Totti heeft opmerkelijke aanbieding op zak: Hij kan over twaalf dagen spelen

Totti heeft opmerkelijke aanbieding op zak: "Hij kan over twaalf dagen spelen"

Gepubliceerd: maandag 10 juli 2017 om 08:43ma 10-07-2017 om 08:43

Francesco Totti vertrekt bij AS Roma, maar het is nog onduidelijk wat het clubicoon gaat doen. Ondanks zijn vertrek en veertigjarige leeftijd, heeft de Italiaan nog altijd niet zijn afscheid als profvoetballer aangekondigd. Volgens Hideyuki Hanyu, president van Tokyo Verdy, heeft Totti twee opties.

"Ik heb van Totti's zaakwaarnemer gehoord dat hij op dit moment twee opties heeft: bij AS Roma blijven of naar Verdy komen. Er zijn voor hem nu geen opties in de Verenigde Staten", zegt Hanyu tegen de lokale pers. "Hij had een aanbieding op zak van Miami en Los Angeles hoorde ik, maar er is mij verteld dat dat niet doorgaat."

Fans van de Romeinse club hopen vurig dat Totti zijn carrière toch afsluit bij zijn grote liefde. Hij heeft in ieder geval een aanbieding van Tokyo Verdy op zak. "We hebben geen financiële moeilijkheden, anders zouden we hem geen aanbieding doen. We zouden ook nooit een andere speler kopen, want Totti is speciaal. Ik laat het zo snel mogelijk weten als Totti naar ons komt. In potentie kan hij al over twaalf dagen spelen bij ons", aldus beleidsbepaler Hanyu. 

Poll

Wat moet Totti doen?

(494 stemmen)

Plaats een reactie

Sil Meijer +12762
maandag 10 juli 2017 om 08:51
Hij moet gewoon zeggen het is genoeg. Hij is niet fit meer. Gewoon lekker 2 jaar uitrusten en dan kijken of je bij AS Roma nog een andere rol kan vervullen.
Vind ik leuk
bits +5987
maandag 10 juli 2017 om 09:32
Hij is nog topfit alleen de snelheid is er van af.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
maandag 10 juli 2017 om 12:54
Dat is helemaal waar, hij is nog steeds een gladiator.
Vind ik leuk
Grimolas +429
maandag 10 juli 2017 om 08:57
Als hij nu nog weg gaat bij AS Roma zou dat zo zonde zijn. Enige club waar hij ooit gespeeld heeft om vervolgens 1 jaar in Japan door te brengen..
Vind ik leuk
maandag 10 juli 2017 om 08:57
Het beste is stoppen en in dienst blijven bij Roma.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
maandag 10 juli 2017 om 09:00
"We hebben geen financiële mogelijkheden. Anders zouden we hem geen aanbieding doen" .... ? Ben ik de enige die dit niet snapt :)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
maandag 10 juli 2017 om 09:02
Dus als die Jappen wel geld hadden hadden ze hem geen aanbieding gedaan? hehe
Vind ik leuk
maandag 10 juli 2017 om 09:13
Er staat geen financiële moeilijkheden;) maar misschien hebben ze het net aangepast...?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
maandag 10 juli 2017 om 10:08
Haha ja idd! ;) ik vond t al zo gek hehe
Vind ik leuk
PDJong +1226
maandag 10 juli 2017 om 09:10
Zou hele vreemde keuze zijn. Ga dan nog een jaar naar New York ofzo, mits je een aanbieding hebt..
Vind ik leuk
bits +5987
maandag 10 juli 2017 om 09:34
In dat ren en vliegwerk in de MLS kan die niet mee joh. Tis gewoon klaar op z'n 40e en das echt geen schande.
Vind ik leuk
J R Riquelme +1367
maandag 10 juli 2017 om 11:09
Het gaat toch ook voornamelijk om het avontuur wat je beleefd. Kan me best voorstellen als je nog nooit uit Rome bent verhuisd dat je toch nog wat van de wereld wilt zien.

En waarom kan dat niet in de MLS?
Er spelen zo veel oude rotten in de MLS. Daar kan Totti nog wel zijn wedstrijdjes meepikken hoor.
Vind ik leuk
bits +5987
maandag 10 juli 2017 om 11:54
Ik weet niet of je hem dit seizoen hebt zien sprinten? Hij komt niet meer vooruit en de MLS gaat volgas alle kanten op, dat kan hij niet meer belopen. En z'n niveau is ook niet meer dusdanig hoog dat je 2 anderen voor hem het laat dicht lopen. Lampard Gerrard Villa Drogba etc kunnen/konden het nog belopen maar hadden ook wedstrijden rust nodig. Zelfs Pirlo zag je een hoop lopen. De enige reden dat een MLS club hem zou halen is voor de marketing.
Vind ik leuk
J R Riquelme +1367
maandag 10 juli 2017 om 12:07
Ja daar geef ik je ook geen ongelijk in. Maar ook al zou Totti alleen voor marketing gehaald worden. Dan is het toch nog steeds een mooi avontuur voor Totti.
Jaartje goodlife in de USA en dikke sponsor contracten.

Ik zou het wel weten als ik in zijn schoenen stond.
Jaartje MLS en daarna terug naar Rome.
Vind ik leuk
bits +5987
maandag 10 juli 2017 om 12:16
Ik zou hem ook geen ongelijk geven om het te doen hoor, maar om te voetballen komt ie dan niet.
Vind ik leuk
PDJong +1226
maandag 10 juli 2017 om 11:55
Mijn gedachte is meer: Lekker in Manhattan wonen. Comfortabel leven. MLS is nog geen topcompetitie dus hij schiet er daar wel een paar in. Maar nog beter: afsluiten in Rome.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3756
maandag 10 juli 2017 om 12:02
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik in Rome zou wonen, ik me niet voor kan stellen dat je in Manhattan zou willen wonen :)
Vind ik leuk
aphex twin +1535
maandag 10 juli 2017 om 10:23
Doen! Japan is een prachtig land met een prachtige cultuur! Hij kan daar kennis overbrengen en vereerd worden als een held.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
maandag 10 juli 2017 om 12:55
Totti moet het bestuur ingaan!
Vind ik leuk
United +35853
maandag 10 juli 2017 om 13:02
Lekker op de bank plaatsnemen in de staf.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws