Ajax moet het vanwege transferperikelen zonder Sánchez doen tegen Heracles

Ajax moet het vanwege transferperikelen zonder Sánchez doen tegen Heracles

zaterdag 12 augustus 2017 om 18:06

Vanwege de transferperikelen heeft Ajax besloten om Davinson Sánchez niet op te nemen in de wedstrijdselectie voor het duel met Heracles Almelo, meldt zowel het Algemeen Dagblad en De Telegraaf. De Colombiaanse verdediger wordt stevig gelinkt aan een transfer naar Tottenham Hotspur.

De vervanger van Sánchez heet Damil Dankerlui. De grote vraag is of de Colombiaanse mandekker zijn laatste wedstrijd voor Ajax inmiddels heeft gespeeld. Tottenham is bereid om veertig miljoen euro voor Sánchez te betalen, maar Ajax staat stevig in de schoenen en heeft dat bod resoluut van tafel geveegd. Directeur spelersbeleid Marc Overmars heeft laten weten dat Sánchez niet te koop is, maar beide partijen weten dat dat geen garanties geeft.

Mocht Ajax afscheid nemen van Sánchez, dan heeft de Amsterdamse club één seizoen van de Colombiaan kunnen genieten. Het aantrekken van Sánchez blijkt zowel in sportief als financieel opzicht een schot in de roos. De verdediger blinkt bijna wekelijks uit en doordat hij voor slechts vijf miljoen euro werd gekocht, kan Ajax een winst van minimaal 35 miljoen euro maken.

Plaats een reactie

inimini +1442
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:07
Die is weg :( :(
Vind ik leuk
Ginovanni +14330
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
Yep....dit signaal is duidelijk.

Helaas.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:20
maar wel voor een recordprijs in de eredivisie.. en die jongen is zo goed .. die is gewoon onhoudbaar.. denk dat we 45 miljoen binnen halen uiteindelijk
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
Genoeg geld om een waardige vervanger te halen in ieder geval.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
dat zeker misschien weer zo een beestachtige Colombiaan
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:27
Ajax heeft gelukkig Caissièra nog.
Vind ik leuk
yuuup +5315
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:46
Juist. Als we die straks op de bank zien zitten denken wij met prettige gevoelens terug aan die andere Colombiaan. En dat voor maar 5 miljoen Eurootjes. Gewoon omdat het kon.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:06
Eigenlijk bedoel ik ... niet elke aankoop is raak. Ik gok op 1 op de 5? Wie biedt meer? En als je dat bij elkaar optelt, ziet t er financieel al heel anders uit
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:07]
Vind ik leuk
AFC +3786
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:21
Zolang je elk jaar winst maakt zit t wel goed.. Maar eenkoop van 5 ml heeft bijna net zoveel risico als iemand van 25 ml.. Je weet t nooit
Vind ik leuk
rpaulp50 +2360
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:36
Kijk simpel naar het eigen vermogen van Ajax, dat hebben ze niet verdiend middels prijzen winnen de afgelopen 3 jaar, erg knap.
Ze gaan de prijzenkast vervangen trouwens, in plaats daar van komt er een kluis te staan.
Vind ik leuk
chicken +5990
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:39
Die staat er al...2 trouwens
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:09
En bij eigen jeugd, zal de verhouding ook ongeveer zo liggen.
Maar iedereen is lekker bezig zo.
Vind ik leuk
AFC +3786
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:20
Jeugd kost haast niks... Dus 1 goed verkopen en het is jackpot
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:29
Cuesta heet ie.
Die heeft Sanchez opgevolgd bij zn vorige club en het lijkt erop dat ie dat weer gaat doen
Vind ik leuk
zwollie +3158
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:09
Ze houden het geld liever op de bank
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
Recordprijs of niet, ik vind het helemaal kut. Ajax moet stappen maken en kunnen dit prima met de huidige selectie met een of twee aanvullingen. Ongeacht het resultaat wordt dit een kutweekend.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:40]
Vind ik leuk
Ginovanni +14330
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:33
Klopt Niellie, maar het blijft jammer.

Mss 45 milj idd met bonussen oplopend naar wellicht 50 milj.

Tja.... dan wordt het 'an offer you can not refuse';-).

Heb begrip voor Ajax/Overmars.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:40
ja hij kan niet anders .
echt heel erg jammer .
dankerlui , als dat maar goed gaat vanavond... precies nu de competitie begint zulke rare fratsen
Vind ik leuk
Ginovanni +14330
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:46
Tja. Idd ..
Als dit geintje maar geen punten gaat kosten.

Ieder jaar hetzelfde liedje.....

Denk, dat Veltman zijn positie overneemt.
Geen probleem........als je als rb Tête nog had.....;-).
Vind ik leuk
Pukstra +619
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:55
Ajax haalt toch ook op het laatste moment een aanvaller bij heerenveen weg. Hij was de opvolger van Larsson en zou in de basis starten.
Vind ik leuk
inimini +1442
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:57
Je vind dat vergelijkbaar begrijp ik?
Vind ik leuk
Pukstra +619
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:05
Wel in verhouding. Voor ons was het een belangrijke speler. Dit is voor jullie weer een belangrijke speler die gaat.
Vind ik leuk
inimini +1442
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:07
Je kunt toch niet iemand vergelijken als hij nog geen minuut in de ED heeft gevoetbald.
Vind ik leuk
Ginovanni +14330
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:03
Niet vergelijkbaar.
Wie zegt, dat hij een basisspeler zal worden?

Verder was het laks handelen van Heerenveen zelf.
Bood niet eerder een contractverlenging aan.
Heeft een aflopend contract tot einde seizoen en wil nu niet meer verlengen.

Dus Heerenveen moest wel verkopen nu.

Slim handelen van Marc!
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:08
idd altijd net voordat het begint .. maar we moeten verder wat er ook gebeurd .. we hebben net een nieuwe back aangetrokken.
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:58
Nou...ik mag hopen dat het jullie dus WEL punten gaat kosten.
Iets van eigenbelang!
;-)
Vind ik leuk
Ginovanni +14330
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:56
Haha....snap ik van je en dat neem ik je ook niet kwalijk, hoor!;-).
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:59
Kijk...er is Toch nog een een Gentleman bij jullie te vinden!!)

;-)))

Ff voor andere Ajacieden...ik maak maar een grapje...er is geen reden voor extra discussie!
Haha

[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:00]
Vind ik leuk
Johan.l +3767
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:42
Ik vind het te weinig, als je kijkt naar b.v Benfica die halen die spelen op het zelfde niveau maar halen er veel meer uit
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
Dat lijkt mij ook.
Als er nog Ajacieden zijn die het niet droog houden, ik heb toevallig net zakdoekjes gekocht bij de AH
Vind ik leuk
Morris +13788
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
Graag.. :-(
Vind ik leuk
Pino61 +8395
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:58
Geen goed teken idd. Dan maar voor de Max van 49 miljoen. Ik doe nooit meer een hele avond Ajax als Sánchez verkocht wordt, want Marc had gezegd dat ie niet te koop was. Een man een man een woord een woord.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:07
Oh verdomme ik hoop toch niet...

Edit : wie komt er nu dan op zijn plaats? Ik hoop maar dat Veltman rechts blijft..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:40]
Vind ik leuk
Guust +3631
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
Alle ballen op Henkie heeft zakdoekje Snotneus.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
Ik denk niet dat Cambuursupporters op zakdoekjes van Heerenveensupporters zitten te wachten.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:28
Zou jij m geven? Ook zo'n vraag.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31
Als Cambuur weer eens verliest.

Graag! heel graag zelfs.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:43
Dan ben je mij al een paar zakdoeken verschuldigd ;).
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:01
Ik las dat Dankerlui hem vervangt vanavond. Ik ben benieuwd.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:07
Dus hij gaat weg,jammer maar ajax kan wel lekker verdienen aan hem
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
Wat kan een supporter die miljoen schelen?! Weer voor ruim 80 miljoen verkocht en voor nog geen 7 teruggehaald. Supporters worden voor het zoveelste seizoen genaaid. K*t beleid!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
Door hun beleid komen ze er wel voor sanchez weer 10 andere goede spelers maar het is niet eens zeker dat hij weggaat,naja eigenlijks wel
Vind ik leuk
Filip_FCU +6143
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:39
Zoveel kopen ze niet deze window :D
Vind ik leuk
Sil95 +2865
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:08
En Overmars verzekerde vanmiddag nog dat hij niet te koop is?
Vind ik leuk
robson81 +2164
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
En dat geloof jij?
Vind ik leuk
Sil95 +2865
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
Het lijkt me dat je als technisch directeur niet de intentie hebt om je achterban voor de gek te houden?
Vind ik leuk
PimNEC +175
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
Verkooppraatjes, iedereen is te koop.
Vind ik leuk
robson81 +2164
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
Kwestie van prijs opdrijven.iedereen is te koop bij de juiste prijs wat Overmars ook zegt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +2360
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:31
Natuurlijk zegt Overmars dat om de kopende partij te dwingen meer te betalen, simpel onderhandelingstactiek.
Dit is toch niet de eerste keer dat hij en anderen dat spelletje spelen, lezen mensen dat niet ?
Je ziet toch jaar na jaar na jaar wat er gebeurt ?
De leiding wil winst in geld en de supporters denken naïef dat het kampioenschap prioriteit nummer 1 is....ha ha
Ajax is stinkend rijk geworden de afgelopen 3 jaar zonder 1 prijsje te winnen, dat verklaard alles, wakker worden mensen !
Ze kopen gewoon een andere Columbiaan voor een koopje en de meute is weer stil, kopen te dure shirtjes en entreebewijzen
en de Ajax leiding lacht zich rot.
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
Maar dat betekent meestal..dat deal al bijna rond is!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
Ja en dat vind ik nog jammer ook. Klote transfer systeem.
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
Klopt..want ik verwacht dat er nog een paar ", zwaargewichten" zullen vertrekken.
Helaas!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:20
Precies,ons kan hetzelfde overkomen, de van Geels enzo kunnen niets beloven on deze gekte, je moet geluk hebben dat een speler zelf nog niet wil.
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
En als v Geel nou een beetje "hebberigheid" van Overmars zou hebben ...dan zou ik het alsnog te begrijpen zijn.

Maar wij krijgen nog "kleingeld" ... Vergeleken met Ajax.
;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:00]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:26
Helaas, dat is het 'voordeel' als je je in Europa hebt laten zien.
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:27
Ja....ZUCHT!!!

Vind ik leuk
United +39592
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:04
Tsja dat is Ajax he ;-)
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:07
Niet zo opscheppen pik!.

Anders klink je met een Ajacied!

Oei..

Sjorrie...ik was het ff vergeten.
;-))))

PS...waar is @baileys. Heb je der weggejaagd!??

Hihi.
;-)))
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:12]
Vind ik leuk
United +39592
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:12
Zoek en gij zult vinden....
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:18
Nee joh...het komt vanzelf!
;-)
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
je staat jammer genoeg machteloos als het om zulke bedragen gaat
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:26
Ja...en als wij zulke bedragen zouden krijgen zo als jullie..
Dan hoor je mij niet klagen!
;-)
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:27
verschil is idd erg groot .. voor een speler die 1 jaar heeft gepresteerd
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
Overmars wil van de bijnaam Dagobert af.. heeft bij stadhuis de bijnaam Pinokkio laten registreren..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
Had vroeger al een hekel aan Pinokkio
Vind ik leuk
Guust +3631
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:20
Hij zou meer dan 40 miljoen moeten opbrengen, joh dat is 35 miljoen in een jaar. Dan houd je hem toch niet, schijnt dat ze ook weer met die Barac bezig zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02
Die komt definitief niet. Nog twee week om een nieuwe te scouten. De tijd dringt.
Vind ik leuk
Casuals88 +1638
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:08
Ongelofelijk wat een ellende weer.

Die gaat vertrekken en Overmars kennende komt er niet meer op tijd een vervanger !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
Of weer een noodgreep voor veel te veel geld.
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
Je doelt op koopje Ziyech voor elf miljoen, terwijl we reserve Bazoer verkochten voor meer?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09
Jammer ........
Ik baal hier echt van !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09
mooi. 3-0.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
Omgedraaid ja
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
kom op. je hebt De ligt en Veltman. Die maken beiden geregeld een flinke misstap.

Die nul ga je dus nooit houden. ik zeg 1-0 Veltman (e.d), 2-0 De Ligt (e.d). en de 3-0 is een penalty vanwege de frustratie.
Vind ik leuk
LarsNL16 +1850
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
Hahahaha
Vind ik leuk
036 +2115
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
Voor een Feijenoordsupporter ben je best grappig. :-))
Vind ik leuk
Hyena +18643
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09
Wat een gelul weer dus met dat "hij mag niet weg". De supporters worden weer goed voor de gek gehouden.

Sanchéz weg, Marc erachteraan. Opdonderen.
Vind ik leuk
AFC +3786
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
Je wordt als sup niet voor de gek gehouden... iedereen weet wAt " niet te koop bekent" dat je t maximale zal moeten betalen.. Iedereen s te koop
Vind ik leuk
inimini +1442
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
Dit ligt niet niet aan Overmars, zelfs Barça kan een speler niet houden als er genoeg geld op tafel komt.

Je moet reëel zijn dat je niet alles in eigen hand hebt.
Vind ik leuk
Hyena +18643
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
Die hebben een clausule moeten vaststellen. Ajax niet, dus hij hoeft nergens heen.
Vind ik leuk
inimini +1442
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
Ja dat klopt maar als er voor een speler een stap hoger mogelijk is, buiten het financiële plaatje, moet je daar ook rekening mee houden. Zo werkt het nou eenmaal.

We zijn nou eenmaal niet meer de beste van de wereld.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
Wat had Overmars dan moeten zeggen? Iets van: we zijn in onderhandeling met Tottenham en we proberen ze zoveel mogelijk te laten betalen?

Al die transfer spelletjes gaan hetzelfde. Alles is te koop, en zeker in de voetballerij. De verkopende club wil er natuurlijk zoveel mogelijk voor krijgen, en daarom maken ze een statement door te zeggen dat iemand niet te koop is.
Vind ik leuk
rpaulp50 +2360
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:57
Als ze dat zeggen ( "dat iemand niet te koop is" ) dan weet je precies wat er gaat gebeuren......
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09
Dikke hoofdprijs inmiddels al geboden?
Vind ik leuk
410hhw +1268
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10
Marc netto gaat toch weer overstag hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10
Dit zegt al genoeg ben ik bang :(
Marcie ik zou dan ook maar je koffer pakken met pek en veren ga je Amsterdam uit als je dat maar weet :p pfffff
Vind ik leuk
masterpsv +4785
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10
Weg is pech ;)
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
Gaat meer dan het viervoudige opleveren wat Propper opleverde, jullie lopen echt achter nu op Ajax.

Wat een pech ;)

Wat een pech :)
Vind ik leuk
masterpsv +4785
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
Hahahaha

Weg is pech!
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
Osijek 2x pech...

Meer dan 40 miljoen, noem ik geen pech.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:49
0-1 AZ

Pech.................
Vind ik leuk
masterpsv +4785
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:27
Hahahaha 3-2 succes vanavond ;)
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:30
Nou wees maar blij met dit niveau haha

Psv is echt geen titelkandidaat
Vind ik leuk
masterpsv +4785
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:30
Hahahahahahaha
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:31
Ow, jij vind van wel?
Hahahahahaha!!!!!!!
Vind ik leuk
masterpsv +4785
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
Succes straks zonder sanchez
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36
Nog altijd beter duo dan Isimat en Schwaab zonder Sanchez hahaha

Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10
OK minimaal 50 miljoen mag ik aannemen want dat hebben ze zelf net ook ontvangen voor een verdediger. Dit is een bod dat je als ajax zijnde niet kan weigeren en hopen dat ze al een akkoord hebben over zijn vervanger en met name de transferprijs anders betaal je nu natuurlijk ook zelf de hoofdprijs
Vind ik leuk
3ismo +2918
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
veltman of viergever op de plek van sanchez en wat voor de breede halen en een concurent voor shone die het wel kan belopen! denk dat dollberg de volgende is die ajax kwijt raakt aan monaco!
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
Dan gaat hij weg, anders zou dit flauwekul zijn...

Jammer dat wel, vooral voor in Europa.
Voor de titel veranderd er niks, we hebben nu een goede RB, Veltman kan centraal zoals in 2014 toen we met hem op die positie kampioen werden. Maar van wat ik van Cuesta heb gezien die Ajax wil halen, dat is ook zo'n typische sloper! Dus veel zorgen maak ik me niet, maar dit blijft doodzonde als hij echt weggaat, dan moet het wel veel meer dan 40 miljoen zijn!!!! Want Ajax kan wellicht meer vangen als het wacht na het WK
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
Als het wacht? Je hebt ook Sanchez zelf nog. Als Ajax eerst zegt dat Sanchez minimaal 40 miljoen moet kosten dan ga je hem dus niet tegenhouden als een club waar hij naartoe wil dat bedrag op tafel wil leggen. Dan word je ongeloofwaardig.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24]
Vind ik leuk
Morris +13788
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:28
De prijs ligt mogelijk hoger, da's het spel
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:29
Klopt, maar een heel seizoen wachten als nu al dit soort bedragen geboden worden gaat gewoon niet.

Daarbij komt dat je nu beter zo snel mogelijk kunt doorschakelen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:30]
Vind ik leuk
Hyena +18643
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:37
Hahaha zo snel mogelijk doorschakelen? Kan je alvast vertellen wat dat gaat betekenen.

Er komt of een jongen van niet ouder dan 21 ergens uit Zuid-Amerika. Hopend dat hij een soort Sánchez is. Of ze kunnen weer niemand vinden en opeens is Veltman goed genoeg. Eindstand beginnen we weer opnieuw, in plaats van voort te bouwen op het succes van vorig seizoen.

Dolberg ook maar lekker verkopen nu we toch bezig zijn.
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:41
Opeens is Veltman goed genoeg? Die jongen hebben ze net aanvoerder gemaakt en z'n contract verlengd, die vinden ze dus al goed genoeg.

Punt is dat als Sanchez niet te houden is je niet moet wachten dat een dag voor de deadline. Dan moet je een vervanger gaan zoeken dan wel aanvulling. Iemand O goed als Sanchez komt er dan niet nee, want die lopen er maar een paar.

Maar goed, wat had jij gewild in deze?
Vind ik leuk
Hyena +18643
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:03
Ik had gewild dat Ajax de speler gewoon aan zijn contract houdt. Geld hebben we namelijk al meer dan genoeg.

Dan is hij maar een paar potjes chagrijnig. Uiteindelijk zal ook hij beseffen dat hem dat niks oplevert en zal hij weer werken voor zijn geld, ambities en de supporters.

Vorige week hebben we nog te weinig verdedigers en moet de selectie worden verbreed, nu verkopen we nog een verdediger?
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:15
Dan is hij maar een paar potjes chagrijnig? Sorry man, maar zo werkt dat gewoon niet helaas. En dat heeft echt niets met Overmars te maken. Alle clubs hebben hiermee te maken. Luister nog maar eens naar Klopp vandaag. Of de directie van Barcelona. En ga zo maar door.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:34
Owja das waar ook, we zitten in Nederland, dan kan een speler die een meerjarig contract heeft getekent al na 1 jaar eisen weg te willen..

Eredivisie, Nederland, stagneert de ambities, de groei van Ajax...

Wag doen we hier nog ?????????
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:38
Nou ja eisen, Overmars heeft gewoon een prijs genoemd hè een aantal weken terug.
Vind ik leuk
raoul88 +482
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
Nee dit mag niet gebeuren! En mocht het gebeuren min. 50 miljoen euro!!!
Vind ik leuk
flipper +839
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
Dat zei ik al eerder die is pleite.
Vind ik leuk
Thijs76 +148
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
Met andere woorden... ze zijn in onderhandeling en maandag komt naar buiten dat hij voor 50 miljoen vertrekt....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
Die is weg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
Heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld! Nou een goeie opvolger zoeken. Lastige taak voor Marc Overmars
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
We zetten gewoon 4gever daar neer. We hebben toch een linksback gekocht? Probleem was al opgelost voordat het ontstond! :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
Nou viergever zie ik daar liever niet.. zal wel.die veltman terug in het centrum gaan staan samen met de ligt rechts die nieuwe en links sinkgraven/ dijks
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
Klote zooooooooi!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
Zeg maar eens nee tegen 40 miljoen...........
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
nee :o
Vind ik leuk
mason +946
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
Weet je ook, hoe wij ons voelen met johnson.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15]
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
Draaide die ook zo'n geweldig seizoen afgelopen jaar?

Oh nee, hij deed twee jaar niet mee...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
Ja, want Johnson was ook jullie beste speler!
Vind ik leuk
mason +946
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:00
Jonge jonge wat zijn die ajax teentjes weer lang zeg. Ik wilde alleen aangeven dat wij ook behoorlijk teleurgesteld zijn. En dat heeft niks te maken hoe iemand gespeeld heeft. Dat heeft te maken met de verwachtingen die je dit jaar er over zou hebben. Maar blijkbaar kan dat bij sommige ajacieden niet.
Jammer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:05
Tuurlijk kan dat wel. En ik snap ook best waar je naar toe wilde met je opmerking. Maar het is meer appels en peren vergelijken op dit moment met alle respect!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
Die is al met één been in Londen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
Haha overmars die onbetrouwbare rat. Doei doei Sánchez . Weer geld op de bank . Weer geen kampioenschap. Die Ajax supporters worden allemaal voor de gek gehouden. Wat een wanbeleid
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:25
Wat een onzin weer. Een kampioenschap bouw je niet alleen op Sanchez. Mocht die gast vertrekken komt er wel een vervanger. PSV en Feyenoord hebben ook geen Sanchez in de verdediging spelen, die kunnen dus ook geen kampioen worden volgens jouw visie?

Ajax en Overmars hebben hem een gigantisch salarisverhoging aangeboden ( naar verluid 3 miljoen ). Wanneer de speler dat niet wil accepteren zit je gewoon met het probleem. Wanneer hij echt naar Engeland wil dan kan je doen en laten als club wat je wil dan vertrekt hij gewoon, is het niet voor 40 miljoen dan wel voor 45 miljoen.

Wat een stelletje drama queens heb je hier toch op de site. Wat moet je met een speler die weg wil? Aan zijn contract houden en dan wat, een speler in de selectie hebben die er niet wil zijn? Schiet je daar wat mee op?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:30
Daar gaat het toch niet om. Die teams zijn ingespeeld. Als je je beste speler op het allerlaatste moment laat gaan kun je geen adequate vervanger halen en je ingespeelde team is er niet meer. Sánchez is zo belangrijk. Zonder hem worden ze zeer zeker geen kampioen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
PSV is ingespeeld? Wat zwets je toch dom, ook PSV is nog op zoek naar verdedigers. Wat een onzin om een kampioenschap te koppelen aan een speler, ongelooflijk naïef.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:28
Ach, Overmars weet ook wel dat, met of zonder Sanchez, die titel naar Feyenoord gaat.

Dus kun je maar beter 42 miljoen euro ontvangen.

Ik vind het heel slim van hem. De bank is goed bezet kan ik wel zeggen.
Vind ik leuk
Morris +13788
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:29
Niet zo arrogant doen hè
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31
ik doe niet arrogant. Ik denk echt dat het zo is. Mag ik dat dan al niet meer vinden?
Vind ik leuk
Morris +13788
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
Ja zeker wel, zou raar zijn als dat niet zo was.
Maar je vertelt het als een feit... Komt erg arrogant over
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:33
Was Feyenoord tegen Vitesse dan zo bijzonder goed?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:37
voor een finale was het erg sterk ja. Eerste helft was Feyenoord superieur en tweede helft lieten ze zien dat ze die prijs wilden pakken.

Zo speel je finales, niet zoals zeg maar Ajax-Manchester.

WZAWH3JHNIA
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:45
Een wedstrijdje tegen Vitesse vergelijken met United?

Ben je vergeten dat jullie na die stunt in de kuip met zelf ook met 4-0 vernederd werden?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:49
Wij hebben dus wel weten te winnen van ze.

Maar we hadden het over finales en hoe je die moet spelen.

Ik legde uit hoe. Haal er je voordeel uit of blijf genieten van mooi voetbal zonder resultaat.
Vind ik leuk
Het Brein +1953
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:50
Deels wel waar! Eerst roepen dat Sánchez blijft en Dolberg blijft, en dan toch gaan handelen, net nu velen hun seizoenkaart hebben gekocht! Iedereen zou die seizoenkaart straks doorgeknipt naar het 'Technisch Hart' moeten sturen...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:12
Dat bedoel ik. Het is gewoon je eigen aanhang voor de gek houden
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
Die is ECHT niet weg! Is gewoon met zijn hoofd niet bij de wedstrijd...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
Het wordt tijd dat de transferperiode 1 juli sluit! Wat een gedoe elk jaar!
Vind ik leuk
DEWEE +1579
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:16
Geen Veltman centraal achterin vanavond aub. Dat is gegarandeerd één keer extra scoren.
Vind ik leuk
United +39592
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:11
Veltman gaat zelf scoren let maar op ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:16
Ok. Niet te houden dus. Alles wat er voor terugkomt, zal een stuk minder zijn. Ik ben eruit: Feyenoord wordt kampioen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
Bij een verkoop van Sanchez hoeven we niet meer te zoeken voor een nieuwe CV, die hebben we namelijk al: Joel Veltman!

*Zucht*
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
Daar word je inderdaad niet vrolijk van....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:36
Nee, inderdaad niet. Helaas gaat het hoogstwaarschijnlijk wel gebeuren.
Vind ik leuk
darmianto +6617
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
Die Overmars joh, ouwe sjacheraar, eerst zeggen niet te koop en straks 45 miljoen vangen.. al is hij lastig te vervangen, hoe zit het dan met de ambities?
Vind ik leuk
Hyena +18643
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
Ajax geeft geen ruk meer om prijzen. Het is verdomme gewoon een handelshuis geworden.

De ambities kunnen ALWEER de prullenbak in.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
Ajax wel, maar als Sánchez weg wil heb je niks aan je eigen ambities.
Vind het zwaar klote maar mocht hij weg willen kunnen we niks.
Vind ik leuk
rpaulp50 +2360
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:22
Jouw ambities zijn niet de ambities van de Ajax leiding, al jaren is dat zo......
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
Als de speler zelf weg wil heb je niks meer aan hem op t veld. Tot zo ver je ambitie.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
Het is de realiteit.. NL clubs kunnen al jaren niet op tegen het grote geld.. als je eerlijk bent, mag je sanchez deze kans ook niet onthouden.. Spurs er maar heel, heel dik voor laten betalen!
Vind ik leuk
darmianto +6617
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42
Precies, gewoon vertienvoudigen die transfersom, dan maar goed beuren, idd als sanchez zelf ook weg wil, Spurs is een hele mooie club, spelen straks in een nieuw stadion, Premier League, CL, dik salaris..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:14
Precies! En vervolgens gewoon de vervanger van Sanchez direct ophalen bij zijn oude club in Colombia. En door!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
45 miljoen cashen plus doorverkooppercentage!! Kun je simpelweg niet weigeren in Nederland
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
Adios Sanchez..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
Jammer....
Vind ik leuk
14forever +6780
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
Geld geld, dan kan je als club wel weigeren, maar als de speler meer met geld bezig is. Het houdt een keer op
Vind ik leuk
Drobtine +1861
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
Dan maar hopen op een zo hoog mogelijk bedrag 50+ wat mij betreft
Vind ik leuk
Woudo +4832
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
Goeie zaak dit!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
Als hij inderdaad vertrekt is overmars zeer geloofwaardig
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:20
Mooi klote. Die gaat dus weg.
Of wil graag weg.

Eeuwig zonde.
Maar als ie wil is ie niet te houden voor deze bedragen.
Vind ik leuk
stollie38 +11688
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
Dit is toch niet te filmen. Wees gewoon eerlijk en als je eerst hem over wil halen met een nieuw contract dan heb je hem toch nodig? Nu laat je Sanchez thuis omdat hij misschien met zijn hoofd al bij de Spurs zit. Zou zonde zijn
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:26
En wat als Sanchez geen verbeterd contract wil tekenen en per se weg wil? Moet je Sanchez dan aan zijn contract houden met het risico dat die jongen zonder enige motivatie rond gaat lopen bij Ajax?
Vind ik leuk
stollie38 +11688
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:37
Dat is zo maar helaas betekent je woord geven weinig tegenwoordig. Hopelijk komt er wel wat bij,want ze hebben nog maar 21 dagen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:41
Hoeveel clubs zeggen niet te koop en gaan dan toch overstag?

Wanneer Sánchez nee zegt tegen meer geld en nog een jaar Ajax wat moet je dan doen? Een speler tegen zijn wil bij de club houden, werkt toch niet?
Vind ik leuk
darmianto +6617
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:44
Hoedanook slim van Ajax, je versnelt op die manier het onvermijdelijke, dwingt Spurs om dik te lappen en je weet gelijk waar je aan toe bent door de reactie van Sanchez.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
Straks eruit tegen Rosenborg en de chaos is compleet daar.
Vind ik leuk
Het Brein +1953
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:45
Valt niet uit te sluiten, Rosenborg is beter dan onze subtop.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:45]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:52
Dat denk ik ook ja. Ben niet voor Ajax maar Europees hoop ik wel dat ze t redden zeker nu Psv er ook al uit ligt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
Zegt genoeg inderdaad. Die komt nog wel terecht bij de absolute top.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
Maar wie gaat er dan centraal achterin staan? Toch niet viergever, is er überhaupt iemand op de bank bij Ajax voor de vc positie?
Vind ik leuk
BluRP +278
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
Op het moment dat Sanchez zelf weg wil, zou het dom zijn om hem niet te verkopen. Aan een ongemotiveerde speler hebben we niets. En ik vermoed dat het ergens rond de 42,5m incl 10% doorverkoop zal zijn, wat dus gewoon prima zaken doen is.
Vind ik leuk
vinny99 +668
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
En nu die 40 miljoen ook her investeren Overmars...!!!!!!
Vind ik leuk
rpaulp50 +2360
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:21
Ja natuurlijk, in de Arena.
Waarom denk jij nu nog steeds dat Ajax het kampioenschap zo belangrijk vindt, een beetje naïef, je ziet toch jaar na jaar wat er gebeurt met het geld.
Ze krijgen een bak geld binnen, ze kopen een koopje terug en de rest gaat naar de bank.
Ajax is nog nooit zo rijk geweest en de supporters komen toch wel
met wat incidenteel leuk voetbal en zonder prijzen jaar na jaar.
Zie je dit allemaal niet gebeuren al die jaren ?
Vind ik leuk
vinny99 +668
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:37
Ik zeg toch dat hij dat moet investeren... Ben net als u er ziek van dat hij alleen maar verkoopt en mondjesmaat her investeerd.
Als u mijn andere reacties ook heeft gelezen omtrent elke uitgaande tranfers van Ajax leest u ook dat ik hier gigantisch van baal.. Daarom ook de de uitroeptekens achter de naam Overmars.
Vind ik leuk
rpaulp50 +2360
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:52
Ik baal er niet van, het is gewoon de realiteit, maar ik erger mij er aan dat Ajax niet openlijk zegt wat de strategie is en dat er nog zoveel mensen naïef denken dat het Kampioenschap prioriteit nummer 1 is.
Voor deze prijzen zijn spelers niet houdbaar, ik berust er in, kijk je naar de eerste wedstrijden in de PL dan wordt het vermaak er niet minder om......dat is mooi.
Het echte club karakter verdwijnt wel, dat is jammer, maar alles verandert in de samenleving en aanpassen is dan het advies om te overleven.
Vind ik leuk
vinny99 +668
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:39
Schrijf ik dat dan dat ik dat denk?? U moet niet voor mij denken.. U kent me niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:25
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:14]
Vind ik leuk
rpaulp50 +2360
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:16
Marc Overmars weet hoe te onderhandelen en speel het spel goed om de maximale prijs op tafel te krijgen.
Een prima zakenman.
Vind ik leuk
Teo Smith +12521
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:25
Verpatsen en een andere halen.
Vind ik leuk
Het Brein +1953
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:44
Je hebt het over Marc Netto toch?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:27
Alle seizoenskaarten inleveren om die leugenaar weg te krijgen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:33
Ben je aan het trollen, Harry?
Zo ja, doe dat bij je eigen clubje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:28
Overmars een kei in het verkopen van spelers voor de hoofdprijs maar een drama in het aantrekken van spelers die er meteen staan!
Ziyech werd hem door zijn strot geduwd door de fans, die schreeuwden om zijn naam.
Eerst zou er een extra centrale verdediger bijkomen omdat Keizer dat graag wil, Barac doorstond de medische keuring niet dus wordt die jacht voortgezet.
Nu Sanchez niet meer bij de wedstrijdselectie zit weet ik genoeg, een duidelijk signaal voor de Ajax-fans, Sanchez maar ook voor de Spurs.
Er dienen dus nu in een tijdsbestek van maar 19 dagen twee centrale verdedigers aangetrokken te worden!
Dankerlui en Bergsma zijn met alle respect geen Ajax 1 materiaal wanneer je het mij vraagt.
Dit kan wel eens de nekslag betekenen in de duels met Rosenborg BK en indien er geen waardige vervanger wordt gehaald is vooral Feyenoord de lachende want die zijn niet eens zo veel slechter geworden.
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:29
Zoals ik al zei gaat Overmarsje hem gewoon verkopen en dan gaat ie weer kicken lopen doen over hoeveel geld ie binnen geharkt heeft.
Vind ik leuk
Sniper1 +908
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:29
WZAWZDB.

Komt goed.
Vind ik leuk
Siemjo +44
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31
Was niet te koop volgens Overmars
Vind ik leuk
Mass +1329
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
Niet te koop!!!!.....schreeuwde overmars toch?
Vind ik leuk
mablo46 +531
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:52
Om de prijs op te drijven denk ik, maar die kreten van TD'ers kunnen we niet meer serieus nemen nee
Vind ik leuk
Mass +1329
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:06
Hij speelt niet eens morgen...
Vind ik leuk
United +39592
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:16

Vanavond...
Vind ik leuk
Garinsha +2516
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:33
Signaal......? pfff
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:33
Als dat soort clubs zoveel geld willen uitgeven dan weet je dat je een topper in huis hebt. En je hebt toppers nodig om een topclub te worden. Verkopen is dus stom. Het kapitaal moet op het veld staan en niet op de bank.
Vind ik leuk
mirkoff +1743
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:35
Ajacieden die hun eigen TD uitschelden. Wat kan die man er aan doen als Sanchez zelf weg wil? Hij probeert en krijgt waarschijnlijk er veel geld voor. Enige wat die kan doen is een goede speler ervoor terug kopen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:55
Zo is het maar net mirkoff! Ajax heeft de opvolger al een contract laten tekenen moet alleen nog gekeurd worden, jammer maar helaas zo werkt het in elk bedrijf en zolang Ajax een beurs genoteerd bedrijf is bepalen de aandeelhouders de koers aankoop 5 miljoen verkoop zal zo'n 60 miljoen zijn dus wat moet je als bedrijf. Als Ajax CL had gespeeld was Sánchez niet te betalen geweest maar in de EL verdien je minder geld.
Vind ik leuk
Het Brein +1953
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:42
Ik ben serieus mijn liefde voor de Eredivisie compleet kwijt! Zo tyfus saai vind ik het met al die transfers en halfbakken beleid. Laat staan het kunstgras!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:43]
Vind ik leuk
mablo46 +531
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:51
K U T met peren
Vind ik leuk
Siemjo +44
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:58
Gaat Overmars nu weer een type Westerman halen, gratis en voor niets. Wie bepalen nu het beleid, de technische staf of de aandeelhouders. Overmars aan het eind van het jaar weer een extra bonus. De supporters weer gedupeerd
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:59
Zielig verhaal Siemjo, Ajax heeft al veel geld uitgegeven aan nieuwe spelers meer dan de rest waarschijnlijk samen. Nu staat er ook 100 miljoen aan inkomsten uit transfers tegenover maar dan nog. Je ziet het aan Neymar, tegenhouden doe je het niet en zelfs een club als Barcelona heeft problemen met goede vervangers te vinden.
Vind ik leuk
Siemjo +44
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:10
De volgende Nederlandse club die na Rosenborg de EL kan vergeten
Vind ik leuk
rpaulp50 +2360
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:14
Geloof nooit de woorden maar kijk naar de daden en je weet het.........
Vind ik leuk
AFC +3786
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:23
Het is niet anders... Maar wel zo snel mogelijk afronden .. kleine 50 ml is een mooi bedrag... En de opvolger van Sanchez wordt de opvolger van Sanchez
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:35
Yep die is pleite, niks aan te doen helaas.
Vind ik leuk
Gerro +2911
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:58
Belachelijk dat hij niett word opgesteld als draagkrachtige uitspraken doet is er geen enkele reden hem niet op te stellen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:50
Je kunt als club zeggen not for sale maar als Sánchez denkt het lijkt me wel wat kun je hem beter even uit de selectie laten.
Vind ik leuk
Gerro +2911
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:03
Het is vooral onprofessioneel te noemen hij word namelijk betaald om te werken en speelt niet bij de amateurs,als ieder werknemer zich in Nederland zo zou op stellen bij zijn baas omdat er iets speelt dan werkt morgen half Nederland niet.
Ik had er dus schijt aan gehad en hem gewoon opgesteld.Door hem niet op te stellen geef je als club en als speler alleen maar een slecht signaal af dat het klaar en het strookt niet met de uitlatingen die Ajax gedaan heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:10
Was als hij een blessure oploopt en je de transfer misloopt, Barcelona, Bayern, Real en Spurs willen hem dus 60/70 miljoen is niet uit te sluiten met de markt op dit moment
Vind ik leuk
Gerro +2911
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:25
Wat als mijn tante een piemeltje had gehad dan was het mooi mijn oom geweest.

Sorry hoor maar dit gaat er bij mij niet in,de insteek is dat ze hem niet willen verkopen dus dan maakt die eventuele blessure niet uit. Alleen als je hem wel wilt verkopen maakt dat iets uit. Als je zo gaat denken dan mag je hem wel vastbinden op bed zodat ie niet van de trap kan flikkeren en geen auto ongeluk kan krijgen.
Feit wil wel dat de competitie begint en dit soort ontwikkelingen weer voor de nodige onrust zorgt en invloed heeft op de verloren wedstrijd van vanavond.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:34
Als je tante een piemel had gehad was het een Kween geweest en niet je oom.


Zullen eens een vergelijking maken. Je huis kun je verkopen voor 100.000, 200,000, 300,000 en 500.000 je bent verzekerd voor 100.000 jij steekt dan liever je huis in de fik dan de kopers tegen elkaar uit te spelen om een zo hoog mogelijke prijs te krijgen.

Ajax speelt clubs tegen elkaar uit om een zo hoog mogelijke transfersom te krijgen, buiten de selectie laten natuurlijk stel dat hij een gecompliceerde beenbreuk oploopt tijdens de wedstrijd wat denk jij dat de aandeelhouders zullen zeggen. Ajax is een beurs genoteerd bedrijf dat winst moet maken om dividend uit te betalen zo simpel werkt het tegenwoordig!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:34]
Vind ik leuk
Gerro +2911
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:51
haha die had ik nog niet eerder gehoord

Een gecompliceerde beenbreuk tja die loop je niet zomaar even op en is gewoon een vrij slap excuus. Als je als club zijnde vooruit wilt dan wil je je beste spelers niet kwijt en zeker niet in deze fase tenzij je het geld nodig heb en dat is niet het geval.
En in dat geval, is er ook meer dan genoeg belangstelling voor Onana,de Ligt,Ziyech,Dolberg moeten we die dan ook maar niet meer opstellen want stel je voor dat ze hun been breken in de komende weken dat de tranferwindow nog open is.

Barca heeft nu Neymar verkocht omdat ze de clausule hebben onderschat anders was hij echt niet weggekomen maar Messi hadden ze al zo vaak voor honderden miljoenen kunnen verkopen hebben ze daarmee hun eigen huis in de fik gestoken en een bedrijfsrisico genomen ik geloof van niet ze hebben er prestaties mee behaald en in de merchandising veel geld mee verdiend.
Nee op deze manier kom je nergens als club zijnde en als je een bedrijf runt horen risico's daarbij.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:04
Onzin want als jij twaalf keer de aankoop van je huis kan krijgen zeg je ook doei ik hou hem. De prijs wordt opgedreven naar zo'n 70 miljoen met de belangstelling van andere clubs dan is verkoop niet alleen logisch maar ook normaal omdat jij anders de club tekort doet.

Clubs in Nederland hebben zonder verkoop van spelers dermate weinig inkomsten dat ze geen bestaansrecht hebben. In landen waar Sjeiks clubs bezitten is merchandising een reden van aankoop spelers een Pogba koste 105 miljoen maar United verdiende 220 miljoen aan shirt verkoop maar dat kun je niet vergelijken met Nederland waar Ajax een begroting heeft van 80 miljoen en Sánchez al bijna dit bedrag opbrengt terwijl een Reading bij promotie 200 miljoen zou krijgen een tv gelden ed.

Je vergelijkt dus appels met peren1
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 00:05]
Vind ik leuk
Gerro +2911
zondag 13 augustus 2017 om 00:22
Denk dat de begroting van Ajax niet gebaseerd is op het verkopen van spelers en met Klaasen hebben ze al veel geld opgehaald.

Hoewel je de merchandising niet kunt vergelijken met clubs uit die landen is het wel een feit dat wanneer je jaarlijks 2 a 3 van je beste spelers laat vertrekken je bankrekening ziet groeien maar de andere kant van het resultaat zal zijn dat je jaarlijks naast de titel grijpt en geen CL speelt waar het grote geld valt te halen.

Daarnaast moet je weer investeren in nieuwe spelers wat ook risico investeringen zijn want je weet op voorhand niet of deze het gaat maken.Een paar miskopen en je bent dus ook zo weer van je geld af. Wanneer Sanchez nog een jaar blijft en nog beter word dan kunnen ze die centen volgend jaar ook pakken en brengt hij hetzelfde of nog meer op.Vind het verder waardeloos dat basis spelers alweer naar 1 jaar vertrekken,als ze dat allemaal zouden doen kun je totaal nergens meer op bouwen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:29
Ajax kan niet mee in het geweld zoals dit in landen als Engeland, Frankrijk en Spanje plaats vindt dus kun je bouwen wat je wil totdat er een club komt uit de genoemde landen.
Vind ik leuk
Gerro +2911
zondag 13 augustus 2017 om 13:46
Vanzelfsprekend kan Ajax niet mee in dit geweld gelet op de tv rechten in die landen al kan Ajax met zijn huidige inkomsten wel het salarisplafond omhoog bijstellen wat spelers langer doet blijven.

Daarnaast had Ajax ook zijn eigen tv rechten kunnen verkopen maar ze zijn loyaal gebleven aan de rest op grond van het solidariteitsprincipe ,hadden ze dit niet gedaan dan zou Ajax circa 40/50 miljoen binnen Nederland hebben kunnen ophalen.

Los daarvan vind ik wel dat spelers als zij naar Ajax komen minimaal 2 van de 5 jaar die ze getekend hebben uit zouden moeten dienen. Nu hadden ze met Sanchez direct een schot in de roos maar normaal gesproken hebben spelers toch langer nodig om naar dit niveau te groeien.

Wanneer Ajax deze huidige selectie nog 2 jaar bijeen houd en er een goeie linksback en rechtsback word bij gehaald kunnen ze naar mijn idee in ieder geval enige rol van betekenis spelen in de cl.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:58
De rechtsback is al binnen, en de opvolger van Sánchez als het goed is ook!

Veel mensen beseffen niet dat Ajax geen topspelers kan kopen dus afhankelijk is van goede scouting dit is echter niks nieuws voor Ajax zo wonnen ze ook de CL in 1995
Vind ik leuk
Gerro +2911
zondag 13 augustus 2017 om 14:13
Die nieuwe rechtsback daar heb ik naar het zien van de beelden zeker vertrouwen in.

Toppers kopen(gearriveerde spelers) dat heeft Ajax volgens mij nog zelden gedaan. Wel hebben ze vele toppers in potentie gehaald en waarvan ik vind dat je die naar 1 jaar niet van de hand doet. En idd zo wonnen ze ook de cl in 95
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:15
Messi wilde hem zelfs erbij hebben zegt genoeg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:08
Wat Ajax doet is handig, je drijft de prijs op omdat ook clubs als Barcelona, Bayern en Real hem willen hebben. Je pakt de telefoon en zegt de Spurs bieden 40 dus als jullie 45 bieden wellicht kunnen we dan een deal sluiten vervolgens bel je de volgende en zegt die bied 45 miljoen en er zijn meer die hem willen kortom 60 miljoen zou moeten lukken.
Vind ik leuk
klaas +147
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:52
ik vraag me af ,als ie niet te koop is ,waarom moet je hem danniet in de wedstrijdselectie opnemen,overmars belazerd weer de boel ,want die is gewoon weg ,maar ga dan niet flink doen ,dat ie niet te koop is lul
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:38
Is gewoon handig, als diverse clubs hem willen hebben dan speel je toch clubs tegen elkaar uit daarnaast heb je te maken met Neymar die de transfermarkt om zeep hebben geholpen dus kun je nu een keer zoveel vragen als voor bijv. 1 juni 2017 en het brengt ook nadelen met zich mee want je moet ook zelf meer betalen voor spelers.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:25
Ik dacht dat Sanchez een Ajax hart had, blijkbaar heb ik me vergist. Marcel Keizer heeft de juiste keuze gemaakt. Meneer Sanchez wil alleen Champions League spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:42
Heeft niks met CL te maken hoor, Neymar tekent in oktober 2016 een nieuwe contract bij Barcelona en zegt hier sluit ik mijn carrière af om vervolgens 7 maand later te beweren dat hij aan nieuws toe is en dat is geen leugen 12.5 of 60 miljoen per jaar is geheel iets nieuws. Ajax heeft een nieuw contract aangeboden aan Sánchez gaat van 1 naar 4 miljoen per jaar excl. tekengeld en bonussen de Spurs bieden een keer zoveel en aangezien Zuid Amerikanen broodvoetballers zijn die het hele gezin en andere familieleden onderhouden is logisch dat ze voor het hoogste gaan!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:48
Hoeft niet natuurlijk, hij kan ook een blessure hebben opgelopen in de afsluitende training en hoop ook van niet omdat hij daarmee zijn eigen glazen ingooit als het gaat om een transfer naar de absolute top. Eenmaal in Engeland ben je onbetaalbaar voor andere clubs in Europa, een Real of Bayern betaald nu eenmaal geen 150 miljoen voor een verdediger.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:04
Deze jongen zou al een contract hebben getekend bij Ajax en zou aankomende week de keuring ondergaan!

Volgens de Spaanse journaliste Verónica Brunati heeft Ajax een bod uitgebracht op Carlos Cuesta. De jonge Colombiaan moet een eventueel vertrek van Davinson Sánchez opvangen. Wie is dit nieuwe transferdoelwit van de Amsterdammers?

De een zijn dood...
Carlos Cuesta staat momenteel onder contract bij Atlético Nacional, de club waar Ajax vorig jaar Davinson Sánchez oppikte voor vijf miljoen euro. Onder het mom van 'de een zijn dood is de ander zijn brood' bleek het vertrek van Sánchez het beste wat Cuesta kon overkomen. Door de transfer van de Colombiaanse krachtpatser naar Ajax kwam er een plekje vrij in de achterhoede van Nacional. De jonge verdediger kreeg een kans in het eerste elftal en ontwikkelde zich razendsnel tot een belangrijke basisspeler.

Cuesta werd dus als zeventienjarige voor de leeuwen gegooid en deed dit naar behoren. Zijn goede prestaties in het shirt van Nacional leverden hem in het begin van dit jaar een deelname op tijdens het WK Onder 20 in Ecuador. De jonge verdediger wordt in zijn geboorteland gezien als een belangrijke schakel voor de toekomst. Cuesta valt vooral op door zijn intelligente intercepties en uitstekende tackles. Hij is niet de grootste verdediger en compenseert dit met slimme loopacties.

Met een transfer van Cuesta willen de Amsterdammers een nog jongere versie van Davinson Sánchez halen met het oog op de toekomst. De belangrijke verdediger van Ajax wordt deze zomer verschillende keren in verband gebracht met een transfer naar het buitenland. Zo heeft Tottenham Hotspur naar verluidt liefst veertig miljoen euro over voor de basiskracht.

Colombia
De mogelijke komst van Carlos Cuesta past bij het Colombiaans tintje in het transferbeleid van Ajax. Vorig seizoen maakten Davinson Sánchez en Meteo Cassierra al de overstap naar Amsterdam en onlangs tekende Luis Manuel Orejuela er een vijfjarig contract. De transfer van Sánchez bleek een schot in de roos, terwijl Cassierra de ploegleiding van Ajax nog niet heeft kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten.

[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:05]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax moet het vanwege transferperikelen zonder Sánchez doen tegen Heracles