Feyenoord bevestigt: 'We zien het ook bij topclubs in Premier League en La Liga'

24 juli 2020 om 08:36
Laatste update: 24 juli 2020 om 08:40

Feyenoord heeft de lucratieve sponsordeal met TOTO bevestigd via de officiële kanalen. De komende drie seizoenen is het logo van de aanbieder van sportweddenschappen te zien op de mouw van de Rotterdamse club.

Joris van Dijk, de nieuwe commercieel directeur in De Kuip, is 'enorm blij'. "Het is een uitdagende tijd voor de club die veel van onze energie vraagt, om ervoor te zorgen dat we de begroting op orde houden. Met dit mouwsponsorschap, dat behoort tot onze grootste sponsorcontracten, zetten we een belangrijke stap vooruit in de ambities die we voor aankomend seizoen en de periode daarna hebben."

Dat Feyenoord een speciale mouwsponsor krijgt, is een primeur voor de club. "In de meest vooraanstaande competities hebben we de afgelopen jaren de ontwikkelingen gevolgd", aldus Van Dijk. "We zien nu ook mouwsponsors bij de topclubs in bijvoorbeeld de Premier League en La Liga."

"In overleg met onze hoofdpartner Droomparken hebben we de ruimte gekregen om voor deze positie op het shirt een sponsor te vinden. Het stemt ons zeer tevreden dat we dat nu kunnen invullen met een absoluut A-merk in de Nederlandse markt, dat de afgelopen jaren veelvuldig in de prijzen is gevallen voor hun marketingcampagnes", besluit Van Dijk.

Eerder deze week verbond TOTO zich al aan Sparta, Willem II, FC Utrecht, FC Groningen, sc Heerenveen, ADO Den Haag, FC Twente en RKC Waalwijk.