Vertrouwen in Amsterdam: Voetballend is het een stuk beter dan begin vorig jaar

Vertrouwen in Amsterdam: "Voetballend is het een stuk beter dan begin vorig jaar"

zaterdag 12 augustus 2017 om 12:11

Ajax leeft vol vertrouwen toe naar de start van het seizoen. Trainer Marcel Keizer en middenvelders Lasse Schöne en Donny van de Beek stellen tegenover FOX Sports dat de Amsterdammers op de goede weg zijn.

Keizer heeft veel op zich af zien komen in zijn eerste weken als Ajax-trainer, maar is tevreden over het seizoen tot nu toe. "Als je alles los van Appie bekijkt, dan bevalt het best goed", laat Keizer weten. "We hebben een fijne groep, lekkere spelers om mee te werken. Heerlijk om met ze op het veld te staan." Ook Schöne vindt dat Ajax op de goede weg is. "Voetballend is het een stuk beter dan begin vorig jaar. Toen moesten we elkaar echt even vinden."

Voor komend seizoen wordt er veel verwacht van Van de Beek, die de vertrokken aanvoerder Davy Klaassen moet doen vergeten. "Davy vervangen is niet zomaar wat", aldus de jonge middenvelder. "Dat is best een grote taak, maar ik probeer nu gewoon te doen wat hij ook altijd deed. Ik moet wel proberen om wat meer te scoren, dat was best een dingetje."

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 12:18
Lijkt me logisch dat ze er goed opstaan. Van de basis van het laatste half jaar, is alleen Davy vertrokken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:19
En Traore.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:21
Nog geen wedstrijd gewonnen, ja gaat zeker lekker. Verwachtingspatroon is omlaag gesteld ?
Vind ik leuk
pico323 +3451
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:25
je kunt alles negatief bekijken, maar ook zeggen nu gelijk spelen en zo alles winnen. Ik denk als het zo blijft als nu, Ajax met twee vingers in de neus kampioen word en ver komt internationaal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:32
Negatief is realiteit...over het kampioenschap praten na 3 jaar geen enkele prijs is wel heeeeel dapper
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:45
Minder dapper dan 18 jaar vind ik persoonlijk.

Na regen komt zonneschijn;)

Blijkbaar staan Amsterdammers wat positiever in het leven met je 'negatief is realiteit'
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:47
Realisme is een te grote bek en dan al 3 jaar door iedereen worden uitgelachen, een gepaste bescheidenheid is dan op zijn plaats (lees: realisme)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:51
Over het kampioenschap praten wanneer het over Ajax gaat is ALTIJD realistisch. Ajax gaat namelijk ALTIJD voor het kampioenschap. Het zou ontzettend laf zijn om anders te beweren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:53
Iedereen mag lachen wat ie wilt. Voor die 3 jaar werden we 4x op rij kampioen daarna verspelen we 1 kampioenschap op de laatste dag en worden we vorig seizoen net niet kampioen en halen we een Europese finale in deze tijd. Kan clubs die het slechter hebben gedaan. Dit seizoen wordt weer voor ons..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:56
Ik wens je veel succes, gehoord dat Mourinho nog steeds de slappe lach heeft..zo'n tegenstander in de finale van de EL pff
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:00
Dank je.

Mourinho alleen maar louter positieve dingen horen zeggen over Ajax. Realisme van jou 'gehoord' is in deze dus ver te zoeken;)
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:25
Jullie werden toch vierde en glansrijk laatste in een poule met Mourinho?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 13:25]
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:24
Het feit dat je iemand een grote bek verwijt zegt meet over jezelf vind ik.

Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:29
Ik hoor bijna nooit supporters zeggen, wij zijn de beste, wij hebben de beste spelers, etc maar het resultaat is al 3 jaar geen enkele prijs. Iets met een te grote bek maar op niks gebaseerd
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:39
Ben je alles kwijt en gelukkig nu?

Gelukkig zijn niet alle Feyenoorders zoals jij.

Het is heel normaal dat je als supporter je eigen ploeg de mooiste en de beste vindt. Dat is bij jullie zo, bij ons en over de hele wereld...

Waar je je aan ergert trouwens. Ik hoor altijd een hoop lawaai in Rotterdam en vind het wel mooi eigenlijk. Wat ze precies schreeuwen zou ik bij God niet weten en interesseert me eigenlijk geen kut. Dat is jullie feessie en zo vieren wij ook onze feessies. Nou én?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 13:40]
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:35
Dannydev1974 zanikt in zowat elke topic over 3 jaar geen prijs, maar vraag maar aan hem voor welke club hij is, want dat wilt hij namelijk nooit zeggen haha, alleen maar over Ajax praten maar nooit durven uitkomen voor welke club hij is.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:58
Dannydev1974 dit is echt een kort door de bocht opmerking!! Welke club had vanaf 1999 geen prijs gewonnen??
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:00
Dit is toch niet de discussie men vindt het goed gaan bij Ajax, volgens mij hebben ze nog geen wedstrijd gewonnen (oefen en CL), lijkt mij een feitje
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:07
Gewonnen van PAOK en Sparta. Weer geen feitje;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:10
Oh ja, tja dan klopt het niet wat ik schreef. Het gaat super met ajax met als topper Opa Schone
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 13:11]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:12
Sterke reactie..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:15
Een reactie met nederige excuses, nogmaals sorry!!
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:41
Danny jij bent zielig met je herhaaldelijk gezanik op Ajax haha


Jij wilt niet zeggen voor welke club je bent, ik vermoed Feyenoord, en dan noemen ons arrogant na 18 jaar weer een titel en dan het hebben in elke topic over onze 3 jaar geen titel hahaha !! Echt de misplaatste arrogantie is niet bij ons te vinden maar altijd bij de tegenstanders, het wint ook weer eens een titel en meteen een grote mond. 18 jaar en 3 jaar best een groot verschil he, wij gaan voor onze 5de titel in 8 jaar, jullie hebben 5 titels in de laatste 48 jaar, en dan een grote mond naar ons toe hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:47
Ik toets enkel Grootspraak vs behaalde resultaten nou eerlijk geschreven ik zie geen overeenkomsten.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:55
Jullie winnen 18 jaar weer een titel, en dan elke dag durven schrijven over wij 3 jaar geen titel hahaha periode van 3 jaar kan gebeuren no big deal..

Maar zeer ongepast jij, misplaatste arrogantie
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:57
Waarom heb jij het over Feyenoord of over een andere club ? Nogmaals ik toets Grootspraak (wij zijn de beste, de beste spelers, etc) vs behaalde resultaten en ik zie nog parallelen...
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:59
Omdat jij voor Feyenoord bent, en alleen maar over Ajax kan praten elke dag, grootspraak heb jij zeker ja!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:02
Ikke voor Feyenoord ??
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:08
Ok dan ben je niet voor Feyenoord,Psv maar voor een club die amper tot zelde geen prijzen pakt.

Je hebt een grote Ajax obsessie, kan alleen over Ajax praten en nooit over je eigen club, daar durf je niet voor uit te komen, nep supporter
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:13
Ik toets enkel, ik kom ze zakelijk ook vaak tegen enkel die vallen snel door de mand, vooral Chinezen en Kenianen hebben er vaak last van...
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:15
Wat een hoop bla bla bla heb jij

Elke dag alleen over Ajax praten, en nooit willen zeggen voor welke club jij bent.

Nep supporter!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:28
Wie schrijft dat ik een supporter ben ? Blabla..leg uit ?
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:30
Tis goed met je, laatst schreef je ik zeg niet voor welke club je bent, en nu ben je zeker geen supporter, je hebt een grote Ajax obsessie
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:32
Obessie kan je alleen hebben voor iemand waar je verliefd op bent of die je wilt evenaarden ...ik heb dat helemaal sterker nog jaloezie is iets heel negatiefs
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:33
Afgunst, jaloezie, een obsessie heb je, je kan alleen maar over Ajax schrijven...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:35
Ik toets enkel..nog steeds geen overeenkomsten of parallelen kunnen ontdekken. Gelukkig hebben ze daar een spreekwoord over Hoogmoed komt...
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:38
Een grote mond heb je, verder niks..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:41
Ik toets enkel...als jij al heel blij bent met de start van dit seizoen heb jij vast nog hele mooie maar vooral kleine handjes..die snel gevuld zijn
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 15:41]
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:42
Jij bent niet 100%
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:43
Want ?
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:44
Moet ik dat nog uitleggen.......
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:47
Graag ..namelijk ik hoop dat jij net zo succesvol (zakelijk gezien) wordt als dat ik ben.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:55
Whahaha ik heb een eigen bedrijf, een fam bedrijf verder ga ik er niks over zeggen. Dus hier gaat het goed. Dat jij elke dag herhaaldelijk alleen maar kan zeggen dat Ajax 3 jaar geen prijs heeft haha is best wel sneu, ik zie bij jou geen inhoud alleen maar lekker zaniken, mensen die liever tijd daaraan besteden en niet aan inhoud tja.... En nog geen eens durven zeggen voor welke club je bent, vind jou maar sneu!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:21
Nogmaals ik wens je al het succes...
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:37
Dannydev1974 zanikt in zowat elke topic over 3 jaar geen prijs, maar vraag maar aan hem voor welke club hij is, want dat wilt hij namelijk nooit zeggen haha, alleen maar over Ajax praten maar nooit durven uitkomen voor welke club hij is.

Ik vermoed dat hij voor Feyenoord is, die hebben 5 titels in de laatste 48 jaar, en wij gaan dit jaar voor onze 5de titel in 8 jaar...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:44
Iedereen gaat uiteraard voor de titel dus dat is totaal overbodig om dat op te schrijven ...
Vind ik leuk
Sniper1 +953
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:46
Wat moeten we dan zeggen? Toen het minder ging (periode '99) hoorde je ons niet praten over titels. Maar de laatste 5 jaar zijn we nu eenmaal favoriet. Of je de titel pakt of niet. Gelukkig zijn er nog 17 andere clubs, die wel liever bescheiden zijn. Toon toch je ambitie als je die hebt! Saaie grijze muizen overal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:13
Enkel die het ook heeft is Real Madrid enkel die pakken nog weleens een prijsje.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:33
Haha begin je weer over 3 jaar geen prijs, hoe lang heeft dat bij jouw club geduurd???
Oww wacht ff (over dapper gesproken) je durft er niet voor uit te komen voor welke club je bent
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:43
ik kan echt een hoop helaas feitjes veranderen Niet. Al zou ik dat wel heel graag willen!
Vind ik leuk
RocknRoll +1000
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:45
Als je iets wilt beweren check dan eerst even of het wel allemaal klopt. Geen wedstrijd gewonnen? Volgens mij heeft Ajax gewoon gewonnen van PAOK...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:23
Yes!

Soms vraag ik me wel eens af: waar ligt ons plafond! We hebben echt een van de ALLER beste ploegen!
Vind ik leuk
Eendracht +8575
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:26
Jullie plafond ligt ergens in Frankrijk.
Vind ik leuk
Sigma +1672
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:27
Ajax is zeer breekbaar momenteel....laten we even afwachten...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:28
Een team 2 a 3 jaar bij elkaar houden is hier in Nederland bijna onmogelijk.
Pas als je team langer bij elkaar houdt worden de kansen op prijzen groter.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:29
Competitie is net begonnen laat het maar eens zien
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:58
Op.een slof en een oude voetbalschoen,
wordt ajax kampioen!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:00
Ben benieuwd het beste is om dit dan op het voetbalveld te laten zien.
en de transfermarkt even afwachten
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:19
Lekker Lasse!! We zijn voetballend beter dan BEGIN vorig jaar??
Is dat je referentiekader??? Verschrikkelijk zeg... Laat eind vorig jaar je referentiekader zijn Lasse... De wedstrijd tegen Lyon, hoeveel zit je dan nu voetballend van dat referentiekader af dan?? Véél verder. En nagenoeg hele elftal is intact gebleven! Maar Lasse begint dit jaar gewoon weer op nul... Ja, het was duidelijk tegen Nice dat al dat goede dat Bos erin had geslepen, en dan doel ik vooral op de juiste manier afjagen en met bravoure spelen, alweer was verdwenen...

Nee Lasse, geen CL en doorontwikkeling van het spel, maar voetballend wél beter dan begin vorig jaar. Tijd voor een realistische, maar strijdbare en betere nummer 6 lijkt mij. Slap gezwets.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:28
Nice kan zich niet meer focussen. Ze zijn alleen nog maar te motiveren voor wedstrijden tegen Ajax en Bayern. Locadia schijnt ook al on Nice gesignaleerd te zijn :-).
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:32
Echt.... grappig! Ook nog iets inhoudelijks te melden dan afdwalen van het punt?
Vind ik leuk
vivaldi +1395
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:33
Daar zijn ze bij voetbalinsite het anders niet mee eens, die vinden Ajax te
jong, zonder een bepalende speler, maar voetballen een gedeelte van
een wedstrijd wel erg goed. Helaas de periode dat dit niet gebeurt,
zakken en storten ineen, om alsnog de wedstrijd niet te winnen. Denk aan
de 2 wedstrijden tegen Lyon.
Vind ik leuk
Harrie82 +2553
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:59
Selectie is zo goed als intact gebleven, dus mag hopen dat het nu al beter is.
Daarbij hoop ik voor Ajax dat ze een vervanger hebben voor Schöne, op dit moment toch een zwakke schakel gebleken.
En we gaan zien wat er de komende 2 weken gaat gebeuren, want er kunnen nog miljoenen rond gestrooid worden en danken alles opeens anders zijn.
Vind ik leuk
Dorzon +2396
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:04
je verliest van Nice en loopt cl mis en dan gaat het best goed.......dat zegt alles
Vind ik leuk
United +39113
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:00
Met 2 goals tegen Nice is hij goed op weg.
Vind ik leuk
fr1963 +1223
zondag 13 augustus 2017 om 00:38
Inderdaad ja......vorig seizoen was helemaaaal een drama.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vertrouwen in Amsterdam: "Voetballend is het een stuk beter dan begin vorig jaar"