'Geïrriteerde Vilhena niet blij: Feyenoord-middenvelder boos op FOX Sports'

'Geïrriteerde Vilhena niet blij: Feyenoord-middenvelder boos op FOX Sports'

maandag 20 maart 2017 om 08:08

Tonny Vilhena wilde zondag na de wedstrijd tegen sc Heerenveen FOX Sports niet te woord staan. De middenvelder van Feyenoord was niet te spreken over het feit dat de beelden van zijn duel met Mathias Pogba in 'Dit was het weekend' werden getoond. In het duel met Sparta deelde Vilhena een vermeende elleboogstoot uit aan de Spartaan.

De beelden werden gebruikt in de rubriek van FOX en daar is Vilhena volgens het Algemeen Dagblad niet blij mee, waardoor hij besloot FOX te passeren in de gebruikelijke interviewronde. Aanleiding is de hoofdrol die Vilhena had in het met 1-2 gewonnen duel met sc Heerenveen. In die wedstrijd was de middenvelder verantwoordelijk voor de 1-2. Hij mocht meedoen omdat nog altijd niet besloten is of hij geschorst gaat worden. Die uitspraak volgt pas op 29 maart. Tot die tijd mag Vilhena gewoon meedoen in wedstrijden.

Feyenoord won en stevent daarmee af op de titel. "Dit Feyenoord blijft gewoon rustig. Ook na een moeizame eerste helft. We zijn gewoon niet meer te stoppen", aldus Vilhena in de eerdergenoemde krant. "Over die hele beroepszaak wil ik niets zeggen. We zijn gewoon enorm blij met weer drie belangrijke punten." Volgens Vilhena hebben de Rotterdammers nog één opdracht: op 2 april de Klassieker tegen Ajax winnen. "Als we daar winnen. Dan zijn we kampioen. Waarschijnlijk."

Plaats een reactie

WZPWZDB +209
maandag 20 maart 2017 om 08:10
Terecht, elleboog van Klaassen ook 0 keer laten zien.
Vind ik leuk
MD1983 +97
maandag 20 maart 2017 om 08:34
Precies dat. 0,0 niks
Vind ik leuk
Polly11 +1036
maandag 20 maart 2017 om 08:55
Van de andere kant had hij niet in beroep hoeven te gaan en was de straf al bepaald. Dan waren de beelden niet meer van belang geweest, nu speelden ze nog een rol, zeker gezien het feit dat hij ook nog de winnende maakt. Niet zeuren dus Tonny.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:18
Het is zijn goede recht om deze polariserende FOX-bende een interview te weigeren.

Tonny zeurt dus niet; FOX is niet objectief.
Vind ik leuk
Polly11 +1036
maandag 20 maart 2017 om 13:16
Diezelfde zenders hebben ook vol lof gesproken over hoe hij met zijn moeilijke periodes omging. Hij is prof en moet hierover heen stappen.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:09
Er loopt weer een vooronderzoek naar hem voor een rake elleboog op de kaak van Karsdorp.
Vind ik leuk
HJR +1275
maandag 20 maart 2017 om 09:28
Dat is zoooo kort door de bocht. Dat doen kleine kinderen ook naar andere wijzen. De elleboog van Vilhena staat helemaal los van die van Klaassen.

Ik woon in Lissabon en zie vaak alleen maar samenvattingen, de rest krijg ik mee hier, of op andere social media. En gisteren stond er ook overal dat Klaassen een elleboog had gegeven.

Of het op FOX te zien was, weet ik dus niet :)

Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:46
was niet te zien in herhalingen, daar hebben ze een punt
(alleen de feyenoorders hebben een bril nodig en een lesje in anatomie)
klaassen was geen elleboog (was wel hard inkomen en hand tegen gezicht dat wel elleboog zit halve wegen je arm?),

Het is buiten dat net hoe je het wil zien een feyenoorder roept elleboog (maar dit kijken niet goed) ,of slaan.

Een ajax fan zegt duwen en ruimte creeren van de tegenstander.



Vind ik leuk
WZPWZDB +209
maandag 20 maart 2017 om 12:15
Ik ben alleen geen Feyenoorder.... Daarnaast kan je dan net zo goed stoppen, was gwn een slaande beweging.
Vind ik leuk
ruuddevil +1512
maandag 20 maart 2017 om 08:10
Bijzondere reactie, bepaalt meneer Vilhena wat Fox wel en niet mag laten zien?
Vind ik leuk
Tafkaz +2397
maandag 20 maart 2017 om 08:15
Nee dat bapaalt FOX zelf.
Alleen is Fox er erg goed in om bepaalde beelden heel erg vaak te laten zien en andere helemaal niet. En dat terwijl t om vergelijkbare zeken gaat.
Vorig seizoen met Michiel Kramer zelfde verhaal. Werd dusdanig vaak herhaald, dat er wel een onderzoek moest komen.
Gustafsson vorig jaar tegen Heracles idem. Dat Fledderus 2 seconden daarvoor met volle vaart zijn noppen in de tenen van Gustafsson zette, werd er voor t gemak maar even uitgeknipt.

Andere overtredingen worden niet tot in den treuren herhaald. Pure willekeur van FOX.
Vind ik leuk
EddyT67 +1319
maandag 20 maart 2017 om 08:33
Probeer je nou te zeggen dat FOX bepaalt wie er wel of niet onderzocht gaat worden? En dat die Feyenoord willen benadelen? Serieus? Ik heb juist het gevoel dat Feyenoord met heel veel wegkomt. Zal wel de kleur van de bril zijn waar je doorheen kijkt.
Vind ik leuk
MD1983 +97
maandag 20 maart 2017 om 08:37
Ik weet niet welke kleur bril je zelf draagt!? maar die beelden van klaassen die gister iemand in het gezicht sloeg heb ik NERGENS meer gezien hoor? Jij wel?
Vind ik leuk
EddyT67 +1319
maandag 20 maart 2017 om 08:42
Ik draag een geel-zwarte bril. Dus in deze maakt het me niet veel uit of Ajax, Feyenoord of PSV kampioen wordt. Ik kijk daar redelijk neutraal naar. Heb inderdaad niet veel gezien van Klaassen. Heb overigens ook bijna niemand gehoord over de pingel die Vitesse in Eindhoven had moeten krijgen. Maar als "kleinere club" zijn we wel gewend dat we minder belangrijk zijn.
In mijn beleving komt juist feyenoord altijd overal goed mee weg. En nu is Vilhena bepalend voor feyenoord terwijl hij (zal waarschijnlijk later blijken) eigenlijk niet had mogen spelen. Ik word een beetje moe van feyenoord die tegen elke schorsing in beroep gaat. Op zoek naar fout ingevulde formuliertjes en dergelijke. Ik begin het een beetje triest te vinden. Maar blijkbaar hebben ze dat nodig om kampioen te worden. Zonder Vilhena ben ik ervan overtuigd dat Feyenoord gisteren niet gewonnen had. Dus in die zin werkt het ook nog. Dat jankerige, zielige gedrag wordt helaas nog beloond ook.
Vind ik leuk
MD1983 +97
maandag 20 maart 2017 om 08:46
Waar staat dat hij niet had mogen spelen? Hij in beroep gegaan en dus mag hij gewoon spelen tot de uitspraak volgt. Zo werkt dat hier. Je hebt ook gewoon het recht om in beroep te gaan tegen een uitspraak, jij, ik, maar een club dus ook. Is niks triest aan. Zouden ze bij Vitesse niet in beroep gaan als ze belangrijke spelers zouden missen in een kampioensrace? zeker wel, dus klets niet zo raar.
Ja het zit wat meer mee, dan heb je soms nodig, maar dat dwing je ook zeker af.
Vind ik leuk
EddyT67 +1319
maandag 20 maart 2017 om 08:49
Als je als club, bij welke schorsing dan ook, steevast altijd in beroep gaat vind ik dat iets zieligs hebben. In plaats van je spelers op dat wangedrag aan te spreken tegen de straf in beroep gaan. Gedraag je eens als een echte havenarbeider denk ik dan. Als je uitdeelt moet je ook de gevolgen als een man accepteren. En daar wil Feyenoord steeds maar onderuit komen door vormfoutjes etc.....En ja die mogelijkheid hebben ze . Maar dit is wat ik ervan vind. En dat het zolang duurt voordat die commissie bij elkaar komt vind ik helemaal een aanfluiting. Maar daar kan Feyenoord dan weer niks aan doen.
Vind ik leuk
MD1983 +97
maandag 20 maart 2017 om 08:52
Je mag zeker jou mening geven. Ik vind dat als je in beroep mag gaan tegen een uitspraak, ongeacht welke uitspraak dan ook dan mag je dat doen. Of het eerlijk is, is een 2e maar dan kan de partij die daar gebruik van maakt niets aan doen, dit is de wetgeving. Als je kampioen wilt worden maak je van die regelgeving gebruik. En Feyenoord heeft Kramer ook geschorst en beboet in het verleden, alleen Vilhena deed echt niets met opzet.
Vind ik leuk
Grijs +86
dinsdag 21 maart 2017 om 10:12
Hiervoor zeg je dat je er neutraal in staat, maar ondertussen praat je 'over gedragen als echte havenarbeider'. Dat markeert toch wel je subjectiviteit in de hele kwestie. Sneu dat je je anders voordoet...

Voor de rest is het logisch dat Feyenoord in beroep gaat tegen de straf van Vilhena. Als het een normale straf was, dan was deze geaccepteerd. Maar dit is de zwaarste schorsing van het hele seizoen (voor een vergrijp waar opzet (als die er al is) moeilijk te bewijzen valt).

Maar ik begrijp hieruit dat jij een boete van €500,- niet aanvecht als je slechts 5 km / uur te hard hebt gereden.
Vind ik leuk
EddyT67 +1319
dinsdag 21 maart 2017 om 12:44
Ze mogen in beroep gaan. Ik geef alleen aan wat ik daarvan vind. En daar hoef jij het uiteraard niet mee eens te zijn. Overigens vind ik 3 wedstrijden voor een elleboogstoot niet zoveel hoor. Zeker niet buitensporig veel.
Vind ik leuk
Savior +479
maandag 20 maart 2017 om 12:25
Mee eens beter dan dit kun je het niet uitleggen
Vind ik leuk
HanV +616
maandag 20 maart 2017 om 10:16
Ze lieten die beelden, ook de klap van Kuivert, gisteravond wel bij Studio Voetbal zien.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:49
nou die wilde ik juist aan Fox geven wordt namelijk ook al een Ajax zender ,Ziggo pas op !!!!!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:55
Dat gevoel krijg je juist van de beelden die getoond worden! Vandaar dat die neuzen overal mee weg komen omdat er niks getoond wordt. En vilhena wat wel een elleboog was maar niet bewust of wat dan ook, krijgt ineens vier wedstrijden?? Volgens mij hebben we veel meer ellebogen gezien die veel zwaarder waren, maar iedereen praat over die van vilhena, hoe zal dat toch komen ?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:11
Dat van die kleur van die bril klopt helemaal.

De kleur van de bril van FOX is iedereen bekend.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:24
Ja Rood en Wit de kleuren die het meeste in de shirts zit
Vind ik leuk
ruuddevil +1512
maandag 20 maart 2017 om 08:50
Daar heb je gelijk in.
Vind ik leuk
Polly11 +1036
maandag 20 maart 2017 om 08:57
Wanneer je zelf in beroep gaat en daarom een wedstrijd tegen Heerenveen wel kunt spelen, moet je niet zeuren. Bij Kramer ging men ook in beroep, dan heeft FOX het goed recht om de beelden nog eens te laten zien. Wanneer de straf gewoon was geaccepteerd, dan waren de beelden ook niet getoond .
Vind ik leuk
Tafkaz +2397
maandag 20 maart 2017 om 09:00
Apart dat Fox de beelden dan tijdens de wedstrijd en de nabeschouwing een keer of 10 al toont.

Ik heb het niet over de herhalingen NA een beroep. Heb het over de herhalingen voordat de aanklager überhaubt besloten heeft wel of geen aanklacht in te dienen.
Vind ik leuk
Polly11 +1036
maandag 20 maart 2017 om 13:13
Dat komt omdat dat 1 van de hoogte punten was. Wanneer je bovenaan staat, wordt alles meteen uitgelicht.
Vind ik leuk
Tafkaz +2397
maandag 20 maart 2017 om 13:18
yeah right....

Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:16
Dat is prima verwoord.

Het is helaas ook helemaal waar.

Als er geen objectiviteit in de verslaggeving kan worden gewaarborgd dan krijg je vanzelf gedonder. Zet, in dit geval Feyenoord, een goede jurist in dan blijkt zelfs de tuchtcommissie zich schuldig te maken aan partijdigheid en bovendien zeer gevoelig te zijn voor invloeden van buitenaf.

Alleen al dat voor de zitting van Tonny de samenstelling van deze commissie gewijzigd is zegt heel erg veel over de dubieuze gang van zaken.

En voor je het weet staat er een kudde supporters van andere clubs te huilen aan de poort....
Vind ik leuk
Savior +479
maandag 20 maart 2017 om 12:23
Wat een gelul ik hoorde de commentator van Heerenveen - fyenoord nog net niet juichen gisteren toen fyenoord toch won
Vind ik leuk
Tafkaz +2397
maandag 20 maart 2017 om 13:05
Is t nou zo moeilijk om Feyenoord consequent zonder spelfouten te schrijven?

Dan heb je meer gehoord dan ik. Commentator was redelijk objectief leek me?
Vind ik leuk
Savior +479
maandag 20 maart 2017 om 14:50
Tis een onbekende club voor mij vandaar ; )

Maar over die commentator die was wel erg voor Feyenoord als je dat niet hoorde ben je doof
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:57
Die commentator is ook voor 020 dat kon je aan alles horen negatief ventje en het valt mij mee dat NOS/AJAX/TOM EGBERTS nog niet bij FOX zit want gisterenavond lag die bijna op de IC toen iemand vroeg om de beelden van Klaassen...................
Vind ik leuk
Savior +479
maandag 20 maart 2017 om 19:24
Wie is hier negatief ik zeg alleen de waarheid en ik weet zeker dat het merendeel het met mij eens is
Vind ik leuk
MD1983 +97
maandag 20 maart 2017 om 08:35
Meneer Vilhena bepaald in ieder geval wel zelf met wie hij praat. En de beelden van KLaassen van gister heb ik nergens meer gezien hoor. Snap zijn standpunt zeker.
Vind ik leuk
DubRtd +1356
maandag 20 maart 2017 om 08:45
Nee.
En nu bepaalt Vilhena dat ze bij fox zijn rug op kunnen.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:02
Fox bepaald wat zij laten zien, Vilhena bepaald met wie hij praat. Simpel he?!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:19
Van bijzondere reacties gesproken..... blijkbaar bepaalt mijnheer ruuddevil hier de norm?
Vind ik leuk
EddyT67 +1319
maandag 20 maart 2017 om 08:11
Toch een belangrijke rol voor de knvb inzake de titelstrijd. Dat iemand nog twee wedstrijden mag spelen alvorens geschorst te worden omdat men de commissie niet bij elkaar kan krijgen (waar zit je in een commissie voor?). Ik durf te beweren dat zonder Vilhena Feyenoord gisteren niet gewonnen had.
Vind ik leuk
Korm +9659
maandag 20 maart 2017 om 08:12
helemaal met je eens!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:01
Slechte verliezer. Feyenoord is echt niet meer benadeeld of bevoordeeld dan andere clubs. Topploegen worden breed uitgemeten maar we zullen zien of Klaassen ook snel aan de orde komt. Maar mijn mening is dat zowel Klaassen als vilhena ongelukkig met de arm waren en ik vind dat vieze overtredingen of bewuste ellebogen moeten worden bestraft en niet omdat Feyenoord bovenaan staat!
Vind ik leuk
EddyT67 +1319
maandag 20 maart 2017 om 09:10
Mijn mening is dat Vilhena niet ongelukkig met zijn arm was maar het een bewuste was. Zijn andere arm blijft namelijk wel laag.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:12
Gelukkig is dat jou mening dan kan pogba dat het beste bepalen hoe hij dat vond.
Vind ik leuk
EddyT67 +1319
maandag 20 maart 2017 om 10:52
Pogba was daar helder in. Het was een elleboog maar dat hoort er bij. Zoiets was het toch wat hij zei.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:43
Dat hoord er idd bij. Als je duel om de bal hebt dan krijg je weleens een tik dan had geel hier op zijn plaats geweest.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:44
Dat denk ik ook en ik was gister in het stadion. Ook het uit de wedstrijd schoppen van Kobayashi hielp enorm. De organisatie op het middenveld was even weg waardoor Vilhena kon scoren(prima goal trouwens). Ook Thorsby heeft een paar behoorlijke schoppen gehad. Opmerkelijk ook dat er niet meer tijd bijgeteld werd na 5 wissels en de 10 minuten tijdrekken van ö. a. Jones. Onze gasten uit Rotterdam hebben de laatste 10 minuten echt niet rustig gezeten....
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:26
En wat gebeurde er met de speler die Kobayashi uit de wedstrijd schopte? Niets zoals gewoonlijk komt El Ahmadi overal mee weg. Had toch rood moeten zijn
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:01
Mee eens en nu moeten ze Tony vrijspreken, want hij kan er ook niets aan doen, dat de commissie niet eerder bij elkaar kon komen.
En zonder Tony had Feyenoord gisteren ook gewonnen, want van Nieuwkoop deed het toch ook weer heel goed.
Vind ik leuk
Korm +9659
maandag 20 maart 2017 om 08:12
"Hij mocht meedoen omdat nog altijd niet besloten is of hij geschorst gaat worden. Die uitspraak volgt pas op 29 maart. Tot die tijd mag Vilhena gewoon meedoen in wedstrijden" het is ook schandalig dat dit zo lang moet duren!
Vind ik leuk
Tafkaz +2397
maandag 20 maart 2017 om 08:19
Dat krijg je als je van de gebruikelijke procedure (1 oud-scheidsrechter, 1 oud-voetballer en 1 jurist) afwijkt om meer tegengas te geven aan een jurist die je al 3 keer met je eigen slordigheden om de oren geslagen heeft (nu 3 juristen ingezet).

Bovendien terecht dat Feyenoord in beroep is gegaan tegen een eis die buiten alle proporties was en waar de benodigde verklaringen niet in orde waren (Scheidsrechter die zichzelf tegen spreekt en verklaring van Pogba die niet ondertekend, en dus geldig, was).
Vind ik leuk
Korm +9659
maandag 20 maart 2017 om 08:21
Aan feyenoords zijnde snap ik ook wel, die treft ook geen schuld. Maar dat bij de KNVB zolang moet duren is gewoon vreemd, ongeacht de uitspraak. Bij schuld zou ajax zich (terecht) in het ootje genomen voelen..
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:27
Oeh een verklaring is niet ondertekend! Dan MOET Vilhena wel vrijgesproken worden!!

Echt wat een gejank weer zeg. Willekeur is er altijd al geweest, bij fox, studio sport en élke krant.

Als je geen elleboogstoot uitdeelt, is er niets aan de hand. Nu doe je dat wel, en heb je gewoon de straf te accepteren. Het aanvechten ervan is alleen maar sneu voor de hele club. Het zou ze sieren om een keer de hand in eigen boezem te steken, in plaats van altijd naar anderen te wijzen.
Vind ik leuk
Sazzz +5213
maandag 20 maart 2017 om 08:33
Hijzelf gaat dan ook nog zo opzichtig en overdreven in de camera staan juichen. Dat heet gewoon ook uitlokken.
Vind ik leuk
MD1983 +97
maandag 20 maart 2017 om 08:41
Dat dansje doet hij vrijwel altijd. Maar dat zie je natuurlijk niet op teletekst.
Vind ik leuk
Sazzz +5213
maandag 20 maart 2017 om 08:42
Nee, maar wel op fox. Het had beter geweest om dat iets minder uitgebreid te doen deze keer, gezien die rechtszaak
Vind ik leuk
MD1983 +97
maandag 20 maart 2017 om 08:47
Wat een onzin, gewoon doen wat je altijd doet en je niet ineens zo overdreven netjes gedragen.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:28
Traore viert zijn doelpunt niet. Is niet goed.
Vilhena viert zijn doelpunt (terecht) wel. Ook niet goed.

Wat wil men nu? Ik zou er bijna spontaan (de) schijt aan krijgen.

Het is ook nooit goed. Iets met "slakken en zout".
Vind ik leuk
Tafkaz +2397
maandag 20 maart 2017 om 08:36
Dat is het mooie van een rechtstaat zoals NL (en daar vallen deze onderzoekjes ook onder); De bewijsvoering moet in orde zijn. Helemaal simpele zaken als een handtekening. Is in de gewone gerechtsgang ook.... Niet ondertekend, dus procedure fout. Bovendien stond Makkelie in de wedstrijd met zn neus erboven op en vond hij het niets. Na afloop heeft ie ineens alles gezien en was t een zuivere elleboog. Waarom de beste man dan geen geel of rood geeft in de wedstrijd vraagt een hele commissie zich schijnbaar niet af.

Dat iemand een straf verdient voor een elleboog vind ik logisch. Echter moet het wel zo zijn dat iedereen dan gewoon een bepaalde straf krijgt. En niet de ene speler 1 wedstrijd, de ander 2 en Vilhena 4 en een ander misschien wel 6. In dit geval riekt het gewoon heel erg naar wraak ten opzichte van de huisjurist van Feyenoord. Heeft ze al 3 keer voor lul gezet, dus zet men nu extra hoog in.

Ik weet ook zeker dat als de eis gewoon 2 wedstrijden was geweest, Feyenoord niet in beroep was gegaan.

Vind ik leuk
MD1983 +97
maandag 20 maart 2017 om 08:40
Tuurlijk maat, als je een straf krijg heb je die te accepteren. Waarom is het dan überhaupt mogelijk om in beroep te gaan? Dus als jij een overtreding begaat, en beboet wordt omdat je het er niet mee eens bent, ben je dus eigenlijk maar een sneu mannetje.
In een kampioensrace ga je natuurlijk nooit hand in eigen boezem steken, zou geen enkele club doen, maar goed als je dat al niet snapt..
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:19
Wie snapt het nou niet? Je deelt een elleboogstoot uit. Dat valt onder "ernstig gemeen spel" en had een directe rode kaart moeten zijn en wellicht daarna ook nog 2-4 wedstrijden schorsing. Dit staat gewoon in de spelregels, zo moeilijk is dat niet om die te snappen.

Ik heb niks met of tegen feyenoord of Vilhena (of ajax of psv) en ik hoop zeker dat ze kampioen worden, dat verdienen ze gewoon. Maar een elleboogstoot is een elleboogstoot en een échte man neemt verantwoordelijkheid voor zijn daden.

Jouw laatste 'argument' (of parodie daarop) geeft precies het gebrek van velen aan. Dat idiote egoïsme, daar gaat een hoop aan kapot.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:39
Overigens, in het amateurvoetbal is de strafmaat voor een dergelijke handeling bij een duel om de bal 2-6 wedstrijden uitsluiting - als de elleboogstoot niet raak was. Als deze wel raak was, praten we over 4-8 wedstrijden.

Het zou Vilhena - én Feyenoord - sieren om naar zichzelf te kijken. En niet naar anderen te wijzen. Dat ze dat niet doen is jammer maar goed, dat schijnt 'erbij te horen' of zelfs 'normaal te zijn'. Ik walg ervan, of het nou Feyenoord, Ajax, PSV of NAC is.

Het gaat er volgens mij ook niet om wat anderen allemaal wel of niet doen, dit is gewoon ernstig gemeen spel en Vilhena moet niet zo huilen maar zich een man tonen.

Maar goed, die 'is nog jong'. Veel armetieriger is het feit dat een Van Geel niet gewoon verantwoordelijkheid neemt. Lekker voorbeeld jongens.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:03
Gefrustreerd ?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:18
De duur van de strafzaak is op z'n minst raar te noemen. Maar de herhalingen ook. En van anderen niet.
Onane kreeg een tik tegen Groningen. Maar Traoré gaf een duw bij de 1-1. Niemand over gehoord.
De willekeur geeft ook het gevoel van onrecht. En boze gevoelens.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 08:19]
Vind ik leuk
Korm +9659
maandag 20 maart 2017 om 08:19
tja aan de andere kant, je weet dat er veel camara's staan dus waarom dit onsportief gedrag?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:23
Niet gek dat ze het laten zien maar wel frappant dat die armzwaai van klaassen vakkundig is weggemoffeld in samenvattingen en analyses. Was geen aanslag maar er gebeurde niet minder dan bij vilhena.
Vind ik leuk
Butsbal +189
maandag 20 maart 2017 om 08:36
Wat vond je dan van die poging van Kluivert om een tegenspeler te bevruchten ? Hij kroop er gewoon op
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:48
Haha ja was een beetje vreemd maar geen schorsing waard leek me. Hij was gewoon heel ijverig xD.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:48
Wat vond jij van de overtreding op Klaassen door van Duinen dan?? Mannelijk voetbal? Of gewoon proberen iemand de wedstrijd uit te schoppen? Het kan niet zijn dat hij probeerde de bal te raken want die was al een minuut of 3 weg..... Ook Koolwijk gezien? Die krijgt ipv 2 x rood 1 x geel..... Het nieuwe fluiten, lekker laten gaan...
Vind ik leuk
Butsbal +189
maandag 20 maart 2017 om 12:18
Dat was knalrood. Schandalig dat die scheids dit niet zag van 3 meter af.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:25
Het passeren van media vind ik altijd dubieus...
Vind ik leuk
Sazzz +5213
maandag 20 maart 2017 om 08:35
Bij negatief nieuws loopt Vilhena te janken, maar hij laat wel te pas en te onpas zijn teamgenoten roepen hoe onschuldig hij wel niet is. Beetje meten met twee maten
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:11
Vreemde reactie hierboven, nogmaals alle lof voor Tony die kan er echt niets aan doen, dat het allemaal zolang moet duren.
Je vriend Tom van de NOS die loopt te janken, en die laat ineens geen foute beelden zien van Klaassen en Kluivert, en wel 3 beelden van tackles van spelers van Excelsior.
De mensen van FOX zijn hetzelfde ook alleen maar anti Feyenoord en PSV, en altijd opzoek naar slecht nieuws, terwijl ik van mening ben dat de echte supporter, van wie dan ook gisteren middag wel genoten heeft.
Vind ik leuk
Sazzz +5213
maandag 20 maart 2017 om 23:06
Zeur niet zo. De Telegraaf maakt dat meer dan goed met hun zwartmakerij tov Bosz.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:43
Belachelijk, Fox bepaalt toch zeker zelf wat het uitzend of je het er nu mee eens bent of niet.

En natuurlijk zijn ze Indirect zijn ook nog eens mede verantwoordelijk voor die absurde salarissen in de voetbalwereld. Dan kun je als voetballer helemaal niet weigeren lijkt me toch.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:48
Joepie de krullenbol had gewoon geschorst moeten zijn en verder is er niks van
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:49
Rustig aan Tony Rustig aan als we deze zaak maar winnen deze week want we hebben je nodig voor de Klassieker over 2 weken; -0)
Vind ik leuk
pico323 +1252
maandag 20 maart 2017 om 09:39
zielig lopen ze te doen in Rotterdam. Echt niet te geloven dat die familie tegen elke straf in beroep gaat. Hemel ik hoop toch echt dat ze geen kampioen worden. eerste ronde onderaan inde poule. veel vechtpartijen en vernielingen in het buitenland. Nederland staat dan weer op de kaart. ik hoop dat alle clubs alles geven tegen dat tuig uit Rotterdam en dat Ajax of PSV kampioen word.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:08
Gefrustreerd en zielig mannetje ben jij.
Vind ik leuk
pico323 +1252
maandag 20 maart 2017 om 10:50
dank je wel. schelden helpt niet xxx
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:24
Nee, maar lucht wel op :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:22
Je bent zelf een zielig hoopje mens dat je Feyenoord en hun supporters af moet doen als tuig..Feyenoord heeft gewoon gelijk dat ze in beroep gaan want de eisen slaan nergens op dus waarom zou je dat accepteren?

En de tegenstanders van Feyenoord kunnen alles geven wat ze willen maar dit jaar worden gewoon kampioen!

So go f@%k yourself
Vind ik leuk
HJR +1275
maandag 20 maart 2017 om 09:50
Tonny: op het moment dat je bovenstaan staat wordt alles breed uitgemeten in de pers. Accepteer dat nou is, je wordt lekker kampioen man! Ik weet het is even geleden dat jullie bovenstaan dus de aandacht is even wennen ;)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:50
Volgens mij staan ze al 27 wedstrijden bovenaan ;)
Vind ik leuk
HJR +1275
maandag 20 maart 2017 om 14:20
haha klopt :)
Vind ik leuk
Metal +1297
maandag 20 maart 2017 om 10:13
Het breed uitmeten van ellebogen slaat nergens op, tenzij je het als zender bij elke elleboog gaat doen. Want er wordt wat uitgedeeld elk weekend zeg. Elke elleboog, moedwillig of niet zou bestraft moeten worden. Dan leer je maar om anders te springen, waarbij je je ellebogen niet op plaatsen houdt waar ze gevaar opleveren voor een ander.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:49
Heeft hij dat zelf ook gezecht?
(was btw gewoon een elleboog vna villena dus dat is het problem ook niet)

Als je in beroep gaat en de knvb laat het 2 weken duren zodat I alleen ajax als sterke tegenstander mist. (dna worden de beelde nogmaals getoont (zeker omdat hij de winnende ook nog scoort en hij wederom heel belangrijk was op het middenveld)

(slim van feyenoord medewerking van de knvb, ik denk zelfs dat er een dealtje is gesloten, iwj gaan in beroep jullie doen er 2 wekne over en wij accepteren de 3 wedstrijden erna)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:49
droom lekker verder Vilhena en het is de rijnste competitievervalsing dat je de wedstrijd tegen Heerenveen nog mocht spelen. weer gaat de KNVB de fout in. geschorst is geschorst en tuchtcommissie je moet je schamen dat je nog niet de schorsing kan uitspreken. Amateurvoetbal komt het voor dat de tuchtcommissie de schorsing uitspreekt na 2 weken en niet 3 weken.
Vind ik leuk
BassieN +666
maandag 20 maart 2017 om 11:01
Vilhena heeft, net als iedereen in Nederland, het recht om in beroep te gaan tegen deze uitermate hoge straf. Dat de tuchtcommissie wel iets anders te doen heeft dan voetbalzaken oplossen ligt nog aan Feyenoord, nog aan de KNVB. Het enige wat wel aan de KNVB ligt is dat ze zonodig een commissie van 3 juristen aanstellen, in plaats van mensen met ervaring in het voetbal.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:25
Laat ook even die elleboog cq slaande beweging van Klaassen zien tegen Excelsior want NOS/TOM
wilde dit niet laten zien.
Vind ik leuk
fdev86 +267
maandag 20 maart 2017 om 15:33
Ik begreep dat deze hyena (afgaande van zijn kapsel en baard) dat die elleboog 0 toegevoegde waarde had en dat hij het even wou overdoen voor de camera, alleen hij vergat dat het Karsdorp was en niet zijn directe tegenstander van de afgelopen wedstrijd :P Dus tonny Hyena wie geef je de volgende elleboog om voor te doen ?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 16:37
Dus we denken hier allemaal dat de KNVB alleen ff naar FOX sport kijkt en dan beslist of er een onderzoek moet komen....of dat ze zich laten beïnvloeden door FOX sport of welke andere vorm van media dan ook...
Vilhena heeft gewoon geen zin gehad om alleen maar over die elleboog te praten ipv over zn doelpunt. Gelijk heeft hij, denken we nou echt dat hij zelf achter het beroep zit...nee dat denk ik niet dat isbesloten door zn club.
Vilhena is gewoon heel tevreden heeft lekker belangrijk kunnen zijn in de wedstrijden tegen subtoppers AZ en Heerenveen, Ajax zou hij toch al missen en nu mist hij Go Ahead en Zwolle, dat moet ook zonder hem lukken toch.
Uiteindelijk is het gewoon een schande dat dit ineens 3 weken moet duren, heb ik nog nooit meegemaakt. de KNVB is gewoon een grote amateuristische bende, die hoort neutraal te zijn en 1 lijn te trekken.....voor welke club we ook zijn, we zijn het allemaal eens dat de KNVB met zn scheidsrechtres, bondscoaches niet neutraal zijn.
Het zou mooi zijn als FOX en zn concurrenten daar eens een hele uitzending van maken er zijn genoeg voorbeelden naast elkaar te zetten
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:27
Hij heeft wel gelijk natuurlijk als die beelden niet zo nadrukkelijk te zien waren
En keer op keer laten zien wat er gebeurt zou zijn,die thee tantes moesten ook