Groningen-spelers ontkennen harde eis: Wij hebben dat niet gevraagd

Groningen-spelers ontkennen harde eis: "Wij hebben dat niet gevraagd"

woensdag 20 september 2017 om 17:50

De spelers van FC Groningen ontkennen dat ze van trainer Ernest Faber geëist hebben dat er voortaan in het 4-3-3-systeem moet worden gespeeld. De komende periode zou er op die manier gevoetbald moeten worden. Faber wisselt momenteel regelmatig van opstelling en de resultaten zijn niet om over naar huis te schrijven.

"Eehm.. Nee, dat klopt niet eigenlijk. Wij hebben dat niet gevraagd", laat doelman Sergio Padt weten aan RTV Noord. "Kijk, wij zoeken altijd naar vastigheden. Dat zoekt elk team. Toen we tegen FC Utrecht bijvoorbeeld met drie verdedigers speelden, omdat zij met twee spitsen speelden, dat begrepen wij. Je moet niet altijd van eigen kracht uitgaan, maar je ook kunnen aanpassen."

Ook Faber ontkent. "Dat klopt helemaal niet. We hebben gewoon een nabespreking gehad, waarbij iedereen alles mag zeggen. Zowel staf als spelers. En dan komen we altijd weer met een gezamenlijk plan hoe te gaan spelen." Groningen neemt het donderdagavond in de KNVB Beker op tegen amateurclub Hercules. Komend weekend is FC Twente de tegenstander in de competitie.

Lees meer over:EredivisieFC Groningen

Plaats een reactie

Redouan +177
woensdag 20 september 2017 om 17:55
Lekker boeiend
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 17:55
Fc Utrecht???
Ze spelen tegen Hercules in de Galgenwaard VP!!!
Vind ik leuk
Sil Meijer +12107
woensdag 20 september 2017 om 18:01
VP snapt niet dat een wedstrijd gespeeld wordt in een stadion wat niet van een van de twee teams is.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:03
UVS Hercules is dat het oude UVS?

Vitesse 0-0 na de 1e helft Haha.
Roda dan weer 3-0 voor.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12107
woensdag 20 september 2017 om 18:10
Dat zou best kunnen.

Vitesse idd erg matig. Heb trouwens voor het eerste gebet op een wedstrijd 1 euro ingezet als Scheveningen wint van Ajax. Krijg ik 70 euro.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:15
Dat is een gokje waard. Best veel geld. Zouden daar nou mensen 100 euro op inzetten? Ik denk het echt.
Vind ik leuk
Santi +15649
woensdag 20 september 2017 om 18:58
Dat kan het zomaar enorm waard worden als je dat doet.
Vind ik leuk
Johan.l +3758
woensdag 20 september 2017 om 18:49
Daar kunnen er meer in, en als ze van dat geld nu gras kopen iedereen blij
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 18:50]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:51
Denk dat de spelers dan snel op moeten staan om het wel tegen hem te zeggen want die lul loopt nu al twee seizoenen op dezelfde manier aan te kloten, slecht voetbal slecht resultaat en een leeg stadion.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 01:33
Brekend nieuws.. . Misschien !!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Groningen-spelers ontkennen harde eis: "Wij hebben dat niet gevraagd"