Franse onthulling in ruzie tussen Neymar en Cavani: 1 miljoen euro op het spel

Franse onthulling in ruzie tussen Neymar en Cavani: 1 miljoen euro op het spel

woensdag 20 september 2017 om 15:07

Volgens L'Equipe is het helemaal niet verrassend dat Edinson Cavani en Neymar afgelopen weekend ruzie kregen over een te nemen penalty. Volgens de Franse sportkrant staat er namelijk een miljoen euro op het spel voor de Uruguayaanse aanvaller van Paris Saint-Germain. 

De internationale pers smult al enkele dagen van de ruzie tussen Cavani en Neymar. De Braziliaanse recordaankoop van Paris Saint-Germain werd kwaad toen zijn collega-aanvaller weigerde om een penalty af te staan. Cavani ging zelf achter de bal staan en miste. Neymar zou zó boos zijn, dat hij zelfs het vertrek van de routinier eist

L'Equipe weet dat Cavani een bonus van liefst een miljoen euro bovenop zijn toch al torenhoge salaris ontvangt wanneer de spits topscorer wordt van de Ligue 1. Vooralsnog tekende Cavani, die vorig seizoen bovenaan het Franse topscorersklassement eindigde, voor zeven treffers in zes duels. Neymar hijgt hem in de nek met vier goals. 

Reactie PSG
De communicatieafdeling van PSG doet er ondertussen alles aan om ruzie tussen Neymar en Cavani te bagatelliseren. In een statement laat president Nasser Al-Khelaifi woensdag weten dat er 'niets aan de hand is'. "De media blazen dit op. Er zijn geen problemen."

Plaats een reactie

Garinsha +2833
woensdag 20 september 2017 om 15:11
gaan we op de surinaamse tour vp? fittie? serieus?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 15:15
Als we dat toch gaan doen heb ik liever Roti kip ;) dan een fittie.
Vind ik leuk
Garinsha +2833
woensdag 20 september 2017 om 15:48
me 2!
Vind ik leuk
Mari +2236
woensdag 20 september 2017 om 16:00
Mie Gado,
Je hebt gelijk. Ik vind het schandalig. Ontbreekt het aan Nederlandse woorden? Hopelijk kan Kees van Kooten hier een eind aan maken.
(selfie noemt hij dan ook otofoto)
Mijn zoon gebruikt ook dit soort straattaal woorden. Grrrr
Ik ben van Surinaamse komaf, maar m'n moeder zou me leren (haha) als ik dit soort taal zou gebruiken.
Vind ik leuk
Garinsha +2833
woensdag 20 september 2017 om 16:24
achja ze willen op een maniertje Variëren he.. nederlands, surinaams,
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:06
De Surinaamse tour hebben we beëindigd in 1975. Toen we het land al leeg gezuigd hadden. De WIC heeft er eindelang getourd.
Vind ik leuk
Garinsha +2833
woensdag 20 september 2017 om 16:22
we? jij niet hoor... maargoed.
Vind ik leuk
mcmodd +12067
woensdag 20 september 2017 om 16:29
Ik dacht al: wat betekent dat nu weer? Inmiddels breng ik met wat reduceren en deduceren de betekenis wel boven water, toch dank Garinsha.
1 Miljoen als je topscorer wordt? Stel, Neymar en Cavani eindigen samen op plek nummer 1, dan is dat zo geregeld. Om de beurt de penalties nemen, tenzij deze gegeven wordt en een van beide absenteert. Ook moet de trainer in de gaten houden of ze elkaar goals gunnen, op basis van falen hierin fikse boetes uitdelen die van ieders miljoen worden afgetrokken.
Vind ik leuk
Garinsha +2833
woensdag 20 september 2017 om 16:33
no problem.. ;)
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:41
Baas van VP is een Surinamer miss daarom..
Vind ik leuk
Garinsha +2833
woensdag 20 september 2017 om 16:44
zou zomaar kunnen
Vind ik leuk
chicken +6497
woensdag 20 september 2017 om 15:12
Maak maar oorlog in die selectie. Hoe eerder uit de cl hoe beter. Ze verdienen het niet ver te komen. Of eigeljjk verdient die sjeik het niet.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 15:12
Kleingeld
Vind ik leuk
Roekoe +4395
woensdag 20 september 2017 om 16:11
Chiengmoney
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 15:13
Ja hoor....

Want die gasten verdienen nog niet genoeg natuurlijk
Vind ik leuk
DubRtd +15769
woensdag 20 september 2017 om 15:19
Cavani 20 van de 22 genomen strafschoppen benut ( bij PSG)

Neymar 32 uit 40 in zijn carriere.
Die snotneus uit Brazilie moet gewoon effe oppleuren dus.

En hier is het hoofd van de communicatieafdeling:

https://i.ytimg.com/vi/ZOnmBZHsnAM/hqdefault.jpg
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 15:21]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:23
Cavani verdiend ook meer credits daar hij er al lang speelt en altijd zijn doelpunten meepakt! Zelfs toen hij op de flank stond
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 15:22
Geef Cavani gewoon een miljoen. Ben je van het gezeik af
Vind ik leuk
Mo +8768
woensdag 20 september 2017 om 15:55
Haha als het zo makkelijk ging
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:43
Ja dat zal vast tegenvallen. Dan wil netmar ook een miljoen
Vind ik leuk
Mo +8768
woensdag 20 september 2017 om 16:46
Die wil dan weer het dubbele omdat hij vindt dat hij meer waarde heeft voor het team
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:50
Of Dani Alves pakt het miljoen van cavani af en geeft het stiekem aan neymar
Vind ik leuk
Mo +8768
woensdag 20 september 2017 om 16:51
Terwijl hij het eigenlijk zelf wil houden
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 17:54
Waarom ? Die mag toch op zijn strepen staan geloof ik , of moet Neymar altijd zijn zin krijgen
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:27
Ja mag ook. Hij heeft ook gelijk. Maar dat is geen oplossing. (Een miljoen voor cavani ook niet nee :p)
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 22:38
ge hebt gelijk maar laat ze hun plan trekken 2 hanen in een hok komt nooit goed wordt gegarandeerd vervolgd
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:18
Ja dit komt ook niet goed zo :p neymar is gekomen omdat hij de belangrijkste van een team wilde zijn. Komt zo"n cavani ineens doelpunten maken :p
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 15:23
Het lijkt mij aan de trainer om te bepalen wie de penalty neemt...
Vind ik leuk
HveenLFC +3135
woensdag 20 september 2017 om 16:43
Ik denk dat die trainer niet te ruggengraat heeft om tussen die 2 sterren te kiezen....
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 15:24
Complot van Tebas en Barca om wraak te nemen op PSG. Oude verdeel en heers tactiek.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 17:57
daar gaan we weer Barça heeft het weer gedaan ....had ik het niet gedacht
Vind ik leuk
Bennie498 +1087
woensdag 20 september 2017 om 15:25
Heerlijk hoe meer rommel daar hoe beter fuck PSG
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
woensdag 20 september 2017 om 15:28
Fittie? serieus? Rip nederlands.
ONENIGHEID!
Vind ik leuk
DubRtd +15769
woensdag 20 september 2017 om 15:30
Je je naam ook veranderen dan naar Smid. ;)

Je hebt overigens gelijk hoor.
Vind ik leuk
mcmodd +12067
woensdag 20 september 2017 om 16:34
Ik neem aan dat Smith in ieder geval een nickname is en die mag ieder vrij kiezen. Is het zijn eigen naam, dan zal er wel een smiley opvolgen.
;--/))
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
woensdag 20 september 2017 om 18:02
Misschien wel misschien niet maar het ging nou niet om namen. ;)
Ze hebben de titel wel netjes veranderd.
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
woensdag 20 september 2017 om 18:02
Nope. :D

Titel is veranderd. :)
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 15:32
Ik vind ook niet dat de term fittie thuishoort in professionele journalistiek. Dat is straattaal en niet professioneel taalgebruik!
Vind ik leuk
Degraaf +10256
woensdag 20 september 2017 om 15:41
Je kan toch niet met droge ogen verkondigen dat dit een professionele site is ;-)
Vind ik leuk
Quareck +3346
woensdag 20 september 2017 om 15:45
Ik weet niet eens wat fittie is! Sorry, ik kom uit een dorp in Brabant, dan spreek je Nederlands, met een accent natuurlijk :)
Vind ik leuk
inimini +1456
woensdag 20 september 2017 om 15:58
Sorry, maar als je daar nog nooit van hebt gehoord kom je onder een steen vandaan en niet alleen uit een dorp in Brabant ;)

of misschien dan onder een steen in een dorp in Brabant.
Vind ik leuk
Quareck +3346
woensdag 20 september 2017 om 16:03
Omdat ik geen Antilliaans (?) spreek? Die behoefte is er ook niet echt.. we wonen toch in Nederland?
Vind ik leuk
Roekoe +4395
woensdag 20 september 2017 om 16:12
Gaat er niet om of je heel die taal kent of niet. Als je een beetje onder de mensen komt weet je wat fittie en mattie is. Zelfs mn pa van 58 weet t
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 16:12]
Vind ik leuk
mcmodd +12067
woensdag 20 september 2017 om 16:37
Deze opa van 68 wist het ook niet, zie mijn reactie hierboven. En ik heb toch nog steeds elke werkdag zo'n 14 cliënten op mijn kantoor en die zijn echt van alle nationaliteiten die in onze stad voorkomen. Ze spreken nietmet straattaal, helaas misschien?
Vind ik leuk
Quareck +3346
woensdag 20 september 2017 om 17:08
Onzin! Waarom zou ik woorden moeten kennen van een andere bevolkingsgroep? Als niemand dat hier spreekt hoef ik het toch ook niet te kunnen?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:54
Fittie = Ruzie. Problem solved.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 16:54]
Vind ik leuk
Quareck +3346
woensdag 20 september 2017 om 17:03
Dat had ik ondertussen begrepen, maar toch bedankt :)
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 17:39
Geen dank. Je stelde namelijk een normale vraag waar je normaal antwoord op moet krijgen. Vandaar.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 15:57
Wie met geld smijt zal geldwolven oogsten. Drs Mariner-Mullisch.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:06
Fittie LOL!! Faka VP? Die titel is boem tranga, mang! Sabbie tog hahah!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:38
Ik ga brokko
Vind ik leuk
mcmodd +12067
woensdag 20 september 2017 om 16:38
Ik zal maar niet vragen je moers taal te spreken ;--/))
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:20
Fittie.... wat een site. Allemaal 3 jaar hier.
Vind ik leuk
Utca030 +2457
woensdag 20 september 2017 om 16:39
Stelletje amateurs zijn het
Vind ik leuk
Leffe +970
woensdag 20 september 2017 om 17:11
Cavani was er al, nu komt Neymar er ook bij, krijg je dus haantjes gedrag.Kijk hoe goed Messi het nu doet.,,overbetaalde kinderachtige kinderen zijn het.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:11
Haha dus eigenlijk wil Cavani gewoon niet dat Neymar de topscorer wordt, want dat is de enige die het hem moeilijk kan maken. Aan dit kan je al zien dat het nooit wat wordt met PSG.
Vind ik leuk
soksa +965
woensdag 20 september 2017 om 18:17
Wat is dit voor open deur? Bij elke club worden er bonussen uitgedeeld aan spelers. Ja bij PSG iets hoger dan bij andere clubs, maar dit is toch totaal niet verassend?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Franse onthulling in ruzie tussen Neymar en Cavani: 1 miljoen euro op het spel