Aubameyang vergeet droomtransfer: 'Ik praat er niet meer over, ze willen me niet'

Aubameyang vergeet droomtransfer: 'Ik praat er niet meer over, ze willen me niet'

vrijdag 22 september 2017 om 10:12

Pierre-Emerick Aubameyang heeft zijn droom om voor Real Madrid te spelen definitief uit zijn hoofd gezet. Dat zegt de Borussia Dortmund-ster in gesprek met RMC.

Aubameyang heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit in het shirt van De Koninklijke te willen spelen, maar afgelopen zomer bleef de interesse uit Madrid uit. "Ik heb geen droom", zegt de international van Gabon nu. "Ik spreek niet langer over Madrid. Ze willen me niet."

"Dat is geen probleem", vervolgt Aubameyang. "Ik ga verder, ik zit goed bij Dortmund. Ik had een afspraak met Borussia dat ik kon vertrekken. Dat is niet gebeurd. Het is een teleurstelling, maar ik ben ook blij om te blijven." AC Milan kwam wel voor Aubameyang. "Ze hebben me iets aangeboden. Ik was erg geïnteresseerd in het project, maar het ging niet door om vele redenen", aldus de spits, die erkende ook met Paris Saint-Germain-eigenaar Nasser Al-Khelaifi om de tafel te heben gezeten. Het vertrek van Patrick Kluivert als technisch directeur zette echter een streep door de transfer, omdat diens opvolger Antero Henrique Aubameyang niet wilde hebben.

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 10:24
Het nieuwe beleid in Madrid is zeker te prijzen maar Aubameyang zou toch echt niet misstaan in de voorhoede.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:31
Nee inderdaad.. Maar nu is er verlengd met Benzema en dan zie ik het helemaal niet meer gebeuren..

Alhoewel ik Aubameyang nog beter vin...
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:26
Maar natuurlijk 100%
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:30
Daarom verbaast het me ook dat een club als Real geen poging waagt na zo'n openlijke flirt van Auba..

Maar goed wellicht heb je met je onderstaande reactie gelijk en is Benzema gewoon het vriendje van de trainer..
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:39
Er was zelfs spraken toen mourinho nog er was dat Bezema weg mocht.
Maar toen Zidane kwam mocht hij gelijk blijven.
Er waren genoeg betere spitsen de Revue gepaseerd zoals Gonzalo Gerardo Higuaín, en Álvaro Morata.
Vond ik in mijn optiek betere spitsen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:52
Juist, en als ik t me goed herinner had Higuan ook nog eens vele betere gemiddelde ...
Vind ik leuk
United FC +12221
vrijdag 22 september 2017 om 12:30
Benzema neemt elke dag verse croissantjes voor Zidane mee ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:00
Hahaha ! Hij zal vast wel meer doen dan dat alleen :-0)
Vind ik leuk
United FC +12221
vrijdag 22 september 2017 om 13:04
Die fantasie laat ik aan jou over ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:06
Hahahaha neee dankje wel :) dankje wel !!!! :-0)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:25
Weet je wat het punt is Zidane wil zn holmaatje Bezema niet laten vallen zijn 2 fransen bijmekaar.
Bezema vind ik meer beetje ballen afwachten en dan toelslaan terwijl de rest het goede werk opknapt.
Terwijl ik je eerlijk zeggen dat Aumbeyang Veel beter vind er zit meer drift en dynamic in zijn spel.
En is technische en supper snel ook
Ik vind het gewoon jammer voor hem het was zijn droom en vond zeker dat hij deze transfer verdiend had.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:54
2 fransen inderdaad, ook allebei Algerijns-Kabylische afkomst. Zou inderdaad best om vriendjespolitiek kunnen gaan.

Ik vind Aubameyang een betere spits dan Benzema.
Vind ik leuk
DubRtd +13428
vrijdag 22 september 2017 om 10:29
Meneers salariseisen hielpen ook niet echt bij het wegkomen.
Vind ik leuk
Sanders +1293
vrijdag 22 september 2017 om 10:29
Auba toppertje!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:12
Prachtig. Kluivert.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:36
Aubameyang --->> Benzema
Vind ik leuk
United FC +12221
vrijdag 22 september 2017 om 19:00
Beast!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 12:49
Lekker bij dortmund blijven goeie ploeg en denk dat ze bayern in de compentie moeilijk gaan maken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Aubameyang vergeet droomtransfer: 'Ik praat er niet meer over, ze willen me niet'