De Boer tipt KNVB: 'Goede bondscoach, al weet ik niet of hij nu al zou willen'

De Boer tipt KNVB: 'Goede bondscoach, al weet ik niet of hij nu al zou willen'

woensdag 11 oktober 2017 om 21:52

Phillip Cocu moet Dick Advocaat opvolgen als bondscoach van het Nederlands elftal. Dat stelt Ronald de Boer in zijn column voor Voetbal International.

Advocaat zit nog twee oefenwedstrijden op de bank bij Oranje en neemt dan in principe afscheid. 'Dick heeft Ruud Gullit naar voren geschoven, maar dat lijkt me alleen een optie met een tactische coach als Erik ten Hag erbij. Dat zou Ruud dan moeten accepteren', steekt De Boer van wal in VI.

'Verder zie ik buitenlandse namen voorbijkomen, vooral van de nieuwe generatie Duitse coaches, zoals Thomas Tuchel en Julian Nagelsmann. Maar dat lijken me meer clubtrainers, die dagelijks aan hun team moeten kunnen werken en schaven. Het is de vraag of dergelijke trainers hun kwaliteiten bij een nationale ploeg, met de beperkte trainingstijd, kwijt kunnen.'

'Zelf zou ik Phillip Cocu een goede optie vinden, al weet ik niet of hij dat nu al zou willen', vervolgt De Boer. 'Bij gebrek aan een technisch directeur bij de KNVB, zou ik sowieso Louis van Gaal raadplegen over geschikte kandidaten. Helaas ziet hij een officiële functie nu niet zitten. Maar in tijden van hoognodige sturing is Louis iemand die het Nederlandse voetbal de weg zou kunnen wijzen.'

Lees ook: Advocaat-opvolger gezocht: 12 kandidaat-bondscoaches van Oranje

Lees meer over:NederlandNederlandPSV

Poll

Zou Cocu een goede bondscoach zijn?

(2043 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 11 oktober 2017 om 21:55
Liever niet... van de regen in de drup gaan dan zeker.... doe maar liever een top trainer... Van Gaal.... bijvoorbeeld... maar geen Cocuutje....
Vind ik leuk
zwollie +3148
woensdag 11 oktober 2017 om 21:57
Cocu, totaal geen uitstraling als bondscoach en trainer.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:58
Laat die maar gewoon in eindje blijven.... proberen Van Gaal... en anders misschien hopen op ontslag Koeman dan kan die bondscoach worden.... xD
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:06
Top trainer staat bovenaan kerel
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:13
Je mag hem lekker houden dan;)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:18
Top trainer ja.... en dat is Cocu niet....
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:25
Hoeft ook helemaal niet. Zolang PSV maar bovenaan staat. ;)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:36
Nou liever ook niet Lowietje....zoveel mzzl als op wk2014 kan je nooit meer hebben.
En toen Lowietje een topelftal had kon hij zich niet kwalificeren voor wk 2002.
Beetje overschat v Gaal.
Dat weten ze ook bij man United.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:17
wanneet gast die Ronald de Boer eens fietsen in plaats vansteeds maar weer als een profeet te roepen in de media.
Vind ik leuk
zwollie +3148
woensdag 11 oktober 2017 om 21:56
Een wonder dat hij zijn eigen broer niet aanbeveelt.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:00
Dan weet hij al, dat Frank niet wil. Dat is dan ook weer duidelijk.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:56
Tja nu hoop ik dat ze snel een nieuwe bonds coach aanstellen Anders kunnen wij hier die hele tijd lezen wie er nu geschikt is of ongeschikt ..........
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:59
Neeeeeee zet dan Gert Jan Verbeek voor de groep.
En geef hem vertrouwen dan kunnen die verwende poppetjes aan de bak.
Want dan kunnen ze trainen tot ze er bij neer vallen,dan vallen gelijk de bankzitters ook af.
Want die zal hij zeker niet oproepen.Dan krijgen we weer es een fit elftal aan de start.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:01
Die 6 dagen dat ze bij elkaar zijn? Daar kun je niet op trainen.
Vind ik leuk
AFC +3786
woensdag 11 oktober 2017 om 22:14
Je komt toch niet naar oranje om je de pleuris te trainen .. wat a dat voor bullshit
Vind ik leuk
ajax1973 +1335
donderdag 12 oktober 2017 om 07:52
bij matige spelers een nog slechtere trainer zetten dat gaat niet helpen helpen je moet ook een trainer hebben die respect heeft bij spelers ik geloof niet dat spelers van de top in nl dat doen eerder uitlachen dus die in het buitenland lachen hem zeker uit
Vind ik leuk
Kuip +2802
woensdag 11 oktober 2017 om 22:00
Domme de Boer. Z'n vriendjes pushen. Die Cocu kan er net als broer Frank en eigenlijk alle andere Nederlandse trainers, behalve Peter Bosz, geen reet van.
Bij PSV kan ik na al die jaren Cocu nog geen enkele speelwijze en visie ontdekken. Ze doen maar wat. We hebben in ons land behoefte aan moderne innovatieve trainers en die vind je alleen in het buitenland.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:02
Of trainers die wat durven en uitstraling hebben. Het zijn allemaal van die angsthazen. Bang voor hun baantje, en bang om te verliezen. Dan valt er weinig te winnen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 22:04]
Vind ik leuk
Kuip +2802
woensdag 11 oktober 2017 om 22:04
Ken er maar twee: Louis van Gaal en Peter Bosz.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:09
Rijkaard. Gullit. Seedorf. Hiddink. Van Gaal.
Koeman heeft wel uitstraling, maar mist de durf om te winnen.
Robben, Sneijder en Kuyt lijken mij ook wel goede trainers.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:14
Ik denk dat spelers die zelf aanvaller zijn geweest, ook hun team aanvallender laten spelen. Zo ook aanvallende middenvelders.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:16
Helemaal eens, Koeman speelt veel behoudender, is ook een kandidaat, maar mijn voorkeur is voor Bosz.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:23
1probleem Bosz wint nooit geen prijzen. Dat is toch wel het uiteindelijke doel. Anders kunnen we ook net zo goed stoppen.
Vind ik leuk
DrJ +593
woensdag 11 oktober 2017 om 23:57
Adriaanse?
Vind ik leuk
Bizzy +5763
woensdag 11 oktober 2017 om 22:03
Klopt onze Cocu is ook niet de man voor Oranje.
Vind ik leuk
AFC +3786
woensdag 11 oktober 2017 om 22:13
Frank de boer is een geboren trainer... Was ook de sleutel tot succes destijds bij oranje als assistent van v/ marwijk.. hij ging weg en het viel als een kaartenhuis in elkaar
Vind ik leuk
Kuip +2802
woensdag 11 oktober 2017 om 22:34
Frank de Boer is 4 keer kampioen geworden met de hoogste begroting van Nederland. De enige concurrent was PSV. M'n schoonmoeder was ook 4 keer kampioen geworden in de Mckey Mouse competitie. Stelt niets voor. Het voetbal was nota bene niet om aan te zien. Internationaal was het helemaal belabberd. In zowel de CL als EL was het prut.
Vervolgens is hij zowel bij Inter als CP volledig door de mand gevallen. FdB staat voor traag voetbal, geschuif van links naar rechts en weer terug (op de keeper).
Kortom: hetzelfde voetbal als Cocu. Jaren '80 voetbal van de vorige eeuw.
Vind ik leuk
Woudo +4601
donderdag 12 oktober 2017 om 00:22
Kan jouw schoonmoeder geen bondscoach worden dan?
Vind ik leuk
AFC +3786
donderdag 12 oktober 2017 om 01:19
Je schoonmoeder ook??? Pphhhh.. Ajax was 7 jaar geen kampioen geworden.. en Twente en psv waren de concurrenten.. Weet gewoon waar je over praat als je
Snuiter opentrekt... Hij werd volgens mij altijd 3e in een poule waar t bijna onmogelijk was 1e 2e te worden.. Toch kwamen ze een keer x dichtbij en in thuiswedstrijden hebben ze goede uitslagen neergezet .. En het voetbal was de eerste 2 jaar gewoon goed .. Daarna werd t een beetje te weinig risico in het spel...
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:14
Dat is juist het geniale, die onvoorspelbaarheid.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:55
Wat een onzin praat jij. Frank de Boer is vier keer op rij kampioen geworden!
Vind ik leuk
Bizzy +5763
woensdag 11 oktober 2017 om 22:02
Nog steeds blijven we maar grabbelen in bak van nederlandse trainers. Mark my words deze gasten zijn gedoemd om te mislukken want ze gaan gewoon door op de ingeslagen weg. Stuk voor stuk lijden ze aan tunnelvisie.
Vind ik leuk
AFC +3786
woensdag 11 oktober 2017 om 22:11
Hoe kom jij nou weer aan tunnelvisie?? Is gewoon een gebrek aan kwaliteit.. niet meer niet minder
Vind ik leuk
Bizzy +5763
woensdag 11 oktober 2017 om 22:20
Deels wel ... maar Van Gaal durfde op het WK wel af te stappen van het gebruikelijke hollandse voetbal. Er valt dus meer uithalen
Vind ik leuk
AFC +3786
woensdag 11 oktober 2017 om 22:36
En waarom deed hij dat?? Vanwege blessures.. en waar viel hij op twrug toen t mis ging.. Hollandse 4-3-3.. Nederland had er gewoon uit kunnen gaan tegen Mexico maar door n schwalbe van robben 10 min voor tijd ga je ineens door.. En van gaal gebruikte dit ook op een eindtoernooi .. Niet 1 x keer in een kwalificatie wedstrijd
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:04
Kan iemand Ronald de Boer een stapje dichter bij Zijn Maker brengen? Ik hou het niet meer vol en ik moet nog best lang mee.
Vind ik leuk
Guusman +1443
woensdag 11 oktober 2017 om 22:06
Ik word een beetje moe van die vent.

Mij bekruipt een soort plaatsvervangende schaamte als ik zit te kijken naar iemand die zich zo ongeneerd voor joker zit te zetten, zonder blikken of blozen gewoon en het gaaaat maar door!
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 22:43]
Vind ik leuk
frank1971 +1902
woensdag 11 oktober 2017 om 22:08
Niet Cocu aub.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:08
Kunnen we Ronald niet opsluiten?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:24
Dan wordt het zo druk ... we kunnen zoveel analisten opsluiten.
Vind ik leuk
Guusman +1443
woensdag 11 oktober 2017 om 22:35
Van mij mag het, gezellig met z'n allen bij elkaar, gaan ze elkaar lekker lastig vallen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:10
tja, ik denk dat de tijd rijp is voor Foppe de Haan. Weet genoeg van jonkies.
Vind ik leuk
Mo +6306
woensdag 11 oktober 2017 om 22:10
Ja laten we dat maar even niet doen Ronald
Vind ik leuk
AFC +3786
woensdag 11 oktober 2017 om 22:10
Ronald... Kap is Eff ... Die dooie moet je al helemaal noet hebben... Ronald Koeman is binnen n paar weken werkeloos... dan heeft hij vast ineens weer zin
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 22:16]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:14
Voor Cocu is het beter als hij zijn ambities bij PSV houd, heeft een mooie naam in het buitenland, maar verder zie ik geen enkele kwaliteit bij hem om te zeggen van dat is onze man, die moet ons nationale elftal terug naar de top brengen, nee ongeschikt. Ook als hij plannen heeft om te stoppen bij PSV heb ik geen idee waar hij als trainer naar toe zou moeten gaan. Als Specialistentrainer voor de middenvelders vind ik hem wel geschikt.
Vind ik leuk
Vamos M +4594
woensdag 11 oktober 2017 om 22:15
Huub Stevens? Die kan ze in en ander mentaliteit bij brengen die missen deze verwende blagen wel. In iedergeval ben ik voor de harde hand die die spelers op hun plek zet en spelers selecteert die 1000 procent geeft voor Oranje en niet willen werken en zich verwend gedragen niet oproepen.
Vind ik leuk
AFC +3786
woensdag 11 oktober 2017 om 22:18
Dat doe je als club trainer .. niet als bondscoach .. als je ze mentaliteit moet bij brengen als bondscoach dan moet je ze niet selecteren ..
Vind ik leuk
Vamos M +4594
woensdag 11 oktober 2017 om 22:23
Juist wel nou zitten er louter verwende blagen die geen reet om oranje geven en niet trots zij op Oranje. Kijk Robben die geeft zijn ziel zaligheid en leven voor Oranje dat mis ik.

Observeren als je als coach van oranje begint natuurlijk, dan pas de harde keuzes maken die wel alles geeft voor oranje en spelers die geen rot om Oranje geven en verwend gedrag vertonen en niet 1000 procent geven thuis laten naderhand.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 22:25]
Vind ik leuk
AFC +3786
woensdag 11 oktober 2017 om 22:32
Als je dat gevoel heb als bondscoach dat selecteer je ze niet.. Als bondscoach moet je de beste selecteren en ze laten presteren op hun beste positie.. Je hebt ze een klein weekje en dan ks het zinloos daar je energie in te steken.. Als jij als oom n tante af en toe je neefjes en nichtjes krijg voel jij je ook niet aangewezen om ze t 1 en ander bij te brengen.. daar zijn de ouders voor oftewel de trainers van de club ...
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:16
Heerlijk als het een Duitser zal worden, al die Duitsland haters hier op VP :)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:24
Wat ook heerlijk zou zijn dat het een Ajacied zou worden, dan heb je de poppetjes aan het dansen met al die Ajax haters hier op VP!
Vind ik leuk
Vamos M +4594
woensdag 11 oktober 2017 om 22:27
Onzin Van Gaal werd toch ook niet gehaat omdat hij een Ajax verleden heeft gehad. Niet alles draait om Ajax..
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:31
Ben je er weer '' Stalker ''!

Ben je de tijden vergeten dat onder andere jij aan het janken was dan Blind Ajaxspelers opriep omdat het een Ajacied is? Dat zelfde gaat bij typetjes zoals jij weer gebeuren wanneer een Ajacied bondscoach zou worden en Ajax spelers zou oproepen!

En bij jouw draait het juist wel erg vaak om Ajax, en dan voor een '' PSV'er '' !

Fijne avond verder '' Vamos M '' !!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:41
Op zeker dat dat zal gaan gebeuren dan.... dan krijg je die kneusjes die beginnen dat het voortrekkerij is... daarom maar beter geen trainer met een grote liefde voor een van de 3 topclubs... dan kunnen die jankende keukenmeiden hier ook niet huilie huilie doen....
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:30
Ik sluit me aan bij Vamos....
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:32
Snap ik !
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:37
Ok ;)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:25
Neeeeeeeee joh aub geen Cocu en ook geen de Boer of van Bronckhorst. Waren allemaal fantastische voetballers maar ze missen iets als trainer. Doe maar Ronald koeman of Stevens en anders maar een buitenlander een keer.
Vind ik leuk
Siem +110
woensdag 11 oktober 2017 om 22:41
Cocu is een angsthaas die niets toevoegde aan het Nederlandse voetbal
Vind ik leuk
The Bosz +1896
woensdag 11 oktober 2017 om 22:42
Mijn god wat is die Ronald een onzin aan het uitkramen zeg...
Vind ik leuk
Forza u +1201
woensdag 11 oktober 2017 om 22:48
Geen een trainer kan wat met de spelers van nu, ze zijn verwend en denken dat ze heel wat zijn.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:57
Hij krijgt PSV niet eens aan het voetballen zoals we allemaal kunnen zien.
Vind ik leuk
Paul1982 +6613
woensdag 11 oktober 2017 om 23:00
Op basis waarvan zou Cocu nou een goede bondscoach zijn???
Vind ik leuk
migiel +141
woensdag 11 oktober 2017 om 23:48
Krijgt de Boer verkeerde prikjes van zijn schoonvader. Wat een onzin dit zeg
Vind ik leuk
Pinda +46
donderdag 12 oktober 2017 om 00:05
Hebben ze zijn hersenscellen weg gehaald. Na al die cosmetische ingrepen!!!! Hij is niet goed
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 00:08
Carlo Ancelotti. Dan kan Gullit ook blijven, ze kennen elkaar goed genoeg..
Vind ik leuk
derksen +6215
donderdag 12 oktober 2017 om 00:23
Whoeahahahhahha
Whoeahahahhahha
Whoeahahahhahha
Ik word helemaal gek van dat idioten gedoe
Ik kraam onzin uit maar de zogeheten kenners
Die botox in je kop is volgens mij nog slechter als roken en bier zuipen!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 01:11
Mr. Botox wie wordt er nu niet zat van zijn ongevraagde mening, als ik Ronald de Boer was zou ik mij bezig houden met de ontstane rimpels op zijn voorhoofd die misschien wel ontstaan door de onzin die hij elke keer uitkraamt.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 01:22
Met alle respect Cocu heeft 1 geen uitstraling 2 niet bewezen dat hij een topcoach is op internationaal niveau. Is kampioen geworden in Nederland omdat in Doetinchem ajax een extreme off day had en de graafschap winnen van Ajax belangrijker vond dan lijfsbehoud.(Zie waar de graafschap nu staat)

Op een of andere manier heerst er hier in Nederland nog steeds het idee dat de perfecte manier van spelen de Hollandse wijze is. De rest van de wereld past zich aan.
Totaalvoetbal is niet totaal als je niet kan verdedigen! Leer verdedigen en aanvallen. Leer ook dat een tegenstander sterker kan zijn en dat je moet omschakelen als puur aanvallen niet werkt. Compenseer dat met trots dat je voor je land speelt en je hebt genoeg bouwstoffen tot een mogelijk succes. Die verongelijkte blikken altijd als een tegenstander op de verdediging speelt zegt genoeg. Anti voetbal bla bla zo wil ik echt niet winnen Pure onzin als Nederland alle wedstrijden verdedigend wint tijdens een groot toernooi dan staan de grachten net zo vol als in 1988! Vooral zo blijven denken! Tip zie IJsland en Duitsland en Portugal. Kijk eens naar de arbeidsintensiteit die zij in trainingen steken en de mentaliteit die ze ten toon spreiden.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 01:51
hahahaha. een zekerheidje Cocu. dat we dan weer een toernooi missen. saai. laf. risicoloos, behoudend. kansloos
Vind ik leuk
cheeks +1222
donderdag 12 oktober 2017 om 06:45
Juist dus wat nodig is om door te komen. Ipv dat kansloze hollandse school gedoe.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 03:00
Cocu blijft lekker bij psv.Dat nederlands elftal wat er nu is spelen te veel losers in.Met dit nederlands elftal red je het nergens.Het middenveld is wel redelijk.Maar de aanval en de verdedigers zijn zwak en horen er geen van alle in thuis.En nu al helemaal nu robben weg valt.Deze generatie die er nu aan komt is gewoon zwak.Laat advocaat maar lekker zitten.Dan ken de media weer iemand afzeiken iets wat ze graag doen
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 03:20
Van gaal of wie dan ook,Niemand kan met dit team iets.
Maar laat van gaal maar trainer worden ken de media hem teminste afzeiken.
Want hij bereikt ook niks.
Cocu is hoop ik slimmer en gaat geen trainer worden van dat losers team wat er nu staat.
En als van gaal zo goede trainer is.Waarom is die dan bij dat losers team van M united er uit geschopt.Daar maakte die ook niks klaar.
En zelfs dat losers team schoffelde ajax onder de mat.Hou aub op over van gaal.Wat die heeft gedaan was geluk en heeft niks te maken met kennis.
Hij is kampioen geweest bij ajax zeg mij wat die nog meer heeft bereikt.Niks.
Op het wk had die geluk.Maar toen het geluk op hield verliesde hij.
Bij m united schopte ze hem al eerder de deur uit En bij andere clubs maakte die ook niks klaar.
En zoals de meeste losers heeft de media hem groot gemaakt omdat die bij ajax zat.Maar hij stelt geen reet voor.
Vind ik leuk
cheeks +1222
donderdag 12 oktober 2017 om 06:43
Zeer goede optie. De enige trainer die realistisch durft te spelen, evt verdedigend wisselt en zijn ploeg durft aan te passen aan de tegenstander.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 07:16
Cocuuu.. pfff.. ronald schuift weer een vriendje naar voren.

Ik denk dat geen trainer zich wil branden aan dit team.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 08:07
Cocu toptrainer?
Voor de eredivisie is hij best goed, maar dat was de Boer ook! De Boer is toch 4x achter elkaar kampioen geworden!
Voor een buitenlands avontuur komt hij gegarandeerd te kort.
Vind ik leuk
Speedy +265
donderdag 12 oktober 2017 om 08:27
Oké Ronald, dit is het tweede artikel wat ik vandaag van je lees. Volgens mij zit er echt een steekje bij je los. Cocu is GEEN geschikte bondscoach. Ik ben Ajax fan en heb de De Boertjes altijd hoog zitten. Maar door deze twee onmogelijke opmerkingen ga ik nu echt aan je deskundigheid twijfelen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 08:37
Een bondscoach zonder visie of uitstraling.
De perfecte bondscoach om te laten zien dat het Nederlandse voetbal op sterven na dood is.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 10:33
Wat een onzin. Belachelijk dit! Cocu maakt geen spelers beter!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:21
Echt niet doen.
Cocu durft niet hard te zijn als spelers falen.
Dan zet hij ze op een voetstuk.
Al klaag je in de pers.
Dan krijg je juist een basisplaats.
Cocu heeft een locadia syndroom.
Absoluut niet geschikt om een zoekend elftal de weg te wijzen.
Hij heeft wel een plus,dat hij zich durft aan te passen aan een tegenstander.
En wat hijzelf voor handen heeft.
Weg met die zogenaamde hollandse voetbalschool.
Allang achterhaald.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:44
pfffff lekker z'n vriend naar voren schuiven... ik zie graag een coach die modern voetbal speelt en niet dat eeuwige gezeik over 4-3-3. dat is zó achterhaald....
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:46
Deze man heeft totaal geen verstand van tactiek. Als we drie keer de boot moeten missen, dan zou ik hem aanstellen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Boer tipt KNVB: 'Goede bondscoach, al weet ik niet of hij nu al zou willen'