'Chelsea aast op wereldtopper: Agüero wekt sterke interesse, Aubameyang op lijst'

'Chelsea aast op wereldtopper: Agüero wekt sterke interesse, Aubameyang op lijst'

maandag 17 juli 2017 om 14:08

In de zoektocht naar een nieuwe aanvalsleider is Chelsea uitgekomen bij twee wereldtoppers: Sergio Agüero en Pierre-Emerick Aubameyang. Eén van de twee moet Diego Costa opvolgen.

Dat meldt Sky Sports. Chelsea viste vorige week achter het net bij Romelu Lukaku, die voor Manchester United koos. Agüero en Aubameyang zijn de nieuwe spitsen op het verlanglijstje van de Engelse kampioen, die op zoek is naar een opvolger van Diego Costa. De clubtopscorer heeft van manager Antonio Conte te horen gekregen dat hij mag vertrekken.

De interesse van Chelsea in Agüero zou op dit moment het meest concreet zijn. Chelsea heeft volgens Sky 'serieuze en sterke belangstelling' voor de Argentijnse spits van Manchester City, die niet helemaal tevreden is met zijn rol onder City-manager Pep Guardiola.

Aubameyang werd zondagavond al gelinkt aan Manchester City. De Gabonese doelpuntenmachine mag voor naar verluidt tachtig miljoen euro vertrekken bij het Borussia Dortmund van Peter Bosz. Chelsea lijkt echter wel haast te moeten maken.

Poll

Welke spits is het best voor Chelsea?

(444 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 14:11
denk dat als chelsea aguero wil kopen ze richting de 100 miljoen moeten gaan betalen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:11
Balletje begint langzaam te rollen, met als resultaat dat Dolberg straks vertrekt naar Dortmund??
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 14:24
Nee joh die is daar nog helemaal niet klaar voor. Laat hem eerst maar meerdere seizoen presteren bij Ajax.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:18
Ik hoop toch nog steeds dat Aubameyang naar Real Madrid gaat.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:08
Die willen die tiener iit Monaco hebben als opvolger voor Benzema.
Vind ik leuk
Gu3rilla +9920
maandag 17 juli 2017 om 14:18
Ik heb ook serieuze en sterke interesse om op een date met Emma Stone te gaan.

Sky is echt gigantisch hard achteruit gegaan de laatste jaren en 9 van de 10x posten ze net zoveel onzin als een mail of s*n.

Guardiola, Aguero, Aguero zijn zaakwaarnemer en voorzitter Khaldoon hebben allemaal gezegd dat Aguero nergens naar toe gaat.

En daarbovenop waarom zouden we 30 goals aan de grootste titelconcurent verkopen? Wie bedenkt dit.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 14:25]
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 14:23
Er zijn toch wel mooie vrouwen waar je mee op date wil? ;p
Vind ik leuk
Gu3rilla +9920
maandag 17 juli 2017 om 14:24
Emma Stone heeft iets speciaals in mijn ogen, weet niet wat maar het is zo :p
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 14:27
Dat slisje als ze praat?
Vind ik leuk
Gu3rilla +9920
maandag 17 juli 2017 om 14:28
Ik heb echt geen idee, kan het niet uitleggen lol.
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 14:39
Haha ieder zijn smaak toch? Iedere vrouw heeft wel iets moois (is niet altijd zo).
Vind ik leuk
vos199 +595
maandag 17 juli 2017 om 14:47
Ik vind Patty Brard anders bar weinig moois hebben....
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 14:48
Nu niet meer nee... Maar vroeger wel ;)
Vind ik leuk
vos199 +595
maandag 17 juli 2017 om 14:57
haha toen ze nog in de zak van dr vader zat zeker
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 15:04
Haha ze zag er vroeger beter uit!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:57
Ondeugend sletje. Haha
Vind ik leuk
Gu3rilla +9920
maandag 17 juli 2017 om 15:05
Wie ik of Emma Stone?
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 15:23
Beide ;p
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:31
Haha united begrijpt het.
Vind ik leuk
19AZ82 +534
maandag 17 juli 2017 om 15:19
Check Cristina Pedroche is. Die is pas lekkerrrrrr
Vind ik leuk
Gavv +266
maandag 17 juli 2017 om 16:45
Ben ik het mee eens, heeft iets heel speciaals.. geen standaard barbiechick waar de meeste mannen op vallen. Je smaak in vrouwen is alleszins beter als die op voetbalvlak :D
Vind ik leuk
Gu3rilla +9920
maandag 17 juli 2017 om 17:25
Haha right back at ya.
Vind ik leuk
JAG89 +366
maandag 17 juli 2017 om 14:52
Off topic: kan je me vertellen hoe je een reactie kan rapporteren want ik zie geen knop...
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 14:54
Wil je mij rapporteren dan? ;p

Op je mobiel moet je even je scherm draaien. Op de pc staat naast de reageer knop.
Vind ik leuk
bits +2996
maandag 17 juli 2017 om 14:24
Ik zie m best weggaan, maar die verkopen hem echt niet binnen de premier league. Sky begint inderdaad af te takelen..
Vind ik leuk
Gu3rilla +9920
maandag 17 juli 2017 om 14:27
Aguero zou best kunnen vertrekken als Sanchez en Mbappe gehaald kunnen worden maar zoals je zegt zal het zeker in de PL zijn en dan blijft alleen Real over want PSG doen we geen zaken mee.

De kans dat Sanchez en Mbappe komen is zo klein dat Aguero gewoon nergens naartoe gaat dit seizoen en dit gewoon in de prullenbak kan.Die "Sky Sources" zijn gewoon journalisten op twitter en een paar uur later maakt Sky er dit van met BREAKING. Daarboven op heeft Sky ook sinds een paar jaar Sky Bet waar je op transfers kan wedden wat het nog een grotere rotzooi maakt.
Vind ik leuk
bits +2996
maandag 17 juli 2017 om 14:42
Di Marzio (sky italia) is over het algemeen wel betrouwbaar, maar sky lijkt inderdaad gewoon een hoop geruchten te verspreiden om te zorgen dat mensen verkeerde bets plaatsen.
Vind ik leuk
Gu3rilla +9920
maandag 17 juli 2017 om 14:53
Tegenwoordig is eigenlijk geen enkele newsblad of zender meer betrouwbaar het gaat allemaal om de auteur die de info heeft.

Di Marzio is uitstekend wat betreft Italiaanse transfers Bouhafsi in Frankrijk en in Engeland heeft elke club zo zijn eigen journalist met bronnen in de club.
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 14:23
Zou ook wel een stunt zijn als ze Aubameyang halen.
Vind ik leuk
Ricklek +1218
maandag 17 juli 2017 om 14:40
Haal kramer, wereld spits slechts 25 miljoen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:09
Ik zie Castaignos nog wel die kant op gaan.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 15:09]
Vind ik leuk
Olfie +1947
maandag 17 juli 2017 om 20:10
Hahahahaha om een wedstrijdje te bezoeken misschien
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:37
Wie heeft op Aubameyang geklikt? Kun je dit even verklaren aub???
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:50
Aubameyang mag best gaan, Aguero moeten ze van af blijven ;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Chelsea aast op wereldtopper: Agüero wekt sterke interesse, Aubameyang op lijst'