranderen want het gaat echt niet goed..al jaren is het heel slecht en als ze nu niks gaan doen ben ik bang dat ze ver gaan weg vallen..en dat mag toch echt niet gebeuren lijkt me..het komt op mijn soms net over alsof het allemaal nog niet zo slecht gaat maar dat is toch echt onzin..ze moeten nu alles doen om terug te komen waar ze horen..anders kan het straks niet meer
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 13:14
Helemaal mee eens. Het beleid is na het halen van de landstitel blijven hangen op het niveau van toen.
Slechte aankopen, geen jeugd de kansen gegeven en veel te veel teruggevallen op huurlingen en oud spelers. Enige hoop die we nu hebben is gevestigd op de nieuwe trainer en de nieuwe technisch directeur.
Helaas loop ik iets te lang mee om me nog zorgen te maken over de club. Elk jaar houd je je hart weer vast en twijfel je erover om je seizoenskaart te verlengen maar toch ga je weer en heb je weer dat ongefundeerd vertrouwen in dat het goed komt.

Blijft toch je cluppie hé.......
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 13:31
Ik ben ook me hele leven al voor Ajax en natuurlijk moet je blijven gaan en je seizoenskaart niet opzeggen! Ik laat me club ook nooit vallen..maar ik hoop echt dat Feyenoord weer aan kan haken..zou mooi zijn voor de competitie en voor het Nederlandse voetbal ook natuurlijk..
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 13:33
Zou mooi zijn, maar de eerst komende jaren kunnen we dat vergeten. We hebben de boot lelijk gemist door onder andere niet deel te nemen aan de voetbalpiramide en door te pakken na het kampioenschap.
Voorlopig even op de blaren zitten en hopen dat we in de toekomst weer aansluiting vinden.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 13:36
Het moet financieel gewoon zo snel mogelijk beter dan kun je gewoon wat meer..er loopt bij Feyenoord talent zat rond..paar goeie aankopen erbij en er kan zo weer wat moois staan
Vind ik leuk
G.Kopf +5793
maandag 15 april 2019 om 12:04
Kan me niet voorstellen dat hij om het vertrek van Clasie rouwig is.
Vind ik leuk
Molletje +4088
maandag 15 april 2019 om 12:12
Weet je wat treurig is? Dat Feyenoord niets over heeft gehouden aan het kampioenschap.

Het had ze toch een boost moeten geven, maar i.p.v. door te pakken qua selectie, is alle hoop gevestigd op een nieuw stadion.

Wat is ongeveer het budget wat Feyenoord heeft voor transfers? Welke spelers brengen er geld op?

Wat is het salaris bij Feyenoord?

Ik hoop dat het snel hersteld wordt, maar ik zie Feyenoord niet snel aanhaken bij Ajax en PSV, misschien na een jaar of 2-3 in het nieuwe stadion, maar dan moet dat niet te lang op zich laten wachten.
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
maandag 15 april 2019 om 12:25
Ben het 100% met je eens, dacht ook dat we na die titel mee zouden blijven doen, maar helaas zijn we weer terug bij af.
Vind ik leuk
linkspoot +773
maandag 15 april 2019 om 18:06
Dat zijn geen B spelers, waardige voetballers die Gio kapot heeft gemaakt. Wellicht dat Stam ze wel goed aan het spelen krijgt.
Vind ik leuk
Snappi +320
maandag 15 april 2019 om 12:05
Heeft niet kunnen aantonen dat hij een meerwaarde kan zijn. Southampton zal wel enorm balen dat hij terug zal keren. Hem verkopen zal ook nog lastig worden aangezien hij niet echt heeft laten zien waarom teams hem zouden willen. En de teams waar hij wel iets kan betekenen kunnen hem niet betalen helaas.
Vind ik leuk
broedkip +2229
maandag 15 april 2019 om 12:13
Wat een slijmbal is die Clasie.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 12:13
Hoe zeer ik t hem ook als échte Feyenoorder gun.. je hebt je stempel niet op de ploeg kunnen drukken.
Als Southampton dan ook nog n flinke transfer wil vangen, kan ik alleen maar hópen dat Van Geel richting zijn eigen vertrek, geen gekke dingen gaat doen.
Vrees dat Clasie nooit meer de vorm die hij ooit had, zal hervinden.
Vind ik leuk
heur es +963
maandag 15 april 2019 om 12:14
Het is ONVOORSTELBAAR dat wij als voetbal supporters het wel zien en dat Gio en zijn staf het niet zien dat Clasie aan een triest seizoen bezig is. Waarom blijft hij week in week uit spelen? Waarom? Op basis waarvan??

Ik zou als Ayoub of Kocuk helemaal GEK worden nu al laat staan als hij zaterdag gewoon weer speelt!

Ik denk dat Gio wat geld krijgt als hij hem elke week opstelt, zou niet weten waarom anders?
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
maandag 15 april 2019 om 12:23
Oprotten en weg blijven aub!

Zinloze speler, en gio is dom dat hij hem blijft opstellen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
maandag 15 april 2019 om 12:29
In de huidige vorm zou hij ook niets toevoegen aan ons. Vraag me af waar hij gaat spelen in de toekomst.
Vind ik leuk
Just Nuts +869
maandag 15 april 2019 om 12:32
Hoe zou opstelling volgend seizoen eruit kunnen zien?
Vind ik leuk
Just Nuts +869
maandag 15 april 2019 om 12:35
Vermeer. Juste v Beek , Nieuwe spelers, Haps middenveld . Kocu, Ayoub, Toornstra. Aanval Berghuis Jorgenson, nieuwe speler.. ??
Vind ik leuk
Just Nuts +869
maandag 15 april 2019 om 12:38
Wie zal Stam mee willen nemen ws Clement misschien is Ehzibue
Vind ik leuk
deltiaan +1479
maandag 15 april 2019 om 12:46
clasie komt heel veel te kort , middelmatige voetballer, denk zelf dat hij goed is.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 12:48
Zal niemand rouwig om zijn daar. Zullen wel meer hun laatste weken zijn daar. Het brandhout van Jaap Stam volgend jaar

🛠
Vind ik leuk
Pieterman +23
maandag 15 april 2019 om 12:50
Hij is niets minder dan Vilhena, maar zou een linie naar voren moeten spelen.
Vind ik leuk
Salah +77
maandag 15 april 2019 om 13:10
Bijzonder matig seizoen,( understatementje) sympatieke jongen maar zal zijn heil elders moeten zoeken.
Feyenoord nog even verder doorselecteren.
Ook in de leiding, volgend jaar, iets met een Schone Lei.

Geen hoge verwachtingen, gewoon fris en fruitig het nieuwe seizoen in.

Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:14
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige dinng. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
Kramertje +1040
maandag 15 april 2019 om 15:02
Clasie speelt volgend seizoen gewoon weer bij ons (Southampton krijgt er toch niks meer voor)
Dan gaan we de oude clasie terugzien (dit jaar was het niet veel maar wie wel ?)
Ja van persie had een paar leuke wedstrijden en doelpunten.

Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:51
Geef je mening, ik heb geen mening.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:59
Ik denk dat het aanvoerder zijn verleden tijd is voor hem, ook al zijn het nog maar vier wedstrijden dat is één signaal. Dan zou je hem nog een boete kunnen geven, en/of één wedstrijd schorsen. Verder moeten wij ik ook het laten voor wat het is.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:00]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:13
Gewoon optyfen mislukte talentje net als vilhena ga maar naar telstar dat past beter bij jullie.
Vind ik leuk
Cookee +12983
maandag 15 april 2019 om 18:20
Stam heeft bij Zwolle op de plek van Clasie leuke voetballers, benieuwd of hij bij Fey ook wat avontuurlijker gaat spelen dan men gewend is daar... na de El Ahmadi's VIlhena's en Clasies, zou er nu wat meer voetbal komen op het midveld? Ik gun Feyenoord ook een wat speelser team. Dan ben je niet meer afhankelijk van iemand die Berghuis weet te bereiken... in de hoop dat die zijn dag heeft.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:22
Gewoon opflikkeren die Clasie
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:37
Nooit meer kunnen waarmaken. Had gewoon divisie lager in Engeland moeten proberen
Vind ik leuk
BenikBen +146
dinsdag 16 april 2019 om 15:15
Als Clasie ook volgend jaar bij Feyenoord speelt verleng ik niet ! Wat een slechte voetballer is dat geworden. En hij word constant opgesteld .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws