Real Madrid heeft beet en legt man van 414 officiële duels tot 2022 vast

    Real Madrid heeft beet en legt man van 414 officiële duels tot 2022 vast

    woensdag 13 september 2017 om 15:08

    Contractnieuws uit Madrid: het contract van Marcelo is verlengd tot de zomer van 2022. Real Madrid meldt dat via de officiële kanalen. De 29-jarige Marcelo speelt al sinds januari 2007 bij de Champions League-winnaar. 

    Donderdagmiddag zal Marcelo Vieira da Silva Júnior, zoals zijn volledig naam luidt, in Santiago Bernabéu zijn handtekening zetten onder zijn nieuwe verbintenis. Marcelo pakte in tien jaar bij De Koninklijke de ene na de andere hoofdprijs. Op het palmares van de Braziliaan staan onder meer vier landstitels en vier Champions League-bokalen. De vice-captain speelde al 414 officiële duels namens de club. 

    Achter de schermen is Real Madrid druk bezig met het langer vastleggen van diverse grote namen. Ook de verbintenissen van Karim Benzema, Isco, Marco Asensio, Dani Carvajal en Raphael Varane moeten dit seizoen worden verlengd. Ook succestrainer Zinedine Zidane kan een nieuw contract tegemoet zien. 

    Woensdag komt Real in actie in de Champions League. Het APOEL Nicosia van Boy Waterman en Lorenzo Ebecilio is de tegenstander in Madrid. 

    Poll

    Is Marcelo de beste linksback ter wereld?

    (197 stemmen)

    Plaats een reactie

    Robbie 0346 +2490
    woensdag 13 september 2017 om 15:12
    goede keuze
    Vind ik leuk
    Aal +20073
    woensdag 13 september 2017 om 15:14
    Zekers..... prima speler en altijd in beweging en aanvallend ingesteld met veel loopvermogen!
    Goeie zet van Real!
    Vind ik leuk
    justinhafc +2713
    woensdag 13 september 2017 om 15:14
    Prima linksback. Past in het rijtje Mark Looms, Ard van Peppen, Miquel Nelom, Mitchell Dijks en Nicolai Boilesen.

    Nee gekheid, een van de beste, zo niet de beste, linksachter van dit moment. Prima slag van Real!
    Vind ik leuk
    kevinleo +2412
    woensdag 13 september 2017 om 16:02
    hahahahaha toen ik het las dacht ik: is deze man helemaal gek geworden.. haha
    Vind ik leuk
    justinhafc +2713
    woensdag 13 september 2017 om 16:14
    Te veel kunstgraskorrels gegeten, dan word je vanzelf krankjorum
    Vind ik leuk
    kevinleo +2412
    woensdag 13 september 2017 om 16:23
    vandaar dat de voetbalwereld gek is geworden, teveel kunstgras uit de buurt van chernobyl
    Vind ik leuk
    justinhafc +2713
    woensdag 13 september 2017 om 16:27
    Je spelt Almelo verkeerd
    Vind ik leuk
    kevinleo +2412
    woensdag 13 september 2017 om 16:28
    oke je bent echt grappig haha
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 16:41
    Koo wit de floo
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    woensdag 13 september 2017 om 15:25
    Is wel 34 al dan he, 3 jaar was wel genoeg geweest lijkt mij je weet nooit hoe zijn lichaam het houd op dit niveau.
    Vind ik leuk
    chicken +8841
    woensdag 13 september 2017 om 15:29
    Gewoon aan juve verkopen als hij 32 is ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 15:48
    Inderdaad, verkopen kan altijd nog. Beter dan dat hij transfervrij de deur uit wandelt.
    Vind ik leuk
    Extightass +1607
    woensdag 13 september 2017 om 15:30
    Beste linksback van de wereld, altijd een genot om naar te kijken
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    woensdag 13 september 2017 om 15:33
    Ik dacht dat Dijks de beste linksback was.
    Vind ik leuk
    Extightass +1607
    woensdag 13 september 2017 om 15:36
    Ja die voorzetten van hem zijn altijd op maat. Verdedigend komt er ook niemand langs pff
    Vind ik leuk
    Molby +857
    woensdag 13 september 2017 om 15:33
    Misschien iets te voorbarig om te melden dat Zidane mag verlengen. De competitiestart is niet erg best en je weet hoe dat gaat bij dat soort clubs. Voor je het weet staat Frank de Boer voor de groep ;-)
    Vind ik leuk
    N24 +382
    woensdag 13 september 2017 om 15:46
    Tegenstrijdige foto bij dit artikel... hij is niet 'out' maar 'in', toch?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5827
    woensdag 13 september 2017 om 16:00
    Nog steeds maar 29 jaar oud en al 414 wedstrijden in de benen, kan nog heel lang mee.
    Vind ik leuk
    Redouan +295
    woensdag 13 september 2017 om 16:17
    Topper❤️
    Vind ik leuk
    Johan_D +3275
    woensdag 13 september 2017 om 17:16
    Geweldige voetballer en een van de beste op de linksback positie.

    Als tegenstander heb je een lastige wedstrijd als je tegenover hem staat.

    Vind hem zelfs een van de beste bij Madrid.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7200
    woensdag 13 september 2017 om 18:17
    Clown
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7200
    woensdag 13 september 2017 om 20:12
    Goeie foto met die rooie kaart.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Real Madrid heeft beet en legt man van 414 officiële duels tot 2022 vast