'Halve Nederlander Asensio gewild: Real veegt bod van vijftig miljoen van tafel'

'Halve Nederlander Asensio gewild: Real veegt bod van vijftig miljoen van tafel'

donderdag 20 april 2017 om 13:13

Liverpool heeft zich bij Real Madrid gemeld voor Marco Asensio. De Premier League-club wil de middenvelder van de Spanjaarden overnemen, maar een miljoenenbod van de Engelsen is door Real resoluut van tafel geveegd.

Volgens AS kwam Liverpool met een bod van 42 miljoen pond (vijftig miljoen euro) op kantoor bij de Real-directie, maar de Spanjaarden geven geen krimp. De Primera Division-grootmacht voelt er niets voor om Asensio, halve Nederlander, te laten gaan. Tot teleurstelling van Liverpool-manager Jürgen Klopp, die groot fan van hem is.

Ondanks dat Asensio geen basisspeler is in Madrid, ziet trainer Zinedine Zidane het absoluut in hem zitten en wil hij hem niet laten vertrekken. De Fransman is van plan om de 21-jarige Asensio per volgend seizoen een sleutelrol in het elftal te geven. Real is zelfs bereid om James Rodriguez te verkopen, om zo de ontwikkeling van Asensio te bevorderen. Asensio was afgelopen dinsdag nog trefzeker in het met 4-2 gewonnen Champions League-duel met Bayern München.

Poll

Gaat Asensio basisspeler worden bij Real?

(407 stemmen)

Plaats een reactie

Bien +4772
donderdag 20 april 2017 om 13:16
Geweldige speler met de bal aan de voet pijlsnel is. Nee die blijft mooi bij Real....
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:17
Rare zin. 'De primera division-grootmacht voelt er niets voor om Asensio, halve Nederlander, te laten gaan.'
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:22
Het is ook heel erg van belang dat Asensio een halve Nederlander is! Het liefst vermeldt VP dit in iedere zin...
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:23
Idd. Nu slaan ze daar zo in door dat de hele zin niet meer klopt.
Vind ik leuk
Cookee +1799
donderdag 20 april 2017 om 16:44
Zyech was een hele Nederlander en hele Marokaan.
Misschien kan Grim even Asensio bellen?
Als we vaker over de grens ons vertier zoeken, dan hebben we heel veel halve Nederlanders. We laten ze daar opgroeien zodat geen Nederlandse trainer ze kan verpesten en het Nederlandse voetbal is gered... Hans lees je mee?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:00
Gelukkig heeft hij zijn debuut voor Spanje al gemaakt
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:24
Doet het er iets toe dat het een halve Nederlanders is?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:26
Het is leuk om te weten maar om het in elk artikel 6x te vermelden haha
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:56
Gaat nergens over om het tig keer te vermelden...beetje zielig is het wel.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:17
Gaat daar echt niet weg,

gaat binnen 2/3 jaar echt wel basis spelen bij Real.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:22
Goed om te zien dat Liverpool weer geld wilt uitgeven voor goeie spelers.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:29
Mooie club.... slapende reus tegen wil en dank.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:40
Persoonlijk vind ik het de mooiste club van Engeland. Mooie sfeer en vooral live meemaken.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:42
Ik support zelf al vele jaren die andere club uit Liverpool....

Maar desalniettemin vind ik Liverpool ook een schitterende club. Net als West Ham, Leicester City, Villa en Arsenal.
Vind ik leuk
Laliga +52
donderdag 20 april 2017 om 13:23
kunnen we ook een x kappen met iedereen die ook maar 1/00 ste nl is dat ook te benoeme pff , die jonge weet wss nieteens waar nl ligt haha . verder een hele goede speler , vind hem dit seizoen in de speeltijd die die krijgt veel meer het verschil maken dan bale
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:28
Maak er maar HELE SPANJAARD van.... die gast heeft bijna niks met Nederland.
Vind ik leuk
oke dan +2096
donderdag 20 april 2017 om 13:34
Hij is toch echt uit een Nederlandse vrouw gekomen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:36
En dat is alles.... is gewoon helemaal Spaans deze jongen.

Net als dat Ziyech een echte Marokkaan is.
Vind ik leuk
oke dan +2096
donderdag 20 april 2017 om 13:35
Er waren alleen Spaanse zaadjes voor nodig.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:36
Wij hebben ok nog een Willems te koop en waarschijnlijk is 42 miljoen wel genoeg...
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 13:45]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:36
leuke speler... helaas al gekozen voor het Spaans nationaal elftal!
Vind ik leuk
utreg1971 +1031
donderdag 20 april 2017 om 13:44
Helaas?..ned is de komende 10 jaar nergens te bekennen op welke toernooi dan ook,dan is Spanje een veel betere keuze
Vind ik leuk
HJR +2287
donderdag 20 april 2017 om 13:42
Halve Nederlander, dus Blind heeft weer niet op tijd gebeld ;)
Vind ik leuk
DubRtd +5589
donderdag 20 april 2017 om 13:56
Uit de serie verhalen uit de dikke duim, hebben we hier een verhaal uit de dikke duim.

Vind ik leuk
ihvmmdk +1347
donderdag 20 april 2017 om 14:57
Real Madrid is wel bereidt het Nederlandse deel van Asensio te verkopen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Halve Nederlander Asensio gewild: Real veegt bod van vijftig miljoen van tafel'