'Gefrustreerde' Jörgensen misdraagt zich: 'Jij ook wat zeggen? Boem'

'Gefrustreerde' Jörgensen misdraagt zich: 'Jij ook wat zeggen? Boem'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 17:47ma 15-04-2019 om 17:47

De KNVB had Nicolai Jörgensen harder moeten straffen voor zijn wangedrag van zaterdagavond. Dat vindt Rob Jacobs, voormalig trainer van Feyenoord. Jörgensen kreeg tijdens het thuisduel met Heracles Almelo (2-1) rood nadat hij een schop had uitgedeeld aan tegenstander Tim Breukers. 

Maandag werd bekend dat de Deense spits een boete heeft ontvangen van zijn werkgever. De KNVB legde een schorsing van twee wedstrijden op. Jörgensen komt daarmee goed weg, zei Jacobs bij talkshow FC Rijnmond. "Wie doet zoiets? Als je zelf niet goed speelt, om dan na te trappen? Omdat hij zo slecht speelt, dat-ie denkt: jij ook wat zeggen tegen mij? Boem, hier heb je hem."

Collega-analist Emile Schelvis snapt het gedrag van Jörgensen evenmin, des te meer omdat de aanvaller 'juist weer een beetje aardig ging spelen'. "Ik denk dat hij dan toch de hete adem van Robin van Persie in zijn nek voelt. Er zit iets gefrustreerds bij Jörgensen en dat uit hij op zo'n manier."

"Ik vind Jörgensen niet goed spelen. Alles springt van zijn voet af", besluit Jacobs.

Lees ook: Jörgensen én Clasie krijgen boete, Deense spits ook geschorst voor wangedrag

Poll

Is twee duels schorsing de juiste straf?

(1538 stemmen)

Plaats een reactie

Midden-Noord +95374
maandag 15 april 2019 om 17:51
Dit past ook bij het seizoen wat Feyenoord draait. Dan krijg je vaak dit soort dingen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:57
Frustratie alom daar, die zouden het liefst hebben dat de competitie al afgelopen was.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:16
Frustratie wil ik niet zeggen maar dit krijg je als de prestaties tegen vallen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:21
Ik denk dat het één toch met het ander te maken heeft, en dat kan ik wel begrijpen. Is menselijk..
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5828
maandag 15 april 2019 om 18:39
Ik ben t eens met jou. Liever vandaag dan morgen
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:39]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:41
Eerlijke reactie..
Vind ik leuk
vanGobbel12 +1162
maandag 15 april 2019 om 18:49
Dat wilde ik na Trencin al...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:52
Hahaha, mooie reactie!
Vind ik leuk
vanGobbel12 +1162
maandag 15 april 2019 om 18:59
Helaas is het waar, had liever langer het gevoel gehad ergens voor te spelen. Na die wedstrijd was het snel klaar met de (misschien te hoge) verwachtingen van mijn kant :D kutseizoen haha
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:03
Het is ook ongelooflijk, 2017 kampioen en 2018 en 2019 eindigen op een straatlengte achterstand.
Ik begrijp dat het dan een kut seizoen is..
Vind ik leuk
Vakkie D +4815
maandag 15 april 2019 om 19:06
Ik na fortuna thuis
Vind ik leuk
vanGobbel12 +1162
maandag 15 april 2019 om 19:49
Dan heb je het optimisme in ieder geval nog een aantal maanden langer volgehouden dan ik :D
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 17:57
Wordt mooi weer midden noord, de korte rokjes komen weer uit de kast en weer de straat op.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
maandag 15 april 2019 om 17:58
Ben blij voor jullie, ik loop al bijna twee weken in me korte broek.
Vind ik leuk
Benniewies +6151
maandag 15 april 2019 om 18:13
Loopt hier in centrum nog genoeg rond. Ben net thuis
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 18:23
Dan op straat blijven nog ff genieten 😁
Vind ik leuk
Benniewies +6151
maandag 15 april 2019 om 19:02
Wou dat ik je een foto kon sturen
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 19:13
Ha ha, mooi kerel
Vind ik leuk
Dirk Zaal +292
maandag 15 april 2019 om 18:19
en genieten van die tieten ook
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 18:24
Dan moeten de hempjes aan ipv rokjes
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 18:28
Mag het ook allebei of ben ik dan veeleisend?
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 18:34
Voor jouw als je ze lief aan kijkt doen ze dat absoluut🤗
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 18:36
Gelukkig maar. Ik wacht met smart op lekker weer. Ben sinds vrijdag in NL en het is koud brrrrrr.
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 18:41
Voor jouw gaan ze dat doen. Zou zeggen genieten en geef je ogen het plezier
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 18:45
Thanks. Alleen niet te opvallend he. Ben gewoon met vrouw en kind 😎
Vind ik leuk
Benniewies +6151
maandag 15 april 2019 om 19:04
Gewoon 150 euro meegeven. Ze mag wat kopen met de kinderen en ook iets voor de kids en zelf lekker een uur op terras zonder gezeik
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 19:06
Ow ik dacht even dat je bedoelde die vrouw in dat rokje 150 euro geven en dan.....😎
Vind ik leuk
Benniewies +6151
maandag 15 april 2019 om 19:10
Dat word mijn vrouw boos
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 19:15
Haha ja mijne ook. Vreemd is dat he. 😆
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:07
Maar dan alleen maar kijken 😉
Vind ik leuk
Benniewies +6151
maandag 15 april 2019 om 19:11
Kijk ook voetbal, dus waarom geen vrouwen en auto's
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 19:15
Bier, vrouwen, auto's, sex en voetbal😁😁😁👍💪💪💪💪
Vind ik leuk
Benniewies +6151
maandag 15 april 2019 om 19:16
Zo Ist👌👍👍👍👍👍
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:16]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 01:45
De leven
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 19:11
Je hebt zonnebril op zie ik, slim kerel😀👍
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:13
Haha dat ziet niemand dat hij naar lekkere mokkels in een rokje kijkt 🙂
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 19:16
Haha ssshhtttt niet mijn truuk verklappen. Ze leest nog wel eens mee...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:20
Haha Tommie dan maar internet afsluiten voor vandaag.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 19:21
Vliegtuigstand? 😇
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 19:21
Zorg dat je baas blijft kerel. Jij hebt de broek aan.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 19:38
Ik heb de broek aan haha. Maar als het gaat over andere vrouwen dan komt er wel wat Latin temperamento naar boven 😉
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:15
Klopt, als het niet loopt dan krijg je dit vaak. Ik reken er op dat dit volgend jaar onder Stam niet zo snel gebeurt want ik heb ook het idee dat veel spelers een beetje klaar zijn met Gio.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:42
De frustraties zitten dan ook hoog in het Feyenoord kamp. Laatst al op de training en zaterdag dat akkefietje van Clasie en Jörgensen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:09
50% 50% stemmen
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
maandag 15 april 2019 om 17:51
vond het wel meevallen een klein schopje, niet eentje waarvan je er weken uit ligt

ok het mag niet. maar 2 meer dan genoeg ( en ik ben Ajacied ja)
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10469
maandag 15 april 2019 om 17:57
Ja joh die rob is totaal niet serieus te nemen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:58
Eens, het is natuurlijk niet goed maar zo erg was het ook weer niet.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:17
Mee eens, 2 wedstrijden lijkt mij ook een juiste schorsing.
Vind ik leuk
Degier +2048
maandag 15 april 2019 om 20:12
2 leek mij ook wel voldoende. Maar dat het met de VAR en de scheidsrechters beter wordt is geen zekerheidje. Ook dit weekend weer voldoende discutabele beslissingen gezien. En nee, ik bedoel niet deze rode kaart. Die vond ik volkomen terecht.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:52
Normaal luister ik graag naar Rob Jacobs maar nu lult hij dom.
Vind ik leuk
Mosquito +22509
maandag 15 april 2019 om 17:58
Ik vind het ook allemaal wat overdreven.
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 17:58
Jorgensen speelde nog altijd beter als Rosario gisteren. Die was MEGA slecht. Dieper kan hij niet zinken.
Vind ik leuk
marcelvt +703
maandag 15 april 2019 om 18:03
tja, spelers worden nou eenmaal niet geschorst omdat ze slecht spelen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:03
Vind ik niet eens zo'n gek idee :P
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 18:25
Jacobs heb ik nog nooit serieus genomen. Hij heeft zelf nooit het eerste van Feyenoord gehaald en als trainer in seizoen 1988/1989 Feyenoord de 4e plaats bezorgd met maar liefst 40 punten. Die man hoort geen podium te krijgen.
Vind ik leuk
Bossie020 +6604
maandag 15 april 2019 om 18:59
Hoeveel werd Feyenoord in 89/90, toen Pim Verbeek het overnam?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:03
Ja, dat was een top seizoen haha! Heb er nog buikpijn van.
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 19:12
Uhhhh 10 of 11 geloof ik. Maar dat kon natuurlijk nooit aan Jacobs liggen. Dat vind hijzelf in ieder geval. 🤮
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:04
2 punten voor een overwinning he?!
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 19:13
Dat wel natuurlijk 😜
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 17:52
Zo erg was het ook niet, dom maar geen doodschop of vol raak.
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 17:59
Geen slimme actie van Jorgensen, dupeert zo zijn mede spelers
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 18:05
Ja maar is dat mee te nemen in de straf maat?

Tuurlijk is het dom en moet/hoort hij dit niet te doen maar frustratie doet soms iets met mensen.

Persoonlijk heb ik een groter hekel aan het gedrag van Clasie dan aan een domme actie(reactie) van Jorgensen.
Vind ik leuk
AZVork +3062
maandag 15 april 2019 om 18:21
Nou ik vind niet dat hij zijn medespelers dupeert. Ik had liever hem as weekend zien spelen dan v Persie tegen AZ. Hij beeijst zijn trainer een gunst nu kan hij niet opgesteld worden.
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 18:36
Ja vorkje zo kun je 't ook zien🍴
Vind ik leuk
AZVork +3062
maandag 15 april 2019 om 22:14
Alles voor mn cluppie he
Vind ik leuk
Kaar +4308
maandag 15 april 2019 om 18:51
Eens, ik zie ook liever van Persie in de spits 😉
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 17:53
en nu is rood gaan geven voor swalbes en het voetbal word veel leuker
Vind ik leuk
AZVork +3062
maandag 15 april 2019 om 18:22
Dan worden er weinig wedstrijden uitgespeeld.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:14
Schwalbes en toneelspel van Tadic. Ook bestraffen die mafklapper.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:53
De perfecte gelegenheid om hem 4 duels te schorsen en dan was het ook direct einde seizoen voor hem geweest, had hij of Feyenoord ook onmogelijk ontevreden over kunnen zijn.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:58
Onzin!!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:59
Waarom vier wedstrijden dan, oké het was dom, maar ik vond het eigenlijk niet zoveel voorstellen.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 18:14
Weet je niet misschien hebben ze nog play offs ;)

4 is veelste veel, dit is gewoon volgens mij de juiste straf, 2 wedstrijden het was niet vol op de enkels of proberen hem geblesseerd te maken, gewoon een domme reactie, niets meer en niets minder.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:19
Ze gaan hem niet schorsen omdat hij slecht speelt. Meer dan 2 wedstrijden zou echt onzin zijn geweest.
Jammer dat Vente ook nog een wedstrijd geschorst is want nu heb je naast van Persie niet veel keus.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:55
Gaat niet om hoe hard of vies de trap was, het is natrappen ... hersenloze actie en een selcht voorbeeld voor alle jonge voetballers.
Welke straf je daarvoor op moet leggen, zeg het maar !
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 18:15
verschil tussen na trappen en na trappen is er wel degelijk, iemand na trappen van achter vol op knie of een reactie als die van.

Bij deze reactie trap zeg ik 2 is gewoon goed.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:20
2 wedstijden lijkt me prima in dit geval, voor de hoogte van een schorsing maakt het wel degelijk uit hoe hard het was. Dat het terecht rood was zijn de meeste het wel mee eens.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:30
Eens hoor met beide bovenstaande meningen, echter staat nergens waar iets aan moet voldoen om een bepaalde straf te krijgen ...
Je kan natuurlijk ook niet alles afkaarten en zwart op wit zetten, je blijft dus afhangkelijk van een "commissie"
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:55
Als je in zo’n shirt loopt moet je sowieso gestraft worden...
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 17:58
Hahahaha leuke grap 👍🏻
Zelf bedacht of met heel de woongroep?
Vind ik leuk
Blindsy +20535
maandag 15 april 2019 om 17:56
Daar hebben we Rotterdamse Aad weer. Zoveel zenders, zoveel zeikers.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:59
Zo is het ook. En elke zender heeft weer tijd over. Weet jij niet wat leukers?
Lingo?
Vind ik leuk
Blindsy +20535
maandag 15 april 2019 om 18:02
Vanavond Game of Thrones en Veronica Inside. Tenzij daar Jan Boskamp zit en hij weer over Feyenoord bevraagd wordt.
Ik hoor liever iets over n nieuwe TD.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:03
Het duurt lang. Die nieuwe RvC voorzitter zit op wat leuks te broeden.
Misschien een paasei.
Vind ik leuk
Blindsy +20535
maandag 15 april 2019 om 18:06
Tja. Die verveelt zich misschien al. Normaliter moet Loeki hier voor zorgen. Maar mag hij het nog wel van die gesjeesde commissaris?
Straks gaan de Vrienden nog n TD aanstellen. Denk dat Johnny Rotten en Pim Blokland ook niet overlopen van voetbalkennis...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:08
Ik ben er bang voor. Jan De Jonge is ook geen zwaargewicht en laat zich makkelijk opzij schuiven.

Dit gaat nog wat worden, als Eenhoorn niet komt. En daar reken ik maar niet op.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:22
Ik hoop op Larsson als TD maar ik verwacht het eigenlijk niet want volgens mij wil hij nog trainer zijn.
Vind ik leuk
Blindsy +20535
maandag 15 april 2019 om 18:34
Ja, dat wordt nog wat. Wie moet De Jonge nu weer vervangen? Het is wel makkelijk natuurlijk, zeggen dat je de TD en alg directeur van AZ wil overnemen. Maar ik zie t niet gebeuren.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:29
Eenhoorn heeft eerder gezegd dat hij nog niet klaar is bij AZ. Maar hij is wel Feyenoord Supporter dus ik weet niet wat hij doet als hij gevraagd wordt door de club waar zijn hart ligt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:58
Boem? Het was meer een pats ..jejejeje.

Alles legt weer lekker onder een vergrootglas, dan lijkt het nog wat. Dan heb je weer wat om te zeuren. Nee, Rob Jacobs is een makkelijke gozert ... nou goed.
Er is irritatie, dat is wel duidelijk. Clasie, Berghuis, Jørgensen ... maar vooral het Grote Legioen.
Iedereen is geirriteerd. En de pers helpt graag daaraan mee.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:58
Had niets met voetbal te maken
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 18:18
Het is ook adrenaline. En als Breukers dan ook nog eens 2 ellebogen uitdeelt en gaat hinderen, kan de maat vol schieten. Nico’s reactie is daarmee nog niet goed.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:01
Rot toch op voor zo n lullige schopje is 2 wedstrijden zat.
Vind ik leuk
AjaxSneek +350
maandag 15 april 2019 om 18:01
Ik vond 't echt een rare actie..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:04
Clasie en alle Feyenoord spelers ik wil jullie alvast waarschuwen.

Bekijk even dit filmpje..
https://youtu.be/blBUZV9v428

En bedenk nog maar is goed hoe je je wilt gaan gedragen volgend seizoen....
Vind ik leuk
AjaxSneek +350
maandag 15 april 2019 om 18:05
Haha, daar wil je geen ruzie mee!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:09
Hij had Clasie niet door laten lopen, maar meteen ingegrepen;)
Maar Clasie had dit bij hem ook niet durven doen😉

Tip voor Feyenoord, Clasie die gehuurd is van Southampton, geen gebruik meer maken van zijn diensten hij vertraagd het spel alleen maar van Feyenoord, heeft niet meer het niveau.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 18:07
Waarom meer straf? Hij speelt al voor een club die de ergste straf is om te krijgen als voetballer. Dus is wel genoeg toch? Of niet?


🛠
Vind ik leuk
4everfcu +5487
maandag 15 april 2019 om 18:11
huh hij speelt voor feyenoord hoor niet voor ajax
Vind ik leuk
AjaxSneek +350
maandag 15 april 2019 om 18:12
Haha, nee dan speelde hij niet.
Vind ik leuk
Tarcotsira +917
maandag 15 april 2019 om 18:07
Het blijft toch echt een top spits die Jorgensen !!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:08
Ik vind hem een eng mannetje en past totaal niet bij het beeld dat van Deense voetballers bestaat. Ik zie Eriksen of Dolberg dit misselijk gedrag niet doen maar ja die kunnen ook wel ballen hoor.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:46
Schöne is pas echt een engerd. En dan bedoel ik niet alleen zijn afgrijselijke uiterlijk...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:15
Dat mag alleen is Jorgensen ook niet moeders mooiste toch ? En ja als Schone zijn vrije trappen zoals in Bernabeu blijft inschieten dan mag de hele wereld hem eng vinden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:56
Haha, dat was een incident.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:11
Echt nie!! Lasse for president!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:55
Lasse is een heel naar ventje, een pestkop en volledig geïndoctrineerd door de bekende amsterdamse arrogantie.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:20
Was het een Ajacied na die de wedstrijd tegen PSV riep dat zijn club zo spelend zelfs Barcelona aan kon ? O neen wacht het was die ouwe Van Persie die van sprookjes houdt en daarom dit zei. Tegen Trencin kreeg hij alle hoeken van het veld te zien maar van Barca kon zijn club winnen. Over arrogantie gesproken !
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 22:21]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:56
Hahaha, wat een slechte reactie zeg! Uitzonderingen bevestigen de regel, slimmerik.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:12
Neen hoor laat juist zien dat arrogantie niet alleen aan Ajacieden is voorbehouden. Als je een eerlijke man bent, ben je niet, dan zeg je nu dat ik jou bij de ballen heb en dat je geen antwoord op mijn reactie kan geven omdat deze op waarheid berust. En dan reageren mensen zoals jij doet.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:43
Als JIJ eerlijk bent (en dat ben je niet) geef je toe dat Ajax en arrogantie synoniem zijn. Dat geborneerde WZAWZDB kom je echt overal tegen. De supporters van andere clubs roepen niet zo aanmatigend. Verder zijn er werkelijk duizenden voorbeelden te geven van Amsterdamse opschepperij. Daar valt jouw ene voorbeeldje bij in het niet. Jij hebt mij dus helemaal niet bij de ballen (bedankt voor alwéér een voorbeeld van arrogantie!). Integendeel, je wijze van debatteren is ver onder de maat.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:56
Volgens mij zit het in de genen van Nederlanders om arrogant te zijn. Geen bal is afgetrapt of Oranje is al wereld en Europees kampioen. Ach wat dacht je van de CDS die door jouw club uitgebracht werden in 2007 ???
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 22:22
En het zit in jouw genen om elke vorm van zelfreflectie te blokkeren. Ach, misschien maar beter ook. Stel je voor dat je erachter komt wie je echt bent... Ik wens je nog een fijn leven!
Vind ik leuk
4everfcu +5487
maandag 15 april 2019 om 18:10
was het een speler van bvb nac of willem2 geweest had hij 4 tot 6 wedstrijden gehad want dat is de straf voor natrappen.
maar we weten inmiddels wel hoe het werkt in nederland de kleintjes worden hard gestraft en de grote komen overal mee weg.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:45
Dit is onzin. En jij weet het zelf.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:51
Ik denk dat hij hier wel gelijk heeft. Wat is dit minder dan een bewuste elleboog?

Vind ik leuk
AFCA9 +786
maandag 15 april 2019 om 18:26
Hadden wel 3 wedstrijden mogen zijn
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:44
Eén wedstrijd was voldoende geweest. En een fikse boete van Feyenoord zelf. Overigens begin ik mij behoorlijk te ergeren aan Rob Jacobs.
Vind ik leuk
Romo +1617
maandag 15 april 2019 om 19:14
Jij ook
Wat een blaaskaak die vent.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:49
Snap ook niet goed wat dit minder erg is dan een bewuste elleboog?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:53
Het valt niet goed te praten inderdaad maar wat wordt er weer overdreven zeg pfffff, de volgende keer moet hij t maar op de manier van Beugelsdijk doen daar komt hij wel mee weg. Dan is dit veegje niks
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:56]
Vind ik leuk
Mad Max +1289
maandag 15 april 2019 om 18:55
Smerige actie, normaal 3-4 wedstrijden maar de KNVB wil Feijenoord niet te ver af laten glijden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:57
Overdrijf niet zo joh, stelletje mietjes zijn t.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 20:44
Je moet wel een heel klein piemeltje hebben om je op deze manier over mijn club uit te laten.
Vind ik leuk
soccer02 +746
maandag 15 april 2019 om 19:30
Eerlijk gezegd vond ik het natrappen van tagliafico erger, maar dat is niet eens bestraft.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 20:44
Tsja.... iets met meten en 2 maten....
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 20:43
Rob houd je kop. Met je kulverhaal. Niemand is werkelijk geïnteresseerd in wat jij hier van vindt. Ga maar gewoon verder van je pensioen genieten, en drink eens wat minder voor ze je om je mening gaan vragen.
Vind ik leuk
bert +700
maandag 15 april 2019 om 22:21
Had minstens zeven wedstrijden moeten krijgen
Vind ik leuk
kees ee +1078
dinsdag 16 april 2019 om 02:03
. . was vrij weinig aan de hand, . . de intentie was niet correct, maar mi was een wedstrijd schorsing genoeg !?, . . schade richting de club was/is serieuzer !?, . . en die rob jacobs heeft die trouwens nix beters te doen ??
Vind ik leuk
cody123 +51
dinsdag 16 april 2019 om 09:42
jorgensen speelde tegen psv weer goed en werd weer op de bank gepleurd .hoe maak je spelers kapot .dit krijg je ervan .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws