Ajax moet het vanwege transferperikelen zonder Sánchez doen tegen Heracles

    Ajax moet het vanwege transferperikelen zonder Sánchez doen tegen Heracles

    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:06

    Vanwege de transferperikelen heeft Ajax besloten om Davinson Sánchez niet op te nemen in de wedstrijdselectie voor het duel met Heracles Almelo, meldt zowel het Algemeen Dagblad en De Telegraaf. De Colombiaanse verdediger wordt stevig gelinkt aan een transfer naar Tottenham Hotspur.

    De vervanger van Sánchez heet Damil Dankerlui. De grote vraag is of de Colombiaanse mandekker zijn laatste wedstrijd voor Ajax inmiddels heeft gespeeld. Tottenham is bereid om veertig miljoen euro voor Sánchez te betalen, maar Ajax staat stevig in de schoenen en heeft dat bod resoluut van tafel geveegd. Directeur spelersbeleid Marc Overmars heeft laten weten dat Sánchez niet te koop is, maar beide partijen weten dat dat geen garanties geeft.

    Mocht Ajax afscheid nemen van Sánchez, dan heeft de Amsterdamse club één seizoen van de Colombiaan kunnen genieten. Het aantrekken van Sánchez blijkt zowel in sportief als financieel opzicht een schot in de roos. De verdediger blinkt bijna wekelijks uit en doordat hij voor slechts vijf miljoen euro werd gekocht, kan Ajax een winst van minimaal 35 miljoen euro maken.

    Plaats een reactie

    inimini +2084
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:07
    Die is weg :( :(
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
    Yep....dit signaal is duidelijk.

    Helaas.
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:20
    maar wel voor een recordprijs in de eredivisie.. en die jongen is zo goed .. die is gewoon onhoudbaar.. denk dat we 45 miljoen binnen halen uiteindelijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
    Genoeg geld om een waardige vervanger te halen in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
    dat zeker misschien weer zo een beestachtige Colombiaan
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4991
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:29
    Cuesta heet ie.
    Die heeft Sanchez opgevolgd bij zn vorige club en het lijkt erop dat ie dat weer gaat doen
    Vind ik leuk
    zwollie +6604
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:09
    Ze houden het geld liever op de bank
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11710
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
    Recordprijs of niet, ik vind het helemaal kut. Ajax moet stappen maken en kunnen dit prima met de huidige selectie met een of twee aanvullingen. Ongeacht het resultaat wordt dit een kutweekend.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:40]
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:33
    Klopt Niellie, maar het blijft jammer.

    Mss 45 milj idd met bonussen oplopend naar wellicht 50 milj.

    Tja.... dan wordt het 'an offer you can not refuse';-).

    Heb begrip voor Ajax/Overmars.
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:40
    ja hij kan niet anders .
    echt heel erg jammer .
    dankerlui , als dat maar goed gaat vanavond... precies nu de competitie begint zulke rare fratsen
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:46
    Tja. Idd ..
    Als dit geintje maar geen punten gaat kosten.

    Ieder jaar hetzelfde liedje.....

    Denk, dat Veltman zijn positie overneemt.
    Geen probleem........als je als rb Tête nog had.....;-).
    Vind ik leuk
    Pukstra +799
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:55
    Ajax haalt toch ook op het laatste moment een aanvaller bij heerenveen weg. Hij was de opvolger van Larsson en zou in de basis starten.
    Vind ik leuk
    inimini +2084
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:57
    Je vind dat vergelijkbaar begrijp ik?
    Vind ik leuk
    Pukstra +799
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:05
    Wel in verhouding. Voor ons was het een belangrijke speler. Dit is voor jullie weer een belangrijke speler die gaat.
    Vind ik leuk
    inimini +2084
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:07
    Je kunt toch niet iemand vergelijken als hij nog geen minuut in de ED heeft gevoetbald.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:03
    Niet vergelijkbaar.
    Wie zegt, dat hij een basisspeler zal worden?

    Verder was het laks handelen van Heerenveen zelf.
    Bood niet eerder een contractverlenging aan.
    Heeft een aflopend contract tot einde seizoen en wil nu niet meer verlengen.

    Dus Heerenveen moest wel verkopen nu.

    Slim handelen van Marc!
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:08
    idd altijd net voordat het begint .. maar we moeten verder wat er ook gebeurd .. we hebben net een nieuwe back aangetrokken.
    Vind ik leuk
    T&T +9717
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:58
    Nou...ik mag hopen dat het jullie dus WEL punten gaat kosten.
    Iets van eigenbelang!
    ;-)
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:56
    Haha....snap ik van je en dat neem ik je ook niet kwalijk, hoor!;-).
    Vind ik leuk
    T&T +9717
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:59
    Kijk...er is Toch nog een een Gentleman bij jullie te vinden!!)

    ;-)))

    Ff voor andere Ajacieden...ik maak maar een grapje...er is geen reden voor extra discussie!
    Haha

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:00]
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:42
    Ik vind het te weinig, als je kijkt naar b.v Benfica die halen die spelen op het zelfde niveau maar halen er veel meer uit
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
    Dat lijkt mij ook.
    Als er nog Ajacieden zijn die het niet droog houden, ik heb toevallig net zakdoekjes gekocht bij de AH
    Vind ik leuk
    Morris +21080
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
    Graag.. :-(
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:58
    Geen goed teken idd. Dan maar voor de Max van 49 miljoen. Ik doe nooit meer een hele avond Ajax als Sánchez verkocht wordt, want Marc had gezegd dat ie niet te koop was. Een man een man een woord een woord.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:07
    Dus hij gaat weg,jammer maar ajax kan wel lekker verdienen aan hem
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09]
    Vind ik leuk
    Sil95 +9395
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:08
    En Overmars verzekerde vanmiddag nog dat hij niet te koop is?
    Vind ik leuk
    robson81 +2123
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
    En dat geloof jij?
    Vind ik leuk
    Sil95 +9395
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
    Het lijkt me dat je als technisch directeur niet de intentie hebt om je achterban voor de gek te houden?
    Vind ik leuk
    PimNEC +212
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
    Verkooppraatjes, iedereen is te koop.
    Vind ik leuk
    robson81 +2123
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
    Kwestie van prijs opdrijven.iedereen is te koop bij de juiste prijs wat Overmars ook zegt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7268
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:31
    Natuurlijk zegt Overmars dat om de kopende partij te dwingen meer te betalen, simpel onderhandelingstactiek.
    Dit is toch niet de eerste keer dat hij en anderen dat spelletje spelen, lezen mensen dat niet ?
    Je ziet toch jaar na jaar na jaar wat er gebeurt ?
    De leiding wil winst in geld en de supporters denken naïef dat het kampioenschap prioriteit nummer 1 is....ha ha
    Ajax is stinkend rijk geworden de afgelopen 3 jaar zonder 1 prijsje te winnen, dat verklaard alles, wakker worden mensen !
    Ze kopen gewoon een andere Columbiaan voor een koopje en de meute is weer stil, kopen te dure shirtjes en entreebewijzen
    en de Ajax leiding lacht zich rot.
    Vind ik leuk
    T&T +9717
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
    Maar dat betekent meestal..dat deal al bijna rond is!
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9867
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
    Ja en dat vind ik nog jammer ook. Klote transfer systeem.
    Vind ik leuk
    T&T +9717
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
    Klopt..want ik verwacht dat er nog een paar ", zwaargewichten" zullen vertrekken.
    Helaas!
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9867
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:20
    Precies,ons kan hetzelfde overkomen, de van Geels enzo kunnen niets beloven on deze gekte, je moet geluk hebben dat een speler zelf nog niet wil.
    Vind ik leuk
    T&T +9717
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
    En als v Geel nou een beetje "hebberigheid" van Overmars zou hebben ...dan zou ik het alsnog te begrijpen zijn.

    Maar wij krijgen nog "kleingeld" ... Vergeleken met Ajax.
    ;-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:00]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9867
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:26
    Helaas, dat is het 'voordeel' als je je in Europa hebt laten zien.
    Vind ik leuk
    T&T +9717
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:27
    Ja....ZUCHT!!!

    Vind ik leuk
    United +38453
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:04
    Tsja dat is Ajax he ;-)
    Vind ik leuk
    T&T +9717
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:07
    Niet zo opscheppen pik!.

    Anders klink je met een Ajacied!

    Oei..

    Sjorrie...ik was het ff vergeten.
    ;-))))

    PS...waar is @baileys. Heb je der weggejaagd!??

    Hihi.
    ;-)))
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:12]
    Vind ik leuk
    United +38453
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:12
    Zoek en gij zult vinden....
    Vind ik leuk
    T&T +9717
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:18
    Nee joh...het komt vanzelf!
    ;-)
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
    je staat jammer genoeg machteloos als het om zulke bedragen gaat
    Vind ik leuk
    T&T +9717
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:26
    Ja...en als wij zulke bedragen zouden krijgen zo als jullie..
    Dan hoor je mij niet klagen!
    ;-)
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:27
    verschil is idd erg groot .. voor een speler die 1 jaar heeft gepresteerd
    Vind ik leuk
    Eendracht +13090
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
    Overmars wil van de bijnaam Dagobert af.. heeft bij stadhuis de bijnaam Pinokkio laten registreren..
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17226
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
    Had vroeger al een hekel aan Pinokkio
    Vind ik leuk
    Guust +5022
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:20
    Hij zou meer dan 40 miljoen moeten opbrengen, joh dat is 35 miljoen in een jaar. Dan houd je hem toch niet, schijnt dat ze ook weer met die Barac bezig zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02
    Die komt definitief niet. Nog twee week om een nieuwe te scouten. De tijd dringt.
    Vind ik leuk
    Casuals88 +1824
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:08
    Ongelofelijk wat een ellende weer.

    Die gaat vertrekken en Overmars kennende komt er niet meer op tijd een vervanger !
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
    Of weer een noodgreep voor veel te veel geld.
    Vind ik leuk
    Jozef +32923
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
    Je doelt op koopje Ziyech voor elf miljoen, terwijl we reserve Bazoer verkochten voor meer?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12478
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09
    Jammer ........
    Ik baal hier echt van !
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7791
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09
    mooi. 3-0.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
    Omgedraaid ja
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7791
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
    kom op. je hebt De ligt en Veltman. Die maken beiden geregeld een flinke misstap.

    Die nul ga je dus nooit houden. ik zeg 1-0 Veltman (e.d), 2-0 De Ligt (e.d). en de 3-0 is een penalty vanwege de frustratie.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2909
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    Hyena +27328
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09
    Wat een gelul weer dus met dat "hij mag niet weg". De supporters worden weer goed voor de gek gehouden.

    Sanchéz weg, Marc erachteraan. Opdonderen.
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
    Je wordt als sup niet voor de gek gehouden... iedereen weet wAt " niet te koop bekent" dat je t maximale zal moeten betalen.. Iedereen s te koop
    Vind ik leuk
    inimini +2084
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
    Dit ligt niet niet aan Overmars, zelfs Barça kan een speler niet houden als er genoeg geld op tafel komt.

    Je moet reëel zijn dat je niet alles in eigen hand hebt.
    Vind ik leuk
    Hyena +27328
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
    Die hebben een clausule moeten vaststellen. Ajax niet, dus hij hoeft nergens heen.
    Vind ik leuk
    inimini +2084
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
    Ja dat klopt maar als er voor een speler een stap hoger mogelijk is, buiten het financiële plaatje, moet je daar ook rekening mee houden. Zo werkt het nou eenmaal.

    We zijn nou eenmaal niet meer de beste van de wereld.
    Vind ik leuk
    Christiano +1090
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
    Wat had Overmars dan moeten zeggen? Iets van: we zijn in onderhandeling met Tottenham en we proberen ze zoveel mogelijk te laten betalen?

    Al die transfer spelletjes gaan hetzelfde. Alles is te koop, en zeker in de voetballerij. De verkopende club wil er natuurlijk zoveel mogelijk voor krijgen, en daarom maken ze een statement door te zeggen dat iemand niet te koop is.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7268
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:57
    Als ze dat zeggen ( "dat iemand niet te koop is" ) dan weet je precies wat er gaat gebeuren......
    Vind ik leuk
    2cents +49789
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09
    Dikke hoofdprijs inmiddels al geboden?
    Vind ik leuk
    410hhw +1660
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10
    Marc netto gaat toch weer overstag hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10
    Dit zegt al genoeg ben ik bang :(
    Marcie ik zou dan ook maar je koffer pakken met pek en veren ga je Amsterdam uit als je dat maar weet :p pfffff
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10
    Weg is pech ;)
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
    Gaat meer dan het viervoudige opleveren wat Propper opleverde, jullie lopen echt achter nu op Ajax.

    Wat een pech ;)

    Wat een pech :)
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
    Hahahaha

    Weg is pech!
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
    Osijek 2x pech...

    Meer dan 40 miljoen, noem ik geen pech.
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:49
    0-1 AZ

    Pech.................
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:27
    Hahahaha 3-2 succes vanavond ;)
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:30
    Nou wees maar blij met dit niveau haha

    Psv is echt geen titelkandidaat
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:30
    Hahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:31
    Ow, jij vind van wel?
    Hahahahahaha!!!!!!!
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
    Succes straks zonder sanchez
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36
    Nog altijd beter duo dan Isimat en Schwaab zonder Sanchez hahaha

    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10
    OK minimaal 50 miljoen mag ik aannemen want dat hebben ze zelf net ook ontvangen voor een verdediger. Dit is een bod dat je als ajax zijnde niet kan weigeren en hopen dat ze al een akkoord hebben over zijn vervanger en met name de transferprijs anders betaal je nu natuurlijk ook zelf de hoofdprijs
    Vind ik leuk
    3ismo +2866
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
    veltman of viergever op de plek van sanchez en wat voor de breede halen en een concurent voor shone die het wel kan belopen! denk dat dollberg de volgende is die ajax kwijt raakt aan monaco!
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
    Dan gaat hij weg, anders zou dit flauwekul zijn...

    Jammer dat wel, vooral voor in Europa.
    Voor de titel veranderd er niks, we hebben nu een goede RB, Veltman kan centraal zoals in 2014 toen we met hem op die positie kampioen werden. Maar van wat ik van Cuesta heb gezien die Ajax wil halen, dat is ook zo'n typische sloper! Dus veel zorgen maak ik me niet, maar dit blijft doodzonde als hij echt weggaat, dan moet het wel veel meer dan 40 miljoen zijn!!!! Want Ajax kan wellicht meer vangen als het wacht na het WK
    Vind ik leuk
    2cents +49789
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
    Als het wacht? Je hebt ook Sanchez zelf nog. Als Ajax eerst zegt dat Sanchez minimaal 40 miljoen moet kosten dan ga je hem dus niet tegenhouden als een club waar hij naartoe wil dat bedrag op tafel wil leggen. Dan word je ongeloofwaardig.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24]
    Vind ik leuk
    Morris +21080
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:28
    De prijs ligt mogelijk hoger, da's het spel
    Vind ik leuk
    2cents +49789
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:29
    Klopt, maar een heel seizoen wachten als nu al dit soort bedragen geboden worden gaat gewoon niet.

    Daarbij komt dat je nu beter zo snel mogelijk kunt doorschakelen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:30]
    Vind ik leuk
    Hyena +27328
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:37
    Hahaha zo snel mogelijk doorschakelen? Kan je alvast vertellen wat dat gaat betekenen.

    Er komt of een jongen van niet ouder dan 21 ergens uit Zuid-Amerika. Hopend dat hij een soort Sánchez is. Of ze kunnen weer niemand vinden en opeens is Veltman goed genoeg. Eindstand beginnen we weer opnieuw, in plaats van voort te bouwen op het succes van vorig seizoen.

    Dolberg ook maar lekker verkopen nu we toch bezig zijn.
    Vind ik leuk
    2cents +49789
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:41
    Opeens is Veltman goed genoeg? Die jongen hebben ze net aanvoerder gemaakt en z'n contract verlengd, die vinden ze dus al goed genoeg.

    Punt is dat als Sanchez niet te houden is je niet moet wachten dat een dag voor de deadline. Dan moet je een vervanger gaan zoeken dan wel aanvulling. Iemand O goed als Sanchez komt er dan niet nee, want die lopen er maar een paar.

    Maar goed, wat had jij gewild in deze?
    Vind ik leuk
    Hyena +27328
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:03
    Ik had gewild dat Ajax de speler gewoon aan zijn contract houdt. Geld hebben we namelijk al meer dan genoeg.

    Dan is hij maar een paar potjes chagrijnig. Uiteindelijk zal ook hij beseffen dat hem dat niks oplevert en zal hij weer werken voor zijn geld, ambities en de supporters.

    Vorige week hebben we nog te weinig verdedigers en moet de selectie worden verbreed, nu verkopen we nog een verdediger?
    Vind ik leuk
    2cents +49789
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:15
    Dan is hij maar een paar potjes chagrijnig? Sorry man, maar zo werkt dat gewoon niet helaas. En dat heeft echt niets met Overmars te maken. Alle clubs hebben hiermee te maken. Luister nog maar eens naar Klopp vandaag. Of de directie van Barcelona. En ga zo maar door.
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:34
    Owja das waar ook, we zitten in Nederland, dan kan een speler die een meerjarig contract heeft getekent al na 1 jaar eisen weg te willen..

    Eredivisie, Nederland, stagneert de ambities, de groei van Ajax...

    Wag doen we hier nog ?????????
    Vind ik leuk
    2cents +49789
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:38
    Nou ja eisen, Overmars heeft gewoon een prijs genoemd hè een aantal weken terug.
    Vind ik leuk
    raoul88 +709
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
    Nee dit mag niet gebeuren! En mocht het gebeuren min. 50 miljoen euro!!!
    Vind ik leuk
    flipper +1340
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
    Dat zei ik al eerder die is pleite.
    Vind ik leuk
    Thijs76 +258
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
    Met andere woorden... ze zijn in onderhandeling en maandag komt naar buiten dat hij voor 50 miljoen vertrekt....
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
    Die is weg.
    Vind ik leuk
    Altijd wat +112
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
    Heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld! Nou een goeie opvolger zoeken. Lastige taak voor Marc Overmars
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1725
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
    We zetten gewoon 4gever daar neer. We hebben toch een linksback gekocht? Probleem was al opgelost voordat het ontstond! :)
    Vind ik leuk
    Altijd wat +112
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
    Nou viergever zie ik daar liever niet.. zal wel.die veltman terug in het centrum gaan staan samen met de ligt rechts die nieuwe en links sinkgraven/ dijks
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17226
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
    Klote zooooooooi!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
    Zeg maar eens nee tegen 40 miljoen...........
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17226
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
    nee :o
    Vind ik leuk
    mason +1587
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
    Weet je ook, hoe wij ons voelen met johnson.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15]
    Vind ik leuk
    Jozef +32923
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
    Draaide die ook zo'n geweldig seizoen afgelopen jaar?

    Oh nee, hij deed twee jaar niet mee...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17226
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
    Ja, want Johnson was ook jullie beste speler!
    Vind ik leuk
    mason +1587
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:00
    Jonge jonge wat zijn die ajax teentjes weer lang zeg. Ik wilde alleen aangeven dat wij ook behoorlijk teleurgesteld zijn. En dat heeft niks te maken hoe iemand gespeeld heeft. Dat heeft te maken met de verwachtingen die je dit jaar er over zou hebben. Maar blijkbaar kan dat bij sommige ajacieden niet.
    Jammer.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17226
    zaterdag 12 augustus 2017 om 23:05
    Tuurlijk kan dat wel. En ik snap ook best waar je naar toe wilde met je opmerking. Maar het is meer appels en peren vergelijken op dit moment met alle respect!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
    Die is al met één been in Londen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2718
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
    Haha overmars die onbetrouwbare rat. Doei doei Sánchez . Weer geld op de bank . Weer geen kampioenschap. Die Ajax supporters worden allemaal voor de gek gehouden. Wat een wanbeleid
    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:25
    Wat een onzin weer. Een kampioenschap bouw je niet alleen op Sanchez. Mocht die gast vertrekken komt er wel een vervanger. PSV en Feyenoord hebben ook geen Sanchez in de verdediging spelen, die kunnen dus ook geen kampioen worden volgens jouw visie?

    Ajax en Overmars hebben hem een gigantisch salarisverhoging aangeboden ( naar verluid 3 miljoen ). Wanneer de speler dat niet wil accepteren zit je gewoon met het probleem. Wanneer hij echt naar Engeland wil dan kan je doen en laten als club wat je wil dan vertrekt hij gewoon, is het niet voor 40 miljoen dan wel voor 45 miljoen.

    Wat een stelletje drama queens heb je hier toch op de site. Wat moet je met een speler die weg wil? Aan zijn contract houden en dan wat, een speler in de selectie hebben die er niet wil zijn? Schiet je daar wat mee op?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2718
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:30
    Daar gaat het toch niet om. Die teams zijn ingespeeld. Als je je beste speler op het allerlaatste moment laat gaan kun je geen adequate vervanger halen en je ingespeelde team is er niet meer. Sánchez is zo belangrijk. Zonder hem worden ze zeer zeker geen kampioen
    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
    PSV is ingespeeld? Wat zwets je toch dom, ook PSV is nog op zoek naar verdedigers. Wat een onzin om een kampioenschap te koppelen aan een speler, ongelooflijk naïef.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7791
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:28
    Ach, Overmars weet ook wel dat, met of zonder Sanchez, die titel naar Feyenoord gaat.

    Dus kun je maar beter 42 miljoen euro ontvangen.

    Ik vind het heel slim van hem. De bank is goed bezet kan ik wel zeggen.
    Vind ik leuk
    Morris +21080
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:29
    Niet zo arrogant doen hè
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7791
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31
    ik doe niet arrogant. Ik denk echt dat het zo is. Mag ik dat dan al niet meer vinden?
    Vind ik leuk
    Morris +21080
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
    Ja zeker wel, zou raar zijn als dat niet zo was.
    Maar je vertelt het als een feit... Komt erg arrogant over
    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:33
    Was Feyenoord tegen Vitesse dan zo bijzonder goed?
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7791
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:37
    voor een finale was het erg sterk ja. Eerste helft was Feyenoord superieur en tweede helft lieten ze zien dat ze die prijs wilden pakken.

    Zo speel je finales, niet zoals zeg maar Ajax-Manchester.

    WZAWH3JHNIA
    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:45
    Een wedstrijdje tegen Vitesse vergelijken met United?

    Ben je vergeten dat jullie na die stunt in de kuip met zelf ook met 4-0 vernederd werden?
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7791
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:49
    Wij hebben dus wel weten te winnen van ze.

    Maar we hadden het over finales en hoe je die moet spelen.

    Ik legde uit hoe. Haal er je voordeel uit of blijf genieten van mooi voetbal zonder resultaat.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3341
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:50
    Deels wel waar! Eerst roepen dat Sánchez blijft en Dolberg blijft, en dan toch gaan handelen, net nu velen hun seizoenkaart hebben gekocht! Iedereen zou die seizoenkaart straks doorgeknipt naar het 'Technisch Hart' moeten sturen...
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2718
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:12
    Dat bedoel ik. Het is gewoon je eigen aanhang voor de gek houden
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1725
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
    Die is ECHT niet weg! Is gewoon met zijn hoofd niet bij de wedstrijd...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
    Het wordt tijd dat de transferperiode 1 juli sluit! Wat een gedoe elk jaar!
    Vind ik leuk
    DEWEE +1935
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:16
    Geen Veltman centraal achterin vanavond aub. Dat is gegarandeerd één keer extra scoren.
    Vind ik leuk
    United +38453
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:11
    Veltman gaat zelf scoren let maar op ;-)
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2556
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:16
    Ok. Niet te houden dus. Alles wat er voor terugkomt, zal een stuk minder zijn. Ik ben eruit: Feyenoord wordt kampioen.
    Vind ik leuk
    darmianto +7854
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
    Die Overmars joh, ouwe sjacheraar, eerst zeggen niet te koop en straks 45 miljoen vangen.. al is hij lastig te vervangen, hoe zit het dan met de ambities?
    Vind ik leuk
    Hyena +27328
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
    Ajax geeft geen ruk meer om prijzen. Het is verdomme gewoon een handelshuis geworden.

    De ambities kunnen ALWEER de prullenbak in.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35447
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
    Ajax wel, maar als Sánchez weg wil heb je niks aan je eigen ambities.
    Vind het zwaar klote maar mocht hij weg willen kunnen we niks.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7268
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:22
    Jouw ambities zijn niet de ambities van de Ajax leiding, al jaren is dat zo......
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35447
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
    Als de speler zelf weg wil heb je niks meer aan hem op t veld. Tot zo ver je ambitie.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22122
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
    Het is de realiteit.. NL clubs kunnen al jaren niet op tegen het grote geld.. als je eerlijk bent, mag je sanchez deze kans ook niet onthouden.. Spurs er maar heel, heel dik voor laten betalen!
    Vind ik leuk
    darmianto +7854
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42
    Precies, gewoon vertienvoudigen die transfersom, dan maar goed beuren, idd als sanchez zelf ook weg wil, Spurs is een hele mooie club, spelen straks in een nieuw stadion, Premier League, CL, dik salaris..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22122
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:14
    Precies! En vervolgens gewoon de vervanger van Sanchez direct ophalen bij zijn oude club in Colombia. En door!
    Vind ik leuk
    Henkings +385
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
    45 miljoen cashen plus doorverkooppercentage!! Kun je simpelweg niet weigeren in Nederland
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22122
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
    Adios Sanchez..
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8088
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
    Jammer....
    Vind ik leuk
    14forever +7920
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
    Geld geld, dan kan je als club wel weigeren, maar als de speler meer met geld bezig is. Het houdt een keer op
    Vind ik leuk
    Drobtine +2375
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
    Dan maar hopen op een zo hoog mogelijk bedrag 50+ wat mij betreft
    Vind ik leuk
    Woudo +8020
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
    Goeie zaak dit!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
    Als hij inderdaad vertrekt is overmars zeer geloofwaardig
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35447
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:20
    Mooi klote. Die gaat dus weg.
    Of wil graag weg.

    Eeuwig zonde.
    Maar als ie wil is ie niet te houden voor deze bedragen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16977
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
    Dit is toch niet te filmen. Wees gewoon eerlijk en als je eerst hem over wil halen met een nieuw contract dan heb je hem toch nodig? Nu laat je Sanchez thuis omdat hij misschien met zijn hoofd al bij de Spurs zit. Zou zonde zijn
    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:26
    En wat als Sanchez geen verbeterd contract wil tekenen en per se weg wil? Moet je Sanchez dan aan zijn contract houden met het risico dat die jongen zonder enige motivatie rond gaat lopen bij Ajax?
    Vind ik leuk
    stollie38 +16977
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:37
    Dat is zo maar helaas betekent je woord geven weinig tegenwoordig. Hopelijk komt er wel wat bij,want ze hebben nog maar 21 dagen.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:41
    Hoeveel clubs zeggen niet te koop en gaan dan toch overstag?

    Wanneer Sánchez nee zegt tegen meer geld en nog een jaar Ajax wat moet je dan doen? Een speler tegen zijn wil bij de club houden, werkt toch niet?
    Vind ik leuk
    darmianto +7854
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:44
    Hoedanook slim van Ajax, je versnelt op die manier het onvermijdelijke, dwingt Spurs om dik te lappen en je weet gelijk waar je aan toe bent door de reactie van Sanchez.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
    Zegt genoeg inderdaad. Die komt nog wel terecht bij de absolute top.
    Vind ik leuk
    Ianvv013 +39
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
    Maar wie gaat er dan centraal achterin staan? Toch niet viergever, is er überhaupt iemand op de bank bij Ajax voor de vc positie?
    Vind ik leuk
    BluRP +381
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
    Op het moment dat Sanchez zelf weg wil, zou het dom zijn om hem niet te verkopen. Aan een ongemotiveerde speler hebben we niets. En ik vermoed dat het ergens rond de 42,5m incl 10% doorverkoop zal zijn, wat dus gewoon prima zaken doen is.
    Vind ik leuk
    vinny99 +794
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
    En nu die 40 miljoen ook her investeren Overmars...!!!!!!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7268
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:21
    Ja natuurlijk, in de Arena.
    Waarom denk jij nu nog steeds dat Ajax het kampioenschap zo belangrijk vindt, een beetje naïef, je ziet toch jaar na jaar wat er gebeurt met het geld.
    Ze krijgen een bak geld binnen, ze kopen een koopje terug en de rest gaat naar de bank.
    Ajax is nog nooit zo rijk geweest en de supporters komen toch wel
    met wat incidenteel leuk voetbal en zonder prijzen jaar na jaar.
    Zie je dit allemaal niet gebeuren al die jaren ?
    Vind ik leuk
    vinny99 +794
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:37
    Ik zeg toch dat hij dat moet investeren... Ben net als u er ziek van dat hij alleen maar verkoopt en mondjesmaat her investeerd.
    Als u mijn andere reacties ook heeft gelezen omtrent elke uitgaande tranfers van Ajax leest u ook dat ik hier gigantisch van baal.. Daarom ook de de uitroeptekens achter de naam Overmars.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7268
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:52
    Ik baal er niet van, het is gewoon de realiteit, maar ik erger mij er aan dat Ajax niet openlijk zegt wat de strategie is en dat er nog zoveel mensen naïef denken dat het Kampioenschap prioriteit nummer 1 is.
    Voor deze prijzen zijn spelers niet houdbaar, ik berust er in, kijk je naar de eerste wedstrijden in de PL dan wordt het vermaak er niet minder om......dat is mooi.
    Het echte club karakter verdwijnt wel, dat is jammer, maar alles verandert in de samenleving en aanpassen is dan het advies om te overleven.
    Vind ik leuk
    vinny99 +794
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:39
    Schrijf ik dat dan dat ik dat denk?? U moet niet voor mij denken.. U kent me niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:25
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:14]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7268
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:16
    Marc Overmars weet hoe te onderhandelen en speel het spel goed om de maximale prijs op tafel te krijgen.
    Een prima zakenman.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24022
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:25
    Verpatsen en een andere halen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3341
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:44
    Je hebt het over Marc Netto toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:27
    Alle seizoenskaarten inleveren om die leugenaar weg te krijgen
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:33
    Ben je aan het trollen, Harry?
    Zo ja, doe dat bij je eigen clubje.
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1717
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:28
    Overmars een kei in het verkopen van spelers voor de hoofdprijs maar een drama in het aantrekken van spelers die er meteen staan!
    Ziyech werd hem door zijn strot geduwd door de fans, die schreeuwden om zijn naam.
    Eerst zou er een extra centrale verdediger bijkomen omdat Keizer dat graag wil, Barac doorstond de medische keuring niet dus wordt die jacht voortgezet.
    Nu Sanchez niet meer bij de wedstrijdselectie zit weet ik genoeg, een duidelijk signaal voor de Ajax-fans, Sanchez maar ook voor de Spurs.
    Er dienen dus nu in een tijdsbestek van maar 19 dagen twee centrale verdedigers aangetrokken te worden!
    Dankerlui en Bergsma zijn met alle respect geen Ajax 1 materiaal wanneer je het mij vraagt.
    Dit kan wel eens de nekslag betekenen in de duels met Rosenborg BK en indien er geen waardige vervanger wordt gehaald is vooral Feyenoord de lachende want die zijn niet eens zo veel slechter geworden.
    Vind ik leuk
    Foebele +48234
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:29
    Zoals ik al zei gaat Overmarsje hem gewoon verkopen en dan gaat ie weer kicken lopen doen over hoeveel geld ie binnen geharkt heeft.
    Vind ik leuk
    Sniper1 +973
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:29
    WZAWZDB.

    Komt goed.
    Vind ik leuk
    Siemjo +223
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31
    Was niet te koop volgens Overmars
    Vind ik leuk
    Mass +4088
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
    Niet te koop!!!!.....schreeuwde overmars toch?
    Vind ik leuk
    Garinsha +4131
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:33
    Signaal......? pfff
    Vind ik leuk
    robb62 +5
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:33
    Als dat soort clubs zoveel geld willen uitgeven dan weet je dat je een topper in huis hebt. En je hebt toppers nodig om een topclub te worden. Verkopen is dus stom. Het kapitaal moet op het veld staan en niet op de bank.
    Vind ik leuk
    mirkoff +1876
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:35
    Ajacieden die hun eigen TD uitschelden. Wat kan die man er aan doen als Sanchez zelf weg wil? Hij probeert en krijgt waarschijnlijk er veel geld voor. Enige wat die kan doen is een goede speler ervoor terug kopen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3341
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:42
    Ik ben serieus mijn liefde voor de Eredivisie compleet kwijt! Zo tyfus saai vind ik het met al die transfers en halfbakken beleid. Laat staan het kunstgras!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:43]
    Vind ik leuk
    Siemjo +223
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:58
    Gaat Overmars nu weer een type Westerman halen, gratis en voor niets. Wie bepalen nu het beleid, de technische staf of de aandeelhouders. Overmars aan het eind van het jaar weer een extra bonus. De supporters weer gedupeerd
    Vind ik leuk
    Siemjo +223
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:10
    De volgende Nederlandse club die na Rosenborg de EL kan vergeten
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7268
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:14
    Geloof nooit de woorden maar kijk naar de daden en je weet het.........
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:23
    Het is niet anders... Maar wel zo snel mogelijk afronden .. kleine 50 ml is een mooi bedrag... En de opvolger van Sanchez wordt de opvolger van Sanchez
    Vind ik leuk
    Dutchman +698
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:35
    Yep die is pleite, niks aan te doen helaas.
    Vind ik leuk
    Gerro +5465
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:58
    Belachelijk dat hij niett word opgesteld als draagkrachtige uitspraken doet is er geen enkele reden hem niet op te stellen
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:15
    Messi wilde hem zelfs erbij hebben zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    klaas +172
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:52
    ik vraag me af ,als ie niet te koop is ,waarom moet je hem danniet in de wedstrijdselectie opnemen,overmars belazerd weer de boel ,want die is gewoon weg ,maar ga dan niet flink doen ,dat ie niet te koop is lul
    Vind ik leuk
    Jurjen72 +162
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:25
    Ik dacht dat Sanchez een Ajax hart had, blijkbaar heb ik me vergist. Marcel Keizer heeft de juiste keuze gemaakt. Meneer Sanchez wil alleen Champions League spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax moet het vanwege transferperikelen zonder Sánchez doen tegen Heracles