Cadeaus voor Padt: 'Dan denk ik: het is een tekening, komt er 'n OV-chipkaart uit'

Cadeaus voor Padt: 'Dan denk ik: het is een tekening, komt er 'n OV-chipkaart uit'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 20:23ma 15-04-2019 om 20:23

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 20:30ma 15-04-2019 om 20:30

FC Groningen-doelman Sergio Padt wordt nog regelmatig herinnerd aan zijn confrontatie met een NS-conducteur en de bijbehorende arrestatie. De 28-jarige sluitpost moest een nacht in de cel doorbrengen en leverde vervolgens zijn aanvoerdersband in.

Padt schuift maandagavond aan bij Peptalk op Ziggo Sport en vertelt over de 'cadeautjes' die hij af en toe in ontvangst mag nemen. "Dan denk ik: oh lief. Vroeger kreeg ik wel eens een mooie tekening van een kindje", aldus de doelman. Na het incident in de sprinter naar Kropswolde krijgt Padt echter heel andere cadeautjes. "Dan komt er weer zo'n OV-chipkaart uit...", lacht hij.

De gewezen derde doelman van het Nederlands elftal besloot op zondag 23 september, na het verloren thuisduel tegen AZ, per trein naar zijn woning in Kropswolde te reizen. Onderweg ontdekte hij echter dat hij van tevoren niet had ingecheckt. Volgens een eveneens aanwezige medewerker van het Dagblad van het Noorden kwam het vervolgens tot een handgemeen met de aanwezige conducteurs, waarna Padt door de politie werd meegenomen.

Lees ook: Padt 'onder vergrootglas' na arrestatie: "Tik mijn naam niet meer in op internet"

Plaats een reactie

Roeptoeter +19012
maandag 15 april 2019 om 20:26
Je kunt beter zo herinnerd worden dan op de manier van Postma.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:32]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:41
Nou 😝
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:20
Hoe wordt die dan herinnerd? 😂
Vind ik leuk
Roeptoeter +19012
maandag 15 april 2019 om 21:22
Stel die vraag maar aan google..
Vind ik leuk
KCP +1259
maandag 15 april 2019 om 22:07
YouTube is leuker of zijn die beelden uit de arena weg nu?

Heeft Postma de EU wet recht op vergeten gebruikt🤣🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:45
Die wilde ook serieus genomen worden 😉
Vind ik leuk
KCP +1259
maandag 15 april 2019 om 22:05
Ach wat was dat mooi moesten ADO ook nog gelijk bij ons opbezoek.. heel het vak vol met dildo’s🤣
Vind ik leuk
Roeptoeter +19012
maandag 15 april 2019 om 22:11
Volgens mij hadden ze die richting goal gegooid. Weet ik niet meer precies. Ik kan me wel een geweldige foto van Heitinga herinneren die er naar stond te kijken en eigenlijk moest lachen maar dat uit respect niet wou. Toch won het lachen..
De liedjes waren toen ook geweldig.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3991
maandag 15 april 2019 om 23:22
WHAHAHAHAHAHAHAHAJAJA!!!! Legendarisch!!!
Vind ik leuk
AVDV +1613
maandag 15 april 2019 om 23:39
De keeper van Den Haag van Den Haag van Den Haag, de keeper van Den Haag die heeft een dildo in z’n maag. Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond. Een dildo, een dildo, een dildo in je kont!
Vind ik leuk
Ove +4140
maandag 15 april 2019 om 20:27
Volgende wedstrijd 3 puntjes ,dan praten we er niet meer over
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:42
Geef ik hem een dagkaart om door heel Nederland te reizen.
Vind ik leuk
HJR +9143
maandag 15 april 2019 om 21:17
Aan je naam te zien, reis jij ook graag met de trein of niet ;)?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:46
Noem hem ook steeds Jaarkaart 😝
Vind ik leuk
SantiagoErik +2391
maandag 15 april 2019 om 20:34
Goede gozer man👍
Vind ik leuk
Bixente +481
maandag 15 april 2019 om 20:39
Maar wie woont er dan ook in Kropswolde?😅
Vind ik leuk
Moi.050 +92
maandag 15 april 2019 om 22:17
Kan je best leuk wonen hoor 😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 14:21]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:27
Mensen die van rust en ruimte houden :) hier in groningen kan je namelijk super wonen in alle vrijheid en ruimte.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:23
Lees: eenzaam en afgezonderd.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:33
Hans Nijland.

Moet je voor de gein eens Google Streetview op Kropswolde zetten (aan de waterkant), zal je niet tegenvallen.
Vind ik leuk
jari11 +5191
maandag 15 april 2019 om 20:41
Hahahahaha eigen schuld🤣
Vind ik leuk
AjaxSneek +336
maandag 15 april 2019 om 21:29
Sorry maar... Hahahaha
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:32
Correctie. 1 was een conducteur van Arriva en 2 er rijdt helemaal geen sprinter naar kropswolde maar een stoptrein van Arriva. Controleer eerst alle gegevens voor je iets plaats #fail
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5684
maandag 15 april 2019 om 22:11
Wat een faal dat de info over niemandsland niet helemaal juist is
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 23:31
Nou Anja, bedankt voor de details. Top
Vind ik leuk
bert +681
maandag 15 april 2019 om 22:18
Kwam je maar naar Ajax
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:22
Wat een waardeloze journalistiek bedrijven jullie. Het was geen NS conducteur maar een Arriva controleur. Jullie moeten je huiswerk beter doen voor plaatsing van een artikel.
Vind ik leuk
JohanLeo +807
dinsdag 16 april 2019 om 03:59
Herman Brood kocht nooit een kaartje voor de trein. Elke conducteur wist dat!
Herman maakte gewoon een tekening voor de conducteur.

Zó kan het ook!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:24
Wat had Padt dan moeten tekenen ?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:34
of hij schoot een koe neer...
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1220
dinsdag 16 april 2019 om 11:17
Dat klopt. Ik heb hem ook eens mogen controleren tijdens mijn jaren als conducteur, maar uitgerekend toen had hij wel een vervoersbewijs! 😠
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:51
Is bijna weer op zijn niveau van voor het trein incident. Heeft er toch wel tijden ingehakt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:35
het grootste voordeel van dit hele incident is, dat hij nog wel een tijdje bij FCG zal blijven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws