'Barcelona drukt door en haalt Braziliaan voor 40 miljoen op uit China'

'Barcelona drukt door en haalt Braziliaan voor 40 miljoen op uit China'

zaterdag 12 augustus 2017 om 13:54

De Braziliaanse middenvelder Paulinho lijkt zijn carrière te gaan vervolgen bij FC Barcelona. The Daily Mail meldt dat de Catalanen een akkoord hebben bereikt met diens huidige werkgever, het Chinese Guangzhou Evergrande.

Het Britse medium maakt melding van een transfersom van veertig miljoen euro. Barcelona zat al langere tijd achter de middenvelder aan, maar stuitte op veel tegenwerking vanuit China. Onlangs werd er nog bericht dat het laatste bod van Barça dertig miljoen euro bedroeg. Inmiddels lijkt daar dus nog tien miljoen euro bovenop te zijn gekomen, mede gefinancierd door de 222 miljoen die Barcelona binnen heeft gekregen voor Neymar.

Paulinho brak door tijdens de Confederations Cup in 2013: hij pakte met Brazilië de titel in eigen land en verdiende een transfer van Corinthians naar Tottenham Hotspur. Na twee weinig succesvolle seizoenen in Engeland was hij echter alweer vertrokken. Guangzhou Evergrande was sinds de zomer van 2015 zijn werkgever.

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 13:58
Als dat doorgaat is Barca weer helemaal op de goede weg, top!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 14:03]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:59
Is dit zo een goede speler dan?

Weet jij dat?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:02
Ik deed een poging cynisch te zijn, je zou zeggen van niet. Eerst geflopt in Engeland en na een jaar in het voetballand bij uitstek China zou dat dan een versterking voor Barca moeten zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:09
Aha zo

Deze speler zegt me niks

Nu is het transfer beleid van Barcelona de laatste tijd toch al om te huilen
Vind ik leuk
chicken +6528
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:50
Ergens is het fout gegaan in het beleid. Barca is iig niet meer de heilige graal voor spelers.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:08
Dit bevestigt alleen maar meer de ruzie tussen Barca en Qatar.:)
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:58
Maken die Chinezen straks nog winst ook met hun beleid. Blijkt het uiteindelijk nog slim zakendoen.
Vind ik leuk
chicken +6528
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:52
Hij zal jiet beter geworden zijn in China..eerder slechter. Snap ook niet wat barca ermee moet...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:04
Rare aankoop voor dit geld . Hij mist de handelingssnelheid voor het spel van Barca.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:10
Ver onder het niveau van barca als hij nog het zelfde niveau van de spurs heeft
Vind ik leuk
pos +5019
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:11
Topaankoop. Deze jongen heeft in China echt stappen gemaakt.
Vind ik leuk
kerel +939
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:17
haha.. chinawatcher... net of jij die competitie bekijkt..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:45
Waarom zou dat niet kunnen?
Ik check de uitslagen daar bijna elke week en volg momenteel de wedstrijd van Pelle, die overigens weer scoorde 1e helft.
Vind ik leuk
Truth +2777
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:15
Goeie voetballer maar of dit de speler is die barca nodig heeft weet ik niet , een jaartje china zal hem geld opgebracht hebben maar ook meer niet
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:21
Nou nou, heb 2 wedstrijden uit China live mogen zien, maar dat deed pijn aan me ogen zeg. Wat een teleurstellend niveau was dat en kon deze speler niet eens mee bij de Spurs. Nu is sanchez gelijk 80 waard.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:50
De mensen die achter deze transfer zitten, waren vroeger zeker feestbeesten. Ze hebben weinig hersencellen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:51
Barcelona is echt de weg kwijt, koop nu eens echte topkwaliteit. Europese spelers hebben ze nodig geen overgewaardeerde samba boys
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:57
Floppen bij Tottenham, 2 jaar lang je zakken vullen in China en op deze manier kan je dus blijkbaar naar Barcelona. Het wordt steeds gekker.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:59
Eerst floppen bij Tottenham, dan 2 jaar lang je zakken vullen in China en zo kom je tegenwoordig bij Barcelona. Het wordt steeds gekker.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:46
helemaal met u eens ben hevige Barça fan maar de laatste tijd ligt grote baas Bartomeu onder vuur voor zijn slecht beleid. Ik vind dat ze nu geen transfers uit China moeten gaan halen, meestal hebben die in Europa afgedaan en hebben ze met China voor het grote geld gekozen weg ermee
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Barcelona drukt door en haalt Braziliaan voor 40 miljoen op uit China'