Update: Heracles bevestigt en maakt transfer van Tannane wereldkundig

dinsdag 12 januari 2016 om 20:13
Update: Heracles bevestigt en maakt transfer van Tannane wereldkundig

Het begint een ware transfersoap te worden: waar speelt Oussama Tannane na de winterstop? Heracles Almelo speelt echter hoog spel en heeft nog steeds geen akkoord met het Franse AS Saint-Etienne.

Dat meldt De Telegraaf dinsdag. De houding van de Almeloërs kan op weinig waardering van de Franse club rekenen. De nummer zeven van Frankrijk verwijt Heracles een te halsstarrige houding, aldus de ochtendkrant. Er zouden 'onverwachte complicaties' opgetreden zijn, waardoor er nog steeds geen definitieve transfer is.

Tannane is ondertussen in Frankrijk, samen met zijn broer Mo en zaakwaarnemers Menno Groenveld en Rob Witschge. Ze wachten op witte rook uit Almelo. Pas dan kunnen de handtekeningen gezet worden. De 21-jarige aanvaller heeft zelf na lang wikken en wegen zijn keuze op Saint-Etienne bepaald. Ook Málaga was een serieuze kandidaat om de flankspeler in te lijven.

Heracles kwam er eerder deze maand ook niet uit met Cardiff City over Wout Weghorst. De club zal willen voorkomen dat het voor de tweede keer in korte tijd een mooie transfersom mist.

Update 14:23 uur:
Er lijkt nu toch eindelijk schot in de transfersoap rond Tannane te zitten. RTV Oost meldt dat Heracles bezig is met het papierwerk. De omroep verwacht dat de transfer van aanvaller dinsdagmiddag afgerond wordt.

Update 20:12: Heracles maakt de transfer van Tannane wereldkundig via de officiële kanalen. "Wij zijn bijzonder trots op deze transfer van Oussama naar AS Saint-Étienne en wensen hem heel veel succes met zijn verdere carrière", aldus algemeen directeur Nico-Jan Hoogma. Tannane speelde sinds 2013 voor Heracles. In totaal speelde hij 58 wedstrijden voor de Almeloërs, waarin hij 23 keer scoorde.

Plaats reactie

LOG EERST IN OF REGISTREER OM EEN BERICHT TE PLAATSEN

Reacties

jave +834
dinsdag 12 januari 2016 om 08:02
Normaal is het, dat eerst de clubs er met elkaar uitkomen en dat je dan als speler met de evt nw club kunt gaan onderhandelen. Aangezien hij blijkbaar aan het onderhandelen is met de " nwe club": Wat is het probleem nu dan..?
0
Beantwoord
Mall00t +2456
dinsdag 12 januari 2016 om 08:13
Wat niet normaal is, is dat er met allerlei clubs wordt onderhandeld en dat het Heracles het maar niet lukt om tot overeenstemming te komen.
0
Beantwoord
dinsdag 12 januari 2016 om 09:13
Mijns inziens is het probleem dat clubs van tevoren weten wat er gevraagd wordt en dan met de beschuldigende vinger wijzen naar de verkopende club. Lekker makkelijk.

Clubs waren er al uit, SE probeert nu hoogstwaarschijnlijk het onderste uit de kan te halen. Tannane zit daar al te wachten, dus probeert SE er alles aan te doen om de prijs te drukken.

Dan kennen ze in Frankrijk Jean Forgeron nog niet, onze voorzitter!
4
Beantwoord
dinsdag 12 januari 2016 om 10:35
Of:

Clubs waren er al uit, Heracles probeert nu hoogstwaarschijnlijk het onderste uit de kan te halen. Tannane zit daar al te wachten, dus probeert Heracles er alles aan te doen om de prijs te verhogen.
1
Beantwoord
Toppert +206
dinsdag 12 januari 2016 om 11:07
Jean Forgeron, haha! Mooi.
0
Beantwoord
dinsdag 12 januari 2016 om 09:54
Jan Smit zal ongetwijfeld een grote onverwachte complicatie zijn in de ogen van Saint-Etienne ;).
0
Beantwoord
dinsdag 12 januari 2016 om 11:40
Dankzij LangeDraak heet hij vanaf heden Jean Forgeron
3
Beantwoord
dinsdag 12 januari 2016 om 15:34
Ik zeg Spandoek voor Jean Forgeron :-)
0
Beantwoord
dinsdag 12 januari 2016 om 17:59
Ik ben 100 procent voor! Zo'n plaatje als op de link hieronder met de kop van Jean Forgeron, en dan die naam eronder.
http://pre04.deviantart.net/e738/th/pre/f/2011/260/d/c/the_blacksmith_by_kjngrafix-d4a4xen.jpg
0
Beantwoord
UFC +17213
dinsdag 12 januari 2016 om 14:27
Die club leeft enorm vooral in die streek.
Aardig elftal ook! word nog wel moeilijk voor hem om
zich in de basis te spelen, en met al zijn mentale problemen waar hij nu eindelijk een weg in heeft gevonden, hoop ik voor hem dat hij daarin niet meer terugvalt in een ander land, andere omgeving andere mensen als hij bijvb nog geen basisspeler is.
0
Beantwoord
dinsdag 12 januari 2016 om 15:49
Wel ontzettend benieuwd voor welk bedrag Tannane uiteindelijk is gegaan... Laat het een record zijn voor onze zwart witte trots.

Ik hoop op een slordige 3,5 miljoen !
0
Beantwoord
dinsdag 12 januari 2016 om 21:18
ik denk 2 miljoen
0
Beantwoord
dinsdag 12 januari 2016 om 21:48
Het is minimaal 3 Frank....(hoop ik)
0
Beantwoord
dinsdag 12 januari 2016 om 20:35
Hehe dat werd een keer tijd ook.
0
Beantwoord
dinsdag 12 januari 2016 om 20:53
Speelde aardig in de eerste seizoenshelft, maar ik verwacht weinig meer van hem te horen in positieve zin.. Denk een gevalletje Tighadouini.
0
Beantwoord
Bayern +2242
dinsdag 12 januari 2016 om 21:44
En de Baas van Franse AS Saint-Etienne zegt ja ik heb eindelijk Tannane
0
Beantwoord
woensdag 13 januari 2016 om 07:59
Jammer maar helaas.. Had liever gezien dat hij t seizoen mocht afmaken in Almelo. Verder hoop ik dat Smit en Co een waardig opvolger op de korrel hebben.. De 1e 11 spelers van Heracles zijn redelijk, maar alles wat op de bank zit is stukken minder.
0
Beantwoord

Bekijk het laatste nieuws

Live Transfergeruchten

BEAT THE BOOKMAKER

Populair op Voetbalprimeur.nl

Facebook