Waarom Ten Hag voor Juventus - Ajax kan kiezen voor Mazraoui én Veltman

Waarom Ten Hag voor Juventus - Ajax kan kiezen voor Mazraoui én Veltman

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 11:30ma 15-04-2019 om 11:30

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 11:50ma 15-04-2019 om 11:50

Ajax won zaterdag mét Noussair Mazraoui van Excelsior. De rechtsback keerde terug van een schorsing, waardoor Joël Veltman weer op de bank zat. Voor wie kan Ajax-trainer Erik ten Hag het beste kiezen tegen Juventus? Alleen Mazraoui of Veltman? Of krijgen beide spelers een basisplaats? Je leest het in deze analyse.

Ten Hag wijzigde Ajax tegen Excelsior op een paar plekken tegen opzichte van Juventus-thuis: Klaas-Jan Huntelaar startte in de spits, Donny van de Beek speelde in een minder aanvallende rol op het middenveld en Mazraoui stond op de plek van Veltman. Veltman speelde een sterke wedstrijd tegen Juve en ook tegen Excelsior kreeg de voormalige aanvoerder van Ajax nog speelminuten. Dit kan erop duiden dat hij dindsag aan de aftrap verschijnt in Turijn.


Het drukzetten van Ajax: Ziyech jaagt het centrum van de Excelsior-defensie op. De rechtsback van Ajax moet doorstappen als de linksback aangespeeld wordt. Ook tegen Juventus zette Ajax op deze manier druk. Ajax komt vaak in de problemen als de pressing niet slaagt.

Hoe groter de afstand tussen de linksback van de tegenstander en de rechtsback van Ajax, hoe groter de kans dat een tegenstander onder de druk van Ajax uit kan spelen. Daarom zijn de fysieke en cognitieve vermogens van een Ajax-rechtsback belangrijk. Mazraoui heeft meer snelheid dan Veltman om - over grote afstand - druk te zetten. Beide spelers beschikken over het spelinzicht om te doorzien wanneer de bal de back van de tegenstander bereikt. Al maakte Veltman - misschien wel vanwege een gebrek aan wedstrijdritme - soms te gretig de loopactie naar de linksback. De afstand, het spelinzicht en de fysieke vermogens bepalen de effectiviteit van de Ajax-pressing.




Veltman zet druk op de linksback van Willem II, die knap onder de druk uit speelt. Tegen Juventus stapt Veltman drie keer door op de linksback, omdat hij verwacht dat de bal daar gaat komen. Spelers van Juventus doorzien dit en lanceren Blaise Matuidi (met Lasse Schöne in de achtervolging) in de diepte. Veltman is uit positie.

Wanneer Mazraoui en Veltman te laat bij de back arriveren (of de verkeerde inschatting maken) moet Ajax vol in de achteruit. Ook daar zou Mazraoui qua fysieke vermogens een streepje voor hebben op Veltman. Defensieve discipline speelt echter een (grote) rol. Veltman heeft veel meer de verantwoordelijkheid als verdediger om zijn collega’s te helpen in defensieve situaties. Tegen Excelsior was Mazraoui na een omschakelmoment nergens te bekennen. Veltman ging tegen Juventus met een breedtepass in de fout, maar arriveert daarna wél in de zestien. Die verdedigende drang om te helpen heeft Mazraoui minder.




Voorafgaand aan de eerste goal van Excelsior kan de bal vanuit rechts te gemakkelijk naar het centrum gespeeld worden. Dat mag de middenvelders aangerekend worden. Maar ook de omschakeling van Mazraoui laat te wensen over. Veltman heeft daarentegen wel de verdedigende discipline.

In aanvallend opzicht heeft Mazraoui een goede klik met Hakim Ziyech. In omschakelmomenten heeft hij de fysieke vermogens om over de vleugelspeler heen te denderen. Daarmee creëert de als middenvelder opgeleide speler afleiding en verwarring bij de tegenstander. Ook voelt Mazraoui zich comfortabeler in kleine ruimtes. Om deze redenen heeft Mazraoui meer toegevoegde waarde op de helft van de tegenstander dan Veltman. Daartegenover staan de mogelijkheden die Veltman met zijn kopkracht meebrengt en zijn positie kiezen in verdedigend opzicht.



Het voetballend vermogen en de creativiteit van Mazraoui zorgen voor veel toegevoegde waarde aan dit Ajax. Daarnaast heeft de speler een goede klik met Hakim Ziyech. Mazraoui scoorde dit seizoen al twee treffers in de Champions League vanaf de rechterkant.

Het is nog onzeker voor welke vleugelverdedigers Ten Hag gaat kiezen in de Champions League-return tegen Juventus. Door de schorsing van Nicolás Tagliafico kan het zijn zowel Mazraoui als Veltman gaat spelen. De verdediging van Ajax zou er dan als volgt uitzien: Mazraoui op rechts, omdat hij klikt met Ziyech en beter past bij de manier van drukzetten, Matthijs de Ligt en Daley Blind in het centrum en Veltman aan de linkerkant.

De @LaptoptrainerNL kijkt voor VoetbalPrimeur naar de belangrijkste wedstrijden in binnen- en buitenland en probeert op een begrijpelijke wijze de theoretische kant van het voetbal te belichten.

Plaats een reactie

TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 11:33
Wat een lange uitleg voor iets dat logisch is!!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 11:34
2-2 en NEXT.....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:45
Lange uitleg? Deze uitleggen zijn toch heerlijk?! Ik kan hier echt van genieten. Dat er zo op de detail wordt gelet bij een individuele speler. Dan hebben we het over echt voetbal.

Dit zijn zaken die mij opvallen in een wedstrijd en dan denk ik. Dat ziet iedereen toch? Dat Veltman erg gretig instapt, waardoor of middenveld moet terugzakken of De Ligt moet overnemen.

Als je Veltman zo gretig ziet instappen dan moet je weten als linksbuiten dat je moet terugzakken. Want je CV neemt over, je linksback gaat knijpen. Dan is de linksbuiten de linker verdediger. Precies waar het fout ging bij de 1-0 van Juve.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 11:49
Ik begrijp wat je bedoeld en ga ver mee in je verhaal maar ik heb 8 jaar geleden mijn trainer diploma’ gehaald! Aan je Enthousiasme te lezen jij gisteren, maar ik ben het wel met je eens hoor! Ik zeg:
Mazraoui-Blind-de Ligt-Veltman
2-2 en door naar de halvefinale!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:57
Haha, thanks. Trainer's diploma nooit gehaald, helaas. Ben wellicht erg groot fan van het spelletje voetbal.

Op voorhand lijkt mij dat een logische actie ja. Maar ik zie de trainingen niet, geen goed idee wie er in vorm is en wie niet.

Mazraoui op links zou ik nooit doen, maar als je geen betere opties hebt... Denk dat je van te voren keihard verdedigende afspraken moet maken. Vooral met Mazraoui en Blind. Ben bang dat er teveel van het middenveld gevraagd wordt. Veel gaat afhangen van Schone en de vleugel spelers. Of zij als collectief mee willen verdedigen. (Schone) zal het fysiek te zwaar zijn om zoveel meters te maken ben ik bang.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 12:03
Heeft allemaal ook te maken dat bij deze stand Ajax eruit ligt en Mazraoui aanvallend meer kan brengen (is tegen o.a Bayern en Benfica gebleken). En als Schöne leeg is wisselen tot die tijd knallen dat geld voor alle 11!! Laat Europa maar zien dat we geen kortstondig avontuur beleven maar helemaal terug zijn!!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:11
Dan hoop ik dat Mazraoui op links speelt, hij zou voor aanvallend spel ook Sinkgraven kunnen brengen...

Dan leg ik naast de bank 2 schone onderbroeken als Sinkgraven speelt. Billenknijpen gaat dan extreem worden.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 12:17
Sinkgraven gaat niet spelen je onderbroeken blijven schoon! Maar volgend jaar kan je tot nu toe een hele stapel neerleggen, hoop echt op goede vervanging voor de uitgaande spelers!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:19
Haha, als jij Overmars bent. Je mocht per linie 1 vervanger kopen. Met oog op de ''mogelijke'' vertrekkende spelers (Ligt, Jong, Donny, Taglia, Ziyech, Donny). Wie zou je dan kopen?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 12:30
Centrale verdediger EDSON ALVARES, en voor Neres/Ziyech CRISTIAN PAVON (Topper) middenveld zijn te veel mogelijkheden (ook intern)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:15
Zou Pavon te betalen zijn? Geen Odegaard?

Mis ervaren speler, zou Ajax een Tadic kunstje opnieuw kunnen doen? Ryan Babel? Alderweireld? Fosu- Mensah? Welsley Hoedt?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 13:18
Edson Alvares en Christan Pavon let maar op! (Samen tussen €30mlj en €40mlj)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:05
Ik zou juist wel Mazraoui op links zetten. Een back die langs de lijn eroverheen dendert heb je tegen Juventus niks aan. Hoge voorzetten hebben toch geen nut tegen de Italiaanse verdedigers. Mazraoui kan juist naar binnen komen en de kaats aangaan. Zeker hij, als oorspronkelijk middenvelder, kan in de kleine ruimtes op het middenveld een man meer creëren.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:28
Hier kan ik me in vinden.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 03:31
Als ze de afspraak maken dat, wanneer Mazraoui het middenveld inkomt, Frenkie wat uitzakt en Blind de linksback positie oppakt, dan staat je restverdediging ook weer goed.

We gaan het zien! Kan het eerst maar 21:00 uur zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:46
Precies dit ja. Nu nog in de praktijk. Ik heb er een zéér goed gevoel over.

Een uur nog en een kwartier. Zenuwen tot en met, heel de dag al.
Vind ik leuk
PRICE +8125
maandag 15 april 2019 om 11:34
Wordt toch een puzzeltje voor ajax om die schorsing goed op te vangen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:36
Mazraoui links. Puzzel opgelost.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 11:38
Idd logisch toch!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:13
Blocks suggereert juist Veldman op links!
Vanwege het gemak waarmee Zyech en Mazraoui op rechts samen spelen.
Dat vereist wel dat Veldman die omschakeling makkelijk maakt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:50
Dat is het verschil met trainers. Zo simpel is het niet. Je moet zo veel afwegingen maken.

Voetbaltrainers zouden wat meer naar F1 moeten kijken. Het tactisch team heeft daar van te voren al 20 scenario's uit bedacht wat er mogelijk gebeuren kan. Houdt hier de hele wedstrijd rekening mee. Als er iets gebeurd kunnen ze direct handelen want de 20 scenario's zijn al bedacht.

Als je dit in het voetbal vertaald kun je ook meerdere scenario's voorbereiden. Hier kun je alle spelers op voorbereiden. Dan zal een Jurgen Ekkelenkamp nooit meer verbaast zijn als hij moet warm lopen om zijn debuut te maken. Nee je bespreekt het scenario dat Schone een schop kan krijgen en jij er in moet. Dat gerommel altijd langs het veld waarin de assistent nog snel even de zaken bespreekt.

Kun je allemaal van te voren plannen. Guardiola kan dit super.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 15:27
Dat is dus veelste gemakkelijk hoe jij denkt..je hebt hier met een heleboel spelers te maken waar van alles mee kan gebeuren enz en niet met 1 coureur en 1 auto..dat is wel ff wat anders
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:48
Ik geef aan dat je er naar moet kijken. Ik zeg niet dat ze precies hetzelfde doen. Het gaat om de mindset, van te voren scenario's uitdenken wat er logischerwijs kan gebeuren in een wedstrijd.

Je komt na 15minuten spelen 1-0 achter, wat dan? Je staat in de 85e minuut 2-1 achter, wat dan? Schone krijgt een rake trap, wat dan? Tadic raakt geblesseerd en dan?

Hoef je geen briefjes in de laatste 10minuten te schrijven hoe de opstelling er uit gaat zien. Het is een scenario wat je van te voren hebt afgesproken. Iedereen weet wat hij moet doen vanaf de 85e minuut.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:53
Mazraoui op links? Die kan op rechts al niet verdedigen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:58
Ik zeg blind links en veltman centraal
Vind ik leuk
Roffel1998 +3600
maandag 15 april 2019 om 13:35
Ja dat zou ik ook doen. Al zie je Veltman spelen, zie je echt dat het een CV is. Blind doet het in het Nederlands Elftal ook altijd op linksachter en doet het daar redelijk.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:54
Ja en toen Veltman daadwerkelijk CV was, begreep niemand hoe hij het ooit tot Ajax 1 geschopt heeft. Laten we hem alsjeblieft nooit meer in het centrum opstellen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:03
Als blind met de ligt naast zich niet door de mand valt...

Dan kan veltman het ook
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 15:04]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:38
Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn toch?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 11:40
Mazraoui-Blind-de Ligt-Veltman
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:52
Waarom Blind niet als linksback, Veltman centraal en Mazraoui rechtsback? Mazraoui is geen linksback, terwijl Blind daar al zovaak gespeeld heeft. Nu nogsteeds bij Oranje.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 11:57
Centraal staat als een huis daar blijft hij vanaf! Snap je wel maar daar komt hij echt niet aan! Dan zou hij nog eerder Magallan centraal zetten en dat lijkt me helemaal niks. En het is altijd prettig een links en rechtsbenig duo centraal (Is overal een voorkeur)
Vind ik leuk
De Liefhebber +13068
maandag 15 april 2019 om 12:39
Het staat als een huis maar Ronaldo scoorde vorige week ook en Excelsior ook 2 keer....ik zou Nous rechts laten staan en Blind linksback...je zou ook Schøne kunnen slachtofferen en Sinkgraven op linkshalf en Frenkie op 6. Ik vind rechtsbenige backs (die nog niet eens back zijn...) op links wel een dingetje. Wat zit er nog meer in Jong? Alleen die Bakker? De vraag is even of Frenkie volle bak kan....of Magellan LCV.....🙈
Vind ik leuk
Roffel1998 +3600
maandag 15 april 2019 om 13:37
Bakker is naar PSG dacht ik.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13068
maandag 15 april 2019 om 14:44
Nog niet....na dit seizoen.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3600
maandag 15 april 2019 om 14:51
Klopt, laten m alleen nooit spelen. Dus zal ook geen optie zijn voor morgen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:01
Ronaldo liep zo door da huis heen recht naar de achterdeur 😏
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 11:39
Mazraoui-Blind-de Ligt-Veltman
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:51
Veltman blijft een betere verdediger dan Mazraoui, aanvallend maakt het ook niet veel uit. Mazraoui is van oorsprong een middenvelder en Veltman een centrum verdediger.
Vind ik leuk
VanGoal +1312
maandag 15 april 2019 om 12:26
En een lange uitleg die waarschijnlijk niet klopt. Mazraoui gaat eerder op links staan dan Veltman. Heeft hij vaker gestaan dit seizoen. Daarnaast is hij aan de bal comfortabeler en dat is wel handig als je met je verkeerde been moet uitverdedigen
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 12:31
Daarom wat ik denk:
Mazraoui-Blind-de Ligt-Veltman
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:27
Simpel en logisch voetballen klinkt heel gemakkelijk.....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:37
]]Vind Naa'kt Dames in jouw buurt hier op: Ej.Uz/Dames
Vind ik leuk
erikv78 +712
maandag 15 april 2019 om 12:53
Zo Logisch is dit niet! Lekker Veltman op Rechts laten staan en Mazraoui op links!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 12:54]
Vind ik leuk
SugoiRyan +18
maandag 15 april 2019 om 15:35
Wellicht. In elk geval lijkt het me een cool idee als de vleugelverdedigers van positie wisselen. Veltman soms op links en Mazraoui op rechts. Gewoon compleet verrassen en Juve beetje verwarren. Het toont gogme en dat er controle is. Veltman kan denk ik ook best op links namelijk.. Alhoewel je het nooit zeker weet. In elk geval beter Velt en Maz in basis geen Magallan en Sinkgraven fratsen :/. Was Wober er nog maar, dan had Blind gewoon links kunnen staan.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18610
maandag 15 april 2019 om 15:39
Wöber speelt niet bij Sevilla toch? Goeie jongen Wöber maar het is niet anders!
Vind ik leuk
SugoiRyan +18
dinsdag 16 april 2019 om 08:31
*speelt nu bij Sevilla. En ja dat is zo, wel ernstige blunder om te verkopen. Nico tevreden houden had ook gekund met Magallan op tribune.
Vind ik leuk
SugoiRyan +18
maandag 15 april 2019 om 15:36
-
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:36
Je kan ze naast een meetlat leggen, maar hoogstwaarschijnlijk spelen ze allebei dinsdag. Verdedigend is Veltman klasses beter. Aanvallend andersom. Dat was de conclusie.
Vind ik leuk
Romarioo +874
maandag 15 april 2019 om 11:38
Gaat veltman linksback spelen?
Ajax is nu wel zwak wat verdedigen betreft tagliafico is wel 40 % van de verdediging
Ligt 50%
Mazraoui 10%
Blind 0,0%
Word lastig geen goede verdediger in de jeugd
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:39]
Vind ik leuk
HansKlok +436
maandag 15 april 2019 om 11:41
Blind 0,0% laat me niet lachen.
Vind ik leuk
Romarioo +874
maandag 15 april 2019 om 13:19
Oké, 0,008%
Vind ik leuk
Bubba +83
maandag 15 april 2019 om 12:10
40%, 50%, 10%, 0% Hoe verzin je deze onzin?

En hoe groot denk je dat het percentage is van VP-bezoekers dat jou reactie serieus neemt?
Vind ik leuk
Romarioo +874
maandag 15 april 2019 om 13:18
Ik zeg wat ik vind en zie tijdens een wedstrijd
We gaan het zien zonder tagliafico
Jij weet zelf dat de ligt bijna alles op ruimt achterin met tagliafico en frenkie die 100 meters moet maken omdat blind niet in staat is om een opkomende middenvelder op te vangen
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 13:19]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:38
Heb er alle vertrouwen in. Ons aller Ajax is altijd in staat om te scoren. Dus we gaan door
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:39
Het is lastig om linksback te staan als je rechtsback gewend bent. Het wordt dan denk ik ook zeer lastig voor veltman die van nature niet eens een back is om daar te moeten spelen. Maar ik zie helaas ook geen andere opties. Blind lijkt me te traag.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:50
Blind speelt bij Oranje ook altijd als linksback, dus dat moet geen probleem zijn. Ik ga er gewoon vanuit dat Blind linksback speelt en De Ligt en Veltman centraal.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 11:40
Veltman op links is een beetje onwennig, maar kan een verrassing zijn.
Vind ik leuk
mcmodd +28783
maandag 15 april 2019 om 12:06
Aangezien Veltman niet geheel tweebenig is zou ik hem nooit als linksback opstellen. Hij zou teveel door het midden uitverdedigen, wat voor Juventus zeker een uitnodiging zal zijn om bij hem de grootste druk te leggen.
Vind ik leuk
Rai Zom +10
maandag 15 april 2019 om 11:42
Bidden dat het niet Sinkgraven wordt op de linker flank. Die werd in eerdere CL wedstrijden ondersteboven gelopen en werd bij verdedigen dolgespeeld.
Vind ik leuk
Muscles +2091
maandag 15 april 2019 om 11:44
Laar Erik maar schuiven en Ajax maar vlammen als team. Effectiviteit is het sleutelwoord, Forza AFCA
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:47
Denk eerder dat
Ze
Met blind op linksback gaan spelen veltman en de ligt centraal en mazraoui achterin of die argentijn speelt
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:48
Ik zou Blind als linksback laten spelen en De Ligt en Veltman in het centrum.
Vind ik leuk
linkspoot +773
maandag 15 april 2019 om 11:52
Mazraoui heeft inderdaad meer aanvallende kwaliteiten, omdat hij van origine een middenvelder is. Verder vind ik Mazraoui beter worden in zijn spel. Met Marokko vs Argentinie was hij één van de beste spelers. Nu ook tegen Excelsior is hij meer gegroeid, hij oogt volwassener. Veltman mist inderdaad wedstrijdritme, maar hij staat bekend om domme overtredingen, dat hebben we ook eerder gezien onder Peter Bosz. Veltman is ook meer een verdediger dan dat hij mee kan aanvallen. Tegen Juventus zie je wel dat hij makkelijk weggespeeld wordt door o.a. da Costa. In een man tegen man situatie verliest hij tegen een tegenstander van CL niveau. Hij is verder wel bruikbaar en respect dat hij door blijft gaan ondanks een zware blessure. Hopelijk spelen ze een goede pot, want het is leuk zo een analyse, maar bij een wedstrijd zit of alles mee of alles tegen of pech. Ik wens Ajax veel succes.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:52
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­8.C­­o­­m
Vind ik leuk
mcmodd +28783
maandag 15 april 2019 om 11:55
Het wordt nog leuker als je op de rechterkant Mazraoui als middenvelder opstelt en Veltman als rechtsback. Maar dan zie je links een beperking met Blind op de backpositie, waar hij als linker centrale verdediger meer op zijn plaats is. Zeg mij wat de oplossing is voor dit probleem en ik noem je een tactisch wonder.
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 11:55
Veltman op RB en Mazraoui op LB. Probleem opgelost.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1510
maandag 15 april 2019 om 12:09
Veltman de ligt blind mazraoui probleem opgelost.strijden morgen er vol voor gaan.en dan zien we wel of we door zijn of niet.trots op ons aller Ajax in dit cl seizoen.
Vind ik leuk
Gerardovic +221
maandag 15 april 2019 om 12:22
Hier had ik ook niet zo’n enorme analyse voor nodig en iets wat ik hier al vaker geschreven heb. Mazraoui is in het spel van Ajax een veel betere back dan Veltman en heeft aanvallend een enorme toegevoegde waarde. Om die reden graag sinkgraven op links posteren, dan hebben we hetzelfde aan de linkerkant en kun je juve pas echt in verlegenheid brengen. Bovendien verander je vd vaste basis elf maar 1 positie i.p.v. van twee, sinkgraven voor Nico. Anders heb je dus Veltman rechtsback en mazraoui linksback, zijn twee wijzigingen. Mazraoui op linksback kan niet op dit niveau, het is eigenlijk al geen back en als hij dan ook nog aan de verkeerde kant staat.... Met Veltman rechtsback en mazraoui linksback maken we niet heel veel kans. Met mazraoui gewoon rechtsback en sinkgraven als verrassing linksback gaan we ze wss overrompelen en heb ik er alle vertrouwen in!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:23
Mazraoui heeft al een paar keer op links gespeeld. Ik denk dat hij daarom op links speelt en Veltman rechts.
Vind ik leuk
Lippie80 +261
maandag 15 april 2019 om 12:25
Blind linksback, de Ligt centraal met Veltman en Mazraoui rechtsback
Vind ik leuk
Markus80 +3083
maandag 15 april 2019 om 12:26
Ze moeten scoren en ondanks het risico kan hij beter met Mazraoui starten. Veltman is lang geblesseerd geweest en een pure verdediger die aanvallend weinig brengt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:35
-__Vind Naa'kt Dames in jouw buurt hier op: Ej.Uz/Dames
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:40
Laat Ten Hag nou maar de keuzes maken, die man heeft het prima voor elkaar dit seizoen!
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 12:49
Laat Hagje maar puzzelen. Komt vast goed

🛠
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:55
FGewoon doen beiden laten spelen
Vind ik leuk
sjakieeee +23
maandag 15 april 2019 om 13:26
magallan in de basis!!!!
Vind ik leuk
twentegoal +926
maandag 15 april 2019 om 13:41
Goude tijden voor deze ajax site
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:15
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden vvan dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:32
Iedereen maakt zich zorgen om de linksback positie
Geloof me zoals tegen Benfica en bayern en vooraafgaand aan de 0-3 tegen die real die zo belangrijk was gaat mazraoui morgen scoren
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 14:34]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:37
Maz op rechts de ligt samen met veltman in het centrum en blind op links. En dan gewoon anticiperen in de wedstrijd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws