Maher betaalt vertrouwen Cocu terug en gidst zwak PSV naar zege

Maher betaalt vertrouwen Cocu terug en gidst zwak PSV naar zege

donderdag 21 september 2017 om 22:31

Ook PSV heeft zich weten te plaatsen voor de volgende ronde van de KNVB Beker. Op bezoek bij amateurclub SDC Putten werd het donderdagavond 4-0. Adam Maher, die voor het eerst sinds lange tijd weer een speeltijd kreeg van trainer Phillip Cocu, maakte twee goals. 

Cocu verraste met de basisplaats van Maher. De middenvelder speelde 509 dagen geleden (!) zijn laatste wedstrijd in PSV 1. Maher stelde niet teleur in Putten. Al vroeg in de wedstrijd knalde hij fantastisch raak. Een matig PSV slaagde er daarna lange tijd niet meer in om te scoren. 

Putten deed het heel behoorlijk tegen de topclub uit Eindhoven. Sterker nog: de amateurs gingen zelfs nadrukkelijk op zoek naar een gelijkmaker. Die viel niet. De hoop op een stunt vervloog toen Derrick Luckassen na een uur voor de 0-2 tekende. Maher leverde de assist. Even later tikte de middenvelder de derde PSV-treffer binnen.

Het slotakkoord kwam op naam van Sam Lammers. De talentvolle spits maakte er tien minuten voor tijd 0-4 van. Donderdagavond om 23.30 uur wordt er geloot voor de volgende ronde van het bekertoernooi. 

Poll

Verdient Maher ook in de Eredivisie meer speeltijd?

(982 stemmen)

Plaats een reactie

Noudyo. +10443
donderdag 21 september 2017 om 22:33
Die Gudmundsson kan wel lekker voetballen zeg. Speelde tijdens z'n invalbeurt echt goed.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 22:35
Maher vertrouwen van Cocu hahahaha. Wat een onzin.
Vind ik leuk
JCJWZ +9894
vrijdag 22 september 2017 om 02:30
Cocu zet nog liever Maher erin dan eigen jeugd.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 22:35
Hoezo nou weer een zwak PSV? Ze zijn maar 1x gevaarlijk voor het goal van Zoet geweest. Verder alleen maar eenrichtingsverkeer. Overwinning nooit in gevaar geweest. Gewoon rustig uitgespeeld en jeugd kans gegeven.

Is het weer niet goed...
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 22:36
Nondeju wa unne klasbak is het toch onzen adam
Vind ik leuk
Jordanees +9162
donderdag 21 september 2017 om 22:38
Putten deed het niet slecht! Opgeheven hoofd!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 22:39
De opstelling van psv vond ik wel goed, het zijn allemaal spelers die zich nog moeten bewijzen om basis te staan. Maar dat is ook het pijnpunt van psv want alleen arias en v ginkel zijn buiten de basis 11 gelaten
Vind ik leuk
Jordanees +9162
donderdag 21 september 2017 om 22:39
Verder zakelijke 0-4, wat moet je anders in zulke wedstrijden waar je het eigenlijk nooit goed in kan doen.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 22:39
Helemaal afgeslacht dat putten
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 09:28
Locadia kon er geen motivatie uit putten.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:40
putten is ook geen munchen
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 09:42
Hij kon gister ook geen potten breken he...
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:47
het zijn ook sterke potten in putten
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 09:48
Kan je nagaan ;p
Vind ik leuk
mchollie +2658
donderdag 21 september 2017 om 22:45
Haha, zal je zien dat Maher nu begint te draaien en heel goed voetbal laat zien. Een transfer afdwingt naar een Europese sub topper, an AZ weer een doorverkoop percentage krijgt.

Come on Maher.......
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 23:41
Denk dat maher aan het eind van het seizoen gratis de deur uit loopt. Dan vangt AZ een mooi percentage over nul euro. Kun jij misschien voor me uitrekenen hoeveel dat is ?
Vind ik leuk
mchollie +2658
vrijdag 22 september 2017 om 09:24
Niet zo negatief joh, die gaat in de winter weg of in de zomer graties terug naar AZ.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 22:47
Wat zal het publiek genoten hebben...´Zakelijke overwinning´, aldus Cocu...

Geef ons heden ons dagelijks brood...

Bij Randstad zoeken ze nog ´zakelijke medewerkers...´.

Gelukkig kan ik over 3 wedstrijden stoppen op dit forum, want dan is Cocu met sabbatical...

Hoera!!!

groeten

Chiel

Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 22:52
We kunnen niet wachten met zijn allen , vergeet aub je broer niet .
Tot nooooooooit
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 22:48
Wat is dat PSV luizig slecht, ongelofelijk!
Vind ik leuk
RDB2402 +3160
donderdag 21 september 2017 om 22:52
De 1-0 van zondag nu al vergeten ?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 23:16
Nee hoor, zelfs zondag was Feyenoord veruit beter met 10 man.. Ergens in april staat PSV op plek 6 of zo en kijken de lampjes weer jaloers naar Rotterdam ;-)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 23:42
Gezien het aantal titels van feyenoord duurt dat nog wel even voordat we daar jaloers naar kijken.
Vind ik leuk
dezink +336
vrijdag 22 september 2017 om 05:33
Lampjes ? Zozo , wat origineel en erg volwassen ook ..
Vind ik leuk
Richard020 +10281
donderdag 21 september 2017 om 22:54
Tegen Amateurs is het nooit goed, Ajax gisteren ook. Win je met 4-0 of zoals Ajax met 5-1 is het niet goed, win je met 10-0 is het ook niet goed. Speel je tegen een ADO of Groningen ga je heel anders zo'n wedstrijd in, heeft verder niets met slecht te maken, concentratie is gewoon veel minder, je weet als PSV zijnde dat je toch wel wint dus waarom zou je voluit en met de sterkste 11 starten?
Vind ik leuk
JCJWZ +9894
vrijdag 22 september 2017 om 02:33
Eens maar Ajax speelde toch wel een paar niveautjes beter dan Psv vanavond, viel na die goal van Maher gewoon in slaap wat verschrikkelijk slaapverwekkend voetbal zeg...
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 22:53
Wat een waardeloze pot legt PSV op dr mat zeg

Erg zwak

Lachen dat Maher zo uitblinkt
Vind ik leuk
Founder +164
donderdag 21 september 2017 om 22:57
OK. Het waren amateur. Toch heeft Maher mij positief verrast. Was nu dat de beste man op het veld en heerste op de 10 positie. Voor herhaling vatbaar.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 23:03
Zwak PSV? Of VP bedoel je een PSV uitvorm! Haat zaaiers
Vind ik leuk
JCJWZ +9894
vrijdag 22 september 2017 om 02:34
Boehoe calimero
Vind ik leuk
pinkelman +2910
donderdag 21 september 2017 om 23:41
Misschien is Maher wel te goed voor PSV, begrijpt men hem niet omdat het daar net allemaal een tikje trager gaat in handelingssnelheid.
Een onbegrepen genie zeg maar.
Maar serieus, straks zie je Cocu nog een beroep doen op deze middenvelder (van Ginkel, Hendrix, Ramselaar zit tegenwoordig maar bar weinig diepgang in hun spel).
Speelt vervolgens zich alsnog in zijn laatste seizoen in de basis, wordt belangrijk en gaat dan vervolgens geheel in eer hersteld gratis en voor niets naar een mooi clubje, terwijl PSV vergeefs probeert alsnog een verlenging af te dwingen terwijl deze jongen denkt 'lik mijn xxx'.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 23:46]
Vind ik leuk
mba4u2c +749
vrijdag 22 september 2017 om 00:32
Het wordt tijd dat talentvolle spelers, waarvan Maher er een is, meer speeltijd krijgen bij PSV. Er is echt weinig te verliezen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 04:23
Maher moet nu toeslaan..
PSV is momenteel zinkend
Vind ik leuk
_AJAX_ +2137
vrijdag 22 september 2017 om 07:25
Zelfs het trapveldje bij ons om de hoek had van SCD Putten gewonnen, Schei toch uit!
Vind ik leuk
HJR +4767
vrijdag 22 september 2017 om 08:06
Hoho een beetje meer respect voor de parel van de Veluwe ;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Maher betaalt vertrouwen Cocu terug en gidst zwak PSV naar zege