Blind ziet Feyenoorder over het hoofd: Ik kan weinig zeggen over Oranje

Blind ziet Feyenoorder over het hoofd: "Ik kan weinig zeggen over Oranje"

zondag 19 maart 2017 om 15:57

Jan-Arie van der Heijden rekent niet op een oproep voor het Nederlands elftal. Giovanni van Bronckhorst tipte de Feyenoord-verdediger vrijdag bij bondscoach Danny Blind.

Blind nam met Tonny Vilhena, Jens Toornstra, Steven Berghuis en Rick Karsdorp vier Feyenoorders op in zijn selectie. Van der Heijden ontbrak, terwijl hij samen met Braziliaan Eric Botteghin de minst gepasseerde defensie van de Eredivisie vormt.

"Ik reken nergens op", aldus Van der Heijden over een Oranje-invitatie. "Ik speel mijn wedstrijden en probeer een zo goed mogelijk niveau te halen. Natuurlijk heb ik veel reacties gekregen na vrijdag, maar ik concentreer me op Feyenoord en niet op Oranje. Saai antwoord hè?"

"Ik kan er wel van alles over roepen, maar feit is dat ik er niet bij zit. Dus ik kan weinig zeggen over Oranje", besluit Van der Heijden na de gewonnen uitwedstrijd tegen sc Heerenveen (1-2).

Poll

Had Van der Heijden een Oranje-invitatie verdiend?

(429 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 19 maart 2017 om 16:02
Desalniettemin vind ik Jan-Arie te traag voor Oranje. En aangezien er op zijn positie wel 5 spelers zijn die beter zijn is het niet meer dan logisch dat ie er niet bij is.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:04
Beter dan iemand van 17 die nog niets bewezen heeft, zomaar ballen inlevert en belangrijke kopduels verliest ... het selectiebeleid in Nederland is al tientallen jaren kortzichtig, waarom anno 2017 daar mee stoppen..

-- Al jaren gelukkig anti-Oranje. Niet een Nederlands elftal --
Vind ik leuk
Sazzz +8967
maandag 20 maart 2017 om 08:09
Anderzijds zit Van der Heijden aan zijn top en zoveel meer goede wedstrijden in de top heeft hij eigenlijk ook niet gespeeld. Niet goed genoeg voor Ajax, redelijk bij vitesse en tot halverwege dit seizoen als gigantische miskoop gezien bij Feyenoord. De Ligt zal nog wel progressie boeken
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:35
Hoe weet je dat dat Vd Heijden aan zijn top zit?
Op dit moment maakt de Ligt teveel grote fouten en heeft totaal geen ervaring. Alle reden om hem sowieso de aankomende 12 maanden te negeren zoals dat overigens structureel gedaan wordt bij spelers van de subtop die veel meer in aanmerking voor Oranje zouden moeten komen ipv een jeugdspeler van Ajax

-- Al jaren gelukkig anti-Oranje. Niet een Nederlands elftal --
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 16:07
Sorry maar dit kun je echt niet menen traag, maakt regelmatig stomme fouten, hij heeft dit jaar wel stappen gemaakt maar oranje je nog wel heel ver! Te ver
Vind ik leuk
Kuip +3387
zondag 19 maart 2017 om 16:09
De Ligt komt erbij voor van Dijk en Bruma (rechtsbenige spelers), van der Heijden is linksbenig, dus logisch dat hij er niet bij zit. Voor links centraal hebben we Hoedt, Martins-Indi en Blind. Rechts alleen de Vrij.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 16:16
Toch kwam viergever er wel bij. En die is ook niet zo goed.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 16:16
Tja vind het geen oranjespeler maar viergeven bv ook niet. Was vandaag met vilhena, jones en karsdorp de beste!!
Vind ik leuk
Tsja +143
zondag 19 maart 2017 om 16:29
BLIND meer zeg ik niet.
Vind ik leuk
rinirat +965
zondag 19 maart 2017 om 16:52
Alsjeblieft zeg,doe me een lol...totaal geen snelheid,beperkt inzicht wordt per wedstrijd 20 keer gered door zijn collega.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 16:55
Van de ligt eruit en van der Heijden erin,zou veel verstandiger en meer verdiend zijn. Dit is echt niet slim.due jongen komt veel te vroeg. Kan die echt nog niet aan!!!! Wat een sukkel die blind
Vind ik leuk