Padt 'onder vergrootglas' na arrestatie: Tik mijn naam niet meer in op internet

Padt 'onder vergrootglas' na arrestatie: "Tik mijn naam niet meer in op internet"

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 13:29za 08-12-2018 om 13:29

FC Groningen-doelman Sergio Padt beleeft niet de meest prettige weken uit zijn carrière. De sluitpost werd opgepakt na een ruzie met een conducteur, verloor zijn plek in het Nederlands elftal en blunderde opzichtig tijdens de wedstrijden tegen Heracles Almelo en NAC Breda.

Het maakt van Padt een gewild mikpunt op social media. "Ik tik mijn naam niet meer in op internet, maar het verbaast me op zich niet", vertelt hij aan het Dagblad van het Noorden. "De ene keer ben je de held, zeker als keeper, de andere keer deugt er niets meer van je." De 28-jarige doelman haalt zijn schouders op. "Het zal niet de laatste blunder van mijn leven zijn geweest en het was ook niet de eerste", stelt hij. "Dat mensen het niet van me gewend zijn dat ik ernaast zit, beschouw ik maar als een compliment."

Sinds de veelbesproken arrestatie op het station van Kropswolde is Padt echter een stuk nadrukkelijker in de picture komen te staan. "Wat ik wel merk, is dat alle reacties heftiger zijn dan voor het incident. Zowel in positieve als in negatieve zin. Ik lig duidelijk onder een vergrootglas." De doelman moet na de jaarwisseling voor de rechter verschijnen, maar wil daar nog niet te veel aan denken. Voordat het zover is, brengt hij ook zo weinig mogelijk tijd door op social media. "Al die reacties, echt, ik lees het niet meer. Ik laat me niet gek maken."

Lees meer over:EredivisieFC Groningen

Plaats een reactie

Mr bien +4518
zaterdag 8 december 2018 om 13:35
Is een redelijke keeper voor Groningen.
Er zijn mindere keepers in Nederland
Vind ik leuk
Lampenpit +1145
zaterdag 8 december 2018 om 14:29
Absoluut. Hij had afgelopen zomer een stap moeten maken, nu valt het allemaal tegen.
Vind ik leuk
Mr bien +4518
zaterdag 8 december 2018 om 14:37
In een seizoen waar het als team minder gaat word je er als keeper snel uit gehaald.
Vind ik leuk
G.Kopf +3197
zaterdag 8 december 2018 om 15:34
Als je als keeper prutst in een prima draaiend team halen ze je er ook uit.
Vind ik leuk
RenW +2063
zaterdag 8 december 2018 om 17:08
Het is ook geen geweldig medium.
Maar dat komt omdat mensen steeds laffer worden,
Durven niets, alleen vanachter hun computer.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 14:01
Ach er zijn mindere dingen in de wereld.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 14:08
Hoezo vol van jezelf als je je eigen naam op internet in tikt.. maargoed, vol is hij wel!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:14
laat zich ook regelmatig vol lopen
Vind ik leuk
stratumseind +185296
zaterdag 8 december 2018 om 14:19
iedereen pist wel eens een keer in zijn leven naast de pot , consequenties accepteren en door gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:03
Door gaan met eten hahaha
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10763
zaterdag 8 december 2018 om 14:35
Padt kan liever langs een meer of sloot gaan zitten om effe tot Rust te gaan komen 🐸😂
Om effe alle media te vermeiden😜
Vind ik leuk
Rabarber +1624
zaterdag 8 december 2018 om 14:35
Volgens Martinus69 is er geen keeper met betere reflexen dan Padt. 😂😂😂
Vind ik leuk
ErikAjax +874
zaterdag 8 december 2018 om 14:39
Flink van het Padt af deze keeper.
Vind ik leuk
HansVites +5634
zaterdag 8 december 2018 om 14:54
Het is normaal een betere keeper als die Bizot van AZ.
Maar tegen een conducteur zeggen weet je wel wie ik ben als je zwart reist en ook nog handtastelijk worden daar zijn geen excuses voor.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:01
Sergio dikke pad 🤔🤔
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zaterdag 8 december 2018 om 15:17
Waarom onder een vergrootglas?

Hij is zo dik dat je geen vergrootglas nodig hebt.
Vind ik leuk
RenW +2063
zaterdag 8 december 2018 om 17:10
Daarom moet je ook social media niet gebruiken.
Je wordt door allerlei laffe onbenullen beledigd en vernedert.
Vind ik leuk
Bosmeister +648
zaterdag 8 december 2018 om 19:30
Padt is gewoon een prima keeper, helaas is het soms ook net een mens en doet ie iets ontzettend doms of blundert ie eens. Aan al dat gelul verder over hem heeft niemand iets.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws