Ajax treft het niet: PSG had normaliter ook Barcelona uitgeschakeld

Ajax treft het niet: "PSG had normaliter ook Barcelona uitgeschakeld"

vrijdag 21 april 2017 om 16:41

Ajax heeft het niet getroffen bij de loting voor de halve finale van de Europa League. Dat stelt Peter Bosz. De Ajax-coach noemt Olympique Lyon een 'heel sterke tegenstander'.

"Maar dat is ook wel logisch. We hebben het over een halve eindstrijd", aldus Bosz op de persconferentie van vrijdagmiddag. Lyon maakte veel indruk in de zestiende finales tegen AZ (11-2 over twee duels). "Maar veel ploegen hebben twee gezichten", meent Bosz. "We speelden thuis tegen Schalke werelds en gisteren niet meer dan soms goed."

"Maar Lyon staat nu vierde in een heel sterke competitie. AS Monaco staat in de halve finale van de Champions League en Paris Saint-Germain had normaal gesproken FC Barcelona uitgeschakeld. Dat zegt toch wel wat", besluit de Ajax-coach. De heenwedstrijd tegen Lyon vindt plaats op woensdag 3 mei, omdat op donderdag - normaal gesproken de speeldag in de Europa League - de Dodenherdenking is in Amsterdam.

Lees ook: Loodzware loting Ajax: dit is wat je moet weten over Olympique Lyon

Lees meer over:EredivisieAjax

Poll

Goede loting voor Ajax?

(2670 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 16:45
En PSV had normaal gesproken ook Bayern uitgeschakeld... En dan had Arsenal waarschijnlijk meer kans gehad tegen PSV.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 16:46]
Vind ik leuk
Sigma +355
vrijdag 21 april 2017 om 16:52
Echt triest zulke reactie .......voor de rest geen woorden aan vuilmaken...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:53
Zo dacht ik eerst ook over de woorden van Bosz ... maar ik dacht ... Kom ... doe eens gek.
Vind ik leuk
Sigma +355
vrijdag 21 april 2017 om 16:59
Nou vooruit dan maar...doe maar eens gek...ene succes komende zondag
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 17:16
We moeten gewoon hopen dat we winnen!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:36
Ik gun het jullie van harte.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:37
Maar ik blijf wel veel zeiken....
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 21:39
Haha dat mag.
Vind ik leuk
Kuip +886
vrijdag 21 april 2017 om 17:34
Voordeel is eerst een thuiswedstrijd. Bleek gisteren ook weer. De eerste wedstrijd is er minder druk. Als je daarna uit speelt heb je vaak voordeel met het uitdoelpunt, zeker in de verlenging. Tegen Lyon thuis gewoon op resultaat spelen. 0-0 is prima.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:01
Even een cliché: als je de beker wilt winnen moet je van iedereen kunnen winnen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:08
Ajax wint thuis met 4-1 uit verliezen ze met 3-1 of 3-2.
Positief blijven, laten Ajax de puntjes voor Nederland binnen halen!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax treft het niet: "PSG had normaliter ook Barcelona uitgeschakeld"