Aanstelling Keizer 'onlogisch en onjuist': Ik denk dat hij het niet gaat redden

Aanstelling Keizer 'onlogisch en onjuist': "Ik denk dat hij het niet gaat redden"

zondag 24 september 2017 om 23:33

Arno Vermeulen vreest dat Marcel Keizer het niet gaat redden bij Ajax. Hij zei dat zondagavond bij Studio Voetbal. Keizer komt steeds verder onder druk te staan in Amsterdam. Zondag werd er in eigen huis met 2-1 verloren van Vitesse. 

Volgens Vermeulen is de aanstelling van Keizer als opvolger van Peter Bosz achteraf gezien 'onlogisch en onjuist': "Om een topclub te leiden, moet je ook een toptrainer hebben. Dat is hartstikke lastig. Keizer kan zich bijna alleen maar handhaven bij Ajax als hij heel snel succes heeft."

"Het technisch hart van Ajax zal morgen vast wel een soort van crisisvergadering hebben met drie man en Van der Sar erboven", vervolgt Vermeulen, die eerder al zijn twijfels uitte over Keizer. "Ik denk dat hij het niet gaat redden."

Het seizoen van Ajax verloopt tot nu toe rampzalig. In zes competitieduels werden er al acht punten verspeeld. De Amsterdamse topclub ging daarnaast kopje onder in de voorrondes van de Champions League en de Europa League. 

Lees meer over:EredivisieAjax

Poll

Is Keizer nog de juiste trainer voor Ajax?

(3649 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 23:40
"Keizer kan zich bijna alleen maar handhaven bij Ajax als hij heel snel succes heeft."

Die Vermeulen he. Zou ie gestudeerd hebben?

Vind ik leuk
Aal +14049
zondag 24 september 2017 om 23:40
Open deuren van Vermeulen......
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:42
Is toch leuk voor hem. Dat hij ook een keertje gelijk heeft.
Ik hoop dat hij ook nog zegt dat Huntelaar én Dolberg allebei niet hebben gescoord. En dat dat natuurlijk niet opschiet.
Vind ik leuk
Foebele +32437
zondag 24 september 2017 om 23:56
Inderdaad een open loodsdeur die hij hier intrapt.

Wel is het natuurlijk zo dat Keizer niet te benijden is, hij is en te snel op een stoel gezet waar hij nog niet aan toe was en tevens redelijk in de steek gelaten door de directie aangaande de kwaliteit van zijn selectie, nog steeds moet hij Dijks opstellen, omdat de twee aangekochte verdedigers nog niet klaar zijn voor het eerste.
Vind ik leuk
JCJWZ +8443
maandag 25 september 2017 om 02:47
Ze hadden naar Overmars moeten luisteren: Laudrup aanstellen met Keizer als assistent.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 02:58
Goeie achteraf tip!
Vind ik leuk
_AJAX_ +1967
maandag 25 september 2017 om 06:43
Helemaal niet achteraf, jonge! Dat was al toen de naam Laudrup in de wandelgangen werd geroepen maar ook de naam van Keizer. Toen stonden we al met onze oren te klappen! Dus dat het nu met de week slechter gaat, komt ook niet als een verrassing!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 05:28
"Als Ajax volgende week verliest, dan staan ze 8 punten achter. Dat halen ze nooit meer in. Mocht PSV winnen".

Slaap lekker Arno.
Vind ik leuk
_AJAX_ +1967
maandag 25 september 2017 om 06:45
Mits PSV wint...
Vind ik leuk
masterpsv +4723
maandag 25 september 2017 om 10:23
En de kans is heel groot dat psv wint tegen w2 ;).
Vind ik leuk
masterpsv +4723
maandag 25 september 2017 om 10:24
Tegen w2 winst is binnen;).
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:47
Wanneer halen ze die vent daar nu eens weg. Is de reden dat ik dat programma gewoon af zet...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:40
Wat mij betreft verloopt het seizoen geheel volgens plan.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:42
Ik zie hem eerlijk gezegd ook niet winnen bij heerenveen maar misschien ben ik ook niet de beste die daar over moet beoordelen
Vind ik leuk
migiel +142
maandag 25 september 2017 om 00:48
Denk ik ook niet Johan dat jij dat bent. Ben het alleen wel met je eens :-(
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:43
Ach wat nou crisis: je verliest onterecht een potje. Het voetbal is niet goed maar van wie wel? Over een maand staan we gewoon bovenaan waar we horen!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:45
Net boven Roda en onder willem2
Vind ik leuk
_AJAX_ +1967
maandag 25 september 2017 om 06:48
Ik hoop dat je je poot niet bezeerd heb, Straat, met het intrappen van die deur...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:18
Ajax had 67 procent balbezit. Schoten op doel 5 tegen 4. Had dus gelijkspel moeten zijn? Of moet het balbezit nog met het aantal schoten vermenigvuldigd worden. Helpt mij bij fifa ook nooit.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 00:20]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:48
Het probleem van Ajax is gewoon dat er geen goals gemaakt worden. Er hoort een gemiddelde van minstens 3 goals per wedstrijd te zijn.
Vind ik leuk
Eendracht +6797
maandag 25 september 2017 om 01:04
Met zo'n verdediging wel ja...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 02:06
Precies! Ajax is al jaren erg improductief. De links- en rechtsbuiten scoren vrijwel nooit.
Vind ik leuk
Dicky +4639
maandag 25 september 2017 om 06:25
Als he? Als Matavs die bal begin 2e helft beter controleert staat het 0-3. Als Van Boekel objectief fluit krijgen jullie minder vrije ballen en Vitesse juist meer. Zeer terecht dat wij wonnen.
Vind ik leuk
_AJAX_ +1967
maandag 25 september 2017 om 06:49
Dat die bal erin niet in wil, heet de Frank de Boer effect...
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 06:51]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 06:56
Zei Snoeks ... over de Ligt. Maar Frank gaf 1 verkeerde bal in een wedstrijd.
En de Ligt 1 goede, mijnheer Snoeks.
Vind ik leuk
_AJAX_ +1967
maandag 25 september 2017 om 07:11
Ik zie helemaal geen Nederlandse tv, omdat ik 7 uur verschil ervandaan woon. En dat geld ook voor alle voetbal wedstrijden.
Vind ik leuk
R2 +2362
maandag 25 september 2017 om 00:33
Onterecht? T was onthutsend zwak, niet om aan te zien en inspiratieloos. Een beetje zoals PSV tegen Osijek en Heerenveen. De verliespartij was harstikke terecht en ik hoop voor jullie dat dit dan de wake up call is.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:09
Hoop het niet. ;-/
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 02:14
Heel goed de situatie altijd positief benaderen
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 05:30
Tom Egbers: wat is eigenlijk een crisis?

Weten wij veel ... Dat woord hebben je achterlijke collega's bedacht.

De Tom en Arno poppenkast show. Wat een poppenkast allemaal.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 05:32]
Vind ik leuk
_AJAX_ +1967
maandag 25 september 2017 om 06:47
Over een paar wedstrijden wij bovenaan? Met 2 vingers in de neus, zekers...
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 06:53]
Vind ik leuk
Nick Kools +12145
maandag 25 september 2017 om 11:27
Onterecht?
Vind ik leuk
Vamos M +4602
zondag 24 september 2017 om 23:43
Van mij mag Keizer blijven ik ben er maar al te blij mee..
Vind ik leuk
masterpsv +4723
zondag 24 september 2017 om 23:59
Lol ;)
Vind ik leuk
Eendracht +6797
zondag 24 september 2017 om 23:43
Als ze die vergadering nou ergens op een eilandje in de grote oceaan houden ben je ook meteen zeker dat Dennis B. niet gaat aanschiuven...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:44
Ik denk dat er maar 1 oplossing is : een onafhankelijke commissie een rapport op laten stellen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 23:53]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:05
Ik geef je 5 euro in statiegeld, maar dan wil ik wel 20 pagina's over wat er mis is.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:48
20 maar?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:23
Ik krijg altijd het idee dat je een druk bestaan hebt. Ik dacht ik maak het hem niet te moeilijk. Voor je het weet wacht je jaren op zo'n rapport.
Vind ik leuk
United FC +12499
maandag 25 september 2017 om 11:39
En dan niet aankomen kakken met dat ze te weinig gerstenat drinken...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:37
20 bladzijden lang ook
Vind ik leuk
Liwwadder +3342
zondag 24 september 2017 om 23:45
ja hoor..thuis verliezem en direct weer gezeur in de media..trieste figuren zeg.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:57
Daar heb je die in en in zielige Liwwadder ook weer eens!
Hij heeft eindelijk weer wat gevonden om Ajacieden aan te pakken.
Het gebeurt bij elke club, toen Keizer bij Cambuur aan het roer stond waren er ook negatieve geluiden omdat het slecht ging.
Komt veelal omdat hij nauwelijks over ervaring beschikt.
Jullie verliezen thuis van een ultra jong Jong Ajax en waren toen ook niet genieten!
Logisch, maar zeg dan niet dat Ajacieden nu trieste figuren zijn na het verlies tegen Vitesse.
Of ben je Heracles en ADO ook alweer vergeten?
8 verliespunten in de eerste 6 competitierondes, verwacht je dat het dan rustig is bij een club zoals Ajax?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:45
He he, van jeugdcoach naar het eerste elftal. Zelfs in de Nederlandse competitie een te grote stap? Natuurlijk, zelfs bij Ajax.
Vind ik leuk
Quareck +2532
zondag 24 september 2017 om 23:45
Ze hebben toch maar mooi 4 van de 9 wedstrijden gewonnen dit seizoen.. een moyenne waar Roda voor tekent!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 23:46]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:46
Als Arno nou eens zijn muil houdt...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:48
Dat zei ik gelijk al bij zijn aanstelling, vreemde keuze!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:55
Marcel Keizer is een zoenoffer in een transitieseizoen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:03
Keizer vliegt er deze week uit, let maar op. Voor woensdag is Keizer weg!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:11
Gun die man toch de kans.
Vind ik leuk
Basschot +1681
maandag 25 september 2017 om 03:34
Doe maar niet. Heeft al genoeg fouten gemaakt!
Vind ik leuk
isnake +1283
maandag 25 september 2017 om 12:41
Dan is het te hopen dat hij niet de enige is die vliegt.
Vind ik leuk
DEWEE +1579
zondag 24 september 2017 om 23:48
Dit Ajax is wel zo slecht...
En verdedigend hebben ze echt een kwaliteitsinjectie nodig want die linie is echt lachwekkend. Die kunnen en niet opbouwen en niet verdedigen... ja dan houdt het op.

Maar daarnaast mis je de beleving bij iedere speler. Alles gaat traag en slap.

Dan heb je ook nog een coach die week in week uit aan het schuiven is met zijn spelers of tactiek.

Er is totaal geen touw aan vast te knopen.
Maar goed. Zoals ik al in het begin van het seizoen zei: Ajax krijgt een enorm zwaar jaar, met alle gebeurtenissen en tegenslagen mogen ze blij zijn als ze 6e worden. Net zoals het seizoen 98/99.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:13
Laten we het hopen.
Vind ik leuk
derksen +6303
zondag 24 september 2017 om 23:49
Keizer? Keizer?
Bergkamp is toch de trainer van ajax?
Ik snap er niks meer van!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:51
Net of de mening van de supporters telt,ze doen daar toch maar zomaar iets,zijn allemaal H.L maten van mekaar met als grote trekpop Keizertje
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 23:54]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:53
Als Keizer opstapt dan hoop ik dat die prutser Overmars ook heel snel ontslagen wordt met zijn kutaankopen. Heel het team is uit balans sinds het vertrek van Sanchez en Klaassen. En er is niets voor teruggehaald. Je kunt niet verwachten dat je met zo'n jonge selectie even een wedstrijdje wint. Dit team is nog slechter dan ik had verwacht. Dan mag je hopen dat je nog 2de wordt. Alle beste trainers zijn al bezet. Of hopen dat Rijkaard of van Gaal nog te porren zijn maar met dit zootje valt geen eer meer te behalen. Geen een trainer krijgt deze selectie nog aan het voetballen. Of er moeten in de winterstop nog 3 tot 4 gerichte aankopen worden gedaan.

Het is tijd voor een revolutie. Hopen dat er een woedende menigte voor het stadion komt en de daders met pek en veren de stad uit jagen!

Wij zijn Ajax!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 23:56]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:00
Denk dat Overmars het minste van het hele kliekske schuldig is aan deze situatie,TH en RVC liggen te vaak dwars. Wat betreft Rijkaard ,die heeft al gezegd niet te willen komen,Van Gaal gaat naar Japan.De 3 a 4 gerichte aankopen in de winterstop is dan te laat,lopen dan al heel ver achter voor de plaatsen voor Europees voetbal
Vind ik leuk
Eendracht +6797
maandag 25 september 2017 om 00:02
We leven in de 21e eeuw he...
Dat pek met veren is wel een beetje te retro....
Vind ik leuk
Basschot +1681
maandag 25 september 2017 om 03:34
Wie niet wilt luisteren moet maar voelen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:57
Keizer kan er weinig aan doen, als jij alle dragende spelers verkoopt en daar geen directe versterking voor terug haalt is het vragen om problemen zoals deze er nu zijn en dit mag Bergkamp en van de Sar zich aanrekenen.

Als een bedrijf alle vakmensen met hun kennis laat vertrekken en je moet dezelfde kennis halen uit personeel dat deze kennis niet heeft gaat het ook mis.
Vind ik leuk
buddha +4580
maandag 25 september 2017 om 01:20
keizer maakt wel de opstelling, en de wissels zijn ook niet echt logisch natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:58
Het is bullshit, want het gebeurt in Duitsland ook regelmatig.
Vind ik leuk
Senna +5658
maandag 25 september 2017 om 00:02
Nog twee weken dan kan ik alles weer volgen .Ik zie alleen de uitslagen hier.
het internet is bar slecht midden op zee pffffff.

Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:22
Weg er mee
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:35
Ik zag zijn opvolger al op de tribune zitten. Overigens bakt die keizer er niks van. De beste man zijn schuld hmmm ik weet het niet. Ik zou eerder de schuld neerleggen bij degene die hem hebben aangesteld
Vind ik leuk
migiel +142
maandag 25 september 2017 om 00:49
Kan Frank de Boer niet inspringen tot einde seizoen en rustig opzoek naar een vervanger. Kan toch niet langer zo met die Keizer.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 02:12
Dicky komt aanstonds vrij. Geen paniek.
Vind ik leuk
Guust +3600
maandag 25 september 2017 om 00:55
Waarom is Bergkamp niet op die plek gaan zitten van Keizer, volgens mij bepaald hij nog het meeste achter de schermen met Spijkerman. Keizer is de kop van jut, meer niet.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 02:17
Arno schopt nog eens z'n heup uit de kom met al die open deuren
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 02:19
Keizer moet blijven anders worden die andere clubs nooit kampioen
Vind ik leuk
isnake +1283
maandag 25 september 2017 om 12:44
Beetje raar gezegde na de afgelopen seizoenen.
Vind ik leuk
Leffe +804
maandag 25 september 2017 om 04:57
Arno moet eens minder jenever drinken.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 05:17
Vind em tactisch zeer zwakbegaafd..
Simpele wissels bij achterstand totaal geen creatieve ideeen een verdediger voor een verdediger bij achterstand.. Heeft geen lef en durft vaak niet te schreeuwen zoals het vaak moet.
Club als Ajax moet een trainer aanstellen die vroeger ook hoog gevoetbald heeft dat respecteren deze jochies meer. Als er echt niemand is haal frank dan maar terug ..
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 05:30
Niet vergeten wat er allemaal is gebeurd. Mentale tikken gehad om wat mer Nouri is gebeurd en de uitschakeling in europa. Dat hakt er in. Daarnaast zijn er veel basisspelers vertrokken die niet zijn vervangen. En dan kun je onmogelijk Keizer de schuld geven. Het heeft tijd nodig.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 05:35
Dezelfde tijd die Frank niet kreeg. En daar wordt nu nog om gelachen.
Vind ik leuk
_AJAX_ +1967
maandag 25 september 2017 om 06:10
Vermeulen of niet. Wij hebben verdorie van te voren al vraagtekens gezet bij het aanstellen van Keizer! Er zit niks geen stijgende lijn in het spel en dit was dus te verwachten.
Nu krijg je de deksel op je neus!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 06:13]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 06:24
Je gaat je afvragen of Keizer bewust is aangesteld om te laten mislukken, zodat hij Bergkamp in zijn val meesleurt. Of gaat dat te ver?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 06:37
Iets met open deuren....
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 06:40
Keizer is een jeugdtrainertje en totaal niet geschikt voor het eerste van Ajax. Geen tijd om zomaar wat te proberen en oefenen
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:01
die 8 verlies punten kunnen me gestollen worden maar waar is het druk zetten de inzit de passie het snel voor uit voetballen ik dacht echt dat ik nooit saaier voetbal als onder de boer had gezien maar keizer krijgt het toch voor elkaar wat een drama en dan te bedenken dat je de meest jongens bij elkaar hebt gehouden hou op man weg met die vent
Vind ik leuk
luccerd +2315
maandag 25 september 2017 om 07:07
Heel snel.. morgen dan maar tegen Roda voetballen. Zal denk ik wel een overwinning zijn voor Ajax;)
Vind ik leuk
Kuip +2830
maandag 25 september 2017 om 07:25
Bij de aanstelling van Keizer plaatste een deel van Nederland al z'n vraagtekens. Slechts een enkeling leek het een goede keuze, waaronder dus de falende directie. Die moeten hieruit hun consequenties trekken en plaats maken voor nieuwe mensen.
Dat men binnen enkele maanden een club zo om zeep kan helpen. Zelden vertoont. Hoe mooi zag de toekomst er uit in Mei? Alles wat door Peter Bosz was opgebouwd is weg. Dankzij amateurs. Knap hoor.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 09:03
De hele staf wisselen. Ik hoor niemand over de man met ervaring Aron Winter deze man is toch echt ook bijzonder matig. De leiding met de hoog opgeleide directeur (Cruijff college) van de Sar en de zeer goed en communicatieve sterke Overmars, welke door bevriende relaties zijn geld heeft vergaard als ook de glibber Bergkamp dien allen het veld te ruimen. Tijd voor volwassen bestuurders en ja die zijn ook als ex voetballers te vinden.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 09:40
Mag allemaal niets kosten.......
Wat een pannekoek is nu de hoofdtrainer!!
Marcel je bent een luilakbol...opzouten!!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:38
Achteraf weten ze het zo goed, he? ik heb meteen al geroepen dat met een veredeld Ajax 2 excelleren in de Jupiler league iets anders is dan de eredivisie en het Europese platform. bij zijn aanstelling waren ze ervan overtuigd dat het goed kwam, man van de club enz. En ze waren blij dat ze van dieBosz waren verlost, want die luisterde niet naar de goden uit het technisch hart. Nu maar lekker op de blaren zitten, Bergkamp. Met dit beleid hoeft Bergkamp niet bang te zijn dat hij komend seizoen in een vliegtuig moet stappen om zijn club te volgen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Aanstelling Keizer 'onlogisch en onjuist': "Ik denk dat hij het niet gaat redden"