'Crystal Palace maakt miljoenen vrij na ontslag De Boer: Arsenal-reserve prio'

'Crystal Palace maakt miljoenen vrij na ontslag De Boer: Arsenal-reserve prio'

donderdag 14 september 2017 om 10:48

Crystal Palace hoopt zich na het ontslag van Frank de Boer en de aanstelling van opvolger Roy Hodgson te versterken. Jack Wilshere staat bovenaan het lijstje voor de winterse transferperiode in januari.

Dat meldt The Daily Mail. Hodgson is een groot fan van Wilshere, die naar Crystal Palace moet komen zodra de window weer open gaat in Engeland. De 25-jarige middenvelder speelt na één seizoen Bournemouth weer bij Arsenal, waar hij geen uitzicht heeft op een basisplaats. Wilshere zou daarom zelf ook openstaan voor een deal.

Daar komt bij dat het Arsenal-contract van Wilshere aan het einde van het seizoen afloopt. Als The Gunners nog iets aan het kind van de club willen verdienen, moet het in januari gebeuren. Hodgson ziet in hem een uitstekende versterking voor het middenveld.

In The Daily Star wordt donderdagochtend gemeld dat Hodgson de beschikking krijgt over een serieus transferbudget in de winter. De boulevardkrant rept over een bedrag van 45 miljoen euro. Die geldsom moet vrijkomen door het verkopen voor een aantal overbodige spelers.

Plaats een reactie

donderdag 14 september 2017 om 10:55
Kennelijk geld genoeg in Engeland
- afkoopsom voor ontslagen Frank de Boer
- 40 miljoen voor versterking.

Wanneer gaat de UEFA / FIFA dit soort praktijken aan banden leggen.

Zo gaat er nooit meer een eerlijke Europese competitie komen.
Het gat wordt alleen maar groter en groter met bijvoorbeeld Nederland.
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 10:57
Waarom hebben ze hem niet 4 weken geleden gehaald dan?
Vind ik leuk
Woudo +2865
donderdag 14 september 2017 om 11:00
Met de inkomsten die ze krijgen kunnen ze dit makkelijk betalen gozer, meer dan 100 miljoen al voor tv gelden.. Kan de FIFA niets aan doen want het valt gewoon binnen de FFP
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:16
met jaarlijks 95 miljoen pond aan tv gelden is dit toch een fooitje
Vind ik leuk
DubRtd +11834
donderdag 14 september 2017 om 12:04
14. Crystal Palace: £115.2 million (finished 14th)

http://uk.businessinsider.com/total-prize-money-each-premier-league-club-won-in-lucrative-season-2017-5/#20-sunderland-999-million-finished-20th-in-the-actual-table-1

Dit seizoen wordt het nog een tikkie meer.

Vind ik leuk
Strijp +5396
donderdag 14 september 2017 om 12:48
Het gat met nederland word groter, met andere ook maar die stijgen wel mee, wij zwakken alleen maar af en de rest word beter, KNVB heeft geen verklaring en snapt het niet.
Vind ik leuk
Kevinho +357
vrijdag 15 september 2017 om 03:02
Wat een originele reactie zeg. Heb ik zo'n zelfde soort reactie niet al honderd keer eerder langs zien komen??
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:55
45 miljoen is voor engelse begrippen niet zo veel en met Wilshere leuke voetballer in een goed voetballend elftal maar met een zo'n speler ga je niet ineens punten pakken.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:57
Toch zonde als je ziet wat een belofte Wilshere was en met welke teams hij nu word gelinkt. Eeuwig zonde dat zijn talent er nooit uit is gekomen, anders was hij de main man in Engeland voor de aankomende tien jaar.
Vind ik leuk
Guusman +410
donderdag 14 september 2017 om 11:00
Zijn bijnaam is Jack Weelchair. Het is de vraag of ze daar wat mee opschieten.
Vind ik leuk
feyeniels +14589
donderdag 14 september 2017 om 11:20
Zou een goede aankoop voor Crystal Palace zijn! Hij kan het middenveld van flink wat voetballend vermogen voorzien!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:24
De Boer moest smeken om versterking en kreeg het niet, na ontslag is er geld genoeg.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:43
echt onzin wat je zegt. hij heeft iedereen gekregen die hij wou. zelfs Sakho. alleen Liverpool deed moeilijk in het begin.
Vind ik leuk
Nick Kools +11590
donderdag 14 september 2017 om 11:41
Altijd opmerkelijk dat er na t ontslag van een trainer ineens geld vrij komt voor versterkingen pffff.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:41
Altijd hetzelfde. Trainer eruit en dan kan er ineens WEL flink worden geïnvesteerd!
Vind ik leuk
Marco S +2507
donderdag 14 september 2017 om 12:15
Waarom nu wel geld?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:30
wat een peppi en kokki club pfffffffffffff
Vind ik leuk
Bizzy +4453
donderdag 14 september 2017 om 14:26
Alle aankopen van de Boer zijn overbodig.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:30
Onzin dat ze de boer hadden ontslagen. Denk je nou echt dat ze met hodgson het beter gaan doen ? Ok valse start 0 punten, wat kut. End van de rit gaan ze of degraderen of eindigen ze ergens onderaan. Dus wat maakt het uit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Crystal Palace maakt miljoenen vrij na ontslag De Boer: Arsenal-reserve prio'