Real Madrid heeft beet en legt man van 414 officiële duels tot 2022 vast

Real Madrid heeft beet en legt man van 414 officiële duels tot 2022 vast

woensdag 13 september 2017 om 15:08

Contractnieuws uit Madrid: het contract van Marcelo is verlengd tot de zomer van 2022. Real Madrid meldt dat via de officiële kanalen. De 29-jarige Marcelo speelt al sinds januari 2007 bij de Champions League-winnaar. 

Donderdagmiddag zal Marcelo Vieira da Silva Júnior, zoals zijn volledig naam luidt, in Santiago Bernabéu zijn handtekening zetten onder zijn nieuwe verbintenis. Marcelo pakte in tien jaar bij De Koninklijke de ene na de andere hoofdprijs. Op het palmares van de Braziliaan staan onder meer vier landstitels en vier Champions League-bokalen. De vice-captain speelde al 414 officiële duels namens de club. 

Achter de schermen is Real Madrid druk bezig met het langer vastleggen van diverse grote namen. Ook de verbintenissen van Karim Benzema, Isco, Marco Asensio, Dani Carvajal en Raphael Varane moeten dit seizoen worden verlengd. Ook succestrainer Zinedine Zidane kan een nieuw contract tegemoet zien. 

Woensdag komt Real in actie in de Champions League. Het APOEL Nicosia van Boy Waterman en Lorenzo Ebecilio is de tegenstander in Madrid. 

Poll

Is Marcelo de beste linksback ter wereld?

(197 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 15:12
goede keuze
Vind ik leuk
Aal +12633
woensdag 13 september 2017 om 15:14
Zekers..... prima speler en altijd in beweging en aanvallend ingesteld met veel loopvermogen!
Goeie zet van Real!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:14
Prima linksback. Past in het rijtje Mark Looms, Ard van Peppen, Miquel Nelom, Mitchell Dijks en Nicolai Boilesen.

Nee gekheid, een van de beste, zo niet de beste, linksachter van dit moment. Prima slag van Real!
Vind ik leuk
kevinleo +1616
woensdag 13 september 2017 om 16:02
hahahahaha toen ik het las dacht ik: is deze man helemaal gek geworden.. haha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:14
Te veel kunstgraskorrels gegeten, dan word je vanzelf krankjorum
Vind ik leuk
kevinleo +1616
woensdag 13 september 2017 om 16:23
vandaar dat de voetbalwereld gek is geworden, teveel kunstgras uit de buurt van chernobyl
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:27
Je spelt Almelo verkeerd
Vind ik leuk
kevinleo +1616
woensdag 13 september 2017 om 16:28
oke je bent echt grappig haha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:41
Koo wit de floo
Vind ik leuk
Vamos M +2628
woensdag 13 september 2017 om 15:15
Geweldig nieuws dit Marcelo met afstand de beste linksback van de wereld.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:48
Absoluut Niet Alba en Alaba zijn ook geweldig en verdedigend zijn ze allebei zelfs beter, het kan als nog dat je marcelo beter vind maar niet met afstand
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:09
Hij is echt wel met afstand beter dan Alba. Alaba is daarentegen een ander verhaal.
Vind ik leuk
AMSXXX +12
woensdag 13 september 2017 om 16:20
alba kan alleen heel snel lope
Vind ik leuk
Frenkie +2906
woensdag 13 september 2017 om 16:57
Alba? Hahahaha Alba mag nog niet eens de veters strikken van deze man. Marcelo neemt Real opsleeptouw wanneer het minder gaat, heb ik Alba nog niet zien doen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 16:58]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:37
heb jij ze de afgelopen 2 jaar zie voetballen op een verdwaalde samenvatting na?
Vind ik leuk
mablo46 +519
woensdag 13 september 2017 om 19:10
Ieder zijn mening, ik ben van mening dat Marcelo de beste is momenteel. Alba is ook een geweldenaar maar ik heb zo mn voorkeur :P
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:25
Is wel 34 al dan he, 3 jaar was wel genoeg geweest lijkt mij je weet nooit hoe zijn lichaam het houd op dit niveau.
Vind ik leuk
chicken +5788
woensdag 13 september 2017 om 15:29
Gewoon aan juve verkopen als hij 32 is ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:48
Inderdaad, verkopen kan altijd nog. Beter dan dat hij transfervrij de deur uit wandelt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:30
Beste linksback van de wereld, altijd een genot om naar te kijken
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:33
Ik dacht dat Dijks de beste linksback was.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:36
Ja die voorzetten van hem zijn altijd op maat. Verdedigend komt er ook niemand langs pff
Vind ik leuk
mablo46 +519
woensdag 13 september 2017 om 19:09
zat net hetzelfde te typen, had deze niet gezien. Idd topspeler
Vind ik leuk
Mölby +687
woensdag 13 september 2017 om 15:33
Misschien iets te voorbarig om te melden dat Zidane mag verlengen. De competitiestart is niet erg best en je weet hoe dat gaat bij dat soort clubs. Voor je het weet staat Frank de Boer voor de groep ;-)
Vind ik leuk
N24 +383
woensdag 13 september 2017 om 15:46
Tegenstrijdige foto bij dit artikel... hij is niet 'out' maar 'in', toch?
Vind ik leuk
ihvmmdk +3165
woensdag 13 september 2017 om 16:00
Nog steeds maar 29 jaar oud en al 414 wedstrijden in de benen, kan nog heel lang mee.
Vind ik leuk
Redouan +149
woensdag 13 september 2017 om 16:17
Topper❤️
Vind ik leuk
Johan_D +3035
woensdag 13 september 2017 om 17:16
Geweldige voetballer en een van de beste op de linksback positie.

Als tegenstander heb je een lastige wedstrijd als je tegenover hem staat.

Vind hem zelfs een van de beste bij Madrid.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:17
Clown
Vind ik leuk
mablo46 +519
woensdag 13 september 2017 om 19:09
Ken momenteel (bijna) geen betere linksback, fantastische techniek, loopvermogen. Topspeler
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:58
en geen vuildere speler ook niet vergeten
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:12
Goeie foto met die rooie kaart.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Real Madrid heeft beet en legt man van 414 officiële duels tot 2022 vast