Tagliafico op eigen initiatief mee met Ajax: Ten Hag twijfelt nog over vervanger

Tagliafico op eigen initiatief mee met Ajax: Ten Hag twijfelt nog over vervanger

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 19:59ma 15-04-2019 om 19:59

De Ajax-selectie voor het treffen het Juventus kende één verrassend gezicht: Nicolas Tagliafico liep tijdens het heenduel in Amsterdam een schorsing op, maar reisde toch mee naar Turijn. De linksback deed dit op eigen initiatief, liet trainer Erik ten Hag weten tijdens de persconferentie van maandagavond.

Tagliafico wil buiten de lijnen zijn steentje bijdragen, aldus Ten Hag. "Hij kan motiveren en zal ze zeker pushen. Hij is belangrijk en speelt een belangrijke rol, zowel van binnen als van buiten", liet de trainer weten tijdens zijn perspraatje in Turijn. "Hij wilde zelf heel graag. Het zegt iets over de groepsdynamiek en de cohesie binnen de ploeg."

Wie de Argentijn zal vervangen, is nog niet duidelijk. De Telegraaf suggereerde maandagochtend dat Noussair Mazraoui de rechterflank voor de linker- gaat verruilen. Ten Hag noemt echter nóg twee alternatieven: Daley Sinkgraven en Daley Blind. Wanneer laatstgenoemde de plek van Tagliafico overneemt, komt Lisandro Magallán vermoedelijk in het hart van de verdediging naast Matthijs de Ligt te staan.

Lees ook: Waarom Ten Hag voor Juventus - Ajax kan kiezen voor Mazraoui én Veltman

Poll

Wie kan Tagliafico het beste vervangen?

(1847 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 20:03
Lijkt me wel logisch toch?
Jammer dan ie niet mag spelen,lijkt me toch wel een groot gemis.
Vind het een erg goede speler.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:04]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18471
maandag 15 april 2019 om 20:05
Tegenwoordig met die sporters (voetballers) is niet veel meer logisch! Wel jammer dat hij weg wil?!!!!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:07
Ja lijkt me wel,erg constante factor in t team.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:11
Nico is onze krijger, niet kapot te krijgen. The last of the Mohikans👍
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:20
Koekkoek, jij lijkt me wel een eerlijk persoon. Het is haast zeker dat Tagliafico gaat vertrekken in de zomer. Wat zou jij doen als je Psv bent en je krijgt een bod van 20 miljoen van Ajax op Angelino? Ik ben erg gecharmeerd van hem en hoop dat Ajax hem aantrekt als opvolger van Nico.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:24
Dan wordt AJAX echt het Bayern van Nederland
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:25
Ik zou hem zeker behouden,zeker als ie naar de concurrent zou gaan.
Maar ik kan niet zien wat de financiele middelen zijn die PSV heeft dus best wel lastig om daar iets over te zeggen.
Maar mijn vermoeden zegt dat PSV dat nooit zou doen.

Maar hou het bij Ajax anders is er zo meteen weer trollen oorlog.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:28]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:30
PSV zou hem alleen laten gaan bij een irrealilistisch aanbod...70mio of zo.
Waarom zou je Angelino laten gaan voor 20mio als je hem voor die prijs ook naar het buitenland kan brengen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:31
Dat zou idd PSV nooit doen denk ik.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:30
20 miljoen voor een back weigeren is erg lastig😉. Ik weet wat je bedoelt, er zijn inderdaad hier van die personen die er misbruik van kunnen gaan maken.👍
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:34
Denk dat ie voor die prijs ook wel uiteindelijk naar t buitenland gaat en niet naar Ajax.
Vind ik leuk
Visser89 +158
maandag 15 april 2019 om 21:20
Waarschijnlijk omdat het buitenland meer geld zal opleveren en gelijk heeft ie dan. Als ie maar naar een aanvallende ploeg gaat en niet de zandbak in
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 07:06
Ik denk dat hij zelf erg graag naar Ajax zou willen. Hij zou er ook zeker passen! Goed backie hoor!
Vind ik leuk
Visser89 +158
maandag 15 april 2019 om 21:20
20mil voor Angelino is serieus geld, of Ajax of een andere partij dat zou bieden moet je hem direct wegdoen.. ik denk dat ook PSV wel vrij “‘akkelijk” een linksback kan vinden die goed meekan en er snel kan staan. Al is angelino wel goed hoor. Samen met Nico (Nico vind ik beter Maar dat terzijde) met afstand de beste linksbacks
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18471
maandag 15 april 2019 om 20:46
Goede linksback zou idd bij Ajax makkelijk mee kunnen! Heb zelf ook met de gedachte lopen brainstormen maar door meerdere zaken gaat het hem denk ik niet worden (word al aangegeven door personen)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:09
Ja dat klopt. Psv gaat in geen geval meewerken denk ik. Al doet een flinke zak met geld wel wonderen. Met Angelino erbij weet ik in ieder geval dat wij Nico met een gerust hart kunnen laten vertrekken. Die staat er direct en dat is wat Ajax nodig heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:12
20 mill. ??
Ik vermoed als het woord Ajax daarvalt is het 30
En als ze zich daadwerkelijk melden 40 mill .excl bonussen enz enz.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:51
Ajax gaat niet meer dan 20 betalen voor een back voor een binnenlandse transfer. Jij kunt het mooi erg overdrijven met die bedragen, echter hebben we het hier met alle respect over een linksback van Psv.

Is hij international? Wat heeft hij gepresteerd in de Europese wedstrijden die Psv gespeeld heeft tot nu toe? Buitenlandse clubs kijken naar zulke dingen, dus dan vraag ik mij af of Psv überhaupt het bedrag gaat krijgen voor hem die ik opnoem.

Ik zou het een geweldige opvolger van Tagliafico vinden, maar dan moet Psv wel meewerken natuurlijk. Willen ze dat niet, dan is dat hun goed recht. Ben dan alleen benieuwd wat de speler in kwestie zelf wil, zodra Ajax hem een mooi salarisaanbod onder de neus schrijft..

We gaan het zien.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:05
Ik bedoelde ermee te zeggen dat mocht Ajax zich melden ..zij het bij voorbaad het bedrag naar boven doen ivm Ajax .. Dan wel ze weten dat er geld genoeg zit
En het DE club van Nederland is meer niet.
Ik probeer niet gek te doen met onzinnige bedragen..
Een Anderlecht of Wolfsburg .. zouden hem met de mogelijke 20 daaraan wel voor wegdoen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:09
Jij moet eens opletten hoe gauw Psv hem weg doet, als er een bod van 20 miljoen op hem komt. Van een buitenlandse club welteverstaan. Als er überhaupt zoveel voor hem geboden gaat worden.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:49
Miss. Heb je gelijk !!
Maar je weet ook bij elke club waar ook als een "top club" ( weer oppassen wat ik zeg) zich meld .. het bedrag zomaar 25 tot 50 % verhoogd word...
Dat was mijn invulling erkn.
Maar dat ze echt zeggen 20 mill. Strik erom en weg dan zku ik er serieus miss over nadenken.

Maar waar ze nu mee bezig zijn die speler van Barça bankzitter..daar werd ook heg bedrag van 30 verhoogd naar ik meende 50 ..incl.bonussen enz enz.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:59
Ok ik volgde het allemaal totdat je over een speler van Barça begon. Dat is een speler die bij een club speelt die een stuk hoger aangeschreven staat dan Psv toch of heb ik het mis? Is niet met elkaar te vergelijken. Maar zoals ik al eerder aangaf, we gaan het zien van de zomer.
Vind ik leuk
Visser89 +158
maandag 15 april 2019 om 21:18
Wat ga je deze man missen morgen..: zo zonde dat ie die domme kaart pakte 😓..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:16
Maarja beter afgelopen week .dan dat hij vannavond hem had gekregen .en we hem moeten gaan missen tegen Liverpool 🤔
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 10:17]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18471
maandag 15 april 2019 om 20:03
Topper! Snap niet dat hij weg wil!? Heel jammer!!
Vind ik leuk
ROCK +117
maandag 15 april 2019 om 20:10
Speelt een stuk minder sinds hij bekend maakte dat hij weg wil.

Tja groepsgevoel tot de laatste competitiewedstrijd in mei 🤔
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
maandag 15 april 2019 om 20:17
Hoezo minder!? Geeft nog altijd 200% hoor.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:31
Heeft af en toe slordigheden in z'n spel die hij eerst niet had, maar begrijp me niet verkeerd, ben ook fan van hem.

Ik vond die kaart ook zó dom, ....
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
dinsdag 16 april 2019 om 06:28
Het is niks apart hij moet blij zijn dat hij zich staande houdt.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 07:10
Hee daar hebben we Keessie weer, ons ☀️ in huis. Lekker geslapen Kees? Het gaat een rotdagje voor je worden hè, misschien wel tot vanavond 23.30 aan toe. Ik zou maar vroeg met een Donald Duck onder de wol kruipen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:19
Hij is al 26 denk dat ie nog meer uit z'n loopbaan wil halen wat ik ook wel kan begrijpen
Vind ik leuk
Roffel1998 +3598
maandag 15 april 2019 om 20:03
Doe alsjeblieft geen Sinkgraven, die mist gewoon wedstrijdritme.
Vind ik leuk
2018-2019 +32
maandag 15 april 2019 om 20:07
Europese punten 2020/2021 zijn toch binnen? Wat maakt het dan uit wat het wordt morgen :-)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:11
Voor jou misschien niks, kan je morgen lekker een filmpje kijken of zoiets.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:12
Beetje vreemde reactie,of je heb zo een hekel aan Nederlandse clubs dat je ze niet wil zien winnen.
Is toch mooi man.
Vind ik leuk
raymaster +177
maandag 15 april 2019 om 20:19
Voor 21/22 22/23 en 23/24 tellen deze punten ook nog mee slimmerik.
Vind ik leuk
2018-2019 +32
maandag 15 april 2019 om 21:12
Dus?

PS: Stond een leuke stukje in het AD van afgelopen zaterdag dat exact omschrijft waarom ik "er zo inzit".

Kortom, ik gun het de spelers van harte een goed resultaat, maar daar blijft het wat mij betreft dan ook bij. Want rest daarom heen blijft voor mij onverminderd om van te braken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:16
Geen voetbal liefhebber dus als ik je goed begrijp?
Vind ik leuk
2018-2019 +32
maandag 15 april 2019 om 21:39
Precies dat ...er van overtuigd zijn dat alleen "binnen de ring" bestaat.
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
dinsdag 16 april 2019 om 06:33
Wat is een liefhebber,als je verstand van voetbal hebt vind je Lozano goed ,hoe hij zijn doelpunten maakt en versierd dat vind ik goed. Hoe hij zich presteerd met het Mexicaanse elftal. Dan ben je een liefhebber. Maar niet van een domme verdediger die op alles trapt wat beweegt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:13
Sinkgraven is geen linksback en voor het middenveld komt hij zwaar tekort. Leuke speler voor Az, Utrecht, misschien Feyenoord, maar heeft niks bij Ajax te zoeken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:34
Dit dus.
Vind ik leuk
2018-2019 +32
maandag 15 april 2019 om 21:14
Volgend jaar toch één van de betere spelers vermoed ik :-).


AFCA is wellicht jouw pride, maar zeker niet van Holland.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:16]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:17
Aha ik merk op dat VP weer een clown rijker is. Hiep hiep hoera. En next 👍
Vind ik leuk
2018-2019 +32
maandag 15 april 2019 om 21:19
Ik ben geen clown. Die zitten ergens anders op de tribune, of eerder, op refresh teletekst te drukken (en alleen als het goed gaat) :-)
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4196
maandag 15 april 2019 om 21:48
Nee je bent geen clown. Dat zijn hardwerkende mensen, die anderen aan het lachen proberen te maken.

Jij bent gewoon een trol.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:23
Niet alleen wedstrijd ritme
Vind ik leuk
Sanji +1361
maandag 15 april 2019 om 20:34
Ik zou juist sinkgraven doen. Vanwege de voorzetten en aanvallende impulsen.

Maar wellicht de belangrijkste reden: je vervangt het team op 1 positie.
Stel je doet Maz op links dan moet veltman op rechts en heb je dus twee mutaties in het team. Plus op twee posities niet de beste man.
Liever Maz op rechts en dan alleen op links niet de beste.
Vind ik leuk
thierryer +2160
maandag 15 april 2019 om 21:43
Je vervangt tov Juve thuis toch maar 1 positie als je Mazzraoui op links zet?
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4196
maandag 15 april 2019 om 21:50
Nee, gewoon Blind links, Veltman en De Ligt centraal en Nous op rechts. Iedereen kent die rol en kan hem spelen. De Ligt 100% mandekking op CR7.

Sinkgraven is vragen om problemen, Magallan ook.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:45
Sjakie, helemaal met je eens. Groeten sjakie
Vind ik leuk
thierryer +2160
maandag 15 april 2019 om 20:41
En aub geen Magellan!
Vind ik leuk
Boeyakasha +269
maandag 15 april 2019 om 21:25
Dat zou dan zijn vuurdoop zijn. Die gedachte had ik vandaag Maz op rechts de Ligt ernaast magellan daarnaast Blind op links. Zie het als een gokje faalt hij snel weg ermee. Maar laat TH dit maar niet doen. Ik doe het gokje wel op unibet.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:19
Nou de geruchten gaan hier wel rond !!
Vind ik leuk
Nilsinno +978
maandag 15 april 2019 om 21:20
Dat niet alleen is niet goed genoeg als back
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 07:12
Sinkgraven is misschien nog best bruikbaar (hoewel?...), maar in ieder geval niet als linksback. Dat moet je die gozer ook niet aandoen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 07:12]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:04
Mazraoui lekker op rechts houden, Blind naar links en Veltman in het centrum.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2432
maandag 15 april 2019 om 20:06
Lijkt me ook juiste optie👍
Sinkgraven klaarstomen voor volgend jaar. Plek overnemen van Hakim🤔
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:08
Op de plek van Hakim zou ik graag Odegaard zien volgend seizoen. Denk dat Sinkgraven met het vertrek van Tagliafico zich moet richten op de linksback positie.
Vind ik leuk
2018-2019 +32
maandag 15 april 2019 om 21:21
Ödegaard zit je inderdaad goed mee. Die gozert wordt met de week beter en zal nog veel beter worden als hij betere spelers om zich heen krijgt. Daarom denk ik ook dat Frenkie het volgend jaar nog beter zal gaan doen in Spanje.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 07:14
Sinkgraven is geen linksback en gaat dat ook nooit worden. Is geen krijger, geen bijter en komt (duel)kracht te kort.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
maandag 15 april 2019 om 20:10
Vind Sinky ook een prima middenvelder!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
maandag 15 april 2019 om 20:10
Ben alleen als de dood voor Costa... die is op de brommer...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:14
Ik ook! Als hij speelt dan krijgen we het heel zwaar. Mandzukic geen moment gezien, dus laat hem maar spelen morgen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
maandag 15 april 2019 om 20:14
En dan tegenover Blind... Houw m’n hart vast hehe
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:16
Las wel dat het vrij onzeker is of hij kan spelen. Hij zal dus niet starten gok ik, invallen zou uiteraard wel kunnen.
Vind ik leuk
HJR +9146
maandag 15 april 2019 om 20:23
Manzukic speelt 'helaas' niet. Zo'n spits is ideaal voor De Ligt. Nu krijg je waarschijnlijk zo'n snelheids geval.
En natuurlijk moet Veltman spelen, is qua voetbalkarakter degene die het meest op Nico lijkt. Magallan te weinig gespeeld en Sinkgraven ook. Maar hopen dat Erik ten Hag, niet eigenwijs gaat doen en iets verrassend gaat proberen.
Vind ik leuk
2018-2019 +32
maandag 15 april 2019 om 21:18
Waarom zou je het sowieso niet zwaar krijgen? Lijkt mij heel normaal.
Iets minder arro mag best hoor.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:31
Waar vind je mij arrogant dan? Ik zeg dag ik liever Mandzukic zie spelen tegen Ajax dan Douglas Costa. Is niet arrogant, is een voorkeur. Lees eerst mn andere reacties maar voordat je me arrogant noemt. Overhaast concluderen kunnen we allemaal
Vind ik leuk
2018-2019 +32
maandag 15 april 2019 om 21:42
Ik kop 'm terug. Zoals jij het (be) schrijft lees ik het dat ze het alleen zwaar krijgen als Costa zou spelen ipv Mandzukic. Dus met Mandzukic i.pv. Costa zou het niet zwaar worden. Dat lijkt mij een bagatalisering van de kracht van Juve.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4196
maandag 15 april 2019 om 21:53
Weer een trol reactie. Gewoon lekker uitlokken he knul?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:58
Dat is jouw interpretatie. Ik stel dat Ajax het zwaarder krijgt indien Costa speelt in plaats van Mandzukic. Ik zeg volgens mij ook nergens dat Ajax het tegen Mandzukic wel even makkelijk wint. De ene speler ligt Ajax gewoon minder dan de ander, is volgens mij geen gekke, en al helemaal geen arrogante, constatering.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:15
Matthijs zit in de Red Bull van Max, niks aan het handje dus.. ;)
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
dinsdag 16 april 2019 om 19:14
Met een afgeslagen motor.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:16
Afgeslagen motor? Of heb ik iets gemist?
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
dinsdag 16 april 2019 om 19:31
Ging over Costa. Dat hij zo snel was ,en de ligt .
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:33
Hahaha, sorry man.. Zijn de zenuwen denk ik..
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
maandag 15 april 2019 om 20:26
Heeft toch een blessure?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
maandag 15 april 2019 om 20:27
Zoiets las ik ook ja. Maar was het alweer vergeten hehe
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
maandag 15 april 2019 om 20:29
Zou goed uitkomen.die was best listig dat Braziliaanse Lamatje in de JC Arena
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 07:15
Een echte Ajacied is NOOIT bang.
Vind ik leuk
Snoun +1495
maandag 15 april 2019 om 20:17
Je wilt Maz op Costa zetten. Dat is hopeloos. Die gast is een prima speler, maar laat zijn verdedigende kwaliteiten nog niet zien.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:18]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:19
Eens, maar anders wordt het Kristensen.. Die heeft het nou ook niet echt laten zien. Verder ga ik ervan uit dat Ronaldo al snel de spitspositie in gaat (afhankelijk van hoe fit Costa is).
Vind ik leuk
Gerardovic +221
maandag 15 april 2019 om 20:20
Mazraoui op rechts houden uitstekende keuze maar dat geldt ook voor het centrum. Blind moet gewoon centraal blijven staan, de Ligt voelt zich ook een stuk beter op zijn gemak met de ervaren blind naast zich. Sinkgraven linksback is in mijn ogen de beste optie. Weliswaar geen ritme idd maar wel beschikt wel over snelheid en voetballend vermogen. Bovendien wissel je dan ten opzichte van de vaste elf maar 1 positie. Kunnen we het Ajax spel in optima forma spelen met twee aanvallende backs en dat zijn we gewoon nodig, je moet ze in verlegenheid brengen en dat gaat niet lukken met de ander genoemde opties.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:29
Zit zeker wat in !! Wellicht is Sinkgraven inderdaad nog niet eens zo'n rare keuze. Zo zonde dat Tagliafico geschorst is... Hij is met zijn felheid echt enorm belangrijk.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:51
Jullie mogen angelino wel voor een wedstrijdje lenen hoor.. als jullie beloven gelijk te spelen tegen groningen 😏
Vind ik leuk
Nova +2077
maandag 15 april 2019 om 20:29
Veltman in het centrum moet je niet eens willen. Hij werd in de wedstrijd van Excelsior geklopt in de lucht. Laat staan tegen Juventus die allemaal een kop groter zijn. Gewoon Mazraoui op links en dan komt het goed.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:30]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:03
Nee het centrum moet je nooit uit mekaar halen, zeker niet in zo een belangrijke wedstrijd. Mazraoui op links en Veltman op rechts.
Vind ik leuk
2018-2019 +32
maandag 15 april 2019 om 21:28
Vind ik ook. Centraal kan je je het minst permiteren. LB/RB kan je nog wat (laten) compenseren mocht dat nodig zijn. Centraal midden loop je anders het risico dat men elkaar in de weg/voor de poten gaat lopen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:56
De wedstrijden dat we het centrum noodgedwongen moesten veranderen liepen niet goed af (PSV en Feyenoord uit). Een back vervangen heeft veel minder invloed op je elftal.
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:04
Het zou leuk zijn als Magallan er nu klaar voor was.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:06
Ik weet niet of dat nu t goede moment is,ik zie hem nooit trainen of spelen eigenlijk,dus ik kan daar niets over zeggen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:08
Die heeft de laatste tijd ook nauwelijks minuten gemaakt.
Veltman erbij ligt meer voor de hand.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:10
Ok,die heeft nu idd weer wedstrijdritme en vooral ervaring.
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:12
Ik denk ook dat Magallan anders tegen Excelsior wel speeltijd had gekregen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:15
Dat klopt wel wat je zegt,veel succes morgen kerel and have fun .
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:16
Dankjewel :)
Vind ik leuk
ROCK +117
maandag 15 april 2019 om 20:11
Zou de gok niet nemen
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:13
Ik denk dat dat inderdaad verstandig is.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 07:17
Dat is hij vast wel, alleen krijgt hij de kans nog niet. Veel vertrouwen in die jongen voor volgend seizoen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:05
Blind linksback, Veltman centraal? Of denk ik nu raar?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:05]
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:06
Magallan zou wel beter moeten zijn dan Veltman.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:07
Veltman wel redelijk wat meer ervaring. Vind het sowieso nog bizar van captain naar rechterbank
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:11
Ik vond het vooral bizar dat hij captain werd.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:07
Nou... Tegen Feyenoord maakte hij een uitermate zwakke indruk en ook toen hij inviel tegen PSV was hij zwak. Ik vertrouw hem echt niet tegen Mandzukic/CR7
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:10
Okee true, maar als hij een kaart zou pakken is het ook minder cruciaal dan dat De Ligt dat zou moeten doen. Maak je wel meteen een pittige indruk oo CR7.
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:11
Iedereen maakte tegen Feyenoord een uitermate zwakke indruk, dus op basis daarvan kun je iedereen afschrijven.
En tegen PSV viel hij een paar minuten in als zesde verdediger. Dan is het gewoon vol en chaotisch.
Hij zal het denk ik ook niet worden, daarvoor speelt hij te weinig. Alleen zou ik denken dat Magallan wel beter moet zijn dan Veltman.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:13
Ja ik weet niet... Ik durf het toch niet aan met hem. Voetballend is Veltman sowieso beter. Vond Veltman afgelopen week ook niet slecht spelen tegen Juventus, pas toen Douglas Costa erin kwam kreeg hij het zwaar. Ik pleit voor Veltman. Zo zie je maar hoe belangrijk Nico eigenlijk is he, je hebt gewoon geen volwaardige vervanger klaarstaan
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:20
Snap ik hoor. Ik bedoelde ook echt gewoon 'het zou mooi zijn als'.
Ik ook niet, maar Veltman had wel weer een Veltmanmomentje, even een bal door het midden en bijna een tegengoal.
Ja, maar voor die kwaliteit een volwaardige vervanger hebben is ook wel lastig. (Van mij mag Overmars Palacios halen van Willem II)
Ze hadden misschien Wöber wat langer moeten houden.
Als je ziet dat het halverwege april is en we Magallan nog niet helemaal vertrouwen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:26
Het zou zeker mooi zijn als Magallan inmiddels verder zou zijn! Misschien nog even acclimatiseren, hij heeft er met Pierie een nieuwe concurrent bij in ieder geval. Ja noem nog eens een goede linksback.. Ja het klinkt misschien heel gek, maar waarom zou Ajax geen poging wagen bij Angelino van PSV? Gewoon een hele goede verdediger met een prima voorzet en lekker fel in de duels.
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:36
Ik verwacht wel dat hij beter is dan Pierie. Anders kan hij beter ophouden denk ik.
Angelino is een leuke back, maar ik vind Tagliafico echt beter. Daarnaast denk ik dat je voor Angelino bij PSV de hoofdprijs betaalt, terwijl hij vorig jaar nog een afvaller was bij City. Dan heb ik liever dat ze iemand zoeken die we hier nog niet allemaal kennen.
En Palacios :p

Ik weet trouwens ook niet of we PSV moeten verzwakken. Hoe lager het niveau in de eredivisie hoe minder interessant Ajax is.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:43
Ik vind Tagliafico ook beter, maar vind Angelino wel een waardige vervanger. Hij zal de hoofdprijs kosten, maar wat geeft dat? Geld zat. Waag maar eens een poging bij de directe concurrent.

Enerzijds heb je gelijk, anderzijds mag je je concurrent verzwakken. Zolang Ajax blijft presteren in Europa zit het met het imago wel goed.
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:45
In Nederland is hij in ieder geval de beste optie denk ik. Alleen denk je niet dat er buiten Nederland een interessantere optie kan lopen?
Tagliafico zou ik ook niet bedacht hebben.

Ja, dat is zo. En PSV valt of staat ook niet met Angelino.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:47
Kan hoor, heb alleen niet zo'n goed beeld wat er allemaal in het buitenland loopt die interessant zouden kunnen zijn. Misschien komt Ajax inderdaad wel weer met een verrassende back uit Zuid-Amerika. Of ze gokken op Sinkgraven.
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:50
Ik ook niet. Anders had Overmars mij wel gepresenteerd als nieuwe scout :p
Ik denk niet dat het Sinkgraven wordt.
Dat kwam toevallig zo uit en als hij het waar had gemaakt was hij de nieuwe linksback geworden, maar er is zoveel geld dat het gek zou zijn om niet iemand te halen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:16
Weet niet precies hoeveel magallan gespeeld heeft, Veltman valt de laatste weken wat meer in. Plus je hebt dan een volledige Nederlandsetalige verdediging, lijkt me ook wat makkelijker communiceren in zo’n wedstrijd
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
maandag 15 april 2019 om 20:20
Vrijwel niet.
Ik denk op basis daarvan ook dat Veltman meer kans maakt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:36
Hij speelde zwak ja, (wat de anderen ook deden) maar is echt heel veel beter dan hij heeft laten zien. Ik zet Magallan er morgen zéker in.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:37]
Vind ik leuk
Ove +4184
maandag 15 april 2019 om 20:07
Mallejan tegenover Ronaldo
Vind ik leuk
2018-2019 +32
maandag 15 april 2019 om 21:25
Blind linksback? Dat is vragen om problemen. Die wordt dan zowel links- als rechtsom helemaal zoek gespeeld. Ik zie 'm niet als een speler die de zaak achterin daar dicht kan houden.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 08:29
Dat zal het wel gaan worden toch?
Vind ik leuk
RGB +2024
maandag 15 april 2019 om 20:06
Met Daley Sinkgraven gaan we het niet redden. Op die positie moet je iemand met wedstrijden in de benen hebben staan. Het is sowieso al een enorme aderlating dat Tagliafico niet meedoet.
Vind ik leuk
Bixente +482
maandag 15 april 2019 om 20:09
Hij is belangrijk in de kleedkamer morgen...😃
Vind ik leuk
Muscles +2086
maandag 15 april 2019 om 20:09
Ook daarom is Nico een held in Ajax❤️
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6046
maandag 15 april 2019 om 20:10
Alles wordt aangegrepen om de boel op te hemelen en te verheerlijken. Wat een kneuzenkermis.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
maandag 15 april 2019 om 20:22
Doe jij de regeringszaken in Noord-Korea nou maar, heb je je handen vol aan.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19225
maandag 15 april 2019 om 20:11
Je had gewoon Wober nooit moeten verkopen. Omdat je daar 2 miljoen winst op kon halen was dat belangrijker dan je selectie in balans te houden.
En nu heb je dan een probleem. Bedankt Overmars.
Vind ik leuk
dst +230
maandag 15 april 2019 om 20:11
Man, ik kan niet wachten! Redden ze het morgenavond dan schreeuw ik het hele dorp bij mekaar, redden ze het niet dan heb ik sowieso genoten van dit Europese avontuur!! 'We' hebben nog niks maar het mooie voetbal vind ik minstens zo belangrijk. :)
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:11]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:27
*minstens = bijna 😉
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:27]
Vind ik leuk
dst +230
maandag 15 april 2019 om 20:32
Heb je wel enigszins gelijk in maar niet helemaal.:) De jaren onder De Boer was wel leuk voor de titels maar heb ik amper genoten... Als je dit jaar 2 prijzen pakt is het gewoon top! Mooi voetbal gezien én 2 prijzen.... (CL en kampioenschap welteverstaan, laat Willem !! de beker maar winnen :):):)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:38
Idd, slaapverwekkend was het onder De Boer. Van genieten was nauwelijks sprake.
Vind ik leuk
dst +230
maandag 15 april 2019 om 21:41
Klopt helemaal... UItereraard zijn titels belangrijk maar we kunnen wel wat lijden alvorens de rest ons inhaalt...:) (ow nee, de meeste titels tellen niet mee in de ogen van velen :))
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:04
Hehe. Precies. We hebben een aardig buffertje idd.
Maar als de andere ploegen zelf de titel halen, telt het dubbel. Tsja, zo lust ik er nog wel 10🤠
Nooit zal Ajax ingehaald worden, op élk voetbalvlak zullen we schitteren als nooit tevoren.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:49
Maar mooi voetbal en geen prijzen 🤔
Vind ik leuk
dst +230
maandag 15 april 2019 om 21:46
Dat klopt man, maar dan liever dat , dan iedere week naar een ploeg kijken die totaal niet bezig is om het publiek enigszins wat plezier te geven qua leuk voetbal...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:56
Ik weet het niet hoor, wil graag weer eens een prijs vieren 🎉
Vind ik leuk
Miller +72
maandag 15 april 2019 om 20:12
Blind, De Ligt, Mangallan/Veltman, Mazraoui, omdat je dan met Blind/Ligt/Mang(ofVelt) drie centrale hebt, zodat Mazr veel vooruit kan. Om die reden zet ik De Ligt linkscentraal, zodat ie meest centraal speelt van de verdedigers. Evengoed kunnen beide backs naar voren ook. Geen idee wie van Mang en Velt betere keuze is. Zo goed ken ik die nieuweling niet.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19225
maandag 15 april 2019 om 20:28
Dan heb je dus 3 man die op een 'vreemde' positie spelen en de ene die wel op zijn gebruikelijke positie speelt is normaal gesproken de zwakste schakel in je verdediging.
Vind ik leuk
Miller +72
maandag 15 april 2019 om 22:31
Beter dat de normaal gesproken zwakste schakel op zijn vertrouwde plek speelt dan andersom, want die riskeert het meeste tegen te vallen bij verandering van positie. De anderen moeten dat wel kunnen, Blind sowieso gewend daar te spelen, dan is het eigenlijk enkel De Ligt die een plek opschuift; dat moet hij wel kunnen.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 20:13
Klasse van Taglia, dat hij niet liever thuis zit.
Maar wat zal die jongen balen, lijkt me klote als je dan die kaart krijgt.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:13]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:28
En dan zo'n domme kaart 🙈
Vind ik leuk
Cookee +12956
dinsdag 16 april 2019 om 18:58
En ook nog zo ver van de goal.
Vind ik leuk
Paul1982 +12405
maandag 15 april 2019 om 20:22
Ik zou Mazraoui gewoon op rechts laten spelen, vormt een goed koppel met Ziyech. Ik zou Blind op links zetten, omdat hij ook op die positie beter is dan Sinkgraven. En ik zou Veltman centraal laten spelen met De Ligt, Magallán vind ik nog totaal niet overtuigend.
Vind ik leuk
DTM +19
maandag 15 april 2019 om 20:32
Daar ga ik zeker in mee, Paul 1982..
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:33]
Vind ik leuk
Paul1982 +12405
maandag 15 april 2019 om 21:49
Nu Ten Hag nog haha
Vind ik leuk
Linke loe +2362
maandag 15 april 2019 om 20:24
Ik hoop toch echt op veltman rechtsback de ligt en blind centrum en mazraoui op links..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:42
Wat een vraag: Voetbalt die Sinkgraven dan nog?
Vind ik leuk
voetbal@com +1084
maandag 15 april 2019 om 20:54
Tuurlijk gaat hij mee. Lijkt me logisch, neem aan dat Sjaak ook mee is?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:57
Sinkgraven speelt te weinig, Magallan is te onwennig nog, lijkt me duidelijk dat het Nous wordt op links.

Overigens precies waar ik op hoopte, Tagliafico is met de groep mee gegaan, klasse pik!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:58
Belachelijk! En geen woord over Harris.
Harris wou ook graag mee naar Turijn, maar dat vond dhr. Ten Hag dan weer niet zo'n goed idee. #zeikerd.
Vind ik leuk
voetbal@com +1084
maandag 15 april 2019 om 21:00
Ten Hag zet mazounogwa op Taglifico zijn plaats en laat Veltman staan.

Wissel niet te veel zegt Van Bommel van ons PSV altijd....en die kan het weten inmiddels...

1-1 en na penalty's Ajax door met 4-5,
CR 7 schiet over, hangt te ver naar achter bij zijn panenka poging.

Vind ik leuk
JanTa48 +9382
maandag 15 april 2019 om 21:07
Mooi dat Nico meegaat wat aangeeft dat het wel goed zit binnen selectie.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 21:17
Alle steun is welkom Op naar de match. Lets kick it
🛠

Vind ik leuk
Het Brein +4904
maandag 15 april 2019 om 21:20
Magallan kan ook linksback!
Vind ik leuk
sjakieeee +23
maandag 15 april 2019 om 21:59
magallan!!!!
Vind ik leuk
ajaxdev +681
maandag 15 april 2019 om 22:15
Alsjeblieft geen Sinkgraven en laat Magallan ook nog niet meedoen. Dit gaat om Halve Finale CL Ten Hag. We spelen niet tegen Willem II
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 22:16]
Vind ik leuk
Romarioo +872
maandag 15 april 2019 om 22:39
Kan ie niet op ander naam spelen?
Vind ik leuk
aphex twin +1547
maandag 15 april 2019 om 23:56
Ik weet niet wrom, maar heb zo'n gevoel dat Magallan linksback gaat spelen. Blind zou ik sowieso niet doen, komt snelheid tekort en stapt soms te vroeg in. Dat kan rampzalige gevolgen hebben.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:59]
Vind ik leuk
Linders +41
dinsdag 16 april 2019 om 00:07
Sinkgraven leuke speler eredivisie, maar (miss nog ) niet in deze top wedstrijden. Veltman de bij !
Vind ik leuk
Optelsom +807
dinsdag 16 april 2019 om 05:05
Aub geen sinkgraven
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:33
Graag gedaan 😎
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:26
Goedenmorgen vanuit Italië
Achter de macchiatto en op het terras ... sfeer zit er al goed in !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws