'Mourinho wil met Manchester United Koeman beroven van Everton-ster'

'Mourinho wil met Manchester United Koeman beroven van Everton-ster'

zondag 16 april 2017 om 00:00

Ronald Koeman lijkt rekening te moeten houden met een vertrek van Ross Barkley. De middenvelder van Everton staat in de belangstelling van Manchester United.

Manager José Mourinho is volgens The Mirror groot fan van Barkley, wiens Everton-contract medio 2018 afloopt. Het is geen geheim dat Everton graag wil verlengen. Witte rook blijft vooralsnog uit, waardoor Koeman het vertrek van één van zijn beste spelers in de zomer moet vrezen.

Mourinho zou in zijn tweede periode als Chelsea-manager al hebben geprobeerd Barkley los te weken. Dat lukte niet, ondanks een bod van naar verluidt 42 miljoen euro.

Barkley, die werd opgeleid door Everton en voor een weeksalaris van 110.000 euro kan bijtekenen op Goodison Park, werd eerder gelinkt aan Tottenham Hotspur en Arsenal. Hij leidde zaterdag nog een doelpunt in bij de 3-1 zege van Everton op Burnley. Vorige week werd Barkley neergeslagen in een bar.

Plaats een reactie

derksen +7136
zondag 16 april 2017 om 00:10
Gaat nou geen enkele topclub koeman inlijven?
Bij southampton ook jonge spelers top transfers laten maken
Nu weer bij everton presteert boven hun kunnen kwa begroting spelers
Als je dat vergelijk met arsenal, man united, city is koeman gewoon de coach van de pl league!
Maar dat snap zelfs de knvb niet!
Vind ik leuk
zondag 16 april 2017 om 00:23
Zal een aanwinst zijn!
Vind ik leuk
zondag 16 april 2017 om 00:31
Als Mourinho de EL niet wint dan verwacht ik zelfs dat Mourinho straks op straat komt te staan.
Geen PL, Geen CL, Geen EL...
Grote bek maar niks presteren!
Vind ik leuk
zondag 16 april 2017 om 00:50
The awfull one
Vind ik leuk
United +39113
zondag 16 april 2017 om 01:03
Van mij mag hij ook weg!
Vind ik leuk
zondag 16 april 2017 om 03:10
Van Gaal weg weer 200 miljoen er tegen aan, en weer vijfde haha heerlijk
Vind ik leuk
FSCeara +2799
zondag 16 april 2017 om 00:42
Ik kan me niet voorstellen dat er nog iemand onder Mourinho wil voetballen. wat een karikatuur van zichzelf is dat geworden de laatste jaren. is al in gang gezet in zijn laatste jaar bij Real. Die vind zichzelf groter dan welke speler en club.
Vind ik leuk
United +39113
zondag 16 april 2017 om 01:03
Klopt het wordt echt een clown.
Vind ik leuk
Zippy +2834
zondag 16 april 2017 om 09:00
Klopt.
En voor die clown was er nog een clown.
Peppi & Cokki.
Vind ik leuk
United +39113
zondag 16 april 2017 om 10:24
Ja maar dat vind ik wel een leuke clown! Voor van Gaal heb ik wel respect. Alleen jammer dat het bij United niks meer is geworden.
Vind ik leuk
derksen +7136
zondag 16 april 2017 om 00:49
Begrijp echt niet zo goed wat mourinho, wenger, meer heb gepresteerd de laatste 3 jaar als koeman
In het verleden behaalde resultaten telt niet voor toekomst
Wat ik zie de laatste 3 jaar past koeman meer bij arsenal als bij Barcelona
Vind echt dat koeman een stap hoger op verdient juist op behaalde resultaten
Vind ik leuk
United +39113
zondag 16 april 2017 om 01:02
Uhh dat Mourinho kampioen is geworden met Chelsea? En hij heeft de league cup gewonnen.
Vind ik leuk
FSCeara +2799
zondag 16 april 2017 om 01:07
Ik vind echt zonde dat een club als United voor hem is gegaan.
Vind echt dat die voor club icoon hadden moeten gaan. Als ze op zoek zijn naar nieuwe Furgeson die geeft het niet.
Vind ik leuk
kcim +2043
zondag 16 april 2017 om 03:36
ManU had na van Gaal moeten gaan voor Giggs als manager met Meulensteen als veldtrainer en Neville als assistent. Terug naar de roots van ManU.

Anders lijkt de manager van Spurs mij ook een nette en goede opvolger van Mourihno.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 april 2017 om 03:37]
Vind ik leuk
United +39113
zondag 16 april 2017 om 10:21
Ja dat was ook een betere optie geweest. Giggs is kind van de club. Kent United door en door. Vind het ook jammer dat het zo gelopen is. En wat je zegt de trainer van Spurs is een goede optie om Mourinho op te volgen.
Vind ik leuk
Strijp +5694
zondag 16 april 2017 om 03:48
Als ik voortaan een title zie met een transfer die man united zou willen, dan laat maar..
Vind ik leuk
zondag 16 april 2017 om 05:36
Ik denk stiekem achteraf dat Everton ook witte Rook zoekt om Koeman stiekem van de hand te doen.
Want de echte gewenste prestaties blijven uit.
Er lopen meer spelers weg dan dat er bij komen. :(
En gun Koeman voor altijd het beste.
YNW ;)
Vind ik leuk
zondag 16 april 2017 om 06:59
Die maakt je kampioen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Mourinho wil met Manchester United Koeman beroven van Everton-ster'